Vanaaf maar weer even wat racen, (zit nu op stage). maar ik heb ook clan meetings.
conculusie: te druk met andere dingen.

Stage zuigtGriffin schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:24:
[...]
![]()
![]()
Vanaaf maar weer even wat racen, (zit nu op stage). maar ik heb ook clan meetings.
conculusie: te druk met andere dingen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Ik heb vanavond de HELE avond en halve nacht gereserveerd om is flink op te schuiven op die blacklist. Vrienden zijn leuk, kost je de hele avond en das jammer want de verslaving is er nu al wel vind ik. Het speelt allemaal zo lekker weg. Alleen hoop ik niet naast de Gallardo te gokken want dan word ik dus echt pislink!Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:25:
[...]
Stage zuigt
Heb het ook te druk.. oh wacht nee toch niet, ik ga vanmiddag lekker aan de Most Wanted.. oh nee wacht, toch wel, moet naar een verjaardag.. misschien een half uurtje dan.. of een uurtje.. of anderhalf
Verwijderd
Haha... maar dat kan tochh helemaaaal nieeett..!!!Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:22:
[...]
[...]
Kijk maar hoe lelijk de Gallardo is met die bodykits, en verbeeld je hetzelfde bij de Murciélago.
Hoezo?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:27:
[...]
Ik heb vanavond de HELE avond en halve nacht gereserveerd om is flink op te schuiven op die blacklist. Vrienden zijn leuk, kost je de hele avond en das jammer want de verslaving is er nu al wel vind ik. Het speelt allemaal zo lekker weg. Alleen hoop ik niet naast de Gallardo te gokken want dan word ik dus echt pislink!
Bert Visscher?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:28:
[...]
Haha... maar dat kan tochh helemaaaal nieeett..!!!Murcie = veeel breder..groter.. meer een look van het tijdperk 2020.. ik kan me er niks bij voorstellen.. dat hij net zo lelijk word als de Gallardoo. want Gallardo is lelijk... persoonlijke mening!!.
[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 11:29 ]
dit vind ik meestal bij de meeste autos (op de eclipse (oid) na).Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:28:
Ik vind de Gallardo niet de mooiste, maar een Lambo heeft gewoon geen body kits nodig, het verpest de lijnen en ze zien er dan gewoon niet meer uit
PinkslipGriffin schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:32:
[...]
dit vind ik meestal bij de meeste autos (op de eclipse (oid) na).
verlagen etc is wel leuk, maar plastic eronder kwakken doe ik niet zo snel, behalve als ik de pikslip heb gekozen.
veel auto's uit het spel kunnen zo linia directa het foute auto tune topic in de HK in
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 11:35 ]
Verwijderd
Nooouww..!!Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:28:
[...]
[...]
Bert Visscher?
Ik vind de Gallardo niet de mooiste, maar een Lambo heeft gewoon geen body kits nodig, het verpest de lijnen en ze zien er dan gewoon niet meer uit
Verwijderd
Verwijderd
Caliberen. Dan kan je de rem instellen in nfs en daarna weer zetten op standaardwaarden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:53:
Ik heb een groot probleem. Ik heb een MS sidewinder stuurtje zonder FF. Prima ding, maar als ik die wil configureren in het spel, en ik kies brake, en druk dan het rempedaal in, dan pakt ie hem niet. Ik kan dus geen rem instellen. Het rempedaal zelf werkt wel, want bij spelbesturingen in het config.scherm werkt het wel.
Er zijn geen drivers meer voor xp, alleen de standaard shit die in windows zit....
Iemand dit ook gehad? Want zonder rem kan ik echt niks beginnen....![]()
Verwijderd
De DB9, daar moet juist een bodykit op! Lekker de DBR9 imiterendjmantri schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:06:
die aston martin moet je gewoon niet gaan tunen met bodykit enzo, is gewoon zelf al een hele dope wagen...
wat ik trouwens heb gezien van de aston, is dit wel de nieuwe db9? want zo ziet ie er niet uit?
Verwijderd
als ik em ga kalibreren in windows werkt het allemaal perfect en wordt de rembeweging ook herkend, maar als ik dan op de rem druk in nfsmw dan gebeurt er gewoon niks..Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:13:
[...]
Caliberen. Dan kan je de rem instellen in nfs en daarna weer zetten op standaardwaarden.
Die Aston Martin rijd voor geen meter, hij is veel te zwaar en "zwenkt uit" als je een bocht door drift, waardoor je spinned..djmantri schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:06:
die aston martin moet je gewoon niet gaan tunen met bodykit enzo, is gewoon zelf al een hele dope wagen...
wat ik trouwens heb gezien van de aston, is dit wel de nieuwe db9? want zo ziet ie er niet uit?
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:46:
[...]
Nooouww..!!daar gaat mijn fantasie over een vett uitgebouwde Murcielago...
Al in NFS gecalibreerd?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:15:
[...]
als ik em ga kalibreren in windows werkt het allemaal perfect en wordt de rembeweging ook herkend, maar als ik dan op de rem druk in nfsmw dan gebeurt er gewoon niks..
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 12:39 ]
wat bedoel je met locale versie?sharkzor schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:38:
wie heeft al de locale versie binnen? wil weten of daar nou alle bonus shit van de black edition inzit...
pcmedia en dimensionplus hadden m al zag ik net.
[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 22-11-2005 12:43 ]
In dit spel zijn alle auto's te snel.. Een Clio trekt mijn (volledige geupgrade) Gallardo er uitdjmantri schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:42:
wtf, wat denkt ea wel niet, een aston martin die niet rijd? onmogelijk
ik wist dat dit arcade was maar dit is weer het toppunt >:D
naja die porches zijn weer te snel imo
@ hierboven, dr zit op de pc toch geen black edition tussen? en zo ja, wat hebben ze er dan weer in veranderd? (iemand een duidelijk lijsje?)
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 22-11-2005 12:44 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Jawel.RobbieB schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:47:
Damn, ik wordt echt gek van die kut politie SUV's..
Iedere keer vette ontwijk manouvres door road-blocks e.d. heen.. lekker met 250 over de snelweg met 8 politieauto's achter je aan.. komen er 2 van die kut SUV's die je van voren rammen en dan wordt je meteen door 10 auto's klem gereden.. kunnen die niet kapot ofzo??
agreed, de speedbreaker gebruik ik bijna nooit alleen als ik politie moet ontwijken, zn grote suvAngeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 12:53:
[...]
Jawel.
Die Rhino units kan je makkelijk ontwijken met de speedbreaker.
Je hoort ook meestal van te voren of ze er aan komen over de intercom "All units, your attention, we have a Rhino unit to take him out" oid. Dus dan moet je gaan oppassen en je vinger bij de Speedbreaker knop gaan houden.
\
Verwijderd
neej speedbreaker is de RechterCTRL dacht ik.twinkey schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:07:
De Speedbreaker is toch gewoon je nitro? (Alt toets)
Verwijderd
hehe daar kan ik me volledig in vinden...zit nu op 78% en level 5 heat...nou dan komen ze wel die Rhino's...tering...heb al een achtervolging gehad van 45 min!!! holy shit ik raakte ze maar niet kwijtVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:09:
moet je is zonder speedbreaker proberen om de suv's te ontwijken..
dat je ze ineens ziet op je af komen en dan nog op het laatste moment met 280 km/h een rukje aan ej stuur geven..dat geeft wel effe een gevoel van pfffjoew.. net aaan....vooral als je al 27min lang achtervolgd word..
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 13:22 ]
Ik vond die echt te simpel, had hem na 2 minuten achtervolging al klaar en was aan het verstoppen, kon ik gewoon even wat drinken halenVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:20:
[...]
P.s. ik heb overigens ook in die challenges de allermoeilijkste chase gehaald...level 7 heat met 20 SUV's achter je aan en dan rij je in een brakke Camaro...lol hoe moeilijk...maar ja AI is zo dom ik ging gewoon ergens in een tunnel wachten(Duurt wel 5 min voordat Cooldown is afgelopen...wat aanzienlijk is
)
Verwijderd
Ik had 1 lekke band, de achterband rechts. Ik heb ook een keer er 2 gehad, dan kan je het inderdaad vergeten.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:50:
How the...kan jij doorrijden...ik reed ook over spikestrip...einde verhaal..kwam niet meer weg die Gallardo
Maar die met SUV''s is ook niet moeilijk...als maar ff die bounty zooi haalt...daarna splitten in de stad en ergens een tunnel in rijden
Vanavond de nummer 3 maar is uitschakelen
NopeF.U.B.A.R schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 13:53:
Kun je ook je eigen muziek toevoegen à la GTA SA?
Verwijderd
Erm
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 14:18 ]
Z-o-e-k-e-n?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:15:
[...]
ErmWaar kan dat
Ik ben het nog niet tegengekomen...
Verwijderd
daar kan ik niet calibreren, maargoed...Angeloonie schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:16:
[...]
Z-o-e-k-e-n?
Wat dacht je van options > controls?
Nee, dat kan jij niet en dat werkt alleen met mijn stuurtje op mijn pc..Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:24:
[...]
daar kan ik niet calibreren, maargoed...
Killion schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 14:55:
Die aston martin rijd geweldig.
Verwijderd
Er zit nauwelijks verschil in de auto's qua performance. Mijn Eclipse trekt 325 als top, en m'n Gallardo ook, terwijl de Gallardo nog betere upgrades heeft ook.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:02:
Agree with Angeloonie.....wtf is dat een stront bak..alleen handig voor drags op een rechtstuk...maar bochten...
Bochten werk : Elise! echt ownt die bochten
Overall : Gallardo....
Die Carrera Gt lijkt me ook niks...alleen wel het geluid hehe...zal wel alleen hoge top hebben.
Ja, die Carrera heeft wel een lekker geluid. Heb gister met de Murcielago gereden, en die ging in de 5e versnelling al 300eVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:02:
Agree with Angeloonie.....wtf is dat een stront bak..alleen handig voor drags op een rechtstuk...maar bochten...
Bochten werk : Elise! echt ownt die bochten
Overall : Gallardo....
Die Carrera Gt lijkt me ook niks...alleen wel het geluid hehe...zal wel alleen hoge top hebben.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
moet je even kijken er staat er 1 in dit topic.DaWaN schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:23:
Heeft er iemand een 100% complete save game ? Ik wil alleen maar auto's tunen geen saaie races doen
[ Voor 14% gewijzigd door Griffin op 22-11-2005 15:28 ]
Verwijderd
U vraagt, wij draaien.DaWaN schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:23:
Heeft er iemand een 100% complete save game ? Ik wil alleen maar auto's tunen geen saaie races doen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 15:31 ]
denk alleen wel dat je rekening moet houden met Black edition en Normal edition?Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:27:
[...]
U vraagt, wij draaien.
Savegame met 13/14 pink slipped rival cars ( 4 a 5 getuned, Eclipse ontreekt ) + volledig getunede Carrera GT, 4 unique performance upgrades open, 500k cash en alles gedaan behalve de laatste race.
http://www.bigupload.com/d=3848
(altijd handig als je gaat lannen en je wilt elke race met elke auto kunnen rijden)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik heb de black, wie nietOMD schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:31:
[...]
denk alleen wel dat je rekening moet houden met Black edition en Normal edition?
anders is je spel fucked up
[ Voor 5% gewijzigd door DaWaN op 22-11-2005 15:39 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
niet iedereen hoor. dus vraag het even aan sarcasto
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Verwijderd
Op de pc heeft toch iedereen de zelfde versie? Wat nou wel of niet black is, ik weet t niet meer!
vermeld er even bij welke edition NFS MW je hebt.patrickkoning schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:48:
hier:
100% savegame en net allerlaaste race: http://www.cheathappens.com/zippies/nfsmw_zerosaves.zip
Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal verschillende extra's bevatten.
# 2 Exclusive auto's: Spring achter het stuur van een ’67 Camaro, de enigste American classic in Need for Speed Most Wanted, en een speciaal getunde BMW M3 GTR.
# 8 Custom Rides: Acht speciaal getunede met de hand geselecteerde bodykits, spoilers, rims, roof scoops en meer zijn unlocked en beschikbaar om te gebruiken in Quick Race en Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R.
# Exclusieve Achtervolgings Uitdaging: Probeer de politie af te schudden in deze intense achtervolging, met golven van opgevoerde SUV politie met agresieve taktieken.
# Drie Exclusieve Races: Drie speciale races speciaal gemaakt voor de Black Edition, unlocked en gelijk beschikbaar vanaf de start.
# Exclusieve en Unlocked Vinyls: Maak je auto's nog persoonlijker met tientalen unlocked vinyls en speciaal ontworpen designs voor de Black Edition.
# Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.
[ Voor 70% gewijzigd door Griffin op 22-11-2005 15:52 ]
Verwijderd
Verschillende profiles iddVerwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:54:
Je kan toch maar 1 savegame tegelijk hebben?
Ik zie iig nooit een lijstje waar ik verschillende save's kan maken....
Of kan je met verschillende profile's rijden oid?
[ Voor 9% gewijzigd door Griffin op 22-11-2005 15:57 ]
[ Voor 78% gewijzigd door twinkey op 22-11-2005 15:59 ]
[ Voor 56% gewijzigd door Cougar op 22-11-2005 16:13 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
lijkt me wel...Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:06:
nou ik neem aan dat iedereen hier die 4 cd versie speelt! Is dat dan een black edition??
Je gaat naar je garage, naar Blacklist > Race Events en dan gewoon een race uitzoeken.sain onez schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:13:
stukje eerder in dit rappe topic werd gezegd dat je races over en over kon racen, maar dit lukt me niet, kan enkel maar kiezen voor verslagen Blacklist members en daar de races spelen die ik nog niet had gehaald, daar valt ook nog wel wat mee te verdienen, maar een simpele sprint voor 10000$ over en over te spelen, lijkt me stukkie makkelijker....
(of doe ik t verkeerd, want zodra ik (een niet eerder) gehaalde race haal, en kies voor (1) restart, telt de overwinning niet, en zo zal t gewonnen geld weer verdwijnen!?
Moet voor BL7 wat spikestrips ontwijken enzo, maar dat gaat nogal vaak fout, en geld word schaars
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Gewoon veel politieauto's rammen en zorgen dat je wanted level (bij je kaartje) hoger wordt, en dan blijven wegrijden en rammen.Johantjuuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:29:
Wie kan me ff goed uitleggen, hoe je je BOUNTY nou goed hoog kan krijgen?!!
Ik beuk altijd maar wat, en krijg er meestal wel wat bounty bij, maar meestal is dat PCS.? toch veeel h0ger. En ik wil juist hoogge bounty!!![]()
???
Verwijderd
En ook alles wat je tegenkomt omrijden, bushokjes, bankjes alles helpt! ook andere auto's op de weg!Johantjuuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:29:
Ik beuk altijd maar wat, en krijg er meestal wel wat bounty bij, maar meestal is dat PCS.? toch veeel h0ger. En ik wil juist hoogge bounty!!![]()
???
Verwijderd
bounty is de mate waarin je gezocht wordt zegmaar. Dus veel politieauto's beuken, en vooral door de rode vlakken rijden zodat er gebouwen ed instorten bovenop de politieauto'sJohantjuuh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:29:
???
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 17:16 ]
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door powerflux op 22-11-2005 17:38 ]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Je kunt er niet mee spelen in de career mode. Maar wel bij bijvoorbeeld de challenges. De allerlaatste challenge is de challenge met de Camaro en heet ook Black Edition Challenge.powerflux schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 17:37:
hoi,
ik heb de normale versie, maar in mijn map cars zit een submap "camaro" en ook die van de BMW's !
in het spel is hij niet te selecteren. iemand al iets gevonden om die auto's te unlocken?
alleen black edition voor pc? waar zit die camaro dan verstopt?! *ben rond 70% gameprogress
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Of je schakelt autosave uitSefrijn schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 19:56:
Ik heb een truukje voor iedereen die de pink slips wil:
Als je de pink slip niet hebt gekregen bij het keizen van de 2 markers, druk dan snel op ALT + F4. Most Wanted sluit dan meteen af. Werkt ook als je autosave aan hebt. Moet je alleen wel de rival races overnieuw doen. En hopen dat je daarna meer geluk hebt![]()
Het zelfde kan je ook doen als je busted bent.![]()
Het is wel een beetje vals spelen, maar je moet toch iets om die pink slips te krijgen
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Shailesh schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:00:
[...]
Of je schakelt autosave uit![]()
Ik heb autosave uitstaan, en ik sla altijd voor het spelen tegen een rival op. En als ik de pink slip niet win, laad ik mijn savegame gewoon, en doe ik de challenge opnieuw. Dat doen een heleboel mensen denk ik hoor
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Klopt.Smokey! schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:36:
Ik krijg die 'heatlevel' (metertje van de politie) niet hoger dan 3x...komt dat omdat ik pas op plaats 10 van de blacklist sta ofzo???
Pff, die auto... Ik heb al met de snelste politiewagen gereden en ben allang voorbij het civiccar-gedoetwinkey schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:32:
Tevens kan je met de politie rijden!!! Zie hier de screenshot als je het niet gelooft...:
[afbeelding]
Moet ik er wel bij verklappen dat je er nu de boef mee speelt, en moet zien te ontsnappen aan de echte politie...
HAHAHAHAHAA!!! NFS game met realisme? misschien alleen die porsche game van ze.. maar verder is het altijd arcade geweestThe__Virus schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:41:
[...]
De Career doe ik niet meer bij het gebrek aan realisme. Wordt ik voorbij gereden door Punto's op rechte stukken met mijn zwaar getunede Lancer Evo. Onmogelijk, echt onmogelijk...
PSN: Leech1984
Nergens.RMB schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:04:
Waar kan ik een andere uitlaat kopen?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Vormt 1 deel met de bodykits, dus niet los te koop helaasRMB schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:04:
Waar kan ik een andere uitlaat kopen?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 21:08 ]
"This image removed due to high-bandwidth usage".
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq