Hm meerdere safe houses. Heb je er aan 1 niet genoeg?
Is toch allemaal ghetzelfde niet?
Is toch allemaal ghetzelfde niet?
Verwijderd
Ik neem toch aan dat je een auto max getuned heb?kutkip schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:58:
Met welke wagen gaan jullie blacklist nr2 te lijf? Ik weet nog niet of ik met een Viper, Elise, Gallardo of Corvette moet gaan rijden. Of een paar wagens verkopen en die Porsche GT kopen, maar dan kan ik hem niet volledig tunen.
[ Voor 30% gewijzigd door TheovdS op 29-11-2005 14:10 ]
Verwijderd
Hahaha ja checkdangerpaki schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:44:
[...]
hoi ik heb inderdaad ook een cordless rumble 2...
werkt bij mij op dezelfde manier. vid het wel fijn spelen maar de forcefeedback is inderdaad bagger. ou weet ik dat je in het logitech profiler programma voor de pad de intensiteit van de vibratie kan instellen heb het alleen nooit echt geprobeerd.
EDIT:
speelt iemand trouwens het spel op een geunlockte 6800le en hoe gaat dat. denk dat ik vandaag de mijne binnen krijg en dan genlocked erop ga spelen.
Alle wagens die ik noemdeVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 14:01:
[...]
Ik neem toch aan dat je een auto max getuned heb?
Daar moet je deze toch gewoon mee kunnen verslaan?
Doe dan een topicreport ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 15:36:
nou nog niet dicht?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq