Ici kann uw Werbung staan
Zeker de leukste thuis
Mr. Bondt schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 21:09:
[...]
"This image removed due to high-bandwidth usage".
Da's inderdaad heel erg, ja..

Is idd erg ja
Als ik het wel gehaald had, zat ik aan al mijn Milestones. En kon ik beginnen met Nummer 6 te beaten... maarja.. doe ik het toch lekker WEER overnieuw voor de 20e keer of zo

Ook idd wat ik paar posts hiervoor las, hoe nep kan het idd zijn. Dat je met je ZWAAR getune'de Evo ( ik had er ook eentje voor mijn Cayman ) eruit wordt gereden op top speed, door zo'n Punto. Jammer weer.
Ik wacht nog steeds op de dag dat er zo'n game zoals dit komt, met de gameplay van bijv. Gran Turismo/Forza ( realism dus
[ Voor 44% gewijzigd door NLuna op 22-11-2005 21:53 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
alles van 2e upgrades erop, ben nu bij #6
Verwijderd
- het stylen versimpeld is
- er geen drift meer is
- er minder dragraces zijn
- de url races weg zijn
Enige wat ik jammer vind is dat het nachtrijden verdwenen is... Spijtig. Maar aan de andere kant: overdag zie je veel meer!
Ik zat al een tijdje te denk aan een opvolger voor m'n 9800 Pro, maar wegens geldgebrek heb ik ik maar niets nieuws gekocht. Maar nu ik de demo van NFSMW heb gespeeld zit ik er toch echt aan te denken op de HCC-dagen toch maar een X800/850 XT te kopen of zo...!
O ja, wat ik ook minder vindt is dat sommige achtervolgingen schijnbaar 45 minuten duren... Pffffff... Kan je ook saven middenin een race...?
Mijn langste achtervolging was 20 minuten denk ik, nu ik bij de 3e stad zit (#6) wordt het nog moeilijker om te ontsnappen met die suv's/spikes/helicopter
echt verslavend spel

Hier mijn Cayman, omdat de Evo te langzaam werd

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Verwijderd
Die dragrace tegen Jewel was trouwens ook best gaar, steeds op precies hetzelfde punt kwam dat busje te voorschijn. In ieder geval, na een tiental keer proberen, kwam ik plots op het snuggere idee om eventjes in te houden, aangezien er proberen voor bij te boosten niet hielp. Zo gezegd zogedaan, en idd gewonnen.
Die Mustang zat trouwens bij mij onder de eerste marker, hij ziet er (imho) leuk uit maar is totaal niet vooruit te branden.
Nu kreeg ik te zien dat ik een willekeurige auto kon gaan uitkiezen in een car-lot, ikke dus blij
Ik ga naar de car lot, maar als ik nu gewoon 'enter druk' bij een auto kan ik deze niet kopen/verkrijgen (hij zegt gewoon dat ik niet genoeg geld heb? )
Hoe kan dit dan WEL??
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Is pas de twintigste keer dat iemand dit vraagt hoor
[ Voor 18% gewijzigd door fsfikke op 22-11-2005 22:35 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ha, eindelijk eens iemand die dat ook kentDenniZ schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:20:
Is het iemand al gelukt dit spel over Hamachi te spelen?
Maar dat is afaik nog niet mogelijk met deze versie van NFSMW. NFSU2 was ook pas speelbaar vanaf de 3de patch over hamachi, en toen moest er ook iets aangepast worden in server.cfg. Er zijn al een paar mensen op het hamachi-forum die alles geprobeerd hebben met die server.cfg icm hamachi, maar ze kregen het niet aan de praat ...
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Porsche 2000 was idd heel erg tof, maar opzich nog steeds best arcade. Maar toen al kon je helemaal tunen enz, lang voor de fast and the furious straatrace hype, geweldig was dat upgraden van die porschesleech1984 schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:59:
[...]
HAHAHAHAHAA!!! NFS game met realisme? misschien alleen die porsche game van ze.. maar verder is het altijd arcade geweest
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2005 22:39 ]
Heb al nieuwste videodriver installed en ook geluids hardware versnelling al aangepast.
Iemand nog ideeen?
Waar staat de savegame?
[ Voor 42% gewijzigd door Evolutionz op 22-11-2005 23:50 ]
Verwijderd
Zie niks staan over gear ratio's bij performance tuning.
Btw ik heb bijna alles gehaald met die evo, kon daar betere tijden mee halen dan die cayman (cockster zoals ze em bij topgear noemen)
Nu blacklist 5

ik had er weinig moeite mee.. mijn porsche hield em makkelijk bijshaidar schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:51:
goddamn, ik geraak vanavond precies niet voorbij Earl met z'n idiote bak .... Ik rij nochtans zonder fouten, maar ik denk dat het die domme catch-up is ... op bepaalde momenten zit ie wel 15 secs achter, en dan ineens schiet ie me voorbij ...
Je zou zeggen, geen probleem, dan moet je geen out of jail card gebruiken enzo. Maar ik vind het wel oerdom...
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Zit inmiddels bij de pre-races van nummer 2, was lekker bezig met wat milestones, 12 road blocks, 8 spike strips, CTS 200.000 en time 9 minuten. Allemaal gehaald, inmiddels een bounty van ik schat 1.000.000 minimaal, want ik kreeg na 4 mins al de 600K milestone.
Vervolgens kom ik door een of ander FREAK ACCIDENT bovenop zo'n corvette politiewagen terecht. Vraag me niet hoe, want ik snap dr geen zak van. Met al dat geduw en getrek van die groep wagens om je heen krijg je dat blijkbaar. Maar dan werkt dus je gas niet meer, sta je stil.. busted...
Daar heb je dan al die fricking moeite voor gedaan, om het te laten eindigen door iets waar je echt geen flikker aan kan doen en is alles weer weg.
De balans is een beetje ver te zoeken vergeleken met bijv. NFS3. Toen kon je vrij snel een ticket krijgen (als de politie voor je kwam was je de sjaak met die magnetische achterbumper van ze), maar betekende dat ook alleen wat vertraging. Nu in NFSMW ben je soms door de raarste ongelukkige gebeurtenissen de lul en ben je gewoon alles kwijt
Frustratie...
Voor een ander voorbeeld, ik noem:
2 x Heavy SUV Rhino Units
1 x Toyota Supra met 310kmh door een blinde bocht. verder naar de binnenbocht kan niet, daar rij je te hard voor, verder naar de buitenbocht zit de muur...
15 x state pursuit vehicle.
die Rhino's zijn vaak te ontwijken, soms ontkom je dr gewoon niet aan omdat je ze niet aan kan zien komen in blinde bochten. En als er dan al 15 auto's achter je aan rijden ben je gegarandeerd de lul.
Maar goed...
Ik heb iig mn Supra nu compleet met alle Ultimate en Unique upgrades, dus ik ben iig klaar voor multiplayer
EDIT:
dat vraag ik me trouwens nog af: kan het kloppen dat bij mn Supra Top Speed, Acceleration en Handling weliswaar allemaal vol zijn, maar Handling toch net iets hoger ligt? Ik zou zweren dat dat balkje net iets verder ligt, maar toen ik mn engine van Super Pro naar Ultimate upgrade kwam er bij top speed en accel. al niks meer bij omdat die al op vol stonden.
(Ik heb de topsnelheid tot nu toe vastgesteld op 377, toen had ik nog een heel klein beetje NOS maar dat deed niks, dus neem ik maar aan dat ie niet harder kan
[ Voor 15% gewijzigd door GTOfire op 23-11-2005 00:14 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Heb de Cayman als reserve bak staan en doe eerst nog even alles met de Clio.......stuurt lekker met die middenmotor.
Wel ondertussen 2 keer gepakt maar afgekocht me kaartje...
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
was bepaald niet makkelijk.
Nu de challenge series nog
[ Voor 3% gewijzigd door KinG PopLa op 23-11-2005 09:59 . Reden: verbetering ]
Ik vind het heel raar dat er zo weinig mensen zijn die de DB9 hebben, aangezien deze auto toch echt super handling heeft!
[ Voor 15% gewijzigd door TranceSetter op 23-11-2005 01:39 ]
idd, en die bak die daa rnu staat is exact maara dan ook exact hetzelfde dat ik heb?

Hmm valt mee, alleen rims en vleugel zijn net iets anders. Ik heb ook die gespoten remblokken in rood
Toeval?
Mijn autos:
[ Voor 42% gewijzigd door R-B op 23-11-2005 07:39 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Wacht dacht je van My Documents > NFS:MW foldertje?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
En was dat niet een verborgen mapje, zoals bij bijna alle spellen van EA games.Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 08:36:
[...]
Wacht dacht je van My Documents > NFS:MW foldertje?
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Bij mij niet hoor, anders had ik hem waarschijnlijk niet gevondenFlame17 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:03:
[...]
En was dat niet een verborgen mapje, zoals bij bijna alle spellen van EA games.
heb jij niet de 'verborgen bestanden weergeven' aanstaan ?Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:06:
[...]
Bij mij niet hoor, anders had ik hem waarschijnlijk niet gevonden
NeeGriffin schreef op woensdag 23 november 2005 @ 09:39:
[...]
heb jij niet de 'verborgen bestanden weergeven' aanstaan ?
Waarom blijft EA al jaren jaren jaren bij 640x480 --> 1280x1024 zitten ? Hallo, breedbeeld of high resolution ?!
Verwijderd
Ik kan ook 1280x960 selecteren, dat lijkt me breedbeeldPhuncz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:44:
Argh, nog steeds geen NoCD crack, waardoor de widescreen hack niet werkt
Waarom blijft EA al jaren jaren jaren bij 640x480 --> 1280x1024 zitten ? Hallo, breedbeeld of high resolution ?!
The ramblings of an idiot
Dan ben je verkeerd, dat is gewoon een 4:3 verhouding. Deel 1024 maar eens door 768, en daarna 1280 door 960 .... Welk getal kom je dan 2 keer uit?McBoom schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:07:
[...]
Ik kan ook 1280x960 selecteren, dat lijkt me breedbeeld
euh, cd rippen tot iso, mounten met DaemonTools 4.0 en drivers hiden werkt hier prima. zo kan ik tenminste zonder dvd spelen... gemak diend de mensPhuncz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:44:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ah ja. Ik was even in verwarring gebracht door de 1280x1024, maar die is bedoeld voor de TFT's met die native resolutieshaidar schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:11:
[...]
Dan ben je verkeerd, dat is gewoon een 4:3 verhouding. Deel 1024 maar eens door 768, en daarna 1280 door 960 .... Welk getal kom je dan 2 keer uit?
De NoCD crack is nodig om de widescreenhack te doen, die hack past de EXE aan. Blijkbaar is er een check bij een aangepaste EXE dat ie niet opstart. En aangezien EA geen custom resoluties ondersteund buiten EXE hacking, is een NoCD best nodigChaoss schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:15:
[...]
euh, cd rippen tot iso, mounten met DaemonTools 4.0 en drivers hiden werkt hier prima. zo kan ik tenminste zonder dvd spelen... gemak diend de mens
btw die db9 is idd erg vetjes, vind het geluid ook mooier dan van de rest
en hijs idd qua handeling e.d. ook erg goed (dat zwabberen valt wel mee, zeker als je er ff wat upgrades tegenaan gooit)
Verwijderd
Phuncz schreef op woensdag 23 november 2005 @ 10:44:
Er is dus wel een widescreen hack?
Ff ontopic misschien?
Ik vind de DB9 echt niet rijden, het geluid is ook niet echt super, geef mij dan maar de Mustang GT of Pontiac GTOdjmantri schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:23:
ik zag trouwens op gamecopyworld een ander soort crack staan (speed_starter.exe ofzoiets is het en die zorgt er ook voor dat ie je images niet ziet?)
btw die db9 is idd erg vetjes, vind het geluid ook mooier dan van de rest
en hijs idd qua handeling e.d. ook erg goed (dat zwabberen valt wel mee, zeker als je er ff wat upgrades tegenaan gooit)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
-1 dubbelpostOMD schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:39:
Zo heeft iedereen zijn eigen smaak wat betreft auto's
ik vind ze allemaal zwabberen tov NFSU2 maar dat is mijn mening
Met toetsenbord rijden ze inderdaad niet echt lekker, maar met stuurtje rijden ze perfect.
De catch-up is af en toe wat onrealistisch, maar gelukkig nog niet zo onmogelijk als dat die in NFSU was. Spel blijft wel vastlopen, iedere keer als ik busted ben en de kleine haperingen zijn er ook nog steeds, dat vind ik wat minder, maar goed, ik kan het spel toch niet zomaar aan de kant laten liggen. Daarvoor is het spel weer veel te leuk, laten we maar hopen dat EA een patch uitbrengt die deze problemen oplost.
Ik heb net de BARON met zn Cayman S (tevens de wagen gewonnen, goed gegokt) verslagen. en ga lekker verder.
Dus vastlopers etc gelukkig niet
Verwijderd
Das goed om te weten heb nu ook iedereen met mn Cayman S verslagen en nu moet ik tegen die knakker met die gallardo racen dus ben zeer benieuwd. Die cayman is trouwens wel een heel fijn wagentje, lekker stabiel maar ook goed met insturen enzo. Heb ook die amerikaanse bak, GT nogwat, die rijd niet echt super vind ik maarrrr, Dat geluid V8 met supercharger is echt te bruut (vooral in tunnels)Muse schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:40:
Woei, ik heb de Gallardo gewonnen, wat is dat ding retesnel zeg.Zelfs sneller dan m'n Cayman S en daarmee reed ik al alles en iedereen van de weg.
De catch-up is af en toe wat onrealistisch, maar gelukkig nog niet zo onmogelijk als dat die in NFSU was. Spel blijft wel vastlopen, iedere keer als ik busted ben en de kleine haperingen zijn er ook nog steeds, dat vind ik wat minder, maar goed, ik kan het spel toch niet zomaar aan de kant laten liggen. Daarvoor is het spel weer veel te leuk, laten we maar hopen dat EA een patch uitbrengt die deze problemen oplost.
en die wagen is wat zwaarder en dat merk ik vooral als ik vol in een roudblok knal dan vliegen de cops echt helemaal door de lucht.
Verwijderd
Ford Mustang GT (2005)Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:21:
[...]
Das goed om te weten heb nu ook iedereen met mn Cayman S verslagen en nu moet ik tegen die knakker met die gallardo racen dus ben zeer benieuwd. Die cayman is trouwens wel een heel fijn wagentje, lekker stabiel maar ook goed met insturen enzo. Heb ook die amerikaanse bak, GT nogwat, die rijd niet echt super vind ik maarrrr, Dat geluid V8 met supercharger is echt te bruut (vooral in tunnels)
en die wagen is wat zwaarder en dat merk ik vooral als ik vol in een roudblok knal dan vliegen de cops echt helemaal door de lucht.
Pure American Muscle baby!
Beroeps brabander
Toen ik in America was reed er echt om de 300 meter een Mustang (Cobra) voorbij, en heb ook tig Mustang GT 2005's zien rijden, man wat zijn die dingen vetVuurvoske schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:37:
Die reed pasgeleden nog eentje voorbij toen ik bij de bushalte stond. Een zwarte en een mooi geluid dat er vanaf kwamGeweldige wagen
Verwijderd
In de VS kosten die dingen 20.000 dollar ofzoAngeloonie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:42:
[...]
Toen ik in America was reed er echt om de 300 meter een Mustang (Cobra) voorbij, en heb ook tig Mustang GT 2005's zien rijden, man wat zijn die dingen vet
Verwijderd
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 12:54:
Ik heb ooit een heel veld vol met 2005 Mustang Cabrio's gezien... maar dat was dan wel bij Herz Car-rental
Daar hadden wij onze auto gehuurd, helaas hadden ze geen Mustangs meer (die we overigens wel besteld hadden
Zomaar dan rij je ineens echt hard in een race of bij een Pursuit oid.En dan ineens STA JE STIL? en kan je weer opnieuw gaan accelereren. Net als dat je op de "R" toets drukt ( Reset vehicle ). Dit heb ik best vaak zeg maar, maar ik hoor er niemand over?
Ook heb ik wel heel erg vaak de laatste tijd weer, net als de demo en vanaf het begin dat ik het spel speel. Dat ik ineens me auto niet meer normaal kan zien, omdat het beeld eromheen gaat draaien of zo iets, of dan ineens zie ik mijn auto vanaf boven rijden ala GTA vieuw. Zo raar dus he, ik zou niet weten waar dit aan ligt. Dit is heel lastig want je kan niet meer normaal zien waar je heen rijdt, maar ik kan er helaas ook geen screenshot van maken want die lijken dan wel weer normaal.
Voor de zekerheid even mijn extra Pipelines en Vertexshaders uitgezet maar ik blijf het houden. ( 6800 LE ). Hopen dat dit een driverprobleem is?
driver update gedaan?NLuna schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:08:
Wat ik nu dus allemaal heb, voor bugs of hoe je het wilt noemen :
Zomaar dan rij je ineens echt hard in een race of bij een Pursuit oid.En dan ineens STA JE STIL? en kan je weer opnieuw gaan accelereren. Net als dat je op de "R" toets drukt ( Reset vehicle ). Dit heb ik best vaak zeg maar, maar ik hoor er niemand over?
Ook heb ik wel heel erg vaak de laatste tijd weer, net als de demo en vanaf het begin dat ik het spel speel. Dat ik ineens me auto niet meer normaal kan zien, omdat het beeld eromheen gaat draaien of zo iets, of dan ineens zie ik mijn auto vanaf boven rijden ala GTA vieuw. Zo raar dus he, ik zou niet weten waar dit aan ligt. Dit is heel lastig want je kan niet meer normaal zien waar je heen rijdt, maar ik kan er helaas ook geen screenshot van maken want die lijken dan wel weer normaal.
Voor de zekerheid even mijn extra Pipelines en Vertexshaders uitgezet maar ik blijf het houden. ( 6800 LE ). Hopen dat dit een driverprobleem is?
nfs mw opnieuw installeren?
lagere instellingen in nfs mw?
Geweldig weer!!!!
Zoveel beter en meer speelplezier. Vooral het stylen/tunen van je wagen zonder verplichtingen vind ik echt 10x beter. Voorheen moest je je auto gewoon vergallen om verder te kunnen en dat hoeft nu niet meer. En meerdere auto's natuurlijk. Hier even mijn auto's:
Porsche Cayman (Pink slips Baron) Vooral die dikke cuprand in die velgen is echt supervet.

Mitsubishi Lancer

Vooral die Lancer gaat HARD!!! Echt een prima bak...
Ben nu bezig voor plaats 7 en ik wil echt wel die Lambo halen.
waar heb jij die chrome paint gescoord?TuRk schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:11:
Nou ik kan maar 1 ding zeggen over dit spel...
Geweldig weer!!!!
Zoveel beter en meer speelplezier. Vooral het stylen/tunen van je wagen zonder verplichtingen vind ik echt 10x beter. Voorheen moest je je auto gewoon vergallen om verder te kunnen en dat hoeft nu niet meer. En meerdere auto's natuurlijk. Hier even mijn auto's:
Porsche Cayman (Pink slips Baron) Vooral die dikke cuprand in die velgen is echt supervet.
[afbeelding]
Mitsubishi Lancer
[afbeelding]
Vooral die Lancer gaat HARD!!! Echt een prima bak...
Ben nu bezig voor plaats 7 en ik wil echt wel die Lambo halen.
daar zoeken toch meer mensen naar???
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Hij staat daar onder zilver. (custom silver)
Suc6!
Ja idd, dezelfde die op NFSU2 werkte. Je moet de EXE renamen naar speed2.exe geloof ik zodat ie denkt dat het NFSU2 is, maar het werkt voorlopig alleen op de demo, de officiele release heeft wat checks op de EXE blijkbaar.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 11:29:
[...]
Er is dus wel een widescreen hack?Want ik speel nu met 2 zwarten balken links en rechts van mn scherm, en die ongebruikte ruimte is toch jammer....
http://www.tigerdave.com/wgl/#NFSMW
The demo of "Need for Speed: Most Wanted" supports 640x480, 1024x768, 1280x860, and 1280x1024.
*In order to get it working with widescreen resolutions, follow these steps:
1. Download and unzip this Widescreen exe hack.
2. In the folder you installed the game demo, locate the file speeddemo.exe and rename it to speed2.exe.
3. Run the exe hack (uniws.exe).
4. From the Game drop-down menu, select Need for Speed: Underground 2.
5. In the Game Installation section, browse to and select the speed2.exe file.
6. Under New Resolution, enter the widescreen resolution you want to use (this will replace the game's 640x480 resolution with yours).
7. Click Patch.
8. Run the game and be sure to select 640x480 as the game's resolution to use the custom one you defined.
Note: Although the 3D graphics you seen on-screen will not appear stretched, the 2D HUD (Heads-Up Display, i.e. speedometer and other on-screen gauges) will appear stretched. Also, this patch does NOT work for the retail version (unless you manage to find a cracked EXE file somewhere). -- TigerDave
Verwijderd
Gister weer zo'n actie.....Ik doe knockout (#3 van blacklist) en ik blazen...die gasten liggen 800 meter achter....hoppa laatste ronde ik lig 1364 meter voor (serieus heb er op gelet
Als je catch-up in het menu uit zet werkt het ook voor de AI dacht ik zo.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:22:
Ik erger me zooooo onzettend aan het feit als je b.v. meer als 1000 meter voor ligt, als ik dan op me minimap kijk zie ik ze gewoon door stukken heengaan waar helemaal geen weg loopt...het klopt echt voor meter...
Gister weer zo'n actie.....Ik doe knockout (#3 van blacklist) en ik blazen...die gasten liggen 800 meter achter....hoppa laatste ronde ik lig 1364 meter voor (serieus heb er op gelet) ik maak geen enkele fout en blaas lekker door....en hoppa rij over de finish en keek achter me, zit die mofo op me bumper gewoon...het is dat ik nos had anders had ik nog verloren ook...WTF!!! Oke ik win dan wel maar dit slaat nergens op..kan je die catch up ergens niet in een .cfg uitzetten ofzo...best lame de AI is zo dom dat ze catch up nodig hebben om je bij te houden...KNETTER wordt ik ervan..
Catch up kan je uitzetten ergens in de optiesVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:22:
Ik erger me zooooo onzettend aan het feit als je b.v. meer als 1000 meter voor ligt, als ik dan op me minimap kijk zie ik ze gewoon door stukken heengaan waar helemaal geen weg loopt...het klopt echt voor meter...
Gister weer zo'n actie.....Ik doe knockout (#3 van blacklist) en ik blazen...die gasten liggen 800 meter achter....hoppa laatste ronde ik lig 1364 meter voor (serieus heb er op gelet) ik maak geen enkele fout en blaas lekker door....en hoppa rij over de finish en keek achter me, zit die mofo op me bumper gewoon...het is dat ik nos had anders had ik nog verloren ook...WTF!!! Oke ik win dan wel maar dit slaat nergens op..kan je die catch up ergens niet in een .cfg uitzetten ofzo...best lame de AI is zo dom dat ze catch up nodig hebben om je bij te houden...KNETTER wordt ik ervan..
spuit 11
Verwijderd
Wtf dat heb ik ook gehad....reed 250 ofzo over zo'n binnenweg....gewoon op het asfalt...niks in de buurt...bam stond ik stil ?!! ik denk wtf zal wel iets geraakt hebben....niet dus jij hebt het dus ook....lekker geprogged EA....grrrrNLuna schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:08:
Wat ik nu dus allemaal heb, voor bugs of hoe je het wilt noemen :
Verwijderd
Wel jammer vind ik dat ze een hoop styling mogelijkheden eruit hebben geflikkerd ..
ook zoals de Remklauwen... kan ik nu geen kleurtje meer geven

Die audio en LCD shit.. is wel leuk.. alleen het kost je geld en je hebt er niks aan..
dus dat is neit zo erg dat dat eruit is.. maar die andere kleine details die je kon veranderen waren wel leuk.. majaa,.. mischien express gedaan zodat de opvolger nog beter word ..
Verwijderd
inderdaad in de career mode werkt dat dus neit, althans ik heb die optie nergens gevonden...bij challenge e.d. kan het wel uiteraard en daar zet ik het dus ook altijd uit..Miles Teg schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:30:
Ja maar ja maar ja maar.... Dat werkt toch niet voor de career-mode? <insert domblondje smilie>
maar dit....vind het spel steeds minder leuk...ach ja nog 10% dan is ie uitgespeeld en kan het ding weer de kast in
Verwijderd
Dat had ik gister ook! 3 lap race lig meer als een km voor en die laatste ronde ik zweer het je. Zo goed rijd ik een rondje niet vaak meer, echt helemaal goed, geen foutjes niks! En dan zie je ze in het laatste stuk van de race naar de toe vliegen op de kaart terwijl ik vol nos gebruik komen ze dichter bij!Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:22:
Met rechtermuis toets op desktop icon NFS klikken ->eigenschappen en bij locatie dir invullen:
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c start "" /abovenormal "D:\games\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\speed.exe"
laatste sukje d:\games enz. je eigen pad opgeven natuurlijk.
Ik had er met racedriver2 ook last van (veel erger nog, niet speelbaar) en dit loste het op. Ik heb tot nu toe geen hick-up's bij NFSMW (een paar races gedaan, waar dit voorheen wel het geval was).
Verwijderd
SpeedbreakerVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:05:
Heeft iemand hier de dragrace tegen de nr 8 van de blacklist (jewels) al gehaald? Ik crash steeds in die newsvan die bijna op het eind de weg oversteekt. Heeft iemand tips?
De auto's rijden altijd hetzelfde, dus je kan het uit je hoofd leren
slomo aanzetten, reageert die van ineens anders (dwz slomo klopt niet helemaal)Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:05:
Heeft iemand hier de dragrace tegen de nr 8 van de blacklist (jewels) al gehaald? Ik crash steeds in die newsvan die bijna op het eind de weg oversteekt. Heeft iemand tips?
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Verwijderd

dat het spel dus even 'hikt' schokt op bepaalde plaatsen.W00fer schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:01:
Wat bedoel je met die hick-ups van jou ?
(dacht ik)
Lat0r
idd griffin , hier ook. dan stopt t beeld heel fftjes en daarna ben je opeens al een stukje verder. Ik kreeg hier last van bij de 81,94 drivers van nvidia. Nu 81.95 geinstaleerd en kijken of t beter is.
[ Voor 16% gewijzigd door LyP0 op 23-11-2005 14:12 ]
ik voel me lekkaah !!!
Je kan met elke auto iedereen verslaan, omdat ze nagenoeg dezelfde performance hebben.LyP0 schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:10:
jah, heel hard remmen en terug schakelen naar de 3 en dan vol gas rechts er langs, als je geluk hebt probeert jewels via links en moet zij nog ff wachten, tada gehaald. Ik deed er zelf ook meer dan 5 keer over. Btw hoe rijd die kaze of hoe heet ze, iig die na jewels dus #7 op de blacklist, mercedes clk500 ofzoiets. t enige wat ik heb is nu een volgetunde porsche maar die hield jewels niet eens bij en een volgetunde lotus maar die heeft maar een top van 140mph. Heb ik een andere kar nodig of moet het ook nog lukken met de porsche ?
Lat0r
idd griffin , hier ook. dan stopt t beeld heel fftjes en daarna ben je opeens al een stukje verder. Ik kreeg hier last van bij de 81,94 drivers van nvidia. Nu 81.95 geinstaleerd en kijken of t beter is.
Heb met m'n Eclipse (niet volledig getuned) een Gallardo gewonnen (die max getuned was), dus alles kan
Verwijderd
Dan schakel je niet goed, ik ga er gewoon links voorbij! Dus als je vlak ervoor ff nos gebruikt kan je er gewoon links voorbij! Enne remmen/inhouden en er rechts voorbij gaan is voor watjes!Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:05:
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 14:25 ]
Ik denk dat EA zich eerst geconcentreerd heeft op het maken van een nieuwe grafische engine en dat hierdoor de tuningsmogelijkheden wat naar de achtergrond zijn geschoven. Voor nfsu2 hebben ze een jaar gehad om allerlei extra tuningsmogelijkheden in te bouwen, aangezien die nog draaide op een verbeterde grafische enigine van nfsu1. Misschien zijn ze wel bezig met nfsu3 op de engine van MW, of zit er in de volgende wel weer meer mogelijkhedenVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:32:
Wat zit je nou te mekkeren... is toch leuk als ze wat dichterbij komen op het eind..![]()
Wel jammer vind ik dat ze een hoop styling mogelijkheden eruit hebben geflikkerd ..
ook zoals de Remklauwen... kan ik nu geen kleurtje meer geven![]()
Die audio en LCD shit.. is wel leuk.. alleen het kost je geld en je hebt er niks aan..
dus dat is neit zo erg dat dat eruit is.. maar die andere kleine details die je kon veranderen waren wel leuk.. majaa,.. mischien express gedaan zodat de opvolger nog beter word ..
Er zitten eigenlijk ook minder auto's in dan beloofd. 3 911en, de Pontiac GTO en de Vauxhall Monaro en 2 Corvettes..... Ik had liever de Skyline in de plek van 1 van de Porsches gezien.
En nog wat. Ik ben de CARS-directory even door geweest en daar kwam in nog wat dingen tegen die ik niet in het spel tegen kwam:
- Een map met vinyls voor een Nissan 350Z
- Een 'standaard' BMW M3
Houdt EA ons weer voor het lapje, of zijn het vergeten mappen, of zijn het voorbodes van dingen die komen gaan?
Die standaard M3 zit wel in de Black Edition, voor Quick RaceMcBoom schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:32:
[...]
Ik denk dat EA zich eerst geconcentreerd heeft op het maken van een nieuwe grafische engine en dat hierdoor de tuningsmogelijkheden wat naar de achtergrond zijn geschoven. Voor nfsu2 hebben ze een jaar gehad om allerlei extra tuningsmogelijkheden in te bouwen, aangezien die nog draaide op een verbeterde grafische enigine van nfsu1. Misschien zijn ze wel bezig met nfsu3 op de engine van MW, of zit er in de volgende wel weer meer mogelijkheden
Er zitten eigenlijk ook minder auto's in dan beloofd. 3 911en, de Pontiac GTO en de Vauxhall Monaro en 2 Corvettes..... Ik had liever de Skyline in de plek van 1 van de Porsches gezien.
En nog wat. Ik ben de CARS-directory even door geweest en daar kwam in nog wat dingen tegen die ik niet in het spel tegen kwam:
- Een map met vinyls voor een Nissan 350Z
- Een 'standaard' BMW M3
Houdt EA ons weer voor het lapje, of zijn het vergeten mappen, of zijn het voorbodes van dingen die komen gaan?
Verwijderd
Hmmz dit resulteert bij mij in het niet meer correct reageren van de controlsrtv schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:50:
Ik denk/hoop een oplossing te hebben voor de hick-up's:
Met rechtermuis toets op desktop icon NFS klikken ->eigenschappen en bij locatie dir invullen:
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /c start "" /abovenormal "D:\games\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\speed.exe"
laatste sukje d:\games enz. je eigen pad opgeven natuurlijk.
Ik had er met racedriver2 ook last van (veel erger nog, niet speelbaar) en dit loste het op. Ik heb tot nu toe geen hick-up's bij NFSMW (een paar races gedaan, waar dit voorheen wel het geval was).
Blaat...
ik heb het ookBigB schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 23:11:
Iemand een oplossing: steeds als ik busted ben en dat filmpje begint dan sluit/crashed NFS
Heb al nieuwste videodriver installed en ook geluids hardware versnelling al aangepast.
Iemand nog ideeen?
traktor scratch!
Je toetsen of stuurwiel? Het probleem zit misschien in het stuurwiel / DirectX.mokumouse schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:41:
[...]
Hmmz dit resulteert bij mij in het niet meer correct reageren van de controls
Naja, tis te proberen of wachten op een patch...
Absoluut waar, heb namelijk net de career-mode uitgespeeld... met een PuntoAngeloonie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:14:
[...]
Je kan met elke auto iedereen verslaan, omdat ze nagenoeg dezelfde performance hebben.
Verwijderd
En dat vind ik persoonlijk echt nergens op slaan, alsof de aerodynamica van een Punto zich daarvoor leentNergunsman schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:10:
[...]
Absoluut waar, heb namelijk net de career-mode uitgespeeld... met een Punto
Lat0r
ik voel me lekkaah !!!
Verwijderd
*Kuch Arcade..*kuch *kuchVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:18:
[...]
En dat vind ik persoonlijk echt nergens op slaan, alsof de aerodynamica van een Punto zich daarvoor leent
AMD64 3000+
1024MB @ Cas2
9800XT (411/370 MHz)
Zou ik naast alles op high op 1280*1024 ook nog van AA en AF kunnen genieten?
Veel leuker ook met zo'n klein bakkie iedereen zoek rijden
Alles op high behalve AA en AF gaat wel lukken, met AA wat minder in de open gebieden zoals snelwegen.Fokkie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:26:
Kan iemand me vertellen hoe dit op mijn systeem gaat draaien?
AMD64 3000+
1024MB @ Cas2
9800XT (411/370 MHz)
Zou ik naast alles op high op 1280*1024 ook nog van AA en AF kunnen genieten?
[ Voor 88% gewijzigd door Angeloonie op 23-11-2005 15:28 ]
Het is wel vet arcade, maar toch.. Het blijft een vette game.. vooral die challenges zijn wel gaaf.. Kben nu bij #7, alleen die drag race daarbij is echt onmogelijk.. dus die gaan we dan maar niet halen
mijn ride op het moment:
Klikken dan.. ('t plaatje was natuurlijk weer te groot en ik ben te lui om thumbnails te maken..)
Nog niet helemaal geupgrade.. Handling is vol, acceleration en top speed bijna.. Alleen ik blijf een hekel hebben aan die Rhino-units.. Iedere keer weer komen ze of bij een blinde hoek, of net na een heuveltje ofzo. aargh..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Dat heb ik dus ook super erg. Maargoed ik heb die tip uitgeprobeerd en de controls werken dan niet meer. Als je in het menu 1 naar beneden doet, gaat hij meteen 2 naar beneden. Heel "gestressed" dus.Griffin schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:09:
[...]
dat het spel dus even 'hikt' schokt op bepaalde plaatsen.
(dacht ik)
Verwijderd
heb je uberhaupt wel gelezen waar ik op reageerde....Nee ? dacht ik al....Ik heb het over deze versie dat idd omdat het Arcade is en de airodynamica daarin helemaal geen rekening mee wordt gehouden, speel dan TOCA Driver 2
Dit topic is gesloten.