"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
is ook leuk maar het tunen, stylen van de wagens is vet
x.excel (at) gmail (dot) com
ThX
btw geen enkele pink slip meer weten te bemachtigen na de eclipse. Dat zuigt echt man. ik kan wel 5x mn auto gratis uit de plietsie buro halen en ik heb 3 vrij tickits + a lot of money
ik voel me lekkaah !!!
...echter voor velen al te laat....
jammer dat games altijd eerder in USA uitkomen, al zou het nou een dag zijn dan zou het niet erg zijn, maar door die week(en) lopen de game makers veel inkomsten mis.
jammer... ik hoop dat mensen alsnog besluiten om naar de winkel te gaan, al denk ik dat niet.
*edit
Heeft iemand al een soort ideale cariere verloop? welke auto`s je moet kopen, welke races je moet rijden en welke upgrades je waar kan winnen?
of maakt het allemaal weinig uit?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 16:42 ]
Verwijderd

Ik rij 2de met ~250km/h en de #1 in een Elise loopt echt met ruim 100m/s uit
Dat betekend dus dat die gozer echt iets van 600km/h rijdt ofzo

Weet iemand of er al een trainer is waarmee je de catch-up uit kan schakelen?
[ Voor 17% gewijzigd door MewBie op 23-11-2005 16:47 ]
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*
Dynabyte heeft em al sinds gisteren. Ik koop spellen waarvan ik de probeer versie vet vond, of bij een worldwide release koop ik ze als ik er veel van verwacht. En ja, ook deze heb ik gekochtVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:41:
jaja morgen de officiele release...
jammer... ik hoop dat mensen alsnog besluiten om naar de winkel te gaan, al denk ik dat niet.
Heeft iemand al een soort ideale cariere verloop? welke auto`s je moet kopen, welke races je moet rijden en welke upgrades je waar kan winnen?
of maakt het allemaal weinig uit?
Tjah, ideale carriere verloop. Tot de Gallardo aan boeit het eigenlijk niet, alles rijdt toch even snel. Als je de gallardo wint zou ik met die verder gaan omdat die al ultimate dingen heeft die je zelf nog niet kan kopen. En zodra je dat wel kan weer terug stappen naar je favo bak. In mijn geval dus de DB9
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Gallardo heeft al bijna alles ultimate als je hem wintChester schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:47:
[...]
Dynabyte heeft em al sinds gisteren. Ik koop spellen waarvan ik de probeer versie vet vond, of bij een worldwide release koop ik ze als ik er veel van verwacht. En ja, ook deze heb ik gekocht
Tjah, ideale carriere verloop. Tot de Gallardo aan boeit het eigenlijk niet, alles rijdt toch even snel. Als je de gallardo wint zou ik met die verder gaan omdat die al ultimate dingen heeft die je zelf nog niet kan kopen. En zodra je dat wel kan weer terug stappen naar je favo bak. In mijn geval dus de DB9
*beeeeep*
@ jeroen hieronder: vandaag eens in de free record shop gaan kijken, daar hadden ze hem al maar dat zag er toch niet echt uit als de black edition, in het doosje was ook maar plaats voor 1 dvd en de cover was de normale versie. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat morgen in alle winkels de Black edition ligt voor +- 50 euro.
[ Voor 26% gewijzigd door Chubbchubb op 23-11-2005 17:19 ]
Powered by: blond bier
Verwijderd

Als ik die tweak van hierboven ergens gebruik die dus de prioriteit verhoogt in Windows, dan blijft gas en sturen op de meest vreemde manieren hangen, dus dan maar weer verder spelen met hick-ups.
Excel010: Het is op zich wel netjes om iemand te vermelden bij de bedankjes, als diegene daar een hoop werk in heeft zitten.
Verwijderd
is dat zo??? anders ga ik dus als ik die gallardo heb, niet nogmaal performence upgrades kiezen. En als je er dan wel een kiest krijg je dan gelijk die nos? of heb je iets dubbel?MewBie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:48:
[...]
Gallardo heeft al bijna alles ultimate als je hem wintalleen NOS niet
Verwijderd
omdat er hier lutsers zijn die verkeerde dingen gaan roepen zoals 2 versies die er voor de pc zouden zijn. Dat schept verwarring.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:13:
Waarom leest niemand meer de startpost?alles versies die in NL worden verkocht zijn Black Editions
catchup is idd onzin, rij je vol gas met nos komt er een auto voorbij rijden. bullshit man, die earl had dat ook zo erg.
btw #7 is so f*cking easy.
ben nu al 3x achter elkaar zo gepakt, begint best te iriteren !!!
[ Voor 11% gewijzigd door LyP0 op 23-11-2005 17:39 ]
ik voel me lekkaah !!!
Is het iemand al gelukt om MW in het Nederlands te krijgen en dat je dan ook de filmpjes gewoon ziet?
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 17:43 ]
Verwijderd
wanner ik ga spelen, is mjn HORIZON zegmaar een stroboscoop, het flikkert van wit naar zwart? soms dan zie 2 sec de horizon zoals het hoort, maar daarna begint de stroboscoop weer.
Ik speel met een
Intel Pentium 2,4 ghz
Ati Radeon 9700
512 RDram
Heb de nieuwste drivers van Ati geïnstalleerd...
Iemand raad?
toetsenrtv schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:04:
[...]
Je toetsen of stuurwiel? Het probleem zit misschien in het stuurwiel / DirectX.
Naja, tis te proberen of wachten op een patch...
Blaat...
Verwijderd
Natuurlijk is dat mogelijk, maar dan moet de Tweaksectie in de SP ook even aangepast worden, die linkt nu namelijk naar een onbestaande post
De tweak die in de vorige SP stond, werkt hier bij mij wel voor, alleen heb je dan geen introfilmpjes meer (Dus het EA logo e.d.). De filmpjes in de game zelf blijven hier nog wel behouden. Mocht je ook geen filmpjes ingame krijgen, dan zal ik even bekijken of er ook een andere oplossing is, in de cfg files staan namelijk ook heel veel settings, maar ik meende niet dat dit er tussen stond.theovds schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:29:
Edit:
Is het iemand al gelukt om MW in het Nederlands te krijgen en dat je dan ook de filmpjes gewoon ziet?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
uiteindelijk blijven dr nog altijd een paar kleine ergernissen over. Freak occurrances waar je ineens een politie SUV OP je dak hebt gedurende 2 km waardoor je geen flikker voor je uit ziet
Of dat je van Busted gered wordt doordat er 10 politie autos een 11e vooruit duwen. Wat heb je dr aan dat 10 cops een 11e cop vooruit duwen en in gang houden?
Nou.. ik stond er namelijk hulpeloos bovenop met een Viper...
Altijd leuk, piggyback ride met een Viper van een Police Corvette
Maar dat was dus alleen niet extreem frustrerend omdat het toevallig goed af liep.
Dat een tegenstander die 600m achter ligt ineens in een 200kmh max bochtig stuk baan HARD op me in loopt terwijl ik tegen de 320 aan zit... Met de snelheid waarmee die van -600m naar -200m kwam moest ie echt 400kmh hebben gereden op een stuk waar je met 200 al tegen de muur aan zit
Maar goed, ik heb nu iig de wetenschap dat mn Supra zo snel is als ie ooit kan worden. Alles op Ultimate en voor zover ik weet ook alle Uniques. Ik vinnet alleen wel verschrikkelijk vervelend dat ik nergens kan zien WELKE uniques ik op de auto heb zitten, want ik kan me niet meer herinneren of ik NOS heb gekregen
ik zoek het alleen denk ik niet om nog een keer door career mode naar nummer 3 te komen voor de laatste upgrade
add: oh, en het Performance Tunen van Aerodynamics maakt geen ZAK uit voor je topsnelheid. Met aero in het midden haal ik 377 en krijg ik em niet verder geNOSt, met aero helemaal naar links krijg ik ook 377 met NOS over.
[ Voor 8% gewijzigd door GTOfire op 23-11-2005 18:15 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Ja precies ik snapte al die hele heisa al niet, ik heb die tweaks exact zo gedaan zoals je zei en ik zie die filmpjes ook nog steeds gewoon, alleen de intro filmpjes niet, maar dan start het spel juist lekker snel op.FnF schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:11:
De tweak die in de vorige SP stond, werkt hier bij mij wel voor, alleen heb je dan geen introfilmpjes meer (Dus het EA logo e.d.). De filmpjes in de game zelf blijven hier nog wel behouden.
Het spel draait dus compleet klote!
Probleem:
Filmpjes stotteren als de ziekte etc... (zo erg dat 't gewoon 2 min duurt voordat ik in 't menu zit.)
Heb me videokaart al een flinke trap op z'n staart gegeven maar 't lukt maar niet..
Iemand Enig idee waar ik nog meer kan kijken?
Punten die ik heb bekeken:
Programma's op de achtergrond
Controle of Dx9 erop staat
Hardware:
Dual AMD 2600+
FX 5700LE
1GB Corsair ram
Nu weet ik dat me fx5700le een zuigkaart is..
maar zelfs zodra 't geheugen op 500mhz loopt en de core op 375 merk ik geen grote verschillen in nfsmw
Ik baal hier dus behoorlijk van eigenlijk
Ja, inderdaad, ik heb zelf gewoon even de intromovies verwijderd uit de map van Need for Speed: Most Wanted, dat is ook een optie (Of even renamen natuurlijk).MaTr1x schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:30:
[...]
Ja precies ik snapte al die hele heisa al niet, ik heb die tweaks exact zo gedaan zoals je zei en ik zie die filmpjes ook nog steeds gewoon, alleen de intro filmpjes niet, maar dan start het spel juist lekker snel op.
Als je een auto wint is deze al gedeeltelijk getuned, de Gallardo heeft dus zo goed als alles ultimate (die unique parts kunnen daar nog overheenVerwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:16:
[...]
is dat zo??? anders ga ik dus als ik die gallardo heb, niet nogmaal performence upgrades kiezen. En als je er dan wel een kiest krijg je dan gelijk die nos? of heb je iets dubbel?
Ik ben nu dus ook bezig met die #4 positie, kan je even kijken of bij jou bij race 2 die catch up ook zo verschrikkelijk is? ik verlies tot nu toe echt iedere keer met minimaal 4km achterstand tewijl ik zelf de nummers 3 en 4 eruit rij en dus zeker niet langzaam aan rijMuse schreef op woensdag 23 november 2005 @ 17:14:
Zo, ik ben onderweg naar #4 van de blacklist. Met de Gallardo is het echt een eitje.
Als ik die tweak van hierboven ergens gebruik die dus de prioriteit verhoogt in Windows, dan blijft gas en sturen op de meest vreemde manieren hangen, dus dan maar weer verder spelen met hick-ups.

[ Voor 3% gewijzigd door MewBie op 23-11-2005 19:05 ]
*beeeeep*
Het werkt niet hoorMaTr1x schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:30:
[...]
Ja precies ik snapte al die hele heisa al niet, ik heb die tweaks exact zo gedaan zoals je zei en ik zie die filmpjes ook nog steeds gewoon, alleen de intro filmpjes niet, maar dan start het spel juist lekker snel op.
Ik heb NFS MW er ff helemaal afgegooid en weer opnieuw geinstalleerd. Gelijk die tweak_nl ff gedaan en een cariere gestart. Ik krijg nu niet het filmpje te zien dat die chick je papieren controleerd enzo.
Zet ik NFS MW weer terug naar Engels, dan zie ik dat filmje wel. Vreemd..... ?
Ik heb die hele speedbreaker niet gebruikt. Remde gewoon af voor die News Van en won zo ook de race.Angeloonie schreef op woensdag 23 november 2005 @ 14:07:
[...]
Speedbreaker
De auto's rijden altijd hetzelfde, dus je kan het uit je hoofd leren
Ja, dat is inderdaad heel vreemd, want hier bij mij werkt het wel goed... Ik zal eens de cfg files bekijken of de taal ook nog ergens anders wordt opgeslagen, maar ik denk van niet.theovds schreef op woensdag 23 november 2005 @ 19:32:
[...]
Het werkt niet hoor
Ik heb NFS MW er ff helemaal afgegooid en weer opnieuw geinstalleerd. Gelijk die tweak_nl ff gedaan en een cariere gestart. Ik krijg nu niet het filmpje te zien dat die chick je papieren controleerd enzo.
Zet ik NFS MW weer terug naar Engels, dan zie ik dat filmje wel. Vreemd..... ?
Ik heb ook al het engelse language-bestand gerenamed naar het dutch language bestand, maar zonder resultaat. Vreemd. Als ik de NFS MW topics ff doorzoek, zie ik dat meer mensen dit probleem hebben.FnF schreef op woensdag 23 november 2005 @ 20:17:
[...]
Ja, dat is inderdaad heel vreemd, want hier bij mij werkt het wel goed... Ik zal eens de cfg files bekijken of de taal ook nog ergens anders wordt opgeslagen, maar ik denk van niet.
Ik heb het spel gister al gewoon in de winkel gekocht... was em aan het downloaden maar schoot niet op en had geen zin in gezeik met cracks, niet werkende versies en niet via internet kunnen spelen (en ik weet wat echte auto's kosten, dan is 43 euro niks..Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 16:41:
jaja morgen de officiele release...
Met die speciale savegame (eerder in dit topic gelinkt) kan ik trouwens ook in die M3-GTR rijden, dus volgens mij is dit gewoon de black-version. Hij heeft inderdaad wel een normale hoes... staat geen black edition op ofzo.
Erg vet spel trouwens, straks weer eens verderspelen
Damn hoe erg kun je een Carrera GT vern**kenCube schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:19:
heb nog ff 2 autotjes gemaakt, damn wat een spel![]()
![]()
*klikbaar*![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door TranceSetter op 23-11-2005 21:47 ]
Verwijderd
Misschien omdat die er niet in zit?Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:52:
Hoe kan je op de vermogensbank? Ik heb urenlang zitten zoeken in t spel maar ik kan het echt niet vinden? Zou toch het "Safety House" moeten zitten
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Verwijderd
OMG.. had ik toch wel verwacht. In de vorige versie zat ie toch voor het eerst? Iedereen was er zo over te spreken en dan laten ze hem nu weg? Lekker nep.
Auto's afstellen: Kansloos tegen een sportwagen? Ga naar je thuisbasis en stel je wagen af voor een race tegen alle mogelijke voertuigen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 22:11 ]
Verwijderd
Das behoorlijk vaag... ik speel het gewoon vloeiend met dit systeem:BaBoOn schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:34:
Heb op dit topic net effe een search gedaan.. maar kon niets vinden over me probleem..
Het spel draait dus compleet klote!
Probleem:
Filmpjes stotteren als de ziekte etc... (zo erg dat 't gewoon 2 min duurt voordat ik in 't menu zit.)
Heb me videokaart al een flinke trap op z'n staart gegeven maar 't lukt maar niet..
Iemand Enig idee waar ik nog meer kan kijken?
Punten die ik heb bekeken:
Programma's op de achtergrond
Controle of Dx9 erop staat
Hardware:
Dual AMD 2600+
FX 5700LE
1GB Corsair ram
Nu weet ik dat me fx5700le een zuigkaart is..
maar zelfs zodra 't geheugen op 500mhz loopt en de core op 375 merk ik geen grote verschillen in nfsmw
Ik baal hier dus behoorlijk van eigenlijkvooral nadat ik die minimale specs en de aanbevolen specs zag
AMD XP 2000+TB @ 1900+
Geen hoge settings, maar medium. Draait prima.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2005 22:13 ]
Dat is net zo vaag als je 1km achter staat een opeens heel hard gaat rijden. Dan rijden de enemies gewoon bijna niet. Mijn broer had dat in de eerdere races, tegenstander stond echt bijna stil >_<.w0w schreef op woensdag 23 november 2005 @ 21:38:
tis idd wel irritant als je 600meter voorligt, en je rijdt met 300km/u dat je tegenstander je nog gewoon aant inhalen is met zo'n 100m/s... echt heel vaag is dat gedaan.
Maar het is gewoon ingeprogrammeerd dat als je erg veel voorstaat hun opeens harder gaan en als je erg veel achter staat hun veel harder gaan. opzich best wel lame..
Was een beetje hetzelfde in underground 2. Reed ik met een super auto (dankzij een trainer) tegen de allerlangzaamste auto's, was hun gemiddelde snelheid hoger dan hun top!
Maar ja, houd het spel nog een beetje spannend...
Ben nu nummer 1, maar je krijgt dan helemaal niks extra's, beetje nep....
btw rij nu rond met 2 gallardo's heb al me overige bakken verkocht en daarvan 1 gekocht + upgraden en de andere via pink slip. maar ik heb wel nog een rx8, supra,porsche carrera S en m'n cayman gehouden.
ik voel me lekkaah !!!
Verwijderd
Ik ben een regelrechte idioot. Blijkt die SL6500 een naam te zijn die EA aan z'n getunede CLK gegeven heeft. Goed bezig manVerwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 17:38:
Voor de 2e maal : het screenshot bij de MB SL65 AMG is géén SL, maar een CLK.

Net in de laatste bocht haalt hij me altijd in, al trap ik vol op het gas, gebruik ik racebreaker, en gooi ik mijn nitro vol open...
Iemand een tip?
Yes, here's what I did:
1. Change the TRUST_MATCH and ADDR bind addresses in server.cfg (its in the NFSMW folder) to your Hamachi address:
Code:
...
TRUST_MATCH=%%bind("5.x.x.x")
...
ADDR=%%bind("5.x.x.x")
...
2. Start Hamachi, let it connect.
3. Disable your network adapter. (If you have more than one network interface I think you'll have to disable all of them, except the Hamachi one of course).
4. Start the game, create a LAN session.
5. Enable your network adapter and reconnect Hamachi.
6. Tell your friends to join the game.
The LAN server will shut down after each race so if you want to play again you will have to quit the game and redo steps 3 throuhg 6 all over again. I experienced a strange issue when playing against 3 other people: two of them finished first . The NFSMW netcode is a retarded pile of crap.
[ Voor 7% gewijzigd door salvador4 op 24-11-2005 00:29 ]
Heb een to the max getunede Porsche Carrera GT.
Daarvoor een Lambo Gallardo
Stotteren in de game heb ik ook af en toe last van. Alt-Tab en het is weer goed
Alleen zit er nog steeds mee, dat ik soms politie niet van me afkrijg
Topgame! beetje iets te verslavend alleen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
naja dat het werkt is iig al wat
maar iig bedankt
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2005 00:52 ]
Verwijderd
Pro's:
Geniale gfx.
Controle over auto's fijner.
Mooiere auto's.
Politie.
Grotere races.
Burnout mogelijk met zowel voorwiel als achterwiel aangedreven auto's.
Achterlijke pimp-gehalte is er af.
Mooiere verhaallijn
Con's:
Kwaaltje uit Underground (1) is terug, als je 4000 kilometer voorloopt met 400kmpu haalt je tegenspeler (cpu) je toch in. Hier had underground 2 geen last van.
Schaduw bug...erg goedkoop dat er een bug van dergelijke aard in de game zit.
Performance bug...Op snelste machienes haperingen...
Minder aan je auto aan te passen (lees, waar is neon en audio).
Je word mijn inziens een beetje te snel busted.
Verkeer kan niet zo kapot als politie evenals je eigen wagen blijft heel op wat krasjes na.
Bij optrekken lijkt het net of je handrem dr op staat. Vooral als je auto snel is is optrekken een bitch.
*alles is geheel gebaseer op mijn mening.
ondanks vele cons een prachtig spel
Need for speed blijft goed
Verder vind ik de performance inderdaad matig voor mijn systeem. Ik zet de blur in elk geval uit, vind ik alleen maar irritant en misschien scheelt het nog wel een beetje
Verwijderd
Is dat geluk, of hebben meer mensen dat? Nu heb ik de supra van meneer 13
Verwijderd
En dat zou toch de allermoeilijkste challenge moeten zijn. Right.
ag joh, is maar 1938475612x eeder gevraagtHasib schreef op donderdag 24 november 2005 @ 07:37:
Hoe kan je eigenlijk de mijlen veranderen in kilometers op je teller, maar wel zo dat het spel in het engels blijft.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
In options imperial naar metric veranderen.Hasib schreef op donderdag 24 november 2005 @ 07:37:
Hoe kan je eigenlijk de mijlen veranderen in kilometers op je teller, maar wel zo dat het spel in het engels blijft.
En idd, dit is maar 1938475612x eerder gevraagd
Heb gister de nr 11 verslagen en ik rij nu in een volledig getweakte mercedes-benz sl500.
Kijken of ik vanmiddag nog wat tijd heb, anders wordt het weer volgende week.
Ik zit nu bij #4, en ik heb tot nu toe maar 1 auto niet gewonnen, dat was die van Kaza (#9 dacht ik), maar dat was toch maar een MercedesVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 03:37:
Apart, heb nu net de nr 13 op de blacklist verslagen. Kan je van die markers kiezen. Ik heb bij alle 3 de "vijanden" een ? gekozen, en bij alle 3 heb ik hun pink-slip gekregen![]()
Is dat geluk, of hebben meer mensen dat? Nu heb ik de supra van meneer 13
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2005 08:22 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wanneer moet je eigenlijk tegen de helpers van die razor rijden ? na goed, eerst school, dan werken en daarna weer verder gamen.
Lat0r
ik voel me lekkaah !!!
#1-2-3 zijn Razor en z'n vrienden.LyP0 schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:25:
sta nu op nr5, ligt het aan mij of word het makelijker na die tuip met die eclipse. heb er nu een 911 turbo s bij gekochte, dat ding rijd echt super zelfs beter dan de gallardo soms . ochjah nu proberen op nr4 te komen, hoe rijd die jv met z'n viper ? ik weet al uit de demo dat dat ding toch wel behoorlijk goed rijd dus...
Wanneer moet je eigenlijk tegen de helpers van die razor rijden ? na goed, eerst school, dan werken en daarna weer verder gamen.
Lat0r
Ik vind persoonlijk de viper helemaal niets, zowel qua looks (geef mij maar de allereerste viper, veel ronder en mooier vormgegeven) als qua handling (wheelspin).
Verwijderd
De hele snelheidservaring, die ik met mijn opgefokte Punto veel meer had, is helemaal weg. Het sturen gaat opzich redelijk, maar niet 100x beter dan mijn Punto
Heb ik een miskoop gedaan?
Verwijderd
het ziet er super lelijk uit, en voor mijn winxp herinstall had ik dit probleem niet..
Alles op high zetten help niets..
Opnieuw Most Wanted installeren helpt niets..
help
Als je wat gelezen had had je ook gezien dat het geen reet uitmaakt welke auto je kiest, ze halen allemaal de 340 minstens. Alleen qua bochtenwerk zit er echt verschil in.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:39:
Ik ben gister van een Punto naar een Carrera GT gegaan, maar ik merk er niet geweldig veel van dat hij razendsnel is
De hele snelheidservaring, die ik met mijn opgefokte Punto veel meer had, is helemaal weg. Het sturen gaat opzich redelijk, maar niet 100x beter dan mijn Punto
Heb ik een miskoop gedaan?
Nee. Het is een bekend probleem en bijna iedereen heeft er last van.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:40:
Iemand die weet hoe ik mijn blokkerige shaduw van mijn auto oplos?
[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2005 08:41 ]
Ik speel em op 1600x1200 met 2x FSAA en alles op Max. Al zet ik alles op laag en de resolute op 800x600, haakt ie nog steeds regelmatig. Ook op mijn media center een 2600 XP met een 6600GT haakt het spel regelmatig. Ik hoop dat er hiervoor nog een oplossing komt.
Ik ben nu nummer 8 op de black list en heb alle andere auto's gewonnen.
Nog een tip : Zet autosave uit en save het spel voordat je een nieuwe rival op de blacklist uitdaagt.
Als je dan niet de pink slip hebt, laad je gewoon je laatste save en doe je alleen die challenge opnieuw zodat weer op nieuw kunt kiezen.
Is mij al twee keer voorgekomen dat ik zo toch de pink slip heb gewonne.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Mooie auto, maar de velgen zien er dus echt niet uit.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 01:06:
dat optrekken is echt zwaar bagger maar het moet maar want de rest vind ik zwaar klasse
o btw hoe is dit als winkelwagentje ?
[afbeelding]
alleen vind de politie het niet zoleuk als ik gelijk bij de kassa parkeer [afbeelding]
Beroeps brabander
Verwijderd
Vreemd, ik weet zeker dat ik het voor de herinstallatie van windows niet had..Angeloonie schreef op donderdag 24 november 2005 @ 08:40:
[...]
Nee. Het is een bekend probleem en bijna iedereen heeft er last van.
P4 3,0 Ghz@stock speed
Asus P4C800
1 Gb OCZ PC 4200
XFX Geforce 6800GT@stock speed
&the usual hardware
1280*1024, ééntje lager dan full detail, geen AA, verder alles aan.
En gdvr, wat irriteer ik me (ook) aan die mega irritante catch-up. Zelfs in NFS Underground 1 vond ik het niet zo erg (toen zelfs nauwelijks gemerkt, vond wel dat de concurrentie erg goed reed

Ook een beetje jammer van het stylen, wat nu veel minder gaat. Wel cool dat je meteen bodykits kunt installen. Ik mis neon (wat je waarschijnlijk overdag toch niet ziet
Verder dikke graphics, dikke wagens, TE leip spel. Jammer van de catch-up.
knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!
Verwijderd
vertel mij wat maar wat verwacht je van een groninger met 50% fries bloed hahahahaVuurvoske schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:10:
[...]
Mooie auto, maar de velgen zien er dus echt niet uit.
BoeruhhVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 09:56:
[...]
vertel mij wat maar wat verwacht je van een groninger met 50% fries bloed hahahaha
nofi
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 24-11-2005 10:04 ]
Verwijderd
Ik ben het helemaal met je eindconclusie eens maar ik heb nog wel een aantal cons.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 00:54:
Na het spel een keer langer gespeeld te hebben hier mijn volledig mening.
Con's:
Kwaaltje uit Underground (1) is terug, als je 4000 kilometer voorloopt met 400kmpu haalt je tegenspeler (cpu) je toch in. Hier had underground 2 geen last van.
Schaduw bug...erg goedkoop dat er een bug van dergelijke aard in de game zit.
Performance bug...Op snelste machienes haperingen...
Minder aan je auto aan te passen (lees, waar is neon en audio).
Je word mijn inziens een beetje te snel busted.
Verkeer kan niet zo kapot als politie evenals je eigen wagen blijft heel op wat krasjes na.
Bij optrekken lijkt het net of je handrem dr op staat. Vooral als je auto snel is is optrekken een bitch.
*alles is geheel gebaseer op mijn mening.
ondanks vele cons een prachtig spel
* Dragraces. Was -> race waar je snel moest schakelen en NOS gebruiken tussen versnelling 1 t/m4 Is -> uit je hoofd leer race waar het verkeer komt race geworden.

* Het verhaal. Ik voelde me als speler een beetje belachelijk gemaakt toen na 843 races en challenges zonder enige vorm van verhaal mr EA toch nog even het cliche (
Inderdaad. Niet dat die makkelijk was ofzo, maar over die Black Ed challenge deed ik 3 pogingen (gehaald met een beetje geluk gehaald dat wel) en ik vind een willekeurige toll booth challenge moeilijker.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 04:47:
Vaagheid. Ik zit redelijk vast in zowel blacklist als challenge. Maar ik heb wel zojuist de speciale Blacklist challenge uitgereden. Met level 7 heat, tegen supercharged SUV's, in een oranje-zwarte Camaro SS uit 1968 of zo. Geile bak .. maar dat ding spint echt teveel op gras. De Viper is er niks bij.
En dat zou toch de allermoeilijkste challenge moeten zijn. Right.
Die black ed challenge was erg simpel, had hem in een keer, en dan net toen ik het spel had, dus alleen demo-ervaring.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:11:
[...]
Inderdaad. Niet dat die makkelijk was ofzo, maar over die Black Ed challenge deed ik 3 pogingen (gehaald met een beetje geluk gehaald dat wel) en ik vind een willekeurige toll booth challenge moeilijker.
Gister een toll-booth challenge gedaan waar je een Murciélago had, damn wat was die irri, normaal heb ik altijd +20 sec aan het eind, hier +0.83

Shit, lees ik je spoiler in m'n quote

Ik denk dat dat al een stuk of 4 a 5 keer is gebeurd.
Maar kun je dat zo blijven doen? Of raak je op n gegeven moment ook je auto kwijt ofzo?
En hoe zie je dat hoever je daarin al bent?
Tis overigs met een wanted lvl van 4 soms heel moeilijk om niet aangehouden te worden.
Als je door zo'n roadblock knalt en je blijft ergens steken zodat je ff stil komt te staan; dan staan ze vaak al met 5 wagens om je heen. Probeer je dan nog maar es los te wrikken

[ Voor 28% gewijzigd door Silent Thunder op 24-11-2005 10:29 ]
Verwijderd
Als je mag kiezen en je wint de pink-slip wat is er dan? en wat als je die niet kiest?
naja weet igg dat ik wat meer die muts moet beuken dus
@ hierboven
met de pink slip krijg je de auto van de tegenstander in je garage erbij gezet, gratis en voor niets!
en nog voor de mensen die de db9 als een zwabber vinden rijden itt de andere auto's
ik heb hem nu bijna volledig geupgrade en mijn handeling is nu helemaal vol! alleen de top en de acceleratie nog niet maar die kan ik nog niet allemaal kopen

wel vet wrede game overigens!
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 24-11-2005 11:02 ]
Een Pink-Slip is een bijnaam voor het eigendomsbewijs van een auto, als je die dus wint is de auto van jou. In NFS:MW kan je dus de auto van je tegenstander winnen. Als je die marker niet kiest krijg je die auto dus niet.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 10:59:
Wat is pink-slip winnen?
Als je mag kiezen en je wint de pink-slip wat is er dan? en wat als je die niet kiest?
Zitten er unieke onderdelen op ofzo, of rijden ze goed (nog niet gemerkt iig)
Zolang ik met mijn Punto'tje blijf winnen verkoop ik ze gewoon
kaasz | specs | i kick ass for the lord
Er zitten unieke paintjobs op, en soms ook onderdelen. Verder hebben ze meestal betere upgrades dan degene die jij op dat moment kan kopen.PringleMaster schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:09:
Wat heb je eigenlijk aan die auto's van de tegenstanders?
Zitten er unieke onderdelen op ofzo, of rijden ze goed (nog niet gemerkt iig)
Zolang ik met mijn Punto'tje blijf winnen verkoop ik ze gewoon
Overigens gebruik ik ze niet, behalve dan de Gallardo met nieuw paintjob etc.
Verwijderd
In mijn garage een opgefokte RX8 + Eclipse (de heerlijkere auto's imo).
Ik heb iedere race nog die pinkslip gewonnen (veel mazzel), maar alleen de RX8 en Eclipse behouden.
Ik snap alleen 1 ding niet:
Hoe zie je hoe bruut het uiterlijk van je wagen is? (blauw balkje ofzo???)
Kan iem. misschien een screenie daaraan wijdden???
Nou we gaan weer vrolijk verder met Baron's Cayman S te veroveren
Het spel is über!
Gelukkig heb je niet meer zoals in Underground die sterrenVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:22:
Zo...................en toen stonden we nr.11 op de Blacklist
Ik heb iedere race nog die pinkslip gewonnen (veel mazzel), maar alleen de RX8 en Eclipse behouden.
Het spel is über!

Verwijderd
M je hoeft geen enter te gebruiken na elke zin hoor! Maar het uiterlijk maakt dus niets meer uit. Alleen een andere kleur en bodykit zorgen er wel weer voor dat je minder gezocht wordt door de politie. Maar je kan ook gewoon een beetje van auto wisselen en dan gaat de heat-level van die auto in de garage ook aardig naar beneden!Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:22:
Zo...................en toen stonden we nr.11 op de Blacklist
Het spel is über!
ontving gisterenavond om 22 uur bericht dat ze hem verstuurd hebben....
Verwijderd
*kuch*Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:45:
Ik vraag me wel een beetje af hoe belangrijk die pinkslips zijn. Ik heb nu een opgefokte Punto en een RX8, en zolang ik daar alles nog mee win hoef ik geen andereOf geeft het een soort game-status, als je 15 auto's hebt?
[rml]Angeloonie in "[ Multi-platform] Need for Speed: Most Wa..."[/rml]
Vroeg ik me dus ook al af, win nu alles met m'n PuntotjeVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:45:
Ik vraag me wel een beetje af hoe belangrijk die pinkslips zijn. Ik heb nu een opgefokte Punto en een RX8, en zolang ik daar alles nog mee win hoef ik geen andereOf geeft het een soort game-status, als je 15 auto's hebt?
zie reactie Angeloonie :
EDIT:Er zitten unieke paintjobs op, en soms ook onderdelen. Verder hebben ze meestal betere upgrades dan degene die jij op dat moment kan kopen.
haha, ben nog niet zo wakker denk ik
[ Voor 15% gewijzigd door PringleMaster op 24-11-2005 12:06 ]
kaasz | specs | i kick ass for the lord
En het spel blijft bij mij eens in de 15 minuten hangen voor zo'n 10 seconden. (P4@3ghz, Geforce 5700XT, 1024 mb geheugen moet toch voldoende zijn lijkt mij???)
Desalniettemin is het weer een erg leuk spel geworden wat zeer verslavend is!! Hulde aan EA!
[ Voor 10% gewijzigd door TutanRamon op 24-11-2005 12:08 ]
We see things as we are, not as they are
tjah.... ze smijten redelijk wat geld op hoor.Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 11:45:
ben begonnen met de punto... klein beetje getuned... toen "won" ik de golf en ben ik daar mee gaan racen zodra ik de Audi A4 kon betalen heb ik die gekocht en de Punto en Golf verkocht, zo had ik direct geld om de Audi A4 te tunen, later ook de Supra "gewonnen" deze heb ik bewaard maar wel optisch helemaal aangepast want dat ding was echt but-ugly!
Als laatste heb ik de Mazda Rx-8 "gewonnen" die heb ik nog in de garage staan... zodra ik geld nodig heb verkoop ik hem wel, aangezien hij trager is en minder potentie heeft dan een Supra.
jij kiest altijd die uniek upgrades? dat vindt ik dan weer een grote gok... unieke performance upgrade is leuk maar hoeveel nut heeft dat? unieke bodykit lijkt me ook leuk maar stel datje unieke stickers oid wint daar zit ik echt niet op te wachten.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
kunje de catch-up (ketchupTutanRamon schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:07:
En inderdaad is het erg jammer dat de CPU je binnen de kortste keren weer in de nek zit te hijgen.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dan kan je beter voor de money-marker gaan, dan krijg je soms 50.000Chaoss schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:14:
[...]
tjah.... ze smijten redelijk wat geld op hoor.
Die auto's leveren rond de 20.000 op, dus dat val ook wel weer mee.
Dat kon in NFSU2 ook niet voor de career-mode. Dat werkte alleen maar voor de single race net zoals je dat in MW ook bij het begin van een single race kunt instellen.Chaoss schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:16:
[...]
kunje de catch-up (ketchup) niet uitzetten in de optie's? kon bij NFSU2 wel... dan is het moeilijker om een achterstand weer in te halen voor zowel de CPU als jezelf.
Verwijderd
Erg mooi dat je telkens weer wijst naar oude posts, maar dit is dus totaal niet wat ik bedoel. Ik vroeg me dus niet af wat er zo speciaal aan de pinkslip auto's is, ik vroeg me af of het nut heeft 14 auto's te hebben?
Ja sorry, mijn foutVerwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 12:29:
[...]
Erg mooi dat je telkens weer wijst naar oude posts, maar dit is dus totaal niet wat ik bedoel. Ik vroeg me dus niet af wat er zo speciaal aan de pinkslip auto's is, ik vroeg me af of het nut heeft 14 auto's te hebben?
Je hebt er wel wat aan ja, een volle garage en variatie. Maar verder is er geen verschil. Je krijgt niets extra oid.
Dit topic is gesloten.