Heeft iemand ook die custom paint colors voor je auto, ZOOOO vet! Dan heb je dus verschillende kleuren reflecties op je auto lopen, afhankelijk van het standpunt vanwaar je op de auto kijkt (zal zo eens eens een screrenshot maken).
Daar pak ik altijd een van de doffe kleuren van, die vind ik echt mooiVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:10:
Heeft iemand ook die custom paint colors voor je auto, ZOOOO vet! Dan heb je dus verschillende kleuren reflecties op je auto lopen, afhankelijk van het standpunt vanwaar je op de auto kijkt (zal zo eens eens een screrenshot maken).
Parelmoer heet datVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:10:
Met dank aan Alfa Romeo
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Welke inboorling krijgt het voor elkaar om een TVR Tuscan zoooo toe te takelen. Het is gewoon niet mooi meer!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
TVR levert deze kleur van fabriek af hoorMAX3400 schreef op maandag 28 november 2005 @ 15:59:
[...]
Welke inboorling krijgt het voor elkaar om een TVR Tuscan zoooo toe te takelen. Het is gewoon niet mooi meer!
Iedereen zit zo moeilijk te doen om al die pink slips te bemachtigen, maar ik heb het spel met maar 3 auto's gereden. in het begin de punto gehad, toen van zo'n blacklist ventje de lamborghini gallardo, en de rest van de auto's heb ik verkocht.
Ik rij nu in 2 volledig getunede Porsche Carrera GT's, en 1 Mercedes CLK (ook volledig getuned natuurlijk)
Persoonlijk vind ik de porsches toch echt wel een stuk beter rijden als de mercedes, vandaar dat ik er 2 van heb, en ik ben aan het sparen voor de derde
Ik rij nu in 2 volledig getunede Porsche Carrera GT's, en 1 Mercedes CLK (ook volledig getuned natuurlijk)
Persoonlijk vind ik de porsches toch echt wel een stuk beter rijden als de mercedes, vandaar dat ik er 2 van heb, en ik ben aan het sparen voor de derde
Damn Britons...

Vind trouwens de kwaliteit van de Metallic Paint in NFS:MW wel erg goed als je kijkt naar de reflecties (alles trouwens op Extreme-settings qua video-opties).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Eigenlijk is TVR in handen van een 15-jarige Rus die zich nogal veel blijkt te moeien met het ontwikkel- en productieproces bij TVR. /me kent iemand die bij TVR werktMAX3400 schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:14:
[...]
Damn Britons...![]()
Vind trouwens de kwaliteit van de Metallic Paint in NFS:MW wel erg goed als je kijkt naar de reflecties (alles trouwens op Extreme-settings qua video-opties).
Iets anders, ik ben vrij hard kleurengestoord (cq. donkerblauw is voor mij basically zwart, donkergroen is voor mij bruin etc.) en ik zit me nou al een halve dag af te vragen welke van die verven voor je velgen nu écht chroom zijn. Ik gok persoonlijk op de derde van links, eerste rij, maar ben er eerlijk gezegd niet echt zeker van. Kan iemand me dat ff vertellen?
OT : goed Kris, blaas je asbak maar leeg over je tobo
"LuPo in [Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3"Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 14:10:
edit:
Dat is de custom paint color die ik er nu op heb zitten...
Dat is de custom paint color die ik er nu op heb zitten...
[ Voor 9% gewijzigd door LuPo op 28-11-2005 16:49 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
De eerste kolom, tweede rij.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 16:37:
Iets anders, ik ben vrij hard kleurengestoord (cq. donkerblauw is voor mij basically zwart, donkergroen is voor mij bruin etc.) en ik zit me nou al een halve dag af te vragen welke van die verven voor je velgen nu écht chroom zijn. Ik gok persoonlijk op de derde van links, eerste rij, maar ben er eerlijk gezegd niet echt zeker van. Kan iemand me dat ff vertellen?
hier zo een vette two/more tone colors...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ranzige kleuren..
Doe mij maar zwart of wit, JDM!
Af en toe gek doen met gifgroen ofzo kan nog wel
Doe mij maar zwart of wit, JDM!

neej joh, echt mooi is dat custom mega donker rood

of een beetje creatiever:

reacties zijn zeker welkom
ik ben nu blacklist # 5, en race het meest met de galllerdo (ofzoiets), die had k gewonnen van die andere gast # 6. heb k verder niets aan veranderd

of een beetje creatiever:

reacties zijn zeker welkom
ik ben nu blacklist # 5, en race het meest met de galllerdo (ofzoiets), die had k gewonnen van die andere gast # 6. heb k verder niets aan veranderd
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik installeer net XP64 en kom achter een probleempje met mijn logitech rumblepad in NFSMW.
Waar hij in XP32 alleen rumble deed als je ergens tegenaan kwam of over bepaalde stukjes grond zat te rijden.
Doet hij in XP64 dus rumble bijna de hele tijd (met alleen stuur bewegingen , dus links/rechts=rumble).
Dit klopt natuurlijk helemaal niet en heb rumble maar uit gezet tot ik een fix kan vinden.
Mocht iemand een idee hebben of tips , gaarne
Waar hij in XP32 alleen rumble deed als je ergens tegenaan kwam of over bepaalde stukjes grond zat te rijden.
Doet hij in XP64 dus rumble bijna de hele tijd (met alleen stuur bewegingen , dus links/rechts=rumble).
Dit klopt natuurlijk helemaal niet en heb rumble maar uit gezet tot ik een fix kan vinden.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
De eerste keer uitspelen heb ik bij nr. 13 2 keer de ?'s gekozen omdat ik persé een Supra wou hebben. Achteraf idioot, want als je de nr. 13 verslagen hebt kan je em natuurlijk ook gewoon kopen.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:50:
Ik ben benieuwd welke opties jullie kiezen nadat een Blacklist rival is verslagen?
bijvoorbeeld: Pink Slip, Unique upgrade..?
Maar goed, dat was dus de pink slip.
Alle andere blacklisters heb ik altijd de Unique Performance upgrade gekozen, en de 2e lichtelijk willekeurig een unique part upgrade of zo'n ? marker.
Nu de 2e keer kies ik zowiezo eerst de unique performance marker en daarna een ?, omdat de unique part upgrades dus idd vroege unlocks zijn van hetgeen je aan het eind van de rit ook zult hebben. Uiteindelijk 0,0 toegevoegde waarde dus, en een ? kan af en toe geld in zitten oid.
Sta met de 2e nu op nummer 8, moet nog tot nummer 3 en dan heb ik mn career compleet, omdat ik dan alle stock auto's en alle verschillende unique + ultimate upgrades unlocked heb. Oftewel, dan kan ik mn savegame hopelijk een paar keer kopiëren en in elke savegame 1 auto de snelste maken die die maar kan zijn. Handig voor LAN
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Hm na uren en uren en uren spelen (totaal eh
) krijg ik nu pas voor het eerst een error.

Alsof de duivel ermee speelt, iets hoger zeg ik nog dat ik die error nog nooit gehad heb
Alsof de duivel ermee speelt, iets hoger zeg ik nog dat ik die error nog nooit gehad heb
[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 28-11-2005 19:40 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ik ook net..TommyGun schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:40:
Hm na uren en uren en uren spelen (totaal eh) krijg ik nu pas voor het eerst een error.
[afbeelding]
lekker dan. Gaat me bounty weer. Was net zo heerlijk op gang gekomen
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Gracias
Moet overigens wel zeggen dat de politie zeer realistisch te werk gaat. Want zoals IRL kunnen ook deze agenten niet rijden, plaatsen ook deze agenten blokkades op plaatsen waar je zo ff 'achterom' rijdt, en slagen ook deze agenten er zelfs met 7 patrouillewagens niet in je te arresteren.
edit : die Clio V6 is echt wel heeeeeeeerlijk om mee te rijden. Begon al te vrezen dat er geen auto's met handling inzaten. Wel dus
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 20:42 ]
Inderdaad, die agenten zijn niet zo heel slim als het om achtervolgingen gaat. Ze wachten gewoon tot je een keer een stuurfout maakt en stilstaat tegen een auto/muur/hekje.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:50:
[...]
Gracias
Moet overigens wel zeggen dat de politie zeer realistisch te werk gaat. Want zoals IRL kunnen ook deze agenten niet rijden, plaatsen ook deze agenten blokkades op plaatsen waar je zo ff 'achterom' rijdt, en slagen ook deze agenten er zelfs met 7 patrouillewagens niet in je te arresteren.
Op die manier heeft de politie mij al 6x achtereen gearresteerd in 2 uur tijd.

/me is best wel n00b soms.

Goud is geen geld
ik net ook. G*D 5 milestones gehaald word ik busted.. G*D!!!!Frank_Knopers schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:01:
[...]
Inderdaad, die agenten zijn niet zo heel slim als het om achtervolgingen gaat. Ze wachten gewoon tot je een keer een stuurfout maakt en stilstaat tegen een auto/muur/hekje.
Op die manier heeft de politie mij al 6x achtereen gearresteerd in 2 uur tijd.![]()
![]()
![]()
/me is best wel n00b soms.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Eindelijk uitgespeeld
nadat ie vrijdag 2x crashte op het einde (als je over die open brug rijdt) had ik vandaag ff een andere auto gebruikt (gallardo) toen ging het wel goed
Verwijderd
Ik weet niet of iemand dit al heeft opgemerkt maar... mijn god wat ZUIGT die stuur support. In het vorige deel - underground 2 - kon je nog vrolijk "top of the line" stuurtjes aansluiten, nu werkt ie alleen nog maar met sweex crap stuurtjes die 1 as voor remmen/gassen gebruiken. Hun oplossing: "turn on 'combined axis' in the control panel" 
Maar mensen... ik heb toch niet voor NIKS een stuurtje uitgezocht met *2* assen?! Voor richard burns rally bijvoorbeeld vrijwel noodzakelijk; af en toe moet je lichtjes remmen en gassen tegelijk, en nee, dat geeft NIET hetzelfde effect als je gaspedaal loslaten. Iets waar EA blijkbaar anders over denkt.
Dus nu zou ik iedere keer dat ik dit $#&@( spel wil spelen in mn control panel die setting moeten veranderen... *zucht*
/me boos
En als ik dus mn pedalen niet aanraak scroll ik in het menu continu naar beneden

Maar mensen... ik heb toch niet voor NIKS een stuurtje uitgezocht met *2* assen?! Voor richard burns rally bijvoorbeeld vrijwel noodzakelijk; af en toe moet je lichtjes remmen en gassen tegelijk, en nee, dat geeft NIET hetzelfde effect als je gaspedaal loslaten. Iets waar EA blijkbaar anders over denkt.
Dus nu zou ik iedere keer dat ik dit $#&@( spel wil spelen in mn control panel die setting moeten veranderen... *zucht*
/me boos
En als ik dus mn pedalen niet aanraak scroll ik in het menu continu naar beneden

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 20:53 ]
Ik kreeg hem net ook voor het eerst. Had net de 600.000 bounty milestone gehaald, was bezig de politie van me af aan het schudden en toen kreeg ik die meldingTommyGun schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:40:
Hm na uren en uren en uren spelen (totaal eh) krijg ik nu pas voor het eerst een error.
[afbeelding]
Hoe kun je in godsnaam de politie kwijtraken bij level 4?
Ik word altijd gepakt, door Rhino's, danwel 10 politieauto's die je klem rijden, danwel door de spikstrips
Ik word altijd gepakt, door Rhino's, danwel 10 politieauto's die je klem rijden, danwel door de spikstrips
De wijzen komen uit het Oosten!
Ontwijken?NoepZor schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:02:
Hoe kun je in godsnaam de politie kwijtraken bij level 4?
Gewoon naar een Pursuitbreaker gaan, nadat je op de snelweg al tig auto's kwijt bent geraakt
Op een snelweg raakte ik ze meestal niet zo snel kwijt, ik reed dan meestal de stad in, en inderdaad pursuitbreakers gebruiken
Ik probeer over het LAN een game te starten, maar krijg dit niet voor elkaar. 
Heb via himachi een VPN verbinding lopen. Als er een server wordt gestart, is dit te zien in de lijst met LAN-games maar zodra er verbinding gemaakt wordt, blijft hij hangen op 'Connecting...' iemand een idee hoe je LAN-games werkend krijgt?
Heb via himachi een VPN verbinding lopen. Als er een server wordt gestart, is dit te zien in de lijst met LAN-games maar zodra er verbinding gemaakt wordt, blijft hij hangen op 'Connecting...' iemand een idee hoe je LAN-games werkend krijgt?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
geniaal, net die error ook gehad, r6025 pure virtual call...
had net tig politie auto's achter me... en 3 milestones
t is blijkbaar een 'programming error' misschien toch wat om te laten patchen dan want ik wil hem niet al te dikwijls tegenkomen.
had net tig politie auto's achter me... en 3 milestones
t is blijkbaar een 'programming error' misschien toch wat om te laten patchen dan want ik wil hem niet al te dikwijls tegenkomen.
Powered by: blond bier
moge hij rusten in vrede btw...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 20:51:
Voor richard burns rally bijvoorbeeld vrijwel noodzakelijk;
PSN: Leech1984
Ik heb ook last van dit probleem..GekkeR schreef op maandag 28 november 2005 @ 18:31:
Ik installeer net XP64 en kom achter een probleempje met mijn logitech rumblepad in NFSMW.
Gisteren deed hij het nog, maar vandaag opeens helemaal geen rumble meer, behalve op het gras. Ik d8 dat mn joypad kapot was, maar in windows doet hij het super bij de testen.
Zo, eindelijk weer wat pics van mij 
Gallardo, ik vind deze Wel mooi vergeleken met de meeste andere hier

Men corvette

en:
Flying above the (stupid) cops
Gallardo, ik vind deze Wel mooi vergeleken met de meeste andere hier
Men corvette
en:
Flying above the (stupid) cops
Ja dit heb ik dus ookThunderNet schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:31:
hehe die laatste screenie is meesterlijk
ik kwam er na 10 uur spelen achter dat je dus via je safe house gewoon alles direct kan doen. ... ik dacht eerst dat het net als in GTA zo was dat je naar de locaties moest rijden om een opdracht te doen ;\
ik kwam er na 10 uur spelen achter dat je dus via je safe house gewoon alles direct kan doen. ... ik dacht eerst dat het net als in GTA zo was dat je naar de locaties moest rijden om een opdracht te doen ;\
What's in the case?
tsss, iedereen weet dat je moet schakelen bij 2500 toeren...Die jeugd van tegenwoordig ook.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
O_O en ik vond dat ik in me achtervolging met 300km/h al hard reed 
300km/h, bounty: 600k, duurde 40min
Maaaaaaar dan heb je ook wat
300km/h, bounty: 600k, duurde 40min
Maaaaaaar dan heb je ook wat
Verwijderd
Die Porsche op die laatste screen is verdomme vet!

nah, mooie Chevy man
Kzal er morgen ook maar eens werk van maken (screenies)
nah, mooie Chevy man
Kzal er morgen ook maar eens werk van maken (screenies)
Druk als je aant rijden bent op B.Ron!n schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:28:
hehe die laatste screenie is meesterlijk![]()
nix safe house
Jump to safehouse is handig voor otoos wisselen of save doen
Battle.net Spud#2543
Ik win dus tot nu toe ook alles met die Clio, maar dat komt misschien omdat ik het kleinere broertje dagelijks bestuur...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 19:50:
[...]
Gracias
edit : die Clio V6 is echt wel heeeeeeeerlijk om mee te rijden. Begon al te vrezen dat er geen auto's met handling inzaten. Wel dus
De Gallardo pak ik alleen voor de achtervolgingen, daar ram je wat makkelijker mee.
Zal van de weer even wat printjes plekken van me "dikke" Clio.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Mijn Cliootje, de ene keer in blauw en de andere keer in rood......
http://img204.imageshack.us/img204/9044/clionfsmw0pc.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/9044/clionfsmw0pc.jpg
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Verwijderd
Zo ik begin echt een bloedhekel aan dit spel te krijgen. Ik vind echt dat 'busted' veel te makkelijk is. Ik sta niet eens stil of het metertje loopt al.
juist
[ Voor 98% gewijzigd door Het Fantoom op 29-11-2005 07:50 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 06:56:
Zo ik begin echt een bloedhekel aan dit spel te krijgen. Ik vind echt dat 'busted' veel te makkelijk is. Ik sta niet eens stil of het metertje loopt al.
Ik ben nog maar 1x gepakt, en dat was m'n eigen schuld ook nog eens (vol over spikestrip

tijdens een politie achtervolging niet doen neeVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 08:42:
En ik ben er gister opnieuw achter gekomen dat de R van Reset gelijk staat aan Busted
gewoon achteruit gassen is goed genoeg
Verwijderd
Sja, als je tegen een boom staat en je word van achter genomen, dan kun je vaak maar weinig he 
Verder is het me in de demo wel een keertje gelukt weg te komen met reset, maar toen kwam ik 100 meter verder terrecht, met mijn auto in de richting van de snelweg
Verder is het me in de demo wel een keertje gelukt weg te komen met reset, maar toen kwam ik 100 meter verder terrecht, met mijn auto in de richting van de snelweg
ik ook gister,
was lekker aan t cruisen ( @300 km/u) wat politie ver achter me, heli vond me ook interessant... staat er net om de bocht aan de binnenkant de politie-auto, aan de buitenkant de spikestrip. en dat alles gebeurde in 0.5 sec ofzo...
echt balen dat als je over de spikestip bent gereden echt helemaal niets meer kan doen, in het echt kan dat wel (op je velgen verder). flauw hoor
was lekker aan t cruisen ( @300 km/u) wat politie ver achter me, heli vond me ook interessant... staat er net om de bocht aan de binnenkant de politie-auto, aan de buitenkant de spikestrip. en dat alles gebeurde in 0.5 sec ofzo...
echt balen dat als je over de spikestip bent gereden echt helemaal niets meer kan doen, in het echt kan dat wel (op je velgen verder). flauw hoor

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Alsof je met 10 politieauto's achter je aan ooit nog wegkomt
Ik ben het trouwens heel wat minder gaan spelen, ik vind het toch wat minder vet dan ik aanvankelijk dacht. De besturing is echt heel raar, gas is niet te doseren (kan ik traction control nou niet vinden? Nee, don't bother, ik heb niet gezocht, maakt ook niet uit) en gaat ontzettend stapsgewijs (ik speel met stuurtje soms).
Die politieachtervolgingen zijn ontzettend onrealistisch met die Rhino's en politieauto's die je zelfs met speedboosts nog in kunnen halen, ongeacht wat voor auto ze rijden. Jammer, want grafisch gezien ziet het er best leuk uit
Die politieachtervolgingen zijn ontzettend onrealistisch met die Rhino's en politieauto's die je zelfs met speedboosts nog in kunnen halen, ongeacht wat voor auto ze rijden. Jammer, want grafisch gezien ziet het er best leuk uit
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
heb precies hetzelfde, en ook omdat ik ook battlefield2 heb, speel ik dit meer dan nfsmw. Het spel is leuk, maar na een tijdje is de lol er wel een beetje af vind ik!Grrrrrene schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:23:
Alsof je met 10 politieauto's achter je aan ooit nog wegkomtIk ben het trouwens heel wat minder gaan spelen, ik vind het toch wat minder vet dan ik aanvankelijk dacht. De besturing is echt heel raar, gas is niet te doseren (kan ik traction control nou niet vinden? Nee, don't bother, ik heb niet gezocht, maakt ook niet uit) en gaat ontzettend stapsgewijs (ik speel met stuurtje soms).
Ik vind het maar een beetje jammer. Het is gewoon precies hetzelfde als NFS:U2, alleen heb je nu politie en wat andere auto's.
Verwijderd
Je kan racen of je kan het niet.. (geintje)Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 06:56:
Verwijderd
Dat je wordt ingesloten is niet zo erg maar dat je lang en breed voordat je stil staat al af bent is gewoon bullshit natuurlijk. Daar mogen ze echt wel eens naar kijken bij een vervolg.
Ook is het niet grappig meer als je gewoon een kwartier moet rijden voor een milestone. Ik heb zo vaak dat ik die eikels al binnen een minuut kwijt ben. Moet je steeds half gas gaan rijden. En het is imo ook niet leuk meer om een kwartier bezig te zijn. Dat haalt er voor mij de lol wel een beetje af.
Ook is het niet grappig meer als je gewoon een kwartier moet rijden voor een milestone. Ik heb zo vaak dat ik die eikels al binnen een minuut kwijt ben. Moet je steeds half gas gaan rijden. En het is imo ook niet leuk meer om een kwartier bezig te zijn. Dat haalt er voor mij de lol wel een beetje af.
Verwijderd
Helemaal mee eens, dat schiet gewoon niet op...geef je 1 keer gas...dag copper...terwijl je eerst moet zien om met je neiuwe bolide heat 5 te halen om zo die bounty sneller te laten ophogen...Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:33:
Het is van het ene extreme slechte (heat 1 cop) tot het andere uiterste (heat 5 b.v. met die corvettes)...Ik zit met smart te wachten op een patch die het gewoon leuker maakt en een stuk "realistischer", zie eerdere posts over die catch-up

Ik vind het spel nog wel gaaf. Dat je zo lang bezig bent maakt het spel juist moeilijk... Nummer 60 (dacht ik) in de Challenge series is er ook zo één van... Het doel daarvan is om 15 minuten lang uit handen van de politie te blijven op niveau 5. En dat is me gister eindelijk gelukt... Maar dat na zeker 5 avonden lang continue spelen...Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:33:
Dat je wordt ingesloten is niet zo erg maar dat je lang en breed voordat je stil staat al af bent is gewoon bullshit natuurlijk. Daar mogen ze echt wel eens naar kijken bij een vervolg.

Maar verder wel een gaaf spel hoor.
geen vrienden?twinkey schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:46:
[...]
Ik vind het spel nog wel gaaf. Dat je zo lang bezig bent maakt het spel juist moeilijk... Nummer 60 (dacht ik) in de Challenge series is er ook zo één van... Het doel daarvan is om 15 minuten lang uit handen van de politie te blijven op niveau 5. En dat is me gister eindelijk gelukt... Maar dat na zeker 5 avonden lang continue spelen...![]()
En dat is dus continu spelen van 18:00 - 23:30... Gaap.
Maar verder wel een gaaf spel hoor.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om gearresteerd te worden?Ik werd toen gearresteerd en toen ik de loadgame deed hoefde ik de race niet opnieuw te rijden

Het ligt dus niet aan mij \o/Grrrrrene schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:23:
Alsof je met 10 politieauto's achter je aan ooit nog wegkomtIk ben het trouwens heel wat minder gaan spelen, ik vind het toch wat minder vet dan ik aanvankelijk dacht. De besturing is echt heel raar, gas is niet te doseren (kan ik traction control nou niet vinden? Nee, don't bother, ik heb niet gezocht, maakt ook niet uit) en gaat ontzettend stapsgewijs (ik speel met stuurtje soms).
Zaterdag een stuurtje gehaald, en het speelt nog steeds ruk
Gedoseerd gas geven lukt me wel, ik kan vrij stabiel een bepaalde snelheid rijden, maar het is net alsof er een forse deadzone in het stuurtje zit. Bij Need for Speed Porsche 2000/Unleashed speelt het wel simpelweg geweldig.
Ga jij de challenge series maar is doen... Dan kom je er vanzelf een keer achter...Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:58:
[...]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om gearresteerd te worden?
Verwijderd
ja dat heb ik ook, er is gewoon te weinig respons naa rhet stuur in het middengebied en omdat er geen fatsoenlijke settings voor stuurtjes in het spel zitten (K*T DICE) is er niks aan te doen! Beetje jammer voor een race game!Miles Teg schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 10:58:
[...]
Het ligt dus niet aan mij \o/
Zaterdag een stuurtje gehaald, en het speelt nog steeds ruk![]()
Gedoseerd gas geven lukt me wel, ik kan vrij stabiel een bepaalde snelheid rijden, maar het is net alsof er een forse deadzone in het stuurtje zit. Bij Need for Speed Porsche 2000/Unleashed speelt het wel simpelweg geweldig.
Hoop maar niet op patches. De kans dat er een unofficial patch van creatieve modders uit de bus komt is véél hoger. Patches zijn voor hun niet voordelig, tenzij er geld uit te slaan is. Was er maar een alternatief...
Deze need for speed is gewoon weer een simpele update van een spel dat al 3 jaar oud is. De Most wanted rijdt precies hetzelfde als de eerst Need for speed underground.
Verwijderd
Dan denk ik dat het verstandig is om te stoppen met dit spel.theovds schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:10:
Iemand nog een aantal tips om er voor te zorgen dat je niet gearresteerd word?
Ik sta nu op plaats 14, en ik zit een half uuur te rijden met de politie achter me aan, wordt ik gearresteerd![]()
Verwijderd
Ik hou het wel bij mn career. Daar draait het spel toch om.twinkey schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:18:
[...]
Ga jij de challenge series maar is doen... Dan kom je er vanzelf een keer achter...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 11:53 ]
niet mee eens, ik vind NFSMW veel sneller,PuDy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:42:
Deze need for speed is gewoon weer een simpele update van een spel dat al 3 jaar oud is. De Most wanted rijdt precies hetzelfde als de eerst Need for speed underground.
NFSU is trager en speel je nu een stuk simpeler.
Ja vast.. Heb pas twee races gereden maar vind het wel anders rijden dan U en U2. Force Feedback in Underground was goed, in Underground 2 was het zwaar ruk en nu is het gelukkig weer veel beter. Ook het overdag rijden bevalt me een stuk beter.PuDy schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:42:
Verwijderd
AMD 1,8
RAM 512
Gforce 2
jajaja oud bakkie maar wat me opvalt is het feit dat dit spel wel goed werkt (800x600)
en NFS underground 2 veel trager ging.
Oja zal hetveel helpen als ik mn RAM verdubbel of moet ik toch echt maar es een nieuwe
videokaart aanschaffen?
RAM 512
Gforce 2
jajaja oud bakkie maar wat me opvalt is het feit dat dit spel wel goed werkt (800x600)
Oja zal hetveel helpen als ik mn RAM verdubbel of moet ik toch echt maar es een nieuwe
videokaart aanschaffen?
Misschien omdat NFSMW grafische functies gebruikt die je videokaart niet ondersteund. Deze worden dan niet gebruikt en kan resulteren in het feit dat het spel soepeler draait. Je mist dan grafisch wel een hoop effecten. Je videokaart zal waarschijnlijk een aantal grafische hoogstandjes van Underground 2 wel gebruiken en daarom langzamer spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:56:
AMD 1,8
RAM 512
Gforce 2
videokaart aanschaffen?
Verwijderd
DICE ?!!? Kan me niet herrineren dat DICE dit spel heeft ontwikkeld (Dice = BF2)Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:19:
[...]
ja dat heb ik ook, er is gewoon te weinig respons naa rhet stuur in het middengebied en omdat er geen fatsoenlijke settings voor stuurtjes in het spel zitten (K*T DICE) is er niks aan te doen! Beetje jammer voor een race game!
Maar zoals ik al lees is de mogelijkheid voor Joystick/Stuur gewoon niet goed ingebouwd...ik

Verwijderd
ja was even in de war. te veel BF2 gespeeldVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:58:
[...]
DICE ?!!? Kan me niet herrineren dat DICE dit spel heeft ontwikkeld (Dice = BF2)
Maar zoals ik al lees is de mogelijkheid voor Joystick/Stuur gewoon niet goed ingebouwd...ikvan EA

Ik heb met mijn Logitech WingMan Formula Force GP nergens last van, die werkt prima, dus het ligt eerder aan de drivers van je stuurtje dan aan NFS:MWVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:58:
[...]
DICE ?!!? Kan me niet herrineren dat DICE dit spel heeft ontwikkeld (Dice = BF2)
Maar zoals ik al lees is de mogelijkheid voor Joystick/Stuur gewoon niet goed ingebouwd...ikvan EA
Same here.. Mijn Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel bevalt ook héél erg goed. Instellen was alleen even lastig, moest bij configuratie apparte pedaal-assen instellen en toen ik wilde spelen de instelling weer terug zetten naar gecombineerde assen.Angeloonie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:11:
Ik heb met mijn Logitech WingMan Formula Force GP nergens last van, die werkt prima, dus het ligt eerder aan de drivers van je stuurtje dan aan NFS:MW
[ Voor 20% gewijzigd door Bart© op 29-11-2005 12:21 ]
Stuurtje (Logitech MOMO Racing) werkt wel prima (in Need for Speed Porsche 2000 werkt het perfect), maar het spel reageert (lijkt het) iets te laat (bij een te verre uitslag). Nu heb je bij de Porsche versie nog een interieur, waarbij je het stuur netjes ziet meebewegen, en bij Most Wanted heb je die helaas niet, dus daar valt het ook niet bij te controleren. Misschien is het gewoon een instelling, maar die heb ik nog niet kunnen vinden in het spel.Angeloonie schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:11:
[...]
Ik heb met mijn Logitech WingMan Formula Force GP nergens last van, die werkt prima, dus het ligt eerder aan de drivers van je stuurtje dan aan NFS:MW
Verwijderd
als je een lan-game start en hij blijft connectenThunderNet schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:31:
fftjes alt+tab doen
geeft windows zo'n popup over het blokkeren van een programma (moeten alle spelers doen niet alleen de hoster)
werkte bij mij iig
en ik vind netwerk echt pWnen
gewoon 1st in het begin een auto helemaal upgraden/tunen
gister reden we allebij in een corvet.. was standaard alles al bijna helemaal vol..
reden tegen de 390 aan
dikke shit!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 12:41 ]
Verwijderd
Ik zou als ik jou was idd toch eerst en vooral werk maken van een nieuwe grafische kaart. GeForce2 is wat? 5 generaties oud ofzo? En voor een 100tal euro vind je zeker en vast een degelijke 2e hands 9800Pro/GeForce FX of met wat geluk zelfs beter.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 11:56:
AMD 1,8
RAM 512
Gforce 2
videokaart aanschaffen?
Ja idd, zeker mooi over LAN spelen. Ik zat gisteren ff mn broer te sarren. Ik zei dat ik met een standaard Lexus van zijn Lotus kan winnen. Normaal gesproken niet dus maar ik had ff een trainertje aangezet waarmee je ineens 230 M/hour(Dus geen km/u) kan rijden. Normaal gebruik ik dat niet maar dit vond ik toch wel ff grappig. Hij keek heel erg op toen ik hem voorbij stoofVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:38:
[...]
als je een lan-game start en hij blijft connecten
fftjes alt+tab doen
geeft windows zo'n popup over het blokkeren van een programma (moeten alle spelers doen niet alleen de hoster)
werkte bij mij iig(gewono netwerk geen vpn)
gister reden we allebij in een corvet.. was standaard alles al bijna helemaal vol..
reden tegen de 390 aan
dikke shit!
Wat me opvalt:
Waarom neemt niemand die telefoon toch eens op in je safehouse

Tja het is ook een arcade game en geen sim....dat had je van te voren kunnen bedenkenVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 09:29:
Catch-Up is echt gruwelijk irritant. Dat maakt het imo echt onrealistisch.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Telefoon?!?!WillemJanJansen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:04:
[...]
Ja idd, zeker mooi over LAN spelen. Ik zat gisteren ff mn broer te sarren. Ik zei dat ik met een standaard Lexus van zijn Lotus kan winnen. Normaal gesproken niet dus maar ik had ff een trainertje aangezet waarmee je ineens 230 M/hour(Dus geen km/u) kan rijden. Normaal gebruik ik dat niet maar dit vond ik toch wel ff grappig. Hij keek heel erg op toen ik hem voorbij stoof
Wat me opvalt:
Ik had gewoon helemaal in het begin menu by MyCars gekeken welke er zo al unlocked zijn..
die gepakt geupgraded en verder niets aan het uiterlijk
dus hij keek ook wel raar op toen ik met die corvette reed
bwoooooaaaaaaaaaap *tsssh* bwwwoooooooaaaaappppp *ttsshhh* bwwwwoooooaaaaaap *pppppffffffuuuuhh* BOEM
oops

bij die jongen waa rik die lan game speelde..Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:49:
[...]
Ik zou als ik jou was idd toch eerst en vooral werk maken van een nieuwe grafische kaart. GeForce2 is wat? 5 generaties oud ofzo? En voor een 100tal euro vind je zeker en vast een degelijke 2e hands 9800Pro/GeForce FX of met wat geluk zelfs beter.
was er 1 goeie pc met goeie grafische kaart
en in de pc waar ik 8ter zat zat ook een GeForce 2 in
speelt echt perfect!
grafisch niet zo mooi als die goeie pc maar zag er nog wel redelijk uit
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 13:17 ]
Trainer? Das toch een standaard functie voor computertegenstanders?WillemJanJansen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:04:
[...]
Ja idd, zeker mooi over LAN spelen. Ik zat gisteren ff mn broer te sarren. Ik zei dat ik met een standaard Lexus van zijn Lotus kan winnen. Normaal gesproken niet dus maar ik had ff een trainertje aangezet waarmee je ineens 230 M/hour(Dus geen km/u) kan rijden. Normaal gebruik ik dat niet maar dit vond ik toch wel ff grappig. Hij keek heel erg op toen ik hem voorbij stoof
Wat me opvalt:
Daar heb je de rechter CTRL knop voorVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:15:
[...]
Telefoon?!?!
Ik had gewoon helemaal in het begin menu by MyCars gekeken welke er zo al unlocked zijn..
die gepakt geupgraded en verder niets aan het uiterlijk
dus hij keek ook wel raar op toen ik met die corvette reed
bwoooooaaaaaaaaaap *tsssh* bwwwoooooooaaaaappppp *ttsshhh* bwwwwoooooaaaaaap *pppppffffffuuuuhh* BOEM
oopsmuurtje
Nee, een trainer is een bestand die je opent, waardoor je flink kunt cheaten.Miles Teg schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:16:
[...]
Trainer? Das toch een standaard functie voor computertegenstanders?
Als je bijvoorbeeld op F5 drukt, dan kun je ineens een zelf ingestelde snelheid rijden (Ik ben er 1100 Miles per uur mee gegaan
F3 is Instant brake
F2 is springen (ja springen)
F6 Hiermee ga je keihard rondjes spinnen
F1 Oneindig lachgas en speedbreaker
F10 Je kan hiermee niet busted worden.
Verwijderd
ja idd jaWillemJanJansen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:25:
[...]
Daar heb je de rechter CTRL knop voor, dan heb je tenminste nog een mooie schuine slip tegen het muurtje.. Kun je sneller verder rijden. Corvette kan ik nog niet mee rijden maar het lijkt me echt weer zo'n lompe amerikaan. Die dingen die gaan voor geen meter door bochten.
[...]
Nee, een trainer is een bestand die je opent, waardoor je flink kunt cheaten.
Als je bijvoorbeeld op F5 drukt, dan kun je ineens een zelf ingestelde snelheid rijden (Ik ben er 1100 Miles per uur mee gegaan)
F3 is Instant brake
F2 is springen (ja springen)
F6 Hiermee ga je keihard rondjes spinnen
F1 Oneindig lachgas en speedbreaker
F10 Je kan hiermee niet busted worden.
maar wel hard
Trainers zijn lame
gewoon lekker zelf goed reiden e.d.
das veel leuker
Verwijderd
Zijn hier toevallig mensen met een Logitech rumble pad? Ik las in een van voorgaande pagina's wel iemand erover dat z'n rumble bizar brak was en ik heb dat probleem dus ook! Er is echter nog nix over vermeld op al deze pagina's 
Ik krijg alleen een zwakke trilling als ik door de berm ga of ergens met 300 op knal
-edit- Ik heb die vibomode in de logitech opties al op 150% staan...
Ik krijg alleen een zwakke trilling als ik door de berm ga of ergens met 300 op knal

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2005 13:39 ]
Prt SCR toets op je toestenbord, zit bij mij naast de f12.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:31:
Kan iemand mij melden hoe ik screenshots maak?
Domme vraag waarschijnlijk maargoed.
En dan plakken in paint of iets dergelijks.
[ Voor 9% gewijzigd door Jaeger op 29-11-2005 13:34 ]
gewoon in het spel zelf eventjes op de toets: printscr. drukken en als je weer terug bent in Windows even naar paint en het er in plakken, vervolgens even opslaan als .jpg en ergens naar uploaden, bijvoorbeeld www.imageshack.us 
je kan ook screenshots maken met Fraps.
EDIT: jaeger was net wat sneller
je kan ook screenshots maken met Fraps.
EDIT: jaeger was net wat sneller
[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 29-11-2005 13:35 ]
Verwijderd
wat bedoel je met die telefoon in de safehous?!WillemJanJansen schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:04:
[...]
blablabla
Wat me opvalt:
hoi ik heb inderdaad ook een cordless rumble 2...Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:31:
Zijn hier toevallig mensen met een Logitech rumble pad? Ik las in een van voorgaande pagina's wel iemand erover dat z'n rumble bizar brak was en ik heb dat probleem dus ook! Er is echter nog nix over vermeld op al deze pagina's
werkt bij mij op dezelfde manier. vid het wel fijn spelen maar de forcefeedback is inderdaad bagger. ou weet ik dat je in het logitech profiler programma voor de pad de intensiteit van de vibratie kan instellen heb het alleen nooit echt geprobeerd.
EDIT:
speelt iemand trouwens het spel op een geunlockte 6800le en hoe gaat dat. denk dat ik vandaag de mijne binnen krijg en dan genlocked erop ga spelen.
[ Voor 11% gewijzigd door dangerpaki op 29-11-2005 13:45 ]
Verwijderd
Ah thx ik dacht dat dat niet kon tijdens het spelen.Jaeger schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:34:
[...]
Prt SCR toets op je toestenbord, zit bij mij naast de f12.
En dan plakken in paint of iets dergelijks.
Dan weet ik voldoende!
Helaas, ook met firewall uit wil het nietVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 12:38:
[...]
als je een lan-game start en hij blijft connecten
fftjes alt+tab doen
werkte bij mij iig(gewono netwerk geen vpn)
reden tegen de 390 aan
dikke shit!
Erg jammer, want het lijkt me erg leuk om tegen paar vrienden te racen
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
AL zit je in je safehouse, dan hoor je de hele tijd een telefoon rinkelen op de achtergrond. Tenminste, bij het eerste Safehouse. Ik ben nog niet in de anderen geweest terwijl ik Ming #6 net verslagen heb.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2005 @ 13:36:
[...]
wat bedoel je met die telefoon in de safehous?!
Helemaal mee eensch, al was het wel ff grappigTrainers zijn lame
gewoon lekker zelf goed reiden e.d.
das veel leuker
Catch up mode is ook Lame, hoe goed je ook rijdt, die gasten komen altijd ineens naar je toe. Ik vind dat je juist beloond moet worden al neem je al je bochten perfect. Nu maken ze het je juist nog moeilijker.
[ Voor 34% gewijzigd door WillemJanJansen op 29-11-2005 13:57 ]
Dit topic is gesloten.