| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
heb alles op max staan op 1280x1024, ga niks lager zetten dan neem ik het maar voor lief, het valt toch niet echt zo op als je racedTuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 10:39:
[...]
[...]
stel ik nu een domme vraag??
Antwoord: Ja
hihi dat wist ik niet!
nu dus wel.
gebruik je ook instellingen zoals vertical sync? of heb je dat juist uitstaan?
misschien gewoon proberen even wat met de instellingen te toveren.
Of je graphics natuurlijk gewoonw at lager zetten
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
misschien zijn er ook wel andre oplossingen hoor.. dat weet ik ook niet zo 1-2-3 te bedenken.Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:36:
[...]
heb alles op max staan op 1280x1024, ga niks lager zetten dan neem ik het maar voor lief, het valt toch niet echt zo op als je raced
Maar ik vroeg me gewoon af... je kunt het allicht even proberen of het helpt
Anoniem: 127558
Ik heb ook al een keer 20.000 gehad, en meestal is de pinkslip het middelste of de rechter vraagteken (teminste bij mij nog steeds en ben nu bij blacklist racer 10)Tuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:23:
[...]
heel goed
en de unique dingen die je kan kiezen zijn ook telkens weer anders.
Volgens mij zijn de Questionmarks (?) wel elke keer: 10.000 (of misschien wel meer naar mate het spel vordert), pink-slip to opponents car, get out of jail free card..
ze staan alleen telkens op een andere plek
Geen cheats hier, dat bederft gelijk de hele bedoeling van het spel. Ik gebruik ook altijd Nitrous om door een blokkade te knallen, geeft net dat beetje extra kracht wat nodig is om er doorheen te beulen, al is dat met een DB9 niet echt nodig.Tuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:13:
[...]
Wie zal het zeggen
Je gebruikt geen cheats he?!
ik heb af en toe toch echt wel moeite om de milestones te halen.
Dat je niet ziet dat er Rhino's op je afkomen of ze voor gewone politie auto's aanziet?
TIP: bij een wegblokkade met NO2 erop inknallen, tussen 2 auto's in.
Dan kom je er bijna altijd doorheen.
Ik moet nu #7 verslaan, en moet ik 2x 'kraaienpoten' ontwijken...
maar ze leggen die dingen maar niet neer
ook al ben je al 15 min in persuit, en lvl 4 wanted...
ik krijg ze maar niet
alleen blokkade's met rhino's en van die tuned politiebakken achter je aan en met een helikopter..
ik krijg ze gewoon niet...
wanneer krijg je die dingen?
Dat zet ik altijd uit. Het hele matching idee staat me niet aan, ik vind dat als je een auto heeft die haar acceleration balkje helemaal vol heeft, het ding ook moet winnen van eentje met minder. Dit vind ik echt een heel diep minpunt, je wordt niet beloond al doe je 1 race een paar keer voor wat extra geld. En ja idd, ik reed met mijn Gallardo @fully tuned en ik werd gewoon ingehaald door een Fiat Punto terwijl dat boodschappenwagentje dat NOOOOIT kan. Al gooi je een Lamborghini motor in een punto trekt die hele Punto krom tijdens het optrekken.Nhaixatael schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:34:
performance matching noemen ze dat, heb je ook in lan.. jahaa er is niks zo vet als met je lambo ingehaald worden door een fiat punto XD
Ik heb hier al een cheats post gezien volgens mij...WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:53:
[...]
Geen cheats hier, dat bederft gelijk de hele bedoeling van het spel. Ik gebruik ook altijd Nitrous om door een blokkade te knallen, geeft net dat beetje extra kracht wat nodig is om er doorheen te beulen, al is dat met een DB9 niet echt nodig.
op in D4P2 of 3 geloof ik...
is dat gewoon in opties uit te zetten?!WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:53:
[...]
Dat zet ik altijd uit. Het hele matching idee staat me niet aan, ik vind dat als je een auto heeft die haar acceleration balkje helemaal vol heeft, het ding ook moet winnen van eentje met minder. Dit vind ik echt een heel diep minpunt, je wordt niet beloond al doe je 1 race een paar keer voor wat extra geld. En ja idd, ik reed met mijn Gallardo @fully tuned en ik werd gewoon ingehaald door een Fiat Punto terwijl dat boodschappenwagentje dat NOOOOIT kan. Al gooi je een Lamborghini motor in een punto trekt die hele Punto krom tijdens het optrekken.
Ja die post had ik ook gezien, daar moet k niks van hebben, ik heb wel een trainer maar dat was alleen om mijn broer ff te sarren, met 300 Miles tegen zijn achterkant aan knallen en over hem heen springenTuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:58:
[...]
Ik heb hier al een cheats post gezien volgens mij...
op in D4P2 of 3 geloof ik...
Zover ik weet nietis dat gewoon in opties uit te zetten?!
[ Voor 7% gewijzigd door WillemJanJansen op 30-11-2005 12:01 ]
hahaha relaxedWillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 12:00:
[...]
Ja die post had ik ook gezien, daar moet k niks van hebben, ik heb wel een trainer maar dat was alleen om mijn broer ff te sarren, met 300 Miles tegen zijn achterkant aan knallen en over hem heen springen![]()
[...]
Zover ik weet niet, heb er nog even naar gezocht, helaas. Bij LAN opties kan dat wel uit.
das wel grappig om ff met LAN dat te doen ja
is even kijken naar dat Hamachi ofzo..
iemand die die server.cfg aanpassingen weet?FnF schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:42:
[...]
offtopic:
Ja, mijn naam even bij de credits toevoegen
En verder misschien even de server.cfg toevoegen voor Hamachi, is soms wel handig, hij is in het vorige deel ergens gepost.
[...]
Het is mogelijk op de een of andere manier (Via Hamachi), maar je moest er wat in de server.cfg voor veranderen, anders werkte het niet, dan blijft ie hangen op Connecting...
[...]
...
* Tuumke gaat ook ff googlen ondertussen
* Tuumke heeft een download link gevonden voor Hamachi nu nog de server.cfg
* Tuumke heeft iets gevonden hierowerg omslachig.. maar als het werkkt
vvond is ff proberen
en nog ff kijken het dat met ports forwarding zit
[quote]
well thing is we cant organize this until hamachi is sorted out. Is a bag o problem with playin this game on hamachi. Me and Pow got it to work but is hell you change settings in server.cfg file, den start game wit hamachi on, minimize disable network adapter, create the lan game reenable network adapter then people can join. Thats wat the host haffi go thru. But ye we could organize the black list.
I Got Caught by the damn level 3 cops twice last night star and once today dammit all my get out of jail free markers gone. I love bein chased by lvl 3 cops.[/quote]
-edit-
check volgende post
[ Voor 42% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 13:06 ]
Quote van die site:
Toch zijn er in het forum veel mensen die het niet lukt.his thing is based on systemx solution.
Because Need for speed: Most Wanted has the same coding on the server side, i thought well. Why not try?
In your Need For speed: Most wanted directory.
*\Program\EA Games\Need for Speed Most Wanted\
or
*\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\
There is a file called server.cfg. Open this With Notepad. Right at the bottom there is
Code:
ADDR=%%bind("159.153.253.82")
Remove it completely.
DO NOT REMOVE ANYTHING ABOVE THE LAST LINE!
Now it should look like this in your SERVER.CFG
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 # # The server sends a ping message to the client every PINGTIME seconds # and the client is expected to respond within PINGWAIT seconds or # the server considers the connection to be dead and the client is # logged out. # PINGTIME=20 PINGWAIT=30 # # A client can only be idle for TIMEIDLE minutes before it is # automatically logged out. Even if a client is not idle it can # only be connected for a maximum of TIMEMAXM minutes. # Either/Both values can be set to 0 to mean that the server will # not timeout the client. # TIMEIDLE=0 TIMEMAXM=0 # # Limits how many times per second the LAN server will service requests. # Lowering this number will increase game performance for slower computers # at the expense of sluggish response time from the server. Valid range is # 1-1000. # LAN_THROTTLE=30 ##------------------------------------------------------------------------ ## DO NOT CHANGE ANYTHING BELOW HERE ##------------------------------------------------------------------------ TRUST=255.255.255.255 TRUST_MATCH=%%bind("159.153.253.82") ACCOUNT=1 MASTER=1 SLAVE=1 REDIR=1 # # This line allows the server to determine on what interface to listen for # connections. It can be any publicly routable IP address (this is the case # even if the host is on a LAN that is isolated from the Internet). There is # no communication attempted with the IP address listed here. #
Maar die kunnen zelfs niet via LAN op lokaal netwerk spelen.
Dat is mij al wel gelukt, dus ik ga dit vanavond ff proberen
Misschien makkelijk om dit in de startpost te vermelden?
[ Voor 12% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 14:55 ]
Hint: Easy pinkslips:Tuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 11:23:
[...]
heel goed
en de unique dingen die je kan kiezen zijn ook telkens weer anders.
Volgens mij zijn de Questionmarks (?) wel elke keer: 10.000 (of misschien wel meer naar mate het spel vordert), pink-slip to opponents car, get out of jail free card..
ze staan alleen telkens op een andere plek
When you face "Blacklist" racers you can win their car. Starting with #15, Sonny, the second "?" marker is his pinkslip. From there on through the rest of the game it ascends until you get to the third "?" marker, then it descends to the first "?" marker then repeats itself.
Information in this section was contributed by Kc.
met dank aan fixor.nl zijn post op pagina 2 waar nog meer hints staan
#1 ?1
#2 ?3
#3 ?2
#4 ?1
#5 ?3
#6 ?2
#7 ?1
#8 ?3
#9 ?2
#10 ?1
#11 ?3
#12 ?2
#13 ?1
#14 ?3
#15 ?2
zo dus
[ Voor 10% gewijzigd door Verderf op 30-11-2005 13:32 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
vind die mile stones juist gaaf!Rexomnium schreef op woensdag 30 november 2005 @ 13:35:
Ik snap niet dat zo veel mensen last hebben om de milestones te halen. Bij de meeste racers (in ieder geval tot en met blacklist # 5) moet je 4 milestones halen. Als je even op B drukt en je kijkt welke milestones je moet halen om tegen de blacklist-boss te spelen, staan er meestal al drie (3!!!) radarpoints. Het is een fluitje van een cent om met de gevraagde snelheid te worden geklokt. Daarna hoef je nog maar één milestone te halen (trade paint of cost to state... lekker makkelijk) en je bent klaar.
*oops, zie nu pas dat ik per ongeluk pagina 5 van het topic gemist heb, dit was dus een reply op een post die aan het eind van pagina 4 stond (en dat is alleen ter illustratie, ik weet dat het aantal pagina's ligt aan je instellingen
[ Voor 28% gewijzigd door GTOfire op 30-11-2005 13:55 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Blacklist # | Bonus Marker | |||
# | 15 | [?] | 2 | |
# | 14 | [?] | 3 | |
# | 13 | [?] | 1 | |
# | 12 | [?] | 2 | |
# | 11 | [?] | 3 | |
# | 10 | [?] | 1 | |
# | 9 | [?] | 2 | |
# | 8 | [?] | 3 | |
# | 7 | [?] | 1 | |
# | 6 | [?] | 2 | |
# | 5 | [?] | 3 | |
# | 4 | [?] | 1 | |
# | 3 | [?] | 2 | |
# | 2 | [?] | 3 | |
# | 1 | [?] | 1 |
voor in de startpost:
(als mod em heeft gekopieerd mag ie deze post editen/deleten)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
| [table ] [tr] [td]Blacklist #[/td] [td] [/td] [td] [/td] [td]Bonus Marker[/td] [td] [/td] [/tr] [tr] [tr] [td]#[/td] [td] 15[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 2[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 14[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 3[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 13[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 1[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 12[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 2[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 11[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 3[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 10[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 1[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 9[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 2[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 8[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 3[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 7[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 1[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 6[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 2[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 5[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 3[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 4[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 1[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 3[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 2[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 2[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 3[/td] [/tr] [tr] [td]#[/td] [td] 1[/td] [td] [/td] [td][?][/td] [td] 1[/td] [/tr] [/table] |
volgens mij waren deze random en heeft zn tabbeletje dus weinig nut
LEZEN

ach ik doe het liever zonder zoiets
[ Voor 26% gewijzigd door Griffin op 30-11-2005 14:04 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
hhmmmAngeloonie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:11:
Klopt geen reet van die theorie, ik heb tot #7 elke keer de middelste gekozen, en de pink slip gewonnen...
zouden ze dan toch random zijn?!
-edit-
als ik het bij mezelf naga klopt dit ook wel
[ Voor 10% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 14:19 ]
werkt voor mij wel voor zover ik weetAngeloonie schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:11:
Klopt geen reet van die theorie, ik heb tot #7 elke keer de middelste gekozen, en de pink slip gewonnen...
Anoniem: 139657
Teruglezen in Deel3; succes ermee.Anoniem: 139657 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:39:
ik heb het volgende probleem: ik kan in mijn instellingen nergens instellen hoe ik de MPH kan veranderen in KMPH in mijn gouge ;-) weet iemand misschien hoe dit moet?!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
in game options staat Imperial, it moet je ff wijzigen in Metric, dan wordt het KmphAnoniem: 139657 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:39:
ik heb het volgende probleem: ik kan in mijn instellingen nergens instellen hoe ik de MPH kan veranderen in KMPH in mijn gouge ;-) weet iemand misschien hoe dit moet?!
Zo reageren heeft ook weinig nut, reageer dan niet.
__
een FAQ erbij,
V: hoe maak ik van Mph --> Kmph
A: in game options staat Imperial, it moet je ff wijzigen in Metric, dan wordt het Kmph
Net zoals het weinig nut heeft dat GoT een zoek-functie heeft & 120+ pagina's NFS:MW?Griffin schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:49:
[...]
Zo reageren heeft ook weinig nut, reageer dan niet.
__
een FAQ erbij,
V: hoe maak ik van Mph --> Kmph
A: in game options staat Imperial, it moet je ff wijzigen in Metric, dan wordt het Kmph
[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 30-11-2005 14:55 . Reden: Typo ]
Als je hier zit dat dit al deel 4 is, dan kun je zowiezo even deel 1+2+3 doorlezen, met de gedachte dat er wel meer mensen naar gevraagd hebben.MAX3400 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 14:54:
[...]
Net zoals het weinig nut heeft dat GoT een zoek-functie heeft & 120+ pagina's NFS:MW?
Plus het feit dat de GoT search ook op deze topics uitkomt, met de juiste zoektermen.
[search=need for speed most wanted miles per hour]
geeft bijvoorbeeld meteen als 1e hit aan:
[rml][ Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3[/rml]
maar om zo 'bot' (mening, ik vind het bot) te zeggen 'JA KIJK DAAR' hoeft ook weer niet.
Je kan ook netjes zeggen dat er voortaan even gesearcht kan worden, maar geef hem dan toch even antwoord.
Niet antwoord geven, dan leren ze het nooitGriffin schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:05:
ik zeg ook niet dat het direct goed is om direct te vragen etc,
maar om zo 'bot' (mening, ik vind het bot) te zeggen 'JA KIJK DAAR' hoeft ook weer niet.
Je kan ook netjes zeggen dat er voortaan even gesearcht kan worden, maar geef hem dan toch even antwoord.
Anoniem: 139657
rustig aan, misschien dat mensen er in deel 4 ook nog wat aan hebben imo
maar in ieder geval bedank he!
Download nfsmwnl.rar
Plaats de bestanden in je installatiedirectory.
Open nfsmwnl.bat, en je hebt Need for Speed Most Wanted in het Nederlands, en dit keer werken de movies ook
Misschien wel handig om dit even aan de Tweaks toe te voegen/verbeteren
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
dus deel 1,2 en 3 zijn nutteloos geweest? iyo ?Anoniem: 139657 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:18:
haha ok ok
rustig aan, misschien dat mensen er in deel 4 ook nog wat aan hebben imo
maar in ieder geval bedank he!
FnF schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:23:
Need for Speed Most Wanted Nederlands
Download nfsmwnl.rar
Plaats de bestanden in je installatiedirectory.
Open nfsmwnl.bat, en je hebt Need for Speed Most Wanted in het Nederlands, en dit keer werken de movies ook
Misschien wel handig om dit even aan de Tweaks toe te voegen/verbeteren
maar dan ist misschien makkelijker als ie gewoon op tweakers gehost wordt
iemand al dat hamachi geprobeerd?
of allemaal met school/werk bezig nog
Als jij hem op GoT kan hosten, graag, ik heb die luxe nietTuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:44:
[...]
dus deel 1,2 en 3 zijn nutteloos geweest? iyo ?
[...]
lijkt me een strak plan!!
maar dan ist misschien makkelijker als ie gewoon op tweakers gehost wordt?!
iemand al dat hamachi geprobeerd?
of allemaal met school/werk bezig nog
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
nopeFnF schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:50:
[...]
Als jij hem op GoT kan hosten, graag, ik heb die luxe niet
kan em wel op me eigen domeintje hosten
maar ik denk dat ze hier wat meer bandbreedte hebben
(ikke 10gb/maand)
zal opzich ook nog wel kunnen natuurlijk
deze is bij mij gehost.. geen wachttijden
nfsmwnl.rar
als admins/mods even laten weten als ze mijn link willen gebruiken
[ Voor 12% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 15:55 ]
Doet mij toch altijd weer herinneren aan de optie bandapparaten in het configuratiescherm van NT4.
[ Voor 45% gewijzigd door Bart© op 30-11-2005 16:05 ]
Anoniem: 124171
Die mening deel ik volledig...ik vind het persoonlijk totaal kansloos om te lezen op je scherm....Ontweken spijkstrips (ofzoiets?!)..Bart_NL schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:59:
Gatverdegatver, waarom zou je het spel in hemelsnaam in het Nederlands willen?
Gewoon in het engels zoals het hoort....ik zie dat ook bij lui die BF2 in NL hebben....om je te bescheuren hoe treurig dat NL erin staat.....
Ja idd, in het Duits is het veeeel beter, NagelnBand Vermieden (??Anoniem: 124171 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:04:
[...]
Die mening deel ik volledig...ik vind het persoonlijk totaal kansloos om te lezen op je scherm....Ontweken spijkstrips (ofzoiets?!)..
Gewoon in het engels zoals het hoort....ik zie dat ook bij lui die BF2 in NL hebben....om je te bescheuren hoe treurig dat NL erin staat.....
Duitsers zijn dubbing en vertalingen al gewoon, ze hebben nooit iets anders gekend en dat is aan hun talenkennis te merken. De meesten spreken/lezen/schrijven/begrijpen geen Engels...
Nederlandse vertalingen in games is wel IEUWWWW
[ Voor 60% gewijzigd door Phuncz op 30-11-2005 16:09 ]
Ik zou em wel in het jordaans willen horenPhuncz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:08:
Nee, het zijn "kraaiepoten" in het Nederlands
Duitsers zijn dubbing en vertalingen al gewoon, ze hebben nooit iets anders gekend en dat is aan hun talenkennis te merken. De meesten spreken/lezen/schrijven/begrijpen geen Engels...
Of in het haags
Haagsuh Harrie smsduh juh woensdahg 30 novembah 2005 @ 16:08:
Hey gozah, alles goet?
Zeg lluistah, die raz0hr gast, die loopt mensah om tuh kopah.
Die ****** **** wil je uut die leist hebbah.
hou juh haaks gozah,
laaatteeeeeehr
[ Voor 12% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 16:18 ]
Eensch, maar denk ook eens aan de jongere mensen die dit spel spelen of de genen die gewoon geen woord Engels kunnen. Weglaten moeten de makers niet doen, al moeten ze niet alles zo letterlijk gaan vertalen.Phuncz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:08:
Nee, het zijn "kraaiepoten" in het Nederlands
HahahahaahTuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:14:
[...]
Ik zou em wel in het jordaans willen horen
Of in het haags
Hey gozah, alles goet?
Zeg lluistah, die raz0hr gast, die loopt mensah om tuh kopah.
Die ****** **** wil je uut die leist hebbah.
hou juh haaks gozah,
laaatteeeeeehr
[ Voor 25% gewijzigd door WillemJanJansen op 30-11-2005 16:15 ]
Anoniem: 161077
Bart_NL schreef op woensdag 30 november 2005 @ 15:59:
Gatverdegatver, waarom zou je het spel in hemelsnaam in het Nederlands willen?
offtopic:
Doet mij toch altijd weer herinneren aan de optie bandapparaten in het configuratiescherm van NT4.
Anoniem: 161077
Is maar een ding om erachter te komen......Racen totdat je zover bent!!
ja daaaag, ik heb ook engels geleerd met DOS, Space Quest, Larry, Police Quest en Testdrive 1 (om maar een oude racegame te noemen)..WillemJanJansen schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:14:
Eensch, maar denk ook eens aan de jongere mensen die dit spel spelen of de genen die gewoon geen woord Engels kunnen. Weglaten moeten de makers niet doen, al moeten ze niet alles zo letterlijk gaan vertalen.
Bart_NL schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:23:
[...]
ja daaaag, ik heb ook engels geleerd met DOS, Space Quest, Larry, Police Quest en Testdrive 1 (om maar een oude racegame te noemen)..
hahaha, mIRC is ook een goede leerschool
of spellen als doom, dukenukem3d, die had ik ook niet in het nederlands hoor
Auwww, nu voel ik me oud... Dat hadden we gelukkig allemaal niet toen ik met computers begon..Tuumke schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:28:
hahaha, mIRC is ook een goede leerschool
of spellen als doom, dukenukem3d, die had ik ook niet in het nederlands hoor
Bart_NL schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:34:
[...]
Auwww, nu voel ik me oud... Dat hadden we gelukkig allemaal niet toen ik met computers begon..
gelukkig?!?!
en je zit dit wel te volgen
cultuur barbaar
nog een uurtje en dan kan ik weer racen
mooi even hamachi installeren en uitproberen met die config die ik had gevonden
laat dan wel even weten of het werkt
(of iemand moet me voorzijn)
[ Voor 28% gewijzigd door Tuumke op 30-11-2005 16:50 ]
Anoniem: 31180
De uniws.exe methode van Widescreen Gaming Forum om de demo op 1920x1200 te laten werken, werkt hier niet. NFS:MW crasht na het patchen. Iemand een oplossing?
Ik rij soms 2 a 3 persuit breakers achter elkaar door, maar dan komen er altijd weer nieuwe wagens meteen voor me op de weg (letterlijk) uit de lucht vallen?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Op TigerDave's Widescreen Gaming site staat dan ook expliciet dat het ENKEL met de demo werkt, de exe van de full version heeft blijkbaar ingebouwde checks.Anoniem: 31180 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 16:56:
Is het überhaupt mogelijk om met mijn muis te kunnen sturen? En zo ja; hoe?
De uniws.exe methode van Widescreen Gaming Forum om de demo op 1920x1200 te laten werken, werkt hier niet. NFS:MW crasht na het patchen. Iemand een oplossing?
Anoniem: 115741
jep ik had het gister ook .. vielen zomaar ineens 2 wagens voor me terwijl ik op volle snelheid wasLocutus-of-Borg schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:14:
Ik rij soms 2 a 3 persuit breakers achter elkaar door, maar dan komen er altijd weer nieuwe wagens meteen voor me op de weg (letterlijk) uit de lucht vallen?

Anoniem: 155912
ik weet der maar een paar
-hit en run
-speeding
-off road nog iets
-damage to preority
weet iemand er nog een paar zijn der totaal 7
[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 155912 op 30-11-2005 18:01 ]
Anoniem: 15976
Kheb sinds een tijdje ook NFS:Most wanted. Maar krijg het helaas niet voor elkaar het geluid over al mijn 4 de boxen te krijgen. Iemand ditzelfde probleem?
Bij andere spellen doet hij het prima.
Systeem:
AMD 64 3500+
Windows XP sp 2, directx 9.0c
Geforce 7800GT Driver: 81,95
MSI K8N SLI platinum, ik gebruik de onboard geluidskaart, een 24 bit creative soundblaster met de bijgeleverde drivers.
Nieuwere drivers kan ik om een vage reden niet installeren op de geluidskaart. De drivers zijn niet geschikt voor het apparaat meldt ie.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen, bij FEAR bijv. werken alle boxen.
Alvast bedankt.
Als je tijdens een chase op enter drukt en dan op 2 zie je een lijst met alle infractions en welke je hebt gepleegdAnoniem: 155912 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:59:
wie weet welke infractions er allemaal zijn?
-hit en run
-speeding
-off road nog iets
-damage to preority
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Had ik ook last van.. vanaf dan wordt het echt pittig.. ma is wel leuker om eerlijk te zijn..dark4ever schreef op woensdag 30 november 2005 @ 18:43:
Ben nu 5e op de BL... maar word wel opeens een HEEL stuk moeilijker nuEerst won ik altijd zonder veel moeite. Maar nu moet ik echt me best gaan doen
Master_A
Anoniem: 132488
wie heeft dit nog meer
Bij "press start" menu moet je dit intypen: burgerking
Dan geeft ie een melding van het gedoe, is de laatste challenge.
- SpeedingAnoniem: 155912 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:59:
-hit en run
-speeding
-off road nog iets
-damage to preority property
- Excessive Speeding
- Hit & Run
- Driving Offroad
- Damage to Property
- Resisting Arrest
- Ramming a Police Vehicle
Excessive Speeding: 300kmh
Reckless Driving: 330kmh
Hit and Run: verkeer aanrijden
Ramming a Police Vehicle: politie aanrijden
Damage to Property: losse voorwerpen raken
Driving Off the Roadway: op de stoep/off-road rijden
Resisting Arrest: Politie evaden en in Cooldown komen.
dat zijn er dus 8, de 8e Reckless Driving krijg je niet bepaald snel, aangezien de politie bij 330kmh meestal niet dicht genoeg achter je rijden om een infraction te veroorzaken.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
De Clio en de A3 zien er wel goed uit maar die SupraAnoniem: 123571 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:29:
Me A3
[afbeelding]
Me Clio V6
[afbeelding]
Me EVO
[afbeelding]
Me Supra (hiermee rij ik het liefst)
[afbeelding]

Gooi daar eens heeeel gauw een andere bodykit op
Kortom, Supra even een grote beurt, of geef jezelf op voor PIMP my ride. (Met X to the Z, eit!)
[ Voor 11% gewijzigd door WillemJanJansen op 30-11-2005 21:42 ]
http://img486.imageshack....5/zwartejutekarren6qn.jpg
de betere politie auto's?
Doe voortaan eens netjes resizen
[ Voor 22% gewijzigd door Crash op 01-12-2005 21:51 ]
Anoniem: 123571
En verder vind ik dat op de auto die ik "dagelijks" gebruik, een Nederlandse vlag niet kan ontbreken.
De body kit e.d. kan wel wat aan gedan worden ja.
Ik zal eens kijken hoever ik kom
Nee man! ziet er wijs uit, <vind ik>Yabadab schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:08:
Als je dan toch zo graag die nederlandse vlag wilt behouden, spuit de auto dan oranje. Dan heeft het iets weg van de wagen van Joss the Boss in de A1GP klasse.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb zelf ook een tweak tool in elkaar geprutst, zie: NFSMW.zip
Ook hier is het dot Net Framework 2.0 voor nodig. En uiteraard the usual USE AT OWN RISK.
Veel plezier.
Edit, nog een tip.
Als je het spel niet kan installeren vanwege de DirectX 9.0c melding, je kan de installatie in Windows 2000 compatible mode starten en dan werkt het wel. Werkte bij iig.
[ Voor 26% gewijzigd door Xion op 30-11-2005 22:18 ]
Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht
* WillemJanJansen rijdt een Lotus Elise, wat een genot, ding is niet uit een bocht te sleurenPhuncz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:42:
Ik zie bijzonder weinig Lotus rijders, nogthans rijdt dit bakje als een zuignap ! Enigste probleem is de prestaties, die vallen nog wat tegen moet ik zeggen. Accelereren is niet zijn sterkste punt
Idd en het acceleratie probleem daar heb je weinig/geen last van omdat je tegenstander ook wat slomer wordt... Verder moet je gewoon altijd optrekken met Lachgas. Je hebt met deze auto veel meer kans om te winnen omdat je simpelweg alles kan ontwijken en dus rij je perfect.Phuncz schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:31:
Idd, over de 200km/h bochtjes pakken waar een andere gaat driften, rijdt ie als een zuignap door. Lekkah !
Op het moment dat je lekker 380 gaat rijden zie je van de tegenstanders in races ook niet veel meer terug. Op de langzamere stukken komen ze dan net zo hard weer dichterbij, maar ja, dat houdt de spanning er een beetje in.
Ik vind die Gallardo ook voor geen meter doortrekken. In de hogere versnellingen trekt dat ding het simpelweg niet goed, ik heb zowat alle upgrades. Ff de #3 verslaan, dan koop ik ook ff een Carrera GTMuse schreef op woensdag 30 november 2005 @ 22:52:
Alleen nog een turbo erop knallen en dan is mijn Carrera GT ook volledig getuned. Ik geloof wel dat dit echt de snelste auto uit het spel is. De acceleratie is echt ongelooflijk, dan lijkt het wel alsof mijn Gallardo aan de grond vastgeplakt zit.
Op het moment dat je lekker 380 gaat rijden zie je van de tegenstanders in races ook niet veel meer terug. Op de langzamere stukken komen ze dan net zo hard weer dichterbij, maar ja, dat houdt de spanning er een beetje in.
Anoniem: 23009
Om toch met de bonus auto's van de BlackEdition te kunnen rijden heb ik de patch (van www.nfsmostwanted.nl) geïnstalleerd. Maar ik zie nergens die bonus auto's.
Waar kan ik die bonus auto's vinden? Of werkt die patch (bij mij) niet?
Ik denk dat een vergelijking met "echt" in dit spel niet bepaald verstandig is[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:02:
Is die Carrera dan ook sneller dan de Mercedes SLR?? Ik zou zeggen dat die ongeveer even snel zouden moeten zijn. Tenminste in het echt zijn ze wel aan elkaar gewaagd..
Ben ik de enige die problemen heeft de politie af te schudden in heat 5?
uh... niet op de PC neem ik aan, want op de PC bestaat alleen de Black Ed.Yabadab schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:11:
Ik heb de normale editie van NFSMW.
Om toch met de bonus auto's van de BlackEdition te kunnen rijden heb ik de patch (van www.nfsmostwanted.nl) geïnstalleerd. Maar ik zie nergens die bonus auto's.
Waar kan ik die bonus auto's vinden? Of werkt die patch (bij mij) niet?
[ Voor 35% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 30-11-2005 23:25 ]
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Anoniem: 4629
Gaston, wat zit er dan eigenlijk onder nummer 1???
Die sh*t is volgens mij gewoon random...MAX3400 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:42:
Over dat lijstje van pagina 5 met die pink slips; bedankt voor het samenstellen, maar klopt helaas niet. Kaze (nummer 7) zat bij mij onder nummer 2. Om het te testen; NFS opnieuw opgestart, save-game geladen, weer Kaze weggereden en toen was het nummer 3.
Gaston, wat zit er dan eigenlijk onder nummer 1???
Lijkt me best logisch.. Anders zou het spel veel te makkelijk worden en zouden er zo lijsten samengesteld kunnen worden over waar de pink slip zou moeten zitten..Locutus-of-Borg schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:52:
[...]
Die sh*t is volgens mij gewoon random...
Anoniem: 4629
Ik heb al m'n geld in die Carrera GT gestoken, om er achter te komen dat ik de Murcie veel lekkerder vind rijden. Hmmm. En die GTR is leuk maar ook niet zo heel snel ivm de Murcie bv. Zelfs zonder die uniques. Ik heb 'm ook maar chroom met goud gespoten. Je moet toch wat
Grappig, ik ben nu nummer 2 op de blacklist, en ik heb het op de 1 of andere manier voor elkaar gekregen dat ik 2 volledig getunede carrera gt's en 1 volledig getunede clk heb. Ik had op een gegeven moment gewoon 1,7 mil op mijn account staan...Anoniem: 4629 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 02:52:
Nou ik heb de blacklist ook uitgespeeld. Met welgeteld geen optische tuning behalve af en toe een likje verf. Ik heb ook nog een hele sloot unique upgrades over, en impound markers en zo nog wat meuk. Heb je die nodig dan?
Ik heb al m'n geld in die Carrera GT gestoken, om er achter te komen dat ik de Murcie veel lekkerder vind rijden. Hmmm. En die GTR is leuk maar ook niet zo heel snel ivm de Murcie bv. Zelfs zonder die uniques. Ik heb 'm ook maar chroom met goud gespoten. Je moet toch wat
Heb je gelijk in, maar blijkbaar zie je toch op allerlei forums lijstjes verschijnen van mensen.SoaDmaggot schreef op woensdag 30 november 2005 @ 23:56:
[...]
Lijkt me best logisch.. Anders zou het spel veel te makkelijk worden en zouden er zo lijsten samengesteld kunnen worden over waar de pink slip zou moeten zitten..
Hold your horses; ben nu 7e en heb 6 ton op de bank en nog geen auto gekocht.TranceSetter schreef op donderdag 01 december 2005 @ 03:18:
[...]
Grappig, ik ben nu nummer 2 op de blacklist, en ik heb het op de 1 of andere manier voor elkaar gekregen dat ik 2 volledig getunede carrera gt's en 1 volledig getunede clk heb. Ik had op een gegeven moment gewoon 1,7 mil op mijn account staan...
als je in persuit zit, en je drukt even een x op enter en dan op 2 geloof ikAnoniem: 155912 schreef op woensdag 30 november 2005 @ 17:59:
-hit en run
-speeding
-off road nog iets
-damage to preority
dan kun je de hele lijst zien
anderen waren me al voor
moet nog leren lezen
[ Voor 8% gewijzigd door Tuumke op 01-12-2005 08:46 ]
Undercover Pontiac GTO'skvdd schreef op woensdag 30 november 2005 @ 21:42:
wat zijn dit voor gare "dark" police wagens?
[afbeelding]
de betere politie auto's?
wel vette bakken
level 4,Tuumke schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:47:
[...]
wel vette bakkenkrijg je toch pas bij lvl 4 geloof ik ? of was het 5?
en als je die kapot beukt krijg je 15000 bounty dacht ik zo
aaah op die fietsGriffin schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:49:
[...]
level 4,
ik ben nu nog #8
en ik had 1.680.000 bounty nodig
en ik had 1.559.948
moest dus nog ff doorjakkeren
zit nu op 1.614.059 bouny
nog fftjes dus
maar vandaag helemaal geen tijd
moet zaterdag af voor op scouting
[ Voor 18% gewijzigd door Tuumke op 01-12-2005 08:54 ]
Anoniem: 66753
De registry keys voor de desbetreffende tweaks staan niet in HKLM\Software\EA GAMES.... Maar in HKLM\Software\wow6432node\EA GAMES\....
Maargoed, dit wist je waarschijnlijk al..
Hoger zijn toch die witte Corvettes, de federale politie genaamd.Griffin schreef op donderdag 01 december 2005 @ 08:49:
[...]
level 4,
Van de week dikke 17 minuten op de vlucht en had aardig wat van die knakkers op me staart.
Leuk is het om op af en opritten bij een snelweg heen en weer te schuren, kris kras heen en weer dus, die smeris wordt dan helemaal dol en ik ze maar rammen....
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
kan handig zijn om bij de tweaks in de startpost te zetten voor mensen die zich ook de schompes zoekenAnoniem: 66753 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 09:21:
Voor de mensen met Windows x64. (Dit was bij mij iig het geval)
De registry keys voor de desbetreffende tweaks staan niet in HKLM\Software\EA GAMES.... Maar in HKLM\Software\wow6432node\EA GAMES\....
Maargoed, dit wist je waarschijnlijk al..Ik heb me er in ieder geval het schompens naar gezocht!
ik heb het nog niet eerder voorbij zien komen namelijk voor win64
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Bounty-milestone: evade 2 spike-strips... Goed, rijden, rijden, rijden, mooie oproep op de radio over dat ze aan de linkerkant een spike hebben gelegd. Wat moet je dus doen: RECHTS erlangs. Ja, dat ging niet, want ze stonden 2 rijen dik met hun auto's. Opnieuw proberen, zelfde verhaal; zelfs met 350 per uur kom je er niet doorheen
Nou ja, vanavond eventjes 2ton aan bounty zien te scoren en daarna mijn 360 ophalen.
@hierboven: klopt; remmen is zwaar irritant vooral omdat je zelf niet bij 0 km/h op de rem kan staan en dat je achterlichten gaan branden; je rijdt meteen achteruit.
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 01-12-2005 10:30 ]
Dit topic is gesloten.