[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.175 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:38
Ja ff topic doorzoeken... Dit gaat toch iets sneller.

Maar bedankt :) ze hadden het toch iets makkelijker kunnen noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:17

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ik heb de black edition (PC) vandaag binnen gekregen. gaaf spel.

grafisch is hij erg mooi, maar voorla het geluid is erg top! blijkbaar hebben zelfs standaard wagens al en sportuitlaat :+ geluide van de A$ 3.2 quattro is eht ubervet!

ik heb alleen een probleempje met de muis, de eerste keer at ik het spel speelde had ik in de menu's in de autoshop een muiscursor... erg handig vooral in het kleuren menu want volgens mij kunje de kleurencategorie alleen met de muis verander? toen ik het spel vanmiddag opnieuw opstare was de muis ineens weg! kan ik dus niet meer in de andere kleurencategorien komen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 21-11-2005 18:26 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Chaoss schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:22:

grafisch is hij erg mooi, maar voorla het gleuid is erg top! blijkbaar hebben zelfs standaard wagens al en sportuitlaat :+ geluide van de A$ 3.2 quattro is eht ubervet!

ik heb alleen een probleempje met de muis, de eerste keer at ik het spel speelde had ik in de menu's in de autoshop een muiscursor... erg handig vooral in het kleuren menu want volgens mij kunje de kleurencategorie allee met de muis verander? toen ik het spel vanmiddag opnieuw opstare was de muis ineens weg! kan ik dus niet meer in de andere kleurencategorien komen :(
Staat ook op de vorige pagina's, jeetje :/
Met 9 en 0.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Van die patch van microsoft, ik heb geen zin om ze tebellen en snap eigenlijk niet waarom ze het gewoon online zetten?

Wel super goud spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:55

RMB

Nee, geen right mouse button!

Niet met zoveel informatie. En daarnaast hoef je geen andere contactgegevens aan te geven, want dat is nergens voor nodig

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-11-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Deze game is zo af 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
zit er eigenlijk een replay optie in het spel??
Ik heb allebei de topics doorgelezen maar nog niet tegengekomen, zo niet, zijn er niet meer mensen die de replays missen? Ik vond het altijd erg leuk om in NFSU en U2 mijn mooie auto van alle kanten te kunnen bekijken in de replay..
Ik zou het wel een flinke misser vinden van EA .

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:55

Remi

Moo!

Wat bloedje irritant zeg!

Na een half uur spike strips ontwijken met lvl 5 coppers in corvettes achter je aan alle milestones halen en dan als je iedereen op 1 na hebt afgeschud word je busted omdat je blijft spinnen in het gras. :(

Ben nu (nog steeds) blacklist numero 2! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-06 10:38
Is het net als in NFSU 2 mogelijk om bij quik race je bakken te tunen??? Ben nu namelijk gewoon alleen maar performance aan het tunen (geld besparen :7 , behalve met pink slip natuurlijk) en ben dus bezig alles te unlocken en dan met quik race de auto's echt te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb blacklist 15 nu gehad en moet nu 14 ...maar ik ga denk eerst even geld verzamelen om lachgas te kunnen kopen,
Dit is trouwens mijn Punto(L)

Afbeeldingslocatie: http://img426.imageshack.us/img426/2492/puntogrand8ml.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Anoniem: 116693 schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:12:
Hoe kun je eigenlijk ervoor zorgen dat de coppers 'spikes' op het wegdek gooien??
Net zolang cops ontwijken tot je level 4 heat hebt, dan komen ze vanzelf met spijkerbanden en heli's.
Erg leuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 21-11-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Heb het gister en vandaag zitten spelen, en ik moet zeggen: eindelijk weer need for speed!

geen ozin over velgen, spoilers, sideskirts ed, gewoon racen en de politie pesten.
Want zeg nou eerlijk, leuke velgen zijn cool, alleen jammer dat je het merendeel van de tijd zo hard rijd dat je ze toch niet ziet. Ben blij dat ze van dat "tunen" een bijzaak hebben gemaakt. [punt]

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

R-B

Blokkert

omfg, heb gewoon moeite om met me rx-8 van nr 8 te winnen (die mustang)

straks maar ff porsche cayman S proberen en anders EVO :X

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 19:51
R-B schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:36:
omfg, heb gewoon moeite om met me rx-8 van nr 8 te winnen (die mustang)

straks maar ff porsche cayman S proberen en anders EVO :X
Die heb ik net gehaald, je struikelt vast over de dragrace daar met dat stomme TV-busje. Hier een tip: ik heb met mn Evo gewoon zo hard mogelijk gereden, direct in het begin je nitro erdoor stampen, dan kun je er net voorlangs.

Tip sowieso bij dragracen: Als je die speedbreaker gebruikt kun je vrij rondsturen, dus buiten de "lanes" zeg maar. Dat helpt ook wel bij dat stomme busje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:17

R-B

Blokkert

Martinator schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:40:
[...]

Die heb ik net gehaald, je struikelt vast over de dragrace daar met dat stomme TV-busje. Hier een tip: ik heb met mn Evo gewoon zo hard mogelijk gereden, direct in het begin je nitro erdoor stampen, dan kun je er net voorlangs.

Tip sowieso bij dragracen: Als je die speedbreaker gebruikt kun je vrij rondsturen, dus buiten de "lanes" zeg maar. Dat helpt ook wel bij dat stomme busje :)
ik struikel al over de sprint :X Lig je hele race voor en dan voor de laatste bocht knal hij hem er nog ff voor :/

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:41

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Leuke game, alhoewel hij best simpel is :) En de game draait best soepel moet ik zeggen

Mn wagentje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b435224ad13f6718d8e910ded01b5ab6/thumb.jpg

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 19:51
R-B schreef op maandag 21 november 2005 @ 19:45:
[...]

ik struikel al over de sprint :X Lig je hele race voor en dan voor de laatste bocht knal hij hem er nog ff voor :/
Ja, die sprint heb ik ook wel even over gedaan, dat was echt zwaar irritant, exact dezelfde bocht, knalt dat mens ineens voorbij vol op de nitro. Uiteindelijk die bocht op hoge snelheid benaderd en met bullet-time (:P) doorheen geworpen, toen werkte het wel, met een voorsprong van 7 seconden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159273

ik heb nu een logitech momo racing stuur dus dat wordt genieten van nfs mw ;)

wel een stukje moeilijker dan met pijltjes maar wel veel echter.

ik heb hem vorig jaar voor rond de 100 euro van die aardige meneer sint nicolaas gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

speel hem ook met een Logitech Force stuurtje... idd zeer vetjes :D moeilijker dan met de pijltjes maarja... zelf schakelen is ook veel leuker, op een boch afracen, rem instampen auto een of twee versnellingen omlaag gooien en de bocht omsmijten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 159273 schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:00:
ik heb nu een logitech momo racing stuur dus dat wordt genieten van nfs mw ;)

wel een stukje moeilijker dan met pijltjes maar wel veel echter.

ik heb hem vorig jaar voor rond de 100 euro van die aardige meneer sint nicolaas gekregen :P
100 euro dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:05
kutkip schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:20:

Ik heb ook zo'n soort probleem. De framerate is wel goed maar het schokt iedere 1 à 1,5 seconden een beetje. Al gehoord dat er een bug is met dualcore processoren en dus wellicht ook met dual cpu's, maar het dwingen 1cpu te gebruiken hielp hier niet. Maakt ook niet echt uit of de grafische instellingen hoog of laag staan.
Ik heb hetzelfde. Ik had het trouwens ook al met NFS:U en (iets minder) met NFS:U2. Ik heb ook nog een "clean" Windows XP install geprobeerd met alleen de juiste hardware-drivers en security-updates en verder geen meuk zoals anti-virus e.d. Helaas haalde dit niets uit.

Ik heb zelf het vermoeden dat het iets met disk access te maken heeft, bijv. als er een nieuw geluid van disk geladen moet worden ofzo.

Mijn systeem is een P4 3.2 GHz met 1 GB TwinX Corsair op een Asus P4C800-E Deluxe en een Seagate Barracudua 160 GB SATA-disk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-06 22:14
Echt een mooi spel, hier heeft EA weer een kaskraker voorhanden...

Heb echter wel de volgende op- en aanmerkingen...

+

- achtervolgingen worden erg moeilijk naarmate je verder komt
- goeie graphics

-

- je moet erg veel races doen wil je een beetje verder komen
- je weet niet wat nieuw is naarmate je verder komt, en dan bedoel ik wat je nieuw op je auto kan kopen...

Net even een chase gedaan waarbij ik de mogelijkheden van het spel ten volle benutte...

Ik wist bijvoorbeeld niet dat je als je meer dan 1.000.000 bounty hebt dat je dan door de heli van de weg afgedrukt kon worden... En dat je Chevrolette Corvette's krijgt van de Federal Police... Waarbij je 40.000 bounty krijgt per auto als je 'm kapot beukt :)

Misschien iets voor de startpost, om op te sommen wat je krijgt naarmate de achtervolging langer duurt... :-)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/lwierenga/busted.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Ik heb net nadat ik van een rival heb gewonnen een ding gekregen/gekozen om een auto uit de imbound te halen maar waar doe ik dat.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 143962 op 21-11-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-06 10:42
dat kan je pas doen als je busted bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

HeefStan schreef op maandag 21 november 2005 @ 10:52:
[...]

Je kan in ieder geval wel een unique upgrade doen en daarna nog alle gewone upgrades, je kan dus (hoe lomp het ook klinkt) de unique banden doen, daar een bonus van krijgen, en daarna de gewone banden er nog op leggen, en daar ook weer een bonus van krijgen, ik denk dus dat er met elke unique gewoon +X bij je stats opgeteld word en dat ze dus waarschijnlijk wel optelbaar zijn,maar je kunt het ook gewoon zien he, door een unique upgrade te doen en daarna weer eenzelfde te selecteren, je zou dan wel(of geen) verschil in stats moeten zien...
Ja .. maar dat kan ik dus pas testen als ik m'n auto heb bereikt waar ik dat allemaal mee wil doen. En als nou blijkt dat dat niet kan, dan heb ik heel de rest van het spel gespeeld zonder uniques en het mezelf dus alleen maar moeilijk gemaakt.

Vandaar .. kun je meer dan 1 unique over elkaar gooien van dezelfde soort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1300A schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:01:
dat kan je pas doen als je busted bent ;)
Dmn dat is jammer want ik wordt nooit busted, dus eigenlijk nuteloos :( had ik better een unique part kunnen kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaNe88521
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Anoniem: 156487 schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:42:
[...]

juist welke had je gekozen.. want dit staat vast..
want bij me broertje kwam al met die voor de mustang.. daarvoor met je
spoiler:
de 3 de kiezen
(gaat over de pink slip Gallardo)

Iemand meer van deze tips?
Misschien ook iets voor de start post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:18
100% savegame en net allerlaaste race: http://www.cheathappens.com/zippies/nfsmw_zerosaves.zip

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:06

Krizzie

Progressive Music \o/

Chaoss schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:22:

grafisch is hij erg mooi, maar voorla het geluid is erg top! blijkbaar hebben zelfs standaard wagens al en sportuitlaat :+ geluide van de A$ 3.2 quattro is eht ubervet!

ik heb alleen een probleempje met de muis, de eerste keer at ik het spel speelde had ik in de menu's in de autoshop een muiscursor... erg handig vooral in het kleuren menu want volgens mij kunje de kleurencategorie alleen met de muis verander? toen ik het spel vanmiddag opnieuw opstare was de muis ineens weg! kan ik dus niet meer in de andere kleurencategorien komen :(
Is de black edition nou standaard voor de pc of niet? Dit is al de 3e keer dat ik de vraag stel, en hoop nou toch wel antwoord te krijgen :(

Ik heb em besteld, maar er staat gewoon NFS:MW en nergens vind ik iets over black edition. Dus is de pc standaard de BE met extra dvd enzo? :?

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158745

misschien is dit al voorbij gekomen, maar ik heb niet zoveel om 3 hele topics door te lezen...

Wanneer ik wordt gearresteerd op de 4de level / heat 4. dan laad ie een filmpje en vervolgens crasht het spel.. weet iemand een oplossing hier voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Laatst online: 12:18
Er zijn 2 versies voor de PC de Black Edition en de normale. In de Black Edition ziten meer auto`s, circuits en een extra DVD ter ere van het 10-jarig bestaan van EA. Deze versie is dus te koop naast de normale versie en alleen in de VS. Dus als je hem in een Europese winkel koopt, heb je de Europese versie.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
twinkey schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:41:
Echt een mooi spel, hier heeft EA weer een kaskraker voorhanden...

Heb echter wel de volgende op- en aanmerkingen...

+

- achtervolgingen worden erg moeilijk naarmate je verder komt
- goeie graphics

-

- je moet erg veel races doen wil je een beetje verder komen
- je weet niet wat nieuw is naarmate je verder komt, en dan bedoel ik wat je nieuw op je auto kan kopen...

Net even een chase gedaan waarbij ik de mogelijkheden van het spel ten volle benutte...

Ik wist bijvoorbeeld niet dat je als je meer dan 1.000.000 bounty hebt dat je dan door de heli van de weg afgedrukt kon worden... En dat je Chevrolette Corvette's krijgt van de Federal Police... Waarbij je 40.000 bounty krijgt per auto als je 'm kapot beukt :)

Misschien iets voor de startpost, om op te sommen wat je krijgt naarmate de achtervolging langer duurt... :-)

[afbeelding]
Super vet!!!! :D :7

Maar..hoe krijg je doe BOUNTY, nou eigenlijk hoog? Want bij mij is dat geld bedrag, (PCS ofs0) altijd vele hoger. Dus: Welke dingen, moet je nou eigenlijk doen, om een zo hoog mogelijke bounty te krijgen?

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156341

Afbeeldingslocatie: http://img163.imageshack.us/img163/3135/nfsmw0588vo.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img285.imageshack.us/img285/4278/mijnsettings0ad.th.jpg

kan redelijk goed spelen zonder lag of happeringen maar moet wel wennen aan die snelheid in de kromme weggetjes lol

het is wel de demo want vrijdag komt het spel hier pas uit :'( :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 156341 op 21-11-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Noem me een vette nub, maaruh, hoe wijzig ik die zooi in men reg zodat ik geen motion blur meer heb?!
met regedit werkt het niet? kan niets er in wijzigen...

word er helemaal gek van als ik 260 rijd dat ik de helft niet meer zie :X

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 12-06 21:52

Griffin

Is mythical

TepelStreeltje schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:44:
Noem me een vette nub, maaruh, hoe wijzig ik die zooi in men reg zodat ik geen motion blur meer heb?!
met regedit werkt het niet? kan niets er in wijzigen...

word er helemaal gek van als ik 260 rijd dat ik de helft niet meer zie :X
tot nu toe is de enige manier die ik ken via het register zoals dit staat in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij die regedit moet je op de naam klikken niet op de nummers lol deed ik in het begin in iedergeval wel maar ben een groninger dus kun je het me niet kwalijk nemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dmn ben net toch bused, zitten daar nog meer nadelen aan dan dat ik wat geld moest betalen (4.570)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Zoals gezegt ben nub, zat in verkeerde map te kijken :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156341 schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:43:
[afbeelding]

[afbeelding]

kan redelijk goed spelen zonder lag of happeringen maar moet wel wennen aan die snelheid in de kromme weggetjes lol

het is wel de demo want vrijdag komt het spel hier pas uit :'( :'(
Ehhmm ik geloof nooit dat jij met je 6800GT op 8s/16af kan spelen zonder lag, of speel je op 1024/768?. En die pic is dat op de instellingen, want ik zie veeeeeeeel kartels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-06 08:14
Hoe kan ik meer als 3vlammetjes (wanted level3??) halen?? ik heb nu sinds hij op 3staat ongeveer 10roadblocks gehad en een hele zooi politieauto's, maar hij wil niet verder.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160788

Hey hallo,

Ik heb t al een topicje trug gevraagd, maar geen reactie dus nu op herhaling?

Welke variabel moet ik bij RacingResolution invoeren om 1280 te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

RedFox

Heb je een OV ofzo?

errrrrnie schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:05:
Hoe kan ik meer als 3vlammetjes (wanted level3??) halen?? ik heb nu sinds hij op 3staat ongeveer 10roadblocks gehad en een hele zooi politieauto's, maar hij wil niet verder.. :+
Je kan er pas meer dan 3 halen als je het laatste gedeelte (rockport?) unlocked hebt.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:02:
[...]

Ehhmm ik geloof nooit dat jij met je 6800GT op 8s/16af kan spelen zonder lag, of speel je op 1024/768?. En die pic is dat op de instellingen, want ik zie veeeeeeeel kartels.
dit zijn mijn settings in het spel

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/5526/nfsmw0695ap.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/1554/nfsmw0706ee.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/3801/nfsmw0711fb.th.jpg

als je het nu nog niet geloofd kom bij me langs dan kan je het met je eigen ogen zien .

ik woon in Hoogezand ligt 14 kilometer van groningen af

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 156341 op 21-11-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 13-06 13:21
Anoniem: 160788 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:14:
Hey hallo,

Ik heb t al een topicje trug gevraagd, maar geen reactie dus nu op herhaling?

Welke variabel moet ik bij RacingResolution invoeren om 1280 te krijgen?
4
Maar dat kon je toch ook zelf proberen...
1=800*600 2=1024*768 3=1280*960 4=1280*1024

Dat is toch echt niet zo moeilijk hoor :?
Anoniem: 156341 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:29:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

als je het nu nog niet geloofd kom bij me langs dan kan je het met je eigen ogen zien .

ik woon in Hoogezand ligt 14 kilometer van groningen af op saturnus 22 in gorecht (hoekhuis met een speeltuin ernaast )
Ik zou ff kijken in het nVidia controlpanel. Ik denk dat de Anti Aliasing daar uitgeschakeld staat. Want die pic van die auto die je postte is erg kartelig. Dat zou niet eens op 2xAA mogen, laat staan max (8x).

[ Voor 51% gewijzigd door B-Bandit op 21-11-2005 22:38 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik woon in Hoogezand ligt 14 kilometer van groningen af op saturnus 22 in gorecht (hoekhuis met een speeltuin ernaast )
Mooi, dan weet ik ook weer waar ik vanavond een 6800 ga jatten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

Afbeeldingslocatie: http://img431.imageshack.us/img431/4265/ga6ty.th.jpg

Geen pimpen gewoon alles op ultimate. Mijn stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:34:
[...]

Mooi, dan weet ik ook weer waar ik vanavond een 6800 ga jatten :Y)
denk je ?

ik heb gekekken stond inderdaad uit maar heb die weer aangezet en deze gemaakt
is de orginele tga file dus aardig groot
http://www.deboerrichard.com/most%20wanted/nfsmw089.tga

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 156341 op 21-11-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160788

Het is idd niet zo moeilijk,

maar deze waarden werkten niet bij mij!

Vandaar dat ik t nog een x postte

Tog bedankt

EDIT: Werkt nog steeds niet, zal wel niet met mijn graka kunnen.......(ATI 9600/9700 64 MB)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 160788 op 21-11-2005 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errrrrnie
  • Laatst online: 06-06 08:14
RedFox schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:25:
[...]

Je kan er pas meer dan 3 halen als je het laatste gedeelte (rockport?) unlocked hebt.
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77658

Wordt dit spel gesponsord door Duitsland?? Meer dan de helft van de wagens zijn Duits. (en geen skyline :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ik mis trouwens ook honda's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Ben je lekker aan het scheuren krijg je dit voor je neus:

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/nfserror.jpg

Iemand enig idee hoe dit kan of is het puur random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 160788 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:39:
Het is idd niet zo moeilijk,

maar deze waarden werkten niet bij mij!

Vandaar dat ik t nog een x postte

Tog bedankt

EDIT: Werkt nog steeds niet, zal wel niet met mijn graka kunnen.......(ATI 9600/9700 64 MB)
Waarschijnlijk te weinig videogeheugen. Helaas.
Anoniem: 156341 schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:38:
[...]

denk je ?

ik heb gekekken stond inderdaad uit maar heb die weer aangezet en deze gemaakt
is de orginele tga file dus aardig groot
http://www.deboerrichard.com/most%20wanted/nfsmw089.tga
En het ziet er nog steeds uit alsof de Anti Aliasing uit staat :+
Ik zie alleen maar kartels...Weet je zeker dat ie aan staat?

[ Voor 38% gewijzigd door B-Bandit op 21-11-2005 23:06 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Jij bent gek. Ik ga een beetje 3 uur naar Groningen rijden 8)7 .
Maar is ok, ik hoef niks met eigen ogen te zien. Ik heb zelf een 7800GTX en ik weet dat voor mij 4aa/16af op 1280/1024 het hoogst haalbare is, wil ik geen framedrops naar 30fps hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens de settings wel . en in dat nvidia geval ook . hoe kan ik het anders checken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:50
Anoniem: 116693 schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:12:
Hoe kun je eigenlijk ervoor zorgen dat de coppers 'spikes' op het wegdek gooien??
Uhm genoeg heat opbouwen? Ik ben nu zelf nr 7 op de blacklist en een paar keer een spikestrip tegengekomen en nee, je word er niet vrolijk van als je er overheen rijdt :| Je rolt nog een paar meter uit en daarna kom je niet meer van je plaats (bij mij tenminste dan)

Ook komen er op een gegeven moment helicopters achter je aan, maar believe me, als het zover is ga je spontaan je auto overspuiten om de heat van je af te schudden :)

Ik rij zelf overigens op dit moment in de evo 8 rond, heb ook de porsche en de rx8 maar heb helaas verkeerd gegokt bij de SLK 500 :(

Maar goed, vanaf blacklist nummer 8 begint het wat moeilijker te worden :)

Ow BTW, ik draai hier 1280x1024 met alle settings op het hoogste, geen framedrops en dit alles op mijn Geforce 6800LE @ GT maar dus met maar 128 MB DDR1 en een Athlon XP 2400+ en 1 GB PC 3200 :)

Ik heb het idee dat het geluid behoorlijk wat van je pc trekt, heb er zelf een Live kaartje in zitten en een 3Com 905TXM dus geluid en netwerk belasten mijn xp'tje niet veel :)

[ Voor 19% gewijzigd door GH45T op 21-11-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das mooi ben nou 8. Mag van mij allemaal wel wat pittiger >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 156341 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:07:
volgens de settings wel . en in dat nvidia geval ook . hoe kan ik het anders checken ?
http://img328.imageshack.us/img328/4366/nfsmw0898yc.jpg
Het ziet er nogal 0xAA uit vind ik. Maar ik weet niet wat je voor de rest kan doen...Staat hij in het controlpanel wel op toepassingsgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dat staat niet aan . moet ik dat aan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 156341 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:24:
nee dat staat niet aan . moet ik dat aan zetten ?
Lijkt me wel he :+
Maar voor de nieuwsgierigheid. Op welke setting staat hij nu dan? 2X ofzo?
Maar je moet dus het vinkje zetten bij toepassingsgestuurd, en dan wordt de slider grijs, en wordt alles geregeld via het spel.

En waarschijnlijk merk je dan dat het spel een stuk minder soepel loopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefrijn
  • Laatst online: 09-05 14:01
Ben ik nou heel erg dom, of kan je echt nergens de moeilijkheidsgraad instellen??

En als dit spel een zich zelf aanpassende moeilijkheidsgraad heeft, dan slaat die nergens op. In het begin is alles ZO easy, maar je kan bijna nooit meer dan 10 sec voorsprong krijgen door die mega catch up. En ik heb nu af en toe races die wat ingewikkelder worden, en dan kan je geeneens meer dan 3 seconden voorsprong krijgen ofzo.

Verder wel een heel gaaf spel hoor. Ben nu nummer 4 met paar hele dikke auto's (elke keer de pink slip }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shailesh schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:27:
[...]

Lijkt me wel he :+
Maar voor de nieuwsgierigheid. Op welke setting staat hij nu dan? 2X ofzo?
Maar je moet dus het vinkje zetten bij toepassingsgestuurd, en dan wordt de slider grijs, en wordt alles geregeld via het spel.

En waarschijnlijk merk je dan dat het spel een stuk minder soepel loopt ;)
ja echt wel hij is echt niet soepel meer het is net een dia opname met 15 fps ofzo :'( :'( bah heb dus wel een bagger computer

maar hoe lijkt dit plaatje nu dan ?
Afbeeldingslocatie: http://img200.imageshack.us/img200/2739/nfsmw1207bp.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 20:39
Wanneer ik geen gas geef met mijn pedaal, dan gaat dat ding zomaar in zijn achteruit.... 8)7

Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lijkt me een callibratie foutje :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Laatst online: 16:54

Infinchible

Woef!

Wat een ontzettend gaaf spel eigenlijk! Ik ben er nu al vanaf vrijdag elke dag wel een paar uur mee aan het racen. Ben nu pas 9e op de blacklist, maar ik hou er gewoon van om de politie te jennen! Ik rij nog steeds in mijn oude vertrouwde Punto, beetje getuned, en ik vind van alle auto's deze nog steeds de beste wegligging hebben, ik heb hierop wel een unique performance upgrade, maar ik weet niet meer welke, misschien banden ofzo. Hij schiet in ieder geval door elke bocht.
Ik speel met een goedkoop flut stuurtje van Trust :X Dat omdat ik niet zo heel veel racespellen speel, misschien eens kijken naar een nieuwe.
Hier wat screens van mijn punto:

Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/9621/nfsmw21vh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/522/nfsmw37jl.th.jpg

Is wel redelijk snel bakkie! ;)
Ik heb wel reflecties en dergelijke op zijn hoogst, maar de paint is een custom black paint, vond het wel erg mooi eigenlijk!
Verder staat resolutie op 1024x768, en AA op 2x geloof ik. Draait hier als een zonnetje, en naar mijn mening ziet het er nog wel strak uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 156341 schreef op maandag 21 november 2005 @ 23:38:
[...]

ja echt wel hij is echt niet soepel meer het is net een dia opname met 15 fps ofzo :'( :'( bah heb dus wel een bagger computer

maar hoe lijkt dit plaatje nu dan ?
[afbeelding]
Haha, zo erg is het toch niet met je computer :P
Maarre, de performancedrop is zo hoog omdat je op 1600*1200 speelt. Ik zou eens proberen de AA op de tweede en derde stand te doen. [1=uit; 2=2X; 3=4X; 4=8X]
Want 8xAA trekken maar heel weinig videokaarten, 4xAA zal je minimaal 10-15 fps schelen.

Maar ff serieus, als jij het verschil niet ziet in die plaatjes, dan zet je de AA toch gewoon uit? Ik bedoel, ik zie het wel, en ik erger me er persoonlijk aan. Maar ik zet dan ook weer dingen als schaduwen uit omdat ik dat weinig vindt toevoegen aan een racegame. En als jij het verschil in AA alleen maar merkt in performance, zou ik hem gewoon uit laten.
Maar om ff aan te geven waar je naar moet kijken, tijdens het rijden is je auto langs de zijkanten minder gekarteld met AA aan, evenals de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ey sorry jongens even tussen door. Ik zie op ati.com dat er nieuwe 5.11 drivers zijn. Heeft iemand deze al geprobeert ?? Hoor van jullie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 14-06 19:59
Ik heb nu de Cayman S. Lekker wagentje, echter ben ik aan het sparen voor de Carrera GT die wordt vrijgespeeld bij blacklist member 3. Kan iemand mij vertellen wat die kost in NFS? Dan weet ik hoeveel geld ik aan de kan moet houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120879

ik geloof dat de carrera gt rond de 290.000 is. de slr mclaren is het duurste met 300.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik ben nu 2 x gebusted, maar als het filmpje begint crashed het spel terug naar de desktop.
Gelukkig save ik het spel altijd voordat ik politieachtervolgingen ga doen. Het voordeel is dat ik gewoon even opnieuw begin en de auto niet kwijt ben, maar vraag me toch af of meer mensen hier last van hebben. Verder loopt het prima.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

oke ben bij blacklist nr 10 en heb nu iets van 65 duizend opgespaard, ik heb de golf 5 waarme ik begonne ben, de golf 5 van blacklist member 15, de .... jah eigenlijk heb ik elke keer de pinkslip weten te kiezen dus ik heb nu ongeveer 5 auto's. de volgende die ik moet is baron met de cayman. word nog lastig denk ik, ik rijd nu rond in een full tuned supra en een full tuned rx8.
ochjah es kijken wat t word.
Lat0r

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 14-06 19:59
Anoniem: 120879 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:29:
ik geloof dat de carrera gt rond de 290.000 is. de slr mclaren is het duurste met 300.000
Thnx Blueone, dan weet ik dat ik nog ff moet doorsparen...

Ik ben nu officieel nummer 9 op the blacklist en heb zo'n 180,000 gespaart, dus moet nog even ;) Maar tegen de tijd dat ik hem kan kopen, heb ik dat geld echt wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Iedereen die zegt dat dit spel te makkelijk is: ga in het hoofdmenu naar challanges en kies de onderste. Een heat level van 7 en je wordt achterna gezeten door opgevoerde en extra zware SUVs in je Camaro. 500000 bounty halen lukt nog wel maar om daarna van ze af te komen, damn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXe
  • Niet online

eXe

Het duurde even voor ik het doorhad, maar ik was ze kwijt in 57.68 seconden als ik me niet vergis. Met een Bounty van 1.400.000 ;)

Hoe?

spoiler:
Ik reed richting het honkbalstadion, ramde daar een speedbreaker --> 7 auto's kapot. Vervolgens reed ik door het stadion heen naar de andere kant, wachtte daar de rest op, reed me zelf toen als het ware klem in het stadion door de speedbreaker aan de andere kant omver te rijden, en toen laaaaaaang gewacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:33

Flame17

Captur EDC 130

De mix van alle spellen voorgaand aan deze maken het een leuk en spannend geheel.

Mooiste is tegen een vrachtwagen knallen, je zit dan letterlijk biijna met je neus tegen je scherm aangedrukt. >:)

Ook de politie op je hielen is een leuk kat en muis spelletje, door verstoppen in gangetjes of wat dan ook ben ik ze veel kwijtgeraakt........meer eerst even dollen op de snelweg met me Clio V6... :P

Wat iemand al dat je bij veranderen van taal je de filmpjes tussendoor kwijt bent?....dus van English naar Dutch.........hoe komt dat?

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Eindelijk numero UNO !!! :)

spoiler:
Echt belachelijk hoe die Razor rijd in de laatste race, de hele tijd zit hij ver achter me ivm crashes tegen andere voertuigen en 2 bochten voor het einde heeft ie een major catchup en zit ie achter je met top speed. 5x gedaan over de laatste race tot grote ergernis aan toe. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Remi schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 03:26:
Eindelijk numero UNO !!! :)

spoiler:
Echt belachelijk hoe die Razor rijd in de laatste race, de hele tijd zit hij ver achter me ivm crashes tegen andere voertuigen en 2 bochten voor het einde heeft ie een major catchup en zit ie achter je met top speed. 5x gedaan over de laatste race tot grote ergernis aan toe. :D
spoiler:
5x? Das nog snel :X

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

spoiler:
Met een meter verschil ook nog. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tojnk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-06 19:56
heeft iemand al een unique performance upgrade gevonden voor de nitro?
Want ik heb net razor verslagen, en ik heb hem nog niet gevonden... terwijl ik dacht dat al die unique performance upgrades vast stonden voor alle blacklist members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

twinkey schreef op maandag 21 november 2005 @ 20:41:Heb echter wel de volgende op- en aanmerkingen...

volgens mij kunje dit wel zien, de menu's waarin wat nieuws is te vinden staat een groen uitroeptekentje bij, de betreffende subcategorie staat een uitroeptekentje bij en het nieuwe artikel opzich staat een uitroeptkeen bij.... nou als het dan nog niet duidelijk is wat nieuw is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:X

Gister de Gallardo gewonnen (lekker autotje :Y)) maar wat was die gast simpel zeg, had 1km voorsprong bij de circuit en 350km/h bij de speedtrap challenge, echt te simpel gewoon, ik vond "Kaze" moeilijker (en dan krijg ik het voor mekaar om niet haar auto te kiezen 8)7, stomme get out of jail cards :Y))

Iig blij met m'n Gallardo als bounty auto, en Eclipse als raceauto :)

Die bodykits voor de Gallardo :X :r

Ook die motorkappen.. welke idioot bij EA heeft dit bedacht? Echt afschuwelijk!

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 09:01 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Die pink slips die je moet gokken lijken vast te staan in game en dus niet random, kunnen mensen dan (eventueel in spoiler tags) aangeven welke optie ze hebben gekozen om de betreffende auto te krijgen, bijv:
spoiler:
mustang is 3e optie
als je steeds misgokt kan best frustrerend zijn als je die auto graag wil hebben zoals die Gallardo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 09:01:
Die pink slips die je moet ghokken lijekn vast te staan in game en dus niet random, kunne mensen dan (eventueel in spoiler tags) aangeven welke optie ze hebben gekozen om de betreffende auto te krijgen, bijv:
spoiler:
mustang is 3e optie
als je steeds misgokt kan best frustrerend zijn als je die auto graag wil hebben zoals die Gallardo!
Ze zijn wel random. Ik had gister voor de gallardo de middelste en rechter question mark-marker, en daar zat ie niet, dus opnieuw gedaan en toen koos ik de linker, waar hij dus ook niet zat.. toen zat hij onder de middelste..

Ze zijn dus wel random, of misschien bij sommigen dan.

Mustang was bij mij overigens de linker..

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Klopt, hier zat hij ook links. Maar heb dat ding haalde het lang niet bij mijn Evo, dus lekker verkocht gelijk. Amerikaanse Muscle troep ;)

[ Voor 98% gewijzigd door NLuna op 22-11-2005 09:06 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 13-06 16:19

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Whehehe ik krijg echt carmageddon flasbacks met dat politie beuken, Enig nadeel vind ik toch wel is dat politie auto's die stilstaan nogal onrealistisch draaien. Natuurlijk is dit geen GTR maar dat had van mij wel ffe anders gemogen. net als het feit dat als je die slomotion ding gebruikt je drift nogal extreem word. :?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

Remi schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:59:
Wat bloedje irritant zeg!

Na een half uur spike strips ontwijken met lvl 5 coppers in corvettes achter je aan alle milestones halen en dan als je iedereen op 1 na hebt afgeschud word je busted omdat je blijft spinnen in het gras. :(

Ben nu (nog steeds) blacklist numero 2! :/
Had ik ook met mijn meeste sportwagens (Gallardo, Cayman, Viper en Vette C6). Maar nu ik mijn Lancer naar ultimate heb getuned kom ik weer prima weg bij een 180 of een moeilijk roadblock. Het zal wel aan de 4 wiel aandrijving liggen. En het ding vliegt ook niet in de lucht als je door een Rhino (heavy SUV) geraakt wordt.
TranceSetter schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 00:11:
Ik heb nu de Cayman S. Lekker wagentje, echter ben ik aan het sparen voor de Carrera GT die wordt vrijgespeeld bij blacklist member 3. Kan iemand mij vertellen wat die kost in NFS? Dan weet ik hoeveel geld ik aan de kan moet houden ;)
Carrera GT kost volgens mij 274.000 maar dan ben je pas op de helft. Met alle upgrades erbij zit het op het dubbele ongeveer. Ik heb zo ongeveer het hele spel gespaard (tot Blacklist #2 dan) en ben nu na die Carrera gekocht te hebben blut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Remi schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:59:
Ben je lekker aan het scheuren krijg je dit voor je neus:

[afbeelding]

Iemand enig idee hoe dit kan of is het puur random?
Ja ik heb wel een oplossing gevonden maar het is niet echt een goeie oplossing.

Je moet met rechtermuisknop op Deze computer klikken en dan eigenschappen > Geavanceerd > Fouten Melden > en dan op Geen Fouten melden aanvinken en vinkje weghalen bij Kritieke fouten wel melden.

Ben nu bij blacklist 7 en ik vind het behoorlijk moeilijk worden :|

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

NickySantoro schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 10:40:
[...]

Ben nu bij blacklist 7 en ik vind het behoorlijk moeilijk worden :|
dit is meestal de intentie van een spel, dat het lastiger word om alles in 1 try te winnen.
maar het wordt soms redelijk lastig :D maar ach is toch leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157807

heeft er iemand in die Murcielago gereden en getuned..??

zoja drop ff een pic.. ben best benieuwd hoe gek die eruit ziet met bodykits ensow..

Ik ben zelf nu bij # 5 en rij nog steeds in me 2de auto.. 1ste Punto.. 2de Clio..!!
En mijn clio'tje laat alles in het stof rijden..hij is bijna bijna helemaal opgefokt..
gisteraaf even de laatste egine er ingezet ..En dat ding maakte tog een gek geluid 8) de hele auto trilde nu zwaar van de power _/-\o_ b'tje preformance tuning.. en me wagentje is een muis op wielen.. klein compact lekker fel.. en snel..

Dat Geluiddd..!! gekkehuiss... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Anoniem: 157807 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:00:
heeft er iemand in die Murcielago gereden en getuned..??

zoja drop ff een pic.. ben best benieuwd hoe gek die eruit ziet met bodykits ensow..

Ik ben zelf nu bij # 5 en rij nog steeds in me 2de auto.. 1ste Punto.. 2de Clio..!!
En mijn clio'tje laat alles in het stof rijden..hij is bijna bijna helemaal opgefokt..
gisteraaf even de laatste egine er ingezet ..En dat ding maakte tog een gek geluid 8) de hele auto trilde nu zwaar van de power _/-\o_ b'tje preformance tuning.. en me wagentje is een muis op wielen.. klein compact lekker fel.. en snel..

Dat Geluiddd..!! gekkehuiss... O-)
moet je even uit de career gaan,
Dan naar 'my cars' (dacht ik zo).
de murcielago (oid) kiezen en zelf even tunen.
dan ben je er zelf ook :P (PS: ook kan je even het topic door struinen naar pics er van, er staan er wel een paar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffin schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:09:
[...]

moet je even uit de career gaan,
Dan naar 'my cars' (dacht ik zo).
de murcielago (oid) kiezen en zelf even tunen.
dan ben je er zelf ook :P (PS: ook kan je even het topic door struinen naar pics er van, er staan er wel een paar)
Kan niet als je hem nog niet geunlocked hebt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154971

Hebben jullie ook last van het automatisch remmen onder de 30 km/h. Als ik dan mijn gas loslaat wordt er vol geremd als ik harder rij als 30 of 40 heb ik er geen last meer van.

Het lastige is dat wanneer je staat te spinnen doordat je met teveel toeren vertrok en je even gas los laat om weer grip te krijgen dat ie gaat remmen. Weet iemand of en hoe je dit uit kan zetten want vind het zeer irritant. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img291.imageshack.us/img291/249/puntogrand7vw.th.jpg

Ik heb nog geen body kit eronder gedaan want ik vind dat ze hem lelijker maken en de lijnen van deze fiat verbreken die hem mooi maken...mja misschien komen er wel mooiere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:10:
[...]

Kan niet als je hem nog niet geunlocked hebt :z
ehm toen ik bij blacklist 10 of 11 was kon ik m al kiezen. (ben momenteel bij 10 oid.) heb al 2 dagen niet meer gespeeld ivm drukte.;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Anoniem: 154971 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:11:
Hebben jullie ook last van het automatisch remmen onder de 30 km/h. Als ik dan mijn gas loslaat wordt er vol geremd als ik harder rij als 30 of 40 heb ik er geen last meer van.

Het lastige is dat wanneer je staat te spinnen doordat je met teveel toeren vertrok en je even gas los laat om weer grip te krijgen dat ie gaat remmen. Weet iemand of en hoe je dit uit kan zetten want vind het zeer irritant. 8)7
Als oplossen tegen het spinnen raad ik aan te schakelen naar zn 2 :) (ook bij een automaat ja!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffin schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:19:
[...]

ehm toen ik bij blacklist 10 of 11 was kon ik m al kiezen. (ben momenteel bij 10 oid.) heb al 2 dagen niet meer gespeeld ivm drukte.;
De Gallardo ja, de Murcielago niet, die kan pas bij #3 (dacht ik)

De Gallardo is al vanaf het begin vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:21:
[...]

De Gallardo ja, de Murcielago niet, die kan pas bij #3 (dacht ik)
De Gallardo is al vanaf het begin vrij.
dan heb ik me even vergist,(lees: wist ik dus niet :P)
Excuses

[ Voor 5% gewijzigd door Griffin op 22-11-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157807

nou dan moet jou versie toch anders zijn want ik kan hem echt niet kiezen als ik hem nog niet geunlocked heb via de blacklist..

maar ik heb geen goeie fotos gevonden van een getunede murcielago.. daarom poste ik ook met de vraag of iemand al zo ver was.. en dat hij die auto heeft gekocht / gekregen.. en getuned..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Griffin schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:21:
[...]

dan heb ik me even vergist,
Excuses
Excuses aanvaard :+

:>
Anoniem: 157807 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:21:
nou dan moet jou versie toch anders zijn want ik kan hem echt niet kiezen als ik hem nog niet geunlocked heb via de blacklist..

maar ik heb geen goeie fotos gevonden van een getunede murcielago.. daarom poste ik ook met de vraag of iemand al zo ver was.. en dat hij die auto heeft gekocht / gekregen.. en getuned..
Kijk maar hoe lelijk de Gallardo is met die bodykits, en verbeeld je hetzelfde bij de Murciélago. :)

[ Voor 60% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 11:23 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.