“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
^^ Eensch is ... ik heb nog echt niets voorgehad op m'n systeem .. en dat staat nu toch al zo'n kleine 10 dagen onafgebroken op!Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:35:
Nou, die bugs en crashes lijken toch aan jullie systeem te liggen en niet aan NFS...
Ik speel het nu al een tijdje en nog geen 1x een crash oid gehad
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Verwijderd
Moet overigens m'n steering helemaal op minimum zetten want die wagens zijn gewoon niet op de baan te houden dan. Scheelt hem ook meteen 5 seconden, minstens.
Toch maar een vreemde keyboardhandling als je 't mij vraagt. In dat opzicht vond ik NFSU2 toch stùkken beter hoor.
Maar goed, hier zit er een A4 in, in U2 niet
edit : no errors here either. Op die crashes omwille van m'n geklooi met Tsearch na dan
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 15:51 ]
Verwijderd
Druk eens op C tijdens de gameVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:42:
Hoe zet je eigenlijk je achteruitkijk spiegel aan, zag het net op een screenie, maar is mij nog niet gelukt
Als ik via regedit motion blur uit zet, crasht het altijd bij het busted filmpje.
Als ik het terug aanzet, crasht het nooit.
Ik heb het nog niet verder getest, maar als ik zo ff nadenk, dan klopt het echt. Ik had 1 keer busted in career en toen crashte het niet, ik was toen die motion blur moe en die dan maar met regedit afgezet, en sindsdien crashte het altijd bij busted. Bij wijze van test alles een keertje full detail gezet om wat screenies te maken. Daarbij werd motion blur ook automatisch aangezet. En toen crashte het ook niet meer bij busted. Nu staat motion blur terug af en crasht het weer.
Dit is misschien ook de reden dat motion blur niet bij video options staat. Ik kan me nog goed herinneren dat deze in nfsu2 wel in de opties lijst stond.
Beetje wazig verhaal als ik het zo ff nalees, maar het lijkt me wel te kloppen. Graag iemand die dit kan bevestigen.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
InderdaadDropjesLover schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:23:
erg grote con vind ik dat er zoveel porches in zitten, sorry, maar die vind ik dus echt lelijk (behalve de carrera gt). hadden ze van mij wel een aantal andere er in mogen stoppen (skyline, mazda mx 2 / 323 ofzo)
Jammer dat er geen Ferrari's in zitten

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
1) Waarom hebben ze geen RS4 er in gezet ipv een A4 3.2?
2) Die A4 is echt te lang, het is meer een A6 dan een A4.
Samson gets me lifted!
Ik had ook liever wat 'goedkopere' auto's...lekker men moeders renault 19 tunenDropjesLover schreef op zondag 27 november 2005 @ 14:23:
ik vind die DB9 echt mega, rijdt net als de Gallardo als een kanon (mega hard en niet mee te sturen op hoge snelheid)
een nadeel van de DB9, bij de 6000+ toeren begint de turbo enorm te fluiten bij mij, een mega hoge toon, waar k meteen hoofdpijn van krijg. helaas dat ie zoveel in de 6000+ toeren rijd, het geluid van de DB9 onder de 6000 toeren is echt mega (met bodykit 2, al weet k niet of dat uitmaakt -> uitlaten)
erg grote con vind ik dat er zoveel porches in zitten, sorry, maar die vind ik dus echt lelijk (behalve de carrera gt). hadden ze van mij wel een aantal andere er in mogen stoppen (skyline, mazda mx 2 / 323 ofzo)
Dat id had ik nou ook al.Sir Smokalot schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:05:
Ik snap 2 dingen niet mbt de A4:
1) Waarom hebben ze geen RS4 er in gezet ipv een A4 3.2?
2) Die A4 is echt te lang, het is meer een A6 dan een A4.
Ik had net ook de Vauxhall Monaro VXR gekocht en een beetje getuned. Op papier moet die het aardig doen, maar hij voelt enorm traag aan in vergelijking met een gelijk getunede Mazda RX8 (van nr11?) en Cayman S (van nr10). Best jammer, in Top Gear waren ze er heel enthousiast over vorig jaar
Ik heb net de Lancer EVO gewonnen van nr 9, maar ik heb niet de problemen van iemand hierboven. Hij gaat prima de bocht door, en voelt vrij snel aan. Je moet bij het wegtrekken een beetje rekening houden met het 1-0 effect van het toetsenbord, maar dat moet voor de RX8 en Cayman ook.....
Ik heb de Monaro weer verkocht en kreeg er maarliefst 17.500 voor
Beroeps brabander
Je krijgt later in het spel een smsje dat je voor je auto de helf van de prijs van die auto zonder tuning terugkrijgt. Dus je verliest al je geld wat je aan tuning hebt uitgegeven en je krijg maar de helft van de 'stockprijs' terug.gwystyl schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:16:
[...]
Dat id had ik nou ook al.
Ik had net ook de Vauxhall Monaro VXR gekocht en een beetje getuned. Op papier moet die het aardig doen, maar hij voelt enorm traag aan in vergelijking met een gelijk getunede Mazda RX8 (van nr11?) en Cayman S (van nr10). Best jammer, in Top Gear waren ze er heel enthousiast over vorig jaar
Ik heb net de Lancer EVO gewonnen van nr 9, maar ik heb niet de problemen van iemand hierboven. Hij gaat prima de bocht door, en voelt vrij snel aan. Je moet bij het wegtrekken een beetje rekening houden met het 1-0 effect van het toetsenbord, maar dat moet voor de RX8 en Cayman ook.....
Ik heb de Monaro weer verkocht en kreeg er maarliefst 17.500 voor. Duur experimentje dus. Ze houden blijkbaar bij de verkoop geen rekening met tuning, terwijl dat in NFS Porsche wel meegerekend werd (kon je schadebakken opknappen en voor meer geld verkopen).
Eigenschuld dikke bult
Gwoon je profiel overnieuw inladen (dat flik ik als ik gepakt ben door de politie
Ik vind het spel meer een mengsel van Need for speed hot persuit & NFS Underground.
En het is nog erg gehyped ook door als die reclames op de tv en de radio.
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.
Verwijderd
Meest rottige: achtervolging van bijna half uur bezig, heel de tijd op niveau4, ga ik net het cooldown-balkje binnen, is mijn batterij van het toetsenbord plat
Ik heb trouwens nog geen enkele auto moeten kopen/tunen, ik kies er telkens die pink slip (of zoiets) uit waardoor ik gewoon verder race met auto van vorige tegenstander. Vind het jammer dat dit erin zit...
Dan moet ik ws wel autosave uitzetten. Ik had nu die Monaro gekocht, geprobeerd en hij viel tegen. Daarna inderdaad mijn profiel opnieuw ingeladen, heb ik de Monaro toch alBaBoOn schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:28:
De prijs staat erook bij als je de auto gaat verkopen dus...
Eigenschuld dikke bult
Gwoon je profiel overnieuw inladen (dat flik ik als ik gepakt ben door de politie)
Vette pech dus, maar 's kijken hoe ik dat uit kan zetten....
Ik vind de achtervolgingen heel irritant. In het begin moet ik echt moeite doen om de politie achter me aan te houden (anders haal ik geen 12/18 aangetikte wagens en een lange pursuit time), en als je eenmaal je milestones hebt kom je er nauwelijks meer af. Beide hadden wat minder extreem gemogen.
[ Voor 23% gewijzigd door gwystyl op 27-11-2005 18:19 ]
Als je op de C druk verander je gewoon de camera, maar daar kun je niet de mirror mee aan en uit zetten.
Ik heb em zaterdag bij de game expo op de xbox 360 gespeeld. Daarbij vielen mij 3 dingen op :
1. achteruitkijk spiegel (ook als je de view achter de auto hebt) (is volgens mij bij de pc versie niet mogelijk)
2. De xbox 360 versie ondersteund breedbeeld. De pc versie niet.
3. De xbox 360 versie ziet er iets kleuriger uit en speelt zich bij heel de tijd af bij zonsondergang
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Je moet net wat truukjs kennen om de politie kwijt te raken. Als je bijv. om een ommuurde parkeerplaats gaat staan kunnen ze je niet meer zien (mits er geen helicopiter is) en zo zijn er nog veel meer schuilplaatsen. Het helpt ook als je van tevoren eerst zoveel mogelijk politie auto's dumpt door de pursuit breakers (oranje driehoeken) te gebruiken.gwystyl schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:15:
[...]
Dan moet ik ws wel autosave uitzetten. Ik had nu die Monaro gekocht, geprobeerd en hij viel tegen. Daarna inderdaad mijn profiel opnieuw ingeladen, heb ik de Monaro toch al.
Vette pech dus, maar 's kijken hoe ik dat uit kan zetten....
Ik vind de achtervolgingen heel irritant. In het begin moet ik echt moeite doen om de politie achter me aan te houden (anders haal ik geen 12/18 aangetikte wagens en een lange pursuit time), en als je eenmaal je milestones hebt kom je er nauwelijks meer af. Beide hadden wat minder extreem gemogen.
//edit: JEUJ net pinkslip van nummer 8 (porsche cayman S)
[ Voor 22% gewijzigd door Vuurvoske op 27-11-2005 18:38 ]
Beroeps brabander
Ja, ik heb voorlopig alles op PRO staan; ik bedoelde meer je PerformanceSetup tijdens het rijden (ff op ESCAPE drukken en dan een paar keer naar rechts). Mijn EVO rijdt namelijk voor geen meter op PRO-parts...Vuurvoske schreef op zondag 27 november 2005 @ 17:19:
Mijn EVO heeft bij performance alles op pro, behalve bij Suspension en Nitrous daar heb ik super pro.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Nu kan ik het dus opnieuw gaan doen
Beroeps brabander
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
ik heb net met mijn fiat punto een lap knockout gewonnen tegen een carrera GT, mercedes SL; en nog een andere dikke auto

die punto vloog echt vooruit; dat invalidekarretje is ram schnell in de bochten. hij was dan wel fully tuned, maar dan nog...

punto powerrrrr

[ Voor 20% gewijzigd door Silent Thunder op 27-11-2005 19:19 ]

Like it, or don't =)
Hier rij ik overigens niet in rond, maar je ziet het al in mijn naam, ik moet gewoon een evo hebben in de garage
Mijn Mitsubishi EVO, 2 - 56K warning!
Mijn Mitsubishi EVO, 3 - 56K warning!
Trouwens, ik kan me nog herinneren dat er toen in het NFS:U-draadje een competitie was om een mooie auto in te zenden. Dit puur voor de eer; gaan we dat met NFS:MW ook nog doen?
Verwijderd
Yeah, een EVO in camouflagepakMAX3400 schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:23:
Mijn Mitsubishi EVO, 1 - 56K warning!
Trouwens, ik kan me nog herinneren dat er toen in het NFS:U-draadje een competitie was om een mooie auto in te zenden. Dit puur voor de eer; gaan we dat met NFS:MW ook nog doen?
ZEker niet lelijk idd, wel...eh, anders
Verwijderd
Die pinksslip kan je niet kiezen, je hebt een kans van 1 op 4 oid om die te winnen, je hebt dus zeer veel geluk gehadVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:12:
Ik vind het moeilijkheidsniveau nogal vreemd. De races rijd ik zonder enig probleem allemaal uit, de sprints soms met meer dan een kilometer voorsprong op de rest, maar de achtervolgingen vind ik toch wel redelijk moeilijk (als je op 4 achtervolgd wordt). Is er nergens iets te vinden om moeilijkheidsgraad van de races te verhogen, en de politie iets minder actief te krijgen?
Meest rottige: achtervolging van bijna half uur bezig, heel de tijd op niveau4, ga ik net het cooldown-balkje binnen, is mijn batterij van het toetsenbord plat=>Busted
Ik heb trouwens nog geen enkele auto moeten kopen/tunen, ik kies er telkens die pink slip (of zoiets) uit waardoor ik gewoon verder race met auto van vorige tegenstander. Vind het jammer dat dit erin zit...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Whahaa, ben stiekem benieuwd welke punto er mooier gevonden word

http://img.photobucket.co.../skracingparts/punto1.jpg
Punto is idd dik snel, rijd nu ook in een Eclipse, en dat ding is niet vooruit te branden...maar ik blijf er dan ook bij dat niks beter is dan mij IS200 tot nu toe, afgezien van de RX7 die ik nog vrijspelen moet dan
Dat heb ik dus ook ... al 2x geprobeerd maar hij blijft crashenVerwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:39:
Gvd , Ben ik op het laatste waar je die sprong moet maken ( Na razor ) , dus ik geef volgas + nitro rij dat bergje op en knalt hij terug naar windows. nu kan ik alles over nieuw doen . vond het een tof spel maar dit slaat echt alles![]()
![]()
Bij NFSU II had je veel meer tuningmogelijkheden...bij MW kan je alleen maar bodykits kopen dus ik denk dat die compo lang zo leuk niet zal worden...maar het kan altijdMAX3400 schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:23:
zebra aangereden?MAX3400 schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:23:
Lamborghini Murcielago al geprobeerd? Das in ieder geval mijn snelste wagen.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:41:
maar ik blijf er dan ook bij dat niks beter is dan mij IS200 tot nu toe, afgezien van de RX7 die ik nog vrijspelen moet dan
Ik heb er de duurste gearbox in liggen; en dat merk je ook. Hij schakelt supersnel achter elkaar in gears; en als je vervolgens die NOS aandrukt is het feest helemaal compleet, dan is ie al bijna in staat tot time-traveling

Alleen in de bochten is het, natuurlijk, wat minder als ik het vergelijk met dat kleine invalidenkarretje van een Punto. Die laatste kleeft zich vast op het wegdek, ga je gewoon no problems een bocht door. Bij de Murcielago zwieperd zijn dikke achterkant er nog wel es uit
Ja, dat is zo; aan de andere kant kan je redelijk creatief zijn met gekleurde velgen (Smokey! schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:07:
[...]
Bij NFSU II had je veel meer tuningmogelijkheden...bij MW kan je alleen maar bodykits kopen dus ik denk dat die compo lang zo leuk niet zal worden...maar het kan altijd

Scheelde inderdaad weinig; ti's nu een albino-tijger
En terecht! De Gallardo is leuk voor mensen die geen echte Lambo kunnen betalen; ben aan het sparen in NFS:MW voor, indien mogelijk, 2 Murcielago's waarbij er eentje een R-GT moet worden en eentje een VT30-uitvoering (aangezien het op de Diablo zat).Silent Thunder schreef op zondag 27 november 2005 @ 20:25:
[...]
Lamborghini Murcielago al geprobeerd? Das in ieder geval mijn snelste wagen.
Ik zal zo nog wel ff wat screenies maken, ik kan alleen nog steeds niet kiezen tussen bodykit 2 en 4, nummer 2 heeft een IMHO prachtige achterkant, maar de voorkant van 4 vinnik veel beter passen, terwijl daar de achterkant weer niet zo mooi is.
Kwa schoonheid gaat er wat mij betreft in de MW selectie niks boven een supra met body kit. In NFSU vond ik die ook al de mooiste, de algemene lijnen zijn gewoon precies wat ik in een sportauto zoek, en met een bodykit die het zooitje wat lager maakt of wat breder zonder de lijn te vernaggelen is het echt perfect
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Mijn tot nu toe dramatische aanhouding... Ik kwam dus nét met mn 2 rechterwielen op een spike terecht, 21min chase en 2,3 miljoen bounty naar de haaien..
Heb verder een hele dikke cayman met een aantal uniques, een CLK500 met een aardige uitrusting, deze punto dus, die 310 gaat omdat ik nog geen geld heb voor een nieuwe versnellingsbak en een net nieuwe Lamborghini Gallardo. Het fijnste rijdt toch die Cayman..

(voor wie denkt dat ik alleen maar van zwart hou: Hij was zo, maar vanwege de politie ben ik overgegaan op zwart

@ hieronder, wat is dat ding lelijk zeg
[ Voor 14% gewijzigd door J0YR1D3R op 27-11-2005 21:33 ]
http://www.xs4all.nl/~sjappie/suprafrontside.jpg
http://www.xs4all.nl/~sjappie/supraside.jpg
140kb p stuk, en best lelijke screenshots eigenlijk. Alles op hoog op 1600x1200 (trekt ie in het menu al niet, maar ff voor de screenies gedaan) en al die eye-candy maakt er een chaos van lijkt het wel.
In-game ziet ie dr een stuk rustiger uit
Maar goed, idee is duidelijk.
Bodykit 4, metallic rood, BBS GT velgen, Typhoon Dual scoops, trident hood, stock spoiler, vic's vynil/vinyl (pink slip gewonnen in career), alle performance op ultimate + unique, topsnelheid van 378, verder dan dat krijg ik em niet, met NOS en vrij stuk weg over, dus harder KAN ie simpelweg niet
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
ik ben helemaal gek van racegames als gran turismo, project gotham, rally games en natuurlijk nfs.
ik speel nfs mw black edition op mijn ps2 en vind hem te langzaam gaan.. hebben meer mensen hier last van? veel vertragingen en soms schokken. wel jammer vind ik
Ik rij 10 minuten op de snelweg, mijn heatmeter loopt steeds hoger, steeds meer roadblocks, maar wanneer komen de spikes?
Verwijderd
Heb hem net nog een geprobeerd en het is gelukt . Ben in elk geval nu de Most Wanted-Eraser- schreef op zondag 27 november 2005 @ 19:46:
[...]
Dat heb ik dus ook ... al 2x geprobeerd maar hij blijft crashen
Ik vind dat EA dat ook echt gefokt heeft hoor. Die textures OP de auto's zien er niet uit. Dat is de reden waarom ik geen vynil heb. Je auto is zo mooi, en dan komt er zo'n niet AA-bareGTOfire schreef op zondag 27 november 2005 @ 21:31:
http://www.xs4all.nl/~sjappie/suprarearside.jpg
http://www.xs4all.nl/~sjappie/suprafrontside.jpg
http://www.xs4all.nl/~sjappie/supraside.jpg
140kb p stuk, en best lelijke screenshots eigenlijk. Alles op hoog op 1600x1200 (trekt ie in het menu al niet, maar ff voor de screenies gedaan) en al die eye-candy maakt er een chaos van lijkt het wel.
In-game ziet ie dr een stuk rustiger uit

@labtopper
Spel is op de ps2 gewoon lelijk en ondermaats presterend. Heb hem zelf ook daarop gespeeld en hij is vaak net onder de 25 fps. Echt gaar speelt dat, heel stotterend.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
Doet me denken aan Need For Speed Underground.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:38:
Ik speel het op de PC met 10-15 pfs. Kom op .. gewoon doorbikkelen. Zie het als een extra uitdaging.
Op mn P3 - 600Mhz, Radeon 9200
elke seconde duurde 5 seconde ofzo
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Wat is nu het verschil met de vorige versie van NFS
Ik heb het 10 min gespeeld en het enige wat ik kan ontdekken, is dat er een soort bullet time inzit en politie. Ik dacht serieus dat ik iets niet zag, dus ik heb de startpost gelezen. In de startpost staat wel kort een stukje (bij about), maar dat is volgens mij van de EA site afgeplukt. Daarna nog maar eens rond gezocht in reviews, maar ook daar kon ik niks nieuws vinden.
Ben ik te kritisch, verwacht ik teveel of mis ik iets
Moet je per se die milestone events doen? Want je kan ook al aan de bounty komen door andere dingen..Dan kan je ook al je rival uitdagen.
Je hoeft ze niet allemaal te doen. Er staat per persoon bij hoeveel je er moet doen voor je hem/haar kan uitdagen. Je moet wel een bepaalde bounty hebben, en een manier om daaraan te komen is om je auto ergens neer te planten waar zeker politie is.Evolutionz schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:02:
Even een vraagje over de bounty..
Moet je per se die milestone events doen? Want je kan ook al aan de bounty komen door andere dingen..Dan kan je ook al je rival uitdagen.
Verwijderd
Mix Underground en Hot Pursuit en dit komt eruit.wwillem schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:46:
Klein vraagje:
Wat is nu het verschil met de vorige versie van NFS
Ik heb het 10 min gespeeld en het enige wat ik kan ontdekken, is dat er een soort bullet time inzit en politie. Ik dacht serieus dat ik iets niet zag, dus ik heb de startpost gelezen. In de startpost staat wel kort een stukje (bij about), maar dat is volgens mij van de EA site afgeplukt. Daarna nog maar eens rond gezocht in reviews, maar ook daar kon ik niks nieuws vinden.
Ben ik te kritisch, verwacht ik teveel of mis ik iets
Opzich best vermakelijk, halverwege bij de 'sports-cars' begint het leuker te worden maar vind het jammer dat de serie steeds meer arcade wordt.
Ik had zelf nog een vraagje, ben ik nu blind of kan je met quick/lan race niet eens free roamen? Ofwel is dit alleen mogelijk met je career wagens?
En opmerkingkje voor startpostmaker, misschien kunnen de 'officiele' teksten gewoon in het engels, ik bedoel 'Maar verspeel niet te veel tijd aan de witte hekjes, want de politie zit achter je aan voordat je "Hallo agent" kunt zeggen.' asjeblieft zeg
[ Voor 37% gewijzigd door marcovtwout op 27-11-2005 23:11 ]
Verwijderd
http://home.planet.nl/~Slage022/a4.jpg
http://home.planet.nl/~Slage022/a3.jpg
http://home.planet.nl/~Slage022/a2.jpg
En mijn lambo, waar ik niks aan ga veranderen want die hoort gewoon zo
http://home.planet.nl/~Slage022/l1.jpg
http://home.planet.nl/~Slage022/l2.jpg
Doe voortaan eens netjes resizen
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 27-11-2005 23:44 ]
Voor zover ik weet is Need for Speed _altijd_ al arcade met uitzondering van Porsche Unleashedmarcovtwout schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:10:
[...]
Mix Underground en Hot Pursuit en dit komt eruit.
Opzich best vermakelijk, halverwege bij de 'sports-cars' begint het leuker te worden maar vind het jammer dat de serie steeds meer arcade wordt.
Ik had zelf nog een vraagje, ben ik nu blind of kan je met quick/lan race niet eens free roamen? Ofwel is dit alleen mogelijk met je career wagens?
En opmerkingkje voor startpostmaker, misschien kunnen de 'officiele' teksten gewoon in het engels, ik bedoel 'Maar verspeel niet te veel tijd aan de witte hekjes, want de politie zit achter je aan voordat je "Hallo agent" kunt zeggen.' asjeblieft zeg
Maar het is inderdaad vrij irritant dat wanner je net 10 RB met spikes, 100000CTS, 200k premie enzo hebt bijeengereden het je dan gepakt wordt
Verder geweldig spel en nog geen crashes op mn pc
Verwijderd
Net als bij de NFSU2 variant had je, als ik het goed herinner, de toyota corola (?). Deze auto in combinatie met bepaalde unique upgrades was de snelste in het spel.
Iemand een idee?
Die witte Cayman die ik liet zien, die HOORT gewoon zo. Witte lak, rode velgen.caspergt schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:06:
1 vraagje , wat vinde jullie nou mooi aan schijtbruine velgen of pimpelpaarse velgen ?

[Deze dus]
Een Cayman S hoort een GT3 RS te zijn, jajaJ0YR1D3R schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:31:
Ik vind het geluid door sommige upgrades redelijk verne*kt raken eigenlijk.. Een punto lijkt eigenlijk meer op een of andere hoogtoerige machineDe CLK500 die ik heb lijkt nog wel erg op een echte, best dik V8 geluid.
[...]
Die witte Cayman die ik liet zien, die HOORT gewoon zo. Witte lak, rode velgen.
[afbeelding]
[Deze dus]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Nee hoor:Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:41:
[afbeelding]
Ik denk dat dit aardig de top is...
NeeeeRedFox schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:37:
[...]
Een Cayman S hoort een GT3 RS te zijn, jaja.
Ik ga tot nu toe ook voor de SL. Heerlijke wagen imho en hij ziet er tenminste al slick uit zonder er wat aan te doen.Skyline GT-R schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:20:
Iedereen zit hier maar zijn vette bakke te showen, maar ik heb nog geen enkele SL gezien... Ik heb er eentje en ik moet zeggen dat die gaat als een trein, en het geluid... geweldig!
Ben sowieso wel blij dat je in MW niet meer hoeft te vervelen met spoilers/roof scopes/body kits/etc. Nou blijven mijn auto's tenminste mooi
(ik rijd dus gewoon in een zilvergrijze SL, niks gepimped
Ik zit momenteel op 15% van het spel.
ik sta 13des in de blacklist.
Ik kan mijn auto uitbouwen, met de lak spelen ed. Maar tunen niet.
Is dit normaal?
De Nederbelg !
Bij elke upgrade staat precies wanneer je hem kan toepassen (na het verslaan van welke blacklist gast). Ook bij de performance upgrades. Kijk daar nog maar eens rond, dan weet je wat je kan.jellabie schreef op maandag 28 november 2005 @ 00:02:
Misschien een domme vraag, Maar ik kan mijn moter niet tunen?
Ik zit momenteel op 15% van het spel.
ik sta 13des in de blacklist.
Ik kan mijn auto uitbouwen, met de lak spelen ed. Maar tunen niet.
Is dit normaal?
Ik heb trouwens gemerkt dat sommige auto's die ik gewonnen heb niet meer terug kunnen naar stock, maar dat ze minimaal sommige opties op pro of ultra pro hebben staan. Niet dat ik ze langzamer wil hebben, het viel me gewoon op.
Net de Mustang van Jewels gewonnen (#8), dus ik ben op de goede weg
Ben even met een nieuwe game begonnen; op dit moment pak ik alle pink-slips van mijn tegenstanders en met de meest recent gewonnen auto rij ik dan de volgende tegenstander weg. Dus tenzij je zeker weten een eigen auto wil bouwen, het kan ook met de gewonnen auto's.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:29:
Ik vroeg me af of je voor NFSMW een beste volgorde hebt voor de keuze van je auto (net als de onderdelen).
Net als bij de NFSU2 variant had je, als ik het goed herinner, de toyota corola (?). Deze auto in combinatie met bepaalde unique upgrades was de snelste in het spel.
Iemand een idee?
Qua upgrades; ik heb wel gemerkt dat de unique upgrades op de een of andere manier minder goed presteren dan degenen die je voor veel geld moet kopen. Sowieso de suspension zou ik gewoon kopen; die voelt beter aan.
En tevens gelijk je einde naar de snelste 0 vanaf die snelheid, want je gaat nooit meer die middengeleiders ontwijken.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 22:41:
[afbeelding]
Ik denk dat dit aardig de top is...
En tja, gisteravond.....ahummm vanmorgen nog even terecht gekomen op nummertje 4, de drag daar zuigt, gelukkig kon ik nog net me bumper als eerste over de meet brengen, beide in de tijd van 34.48..
PS...ik race nog steeds met de Clio, ondertussen met alle upgrades zo een beetje, de Viper en DB9 voor het geval ik ze nodig heb met rammen.
[ Voor 11% gewijzigd door Flame17 op 28-11-2005 08:09 ]
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Wat een klote challenges zitten er tussen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
yup
standaard specs van de A4 zijn niet bijzonder goed, maar zodra je hemg aat tunen
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 28-11-2005 09:12 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ueh, het IS ook een mengsel van Underground en Hot Pursuit? Hoe kom je aan het idee dat het dat niet zou zijn?Coolmaster schreef op zondag 27 november 2005 @ 18:05:
Zijn er misschien ook nog mensen die er niks aan vinden zoals ik?
Ik vind het spel meer een mengsel van Need for speed hot persuit & NFS Underground.
En het is nog erg gehyped ook door als die reclames op de tv en de radio.
Verwijderd
Mijn Cayman knippert tussen de 387 en 388, alsof er een soort begrenzing op zit.
Verwijderd
En als je op de snelheid zit waarop je wagen zelf (bijna) niet meer accelereert zorg dan dat je dan pas je nos gaat gebruiken, je zou dan vrij hoog moeten kunnen komen. Tot je dus idd die begrenzer een keer tegenkomt.
Helemaal mee eens, dat je geen overdreven grote spoilers en bumpers moet plaatsen die je wagen alleen meer lelijker maken. Ik heb een metalic zwarte SL met grijze BBS RX velgen en donkerzwart getinte ruiten, verder niks. Gewoon een hoog Brabus gehalte dusIceStorm schreef op zondag 27 november 2005 @ 23:49:
[...]
Ik ga tot nu toe ook voor de SL. Heerlijke wagen imho en hij ziet er tenminste al slick uit zonder er wat aan te doen.
Ben sowieso wel blij dat je in MW niet meer hoeft te vervelen met spoilers/roof scopes/body kits/etc. Nou blijven mijn auto's tenminste mooi![]()
(ik rijd dus gewoon in een zilvergrijze SL, niks gepimped).
Skyline GT-R schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:10:
Helemaal mee eens, dat je geen overdreven grote spoilers en bumpers moet plaatsen die je wagen alleen meer lelijker maken. Ik heb een metalic zwarte SL met grijze BBS RX velgen en donkerzwart getinte ruiten, verder niks. Gewoon een hoog Brabus gehalte dus
Hele andere vraag die ik zo snel niet kan terugvinden. Er zijn geen difficulty-levels in te stellen of wel? Daar was ik gisteren naar op zoek omdat ik een race verloor maar ik kon het nergens vinden (alleen bij quick races).
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2005 10:31 ]
Verwijderd
Hoe moet je die unique dingen op je auto zetten. De dingen die je wint van blacklist mannetjes. Ik heb er namelijk 4 en nou had ik net van een nieuwe blacklist gewonnen en kon ik dus niet door omdat ik de uniques niet op m'n auto kan zetten
Gewoon naar een shop gaan en op 1 drukken (Backroom)Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:36:
even een vraagje:
Hoe moet je die unique dingen op je auto zetten. De dingen die je wint van blacklist mannetjes. Ik heb er namelijk 4 en nou had ik net van een nieuwe blacklist gewonnen en kon ik dus niet door omdat ik de uniques niet op m'n auto kan zetten
Die spoilers op de Ford GT

Volgens mij zijn die dingen echt 200% groter dan de normale spoilers, afschuwelijk

Verwijderd
als je teminste alle preformance op Ultimate heb.. en dan nog een Unique Egine,Transmission, & Suspension..+turbo.. dan haal je echt de MAX uit je auto..
Wel jammer is dat de auto gewoon zelfde power blijft hebben als dat je hem stock koopt.
Dus bijv. Koop een clio die gaat in z'n 1ste versnelling 75 Km/h. maar als alles op ultimate is getuned.. trekt hij niet meer door.. maar nog steeds 75 alleen de top word hoger en de acceleratie is sneller.. was wel leuk geweest als je er een andere motor in propt dat ie gelijk tot de 100 gaat in z'n 1ste versnelling..
dit heeft meer te maken met je versnellingsbak dan met je motor...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:18:
Wat me wel is opgevallen dat die Unique preformance parts. wel wat effect hebben op je auto.
als je teminste alle preformance op Ultimate heb.. en dan nog een Unique Egine,Transmission, & Suspension..+turbo.. dan haal je echt de MAX uit je auto..
Wel jammer is dat de auto gewoon zelfde power blijft hebben als dat je hem stock koopt.
Dus bijv. Koop een clio die gaat in z'n 1ste versnelling 75 Km/h. maar als alles op ultimate is getuned.. trekt hij niet meer door.. maar nog steeds 75 alleen de top word hoger en de acceleratie is sneller.. was wel leuk geweest als je er een andere motor in propt dat ie gelijk tot de 100 gaat in z'n 1ste versnelling..
de versnellingsbak heeft bepaalde verhoudingen... hoe korter, hoe sneller je door je versnellingen heenbent
als je een lange verhouding hebt kun je langer doortrekken in een versnelling
PSN: Leech1984
Verwijderd
Ook al upgrade je alles tot de max..?
Verwijderd
bijvoorbeeld: Pink Slip, Unique upgrade..?
Je kan ook gewoon auto-save uitzetten (bij gameplay options dacht ik), als je dan geen pink slip hebt kun je gewoon opnieuw loadenVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 10:21:
Ik heb tot nu toe alle pink slips nog gewonnen, voordat ik een blaclist racer uitdaag, kopieer ik mijn savegame ff naar een andere map. dan rij ik de race en als ik gewonnen ben pak ik altijd het middelste en de rechtse vraagteken, tot nu toe (4x) gelukt, en als het dan niet zou lukken kan ik de savegame trug zetten en opnieuw rijden en dan de pink slip winnen. Tot nu toe nog niet nodig gehad ghehe zal binnekort wel veranderen
Tot #5 elke keer voor de Pink Slip gegaan, daarna niet meer (niet boeiende auto's). Geld is ook wel leukVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 11:50:
Ik ben benieuwd welke opties jullie kiezen nadat een Blacklist rival is verslagen?
bijvoorbeeld: Pink Slip, Unique upgrade..?
ga topic maar eens doorlezen.. is maar 1000000x gevraagt ofzoBlack Label schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:38:
Is er ook een optie aanwezig in het spel om, de mh/p meter te veranderen in km/h?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Verwijderd
Verwijderd
Ja, dan moet je hier even kijken.Black Label schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:38:
Is er ook een optie aanwezig in het spel om, de mh/p meter te veranderen in km/h?
Verwijderd
Klopt maar ik ken mezelf en dan vergeet ik na een uur gamen te saven-Eraser- schreef op maandag 28 november 2005 @ 12:01:
[...]
Je kan ook gewoon auto-save uitzetten (bij gameplay options dacht ik), als je dan geen pink slip hebt kun je gewoon opnieuw loadenmaar je moet dan wel tussendoor zelf saven

Verwijderd
hehe zo houd je het spel ook langer houdbaarVerwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:17:
[...]
Klopt maar ik ken mezelf en dan vergeet ik na een uur gamen te saven![]()
Verwijderd
zit er ook een optie in om mp/h om te zetten naar km/h

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:41:
tog vraag ik me 1 ding af:
zit er ook een optie in om mp/h om te zetten naar km/hhahaha geintjuhhhhhhhhhhhh
Lolbroek
* Angeloonie stopt de honkbalknuppel weer weg
Nej, hoe kun je nou km/h om zetten naar mp/h? Van mp/h naar km/h weten we inmiddels wel, maar hoe zit het nou andersom?Verwijderd schreef op maandag 28 november 2005 @ 13:41:
tog vraag ik me 1 ding af:
zit er ook een optie in om mp/h om te zetten naar km/hhahaha geintjuhhhhhhhhhhhh
* TheFruitNerd vraagt om een ros met een goedendag

[ Voor 12% gewijzigd door TheFruitNerd op 28-11-2005 14:08 ]
- B.L.A.A.T. -
Dit topic is gesloten.