[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.174 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151099

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/head2.jpg
Vorige delen

Need for Speed: Most Wanted - Deel 1
Need for Speed: Most Wanted - Deel 2

Index

About
Faq
Topic Regels
Systeemeisen
Tweaks
Carlist
De Stad
Muziek
Demo
Screenshots
Black Edition
Links

About

Dit negende Need for Speed-spel uit de reeks moet een mix worden tussen de eerste delen, waarin het vooral draaide om politieachtervolgingen, en de laatste 2 Underground games.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die in een nog grotere stad dan het Bayview uit Need for Speed: Underground 2 vrij kan rondrijden. Je kunt meedoen aan straatraces zoals een Circuit race, Dragrace en Sprint uit de Underground games maar ook in andere nieuwe modes. Je verdient geld en reputatie, maar hoe meer reputatie je hebt, je meer politie achter je aan komt. EA belooft Hollywood-achtige achtervolgingen met meer dan 6 politiewagens op je hielen. Je eigen wagen is netzoals in de Underground-delen helemaal te tunen maar dan met nog meer auto's en echte tuningmerken.

Releasedatum
24 November 2005 in europa

Versies
In de normale editie zit 1 DVD, de auto's die zogezegd exclusief in de black edition zitten staan gewoon in mijn cars directory. de dvd die hier in winkels te koop is heeft gewoon alles, maar dan niet de extra dvd met 'behind the scenes with die chick'.

Platforms
Xbox 2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PSP en “Game Boy Advance or Nintendo DS

Belangrijkste spelkenmerken
De weg en de wereld liggen voor je open: Bouw een reputatie op als berucht straatracer in indrukwekkende industriële en stedelijke omgevingen. Elke omgeving kan in je nadeel werken, maar ook in je voordeel. Profiteer zoveel mogelijk van snellere routes, andere weggebruikers en voorwerpen die je omver kunt rijden.
Compleet vernieuwd spelverloop: Need for Speed Most Wanted heeft een nieuw, spannend spelverloop. Tijdens de illegale straatraces moet je uit handen van de politie zien te blijven met behulp van strategisch inzicht en vingervlugge ontwijkingsmanoeuvres.
Aanpassingen aan het uiterlijk van je auto: Of je nu de politie wilt afschudden of gewoon je wagen wilt opleuken, in Need for Speed Most Wanted kun je het uiterlijk van je auto helemaal aan je eigen wensen aanpassen.
Blacklist (zwarte lijst): In de wereld van het illegale straatracen moet je het opnemen tegen de beste straatracers om respect te verdienen en een plek boven aan de zwarte lijst te veroveren.
Rap Sheet (strafblad): Bouw een strafblad op door snelle tijden neer te zetten, uitdagingen te voltooien en de wagens, tactieken en technologieën van de politie te slim af te zijn.
Auto's afstellen: Kansloos tegen een sportwagen? Ga naar je thuisbasis en stel je wagen af voor een race tegen alle mogelijke voertuigen.
Geavanceerde grafische eigenschappen: Need for Speed Most Wanted voor de nieuwste consoles levert geavanceerde grafische prestaties die ongekend zijn voor een videogame. Dankzij grafische technieken zoals normal mapping en real-time lighting overtreffen de grafische prestaties alle racespellen die op dit moment verkrijgbaar zijn.
Online racen: Speel Need For Speed Most Wanted online op je Xbox 360, Xbox, PlayStation®2 of PC.

Faq

Q: ik kan de glossy paint niet kiezen" & "ik kan de tuner spoiler niet kiezen" De muis cursor is weg dan.
A: Gebruik 0 en 9 hiervoor

Q: Ik wil kiezen in het menu maar ik zie geen muis cursor!
A: Met de 9 en 0 kan je kiezen

Q: moet ik helemaal terug rijden naar de safe house om het spel op te slaan?
A:nee, je kan op "esc" drukken en dan Jump to safehouse, vervolgens kan je hier saven.

Q: Ik heb gewonnen van een blacklist rijder maar ik kan die auto nergens vinden?!?
A: Je moet de pinkslip eruit zien te halen bla bla

Q: Ik kan free run nergens vinden.
A: Klopt hij heet nu free roam

Topic Regels

• Post geen technische vragen hier, dit topic gaat aleen over de inhoud van het spel zelf, zoek zelf of lees de faq in SPV.
• Post geen grote pics, maar resize ze:
code:
1
2
3
4
5
[img=600,300]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
waar 600 staat de breedte en 300 de hoogte

[img=600,300,1]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
en als je nog een ,1 erachter zet wordt je plaatje clickable

• Post geen links naar illegale downloads of site`s met illegaal spul

Systeemeisen

Systeemeisen van NFS:MW
MinimumAanbevolen
CPU:Pentium PIII 800 MHz of AMD AthlonPentium 4 2.4GHz of Athlon64 3000+
Geheugen:256 MB512 MB
Grafische kaart:GeForce 2 of Radeon 7000Geforce FX 5700 of Radeon 9600

Tweaks

er waren tweaks.... maar nu niet meer... B). ik heb zo`n gevoel dat ze in het volgende deel weer te zien zijn >:)

btw check ff deel 2 voor alle tweaks :Y)

Officiële Carlist

Dit deel draait niet geheel voort op de successen van de underground serie. Tijdens de underground series riepen een hoop mensen dat ze bepaalde auto`s misten, tevens misten ze vaak de ouderwetse achtervolgingen, de achtervolgingen zijn terug, en ook hebben de standaard underground bakken plaats gemaakt voor bijvoorbeeld meer gangbare auto`s als de BMW, Mercedes en andere. Dit is de complete lijst:

ModelScreenshot
Aston Martin DB9Screenshot
Audi A4 3.2 FSI quattroScreenshot
Audi TT 3.2 quattroScreenshot
Audi A3 3.2 quattroScreenshot
BMW M3 GTRScreenshot
Chevrolet Corvette C6Screenshot
Chevrolet Corvette C6RScreenshot
Dodge Viper SRT-10Screenshot
Fiat PuntoScreenshot
Ford GTScreenshot
Ford Mustang GTScreenshot
General Motors Cadillac CTSScreenshot
General Motors Cobalt SSScreenshot
Lamborghini MurcielagoScreenshot
Lamborghini GallardoScreenshot
Lexus IS300Screenshot
Lotus EliseScreenshot
Mazda RX-7Screenshot
Mazda RX8Screenshot
Mercedes-Benz CLK 500Screenshot
Mercedes-Benz SL500Screenshot
Mercedes-Benz SL65 AMGScreenshot
Mercedes-Benz SLR McLarenScreenshot
Mitsubishi Lancer EVO VIIIScreenshot
Mitsubishi Eclipse GT (2006)Screenshot
Pontiac GTOScreenshot
Porsche 911 Carrera SScreenshot
Porsche 911 GT2Screenshot
Porsche 911 Turbo SScreenshot
Porsche Cayman SScreenshot
Porsche Carrera GTScreenshot
Renault Clio V6Screenshot
Subaru Impreza WRX STiScreenshot
Toyota SupraScreenshot
Vauxhall Monaro VXRScreenshot
Volkswagen Golf VScreenshot

De Stad

Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/map_thumb.jpg

De map in NFS:MW bestaat uit 3 gebieden waarin je net als in NFS: Underground 2 volledig vrij in rond kunt rijden.

Coastal
De stad Rockport is een Amerikaans kust stadje waarin je vrij in rond kunt rijden.

Coastal is niet erg, als je aan de stank gewent ben. De visserij is hier altijd een 'big business' geweest, maar het is nu allemaal een beetje veranderd. Dat is mooi, want de lege opslagruimtes en kades zijn een perfecte plaats om te laten zien waarvoor je auto is gemaakt.

Point Camden
Met al de nieuwe bouwwerkzaamheden hier zijn er honderden dingen die je in je weg tegekomt... of je gebruikt ze om voor je tegenstander te gooien. Doe het goed en je kan de gebouwen gebruiken om de politie af te schudden, of je laat een sukkel crashen die niet goed oplet.

Ocean Hils
Zoek je naar de achtbaan of het snoepwinkeltje, keer dan maar om en ga terug naar huis. Hoorde je me clown? Dit park is al voor jaren gesloten, maar al breng je de gruwelijkste auto mee naar de race dan heb je waarschijnlijk de beste race van je leven.

Gray Point
Vroeger was dit de plaats voor top vissers. Maar toen al de vis was gevangen gingen het al snel slecht... totdat de 'tuners' in de stad kwamen. Nu rijden hier de heetste auto's die laten zien wat nodig is om 'the Point' aan te kunnen.

Rosewood
Een klein amerikaans stadje, waar ze van rust en stilte houden. Het laatste wat ze willen zien en horen is jou terwijl je een race houd met je vrienden en ondertussen word achtervolgd door de politie met toeters en bellen. Hoe harder je rijdt, hoe eerder ze je weg willen hebben.

Rosewood Center
Als je snel wilt opvallen, rij over Main Street … met 160 km per uur. Maar verspeel niet te veel tijd aan de witte hekjes, want de politie zit achter je aan voordat je "Hallo agent" kunt zeggen.

Campus
Er word als een gek gereden rond de school, gebruik je techniken om te laten zien dat je niet zomaar bent. Als je goed bent kun je de competitie iets leren wat ze nog nooit in een klaslokaal hebben geleerd. Je hebt het goed, wie is nu de leraar.

Golf Course
Dit is geen plaats voor een rondje 18. Nee, dit is te plaats waar je de greens omspit met je auto. En als de mensen de mensen je achterna komen met een ijzeren 9, plaats je voet op het pedaal en schreeuw het uit.

Downtown
Hier komt de 'underground' tot leven, hier kan je naam maken. Kom downtown als je het aankan. Maar kijk uit... als je geen talent hebt dan zal je het nog zwaar krijgen in de realiteit van de grote stad.

Westside
Hier gaat het over het grote geld op de Westside, en de auto's zijn daarop geen uitzondering. De grappenmakers in het 'financial district' denken dat ze het heelal overheersen. Nou, ze leven in een droomwereld. Maak ze waker met het brullen van je motor en de guur van brandend asfalt.

City Center
Sommige mensen denken dat cultuur alleen maar om musea en mooie restaurants draait. Nah, cultuur is met twee opgevoerde wagens en de muziek voluit aan tegen elkaar racen. En als iemand daar bezwaar tegen heeft, geef je 'm oordoppen en stuur je 'm naar z'n mama

Eastside
Hier wil je nooit pech krijgen. Je hoeft er niet eens aan te denken om hierheen te gaan als je wagen niet tot het maximum getuned is. Er gebeuren hier gekke dingen, maar zolang je iedereen die in de weg rijdt in het stof laat bijten zul je wel overleven.

Muziek

De muziek is in de voorgaande delen altijd duidelijk aanwezig geweest en ook nu zal dit weer zo zijn. De volgende nummers zullen in NFS:MW te horen zijn.
  • Avenged Sevenfold - Blinded In Chains
  • Bullet For My Valentine - Hand Of Blood
  • Celldweller feat. Styles Of Beyond - Shapeshifter
  • Celldweller - One Good Reason
  • Dieselboy + Kaos - Barrier Break
  • Disturbed - Decadence
  • DJ Spooky And Dave Lombardo - B-Side Wins Again feat. Chuck D
  • Evol Intent, Mayhem & Thinktank - Broken Sword
  • Hush - Fired Up
  • Hyper - We Control
  • Ils - Feed The Addiction
  • Jamiroquai - Feels Just Like It Should (Timo Maas Remix)
  • Juvenile - Sets Go Up
  • Lupe Fiasco - Tilted
  • Mastodon - Blood And Thunder
  • Rock - I Am Rock
  • Static-X - Skinnyman
  • Stratus - You Must Follow (Evol Intent VIP)
  • Styles Of Beyond - Nine Thou (Superstars Remix)
  • Suni Clay - In A Hood Near You
  • T.I. Presents The P$C - Do Ya Thang
  • The Perceptionists - Let's Move
  • The Prodigy - You'll Be Under My Wheels
  • The Roots And BT - Tao Of The Machine (Scott Humphrey's Remix)
Demo

Het volgende is te vinden in de DEMO:

Quick Race
Tuned Mustang
Stock Cayman S
Tuned Cayman S

Opponent Cars:
IS300
GTO
Golf GTI
Cayman S
Viper
Mustang

Quick Race Tracks:
Sprint - Point-to-Point
Speedtrap - New Race Mode

Challenge Series
1 Pursuit Length Challenge
1 Tollbooth Challenge
1 Roadblock dodge Challenge

Blacklist 15 Teaser
Plays a 30 second video showcasing the blacklist and blacklist opponents

Music (4 tracks)
Main Menu - Do Ya Thang
Main Menu - In A Hood Near You
Race Music - We Control
Race Music - Skinnyman

Releasedatum
De demo te downloaden: Klik

Screenshots

Graag ingame screenshots gezocht.
Black Edition

Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal een extra DVD bevatten:

Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.

alle overige opties die eerder genoemd zijn komen ook voor in de normale versie, het enigste verschil is dus de extra DVD.

Links

Officiele Site
Antwoord op al je "technische" vragen
NFSMostWanted.nl
NFSUnlimited.net

Met dank aan:

• Muse voor het maken van een groot gedeelte van de startpost.
• Angeloonie voor het updaten van de screenshotlijst van de beschikbare auto's.

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 151099 op 25-11-2005 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2do:
head edit naar part3 ;)
extra data toevoegen (faq e.d)
map toevoegen (graag een map gezocht met alle dingen)
ingame screens toevoegen (graag mailen thumb 200x200 en grote )
Index gemaakt

graag voor meer extra`s in de SP mailen naar:
x.excel (at) gmail (dot) com

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 151099 op 23-11-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-06 04:46

Appie

F1RST Racing

Killion schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:10:
Ik ga voor NFS MW een stuur kopen. bij kijkshop hebben ze er een van 39.95 met Force Feedback.
Nou weet ik niet of het mag hier maar:
Goede keuze, qua prijs?
Vibration feedback =! Force feedback - zie het meer als de trillingen van een ps2 controller, je krijgt geen tegendruk van het stuur zelf. Zou zelf meer gaan kijken naar de wat bekendere merken.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-06 21:52

Griffin

Is mythical

knal er anders een paar ingame screenshots by, zo zien de mensen misschien meer van het spel opzich..
voor de rest, mooi groen is niet lelijk. (puur persoonlijk,, kan je miss even ander kleurtje kiezen, is wel erg groen).

Misschien een screenshot van de MAP van nfsmw maken.
Ik ben momenteel niet in mogelijkheid daarin, maar heeft weinig nut want ik ben nog niet ver, maar misschien kan iemand die alles geunlocked heeft van de map een screen maken en die hier neer zetten zodat deze in de startpost komt, is wel leukt lijkt mij.

@ appie:
Zou zelf meer gaan kijken naar de wat bekendere merken.
bekender merk??, logitech is toch bekend genoeg.
je bedoelt vast beter type.

@excel:
Er zijn voor iets meer geld betere stuurtjes, zelf heb ik er geen een MEER. (dood)
waar je eingelijk op kan/moet letten zijn ook de pedalen, zorg dat deze recht op staan zodat het intrappen hiervan makkelijker gaat. zo plat is lastig en minder fijn (spreek uit ervaring)

De logitech Formula Force Ex (oid dacht ik) is rond de 70 euro en is stukken beter, je hebt dan ook echte force feedback. dus klappen op het stuur voelen etc

[ Voor 37% gewijzigd door Griffin op 21-11-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-06 10:42
Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 12:59:
ik wel hoor, die politie lambo diablo! Lekker spiks neergooien. Dat waren echt mooie tijden!
_/-\o_

Wel jammer dat het spel zo simpel is, ik ben begonnen door de Golf GTI te kopen en zit nu al bij blacklist nr 8 en heb op één na alle auto's gewonnen :S. Dus ik pak gewoon steeds een ander uit de garage, rijd nu met die Cayman S, rijd wel lekker trouwens. Zelfs de politie is redelijk makkelijk af te schudden, gisteren zelfs bij een run 24 wagens uitgeschakeld w.o. 4 SUV's en 42 wagens beschadigd, en dan gewoon verder rijden :+
Wel irri van die bug waardoor het spel steeds ff blijft hangen, geluid uitzetten en antivirus werkt ook niet.
BTW de fps meten met FRAPS klopt wel aangezien de fps meter in ATi Tray Tools exact hetzelfde aangeeft.

offtopic:
Over racen gesproken, gisteren 50 rondjes op het circuit van Zandvoort gedaan en dat is wel vet :D

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

Voordat de game uit was werd er gesproken over een porsche 911 GT2, hoe jammer dan ook die zit er volgens mij niet in. Dus dat kan uit de SP. Voor de rest klopt de lijst wel, al zou ik er wel kleine plaatjes in willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-06 03:59

Ulti23

Quality Time

BMW_M3 schreef op zondag 20 november 2005 @ 18:36:
ik heb het stotterprobleem opgelost: ea-trax/muziek tijdens het rijden uitzetten. Niet het volume alleen, heel het liedje. Hij stottert nu niet meer.
waarschijnlijk had ie moeite met de goede song laden ofzo.
Kunnen mensen dit bevestigen? Ik heb dit geprobeerd, en het lijkt bij mij wel wat te werken, al heb ik het idee dat ik soms nog wel es last heb van 'lag', maar dat is met alles vol open en AA op 4x en AF op 16x. Ik gaat het is proberen zonder deze settings en met de EA Trax op disabled qua racen.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120879

heeft er iemand al een werkende geld trainer? ik heb er 3 geprobeerd maar geen goede helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

MaTr1x schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:27:
Wel irri van die bug waardoor het spel steeds ff blijft hangen, geluid uitzetten en antivirus werkt ook niet.
BTW de fps meten met FRAPS klopt wel aangezien de fps meter in ATi Tray Tools exact hetzelfde aangeeft.
Geen last gehad van een bug what so ever.
Ook meet FRAPS gewoon goed.
(lees: 50FPS +/- op
2.7GHz 533FSB P4
1gb ram PC 2700
6600GT
Audity 2)

soms wel een FPS drop als er veel schaduw is oid.

En over de politie, ja je beuk ze gauw omver,maar ze kunnen wel goed blocken met 15auto's om je heen :P

Edit:
Anoniem: 120879 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:37:
heeft er iemand al een werkende geld trainer? ik heb er 3 geprobeerd maar geen goede helaas
je gaat toch niet cheaten?, tis juist leuk om je eigen geld te sparen.
+
volgens mij mag je het hier nog geen eens over trainers hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Griffin op 21-11-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Griffin schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:38:
je gaat toch niet cheaten?, tis juist leuk om je eigen geld te sparen.
+
volgens mij mag je het hier nog geen eens over trainers hebben.
Hoezo? Zijn trainers die in singleplayer dingetjes makkelijker maken illegaal dan? ;)
Bovendien, het enige wat een geldtrainertje doet is meer geld geven, dat kun je zelf ook doen door dezelfde tollbooth race 300 keer te rijden, dit scheelt alleen een berg tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 120879 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:37:
Die is er, maar helaas zit er een keylogger in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 16:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:36:
Voordat de game uit was werd er gesproken over een porsche 911 GT2, hoe jammer dan ook die zit er volgens mij niet in. Dus dat kan uit de SP. Voor de rest klopt de lijst wel, al zou ik er wel kleine plaatjes in willen zien!
Ik ben bezig met wallpapers voor alle auto's, en zodra ze af zijn komen ze met een thumbnails in de TS ;)

Overigens vind ik Drag racen in MW niet leuk meer, in NFSU1 & 2 was het nog schakelen enzo, nu is het alleen maar ontwijken op een irritante baan. De auto's rijden elke race hetzelfde, dus je kan uit je hoofd leren hoe je er een moet rijden.. ;(

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2005 13:49 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij single player mag je toch wel zelf weten of je wilt cheaten. maarja ik ga wel verder op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
  • Laatst online: 22:53
Game Wiz 32 staat op usenet. Die heb ik net geprobeerd en dat werkt. Wat je doet is eigenlijk gewoon een waarde in het geheugen wijzigen en daardoor kan je zelf ingeven hoeveel geld je wilt. Niet dat het veel uitmaakt behalve dat je alles direct kan kope nzonder te sparen. Tis leuk maar ik speel wel gewoon zonder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Ulti23 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:36:

Kunnen mensen dit bevestigen? Ik heb dit geprobeerd, en het lijkt bij mij wel wat te werken, al heb ik het idee dat ik soms nog wel es last heb van 'lag', maar dat is met alles vol open en AA op 4x en AF op 16x. Ik gaat het is proberen zonder deze settings en met de EA Trax op disabled qua racen.
Die bug of hicup heb ik nog steeds, inmiddels al volume van het geluid uitgezet, EA Trax en die derde geluidsoptie, dus totaal geen muziek meer maar nog steeds af en toe die hicup. Ook al AntiVirus uit aangezien dat voor een hicup zorgde bij NFS:U. Ik vermoed dat het dan toch ligt aan te hoge AA en/of AF settings.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgens mij kan je gewoon zelf editen hoeveel geld je hebt met een Hex-editor als Ultra Edit.

Is eigenlijk met de meeste games wel zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658

Bij de PC versie verdwijnt vaak de muis pointer waardoor ik moeilijk sommige opties kan aanpassen, bijvoorbeeld bij het spuiten van de wagen kan je kiezen uit gloss, metallic en custom, echter zonder muispointer is het vrij moelijk om dit te wijzigen. Zijn er ook keys voor om dit te doen (geldt ook voor vinyl kleurtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-06 10:12

Chakotay

Lick here to continue

Hm, dit spel krijgt bij mij net de eer om het eerste spel te zijn dat mn xbox laat chrashen :P Niet gewoon een disc read error, maar een hele mooie vastloper. De controller bleef ook heel entousiast doortrillen :)

Het speelt verder lekker weg, niet teveel nadenken en gewoon scheuren. Wel jammer trouwens dat je in "pursuit mode" alleen nog maar de pursuit breakers op de map kunt zien, en niet je savehouses en dergelijke... Dan maar uit m'n hoofd leren om een beetje in de buurt van zo'n ding in cooldown terecht te komen :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

eXe

In het vorige topic had ik al gepost over mijn stuurtje, en dat hij geen Force Feedback had. Was alleen vergeten te melden welk stuurtje het is.

Thrustmaster Guillemot Force Feedback Racing Wheel, 360 Modena Replica.

Mondvol dus. Alles staat vol open en aan, maar geen effect. Enige wat ik dus voel is dat hij een beetje tegenstuurt. Dat werkt dus wel, heb gezocht naar patches etc. Maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:58:
Bij de PC versie verdwijnt vaak de muis pointer waardoor ik moeilijk sommige opties kan aanpassen, bijvoorbeeld bij het spuiten van de wagen kan je kiezen uit gloss, metallic en custom, echter zonder muispointer is het vrij moelijk om dit te wijzigen. Zijn er ook keys voor om dit te doen (geldt ook voor vinyl kleurtjes)
9 en 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-03 08:29
Afbeeldingslocatie: http://xs56.xs.to/pics/05471/nfsmw005thumb.jpg

Clio in volle vlucht :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
Ulti23 schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:36:
[...]

Ik heb ook zo'n soort probleem. De framerate is wel goed maar het schokt iedere 1 à 1,5 seconden een beetje. Al gehoord dat er een bug is met dualcore processoren en dus wellicht ook met dual cpu's, maar het dwingen 1cpu te gebruiken hielp hier niet. Maakt ook niet echt uit of de grafische instellingen hoog of laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06 13:21
Griffin schreef op maandag 21 november 2005 @ 13:23:

bekender merk??, logitech is toch bekend genoeg.
je bedoelt vast beter type.

@excel:
Er zijn voor iets meer geld betere stuurtjes, zelf heb ik er geen een MEER. (dood)
waar je eingelijk op kan/moet letten zijn ook de pedalen, zorg dat deze recht op staan zodat het intrappen hiervan makkelijker gaat. zo plat is lastig en minder fijn (spreek uit ervaring)

De logitech Formula Force Ex (oid dacht ik) is rond de 70 euro en is stukken beter, je hebt dan ook echte force feedback. dus klappen op het stuur voelen etc
De stuur die bij de kijkshop wordt aangeboden is inderdaad zoals hierboven vermeld alleen vibration feedback. Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen. Want force feedback reageert op de output van het spel. Maar wat doet vibration feedback dan :? . Het lijkt me sterk dat ie constant loopt te vibreren. Zou het eigenlijk niet weten...

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=NJZL19&

Deze kan ik wel aanraden. Is óók van Logitech maar dan wel eentje met force feedback. Scheelt opzich niet zoveel in de prijs, maar de kwaliteit ben je wel zeker van.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb ook die Logitech Wingman Formula Force GP, en hij is erg goed :) Stevig en werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

kutkip schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:20:
[...]

Ik heb ook zo'n soort probleem. De framerate is wel goed maar het schokt iedere 1 à 1,5 seconden een beetje. Al gehoord dat er een bug is met dualcore processoren en dus wellicht ook met dual cpu's, maar het dwingen 1cpu te gebruiken hielp hier niet. Maakt ook niet echt uit of de grafische instellingen hoog of laag staan.
Idd, maar ik las in deel 2 van dit topic dat de 'lag' of 'hick ups' het meest voorkomen in gebieden met veel schaduw. Wat blijkt, juist als ik in het gebied met veel bomen die schaduw veroorzaken race, dat dan juist de hick ups ontstaan. Daarna in een city gaat de game weer vloeiend. De performance is dus wel goed, alleen in bepaalde gebieden wat drops. Ik hoop dat dit met een patch ofzo te verhelpen is, denk zelf niet dat het echt aan AA of AF ligt (heb zelf nogal een dik systeem en daar zou het eigenlijk niet op mogen voorkomen :7 ).

Maar goed, het raced wel verschrikkelijk lekker weg, ben nog niet zo heel ver, ben net begonnen met de career en heb mezelf maar een GTI aangeschaft. Maar wil die bak een beetje tunen, maar geld verdienen gaat niet zo rap, hoe verdien je nou snel geld? Moet ik dan telkens dezelfde races rijden om elke keer 1500 dollar te winnen? Of kun je, voordat je no. 15 van de list uitdaagt, enkel de performance upgrades engine en gearbox kopen en later in de game meer races rijden om echt te tunen?

Challenges vind ik ook tof, al had ik iets meer variatie verwacht in de challenges. Telkens die toll boots in een bepaalde tijd halen wordt standaard, ik had hier ook graag wat chanpionshipjes oid in gezien... Desalnietemin zijn de cop chases en het ontkomen eraan wel vet, 15+ cops achter je aan, bij elkaar lokken die handel en dan door zo'n tankstation knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91579

Op de PC versie had ik vanochtend dat bij het toevoegen van een striping op mn RX-8 dat ik voor beide banen een aparte kleur uit kon kiezen. Alleen ik kwam met geen mogelijkheid bij de 2 baan (boven de kleurtjes staat dan 1 / 2), ik had geen muispointer en op het toetsenbord heb k het ook niet kunnen vinden.

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ulti23 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:31:
[...]

Maar goed, het raced wel verschrikkelijk lekker weg, ben nog niet zo heel ver, ben net begonnen met de career en heb mezelf maar een GTI aangeschaft. Maar wil die bak een beetje tunen, maar geld verdienen gaat niet zo rap, hoe verdien je nou snel geld? Moet ik dan telkens dezelfde races rijden om elke keer 1500 dollar te winnen? Of kun je, voordat je no. 15 van de list uitdaagt, enkel de performance upgrades engine en gearbox kopen en later in de game meer races rijden om echt te tunen?
Je krijgt later meer geld voor races, maar de upgrades zijn ook duurder (gem iets van 60.000).

Hoe doe jij overigens een race opnieuw zodat je meer geld kan winnen?
Anoniem: 91579 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:32:
Op de PC versie had ik vanochtend dat bij het toevoegen van een striping op mn RX-8 dat ik voor beide banen een aparte kleur uit kon kiezen. Alleen ik kwam met geen mogelijkheid bij de 2 baan
(boven de kleurtjes staat dan 1 / 2), ik had geen muispointer en op het toetsenbord heb k het ook niet kunnen vinden.

Anyone?
Zeker niet gelezen?

Met 9 en 0

[ Voor 24% gewijzigd door Angeloonie op 21-11-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 19:51
Anoniem: 91579 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:32:
Op de PC versie had ik vanochtend dat bij het toevoegen van een striping op mn RX-8 dat ik voor beide banen een aparte kleur uit kon kiezen. Alleen ik kwam met geen mogelijkheid bij de 2 baan (boven de kleurtjes staat dan 1 / 2), ik had geen muispointer en op het toetsenbord heb k het ook niet kunnen vinden.

Anyone?
Met 9 en 0, is ook al wel heel vaak gezegd. spuit 11
Ben dat nog niet tegengekomen trouwens, 2-kleurige striping bij die twee-baans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Angeloonie schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:33:
[...]

Hoe doe jij overigens een race opnieuw zodat je meer geld kan winnen?
Opnieuw selecteren in je garage? Bij je black list voor race events? Daar kun je ze telkens opnieuw rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, zal best vaak gezegd zijn...alleen elke keer als ik 20 minuten niet heb gerefreshed hiero zijn er 50 replies bijgekomen.. ;)

Ben nu blacklist nummer 5 ofzo..nog steeds erg makkelijk spel..vrijwel alles kun je in 1 try winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ulti23 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:34:
[...]

Opnieuw selecteren in je garage? Bij je black list voor race events? Daar kun je ze telkens opnieuw rijden.
Vanmiddag maar even kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shailesh schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:24:
[...]

De stuur die bij de kijkshop wordt aangeboden is inderdaad zoals hierboven vermeld alleen vibration feedback. Ik kan me er eigenlijk niks bij voorstellen. Want force feedback reageert op de output van het spel. Maar wat doet vibration feedback dan :? . Het lijkt me sterk dat ie constant loopt te vibreren. Zou het eigenlijk niet weten...

http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=NJZL19&

Deze kan ik wel aanraden. Is óók van Logitech maar dan wel eentje met force feedback. Scheelt opzich niet zoveel in de prijs, maar de kwaliteit ben je wel zeker van.
Dez eheb ik is voor iets van 50 euri te koop! Super stuurtje voor zowel PC als PS2

Afbeeldingslocatie: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005QBQB.02.LZZZZZZZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

o wel handig dat 0 en 9.
kan je hiermee ook het spoilertype van sport naar tuner wijzigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Griffin schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:02:
o wel handig dat 0 en 9.
kan je hiermee ook het spoilertype van sport naar tuner wijzigen ?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-06 15:54
Die sturen zijn allemaal wel leuk, maar dan komt er nog rond de 13-15 euro verzend kosten bij.
En hoe lame het ook klinkt, dat kan ik niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Wat ik nou trouwens op de weg tegenkwam, dit had ik nog niet eerder gezien..
Ik wist wel dat je de steunbalken van die vrachtwagens er af kon tikken zodat de boomstammen er af rolden, maar dit :?
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/4854/nfsmw0009vr.th.gif
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/3802/nfsmw0011vv.th.gif
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/5719/nfsmw0021nh.th.gif
Vond het een heel apart gezicht, dus maar even ge-F12'ed

Ook nog maar even een pic van m'n Evo dan maar, niet echt mn grootste trots, maar ik moest een race doen, het was óf deze Evo, óf mijn Cayman met x4 heat... keuze snel gemaakt ;)
Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/5962/nfsmw0031nv.th.gif
Tribal=31337!!!1!1!1!elf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Start een inkoopactie!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinator schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:22:
Wat ik nou trouwens op de weg tegenkwam, dit had ik nog niet eerder gezien..
Ik wist wel dat je de steunbalken van die vrachtwagens er af kon tikken zodat de boomstammen er af rolden, maar dit :?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vond het een heel apart gezicht, dus maar even ge-F12'ed
Die plaatjes openen niet, maar wat is er precies aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat hij bedoeld een vrachtwagen waar de auto's vanaf donderen als je er tegenaan rijd, dus zelfde concept als die boomstammen! Dat kwam ik ook pas na een tijdje spelen tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Killion schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:20:
Die sturen zijn allemaal wel leuk, maar dan komt er nog rond de 13-15 euro verzend kosten bij.
En hoe lame het ook klinkt, dat kan ik niet missen.
zoals desertstorm al zei,: start een inkoop actie.

dit is misschien wat te gek, maar het geeft je wel idee wat er allemaal is. de kost zijn misschien wat hoog maar je kan dus ook de stad afstruinen en hopen op een gelijke kwaliteit voor minder geld.
maar eingelijk is forcefeedback een must deze tijd. t rijd fijn.
(bij een vriend gespeeld, en is gewoon fijner en leuker :P) (echter niet gespeeld op NFS MW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:29:
ik denk dat hij bedoeld een vrachtwagen waar de auto's vanaf donderen als je er tegenaan rijd, dus zelfde concept als die boomstammen! Dat kwam ik ook pas na een tijdje spelen tegen!
Nee, zo'n wagen met boomstammen, de truck zelf was zijn trailer verloren, die lag er achter op zijn zij. Imageshack misschien down?
edit:
Ik zie de pics hier wel gewoon :?

[ Voor 14% gewijzigd door Martin op 21-11-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Martinator schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:30:
[...]

Nee, zo'n wagen met boomstammen, de truck zelf was zijn trailer verloren, die lag er achter op zijn zij.
cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat is eigenlijk de hoogste wanted level? ik zit nou bij 5 maar dat balkje loopt dan niet meer verder????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Laatst online: 14-06 13:11

Bejit

Svenska Faderland

Poeh, heb gisteren NFS:MW uit gespeeld, die Carrera GT rijd als een drooooooom.

Nu even de laatste wedstrijdjes uitspelen en dan alle challenge races doen ;)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
Heb het spel net een dagje, het is niet echt moeilijk. Maar ziet er wel ernstig goed uit. :9

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/screens/car-1-small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/naruto/screens/car-2-small.jpg

8)7

* Anoniem: 2809 gaat weer verder met spelen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Laatst online: 10-06 15:54
Anoniem: 120879 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:35:
wat is eigenlijk de hoogste wanted level? ik zit nou bij 5 maar dat balkje loopt dan niet meer verder????
7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat is er met mijn mooie SP gebeurd? Mijn images zijn weg, daarnaast sta ik niet eens in het bedankt lijstje :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
Ulti23 schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:31:

Idd, maar ik las in deel 2 van dit topic dat de 'lag' of 'hick ups' het meest voorkomen in gebieden met veel schaduw. Wat blijkt, juist als ik in het gebied met veel bomen die schaduw veroorzaken race, dat dan juist de hick ups ontstaan.
Ja idd vooral in dat gebied met veel bomen langs de snelweg met wat gras en boompjes in het midden en met wat hoogteverschil kakte de framerate behoorlijk in, maar ik rijd inmiddels met shadows compleet uit (=>ATi probleem) en nog heb ik af en toe van die 'hick ups'.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik meld het nog maar een keertje voor de SP:

deze zit er niet in!

Afbeeldingslocatie: http://www.autointell-news.com/news-2000-2/December-2000/GT2-sm.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 98389 op 21-11-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132008

Heeft iemand al een manier gevonden om van de speed.exe error af te komen?

Nu al 2x in 30 minute, tijdens politie achtervolgingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:49:
ik meld het nog maar een keertje voor de SP:

deze zit er niet in!

[afbeelding]
Hij zit alleen bij de black edtion als bonus car

[ Voor 76% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 21-11-2005 16:04 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik wil graag een opsomming maken voor de FAQ.

ik weet alleen niet wat er in moet :P kan niet echt wat verzinnen, wie helpt mij?

reply graag met de tekst:
faq
vraag & antwoord
code:
1
2
3
4
[quote]
[b]faq[/b]
vraag & antwoord
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 12-06 17:05

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik heb zojuist MW besteld (voor de pc) maar je hebt dus in de pc versie al standaard de auto's van de BE? :? En krijg je ook die DVD erbij?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 18:34
een vraagje, als ik mijn auto inruil voor een andere(INCL upgrades)

zitten die upgrades ook weer in de auto waarvoor ik mijne heb ingeruilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Anoniem: 151099 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:23:

ik weet alleen niet wat er in moet :P kan niet echt wat verzinnen, wie helpt mij?

[...]

code:
1
2
3
4
[quote]
[b]faq[/b]
vraag & antwoord
[/quote]
wat dacht je van die
Vraag:
"ik kan de glossy paint niet kiezen" & "ik kan de tuner spoiler niet kiezen" De muis cursor is weg dan.
Antwoord:
Gebruik 0 en 9 hiervoor
----
met andere woorden lees even de topics en replies door want daar staat best een hoop

++
@yori,
neej die zitten er dan niet op dacht ik.
je krijgt m helemaal standaard

[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 21-11-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
faq
vraag & antwoord
Hierboven ookal gegeven.

Q: Ik heb gewonnen van een blacklist rijder maar ik kan die auto nergens vinden?!?

[ Voor 7% gewijzigd door eRRoR.InSiDe op 21-11-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Vraagje: Kan je hem ook goed opslaan, als je gewoon tond rijdt, en dan Esc, drukt..-->Savehouse-->Save!? Of moet je echt persee, naar dat groene huisje rijden? :) :p?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Johantjuuh schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:34:
Vraagje: Kan je hem ook goed opslaan, als je gewoon tond rijdt, en dan Esc, drukt..-->Savehouse-->Save!? Of moet je echt persee, naar dat groene huisje rijden? :) :p?
Je kan ook gewoon stoppen zit autosave in. Ik sla hem nooit los op. En je kan ook gewoon esc drukken en dan jump to safehouse kiezen doen. Hoef je niet helemaal te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 151099 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:23:

[...]

code:
1
2
3
4
[quote]
[b]faq[/b]
vraag & antwoord
[/quote]
Wat is je emailadres/Wil je even met mij contact op nemen over het e.e.a. (Zie profiel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158291

hoe kan je volledig vrij in rond kunt rijden. weet iemand dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
huh? Gas geven? Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 10:38
Ben net ff beetje aan het kloten geweest. Ik deed eerst een raceje maar had toen geen zin meer om serieus te gaan en ben een beetje met de polite aan het kloten gegaan (zonder te saven). Ik werd toen gearresteerd en toen ik de loadgame deed hoefde ik de race niet opnieuw te rijden :? . Ben ik nu ook geld kwijtgeraakt aan dit geintje of worden races automatisch gesaved zonder dat je zelf saved ofzoiets???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ error inside.
ik denk dat janwiebe bedoelt is gewoon zonder career rond crossen.
dus een freerun etc.
zonder alle races op je schermpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 18:34
Griffin schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:42:
@ error inside.
ik denk dat janwiebe bedoelt is gewoon zonder career rond crossen.
dus een freerun etc.
zonder alle races op je schermpjes
Volgens mij heb je toch een optie 'free run'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
eRRoR.InSiDe schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:35:
[...]

Je kan ook gewoon stoppen zit autosave in. Ik sla hem nooit los op. En je kan ook gewoon esc drukken en dan jump to safehouse kiezen doen. Hoef je niet helemaal te rijden.
En waar begin je dar weer? Precies op de plek waar je toen op ESC drukte? Of ergens bij je huisJ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

yori1989 schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:42:
[...]

Volgens mij heb je toch een optie 'free run'?
Ik heb die nergens gezien, maar kan ook aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Griffin schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:44:
[...]

Ik heb die nergens gezien, maar kan ook aan mij liggen.
free roam heet die ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

ik voel een FAQ.

V: Ik kan free run nergens vinden.
A: Klopt hij heet nu free roam.
:9 _/-\o_ dank aan fixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRRoR.InSiDe
Johantjuuh schreef op maandag 21 november 2005 @ 16:43:
[...]

En waar begin je dar weer? Precies op de plek waar je toen op ESC drukte? Of ergens bij je huisJ?
Nee je begint altijd weer bij huisje. Tenminste ikke wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-06 13:17

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32409553026-thumb.jpg

LOL! Ik heb net mijn vliegbrevet gehaald. :D (Img is klikbaar)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156487

Weet iemand toevallig bij welke basen je de goeie marker moet kiezen voor de pink slip? Want er zijn enkele wagens die ik zo wel wil.. maar om nou iedere keer die kans te moeten wagen.. krijg je ze nooit degene die je wil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok, ik heb nu:

Q: ik kan de glossy paint niet kiezen" & "ik kan de tuner spoiler niet kiezen" De muis cursor is weg dan.
A: Gebruik 0 en 9 hiervoor

Q: moet ik helemaal terug rijden naar de safe house om het spel op te slaan?
A:nee, je kan op "esc" drukken en dan Jump to safehouse, vervolgens kan je hier saven.

Q: Ik kan free run nergens vinden.
A: Klopt hij heet nu free roam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156487 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:01:
Weet iemand toevallig bij welke basen je de goeie marker moet kiezen voor de pink slip? Want er zijn enkele wagens die ik zo wel wil.. maar om nou iedere keer die kans te moeten wagen.. krijg je ze nooit degene die je wil....
geen idee of dit vast staat! IK had gelukkig wel porsche van Baron anders zou ik echt gek worden. Dalijk die Gallardo als ik dan misgok doe ik mezelf wat aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Ik heb NFS MW nu in het nederlands, maar hij laat nu geen filmpjes meer zien. Dit was al bekend, heeft iemand er al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

theovds schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:03:
Ik heb NFS MW nu in het nederlands, maar hij laat nu geen filmpjes meer zien. Dit was al bekend, heeft iemand er al een oplossing voor?
overschakelen naar engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Bij mij is de pink slip altijd de 3e keuze... :X

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltimateB schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:07:
Bij mij is de pink slip altijd de 3e keuze... :X
mmm bij mij zeker weten van niet, vraag me af hoevaak jij al hebt gekozen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
SHITT! Ik heb die porsche Cayen, niet gewonnen!:( Verkeerd gegokt!!
Zou je hem niet ervoor kunnen opslaan?! En dan racen..winnen..niet de pink slip. En dan weer overnieuw: Load game!? En dan weer pr0beren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Johantjuuh schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:09:
SHITT! Ik heb die porsche Cayen, niet gewonnen!:( Verkeerd gegokt!!
Zou je hem niet ervoor kunnen opslaan?! En dan racen..winnen..niet de pink slip. En dan weer overnieuw: Load game!? En dan weer pr0beren??
Zoiets lukte bij mij niet, vanwege die handige autosave :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

kan je toch uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klasanova
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Klasanova

MAYDAY

Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:11:
[...]

Zoiets lukte bij mij niet, vanwege die handige autosave :r
is wel wat omslachtig, maar voor je de race doet eerst de savegame in windows ff kopieren naar een andere map, als je dan verkeerd gokt daarna ff de oude savegame terugzetten en opnieuw racen :Y)

Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160982

Ik zag in de NFS: MW (full version, import) dat er een map "SUBTITLES" genaamd is, zijn dit gewoon de in-game teksten of kun je op de een of andere manier de movies subtitlen?

Heb er in ieder geval in de instellingen niets over kunnen vinden.

Overigens als je de taal van NFS: MW full version veranderd naar nederlands heb je totaal geen cutscenes / movies meer en mis je een groot deel van de story-line! 8)7

(note: ik ben niet nieuw op got, ben alleen mn account naam vergeten :X 8)7 )

Edit: betreft import versie indien je iets aan deze informatie hebt plus voor de moraal ridders met hun piracy preek.

@post hieronder, toen ik erachter kwam dat ik mijn account naam niet meer wist en ging registreren was dit nog NIET het geval, beetje onnodig om meteen zo sarcastisch en aanvallend te reageren! :Z

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 160982 op 21-11-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 20:04

OMD

Anoniem: 160982 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:20:
Ik zag in de NFS: MW (full version, import) dat er een map "SUBTITLES" genaamd is, zijn dit gewoon de in-game teksten of kun je op de een of andere manier de movies subtitlen?

Heb er in ieder geval in de instellingen niets over kunnen vinden.

Overigens als je de taal van NFS: MW full version veranderd naar nederlands heb je totaal geen cutscenes / movies meer en mis je een groot deel van de story-line! 8)7

(note: ik ben niet nieuw op got, ben alleen mn account naam vergeten :X 8)7 )

Edit: betreft import versie indien je iets aan deze informatie hebt plus voor de moraal ridders met hun piracy preek.
staat nog uitgebreid vermeld 1 pagina terug wel te verstaan (over die cutscenes), wat is het toch fijn he als mensen lezen....

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 14-06 20:39
Dilemma:

Gewonnen Getunde Rx8 verkopen en een Supra kopen en tunen of niet doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

niet doen!!!!

rax8 is stukkie beter en lekkerder en veel mooier! :*)

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 98389 op 21-11-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31259

Voor de 2e maal : het screenshot bij de MB SL65 AMG is géén SL, maar een CLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156487

Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:02:
[...]

geen idee of dit vast staat! IK had gelukkig wel porsche van Baron anders zou ik echt gek worden. Dalijk die Gallardo als ik dan misgok doe ik mezelf wat aan! ;)
juist welke had je gekozen.. want dit staat vast..
want bij me broertje kwam al met die voor de mustang.. daarvoor met je
spoiler:
de 3 de kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:58

R-B

Blokkert

vandaag evo gewonnen. Best wel brakke bak maja :D

ik kan nu lekker me porsche op heat level 0 houden. RX-8 zit al op x2

alleen, evo maar 5 versnellingen? :X

[ Voor 15% gewijzigd door R-B op 21-11-2005 17:46 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
http://members.home.nl/w.voortman/nfs.JPG

http://members.home.nl/w.voortman/NFS2.JPG

gaat lekker die bak :D

Doe voortaan eens netjes resizen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 21-11-2005 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn nieuwste aanwinst:

http://www.spenters.nl/various/impreza.jpg

Ook jij mag wel wat beter resizen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Crash op 21-11-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

kutkip schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:20:
[...]

Misschien iets voor de startpost:
Een patch voor dual-core AMD-systemen wordt alleen op aanvraag verspreid. De patch lost een probleem met demand based switching op, een techniek waarbij het systeem voltages en klokfrequenties naar behoefte kan aanpassen. In een dual-coremachine die single threaded toepassingen draait, zouden fouten gemaakt kunnen worden bij het berekenen van de optimale snelheid voor de cores. Dit veroorzaakt een afname van de prestaties en kan zichtbaar gemaakt worden door bepaalde benchmarks meer dan eens te draaien: als de resultaten van diverse runs van dezelfde benchmark sterk variëren is de kans groot dat het systeem baat bij de patch heeft. De oplossing is alleen voor systemen waarop Cool 'n Quiet is ingeschakeld, desalniettemin zou de patch een nadelige invloed op het energieverbruik hebben. Laptopbezitters die geen last ondervinden kunnen de patch dan ook beter laten voor wat hij is, en wachten op een structurele oplossing.
Bron: nieuws: Dinsdag patchdag; trage dual-core AMD's geholpen
Telefoonnummer Microsoft: 020-5001500

Ikzelf heb de betreffende patch geinstalleerd staan en heb soms wel, soms geen last van de betreffende "bug". Sterker nog; als ik een proces op CPU1 heb draaien en ik start NFS:MW, dan blijft ie mooi op CPU0 draaien. Met "Sniper Elite" bestaat het probleem wel degelijk en zal men zelf steeds de affinity moeten toewijzen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Laatst online: 14-06 20:39
Anoniem: 98389 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:30:
niet doen!!!!

rax8 is stukkie beter en lekkerder en veel mooier! :*)
Okey bedankt , beter misschien wel, maar mooier ;) ;)

Supra koop ik wel later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-05 13:12
MAX3400 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:52:
[...]

Misschien iets voor de startpost:

[...]

Bron: nieuws: Dinsdag patchdag; trage dual-core AMD's geholpen
Telefoonnummer Microsoft: 020-5001500

Ikzelf heb de betreffende patch geinstalleerd staan en heb soms wel, soms geen last van de betreffende "bug". Sterker nog; als ik een proces op CPU1 heb draaien en ik start NFS:MW, dan blijft ie mooi op CPU0 draaien. Met "Sniper Elite" bestaat het probleem wel degelijk en zal men zelf steeds de affinity moeten toewijzen.
Mijn Xeon's hebben geen Cool 'n Quiet of andere functie die de kloksnelheid dan wel het voltage regelen dus ik denk dat die patch voor mij geen uitkomst biedt. Schaduws heb ik uitgezet maar maakt ook geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainofDeath
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 23:33

RainofDeath

DYUVSDFJ

Zou iemand mij kunnen helpen met de tweak dat je de motion blur kunt uitzetten? Ik snap wel wat je moet editten, maar waar vind ik dat bestandje?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
RainofDeath schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:04:
Zou iemand mij kunnen helpen met de tweak dat je de motion blur kunt uitzetten? Ik snap wel wat je moet editten, maar waar vind ik dat bestandje?

alvast bedankt :)
quote: F.A.Q.
Most Wanted Tweaker
Verder bestaat er nog een optie om bepaalde settings te veranderen, namelijk Most Wanted Tweaker.
Hiervoor moet je wel .NET Framework 2.0 geïnstalleerd hebben.
Edit:
Deze links zijn wel clicable in [rml][ Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 2[/rml], maar niet in [rml][ Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3[/rml]
Kan dit aangepast worden?

[ Voor 19% gewijzigd door TheovdS op 21-11-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116693

Hoe kun je eigenlijk ervoor zorgen dat de coppers 'spikes' op het wegdek gooien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb de TS hier inmiddels al meerdere malen op gewezen, en ook of hij mij een email wou sturen/email adres hier neer zetten. Het hele Tweak gedeelte zijn mijn eigen credits (Samen met nog een aantal dingen van de SP), en daar heb ik veel tijd aan besteed. Als hij mij niet toe gaat voegen aan zijn credits lijst, dan wil ik dat hij dat onmiddelijk uit de SP verwijderd.

Daarnaast is dit natuurlijk helemaal niks voor de SP:
deze tweak kan de game vern*ken pas dus op!! ik weet het niet zeker!

[ Voor 9% gewijzigd door Phyxion op 21-11-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:38
Ik ben misschien heel blind, maar waar kan ik MP/H verander in KM/h ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

blackraid3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:18:
In Options, moet je Imperial veranderen naar Metric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

blackraid3r schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:18:
Ook al kan je het in het spel niet vinden kan je altijd nog de NFS:MW topics doorzoeken :)
Tip: Ergens bij de opties staat imperial ;)

edit:

@hieronder: Tja dat het wat meer moeite is om al die topics te doorzoeken kan ik begrijpen als elke vraag 20 keer gesteld wordt |:(

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 21-11-2005 18:24 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.