[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

mokumouse schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:02:
[...]

hehe k, dat heb ik idd nog nooit gezien?? hoever ben je in het spel??
rond de 70% volgens mij, maar nog iets raars:

Afbeeldingslocatie: http://img348.imageshack.us/img348/4908/asdff7ad.th.jpg

Het is echt ronduit DEBIEL dat de overheid hier bordjes heeft neergezet om aan te geven dat er een bochtje naar rechts komt, terwijl ik toch echt aan het spookrijden ben... :Y)

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:41
ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:10:
[...]

Nee dat klopt.
Het gaat er ook niet om dat de inhoud moet veranderen maar wel dat er iets moet veranderen richting je grafische kaart, dat is allemaal wat complexer geworden.
Bij een 4:3 resolutie niet zo'n probleem maar zodra je andere verhoudingen gaat gebruiken zoals widescreen blijkt het niet zo makkelijk meer te zijn, want er moet een stuk meer aan de zijkanten of minder aan de boven/onderkant meegestuurd worden.
1280x1024 = 5:4 en ook geen probleem, dus de verhouding alleen zal het niet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 00:03
bertenernie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:11:
[...]

rond de 70% volgens mij, maar nog iets raars:

[afbeelding]

Het is echt ronduit DEBIEL dat de overheid hier bordjes heeft neergezet om aan te geven dat er een bochtje naar rechts komt, terwijl ik toch echt aan het spookrijden ben... :Y)
Hahahah ja idd, zo zitten er nog meer rare dingen in het spel, bij het Bus bedrijf, al sta je daar achter zo'n glazen hekkie, dan kan de politie je niet zien terwijl ze tegen de andere kant van het hekkie aan raggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
phYzar schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:15:
[...]

1280x1024 = 5:4 en ook geen probleem, dus de verhouding alleen zal het niet zijn ;)
Nee, goed punt. ;)

Alleen is dat wel een resolutie die 90% van de gebruikte TFT's als native beschouwen. Die moeten ze ondersteunen. Wat ze allemaal niet ondersteunen zal gewoon gemakzucht/ luiheid zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:20:
[...]

Nee, goed punt. ;)

Alleen is dat wel een resolutie die 90% van de gebruikte TFT's als native beschouwen. Die moeten ze ondersteunen. Wat ze allemaal niet ondersteunen zal gewoon gemakzucht/ luiheid zijn. :)
http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1988
Mensen op dat forum hebben het toch wel voor elkaar blijkbaar...

//edit: hmmz, werkt blijkbaar alleen met de demo
//edit2: de xbox360 versie ondersteund wel widescreen :/

[ Voor 12% gewijzigd door phYzar op 06-12-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
phYzar schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:22:
[...]

http://www.widescreengami...orum/viewtopic.php?t=1988
Mensen op dat forum hebben het toch wel voor elkaar blijkbaar...

//edit: hmmz, werkt blijkbaar alleen met de demo
//edit2: de xbox360 versie ondersteund wel widescreen :/
Ja maar makkelijk is het dus niet. En je HUD en menu's zijn waarschijnlijk nogsteeds stretched.
Ik heb het ook wel eens geprobeerd voor een ander spel om via 2 beeldschermen een breedbeeld view te creeren. Heb toen ook een tijdje op dat forum rondgehangen.

Toen maar een TrackIR aangeschaft, maar ondersteuning daarvan bij NFS kan ik natuurlijk wel vergeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Heeft iemand al ontdekt hoe je dat ontzettende irri catchup in career uit kan zetten?

Ik ben even wezen testen...De tegenstander past zich te veel aan, of je nou constant NOS'd (leuk nieuw werkwoord?).

Ik vind het niet erg als de tegenstander zich aanpast, maar als ik tegen nr 15 rij en een race niet nos gebruik dan ziet ie vlak achter me en als ik constant nos gebruik (dan ga ik bijna 300km in mn TT). en 1 klein foutje maak dan zit ie ook vlak achter me.

Catchup prima, maar hou het wel realistich...

veddes prima game, geen last van bugs ed..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Wat betreft breedbeeld, ik speel de ene keer via de tv (4:3) goed beeld en de wielen zijn mooi rond.
De andere keer via mijn breedbeeld beamer 1280x720 (16:9) PS2 even instellen op breedbeeld en ik heb breedbeeld zonder stretching en dus nog steeds weer ronde wielen. Wel heb ik dus de PS2 versie.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:19:
Heeft iemand al ontdekt hoe je dat ontzettende irri catchup in career uit kan zetten?

Ik ben even wezen testen...De tegenstander past zich te veel aan, of je nou constant NOS'd (leuk nieuw werkwoord?).

Ik vind het niet erg als de tegenstander zich aanpast, maar als ik tegen nr 15 rij en een race niet nos gebruik dan ziet ie vlak achter me en als ik constant nos gebruik (dan ga ik bijna 300km in mn TT). en 1 klein foutje maak dan zit ie ook vlak achter me.

Catchup prima, maar hou het wel realistich...

veddes prima game, geen last van bugs ed..
Catch up is per definitie natuurlijk niet heel realistisch.

BTW:
Als je een nieuw werkwoord maakt moet je het wel goed spellen. ;)

Stam+t = NOS't of Nost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerAmd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 16:02
Kan iemand me misschien vertellen hoe ik alvorens ik mijn wagen verkoop, ik hem strip van alle raceparts?
Op die manier brengt de auto veel meer op, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Alvast bedankt.

Come to the dark side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:10:
[...]

Nee dat klopt.
Het gaat er ook niet om dat de inhoud moet veranderen maar wel dat er iets moet veranderen richting je grafische kaart, dat is allemaal wat complexer geworden.
Bij een 4:3 resolutie niet zo'n probleem maar zodra je andere verhoudingen gaat gebruiken zoals widescreen blijkt het niet zo makkelijk meer te zijn, want er moet een stuk meer aan de zijkanten of minder aan de boven/onderkant meegestuurd worden.
Het enige wat veranderd moet worden is een config bestand waarin de resoluties staan. Dit is alleen moeilijker dan vroeger omdat de spellen zwaarder beveiligd zijn. Dit is namelijk de oplossing die ze hebben op bepaalde fora:
1 - Start ArtMoney
2 - Start NFSMW
3 - Set res to 800x600
4 - Alt+tab to ArtMoney
5 - Using the left button, search for 800
6 - Alt+Tab to NFSMW
7 - Set res to 1024x768
8 - Alt+tab to ArtMoney
9 - Using the second button, filter for 1024
10 - you should 10 to 20 matchings fields, pass all of them to the right part of the screen using the arrow in the middle
11 - Using the left button again, search for 768.
12 - Alt+Tab to NFSMW
13 - Set res to 800x600
14 - Alt+Tab to ArtMoney
15 - Using the second button, filter for 600. Again, you'll get from 10 to 20 matching fields
17 - Pass them on the right side of the screen.
18 - Replace all 800 by 1680 and 600 by 1050 (or your prefered screen res)
19 - Alt+Tab to NFSMW
20 - Enjoy
Gewoon luiheid van EA dus dat ze dit niet van tevoren aanpassen

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

WillemJanJansen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:16:
[...]

Hahahah ja idd, zo zitten er nog meer rare dingen in het spel, bij het Bus bedrijf, al sta je daar achter zo'n glazen hekkie, dan kan de politie je niet zien terwijl ze tegen de andere kant van het hekkie aan raggen 8)7
Zo gek is dat niet hoor, de meeste reflectorborden zijn dubbelzijdig, ook in Nederland, let er maar eens op voor de aardigheid :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:30:
[...]

Catch up is per definitie natuurlijk niet heel realistisch.

BTW:
Als je een nieuw werkwoord maakt moet je het wel goed spellen. ;)

Stam+t = NOS't of Nost
Ik Nos noste
Hij Nost noste
Wij Nossen nosten
We hebben genost
8)7

Dat klinkt voor geen meter.

Het is al lang bekend dat EA nog weleens dingen wil afraffelen, maar als je nieteens breedbeeld ondersteuning wilt bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:46:
[...]

Ik Nos noste
Hij Nost noste
Wij Nossen nosten
We hebben genost
8)7

Het is al lang bekend dat EA nog weleens dingen wil afraffelen, maar als je nieteens breedbeeld ondersteuning wilt bieden...
Lol, idd klinkt niet echt lekker.

Ik vind het kwalijker dat je in een racespel niet eens propere ondersteuning voor steering wheels hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:50:
[...]

Lol, idd klinkt niet echt lekker.

Ik vind het kwalijker dat je in een racespel niet eens propere ondersteuning voor steering wheels hebt.
Idd, ik had met een paar zeer oude spellen zelfs heerlijke ondersteuning voor mijn MadCatz stuurtje. O.a. A2 racer 2 en Hard Truck. Leuk spelen is dat. Maar ja, als je toch weet dat je dik verdient aan een spel, waarom zou je het dan tot in de laatste details afmaken |:(. Liever lui dan een goeie naam, die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik word een beetje knetter nu! Krijg het niet voor mekaar te 'evaden' als ik de milestones heb gedaan die je moet doen voor #4 :( Iedere x rij ik toch weer over zo'n spike-strip :P Nouja, morgen weer een dag :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedbreaker (CTRL) gebruiken als je een of meer pijltjes (politie-auto's dus) dwars op de weg ziet staan. Vervolgens beuk je in op een politieauto, achter de achterdeur. Dan kom je er met gemak langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Laatst online: 30-08 10:05
WillemJanJansen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:46:
[...]

Ik Nos noste
Hij Nost noste
Wij Nossen nosten
We hebben genost
8)7

Dat is inderdaad niks nee

Ik Nossel
Hij Nosselt
Wij Nosselen
We hebben Genosseld

is al iets meer uitspreekbaar

maar goed, veranderd niets aan het feit dat die catch up ook in career uit te zetten moet zijn.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net #3 verslagen, mijn God over fouten in programmeren/AI gesproken zeg. Die gast heeft alledrie de races een paar keer "vast" gezeten :/
Kreeg ik een voorsprong van 1000+meter, haalt hij mij weer in in een half rondje terwijl ik niets fout doe O-) Ik doe mijn best om hem nog een beetje bij te houden (binnen no time zit ie op +500m) en zonder ik het door heb is hij op een ander baandeel weer blijven hangen en rij ik over de finish met +700meter voorsprong. Dit alles terwijl ik nog races open heb staan van #3 waarbij de no1 van de race continu een voorsprong heeft van 1000+meter |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nou ik heb net ook eindelijk een beetje kunnen spelen.
M'n stuur werkt eindelijk min of meer, helaas alleen met Combined Pedals.

De oplossing was om de Logitech Profiler niet op te starten, goed calibreren in Windows zelf en daarna NFS op te starten. Dus voor wie ook een Logitech/Frex DFP heeft, of misschien een ander stuur met dit probleem, is dit misschien het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat bounty en milstone gedoe allemaal eigenlijk?

heel anders dan in nfsu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:28:
wat is dat bounty en milstone gedoe allemaal eigenlijk?

heel anders dan in nfsu??
Bounty is het aantal punten dat je krijgt bij achtervolgingen en overtredingen. Hoe hoger je bounty, hoe meer de politie je te pakken wilt krijgen. Milestones zijn vooral overtredingen, die je hoger wilt proberen te krijgen dan de tegenstander. Beiden zal je moeten verhogen om de volgende Black-list rijder te kunnen verslaan of zelfs maar uit te dagen..

En inderdaad, een heel stuk anders dan NFSU, maar daar gaat het ook allemaal om, een ander spel creeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Changelog van de komende patch(1.3):

* Fixed problem with user not being returned to the offline main menu when losing their connection.
* Users are no longer returned to the offline main menu after a LAN race.
* Fixed host hanging in an empty game room after exiting a race.
* Users are now able to find LAN races created through Quick Race.
* Fixed issue where the game will softlock and lose focus when clicking on 'Continue' in the [create new account] screen when information is entered but not confirmed in one of the first four fields.
* Corrected number of laps in Knockout race event in Blacklist 15.
* Fixed problem where users are disconnected from LAN after finishing a race.
* Fixed issue with backround disappearing when mouse clicking the 'Statistics' button during the Hurry Up timer.
* Fixed a crash in the Foreign Registration Alert screen if the user clicks the back button.
* Fixed a crash when backing out and re-entering the Rap Sheet using the mouse.
* Clicking the back button during the Rap Sheet intro now returns the user to the Main Menu.
* Fixed issue with the interior of the car sometimes disappearing during gameplay.
* Fixed performance parts not showing up unless profile loaded.

Hm geen performance fix(es)! :(

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Patch 1.3 is al uit, www.gamershell.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Xadeon schreef op woensdag 07 december 2005 @ 06:19:
Changelog van de komende patch(1.3):
Hm geen performance fix(es)! :(
en geen widescreen support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 15-09 19:23

Huig

Merino Fanatic

Ik zag in de startpost dat je de taal naar het nederlands kan veranderen.
Dat is de mijne helaas al :'( , en nu wil ik het graag naar de engelse versie veranderen.
Kan iemand mij de standaard waarden vertellen die in het register staan?
Dat staat nl niet in de startpost.

Bedankt _/-\o_

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamershell.com/download_11782.shtml voor een directe link, kan zeker ook in de startpost (van volgend topic :P)

Met al die lan bug fixes ga ik 't nog maar eens met mijn huisgenoot proberen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

hebben mensen die patch al geprobeerd?,
geen problemen met het opstarten daarna etc. (met dick4hide etc)

@huig:
een vriend van mij heeft ook de NL versie en krijgt hem ook niet veranderd, dus neej ik weet niet hoe je dit naar engels kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:33
Griffin schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:08:
hebben mensen die patch al geprobeerd?,
geen problemen met het opstarten daarna etc. (met dick4hide etc)

@huig:
een vriend van mij heeft ook de NL versie en krijgt hem ook niet veranderd, dus neej ik weet niet hoe je dit naar engels kan zetten
door je console in het engels te zetten? heb je dat al geprobeerd?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48

Phreak

KTM SuperDuke

Heeft iemand al die Challenge series gedaan?

Na ongeveer challenge 30 ofzo dan heb je alle auto's gehad waarmee je kan racen in de Career mode enzo.
Je krijgt daarna alle auto's die nog meer in het spel zitten... :P

Ik moest eerst 3x kijken, "Rij ik nu in een Pizza Delivery???" Lijkt er wel op _/-\o_
Meest lachen tot nu toe was toch wel die Vuilniswagen, beetje onbenullig door roadblocks rijden...

Ik moet zeggen het wordt wel steeds moeilijker.
Die vuilniswagen was leuk voor roadblocks geen probleem, maar een max snelheid van 180km/u tegenover level 4 politie = lange chase. 8)7

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
ZAMoRANo schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:20:
Nou ik heb net ook eindelijk een beetje kunnen spelen.
M'n stuur werkt eindelijk min of meer, helaas alleen met Combined Pedals.

De oplossing was om de Logitech Profiler niet op te starten, goed calibreren in Windows zelf en daarna NFS op te starten. Dus voor wie ook een Logitech/Frex DFP heeft, of misschien een ander stuur met dit probleem, is dit misschien het proberen waard.
Ik heb nu ook ineens ruzie met m'n controls. Mijn vriendin had mijn Joystick aangesloten en die werd primary. Dus ik moest mijn stuurtje opnieuw instellen. (Sidewinder FF Wheel) Maar dat lukt inderdaad voor geen meter. Als ik kies voor combined pedals dan kan reageert de rem niet. Als ik voor separate pedals kies dan rijdt mijn auto standaard achteruit. Calibreren is gedaan en alles staat verder goed.

Iemand nog tips, want ik gebruik de rem dan niet vaak, ik wil dat wel kunnen mocht het nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Same problem here, controlpad en joystick aangesloten; verkloot de controller instelling.

edit: ook het gebruik van andere usbpoorten bied geen goede uitkomst. Dit is tot dusver voor mij de game met de meest vervelende en opzichtige bugs die ik ooit heb gespeeld. Had liever gehad dat EA nog een maandje langer aan de game had gewerkt, jammer. :/

[ Voor 68% gewijzigd door Xadeon op 07-12-2005 11:18 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Nee joh, dan hadden ze decembermaand gemist !!! :o

Stel je voor, al die verkopen misgelopen ! Want uiteindelijk is maximale winst alles dat telt...

[ Voor 51% gewijzigd door Phuncz op 07-12-2005 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 22:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Raar spel :D Gisteren een speedtrapje aan het doen en op een gegeven moment rij ik met nogal hoge snelheid recht op een middenbermpje in. Ok stom, dus ik druk op 'r' en kom 3 meter naar rechts weer netjes op de weg. Ondertussen rammen mijn 3 tegenstanders (die achter me reden) alle 3, acheter elkaar op precies het zelfde punt :D. Echt alsof de AI mijn lijn wel prima vond en die gekopieerd had.
Rare AI :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Phuncz schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:36:
Nee joh, dan hadden ze decembermaand gemist !!! :o

Stel je voor, al die verkopen misgelopen ! Want uiteindelijk is maximale winst alles dat telt...
Schijnbaar heeft dat een hogere prioriteit dan de kwaliteit van hun eigen product. :/

[ Voor 62% gewijzigd door Xadeon op 07-12-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 28-08 11:30
Xadeon schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:11:
Same problem here, controlpad en joystick aangesloten; verkloot de controller instelling.

edit: ook het gebruik van andere usbpoorten bied geen goede uitkomst. Dit is tot dusver voor mij de game met de meest vervelende en opzichtige bugs die ik ooit heb gespeeld. Had liever gehad dat EA nog een maandje langer aan de game had gewerkt, jammer. :/
Heb m'n probleem uitgelegd op de support-site van EA.
Nu maar hopen dat er een antwoord op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-05 16:53
Wat is er eigenlijk zo geweldig aan Unique Style en Unique Parts upgrades? Ik kan helemaal geen speciale parts kiezen. Ik hoef alleen niet te betalen voor mijn volgende aankoop. :?

De Unique Performance markers geven wel nieuwe upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet kiezen dus, ik kies altijd 2 vraagtekens, en heb nu al een stuk of 5 pink slips gewonnen, waaronder mijn huidige auto.

Porsche Cayman S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Bart_NL schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:08:
[...]

Heb m'n probleem uitgelegd op de support-site van EA.
Nu maar hopen dat er een antwoord op komt.
Hm ben benieuwd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Huig schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:09:
Ik zag in de startpost dat je de taal naar het nederlands kan veranderen.
Dat is de mijne helaas al :'( , en nu wil ik het graag naar de engelse versie veranderen.
Kan iemand mij de standaard waarden vertellen die in het register staan?
Dat staat nl niet in de startpost.

Bedankt _/-\o_
Gewoon English US invullen bij Language.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Laatst online: 02-07 10:00
Heeft iemand een slimme truuk om Vinyls beter te kunnen zien als je ze koopt? Het spiegelt en glanst allemaal zo verschrikkelijk in die shop dat het altijd weer een verassing is als ik de garage uit rijd 8)
IceStorm schreef op woensdag 07 december 2005 @ 11:40:
Raar spel :D Gisteren een speedtrapje aan het doen en op een gegeven moment rij ik met nogal hoge snelheid recht op een middenbermpje in. Ok stom, dus ik druk op 'r' en kom 3 meter naar rechts weer netjes op de weg. Ondertussen rammen mijn 3 tegenstanders (die achter me reden) alle 3, acheter elkaar op precies het zelfde punt :D. Echt alsof de AI mijn lijn wel prima vond en die gekopieerd had.
Rare AI :D
Bepaal jij dan waar je met R op de weg wordt gezet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
klopt het dat de 81.xxx drivers met need most wanted, dat ie problemen veroorzaakt krijg nog de melding dirext 9c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik vond het een mooi spel, alleen begin me nu vreselijk te irriteren aan de politie.
Ook lukt het me niet om die speedtraps milestone voor Blacklist #4 te halen.

Iemand die hier misschien wat handigheidjes voor heeft?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:30

Entity

9000rpm

Heb een bug gevonden, volgens mij door patch 1.3. Die heb ik vanmiddag namelijk geïnstalleerd, en nu ging ik vanavond verder met career (2e keer, met een nieuwe alias, 1e keer had ik volledig uitgespeeld) en nu heb ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://misc.nfscars.com/screen/mwbugs.jpg
#9 staat op "DEFEATED", terwijl ik nog alle races moet rijden, alle milestones nog moet doen én m'n bounty level nog niet hoog genoeg is... Wel zijn ineens ALLE upgrades beschikbaar (ook die pas veel later unlocked hadden moeten zijn)... Heel vaag. Het probleem had ik ook al bij #10, maar ik kan nog wel gewoon tegen hem racen om verder te gaan. Heel vaag dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Lol dit is wel de grappigste bug tot dusver; ik wilde condition 4 halen om zo dan snel mogelijk aan mn vereiste bounty count te komen.Dus betekent dat logisch je een aantal minuten door de politie achtervolgt moet worden. Maar tot mijn grote verrassing ging de politie bij conditie 3 mij niet meer achterna, en was dus de rol omgedraaid en moest ik ineens de politie achterna want ze reden namelijk van me weg. Heb echt helemaal in een deuk gelegen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

mokumouse

LOLstoel User

Fokkie schreef op woensdag 07 december 2005 @ 18:57:
Heeft iemand een slimme truuk om Vinyls beter te kunnen zien als je ze koopt? Het spiegelt en glanst allemaal zo verschrikkelijk in die shop dat het altijd weer een verassing is als ik de garage uit rijd 8)

[...]

Bepaal jij dan waar je met R op de weg wordt gezet? ;)
wat ik doe is ff spierwitte gloss paint op de auto gooien, zolang je niet uit het visual menu gaat kost je dit ook geen geld.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
mokumouse schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:54:
[...]

wat ik doe is ff spierwitte gloss paint op de auto gooien, zolang je niet uit het visual menu gaat kost je dit ook geen geld.
Op deze manier kun je je vinylletje niet goed matchen met je paint. Lijkt mij vrij irritant, je moet het vinyl juist een kleurtje geven, het goede ontwerp uitzoeken en dan de goede kleur, dit vind ik het handigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hahaha, lach me helemaal gek hier.

Maja je ziet gewoon dat deze game eigenlijk NFS UG2 is maar dan met wat andere bakken, minder tune opties en politie en wat mooiere graphics. That's it. Ik vind dat van widescreen een beetje gek want volgens mij zat dat al in NFS3. Was het gewoon een setting en sprong hij zo van 4:3 naar widescreen en terug. Heel easy. Ik ben al lang blij dat ze de ondersteuning voor mijn momo racing voor elkaar hebben, dat als ik stuur de auto nu ook stuurt en ik geen enorme dead zone meer heb, zoals in UG2 het geval was. Maja, een stuurtje voegt in deze game waar je alleen maar moet raggen niet zo heel veel toe, en de Force Feedback is ook niet erg geweldig. Maar vermaken doe je er wel mee he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb net de laatste tollbooth gereden van de challege series. Toch vind ik dat vooral deze races zouden wel wat moeilijker mogen imho. De tijd die ik vaak overhoud is erg ruim. Screenshotje als voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/5110/toll7ok.jpg

Hier had ik 30 seconden over. En deze liep ik al voor bij nummer 8 van de 12. Niet echt moeilijk meer dus. En ik weet zeker dat dit nog veel sneller zou kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Justawitte op 07-12-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb in de vorige 3 delen gezocht op:
- achteruitkijkspiegel
- spiegel
- achteruit
- kijk spiegel
Maar niks gevonden (nou ja wel iets, maar daar werd ik niet veel wijzer van).

Ik heb nml een vraagje: Ik heb hier ooit eens een screen gezien van iemand die bovenin zijn scherm een achteruitkijkspiegel had zitten.
Hoe kan ik deze aan zetten? Dat vind ik toch wel handig.

Heb het al geprobeerd bij instellingen en dan stond achteruitkijkspiegel aan, maar niet dus. Geprobeerd uit en weer aan te zetten, maar dat hielp ook niet.

Miischien handig, maar ik heb m op de pc.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

The DenMan schreef op woensdag 07 december 2005 @ 19:14:
Ik vond het een mooi spel, alleen begin me nu vreselijk te irriteren aan de politie.
Ook lukt het me niet om die speedtraps milestone voor Blacklist #4 te halen.

Iemand die hier misschien wat handigheidjes voor heeft?
Bij prestatie tuning wat meer Turbo geven, meer NOS etc,etc.....

En zorgen dat je snel op toeren komt en niet botst, aanloop wat vergroten, maar soms moet je even geduld hebben, anders zit er niks anders op dan de mijlpalen te halen... ;)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Als je van 'camera verwisselt dan krijg je bij sommige een achertuit kijk spiegel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Deze spiegel? Staat standaard aan al verander je de view naar de view op mijn plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://img479.imageshack.us/img479/6075/achteruitkijkspiegel3jd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 00:20:
Deze spiegel? Staat standaard aan al verander je de view naar de view op mijn plaatje.
[afbeelding]
Nou, ik weet niet wat ik fout doe hoor. Heb vanalles geprobeerd, maar ik krijg niet de achteruitkijkspiegel zo, dat ik én de auto van een afstandje zie en de spiegel dus ook.
Ik kan alleen óf alleen de spiegel (en de auto niet zien), of de motorkap en de spiegel, of de auto in zijn geheel, maar géén spiegel :(.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
REDFISH schreef op woensdag 07 december 2005 @ 23:21:

[...]

Ik ben al lang blij dat ze de ondersteuning voor mijn momo racing voor elkaar hebben, dat als ik stuur de auto nu ook stuurt en ik geen enorme dead zone meer heb, zoals in UG2 het geval was. Maja, een stuurtje voegt in deze game waar je alleen maar moet raggen niet zo heel veel toe, en de Force Feedback is ook niet erg geweldig. Maar vermaken doe je er wel mee he :P
Ik heb UG2 nooit gespeeld, UG1 wel, daar was idd ook meer dead zone dan nu het geval is.
Wel vreemd dat een dead zone optie gewoon ontbreekt, net als iedere andere mogelijkheid je controller enigszins te configureren.

Overigens vind ik dit spel gewoon achter mn bureau met toetsenbord toch echt een stuk minder leuk. Lekker in de kuipstoel met stuur, pedalen en pookje is toch echt veel leuker dan een beetje op je toetsenbord rammen. Zeker als je je stuur instelt op 540 of 720 graden rotatie, dan moet je tenminste nog wat doen in die smalle straatjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Sterretje6 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 01:22:
[...]

Nou, ik weet niet wat ik fout doe hoor. Heb vanalles geprobeerd, maar ik krijg niet de achteruitkijkspiegel zo, dat ik én de auto van een afstandje zie en de spiegel dus ook.
Ik kan alleen óf alleen de spiegel (en de auto niet zien), of de motorkap en de spiegel, of de auto in zijn geheel, maar géén spiegel :(.
Je doet niks fout, je krijgt alleen de spiegel te zien als je de cameraviews kiest van in de auto of de motorkap..
Die andere twee views waarbij je je wagen compleet ziet dan heb je geen spiegel nee..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.U.B.A.R schreef op woensdag 07 december 2005 @ 16:00:
Wat is er eigenlijk zo geweldig aan Unique Style en Unique Parts upgrades? Ik kan helemaal geen speciale parts kiezen. Ik hoef alleen niet te betalen voor mijn volgende aankoop. :?

De Unique Performance markers geven wel nieuwe upgrades.
Je hebt deels gelijk. Je kunt bij part shops op 2 drukken voor unique (gratis) upgrades. Wat ik alleen niet snap, is dat je meestal niet "unieke" upgrades kunt kiezen, maar gewoon "alle" upgrades die in het spel zitten. Heb je dus nog niet alles geunlocked, dan kun je nu alles (gratis) kiezen, maar zeker tegen het eind van de game heb je er dus niets aan (stomme ik had vaker voor de 1e 3 moeten kiezen voor out of jail + car markers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Argh! f*kk*ng coppers en choppers!

Ben ik tegen 300km/u over de weg aan het razen, véél flikken achter mij, zit bijna aan lvl5. Neem zo'n bocht op de autostrade en zie ineens een helicopter héééél laag over de weg stilstaand hangen ... veel stof en ik zie niets meer, maar dat stof was nu net de bedoeling om hun spikestrip te verbergen! Zéér mooi gedaan, en wel busted verdorie ... bounty van vet 1 miljoen weg!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 15:48

Phreak

KTM SuperDuke

Whaha, die Challenge mode wordt steeds mooier _/-\o_

Gister in een cementwagen gereden met NOS :/
Dit met de Uber 1337e topsnelheid van wel 200km/u :O

Ik zal wel eens kijken vanavond of ik daar een screenie van kan maken...

Maar nu eerst... Koffie :z

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
shaidar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:21:

Ben ik tegen 300km/u over de weg aan het razen, véél flikken achter mij, zit bijna aan lvl5. Neem zo'n bocht op de autostrade en zie ineens een helicopter héééél laag over de weg stilstaand hangen ... veel stof en ik zie niets meer, maar dat stof was nu net de bedoeling om hun spikestrip te verbergen! Zéér mooi gedaan, en wel busted verdorie ... bounty van vet 1 miljoen weg!
Jottem, ik heb met scheuren level 6 gehaald (het maximale, want had op een gegeven moment een bounty van 50 miljoen en er kwam niets meer bij (oow ja en 300 kapotte polities), kostte me wel een uurtje om dat te krijgen :P) óver de 300, ontwijk heli's die je rammen en ik vlucht gewoon :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The__Virus schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:26:
[...]

Jottem, ik heb met scheuren level 6 gehaald (het maximale, want had op een gegeven moment een bounty van 50 miljoen en er kwam niets meer bij (oow ja en 300 kapotte polities), kostte me wel een uurtje om dat te krijgen :P) óver de 300, ontwijk heli's die je rammen en ik vlucht gewoon :D.
7 is maximum :9

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
shaidar schreef op donderdag 08 december 2005 @ 08:21:

Ik heb wel ns rond de 3 miljoen gehad, en toen haakte het spel even. Gevolg was dat ik tussen de politie in kwam te zitten en busted was :/ Erg kut, eigenlijk zou je op bepaalde momenten in de achtervolging moeten kunnen saven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Laatst online: 16-09 20:30
Die unieke updates, kun je deze naast je gewone updates installeren? En zijn deze echt 'goed'. Ik merk wel dat ik met mijn golfje net zo goed tegen een carrera gt kan winnen omdat die catchup ontzettend groot is.

[ Voor 6% gewijzigd door elgringo op 08-12-2005 10:41 ]

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

RoD schreef op donderdag 08 december 2005 @ 09:38:
[...]
eigenlijk zou je op bepaalde momenten in de achtervolging moeten kunnen saven :P
mwah, dan is de lol er weer snel af. Het heeft wel wat, ondanks dat het frustrerend is. Gokken hoe lang je door kan gaan en wanneer je zo'n verborgen plek moet opzoeken.

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heat 7?? :S Ik dacht heat 6 aan eind van de game max was? Bij heat 5 bij BL #2 komt er bij mij iig nix meer bij.
elgringo schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:00:
Die unieke updates, kun je deze naast je gewone updates installeren? En zijn deze echt 'goed'. Ik merk wel dat ik met mijn golfje net zo goed tegen een carrera gt kan winnen omdat die catchup ontzettend groot is.
Niet naast, maar gewoon over hetgene wat je op die auto hebt op die plek. Ik heb voornamelijk parts en visual uniques gekozen, omdat voor mijn gevoel die performace niet veel meer doet bij ultimate performance parts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:28:
[...]

Heat 7?? :S Ik dacht heat 6 aan eind van de game max was? Bij heat 5 bij BL #2 komt er bij mij iig nix meer bij.
[...]

Niet naast, maar gewoon over hetgene wat je op die auto hebt op die plek. Ik heb voornamelijk parts en visual uniques gekozen, omdat voor mijn gevoel die performace niet veel meer doet bij ultimate performance parts.
Volgens mij doen die performance parts ook niet veel nee. Ik had een unique engine upgrade bij een Gallardo gedaan, maar daar zag ik het balkje nauwelijks een mm beter worden bij accelleration en een halve mm bij top speed ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Laatst online: 16-09 20:30
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 11:28:
[...]

[...]

Dus als ik ultimate heb kan ik er nog een unieke overheen zetten waarbij deze nog beter wordt?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

die ai laat echt te wensen over zeg...
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/2692/mal2uq.th.jpg
wel handig, want vanaf level 4 wordt de heat wel lasig om af te schudden met die pursuit breakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Huig schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:54:
[afbeelding]
wel handig, want vanaf level 4 wordt de heat wel lasig om af te schudden met die pursuit breakers.
Had ik ook, alleen ik stond echt met mijn motorkap tegen de motorkap van de politie met zo'n glazen hekkie er tussen. Ook Cooling Down 8)7, Wel een handige plek, ik rij er altijd express naar toe omdat de plisie daar makkelijk af te schudden is, gewoon een paar rondjes rijden en dan achter het glazen hek gaan staan :)
Sterretje6 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 01:22:
[...]

Ik weet niet hoe je buiten je auto een spiegel kan hebben hoor 8)7, in het echt kan dat namelijk vrij moeilijk dus volgens mij zit dat gewoon niet in het spel, besides, waarom zou je naar achteren willen kijken, je moet vooruit, gaan met die banaan.

[ Voor 37% gewijzigd door WillemJanJansen op 08-12-2005 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

Huig schreef op donderdag 08 december 2005 @ 14:54:
[afbeelding]
iemand een plaatje met de map waar die plaats is.
ik ga meestal naar de 'stadion' om daar te hiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Misschien is het een idee om met zijn allen een kaartje op te zetten, hierbij post ik wel een kaartje met een paar van mijn bevindingen, ik kon het busstation niet vinden :? terwijl ik er normaal altijd tegenaan rij :X

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/4332/kaart6ar.jpg

Mm, niet echt duidelijk in JPG maar het is netaan leesbaar..

[ Voor 9% gewijzigd door WillemJanJansen op 08-12-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:31

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Griffin schreef op donderdag 08 december 2005 @ 16:28:
[...]

iemand een plaatje met de map waar die plaats is.
ik ga meestal naar de 'stadion' om daar te hiden.
Busstation @ Rosewood
http://img203.imageshack.us/img203/8279/nfsmwstation4sv.jpg

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Occy74 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 02:08:
[...]
Je doet niks fout, je krijgt alleen de spiegel te zien als je de cameraviews kiest van in de auto of de motorkap..
Die andere twee views waarbij je je wagen compleet ziet dan heb je geen spiegel nee..
Ach ***, helemaal verkeerd gezien. O+
Niet zeggen dat ik een B) moet, want die heb ik al :+.

[ Voor 33% gewijzigd door Sterretje6 op 08-12-2005 18:03 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Sterretje6 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:52:
[...]

Ik weet toch 100% zeker dat ik op dat plaatje én de hele auto én de achteruitkijkspiegel zie! :)
(En dan bedoel ik een ander plaatje dan die van WillemJanJansen.)
Leg dat maar eens uit...
Ik heb even gezocht, maar ik kan geen enkel plaatje vinden waar je én buiten de auto bent én een spiegel hebt. Zoals ik al zei, er hangen geen spiegels achter je auto, dus het lijkt mij niet dat dat in dit spel mogelijk is. Welk plaatje bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
* eelcoo meldt zich in dit topic

Het is me onderhand wel gelukt om #1 te staan op de blacklist, ben nu aan de challenges bezig. Echter ben ik nu bij challenge 40 43, bij deze challenge moet in in een of andere lompe mpv een tollbooth challenge halen. Echter de eerste 4 tollbooths gaat alles prima, maar die daarna zie ik niet eens op de minimap en dan is mijn tijd al op :S heb al geprobeerd af te snijden via dat 'natuurreservaat' maar dat mag ook niet baten. Iemand een hint?

[ Voor 12% gewijzigd door eelcoo op 08-12-2005 19:01 . Reden: verkeerd nummer van challenge ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik heb de volgende specificaties.

Ik heb een AMD processor. 2,1 GHz
Ik heb een 80 GB harde schijf (denk een 2MB).
256 MB geheugen.
Heb een Geforce FX 5600xt grafische kaart.
Windows XP SP2

Ik heb bij instellingen ---> beeld, alles (dus ook detailniveau) op z'n laagst staan met 1024x768.

En toch schokt ie bij online spelen verschrikkelijk :'(.
Bij carrière of challengeserie absoluut niet.

Ik vind dit echt heel jammer, ik had m juist gekocht voor het online spelen! Want de rest van het spel vind ik geen flikker aan (nou ja de eerste 10 van de BL wel ;)). Ik haal het gewoonweg niet meer, zonder dat ik elke keer gepakt word :( .

Hoe kan dit?

EDIT:
Ik heb ook alles (achtergrond-taken), bij het menu van CTRL/Alt/Delete en dan processen, beëndigd. (Wat er dus in het boekje van het spel staat.)

[ Voor 19% gewijzigd door Sterretje6 op 08-12-2005 19:57 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19-09 21:46
Sterretje6 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:45:
Ik heb de volgende specificaties.

Ik heb een AMD processor. 2,1 GHz
Ik heb een 80 GB harde schijf (denk een 2MB).
256 MB geheugen.
Heb een Geforce FX 5600xt grafische kaart.
Windows XP SP2

Ik heb bij instellingen ---> beeld, alles (dus ook detailniveau) op z'n laagst staan met 1024x768.

En toch schokt ie bij online spelen verschrikkelijk :'(.
Bij carrière of challengeserie absoluut niet.

Ik vind dit echt heel jammer, ik had m juist gekocht voor het online spelen! Want de rest van het spel vind ik geen flikker aan (nou ja de eerste 10 van de BL wel ;)). Ik haal het gewoonweg niet meer, zonder dat ik elke keer gepakt word :( .

Hoe kan dit?
ff in je registry particles en motion blur uitzetten ;) scheelt enorm veel.
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted"
"g_ParticleSystemEnable" (op 0 zetten)
"g_MotionBlurEnable" (op 0 zetten)

;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Lord_Mithril schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:49:
[...]

ff in je registry particles en motion blur uitzetten ;) scheelt enorm veel.
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted"
"g_ParticleSystemEnable" (op 0 zetten)
"g_MotionBlurEnable" (op 0 zetten)

;)
Oke gedaan, had wel ff mijn vriend nodig om aan te wijzen hoe ik dat in hemelsnaam zou moeten doen. ;) :+
Zie mijn signature :D

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net die Corvette gewonnen van de nummer 5, maar ik vind dat ding echt onzettend slecht rijden.
Ligt dat aan mij?, mijn Gallardo rijdt 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19-09 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:07:
Ik heb net die Corvette gewonnen van de nummer 5, maar ik vind dat ding echt onzettend slecht rijden.
Ligt aan jou want in vind de vette weer enorm lekker rijden :)
smaken verschillen kennelijk :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNT253 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 18:58:
/me meldt zich in dit topic

Het is me onderhand wel gelukt om #1 te staan op de blacklist, ben nu aan de challenges bezig. Echter ben ik nu bij challenge 40 43, bij deze challenge moet in in een of andere lompe mpv een tollbooth challenge halen. Echter de eerste 4 tollbooths gaat alles prima, maar die daarna zie ik niet eens op de minimap en dan is mijn tijd al op :S heb al geprobeerd af te snijden via dat 'natuurreservaat' maar dat mag ook niet baten. Iemand een hint?
Bij die ben ik ook, nog geen tips voor. Heb hem ook al paar keer geprobeert om hem te halen. :) Eens gaat het lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:07:
Same here, hij stuurt als een betonblok op rollerskates. Ik rijd ook gewoon nog steeds met m'n Gallardo. Die Corvette gaat wel hard tho, maar boven alles vind ik 'm niet mooi, dus dan rijd ik er niet mee :)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jotheman schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:02:
[...]

Same here, hij stuurt als een betonblok op rollerskates. Ik rijd ook gewoon nog steeds met m'n Gallardo. Die Corvette gaat wel hard tho, maar boven alles vind ik 'm niet mooi, dus dan rijd ik er niet mee :)
Je zegt precies wat ik ook dacht en mijn Gallardo is idd veel mooier. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

Blijkbaar zitten er nog steeds die kleine irri dingen in zoals in HP. Ik was net een achtervolging bezig van 30min, 2M premie, al mijn mijlpalen gedaan... Dan nog die corvettes van de flikken zien kwijttegeraken... Lukte me aardig, reed er nog eentje voor me... En plots stonden er 10 rond mij :s Vraag me niet van waar ze kwamen maar ze waren er ineens... Zo van die dingen zijn zeer vervelend vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik kwam vandaag ook nog een bugje tegen.

Kwas met een Sprintrace bezig in lag dik voor, en toen ik over de finish reed gebeurde er niks. Ik dus weer terug rijden, nog een keer over de finish en weer niks. Inmiddels waren de andere 3 ook al gefinisht maar er gebeurde dus niks terwijl de race ook nog niet afgelopen was.
Slechte verliezers, die AI jongens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de gallardo ook verre weg de fijnste en mooiste wagen. Zit nu bijna op spot #2 btw.

Wat ik wel jammer vind, ik heb dan ff de Murchielago(?) gekocht en helemaal tot het nokkie getuned. Maar het valt me dan wel vies tegen dat hij dan weer slechter rijd dan de Gallardo imo. De Murchielago stuurt een stuk slechter en de topspeed waar ie mee pronkt valt ook wel weer mee.

Nu maar asen op de Carrera GT, kijken hoe die rijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:25:
Ik kwam vandaag ook nog een bugje tegen.

Kwas met een Sprintrace bezig in lag dik voor, en toen ik over de finish reed gebeurde er niks. Ik dus weer terug rijden, nog een keer over de finish en weer niks. Inmiddels waren de andere 3 ook al gefinisht maar er gebeurde dus niks terwijl de race ook nog niet afgelopen was.
Slechte verliezers, die AI jongens. :)
Lol, EA moet toch wat doen om het spel moeilijk te houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:25:
Ik vind de gallardo ook verre weg de fijnste en mooiste wagen. Zit nu bijna op spot #2 btw.

Wat ik wel jammer vind, ik heb dan ff de Murchielago(?) gekocht en helemaal tot het nokkie getuned. Maar het valt me dan wel vies tegen dat hij dan weer slechter rijd dan de Gallardo imo. De Murchielago stuurt een stuk slechter en de topspeed waar ie mee pronkt valt ook wel weer mee.

Nu maar asen op de Carrera GT, kijken hoe die rijd...
die Carrera GT trekt vergeleke met andere auto's als een lier, veel trekken in de 6 helemaal niet meer maar deze wel

heb het al een tijdje niet meer gespeeld (weekje...) moet de carriere maar eens uitspelen, ben toch bijna zo ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

dit is idioot, lkkr chille een sprintje in me porsche carera GT vol getuned + unieke upgrades t rijden op de autobaan. Vol gas 240 (mile) en druk op nos ! sneler sneler en opeens word ik ingehaald door een golfje die zonder nos rijd ! :(
Dat slaat echt op hol.
voor de rest wel aardig spel maar niet toppie

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:59
Ik heb nooit geld over om mijn tweedde wagen een beetje fatsoenlijk te tunen.
Ik blijf dus noodgedwongen met een Fiat Punto rondkarren. (Hij haalt wel de 320KM/h ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

Wokkel1982 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:51:
Ik heb nooit geld over om mijn tweedde wagen een beetje fatsoenlijk te tunen.
Ik blijf dus noodgedwongen met een Fiat Punto rondkarren. (Hij haalt wel de 320KM/h ;) )
Dan doe jij toch iets fout met je budget... Ik heb verschillende max tuned wagens, waarvan ik de SL500 en Carrera GT zelf heb gekocht en uitgebouwd... En ik zit momenteel met $200k en ik sta nog niet op #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ik heb een Carrera GT, Een Corvette, een Murcielago, een Lotus Elise, Een Fiat Punto, Een Viper, een Mercedes SLR McLaren en een Mercedes SL500 ALLEMAAL fully tuned :) En ik ben nummer 3 op de BL. Gewoon een korte Toll een paar keer rijden en je kunt upgraden wat je wilt ;)

Carrera GT : Super snel maar hoekt slecht.
Murcielago : Redelijk snel, stuurt minder
Elise : Niet snel maar echt een bochtenmonster.
Fiat Punto : Niet zo snel maar stuurt misschien nog wel beter dan de Elise
Viper : Echt een Amerikaan, power en als een baksteen in bochten
Corvette : Ook Amerikaan, Snel maar stuurt nogal nerveus
Merc SLR McL. : Vrij snel, stuurt best lekker
Mercedes SL500 : Niet zo snel, rijdt lekker maar heeft een zwalkende achterkant
:Y)

[ Voor 48% gewijzigd door WillemJanJansen op 08-12-2005 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WillemJanJansen schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:02:
Ik heb een Carrera GT, Een Corvette, een Murcielago, een Lotus Elise, Een Fiat Punto, Een Viper, een Mercedes SLR McLaren en een Mercedes SL500 ALLEMAAL fully tuned :) En ik ben nummer 3 op de BL. Gewoon een korte Toll een paar keer rijden en je kunt upgraden wat je wilt ;)

Carrera GT : Super snel maar hoekt slecht.
Murcielago : Redelijk snel, stuurt minder
Elise : Niet snel maar echt een bochtenmonster.
Fiat Punto : Niet zo snel maar stuurt misschien nog wel beter dan de Elise
Viper : Echt een Amerikaan, power en als een baksteen in bochten
Corvette : Ook Amerikaan, Snel maar stuurt nogal nerveus
Merc SLR McL. : Vrij snel, stuurt best lekker
Mercedes SL500 : Niet zo snel, rijdt lekker maar heeft een zwalkende achterkant
:Y)
Hoe nep is dat. Normaal is de Elise het bochtenmonster van de auto's.
Beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:10:
[...]

Beetje raar.
Ja, de Elise gaat echt supergoed door bochten maar de Punto stuurt misschien nog wel scherper (Bij de zelfde snelheid) en rijdt echt harstikke stabiel, de Elise wil nog weleens een klein beetje zwalken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Yes! Heb #4 verslagen! En heb gelijk een Lamborghini Murcielago gekocht! :*) Alleen hij rijdt een beetje gaar zonder Turbo erin... :O Blijft een f*cking vet spel 8)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:10:
[...]

Beetje raar.
'dat staat er toch ook? en het kan best dat een goed getunede punto beter op de weg ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Laatst online: 18-09 07:46
Zitten die pink slips nu op random plekken, of zitten ze op een vaste plek? als het een vaste plek is, is daar dan ook een lijstje van?

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

pfff net dan,
ik wordt achtervolgd en rij door de water toren heen.
m'n snelheid was praktisch nul, valt die water toren over me heen.
zit ik gewoon ******* vast :| , ik denk, ff resetten op de baan, kan ik 20 meter rijden,
staat er dat ik busted ben...
gaar hoor :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19-09 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PPanic schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:19:
Zitten die pink slips nu op random plekken, of zitten ze op een vaste plek? als het een vaste plek is, is daar dan ook een lijstje van?
Er heeft een lijstje van gestaan in dit topic, moet je ff teruglezen. Hij klopt niet helemaal, maar voor het grootste deel wel. Ik probeer meestal de optie uit dat lijstje, en anders nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op donderdag 08 december 2005 @ 22:36:
pfff net dan,
ik wordt achtervolgd en rij door de water toren heen.
m'n snelheid was praktisch nul, valt die water toren over me heen.
zit ik gewoon ******* vast :| , ik denk, ff resetten op de baan, kan ik 20 meter rijden,
staat er dat ik busted ben...
gaar hoor :r
Ja anders kon je dat mooi gebruiken als exploit. Cops hebben je bijna, car reset en weer weg... zou ook makkelijk zijn.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.