[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk die 15 minuten challenge in die witte porsche uit. Komt daarna een tollbooth met een monaro. Die is ook niet misselijk zeg. Dat ding gaat mooi zijwaarts maar dat kost wel tijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Acid_Burn schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:49:
Maar stond die daar nou tegen een ruitje aan te rijden?
Jep. En anderen vlogen weer door de ruit (links) 8)7 (Plaatjes host ik zelf, maar moet ff wat seeden ;))

[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 02-12-2005 18:00 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Zeg ik zit nu in die BMW M3 maar moet ik gewoon aan de politie ontnappen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
met die BMW he! Moet je ff paar pagina's terug lezen! Je moet 5 minuten lang, rond rijden met politie. Dat belt MIA je. Je moet dan naar die stip rijden!

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
TommyGun schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:39:
N.a.v een tip hier,

http://gamergun.mine.nu/files/1/nfspolice.PNG

Ik heb nog nooit zoiets stoms mee gemaakt. Ben wat gaan drinken en eenmaal terug was ik vrij :+
Dat is inderdaad handige plek!:p Je kan daar ook door die ruit heen idd. Dan sta je op een paar bussen, of op een muurtje! Daar vinden ze je ook niet! hahahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Johantjuuh schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:24:
met die BMW he! Moet je ff paar pagina's terug lezen! Je moet 5 minuten lang, rond rijden met politie. Dat belt MIA je. Je moet dan naar die stip rijden!
Ok dat lukt dus nooit :| Tot nu toe steeds binnen 2min busted.
Op die bussen komen ze best wel snel hoor op level6 :P

Tis toch gelukt :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door kutkip op 02-12-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb nu ook de Carrera GT, wat een ding, een top van 388 en een motor die _verschikkelijk_ mooi F1 style jankt :P

is er inmiddels al iemand met de 996GT2 (mijn favo porsche, kan niet wachten op de 997 versie er van ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:13
Wat me opvalt, niemand hier rijdt in die Lexus :+ Dat is echt een enorme baggerauto, zelfs fully tuned. Ding trekt op als een zak schijt. Misschien een idee, tune je auto zo lelijk mogelijk, dan komen eindelijk al die roofscoops tot hun recht. Ook die ADR velgen kunnen we een eindje meehelpen (Die hele gevulde velgen, echt lelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Cayman S :) :
Afbeeldingslocatie: http://img529.imageshack.us/img529/9029/caymans0kj.th.jpg
vind het wel een mooi kleurtje :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

WillemJanJansen schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 20:57:
Wat me opvalt, niemand hier rijdt in die Lexus :+ Dat is echt een enorme baggerauto, zelfs fully tuned. Ding trekt op als een zak schijt. Misschien een idee, tune je auto zo lelijk mogelijk, dan komen eindelijk al die roofscoops tot hun recht. Ook die ADR velgen kunnen we een eindje meehelpen (Die hele gevulde velgen, echt lelijk)
van de begin auto's heb ik hem gereden, alleen omdat hij het beste stuurder volgens de stats, ik vind het wel mee vallen hoe een bagger auto het is, alleen vind ik dat een Golf GTI stuurt alsof je aan het skeeleren bent door de verregende paardestront :/ echt, een lada met een balletje op de trekhaak hoekt beter :|

overgens is het wel realxt om relatief langzame bochten te maken door de achterkant wat uit te laten breken, dan volgas geven met nitro er bij en je spuit de bocht door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

GoldenSample schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:06:
[...]

van de begin auto's heb ik hem gereden, alleen omdat hij het beste stuurder volgens de stats, ik vind het wel mee vallen hoe een bagger auto het is, alleen vind ik dat een Golf GTI stuurt alsof je aan het skeeleren bent door de verregende paardestront :/ echt, een lada met een balletje op de trekhaak hoekt beter :|
Ik vind die Golf echt super rijden. Lekker strak. Zit nu op 25% en rijd er nog steeds mee :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
[...]

overgens is het wel realxt om relatief langzame bochten te maken door de achterkant wat uit te laten breken, dan volgas geven met nitro er bij en je spuit de bocht door
Ja ik ken het, zo ga ik weleens door het gras, dan verlies je amper snelheid :)

Doe in het vervolg aub resizen :X ;)

Niet alles is zo ver mogelijk getuned (Lotus en Mercedes niet)

Mijn 6800 komt trouwens niet tot zijn volste recht in dit spel. Als ik het op 1280x1024 zet dan krijg ik mooie kleurenfestijnen en als ik het op max detail zet ook, terwijl mijn kaart dat makkelijk trekt, ding is nog volledig unlocked ook.

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 02-12-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, net voor het eerst zitten spelen dit spel.
IK ben need for speed een beetje uit het oog verloren sinds....hot persuit geloof ik.
Wat een lekker spel zeg :P

Hey en ligt het aan mij of is er een motion blur als je heel snel gaat?

De politie tijdens de races vind ik ook super. niet dat ze hinderlijk zijn, maar ze rijden lekker
in de weg, altijd top om ze net voorbij te stuiven op en die gozer die je op de hielen zit er tegenaan te laten knallen. hehehe *GRIN*

Overigens 1 klein minpuntje, hoeveel je ook aan de auto's kan tweaken en doen, ik vind het "tweaken" aan de grafische instellingen behoorlijk tegenvallen. Aangezien ik (nog) geen monster systeem heb (2ghz, 512mb ram, radeon 9800pro) vind ik dat best belangrijk. met name texture resoluties moeten goed schaalbaar zijn vanwege mijn krappe RAM.
Ow en voordat mensen roepen..."geheugen kost niets meer tegenwoordig".... in het systeem zit RAMBUS geheugen (RIMM).......totaal geflopt maar nog net zo duur als jaren geleden. :-((

Afijn, heerlijk spel. laat battlefield 2 maar weer even een tijdje links liggen denk ik. :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Wat voor cpu heb je? Ik heb een AMD Xp 3200+, 2 GB snel RAM, Radeon 9700 Pro, en het stokt hier op laagste settings :(. 1280x1024 wel. Ik blijf framedrops hebben :(. Probleem is, ik heb een TFT, dus met 1024x768 reso ga ik wschl een vertekend beeld krijgen :(.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 17:18:
in die launch options zetten : -window?

ik heb nu een cayman, lekker snel wagentje! Ik vind die races tegen de BL rival altijd zo makkelijk!
Mijn heat meter staat op 0, alle milestones halen in 1 chase, en dan gewoon de kleur, bodykit veranderen en voila!
Nee dat werkt niet..

Weet er mischien iemand anders hoe ik in window mode speel thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borromini schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 22:05:
Wat voor cpu heb je? Ik heb een AMD Xp 3200+, 2 GB snel RAM, Radeon 9700 Pro, en het stokt hier op laagste settings :(. 1280x1024 wel. Ik blijf framedrops hebben :(. Probleem is, ik heb een TFT, dus met 1024x768 reso ga ik wschl een vertekend beeld krijgen :(.
Textures op medium, shadows low, model detail gewoon high. zoveel polycount heeft need 4 speed ook niet...
Ik draaide eerst op 1024x768, maar met AA aan was dat net ff teveel van het goede. soms een swapje hier en daar, framerate was wel goed genoeg, maarja....geheugen he...
Toen heb ik AA uitgezet, ....ook niet echt alles. nu draai ik 800x600 MET AA. zonder merkbare pagefile acties. Ik vind dat persoonlijk er beter uit zien dan een hogere resolutie zonder AA, hoge resoluties is niet alles terwijl lage resoluties misschien "jagged lines" opvallender maken, masseerd AA dat veel beter weg dan een hogere resolutie (zonder AA)... rijkere texturen, schaduwen, lichten en pixelshaders hebben veel meer impact dan een hogere scherm resolutie.

Afijn. als het zou kunnen natuurlijk 1600x1200 ofzo..maar die luxe heb ik niet. :'(

Tevens heb ik mijn XP helemaal getuned voor gamen. mijn PF usage is *kaal* 95mb. ik heb 1001 services uitstaan die op de achtergrond een resource hog zijn. meer geheugen, minder load. :)
(ik mis dan ook wel een shitload aan functionaliteit in XP hoor, dat wel. restore point, ho maar)

Overigens heb jij een veel beter systeem dan ik.....maar een nogal oude videokaart.
(ouder dan die van mij _/-\o_ :+ )
En videokaart, dat is toch echt het allerbelangrijkste. maakt niet uit welke game.
Ik zou ff voor een prikkie een wat snellere halen, want dat is zeker weten jouw bottleneck c.q. zwakste schakel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Gadverdamme man, ben ik net bezig met een persuit van 11min crasht het spel zomaar.Echt niet normaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 23:34:
[...]

Textures op medium, shadows low, model detail gewoon high. zoveel polycount heeft need 4 speed ook niet...
Ik draaide eerst op 1024x768, maar met AA aan was dat net ff teveel van het goede. soms een swapje hier en daar, framerate was wel goed genoeg, maarja....geheugen he...
Toen heb ik AA uitgezet, ....ook niet echt alles. nu draai ik 800x600 MET AA. zonder merkbare pagefile acties. Ik vind dat persoonlijk er beter uit zien dan een hogere resolutie zonder AA, hoge resoluties is niet alles terwijl lage resoluties misschien "jagged lines" opvallender maken, masseerd AA dat veel beter weg dan een hogere resolutie (zonder AA)... rijkere texturen, schaduwen, lichten en pixelshaders hebben veel meer impact dan een hogere scherm resolutie.

Afijn. als het zou kunnen natuurlijk 1600x1200 ofzo..maar die luxe heb ik niet. :'(

Tevens heb ik mijn XP helemaal getuned voor gamen. mijn PF usage is *kaal* 95mb. ik heb 1001 services uitstaan die op de achtergrond een resource hog zijn. meer geheugen, minder load. :)
(ik mis dan ook wel een shitload aan functionaliteit in XP hoor, dat wel. restore point, ho maar)
Systeemherstel is rommel, je mist echt niks ;)
Overigens heb jij een veel beter systeem dan ik.....maar een nogal oude videokaart.
(ouder dan die van mij _/-\o_ :+ )
En videokaart, dat is toch echt het allerbelangrijkste. maakt niet uit welke game.
Ik zou ff voor een prikkie een wat snellere halen, want dat is zeker weten jouw bottleneck c.q. zwakste schakel.
Mja... Ik overweeg om de hele meuk te upgraden. AMD 64 kopen, nieuw mobo (met passieve northbridge, ik wil geen gejank), goeie koeler, en een 7800 GT ofzo... Ondertussen heb ik m'n 9700 Pro toch wel al een tijdje (gekocht toen ie net uit was). Eind 2002 denk ik, dus heeft ie toch al een respectabele leeftijd :).

Ik vind het zonde om nu nog een snellere kaart te kopen voor AGP, en dan binnenkort te merken dat m'n proc in de weg zit. Sowieso wil ik al een tijdje AMD 64 :).

[ Voor 5% gewijzigd door Borromini op 03-12-2005 00:39 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even en vraagje ik stap over op pcie express met en 6800 ultra 256 ddram kan ik dan nu wel op 1280/1024 met alles open goed spelen of is me pc nog steeds crap ?

want met die 6800 gt 128 ddram kon ik alleen maar op 1024/786 resolutie goes spelen met alles open :'( en dat op een 19 inch crt bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:11

Acid_Burn

uhuh

Ik raakte net iets en dat resulteerde in een jump met een 360 graden draai om mijn lengte as :D Ik lande gewoon weer op mijn wielen en kon gewoon doorracen. Afbeeldingslocatie: http://picard.sytes.net/temp/got/nfsmw070.jpg

Op dit soort momenten mis ik echt de replay :(

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrrrr !§/&/%!!!** rhino's !! :( :( :(

verkloten echt altijd mijn achtervolgingen .. iemand tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speed-breaken op het moment dat je ze ziet aankomen en ze dan aan de rand raken.

Ze klappen om en chi-ching..........Bounty >:)

Verder heb ik vaak bij t busstation dat ik op die bussen sta en die smeris gewoon achter me komt staan.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
[...]

...alsof je aan het skeeleren bent door de verregende paardestront...
dat heb ik gek genoeg es gedaan... :+ zag die hoop over t hoofd, en k ging door een fietstunnel..remmen wil dan ook niet zo 123 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Heeft er hier misschien ook iemand problemen met de nvidia en de carreflection refresh rate? Ik krijg echt flashing textures namelijk :-( Ik hoop dat iemand hier iets op weet...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders doe je zelf eerst even wat moeite :?

[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 03-12-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

NVIDIA6600 GT 2 maal (SLI)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Entity

9000rpm

2 grootheden naast elkaar, klaar om de strijd aan te gaan (#2 blacklist in de SLR, ik in de Carrera GT)
Afbeeldingslocatie: http://misc.nfscars.com/screen/giants640.jpg

Had overigens niet echt moeite om hem te verslaan, zeker in de 2 sprints had ik toch behoorlijk wat voorsprong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 00:33:
Is het iemand al opgevallen dat in de sounds directory, bij engines een hoop bestanden staan van auto's die (voor zover ik weet) niet in het spel zitten? Ik zie bijv, nissan 350z, honda s2000, tvr tuscan, lamborghini diablo enz enz. Die auto's zitten toch niet in het spel?? Of zitten ze er stiekem wel in :P
Vergelijk de sound directory van NFSU2 maar eens met die van MW, lijkt wel erg veel op elkaar ;)
Denk dat ze gewoon een aantal dingen over het hoofd gezien hebben, of misschien wel gerecycled. Ik weet wel dat het geluid van de Cobalt SS verdomd veel lijkt op die van de MX-5 in NFSU2 (verdomme, wat mis ik die bak... m'n favo auto van zowel U1 als U2).
Als je in de CARS directory kijkt zie je trouwens ook een 350Z directory staan, maar die mist de geometry.bin en textures.bin (en nee, kopiëren uit U2 werkt helaas niet :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yabadab
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 14:10

Yabadab

Iedere gek zijn gebrek

Heeft er iemand al in de GT2 of de SL65 AMG gereden?
Ben ze nog nergens tegengekomen.

Heeft iemand er misschien ook al pics van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ze zitten bij de Quick Race als je bepaalde dingen gehaald hebt. Wat ik eraan zie, hebben ze speciale body kits (zie vooral de Corvette en Viper), maar heb er nog niet mee gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb nogal moeite met de nummer 10 op de blacklist, snap niet goed waarom... Is deze speciaal ofzo? Die 1e race dat is easy, met die flitspalen, maar de 2e wil maar gewoon niet lukken.
Ik heb nu een Cayman S, maar die zal wel niet zo goed zijn zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
Heeft R iemand een kaart van NFS MW?? In het groot? Gewoon via internet. dus niet via het spel????? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

eX0duS schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 15:46:
Ik heb nogal moeite met de nummer 10 op de blacklist, snap niet goed waarom... Is deze speciaal ofzo? Die 1e race dat is easy, met die flitspalen, maar de 2e wil maar gewoon niet lukken.
Ik heb nu een Cayman S, maar die zal wel niet zo goed zijn zeker?
Ik sta op #2 op dit moment en heb nog nergens echt problemen gehad. Alleen dragraces moet ik soms wel 10 keer doen voordat ik hem haal, maar de rest heb ik allemaal binnen 1 of 2 keer gehaald.

De Cayman S zou goed moeten zijn, ik heb er veruit de meeste races mee gereden (en gewonnen) en ik rij er nog steeds regelmatig mee. Samen met de Gallardo en de Carrera GT is dat ook de inhoud van mijn garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 22:07
Ik begon ook wel met de Cayman S, maar na een tijdje vond ik die uitzwaaiende achterkant irritant worden. Optrekken doet hij ook niet echt snel, als je ergens weg moet komen. Bijv bij de bounty's :|
Dus heb ik maar besloten mijn Cayman S te verkopen!

Heb nu echt veruit de meeste races gewonnen met mijn aston martin en gallardo :p. Heb net de SLR ''ingeslagen''. Moet nog ff wat geld verdienen om hem te upgraden.

Wat wel een voordeel is van Heat 5 is dat de bounty's er als een gek bijkomen. Om de zoveel 10 seconden enkele duizenden.
In heat 1/2/3/4 duurt het gewoon eeuwen. En als je dan ff niet oplet en over een spijkermatje rijdt .. is alles verloren B) Maar dit geldt natuurlijk ook bij heat 5 :P

[ Voor 11% gewijzigd door keanu_ op 03-12-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

keanu_ schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:24:
Ik begon ook wel met de Cayman S, maar na een tijdje vond ik die uitzwaaiende achterkant irritant worden. Optrekken doet hij ook niet echt snel, als je ergens weg moet komen. Bijv bij de bounty's :|
Dus heb ik maar besloten mijn Cayman S te verkopen!

Heb nu echt veruit de meeste races gewonnen met mijn aston martin en gallardo :p. Heb net de SLR ''ingeslagen''. Moet nog ff wat geld verdienen om hem te upgraden.

Wat wel een voordeel is van Heat 5 is dat de bounty's er als een gek bijkomen. Om de zoveel 10 seconden enkele duizenden.
In heat 1/2/3/4 duurt het gewoon eeuwen. En als je dan ff niet oplet en over een spijkermatje rijdt .. is alles verloren B) Maar dit geldt natuurlijk ook bij heat 5 :P
wat meer downforce op de back en hoppa over is dat verder is dat uitzwaaien in bochten juist best lekker vind ik, voor een bocht gooi je hem dwars en ik geef even later volgas met nitro zodat je er recht en loeihard uit komt ;) heerlijk

overgens mis ik het driften wel, en de drag mode stelt me zwaar te leur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Nu weet ik hoe het voelt..als je game crasht :/
Dag bounty :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Btw kleine tip voor de mensen die net als ik een hekel hebben aan speedtrap races, wacht eerst ongeveer 10 sec. Dan win je door de catchup functie makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23
Hoe krijg je de demo aan de praat? Moet nu werken dus heb even geen tijd om te zoeken.

Bij autorun.exe en dan play zegt hij dat ik een CD moet invoeren. Bij speeddemo.exe start hij, maar crasht vervolgens terug naar desktop en geeft een "verzenden, niet verzenden" foutmelding van Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 22:07
Idd, het driften, dat was echt vet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je geen tijd hebt om te zoeken heb je ook geen tijd om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:12
In de SP heb ik even het stukje over Himachi gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Sander Prinsen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:07:
[...]

Ik sta op #2 op dit moment en heb nog nergens echt problemen gehad. Alleen dragraces moet ik soms wel 10 keer doen voordat ik hem haal, maar de rest heb ik allemaal binnen 1 of 2 keer gehaald.
Ja die drag races zijn soms zwaar versleten! :(
Komt er ineens doodleuk een auto de weg oversteken en kom jij met 280km/h aanscheuren... totaled... 7(8)7

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Psboy schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:47:
In de SP heb ik even het stukje over Hamachi gezet :)
Bedankt!

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Wat ik niet snap, die #3 op de blacklist, die heb ik net verslagen. Die gast rijdt in een Aston Martin en heeft echt de meest klote banen uitgekozen. Met allemaal 90 graden bochten enz, terwijl die Aston Martin niet echt een bochtenauto is. Toch kon hij steeds veel harder door bochten dan ik met mijn Gallardo. Was toch wel frustrerend maar op het einde botste hij nog. Dus evengoed vrij makkelijke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

webfreakz.nl schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:05:
[...]

Ja die drag races zijn soms zwaar versleten! :(
Komt er ineens doodleuk een auto de weg oversteken en kom jij met 280km/h aanscheuren... totaled... 7(8)7
Gelukkig is die traffic niet random, dus na 6 à 7 keer weer je ongeveer wel hoe je moet rijden, maar evengoed is het waardeloos... Had van mij eruit mogen blijven. De speedtrap vind ik dan wel weer erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Sander Prinsen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:30:
[...]

Gelukkig is die traffic niet random, dus na 6 à 7 keer weer je ongeveer wel hoe je moet rijden, maar evengoed is het waardeloos... Had van mij eruit mogen blijven. De speedtrap vind ik dan wel weer erg leuk!
Nee... spreedtrap vind ik ook niet alles... word ik zo zenuwachtig van :+
Ze hadden beter iets meer Drag races erin kunnen stoppen, maar dan minder erg met zomaaar overstekende auto's!
Tollbooth is juist wel leuk, misschien erg simpel omdat je tegen de klok rijd en niet tegen je tegenstanders maar dat maakt het niet minder leuk!

Maar werkt dat Performace Tuning nou of niet?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 18:55
webfreakz.nl schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 20:40:
[...]

Nee... spreedtrap vind ik ook niet alles... word ik zo zenuwachtig van :+
Ze hadden beter iets meer Drag races erin kunnen stoppen, maar dan minder erg met zomaaar overstekende auto's!
Tollbooth is juist wel leuk, misschien erg simpel omdat je tegen de klok rijd en niet tegen je tegenstanders maar dat maakt het niet minder leuk!

Maar werkt dat Performace Tuning nou of niet?
oh dat werkt zeker :D
mijn standaard settings bij Tuning zijn
Handling +2
chassis op de grond
Turbo +1/+2 (ligt beetje aan de auto zelf)
NOS +2

Rij btw met de Cayman S, MX8, DB9 en C6... heerlijke wagens voorral die laatste 2 :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Lord_Mithril schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:03:
[...]

oh dat werkt zeker :D
mijn standaard settings bij Tuning zijn
Handling +2
chassis op de grond
Turbo +1/+2 (ligt beetje aan de auto zelf)
NOS +2

Rij btw met de Cayman S, MX8, DB9 en C6... heerlijke wagens voorral die laatste 2 :P
Moet je steering eens op +max zetten, dat is een hele verademing, tenminste bij mij. Lachgas heb ik ook altijd op max omdat ik meestal wegtrek met lachgas en het gebruik wanneer ik echt POWER nodig heb. Niet om een lichte boost te geven maar direct knallende versnelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net uitgespeeld met de carrera gt. Echt een goede auto met weinig wiel spin :) en gaat heerlijk door de bochten. Hier wat pix van mij:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/u11.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Ik zie die foto's nu hierboven, heeft Razor, die smet, die hele BMW lopen verbouwen? :(.
Ik vond dat ding juist erg mooi in het blauw/wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 18:55
WillemJanJansen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:07:
[...]

Moet je steering eens op +max zetten, dat is een hele verademing, tenminste bij mij. Lachgas heb ik ook altijd op max omdat ik meestal wegtrek met lachgas en het gebruik wanneer ik echt POWER nodig heb. Niet om een lichte boost te geven maar direct knallende versnelling.
heb mn steering 1x perongeluk wat hoger gezet (+2 ipv mn handling) damn wat was die wagen twitchy :X kreeg em gewoon niet normaal recht. nee ik hou em zo wel :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Lord_Mithril schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:49:
[...]

heb mn steering 1x perongeluk wat hoger gezet (+2 ipv mn handling) damn wat was die wagen twitchy :X kreeg em gewoon niet normaal recht. nee ik hou em zo wel :P
Mm, raar.. recht houden is bij mij totaal niet moeilijk, het stuurt juist veel lekkerder zo, anders dan sturen die dingen helemaal niet scherp in het begin en dat is wel cruciaal al wil je een auto ontwijken.
Of rij je met een stuurtje? Dan is het anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Trouwens..weet niet of dit al bekend is.
Een tip: Voordat je je auto verkoopt, ff naar de shop gaan en alles eraf rippen, krijg je weer geld voor je bodykit etc =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
WillemJanJansen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:49:
Ik zie die foto's nu hierboven, heeft Razor, die smet, die hele BMW lopen verbouwen? :(.
Nope, Razor doet er niks mee. Je kunt zelf de kleuren veranderen nadat je em terug hebt.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Waar zijn impound markers ofzo eigenlijk voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Als je 3x busted bent wordt je auto in beslag genomen, met een impound marker kun je dat met 1x verhogen (bij car select, die kruisjes rechtsonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Eraser- schreef op zondag 04 december 2005 @ 00:44:
Als je 3x busted bent wordt je auto in beslag genomen, met een impound marker kun je dat met 1x verhogen (bij car select, die kruisjes rechtsonder)
Kan je hem daarna dan op een manier terughalen ? :/ Of moet je dan terug een auto kopen en tunen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 minpuntje in need for speed moet ik even kwijt.

Let eens goed op jouw character IN de auto.
Die doet dus helemaal niets. die zit daar maar en heeft helemaal geen animatie.
Bij veel bolides kan je makkelijk het pookje zien zitten en zie je een stukje van he stuur en de rechterzijde van "jezelf" zeg maar. maar het stuurt niet en het raakt de versnellings pook ook nooit aan.

Erg jammer, dat je bij wijze van spreke wel over de 100 logootjes op je auto kan plakken om te tunen en er 1001 mogelijkheden zijn om uniek te zijn als auto, maar dat zoiets "vergeten" is.
Ik ben inmiddels gewend in racespellen dat ik door de achteruit de armpjes van de bestuurder heen en weer zie gaan als ik stuur...... nu het me opgevallen is stoor ik me er aldoor aan.

dan maar donker getint glas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Heb net die Gallardo via de pinkslip .... en ik vind dat ie tegenvalt mbt handling in vergelijking met m'n RX-8 :(

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de career 100% :)
de rap scheet 90%
en die challange series ongeveer op de helft maar daar kom ik niet verder:P
ik heb 2 races 1 moet ik met een busje time trail doen red ik egt nooit
de ander moet ik met een politieauto (die van 1 vlam) de politie met 4 vlammen 6 spikestrips ontwijken en dat ding rijd gewoon kut. iemand idee hoe ik et zou kunne halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 15-09 22:44
WillemJanJansen schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:49:
Ik vind die screenshot van die M3GTR juist véél mooier dan die ''standaard'' blauw/witte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 01:00:
[...]

Kan je hem daarna dan op een manier terughalen ? :/ Of moet je dan terug een auto kopen en tunen ? :(
Ja, als je een release car from impound marker hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets wat me opviel, moest voor de blacklist tegen een vrouw racen, 11 of 10 ofzo. ALs je haar dan challenge krijg je eerst zo ingame filmpje van hoe de auto's klaar gaan staan enz.. en ik zweer dat ik een man in die auto zag zitten :X maar dat kan ook aan mij liggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 11:14:
iets wat me opviel, moest voor de blacklist tegen een vrouw racen, 11 of 10 ofzo. ALs je haar dan challenge krijg je eerst zo ingame filmpje van hoe de auto's klaar gaan staan enz.. en ik zweer dat ik een man in die auto zag zitten :X maar dat kan ook aan mij liggen 8)7
Nee, dit klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vandaag ook mn eerste Debug fout gehad:

Debug Error!

speed.exe

R6025
- pure virtual function call

anyways, af en toe heb je echt super momenten :)

- Knal ik keihard op 2 politie suv's aan, lig op de kop en land 1 suv op mijn auto en binnen notime 10 corvettes eromheen.. span ik net voor ik busted ben naast het groepje en rij rustig verder :P

- Rij met 350 in op een roadblok, juist op de plek met 2 suv's achter elkaar: de eerste vliegt de lucht in, de twee knalt opzij.. ik rij weer verder, land die 1e nog eens op mijn dak na 50 meter :)

- Rijd een corvette schuin van achter keihard op mij in: ik draai een mooie 360 om mijn lengte as in de lucht en rij weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:43:
Heb hem net uitgespeeld met de carrera gt. Echt een goede auto met weinig wiel spin :) en gaat heerlijk door de bochten. Hier wat pix van mij:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe rijdt die Murcielago eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:23
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:55:
Als je geen tijd hebt om te zoeken heb je ook geen tijd om te spelen.
Wat een nuttige reactie harstikke bedankt. Er zijn ook nog mensen die werken, als het teveel is gevraagd om even te kijken naar mijn probleem en een normaal antwoord te geven. Had eigenlijk niet zo'n gaar antwoord verwacht van een moderator...

Maargoed laat maar hangen allemaal ik heb het spel inmiddels al gekocht. Grapichs vind ik zeker niet onderdoen dan voor de Xbox360. Gameplay is wel effe wennen :)

[ Voor 13% gewijzigd door STIMPPYYY op 04-12-2005 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mee rmogelijk om free roam te kiezen buiten de career mode ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STIMPPYYY schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:01:
[...]

Wat een nuttige reactie harstikke bedankt. Er zijn ook nog mensen die werken, als het teveel is gevraagd om even te kijken naar mijn probleem en een normaal antwoord te geven. Had eigenlijk niet zo'n gaar antwoord verwacht van een moderator...

Maargoed laat maar hangen allemaal ik heb het spel inmiddels al gekocht. Grapichs vind ik zeker niet onderdoen dan voor de Xbox360. Gameplay is wel effe wennen :)
Nee joh, niemand hier werkt! Iedereen verwacht van je dat je als een B) achter je comp hangt en alle mogelijke foutjes etc opzoekt, en verbeterd en nieuwe programma's schrijft en heel stoer doet met nieuwe pimpisch shizzle dingetjes zoals programmeren.VOLDOE NOU GVD AAN DIE VERWACHTING!!! Kap met school en werk, en act like deze leute. Werkloos + B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig om te zien dat de meeste de dikste auto's nemen,

ik heb net nr 10 verslaan met de Punto, daar rij ik nog steeds mee,

ik ben benieuwd hoe lang ik hier mee kan blijven rijden :-)

zijn toch lekkere auto's die fiatjes haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kutkip schreef op zondag 04 december 2005 @ 12:35:
[...]

Hoe rijdt die Murcielago eigenlijk?
Slecht, echt een slip auto :'(

( Geluid is ook niet echt vet, in het echt is het veel lauwer :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:20:

Wel dikker dan de FIAT maar toch niet zoveel groter, de Clio V6 het spel mee uitgereden en gewonnen( Carriere op 87%), al is het natuurlijk niet lekker dat je dat met die M3 moet gaan doen, vergeleken met me Cliootjes stuurt en rijdt deze zwaar klote.
Was wel even op zoek naar de ...... maar uiteindelijk gevonden en dan maar gassen naar het bewuste punt, grappig om te zien wat er met je achtervolgers gebeurt.

spoiler:
kwam er later pas achter dat je even moet tijd rekken zodat je de stip op je map krijgt te zien en er dus makkelijker heen kan rijden

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben aangekomen bij blacklist 2, maar welke brug bedoeld ze? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Ligt het aan mij of is die Golf GTI echt een zwabber auto? Het lijkt wel of ik rijd met boter op de banden hoppa en sta ik weer met de neus naar schuin achteren :(
Ik haat die auto :(

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-08 15:19
Em, leuk spel. Net begonnen. Maar de schaduws van de auto;s :S valt jullie die niet op. Blokkerig en incompleet :S alles staat op hoog en draait 30 frames.

7800 gtx met amd 3500

meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja was me wel opgevallen,

ik heb ze uit gezet, anders trek mijn pc'tje het niet meer,

amd 3200 64 @ 2500mhz,
1 gb geil pc 3500 2x512
Ati radeon 9700 np @ pro speeds, zalman passief gekoeld

maar echt super loopt het niet, wordt tijd voor een nieuwe graka denk ik

waarmee lees je de framerates uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

IJsbl0k schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:17:
Em, leuk spel. Net begonnen. Maar de schaduws van de auto;s :S valt jullie die niet op. Blokkerig en incompleet :S alles staat op hoog en draait 30 frames.

7800 gtx met amd 3500

meerdere mensen hier last van?
Ik dacht dat dat een probleem met Ati kaarten was :? Ik heb de shadows maar op low gezet anders ziet het er echt niet uit :r (Radeon 9800 Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:25:
waarmee lees je de framerates uit ?
www.fraps.com (kan je gelijk opnemen ^^)
Ik dacht dat dat een probleem met Ati kaarten was :? Ik heb de shadows maar op low gezet anders ziet het er echt niet uit :r (Radeon 9800 Pro)
Kennelijk ook met nvidia.

Wanneer komt NFS is met iets nieuws? tunen en politie, leuk, maar dat wisten we al. Tis alleen een kleine grafische update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
Ik heb de graphics ook maar iets terug gezet (6600GT). Hij trekt alles op max wel, maar als je verder komt gaan die auto's zo hard dat een beetje extra fps geen overbodige luxe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 11:27
STIMPPYYY schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:01:
[...]

Jij hebt weinig recht tot klagen, en wat HlpDsK zegt daar heeft ie gewoon gelijk in. Er zit niet voor niets een search functie op dit forum en een mogelijkheid om te zoeken binnen topics, dus wat meer moeite van jouw kant mag echt wel. Er zijn namelijk ook mensen die werken en niet alle vragen van anderen kunnen beantwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:20:

Beetje raar, ik moest echt upgraden naar een Supra omdat anders mijn Punto simpelweg te langzaam was (inclusief alle upgrades).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedgeh
babba schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:45:
[...]

Beetje raar, ik moest echt upgraden naar een Supra omdat anders mijn Punto simpelweg te langzaam was (inclusief alle upgrades).
beetje nutteloos wat ik nu post maartoch..

no skilzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb totaal geen idee welke nou de snelste/beste (en niet heel erg slippende) auto is.

Ik heb zelf de Golf GTI, wel een mooie auto, maar die slipt zo snel. (Misschien vandaar dat ik gvd altijd gepakt word bij mijlpaal-evenementen, ik ben heus geen slechte rijder ook al ben ik een meisje, maar dit vind ik gewoon abnormaal.)

Dus welke is het snelste+beste?

En met welke auto rijden jullie online (of in carrière/challengeseries)?

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 14:33
babba schreef op zondag 04 december 2005 @ 15:45:
[...]

lol, Ik sta nu op Blacklist#8 met m'n Punto :Y) Ik denk dat het gewoon een kwestie van gewenning en skills is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Jorick schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:56:
[...]

spoiler:
Minimaal 5 minuten de politie achter je aan houden (is niet zo moeilijk, die politie is echt goed) en op een gegeven moment belt dat wijf en zegt ze dat je over de old bridge kan (zo'n oranje stop op de radar) en daar kun je de politie dan af schudden.

GL ;)
Waarom zie ik een zwarte balk i.p.v tekst? :? (Want hier in bericht zie ik wel tekst.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Sterretje6 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:14:
[...]

Waarom zie ik een zwarte balk i.p.v tekst? :? (Want hier in bericht zie ik wel tekst.)
Moet je even die zwarte balk selecteren ;) (slepen dus)

[ Voor 3% gewijzigd door webfreakz.nl op 04-12-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:13
StyleWarz schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:10:
[...]

lol, Ik sta nu op Blacklist#8 met m'n Punto :Y) Ik denk dat het gewoon een kwestie van gewenning en skills is.
je kunt met die punto nog nummer 1 worden... als je de bak maar volledig tuned, dan doet hij kwa snelheid en acceleratie niet veel onder voor een carrera gt oid...

beetje raar vind ik dat, maarja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterretje6 schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:14:
[...]

hehe best schattig
die zwarte balk is een balk die voorkomt dat je gelijk een spoiler lan lezen
en daarmee voor sommige mensen een spel moment kan bederven.

wil je de tekst zien moet je zoals aangegeven even met je muis de balk selecteren en dan zie je de tekst.
vind het best schattig hoor zoon vrouwke :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 13:29:
[...]

Slecht, echt een slip auto :'(

( Geluid is ook niet echt vet, in het echt is het veel lauwer :X )
Zelf vind ik hem geniaal rijden, alles @ Ultimate en bijna alle preformace updates erop. Gaat als de banaan. Met wanted level 5, zijn de corevette's nog steeds eruit te scheuren.

Topspeed op dit moment is voor mijn: 398 Km/uur... met die murcilago dan wel.

Dit is hem btw (mijn gallardo heeft het elfde design):

Afbeeldingslocatie: http://www.home.versatel.nl/jansenklomp14/murcie.JPG

[ Voor 21% gewijzigd door Henning op 04-12-2005 16:45 ]

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja best vaag eigenlijk dat je met een getunede punto kan concurreren met echte muscle cars, zoals een murcielago of een carrera GT

ik wist wel dat fiat een onderschat merk was maar dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is dit topic niet voor bedoelt ;)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Dit is het Most Wanted topic, niet het welke videokaart moet ik nemen topic ;)

Ik zou voor de V9999/TD gaan :P heb ik zelf ook :)

Mijn kaart trekt Max details @1024x768 makkelijk, op 1280x1024 weet ik niet, dan krijg ik corrupt beeld :?

[ Voor 58% gewijzigd door Crash op 04-12-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op zondag 04 december 2005 @ 16:48:
tja best vaag eigenlijk dat je met een getunede punto kan concurreren met echte muscle cars, zoals een murcielago of een carrera GT

ik wist wel dat fiat een onderschat merk was maar dit....
Je beseft toch wel dat het een spel is he ? Elke auto in het spel is min of meer gelijkwaardig. De ene stuurt beter maar accelereert trager, de ander is juist omgekeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
Phuncz schreef op zondag 04 december 2005 @ 17:04:
[...]

Je beseft toch wel dat het een spel is he ? Elke auto in het spel is min of meer gelijkwaardig. De ene stuurt beter maar accelereert trager, de ander is juist omgekeerd...
En toch vind ik dat ze het beter op Gran Turismo stijl hadden kunnen doen. Dan heb je echt wat aan je upgrades/nieuwe auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat deden ze bij NFSU2 en een hoop klachten dat een opgefokte Supra geen RX-7 kon bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
begrijp ik goed dat je bij de xbox versie met 2 spelers niet met politie kunt rijden?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen enkele manier om door te gaan als je over de kraaienpoten heen bent geweest? spel begint n beetje frustrerend te worden nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op zondag 04 december 2005 @ 14:53:
[...]

Jij hebt weinig recht tot klagen, en wat HlpDsK zegt daar heeft ie gewoon gelijk in. Er zit niet voor niets een search functie op dit forum en een mogelijkheid om te zoeken binnen topics, dus wat meer moeite van jouw kant mag echt wel. Er zijn namelijk ook mensen die werken en niet alle vragen van anderen kunnen beantwoorden ;)
Er zijn ook mensen die niet zo uberbekrompen zijn en 2 sec willen typen hoe die fout wordt verholpen.. Maargoed, jij met je drukke leventje helpdesk, werkze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het gaat om het principe. Een handleiding zit voor een reden bij een product, een zoekfunctie zit voor een reden bij een site: dingen die voordehandliggend zijn snel en makkelijk beschikbaar maken. Nee, er zijn nog steeds mensen die liever in discussie gaan over het feit dat ze te lui zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Laatst online: 14-09 19:45
back on topic people? })
Schiet bij mij nu aardig op.. member numero 3, maar nu wordht het toch echt errug pittig :? elke keer bij een bounty van 200000 pak ik een spikstrip mee.. pokke dinge! :'( Maar we gaan door! Heerlijke kar die DB9 btw
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.