[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik ben inmiddels nr 5 op de blacklist en moet 7 races halen om nr 4 te kunnen challengen. Milestones had ik vrij snel gehaald, en ook de bounty was geen probleem. Wel heb ik erg veel moeite met de races. Ik heb een Lambo Gallardo (Met alle upgrades volgens mij, had die grijze gewonnen van zo'n gast) en kan de 2e race (circuit) niet halen. Ik word steeds tweede. Nr. 3 en 4 blijf ik makkelijk voor maar nr 1 wint met 2.5 km voorsprong?! Ik vind niet dat ik beroerd rijd... Iemand anders hier last van? De voorgaande races heb ik op 1 of 2 na allemaal in 1 keer gehaald...

Heb ook al geprobeerd de race met een stock auto te rijden, dan word ik ook 2e... Mijn klomp breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aangekomen bij nummer van de beruchte blacklist!.. alle upgrades en karren zijn beschikbaar :D

Kreeg een sms, dat ik over een oude brug moet springen, iemand een idee wat ze bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:59:
Ik ben aangekomen bij nummer van de beruchte blacklist!.. alle upgrades en karren zijn beschikbaar :D

Kreeg een sms, dat ik over een oude brug moet springen, iemand een idee wat ze bedoel?
Ja, als je Razor hebt verslagen en de pliesie zit achter je aan, verschijnt er een oranje stip, rijd daarheen, rijd hard.. en zie! (kheb hem net uitgespeeld)

[ Voor 4% gewijzigd door FiXeR.nl op 04-12-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:43:
[...]

Er zijn ook mensen die niet zo uberbekrompen zijn en 2 sec willen typen hoe die fout wordt verholpen.. Maargoed, jij met je drukke leventje helpdesk, werkze!
Er zijn ook mensen die niet 'uberbekrompen' zijn en wel zelf zoeken ;)
Voor verder commentaar kan je mailen.

[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:47
Fokkie schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:58:
Ik ben inmiddels nr 5 op de blacklist en moet 7 races halen om nr 4 te kunnen challengen. Milestones had ik vrij snel gehaald, en ook de bounty was geen probleem. Wel heb ik erg veel moeite met de races. Ik heb een Lambo Gallardo (Met alle upgrades volgens mij, had die grijze gewonnen van zo'n gast) en kan de 2e race (circuit) niet halen. Ik word steeds tweede. Nr. 3 en 4 blijf ik makkelijk voor maar nr 1 wint met 2.5 km voorsprong?! Ik vind niet dat ik beroerd rijd... Iemand anders hier last van? De voorgaande races heb ik op 1 of 2 na allemaal in 1 keer gehaald...

Heb ook al geprobeerd de race met een stock auto te rijden, dan word ik ook 2e... Mijn klomp breekt.
Heb ik ook gehad, werd er pisnijdig van, alleen dan in het geval van een Aston Martin van de #3. Ik had hem op het laatst goed uit een bocht gebeukt waardoor hij achter een randje bleef hangen. Dan voel je je ineens een stuk beter :). Bij mij lukte het weliswaar in 2 keer..

[ Voor 3% gewijzigd door WillemJanJansen op 04-12-2005 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Goed, dan weet ik dat ik niet de enige ben die hier "problemen" had ;) thx!

[ Voor 75% gewijzigd door F0kke op 04-12-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

WillemJanJansen schreef op zondag 04 december 2005 @ 19:57:
[...]

Heb ik ook gehad, werd er pisnijdig van, alleen dan in het geval van een Aston Martin van de #3. Ik had hem op het laatst goed uit een bocht gebeukt waardoor hij achter een randje bleef hangen. Dan voel je je ineens een stuk beter :). Bij mij lukte het weliswaar in 2 keer..
Uit de bocht gebeukt? Als ik tegen een andere racedeelnemer beuk is het net alsof ik tegen 500 m3 beton aanrijdt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:47
babba schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:18:
[...]

Uit de bocht gebeukt? Als ik tegen een andere racedeelnemer beuk is het net alsof ik tegen 500 m3 beton aanrijdt :X
Moet jij eens met lachgas in zijn zijkant gaan rijden, dan duw je hem zeker weg hoor :)

Tegen zijn achterwielen dus. Op deze manier heb ik al heel wat van die flappies een paar mooie slipeffecten bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm, weet iemand hoe het komt dat hij bij de blacklist steeds racers overslaat? Toen ik bijvoorbeeld net nr. 8 (Jewels) versloeg, werd nummer 7 (Kaze) ook automatisch "defeated". Als dat zo doorgaat kan ik niet eens tegen de nummer 1 racen :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
weet ik van jullie waarom hij bij instalatie om dirext 9c vraagt terwijl dat er wel op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dat wordt bij bijna elk spel gevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:16
remcio schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:43:
weet ik van jullie waarom hij bij instalatie om dirext 9c vraagt terwijl dat er wel op staat
Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
Het Fantoom schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:52:
[...]

Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0
hehe eindelijk iemand die de oplossing weet, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

remcio schreef op zondag 04 december 2005 @ 20:55:
[...]

hehe eindelijk iemand die de oplossing weet, thnx
Het stond ook in de allereerste post van dit topic. De zogeheten "Topicstart".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een

Amd Athlon 2000
Geforce FX 5600
1024 MB intern
21" monitor
Watergekoeld.

tevens geeft hij een bepaalde instelling blokkerig beeld. Ik weet nog niet welke instelling.

Wat kan ik het beste instellen, iemand die zich daarover al heeft gebogen.

tnx. ps: is er al een uitgereden savegame.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik kan de controls niet eens instellen van mn Logitech DFP. In welk menuutje ik ook kom, hij scrollt meteen automatisch naar beneden. Ik dacht dat het aan mn draadloze tobo/muis lag, net zoals in FIFA2006. Maar hij doet het ook met een andere tobo/muis combinatie.

Bovendien herkent ie m'n pedalen niet goed. Of de 1 of de ander, ook combined pedals pakt ie niet. Het lijkt steeds erger te worden bij EA spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hebben we Spielerij - Problemen & Vragen voor :)
Open daar dus even een topic.

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 13:37
Dit was echt close :). En ook de finish over met een jump, vond het best wel grappig ;).

Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/d/6501-2/nfsmw008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://shusen.net/gallery2/d/6497-2/nfsmw009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:41:
...
tnx. ps: is er al een uitgereden savegame.
http://www.nfsmostwanted.nl/index.php?action=show&id=149
Wolfensteijn schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:39:
Dit was echt close :). En ook de finish over met een jump, vond het best wel grappig ;).

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja mooi, soms zijn ze ook zo stom om een roadblock (al dan niet met of zonder spikestrips) achter een heuvel te zetten... dus vlieg je er mooi overheen... >:)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Is er al een oplossing voor het ATI-Ugly-shadows probleem :?

Ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsmw_shadow_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:29
Met de nieuwe omega drivers schijnt het verholpen te zijn :) heb het zelf nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Ff een vraagje. Als je het spel hebt uitgespeeld krijg je dan een filmpje of iets dergelijks te zien? En gewoon in het spel tussendoor? Dus ik bedoel net als in het begin dat je Razor en Mia enzo ziet. Want ik heb em naar Nederlands gezet en ik heb zo het vermoeden dat ik filmpjes mis ofzo, want mijn broertje zei dat toen ie het had uitgespeeld dat ie geen filmpje ofzo zag.
Ik heb de taal in het register veranderd BTW.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21

B2

wa' seggie?

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Geforce 6600GT, 128 MB. Op welke instellingen zou ik NFSMW kunnen spelen uitgaande van de rest van mn systeem (Sempron 2400+, 768MB Ram) Zou ik gebruik kunnen maken van AA of AF? Ik gebruik trouwens de nieuwste Nvidia drivers, 81.75 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:32:
Ff een vraagje. Als je het spel hebt uitgespeeld krijg je dan een filmpje of iets dergelijks te zien? En gewoon in het spel tussendoor? Dus ik bedoel net als in het begin dat je Razor en Mia enzo ziet. Want ik heb em naar Nederlands gezet en ik heb zo het vermoeden dat ik filmpjes mis ofzo, want mijn broertje zei dat toen ie het had uitgespeeld dat ie geen filmpje ofzo zag.
Ik heb de taal in het register veranderd BTW.
Ja, ga naar de movies map. Verander daar de naam van elk bestand. Verander english naar dutch en ntsc naar pal. Zoals dit dus:

attract_english_ntsc.vp6 --> attract_movie_dutch_pal.vp6

Ik hou hem nu gewoon op engels. Ziet er veel stoerder uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

B2 schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:46:
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Geforce 6600GT, 128 MB. Op welke instellingen zou ik NFSMW kunnen spelen uitgaande van de rest van mn systeem (Sempron 2400+, 768MB Ram) Zou ik gebruik kunnen maken van AA of AF? Ik gebruik trouwens de nieuwste Nvidia drivers, 81.75 geloof ik.
gewoon proberen.

ik (P4 2.7 || 1gb || 6600GT) draai op 1024*768 met alles op bijna vol open, maar geen AA aandacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

-Eraser- schreef op maandag 05 december 2005 @ 14:25:
Met de nieuwe omega drivers schijnt het verholpen te zijn :) heb het zelf nog niet geprobeerd
Niet helemaal verholpen, maar het is zeker 90% beter geworden :) Ik heb ze zelf nu inmiddels al bijna drie weken draaien, en ze draaien perfect, geen reden om ze niet te installeren dus :P

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie hamachi op jullie pc? http://www.hamachi.cc
Dan kan je een network joinen om NFS most wanted tegen elkaar te spelen via een virtueel locaal netwerk ;) Dus ook degenen die normaal niet online kunnen spelen kunnen nu ook via internet multiplayen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:59:
Hebben jullie hamachi op jullie pc? http://www.hamachi.cc
Dan kan je een network joinen om NFS most wanted tegen elkaar te spelen via een virtueel locaal netwerk ;) Dus ook degenen die normaal niet online kunnen spelen kunnen nu ook via internet multiplayen!
Ik heb anders nog geen manier gezien om NFSmw aan de praat te krijgen via hamachi, buiten dan je network adaptors te disablen, een network game te starten, en dan je network adaptors terug te enablen.... Dat zie ik niet echt zitten om dat voor elk game te doen ... Heb jij een andere oplossing?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:29
FnF schreef op maandag 05 december 2005 @ 15:30:
[...]

Niet helemaal verholpen, maar het is zeker 90% beter geworden :) Ik heb ze zelf nu inmiddels al bijna drie weken draaien, en ze draaien perfect, geen reden om ze niet te installeren dus :P
Ik heb ze maar eens geinstalleerd :) maar de schaduwen zijn nog steeds blokkerig (9800pro), had een screenshot gemaakt met f12, zal ik zo ff posten

screenshot (klik voor grotere versie):
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/7448/nfsmwresize5fr.jpg
is een challenge btw ;)

[ Voor 19% gewijzigd door -Eraser- op 05-12-2005 17:08 . Reden: screenshot toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaidar schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:17:
[...]

Ik heb anders nog geen manier gezien om NFSmw aan de praat te krijgen via hamachi, buiten dan je network adaptors te disablen, een network game te starten, en dan je network adaptors terug te enablen.... Dat zie ik niet echt zitten om dat voor elk game te doen ... Heb jij een andere oplossing?
?!?! Wat je allemaal doet is allemaal niet nodig.
Enigste wat je hoeft te doen is naar je Need For Speed MW map gaan waar je hebt geinstalleerd. Daar heb je een "server.cfg" bestandje. Die openen met kladblok. Vervolgens onderste regel verwijderen en opslaan. En dan spelen maar!!
(onderste regel is een regel met allemaal rare tekens !@#$# ofzoiets.) Laat maar weten of het lukt. Dan maak ik wel een netwerkje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Je moet ervoor zorgen dat Hamachi als Primary Network Adapter gezien wordt. Dit was ook het probleem met Age of Empires III en is da tnu ook weer. Dit kan bereikt worden met een netwerkbrug, enable/disable networkadapter of een nieuw Windows account

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
-Eraser- schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:52:
[...]

Ik heb ze maar eens geinstalleerd :) maar de schaduwen zijn nog steeds blokkerig (9800pro), had een screenshot gemaakt met f12, zal ik zo ff posten

screenshot (klik voor grotere versie):
[afbeelding]
is een challenge btw ;)
Zie ik daar een heli boven je hoofd ? :9

Btw: Het ziet er inderdaad nog steeds blokkerig uit, ik heb ook net ff die Omega-drivers geinstalleerd, kijken wat er bij mij te zien is :)

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://img275.imageshack.us/img275/9413/nfs1wi5tt.th.jpg
Niet dus :(

[ Voor 15% gewijzigd door TheovdS op 05-12-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a88a6a79fb6be93aea0549804f0c4f9c/full.jpg

Jammer dat je 'm niet in Career mode kan rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokkie schreef op zondag 04 december 2005 @ 18:58:

Ik heb hetzelfde probleem en al een paar keer aangegeven in dit topic. Het lijkt een soort bug, waarbij die beruchte nr1. geen fouten maakt en blijkbaar de catch up die voor de tegenstanders ze vaak 800+km/u doet gaan bij jou geen zin heeft |:(

Het is wel opvallend dat ik 't met de Gallardo ook heb en het nog niet met iets anders geprobeerd heb. Heb jij het ook altijd alleen maar bij circuit/lap knockout races?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:59:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem en al een paar keer aangegeven in dit topic. Het lijkt een soort bug, waarbij die beruchte nr1. geen fouten maakt en blijkbaar de catch up die voor de tegenstanders ze vaak 800+km/u doet gaan bij jou geen zin heeft |:(

Het is wel opvallend dat ik 't met de Gallardo ook heb en het nog niet met iets anders geprobeerd heb. Heb jij het ook altijd alleen maar bij circuit/lap knockout races?
Ik heb die race gereden met een gallardo (alles op ultimate), DB9 (zo ver mogelijk geupgrade), Corvette van #5, Stock Cobalt SS.

Weinigvermoedend werd ik gigantisch laatste met de cobalt (duh :P), maar met de rest altijd maar 2e :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:35

Rayzman

+31 Rayzman

ZAMoRANo schreef op zondag 04 december 2005 @ 21:47:
Ik kan de controls niet eens instellen van mn Logitech DFP. In welk menuutje ik ook kom, hij scrollt meteen automatisch naar beneden. Ik dacht dat het aan mn draadloze tobo/muis lag, net zoals in FIFA2006. Maar hij doet het ook met een andere tobo/muis combinatie.
Ik heb het met m'n DFP alsvolgd opgelost. Gas half in zodat menu niet scrollt. Alle bindings leegmaken. DFP Profile op combined zetten en alles toekennen. Ik moest overigens ook m'n Microsoft ff joystick weggooien bij game controlers in windows zodat de DFP het enige game device was.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Rayzman schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:17:
[...]

Ik heb het met m'n DFP alsvolgd opgelost. Gas half in zodat menu niet scrollt. Alle bindings leegmaken. DFP Profile op combined zetten en alles toekennen. Ik moest overigens ook m'n Microsoft ff joystick weggooien bij game controlers in windows zodat de DFP het enige game device was.
Zover was ik ook gekomen, maar dan werkte het nogsteeds niet naar behoren. Ik moet beide pedalen induwen om vooruit te komen. Ik zal eens kijken of ik mn rempedaal een invert kan meegeven, dan moet het denk ik lukken.

Gelukkig heb ik nu een DFP, want als je stuur/pedalen/shifter uit meerdere controllers bestaat, heb je gewoon pech.
Ik blijf dit soort dingen belachelijk vinden, en als ik zo rond lees hoeveel probs er zijn met NFS:MW, betaal je gewoon 50 euro voor een beta product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je de fps checken in nfs: most wanted?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:04:
hoe kun je de fps checken in nfs: most wanted?
fraps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Wel een leuke ontknoping moet ik zeggen... Maar goed, career uitgespeelt, en bij de challenge alleen nummer 68 nog... Een half uur uithanden van de politie blijven op het hoogste niveau... Best pittig... :7

Maar inderdaad, die catch-up is erg irritant... Razor maakte een paar flinke fouten, maar maakte dat ook weer (onrealistisch) snel weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Ik ben sinds kort ook in het bezit van NFS most wanted en vermaak me er goed mee. Nu met de police erbij is het spel een stuk leuker. Ben nog niet echt ver, maar mijn audi TT rijd al knap hard. 250+. De supra gaat nog iets harder, maar ben langzaam omhoog aan het klimmen op de blacklist. Ga zo nog even door richting nr 11....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Laatst online: 16-09 23:14
Zo, net eindelijk op Nr 1 van de blacklist terecht gekomen :D

Ik vind het wel een beetje een vreemd einde, als die level 6 coppers achter je aan zitten dan kun je wegrijden wat je wilt, je ontsnapt nooit, ook al is er nergens meer een politieauto te bekennen.

Je moet dus echt over die brug springen en dan komt er gewoon congratulations enz. Ik vind het zelf een beetje een vreemd einde.

Maar goed, nu ben ik ook weer tevreden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
oef die Ultimate Galardo bij 315 km/h pas naar 6, echt insane :D
nog 5 op de blacklist te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

GH45T schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 00:13:
Zo, net eindelijk op Nr 1 van de blacklist terecht gekomen :D

Ik vind het wel een beetje een vreemd einde, als die level 6 coppers achter je aan zitten dan kun je wegrijden wat je wilt, je ontsnapt nooit, ook al is er nergens meer een politieauto te bekennen.

Je moet dus echt over die brug springen en dan komt er gewoon congratulations enz. Ik vind het zelf een beetje een vreemd einde.

Maar goed, nu ben ik ook weer tevreden :P
Hoe had je dan een einde willen hebben, ik vond het wel grappig zo en tevens kan je er zo makkelijk een vervolg aan plakken.

Dat je die coppers niet kwijtraakt klopt, die Mia zegt ook dat Cross alle schuilplaatsen weet....vandaar denk ik.

Challenge maar begonnen nu, helaas kan ik niet de auto nu kiezen.....is mis mijn Cliootje waarmee ik de Carriere heb uitgespeeld.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Flame17 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 01:03:
[...]

Hoe had je dan een einde willen hebben, ik vond het wel grappig zo en tevens kan je er zo makkelijk een vervolg aan plakken.

Dat je die coppers niet kwijtraakt klopt, die Mia zegt ook dat Cross alle schuilplaatsen weet....vandaar denk ik.

Challenge maar begonnen nu, helaas kan ik niet de auto nu kiezen.....is mis mijn Cliootje waarmee ik de Carriere heb uitgespeeld.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in :)

Ik startte net nog even most wanted op om de carerra gt op te gaan halen en moet ik opnieuw in die bmw tegen die level 6 politieauto's gaan rijden. Ik had de niet met ALT + F4 of wat dan ook afgesloten, gewoon netjes de filmpjes gekeken en daarna met de Q afgesloten. Nadat ik voor de 2e keer het bruggengedoe had gedaan heb ik toch maar expliciet gekozen voor save game :P

Die Carerra GT is wel relaxed met alle upgrades en een unique upgrade op de banden en de turbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
I wish i was Ed Deline :'(

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/i6msd3.jpg

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

hehe las vegas season 3.. :P

maar wel een lekkere bak ja.. ;)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Rayzman schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:17:
[...]

Nou uiteindelijk toch niet helemaal gelukt. Ik kon wel even racen met gas en rem combined op mn gaspedaal. M'n Frex DFP even op 720 graden gezet, dat is wel leuk met zo'n gooi en smijt arcadespel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

yes yes yes, heb m net uit. Nee niet alleen de career mode maar alles !!! chalanges en career mode 100 %
Zonder cheats of trainers en binnen 1 week tijd :) . eens kijke welke karretje ik nu ter beschikking heb in de quick race . >:)

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:13:
[...]

?!?! Wat je allemaal doet is allemaal niet nodig.
Enigste wat je hoeft te doen is naar je Need For Speed MW map gaan waar je hebt geinstalleerd. Daar heb je een "server.cfg" bestandje. Die openen met kladblok. Vervolgens onderste regel verwijderen en opslaan. En dan spelen maar!!
(onderste regel is een regel met allemaal rare tekens !@#$# ofzoiets.) Laat maar weten of het lukt. Dan maak ik wel een netwerkje :P
nee dat werkt niet
dan blijft ie alsnog op 'connecting' hangen
(komt misschien ook wel odmat we allebij 8ter een syslink router hangen.... wel de poort van hamachi geforwarded (geloof iets van 12975) )
GandalfTheGrey schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:15:
Je moet ervoor zorgen dat Hamachi als Primary Network Adapter gezien wordt. Dit was ook het probleem met Age of Empires III en is da tnu ook weer. Dit kan bereikt worden met een netwerkbrug, enable/disable networkadapter of een nieuw Windows account
is er geen andere manier om dat te doen door die shit te disablen?!

[ Voor 27% gewijzigd door Tuumke op 06-12-2005 08:58 ]

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:16

Entity

9000rpm

Er komt vandaag een patch uit (1.3):
Here's a list of fixed bugs and problems:

1. Fixed problem with user not being returned to the offline main menu when losing
their connection.
2. Users are no longer returned to the offline main menu after a LAN race.
3. Fixed host hanging in an empty game room after exiting a race.
4. Users are now able to find LAN races created through Quick Race.
5. Fixed issue where the game will softlock and lose focus when clicking on 'Continue' in the [create new account]
screen when information is entered but not confirmed in one of the first four fields.
6. Corrected number of laps in Knockout race event in Blacklist 15.
7. Fixed problem where users are disconnected from LAN after finishing a race.
8. Fixed issue with backround disappearing when mouse clicking the 'Statistics' button during the Hurry Up timer.
9. Fixed a crash in the Foreign Registration Alert screen if the user clicks the back button.
10. Fixed a crash when backing out and re-entering the Rap Sheet using the mouse.
11. Clicking the back button during the Rap Sheet intro now returns the user to the Main Menu.
12. Fixed issue with the interior of the car sometimes disappearing during gameplay.
13. Fixed performance parts not showing up unless profile loaded.
Bron: http://www.nfscars.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keb nog een paar handige tips...
waarschijnlijk ken je misschien al wel maar toch nog ff voor de gene die ze niet weten.

als je een roadblock ziet op je map, probeer er dan zo snel mogelijk op af te rijden.
vlak voor dat je de raodblock raakt druk je op de slowmotion key. probeer zo op de raodblock afterijden dat je van de eene auto de voorkant raakt en van de andere net de achterkant.

ik heb zo wel eens 2 jeeps vliegles gegeven + een bounty bonus van 20.000 in 1 hit wanted level 3.

de andere tip

als je aan het racen bent en je rijd op een heuvel af gebruik dan net voordat je de lucht in vliegt ook de slowmotion key. dan vlieg je niet zo hoog. dan heb je meer grip en je blijft nog redelijk op snelheid.

ik hoop dat julli hier wat aan hebben. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Wow, nog maar een tiental serieuze bugs te gaan dan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Phuncz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:52:
[...]

En dan de rest nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Phuncz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:52:
[...]

Welke bugs dan nog? LANplay heb ik nog niet geprobeerd, maar voor de rest is nfsmw écht wel bugfree op mijn machine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

shaidar schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:56:
[...]

Welke bugs dan nog? LANplay heb ik nog niet geprobeerd, maar voor de rest is nfsmw écht wel bugfree op mijn machine!
moet je nog even kijken.
veel text fouten, veel game bugs (hiks etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik had van de week een spontane crash, er kwamen 2 Rhino's op me af scheuren en toen ze tegen me aan knalden kreeg ik een "afbreken - opnieuw - negeren" venster 8)7

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De fameuze cop sequence bug, de auto's die in de lucht voor je neus spawnen, nog steeds de foute vinyls, die bij bodykits meestal erg fout uitzien, etc. etc. Kan nog wel even doorgaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Phuncz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:07:
De fameuze cop sequence bug, de auto's die in de lucht voor je neus spawnen, nog steeds de foute vinyls, die bij bodykits meestal erg fout uitzien, etc. etc. Kan nog wel even doorgaan ;)
+ de heat 3 plisie auto's die keren of ervan door gaan als je heat 4 word.
ik dacht ik hou eens zn plisie kleur GTO bij als ie er vandoor gaat.
Ik in mn cayman S 300+ nos vol open, en die gozer pompt m helemaal weg, 400+ ging ie denk ik wel. tering wat was ie snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuumke
  • Laatst online: 25-12-2024

Tuumke

Shingaling?

Griffin schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:10:
[...]

+ de heat 3 plisie auto's die keren of ervan door gaan als je heat 4 word.
ik dacht ik hou eens zn plisie kleur GTO bij als ie er vandoor gaat.
Ik in mn cayman S 300+ nos vol open, en die gozer pompt m helemaal weg, 400+ ging ie denk ik wel. tering wat was ie snel weg
ja das ook zo lekker nep..
maar toch blijft de game vet :D

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie geen fix dat je muis het weer doet als je na een tijdje spelen je menu in gaat..
mijn muis is dan vaak dood.. en reageert niet meer.. alles met toetsenbordje dan maar.. (niet dat het erg is.. gaat tenslotte wel wat sneller dan met de muis) maar toch.. af en toe is het handig.. en het is de normaalste zaak van de wereld dat je muis het toch gewoon blijft doen..

wat als dat met een FirstPS gebeurd.. je crosshair opeens verdwijndt en je moet met je toetsenbord gaan aimen.. 8)7 kan toch niett..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Of de bug dat het spel naast NFSU niet geïnstalleerd kan worden. Of de bug dat het spel soms gewoon "vergeet" dat het geïnstalleerd is geweest. Etc etc.
Het moet maar lukken de bugs te fixen die het minst voorkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Haha, dan hebben jullie toch écht wel een andere versie dan ik, want van alle bugs die jullie hier opnoemen heb ik hoegenaamd geen last! En het is nu niet echt dat ik niet speel, zit al aan nr 4 van de blacklist, en ongeveer 50 van de 69 challenges gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
shaidar schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Haha, dan hebben jullie toch écht wel een andere versie dan ik, want van alle bugs die jullie hier opnoemen heb ik hoegenaamd geen last! En het is nu niet echt dat ik niet speel, zit al aan nr 4 van de blacklist, en ongeveer 50 van de 69 challenges gedaan :p
Nogal een kortzichtige uitspraak natuurlijk. Dat jij geen last hebt van bugs, wil niet zeggen dat tal van anderen er wel last van hebben.

De bug dat het spel niet wil installeren als hij een speed.exe vindt van NFSU of NFSU2, vind ik ook wel een fix waard.
Ondersteuning van gamecontrollers is buitengewoon slecht, vooral vergeleken met vorige versies.

Wat mij betreft duiden deze bugs toch op een iets te gehaaste console>PC conversie.
Nog even snel PC support erin bouwen en niet teveel testen op allerlei verschillende systemen/configuraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heeft iemand zich al aan de GBA versie gewaagd? Istwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:16:
[...]Nogal een kortzichtige uitspraak natuurlijk. Dat jij geen last hebt van bugs, wil niet zeggen dat tal van anderen er wel last van hebben.
Inderdaad kortzichtig, maar ik kan alleen voor m'n eigen winkel spreken natuurlijk. Er zullen dan wel bugs zijn (100% zeker) maar die zullen dan wel machine-afhankelijk zijn, en goed voor mij dan dat ik er geen last van heb! Spijtig voor jullie dan wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:58

Ulti23

Quality Time

Servor schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:21:
Heeft iemand zich al aan de GBA versie gewaagd? Istwat?
Niet de GBA versie, wel de DS versie, en die is zo ruk....... Heb er echt spijt van dat ik die gekocht heb. Grafisch bijvoorbeeld niet te vergelijken met bijvoorbeeld NFSU2 (slechter dus), auto's zien er niet uit, handling is al helemaal brak.

Ik geloof niet dat de GBA versie nou zoveel beter is, ik zou me er niet aan wagen.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaidar schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:06:
Zeg dat maar niet te hard..
Ik dacht!.. dat ik geen last had van bugs..op de standaard dingen na enz..
Maar plots tijdens het racen.. *poing* terug naar windows..error blabla..
en dat al toen ik bij blacklist #3 was, en had het nog niet eerder gehad..
(tot op heden was het nog eenmalig).. maja je weet maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:57:
[...]

Zeg dat maar niet te hard..
Ik dacht!.. dat ik geen last had van bugs..op de standaard dingen na enz..
Maar plots tijdens het racen.. *poing* terug naar windows..error blabla..
en dat al toen ik bij blacklist #3 was, en had het nog niet eerder gehad..
(tot op heden was het nog eenmalig).. maja je weet maar nooit..
Dat heb ik ook 1 keer gehad inderdaad, ook al redelijk ver in het spel (ik moest 600.000 bounty halen en was net de politie aan het afschudden...). Inmiddels de career mode uitgespeeld en heb de error niet meer gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Was het jullie al opgevallen dat de bestuurder van jouw auto helemaal niet stuurt en schakelt enz.?

Terwijl dit bij Need for Speed: Hot Pursuit 2 al wel zo was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

babba schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:37:
Was het jullie al opgevallen dat de bestuurder van jouw auto helemaal niet stuurt en schakelt enz.?

Terwijl dit bij Need for Speed: Hot Pursuit 2 al wel zo was :P
ja staat ook in 1 van de vorige delen.
maar dat is wel jammer,
wat ook gewoon eeuwig zonde is dat je geen interieur meer hebt.
terwijl bij NFS1 oid dit wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou al een oplossing voor het soms (vooral vaak in challanges) ineens om de paar s. enorm schokken van het spel? Bij mij helpt het meteen als ik met alt+tab ff naar windows terug ga en dan meteen weer naar het spel (dan is het weg), toch is dit niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Sander Prinsen schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 09:41:

Here's a list of fixed bugs and problems:

1. Fixed problem with user not being returned to the offline main menu when losing
their connection.
2. Users are no longer returned to the offline main menu after a LAN race.
3. Fixed host hanging in an empty game room after exiting a race.
4. Users are now able to find LAN races created through Quick Race.
5. Fixed issue where the game will softlock and lose focus when clicking on 'Continue' in the [create new account]
screen when information is entered but not confirmed in one of the first four fields.
6. Corrected number of laps in Knockout race event in Blacklist 15.
7. Fixed problem where users are disconnected from LAN after finishing a race.
8. Fixed issue with backround disappearing when mouse clicking the 'Statistics' button during the Hurry Up timer.
9. Fixed a crash in the Foreign Registration Alert screen if the user clicks the back button.
10. Fixed a crash when backing out and re-entering the Rap Sheet using the mouse.
11. Clicking the back button during the Rap Sheet intro now returns the user to the Main Menu.
12. Fixed issue with the interior of the car sometimes disappearing during gameplay.
13. Fixed performance parts not showing up unless profile loaded.
Leuk... maar nog steeds geen widescreen support. Terwijl dit gewoon zo simpel te doen is. Ik heb een mail gestuurd naar EA en dit kreeg ik terug:
Hello,

Unfortunately widescreen support is not in a lot of games. It is not likley that a patch will come out to correct this i am afraid. The trouble is that not enough people use widescreen, and they dont use widescreen, because not enough programs utilize it. Its really a double edged sword. I am vero sorry. Thank you for your patience.
Dit is gewoon de grootste onzin. Kijk maar naar forums naar widescreengaming.com (hier staat wel een minder nette manier om widescreen te gamen) om te zien dat mensen echt wel breedbeeld gamen. En het ergste is nog dat deze optie gewoon simpel toe te voegen is...

EA :'(

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Och larie, kost hen waarschijnlijk teveel (moeite). De consoleversies ondersteunen het wel dacht ik ? En zowat elk populair spel na Quake 3 heeft de support ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Mobie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 16:31:
[...]

Leuk... maar nog steeds geen widescreen support. Terwijl dit gewoon zo simpel te doen is. Ik heb een mail gestuurd naar EA en dit kreeg ik terug:

[...]

Dit is gewoon de grootste onzin. Kijk maar naar forums naar widescreengaming.com (hier staat wel een minder nette manier om widescreen te gamen) om te zien dat mensen echt wel breedbeeld gamen. En het ergste is nog dat deze optie gewoon simpel toe te voegen is...

EA :'(
Alhoewel er wel ergere dingen mis zijn met NFSMW dan een gebrek aan widescreen support, is het antwoord van EA wel weer lekker typisch.
Als je een widescreen scherm hebt, dan krijg je dus een uitgerekt beeld?

Ik ga straks weer een poging wagen om mn stuur/pedalen correct te configureren. Ik weiger toch echt een gamepad te pakken of mn toetsenbord te gebruiken. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zelf heb ik een Dell 2004FPW die je kan instellen om te rekken, 1:1 weer te geven of het aspect ratio behouden. Echter zijn er genoeg breedbeeldschermen (waaronder TV's) die die opties niet hebben en dus met uitgerokken beeld zitten. Het feit dat 1280x1024 de maximum resolutie is sinds ik kan herinneren van EA spellen, duidt ook niet op veel vernieuwing. Ik denk dat de engine telkens grootendeels overgenomen wordt en gewoonweg geupdate wordt met wat nieuwe technologie. Dat verklaart de wederkerende eigenschappen veelal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:07:
Zelf heb ik een Dell 2004FPW die je kan instellen om te rekken, 1:1 weer te geven of het aspect ratio behouden. Echter zijn er genoeg breedbeeldschermen (waaronder TV's) die die opties niet hebben en dus met uitgerokken beeld zitten. Het feit dat 1280x1024 de maximum resolutie is sinds ik kan herinneren van EA spellen, duidt ook niet op veel vernieuwing. Ik denk dat de engine telkens grootendeels overgenomen wordt en gewoonweg geupdate wordt met wat nieuwe technologie. Dat verklaart de wederkerende eigenschappen veelal wel.
Is het een "engine-eigenschap" dat een resolutiemax bijv. 1280x1024 is? Een resolutiemaximum lijkt mij geen beperking van een engine, maar simpelweg een beperking van een insteloptie in een spel? Ik kan me sowieso niet voorstellen dat een engine een resolutie beperkt, gewoon precies hetzelfde beeld, maar met meer pixels is toch niet afhankelijk van de inhoud van die pixel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik denk ook niet dat ze klakkeloos elke keer dezelfde engine pakken, misschien nemen ze stukjes code over. HDR bak je er ook niet zomaar in namelijk. Wel denk ik dat ze zich voornamelijk richten op de consoles, en daarom zijn de extra hoge resoluties maar bijzaak voor de PC versie.

Wat wel stom is is dat de gamecontroller support steeds slechter wordt, namen ze dat maar over uit vorige versies, NFSU doet het prima namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 12:33:
Of de bug dat het spel naast NFSU niet geïnstalleerd kan worden. Of de bug dat het spel soms gewoon "vergeet" dat het geïnstalleerd is geweest. Etc etc.
Het moet maar lukken de bugs te fixen die het minst voorkomen...
Ik heb NFSU2 geinstalleerd.. En ik heb vandaag NFSMW gekocht en gewoon foutloos geinstalleerd.
Ik kreeg zelfs een melding bij de career: "Thanks for playing Need for Speed Underground, We added some money to start your career"(Misschien hoort die melding wel gewoon zo)

Maar ik heb dus geen probleem daarmee(Ohja, ik heb versie 1.2(staat bij het start scherm.)

Wel heb ik dit:
Probleem:
Als ik een tijdje NFSMW aan het spelen ben versnelt hij soms. In eens gaat alles veel sneller en dan beuk ik natuurlijk overal tegen aan. Het is dan echt onmogelijk om je auto recht te houden als je aan het racen bent.

Specs:
- AMD Athlon 64 X2 3800+ Manchester (S939, 2,0GHz, 2x512KB, Boxed)
- Asrock 939Dual-SATA2, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID)
- 1GB PC3200 DDR, CL3 (Kingston ValueRAM)
- Gigabyte GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI, Passief) GV-NX66T128VP
- Hitachi Deskstar T7K250, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB)
- Samsung SpinPoint P80, 120GB (7200rpm, ATA133, 2MB)
- NEC ND-3550 16x (Dual-layer, Zwart)
- Cooler Master Centurion 5(zwart/blauw)
- Cooler Master Real Power 450 Watt

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan verhelpen.

PS: Ik kan de temperaturen op meten als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:50:
Ik denk ook niet dat ze klakkeloos elke keer dezelfde engine pakken, misschien nemen ze stukjes code over. HDR bak je er ook niet zomaar in namelijk. Wel denk ik dat ze zich voornamelijk richten op de consoles, en daarom zijn de extra hoge resoluties maar bijzaak voor de PC versie.

Wat wel stom is is dat de gamecontroller support steeds slechter wordt, namen ze dat maar over uit vorige versies, NFSU doet het prima namelijk.
Tis toch gewoon ergens in een cfg file dat de res 0000x0000 ingesteld staat, gewoon laksheid dat die res in optiemenu niet hoger kan. Nergens een cfg handmatig te veranderen zodat die resolutie hoger kan? Ik mag hopen dat er geen TFT schermen zijn met native res hoger dan 1280x1024 :o

Ik wist trouwens ook niet dat er voor een controller vanuit de game ook support moest komen. Ik dacht dat het besturingssysteem met de juiste drivers voor de controller gewoon dezelfde input doorgeeft aan 't spel als bijv. je toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:53:
[...]

Ik heb NFSU2 geinstalleerd.. En ik heb vandaag NFSMW gekocht en gewoon foutloos geinstalleerd.
Ik kreeg zelfs een melding bij de career: "Thanks for playing Need for Speed Underground, We added some money to start your career"(Misschien hoort die melding wel gewoon zo)

Maar ik heb dus geen probleem daarmee(Ohja, ik heb versie 1.2(staat bij het start scherm.)

Wel heb ik dit:
Probleem:
Als ik een tijdje NFSMW aan het spelen ben versnelt hij soms. In eens gaat alles veel sneller en dan beuk ik natuurlijk overal tegen aan. Het is dan echt onmogelijk om je auto recht te houden als je aan het racen bent.

Specs:
- AMD Athlon 64 X2 3800+ Manchester (S939, 2,0GHz, 2x512KB, Boxed)
- Asrock 939Dual-SATA2, M1695 (PCI-e/AGP, Sound, LAN, SATA II, RAID)
- 1GB PC3200 DDR, CL3 (Kingston ValueRAM)
- Gigabyte GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (PCI-e, DVI, Passief) GV-NX66T128VP
- Hitachi Deskstar T7K250, 250GB (7200rpm, SATA II, 8MB)
- Samsung SpinPoint P80, 120GB (7200rpm, ATA133, 2MB)
- NEC ND-3550 16x (Dual-layer, Zwart)
- Cooler Master Centurion 5(zwart/blauw)
- Cooler Master Real Power 450 Watt

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan verhelpen.

PS: Ik kan de temperaturen op meten als dat nodig is.
Druk je dan niet per ongelijk op ALT (lach-gas) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Phuncz schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:07:...Het feit dat 1280x1024 de maximum resolutie is sinds ik kan herinneren van EA spellen....
Ik kon toch nfsu2 spelen op 1600x1200???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theovds schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:54:
[...]

Druk je dan niet per ongelijk op ALT (lach-gas) :X
Nee, dan was het wel heel makkelijk opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:55:
[...]

Nee, dan was het wel heel makkelijk opgelost..
Ik lees wel eens over wat problemen met spellen en 2 cpu's, al geprobeerd 1 cpu uit te zetten en dan 't spel te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:53:
[...]

Tis toch gewoon ergens in een cfg file dat de res 0000x0000 ingesteld staat, gewoon laksheid dat die res in optiemenu niet hoger kan. Nergens een cfg handmatig te veranderen zodat die resolutie hoger kan? Ik mag hopen dat er geen TFT schermen zijn met native res hoger dan 1280x1024 :o

Ik wist trouwens ook niet dat er voor een controller vanuit de game ook support moest komen. Ik dacht dat het besturingssysteem met de juiste drivers voor de controller gewoon dezelfde input doorgeeft aan 't spel als bijv. je toetsenbord?
Zoals jij het nu opnoemt, zo was het 10 jaar geleden ja. ;)
Res veranderen in een .cfg-tje, dat waren nog eens tijden.
Helaas is het een stuk complexer en zeker met analoge controllers is er heel erg veel mogelijk, en kan er dus ook veel fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
Hier kan ik toch echt 1600x1200 draaien in most wanted hoor, heb het eerst een hele tijd gedaan maar sinds een weekje over op 1280x1024 met anti aliasing, ziet er imo een stuk beter uit :)

Ik heb overigens een Asus Geforce 6800LE welke door overklokken en unlocken ongeveer even snel is als een 6800GT maar dan met 128 MB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
Zou die patch vandaag niet uitkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:58:
[...]

Zoals jij het nu opnoemt, zo was het 10 jaar geleden ja. ;)
Res veranderen in een .cfg-tje, dat waren nog eens tijden.
Helaas is het een stuk complexer en zeker met analoge controllers is er heel erg veel mogelijk, en kan er dus ook veel fout gaan.
Ja maar resolutie is toch niets meer en niets minder dan extra pixels op 't scherm, de inhoud van die pixels verandert toch niet? Een engine kan de resolutie dus niet beperken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Wat ik tegenwoordig nogal eens tegenkom is dit:

Afbeeldingslocatie: http://img320.imageshack.us/img320/1025/blok4bw.th.jpg

Ik weet niet of het bij de strategie hoort om auto's in burger in te schakelen bij jou achtervolging, maar raar is het wel 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Nap op 06-12-2005 18:08 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:05:
[...]

Ja maar resolutie is toch niets meer en niets minder dan extra pixels op 't scherm, de inhoud van die pixels verandert toch niet? Een engine kan de resolutie dus niet beperken?
Nee dat klopt.
Het gaat er ook niet om dat de inhoud moet veranderen maar wel dat er iets moet veranderen richting je grafische kaart, dat is allemaal wat complexer geworden.
Bij een 4:3 resolutie niet zo'n probleem maar zodra je andere verhoudingen gaat gebruiken zoals widescreen blijkt het niet zo makkelijk meer te zijn, want er moet een stuk meer aan de zijkanten of minder aan de boven/onderkant meegestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:10:
[...]

Nee dat klopt.
Het gaat er ook niet om dat de inhoud moet veranderen maar wel dat er iets moet veranderen richting je grafische kaart, dat is allemaal wat complexer geworden.
Bij een 4:3 resolutie niet zo'n probleem maar zodra je andere verhoudingen gaat gebruiken zoals widescreen blijkt het niet zo makkelijk meer te zijn, want er moet een stuk meer aan de zijkanten of minder aan de boven/onderkant meegestuurd worden.
Dat zal dus de reden zijn dat er geen resoluties inzitten in andere verhoudingen (voor widescreen bijv.). Toch een kleine moeite om dat toe te voegen lijkt me (zeker bij zo'n "grote" productie als NFS:MW).
bertenernie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:08:

[afbeelding]

Ik weet niet of het bij de strategie hoort om auto's in burger in te schakelen bij jou achtervolging, maar raar is het wel 8)7
Welke auto bedoel je, ik zie geen (civiele) auto die je "tegen"houdt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 29-08 01:32
Die taxi aan de linkerkant, ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat er een civilian pick up truck tussen de auto's stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aapenootjes schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:25:
Die taxi aan de linkerkant, ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt dat er een civilian pick up truck tussen de auto's stond.
Ah, die auto is onderdeel van de blokkade van de spikestrip? Kan goed zijn dat hij erin gereden is, heb ik ook vaak zat: erg handig als een vrachtwagen voor je door een blokkade gebeukt wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 17-09 12:19

mokumouse

LOLstoel User

bertenernie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:08:

[afbeelding]

hmmz volgens mij heeft die taxi er nix mee te maken ik heb ook al een paar keer "verdwaalde" spike strips gehad. Paar rondjes op de ringweg van eht eerste gebied..

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:57:
[...]

Ik lees wel eens over wat problemen met spellen en 2 cpu's, al geprobeerd 1 cpu uit te zetten en dan 't spel te spelen?
Hoe? Ik heb Windows XP Home..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

mokumouse schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:29:
[...]

hmmz volgens mij heeft die taxi er nix mee te maken ik heb ook al een paar keer "verdwaalde" spike strips gehad. Paar rondjes op de ringweg van eht eerste gebied..
Nee, het is echt zo dat die auto's in het verlengde van de spike strip staan, deze keer met taxi's, de volgende keer met een andere willekeurige auto.

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00
Ik heb een 2405FPW en speel (ook door het gebrek aan widescreen support) ook op verhouding 1:1.

Die maximum resolutie is bij mij echter 1600x1200 en is gewoon in te stellen via het spel.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 17-09 12:19

mokumouse

LOLstoel User

bertenernie schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:52:
[...]

Nee, het is echt zo dat die auto's in het verlengde van de spike strip staan, deze keer met taxi's, de volgende keer met een andere willekeurige auto.
hehe k, dat heb ik idd nog nooit gezien?? hoever ben je in het spel??

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoalin
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-09 12:44
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:12:
[...]

Dat zal dus de reden zijn dat er geen resoluties inzitten in andere verhoudingen (voor widescreen bijv.). Toch een kleine moeite om dat toe te voegen lijkt me (zeker bij zo'n "grote" productie als NFS:MW).

[...]

Welke auto bedoel je, ik zie geen (civiele) auto die je "tegen"houdt?
Ik denk die helemaal links. Normaal kun je er zo langs rijden, maar nu die auto er staat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Henkus schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:56:
[...]

Ik heb een 2405FPW en speel (ook door het gebrek aan widescreen support) ook op verhouding 1:1.

Die maximum resolutie is bij mij echter 1600x1200 en is gewoon in te stellen via het spel.
Bij mij dus niet. Het zal tussen 1280x1024 en 1600x1200 geen andere resoluties ondersteunen...
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.