[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.242 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:42
Kwam ik ook achter ja....maar wat moet je dan doen als zon SUV je omver beukt en boven op je ligt? :( ben nu nog steeds bezig met die 2 spijkermatten omdat ik steeds gearresteerd word door zon kut SUV die me omver beukt...kan je trouwens 100% halen door zo snel mogelijk door de game te gaan?...dus niet alle milestones en races maar gewoon wanneer je tegen de blacklistmember mag meteen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Smokey! schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:19:
Kwam ik ook achter ja....maar wat moet je dan doen als zon SUV je omver beukt en boven op je ligt? :( ben nu nog steeds bezig met die 2 spijkermatten omdat ik steeds gearresteerd word door zon kut SUV die me omver beukt...kan je trouwens 100% halen door zo snel mogelijk door de game te gaan?...dus niet alle milestones en races maar gewoon wanneer je tegen de blacklistmember mag meteen gaan.
van die SUV heb ik gelukkig geen last meer...mn auto is veel te snel voor hen :9~ ...Mn Subaru Impreza stond op 4 van de 5 met impound..dus die heb ik moeten verkopen :( rij nu in een Aston Martin DB >:)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sauzijsje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-03-2024
Weet iemand inmiddels al hoe je zelf je resolutie in kunt stellen? Kzou hem graag op 1920×1200 hebben. Is daar al wat over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sauzijsje schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:24:
Weet iemand inmiddels al hoe je zelf je resolutie in kunt stellen? Kzou hem graag op 1920×1200 hebben. Is daar al wat over bekend?
Kan zo niets vinden, de enige config file waar info in terecht komt lijkt me in mijn documenten, maar die is *niet* te openen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Smokey! schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:19:kan je trouwens 100% halen door zo snel mogelijk door de game te gaan?...dus niet alle milestones en races maar gewoon wanneer je tegen de blacklistmember mag meteen gaan.
Ik heb sta op #1 in blacklist en zit op 81%. Slechts een paar race events/milestones 'te veel' gedaan.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Ik heb probleemtje met spel, sinds 1 dag, gaat mn auto continue naar links, zonder dat ik stuur.
Zit met keyboard te spelen, maar dit is heel irritant, gebeurt in de andere auto die ik heb ook en heb geen idee hoe het op te lossen.
Kan eigenlijk niet racen nu, want dan ben ik drukker bezig met de koers te corrigeren, dan op de weg te letten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:52

Lightah

Strikes Again

bangkirai schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 13:36:
Ik heb probleemtje met spel, sinds 1 dag, gaat mn auto continue naar links, zonder dat ik stuur.
Zit met keyboard te spelen, maar dit is heel irritant, gebeurt in de andere auto die ik heb ook en heb geen idee hoe het op te lossen.
Kan eigenlijk niet racen nu, want dan ben ik drukker bezig met de koers te corrigeren, dan op de weg te letten :(
Heb je een andere controller ook aan de pc hangen, een joystick of stuurtje oid?

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wordt echt schijtziek van die Challenges, ze lukken gewoon echt niet :X Ook vind ik de races niet leuk meer omdat ze nu ineens 4(!) laps zijn, en dan ook nog eens een extreem lang circuit met tegenstanders die cheaten :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Das EA he, overdreven "cheatende" AI sinds het eerste spel al ofzo. Ze doen niet bepaald veel moeite om ze op een andere manier uitdagend te maken dan ze mysterieus uit het niets te laten komen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik irritant vind bij Tolbooth challenges, is dat de politie wél afgesloten shortcuts kan nemen, en die voor mij afgesloten zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ik word nu toch echt moe van de bugs in het spel. Ten eerste loopt het spel altijd vast als ik gebust word, nu had ik eindelijk na 10 x proberen (ben bij blacklist 4) die milestones gehaald en een bounty van circa 400.000, had bijna de laatste politie afgeschud, krijg ik voor het eerst in het spel die speed.exe error. Kan ik weeer opnieuw beginnen. Ik vind het niet erg als het een beetje moeilijker wordt maar dit wekt alleen maar irritatie op. Ik laat het spel denk ik maar even liggen tot ea met een patch komt ofzo. Ik ga mijn tijd maar even in Call of Duty 2 steken.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe ik de brightness in need for speed zelf kan aanpassen. Anders moet ik mijn brightness van me monitor aanpassen waardoor alles anders wordt. Alvast bedankt,

gr Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
DaChosen1 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:00:
ik word nu toch echt moe van de bugs in het spel. Ten eerste loopt het spel altijd vast als ik gebust word, nu had ik eindelijk na 10 x proberen (ben bij blacklist 4) die milestones gehaald en een bounty van circa 400.000, had bijna de laatste politie afgeschud, krijg ik voor het eerst in het spel die speed.exe error. Kan ik weeer opnieuw beginnen. Ik vind het niet erg als het een beetje moeilijker wordt maar dit wekt alleen maar irritatie op. Ik laat het spel denk ik maar even liggen tot ea met een patch komt ofzo. Ik ga mijn tijd maar even in Call of Duty 2 steken.
Het spel is inderdaad genaaid aan alle kanten... VEEL te snel gereleased of zo? Lijkt op een afraffelwerkje. Het is niet eens het downloaden waard zo ;)

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Laatst online: 16:42
spyros schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 12:23:
[...]

van die SUV heb ik gelukkig geen last meer...mn auto is veel te snel voor hen :9~ ...Mn Subaru Impreza stond op 4 van de 5 met impound..dus die heb ik moeten verkopen :( rij nu in een Aston Martin DB >:)
Haha...ik heb een EVO maar als die gasten tegen je in komen rijden.....dan heb je niets aan je snelheid en zij zijn veeeeel sterker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Even ook maar eens mijn auto showen :)

*klikbaar*
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/pics/screenshots/lambom.jpg

Sinds ik em heb, alles met deze auto gedaan =)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Chester schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:30:
Even ook maar eens mijn auto showen :)

*klikbaar*
[afbeelding]

Sinds ik em heb, alles met deze auto gedaan =)
Les: Hoe verneuk je je lambo :'(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen de velgen zijn mooi (als ze neit rood waren). een lambo moet gewoon zwart zijn met zilver kleurige grote velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:41:
[...]

Les: Hoe verneuk je je lambo :'(
Het is maar goed dat je die van mij niet hebt gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 20:47
Smokey! schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:29:
[...]

Haha...ik heb een EVO maar als die gasten tegen je in komen rijden.....dan heb je niets aan je snelheid en zij zijn veeeeel sterker
wel als je ze aan ziet komen en je hebt nitro >:)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Schitterend, zat net in een achtervolging waarbij iets van 8 tot 10 politie wagesn achter me aan zaten. En ineens verschijnt er een roadblock verder op, dus ik vol de nitro erop om er doorheen te rammen, gaat er ineens een politie voor me rijden :P Dus ik duw em zo die roadblock in. Echt overal vlogen auto's om me heen, en ik schoot er onder door. Daarnaast ramden de overgebleven achtervolgers ook nog eens de roadblock, dus ik zag echt een chaos toen ik achterom keek. Erg cool, dat was de mooiste actie tot nu toe voor mij. Ik word alleen gek van die spike strips, kunt er niet overheen en niet omheen, want er staan van die grote suv's naast. En achteruit wil ook niet want er rijden 5 andere wagens je achterbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei!

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/c1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/c2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/c3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:47:
alleen de velgen zijn mooi (als ze neit rood waren). een lambo moet gewoon zwart zijn met zilver kleurige grote velgen.
Geel mag er ook zijn hoor ;)

En @ chester. Verder een heel sexie ding :9~

Gaat ook mijn favo bak worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die roadblock challenges rampzalig, de politiedoet er maar wat lang over om überhaupt een roadblock op te zetten, soms wilde ik dat er een code was om een roadblock te spawnen; ik zat net 5 minuten te wachten op een roadblock :/.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Voor de weinigen tot geen die mijn experiment aan het volgen waren, ik heb als controle NOG een keer een career gestart en de eerste 2 blacklisters verslagen. Resultaat: dezelfde performance upgrades als de keer ervoor. En ik weet 90% zeker dat ze de eerste keer ook hetzelfde waren.

Wat betekent dat:
- unique Performance Upgrades zijn vastgesteld per blacklist racer. Niks randoms, als je de part kiest krijg je een vooraf bepaalde upgrade.

De upgrades die ik nu zeker weet (1 van de eerste keer die ik me 100% herinner, de rest dus gister en vandaag getest):

#3 Engine

#8 Transmission
#9 Supercharger
#10 Suspension
#11 Tires
#12 Supercharger
#13 Transmission
#14 Suspension
#15 Brakes

Wat ik me kan herinneren van de 6 die ik alleen in mn eerste career nog heb gehaald kom ik in totaal op dit lijstje, waarvan ik er nog 2 niet heb bijgeteld, want ik weet bij god niet meer welke dat waren. Ik gok op brakes en tires.
Total tally:
Engine 1x
Transmission 2x
Suspension 2x
Nitrous 1x
Tires 2x
Brakes 1x
Turbo/Supercharger 4x

Oftewel, het is ZWAAR fucked up. Want wat denkt EA dat wij hebben aan 4x dezelfde upgrade, om vervolgens van 2 upgrades er maar 1 te geven. Je hebt 7 performance parts, geef dan 2 volle sets en 1 part los ofzow, maar nee :S
Wil je dus bijv. in LAN of online play een auto kunnen kiezen met een volledig setje unique performance upgrades moet je dus je savegame backuppen en iedere keer restoren als je een andere auto wil, omdat anders je enige engine upgrade al verbruikt is. Jammer..
Ik test aan het end van de rit wel of je savegames ook kan kopiëren, dan zou je je savegame gewoon 10 keer kunnen kopiëren en 10 keer een andere auto kopen en upgraden. Tis nie handig om van profiel te wisselen als je een andere auto wil rijden, maar tis beter dan het alternatief :)

Verder kan je natuurlijk ook gewoon zonder uniques rijden, of het echt zoveel helpt weet ik nie eens.

[ Voor 6% gewijzigd door GTOfire op 26-11-2005 16:04 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

even over dat systeem van pinkslip nog, klopt idd niks van

had bij nr 6: 2e marker
en bij nr 5: ook de 2e marker..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Chester,
Ik vind em wel mooi hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 15:45:
Ik vind die roadblock challenges rampzalig, de politiedoet er maar wat lang over om überhaupt een roadblock op te zetten, soms wilde ik dat er een code was om een roadblock te spawnen; ik zat net 5 minuten te wachten op een roadblock :/.
Zorg dat er backup komt. De komt na 2 minuten, ofzoiets als die timer eenmaal loopt zorgen dat je niet in cooldown komt want dan begint het weer opnieuw. Zodra er eenmaal backup is, komen die dingen om de 100 meter ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

blackraid3r schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:11:
[...]

Zorg dat er backup komt. De komt na 2 minuten, ofzoiets als die timer eenmaal loopt zorgen dat je niet in cooldown komt want dan begint het weer opnieuw. Zodra er eenmaal backup is, komen die dingen om de 100 meter ongeveer.
idd, je moet even door de "beginsfase" heen zegmaar. Daarna heb je er zo 10 als je wilt. Je moet lekker op de snelweg blijven rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe bug steekt de kop op :'(

nfs klapt er nu willekeurig uit :r

Als ik terug kom in windows, is mijn achtergrond ook helemaal blauw, ipv wallpaper..

bekende crash??

ik krijg overigens geen foutmeling als " er heeft zich een fout voorgedaan in speed.exe oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester : knappe Lambo. Stellen dat een Lambo geel/zwart MOET zijn, is 'tzelfde als stellen dat hip-hop uit de US MOET komen om hip-hop te kunnen zijn. Dus laat ze maar l*llen, 't is een knappe Lambo ;) :P
Wel een beetje lullig overigens, donderdagavond was ie eindelijk binnen (gedowned), wat krijg ik vrijdagnamiddag van de postbode in m'n handen? Jawel, NFSMW. Weer 4gig downloadlimiet verspeeld :'(
Vind die M3 GTR in't begin overigens rijden als een natte dweil. De Golf GTi die ik daarna gekozen bevalt me al heel wat meer qua handling. Goede keuze geweest hoop ik? Die Punto staat me nou niet echt aan weet je. Ben nog maar aan BL #14 overigens, khad nog andere dingen te doen, maar we zullen er eens werk van gaan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Het Fantoom schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:04:
[...]

Je moet 5 minuten rond blijven rijden, dan belt Mia op dat je over de brug moet springen.
Thanks, hier crasht het spel iig niet. Voor de 6e keer razer verslagen, en nu eindelijk definitief.

Ik heb nu direct een Carrera GT en een Carrera 4 kunnen kopen. * Worldwide porsche fanaat :P
(de turbo en de cayman had ik al)

Alles uitgespeelt met een mitsu voor bounty en een supra voor racen, met later de supra voor bounty en een corvette voor racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

damind -> pech

Ik had net uber rondje met lambo voor bounty. Dik 600K aan bounty oid. Probeer ik stadion truuk weer uit zit de politie er binnen ook. TOen op 1 of andere gare manier gebusted :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d36f84855381e1a7a4bc7245cf799fbd/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/27970f32a5843678a2bf3d6dc403bada/full.jpg

De blacklist afwerken in stijl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupke30
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09-2023

dupke30

You Like That!!!

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:43:
[afbeelding]

[afbeelding]

kan redelijk goed spelen zonder lag of happeringen maar moet wel wennen aan die snelheid in de kromme weggetjes lol

het is wel de demo want vrijdag komt het spel hier pas uit :'( :'(
Deze klopt dus niet he!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In de image heb je geen AA en AF aan staan, en in je inst. staat het wel aan.......
klopt niet he!

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 19:14
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:36:
Chester : knappe Lambo. Stellen dat een Lambo geel/zwart MOET zijn, is 'tzelfde als stellen dat hip-hop uit de US MOET komen om hip-hop te kunnen zijn. Dus laat ze maar l*llen, 't is een knappe Lambo ;) :P
Wel een beetje lullig overigens, donderdagavond was ie eindelijk binnen (gedowned), wat krijg ik vrijdagnamiddag van de postbode in m'n handen? Jawel, NFSMW. Weer 4gig downloadlimiet verspeeld :'(
Vind die M3 GTR in't begin overigens rijden als een natte dweil. De Golf GTi die ik daarna gekozen bevalt me al heel wat meer qua handling. Goede keuze geweest hoop ik? Die Punto staat me nou niet echt aan weet je. Ben nog maar aan BL #14 overigens, khad nog andere dingen te doen, maar we zullen er eens werk van gaan maken :)
Lambo in gifgroen is ook :9~ :9~ :9~ zal dalijk ff wat screenshots maken van de mijne :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Nice! Vind audi auto's helemaal niet slecht.

Moet ook maar NFSMW gaan kopen. Maar dan wel met Logitech Cordless Rumblepad 2. Want dat slippende wegrijden bij de auto's is erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Net wat toms ontdekt. Er is een patch dat je oneindig nitro krijgt. En die blijkt dus ook online te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 19:14
Hij is dan nu niet gifgroen, maar het geeft een goed idee hoe die er gofgroen uitziet, met zwart chromen velgen dan :9~, nu normaal chroom.
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/NFSthumbs/nfsmw006.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/NFSthumbs/nfsmw007.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/NFSthumbs/nfsmw008.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/NFSthumbs/nfsmw009.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/NFSthumbs/nfsmw010.png
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/NFSMW/NFSthumbs/nfsmw011.png
Zo rij ik op dit moment, tot de heat weer te hoog is, dan wordt ie weer gifgroen met zwarte velgen :D

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/be3fb608964e666572dd43ad0a28be6d/full.jpg

Vind zelf rood ook niet geheel onaardig, maar dan wel zonder verdere fratsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

King_Louie schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:13:
[afbeelding]

Vind zelf rood ook niet geheel onaardig, maar dan wel zonder verdere fratsen.
Al en stuk beter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Ik ben te lui om een screenshot te maken..mijne ziet er ongeveer zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/14163.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
R-B schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:05:
even over dat systeem van pinkslip nog, klopt idd niks van

had bij nr 6: 2e marker
en bij nr 5: ook de 2e marker..
&
GTOfire schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 16:03:
Voor de weinigen tot geen die mijn experiment aan het volgen waren, ik heb als controle NOG een keer een career gestart en de eerste 2 blacklisters verslagen. Resultaat: dezelfde performance upgrades als de keer ervoor. En ik weet 90% zeker dat ze de eerste keer ook hetzelfde waren.

Wat betekent dat:
- unique Performance Upgrades zijn vastgesteld per blacklist racer. Niks randoms, als je de part kiest krijg je een vooraf bepaalde upgrade.

De upgrades die ik nu zeker weet (1 van de eerste keer die ik me 100% herinner, de rest dus gister en vandaag getest):

#3 Engine

#8 Transmission
#9 Supercharger
#10 Suspension
#11 Tires
#12 Supercharger
#13 Transmission
#14 Suspension
#15 Brakes

Wat ik me kan herinneren van de 6 die ik alleen in mn eerste career nog heb gehaald kom ik in totaal op dit lijstje, waarvan ik er nog 2 niet heb bijgeteld, want ik weet bij god niet meer welke dat waren. Ik gok op brakes en tires.
Total tally:
Engine 1x
Transmission 2x
Suspension 2x
Nitrous 1x
Tires 2x
Brakes 1x
Turbo/Supercharger 4x

Oftewel, het is ZWAAR fucked up. Want wat denkt EA dat wij hebben aan 4x dezelfde upgrade, om vervolgens van 2 upgrades er maar 1 te geven. Je hebt 7 performance parts, geef dan 2 volle sets en 1 part los ofzow, maar nee :S
Wil je dus bijv. in LAN of online play een auto kunnen kiezen met een volledig setje unique performance upgrades moet je dus je savegame backuppen en iedere keer restoren als je een andere auto wil, omdat anders je enige engine upgrade al verbruikt is. Jammer..
Ik test aan het end van de rit wel of je savegames ook kan kopiëren, dan zou je je savegame gewoon 10 keer kunnen kopiëren en 10 keer een andere auto kopen en upgraden. Tis nie handig om van profiel te wisselen als je een andere auto wil rijden, maar tis beter dan het alternatief :)

Verder kan je natuurlijk ook gewoon zonder uniques rijden, of het echt zoveel helpt weet ik nie eens.
Dit noeme we het mooie van 'willekeurigheid'. Zo kan tenminste nooit een FAQ maken om te zeggen dat de pinkslip bv altijd links zit. Is altijd een kwestie van geluk. Volgens mij is het zelfs zo dat er soms niet eens een pink slip bij zit (want je hebt free jail, money, pink slip en extra impound dinges). Die 4 medals passen niet in 3 slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Gewoon saven, als je geen pink slipt krijgt, oude savegame weer laden..
Ik had wel bij "een" auto 3 of 4x moeten doen, met als nog negatief resultaat..dan is een geldtrainer een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-01 09:37
waar kan ik vinden hoeveel de police op mijn auto gefocust is? zeg maar hoe goed ze naar mijn auto uitkijken

hier een screen, maybe dat het eropstaat.

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32912034746-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
kvdd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:05:
waar kan ik vinden hoeveel de police op mijn auto gefocust is? zeg maar hoe goed ze naar mijn auto uitkijken

hier een screen, maybe dat het eropstaat.

[afbeelding]
Kijk eens naar de vlam+cirkel rechtsbovenin beeld :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die unique part's is volgens mij dat je gewoon zo'n part gratis kan uitkiezen die je al hebt ( waar je normaal dus voor moet betalen. ). Alleen bij performance krijg je iets unieks. ( bij mij tenminste )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
Martinator schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:06:
[...]

Kijk eens naar de vlam+cirkel rechtsbovenin beeld :Z
juistem, tnx en slaap verder

edit: dit was best lullig, met mn oude car:

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32912223354-thumb.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door kvdd op 26-11-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

@ hans
mijn post ging ook niet om de Pink Slip :) Die is willekeurig, en dat is begrijpelijk en heb ik geen moeite mee.
Mijn post gaat over de Unique Performance Upgrade, die zit altijd links en is dus volgens mij NIET willekeurig (of ik heb bij puur toeval 3 keer de eerste 2 rivals dezelfde combinatie van brake + suspension upgrade, maar dat lijkt me niet).

Hetgeen er dus vernaggelt aan is, is dat je uiteindelijk als je de Blacklist helemaal verslagen hebt en 15 Unique Performance Markers hebt gekozen je maar 1 enkele auto helemaal kan upgraden. Een 2e mist al NOS en de unique engine upgrade, en vervolgens zit je met NOG eens 2 turbo upgrades. Ik bedoel.. hoe nutteloos is het om 4x dezelfde upgrade uit te geven als je uiteindelijk nog niet eens 2 auto's helemaal kan upgraden.

Die unique Part Upgrade is overigens niet altijd alleen maar een gratis part wat je ook zou kunnen kopen. Ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik heb mn part list van tevoren niet bekeken, maar ik heb op mn Toyota Supra van mn eerste career 'Typhoon Dual' non-carbon Roof Scoops. Die zie ik bij geen andere auto tot nog toe staan, en hij staat ook helemaal achteraan in het lijstje met single, dual, offset en de carbon versies ipv de single bij de rest van de singles, etc.

Dus... het KAN zomaar zijn dat je wel degelijk wat hebt aan die unique part upgrades.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:22:

Die unique Part Upgrade is overigens niet altijd alleen maar een gratis part wat je ook zou kunnen kopen. Ik kan het niet met zekerheid zeggen want ik heb mn part list van tevoren niet bekeken, maar ik heb op mn Toyota Supra van mn eerste career 'Typhoon Dual' non-carbon Roof Scoops. Die zie ik bij geen andere auto tot nog toe staan, en hij staat ook helemaal achteraan in het lijstje met single, dual, offset en de carbon versies ipv de single bij de rest van de singles, etc.

Dus... het KAN zomaar zijn dat je wel degelijk wat hebt aan die unique part upgrades.
Ik heb hem uitgespeeld en bij mij staat die "Typhoon Dual" Roof Scoop wel bij de roofscoops die ik gewoon kan kopen. ( bij alle auto's ). Dus op het begin zijn die part upgrades misschien leuk maar je op het einde krijg je toch alle parts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Ligt het aan mij of zijn alle roofscoops lelijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinator schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:34:
Ligt het aan mij of zijn alle roofscoops lelijk :/
Dat ligt aan jou. Er zitten een paar mooie bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:35:
[...]

Dat ligt aan jou. Er zitten een paar mooie bij. :)
Zoals? Ik vind ze nooit passen, zeker niet die enkelen, offset or no offset.
De eerste de beste die roofscoops op een lambo zet krijgt een "corrigerende tik".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:31:
Gewoon saven, als je geen pink slipt krijgt, oude savegame weer laden..
Ik had wel bij "een" auto 3 of 4x moeten doen, met als nog negatief resultaat..dan is een geldtrainer een oplossing..
Goed dat je over geldtrainers begint. Ik heb ze nou allemaal van GCW afgehaald, maar er is er dus niet één die blijkt te werken. Noch op de illegale, noch op de legale versie. Want ik had eigenlijk wel verdomd graag die TT of A4 gehad nu, inclusief wat zakgeld uiteraard ;)
Dus als je me ff kan vertellen welke moneytrainer jij gebruikt en vanwaar je hem hebt, dan zou ik dat ten zeerste apprecieren :)

Verder : het valt me op dat alle spoilers tot nu toe weer van die gigantische knoerten zijn die evenredig lelijk zijn. Komen er verder in't spel nog ietwat discretere spoilertjes vrij of moet ik het hele game maar zonder spoiler spelen? No way dat ik zo'n kolossale taartschepper op m'n Golfje plak weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:39:
[...]
Verder : het valt me op dat alle spoilers tot nu toe weer van die gigantische knoerten zijn die evenredig lelijk zijn. Komen er verder in't spel nog ietwat discretere spoilertjes vrij of moet ik het hele game maar zonder spoiler spelen? No way dat ik zo'n kolossale taartschepper op m'n Golfje plak weet je.
Spoiler + hatchback = :r
IMHO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Hmm, net vieze bug ondekt van het Catch-Up systeem

Een race waar ik 2e lag. En de nummer 1 uitliep tot 4 km afstand!
Dat is tegenovergesteld van catch-up. Ik zou juist dichterbij moeten komen :X

Zo vaag. 2x keer achter elkaar. Toen eerst alle andere races gedaan en om die race te winnen andere auto gepakt. Toen lukte het wel in 1x :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere auto + overdreven grote spoiler = :r
IMHO ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 19:52:
[...]

Iedere auto + overdreven grote spoiler = :r
IMHO ;)
Iedere auto + vinyls = :r
IMHO ;)

:Y) Wat een lol weer

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 26-11-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/worldwide05/nfsmw.jpg
Sneller dan dit kan ik niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Worldwide op 26-11-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar even een foto'tje van mijn punto, ben pas effetjes bezig met deze, dus er gaat nog wel het een en ander verandert worden (tot ik de RX-7 mag kiezen :9~ ) En ja, ik ben behoorlijk zeker van mijn heterozijn ;)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v634/skracingparts/punto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v634/skracingparts/punto2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v634/skracingparts/punto3.jpg

Als ik maandag weer in den bosch kan komen zal ik nog wel wat foto's van mijn Lexus IS300 posten waar in in mijn eigen crib mee rijd, maar daar kan ik nu dus niet bij, hijs alweer een heel stuk anders dan van wat ik eerst gepost had. Graag feedback op mijn auto :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TojnK schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 04:07:
[...]

hmm, ik heb dit net geprobeerd, maar als ik nu alle upgrades op mijn carrera gt gooi, dan krijg ik niet alle balkjes vol, terwijl ik dit wel heb in mijn carreer.

ook verschijnen soms niet te unique performance upgrades als je die wil kopen, als je dan nog een keer hetzelfde menuutje ingaat, dan staat ze er ineens wel bij.. beetje wazig :?
ik heb wel gewoon alle balkjes vol op deze manier, gewoon 2 max performance, en junk upgrades erbij.

edit: kan je op LAN niet de bmw M3 gebruiken?! :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koosjebram
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-07 22:16
Iemand hier die speelt met logitech rumblepad 2 ?
Die rumble lijkt amper te werken hier,als ik vol tegen een muur knal(xpres)
dan trilt t minder als dat ik over een stoep rij?????
Meer mensen met deze conclusies?(andere spellen doet ie t goed)
Ow en hoelang is bij jullie de gem. wachttijd om online te komen?
(door lange wachttijden niet de moeite genomen om online te proberen)
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die roofscoops zuigen idd, samen met een hoop van die low-quality onzinnige vinyls hadden ze gerust plaats mogen maken voor uitlaten, verlaging/verhoging, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:28:
Maar even een foto'tje van mijn punto, ben pas effetjes bezig met deze, dus er gaat nog wel het een en ander verandert worden (tot ik de RX-7 mag kiezen :9~ ) En ja, ik ben behoorlijk zeker van mijn heterozijn ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Als ik maandag weer in den bosch kan komen zal ik nog wel wat foto's van mijn Lexus IS300 posten waar in in mijn eigen crib mee rijd, maar daar kan ik nu dus niet bij, hijs alweer een heel stuk anders dan van wat ik eerst gepost had. Graag feedback op mijn auto :Y)
Die RX8 wordt er uit ge-accelereerd door een Fiat Panda man 8)7

Ben net begonnen,
:Fiat Punto
:Toyota Supra

Het rare is, Mijn Toyota is heef het Topspeed balkje 2 keer zo vol als mijn Fiat, toch heb ik met mijn Fiat harder gereden (Namelijk 181M/h :o ) Met de Supra kom ik niet verder dan 164 M/h :?

Een tipje trouwens, weet niet of jullie het gebruiken, deze beginner iig wel. Je moet bij Performace Tuning het sturen op maxiamaal + zetten, dat rijdt veeeeel lekkerder.

Ik heb net de NR 12 op de Black List verslagen (izzy) Performance ding wat ik van haar kreeg was een Supercharger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het dan niet over een RX-8, danwel een RX-7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 20:13
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:53:
Heb het dan niet over een RX-8, danwel een RX-7 ;)
Mm, zit die dan ook in het spel? Ik heb tot nu toe alleen een RX-8 Gezien :X

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.wallpaper.net.au/wallpaper/automotive/Mazda%20RX8%20Mazdaspeed%20-%20800x600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 17:13
RX7 zit erin ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
[...]

Goed dat je over geldtrainers begint. Ik heb ze nou allemaal van GCW afgehaald, maar er is er dus niet één die blijkt te werken. Noch op de illegale, noch op de legale versie. Want ik had eigenlijk wel verdomd graag die TT of A4 gehad nu, inclusief wat zakgeld uiteraard ;)
Dus als je me ff kan vertellen welke moneytrainer jij gebruikt en vanwaar je hem hebt, dan zou ik dat ten zeerste apprecieren :)

ff gekeken voor je:

hierzo

link broken, (te hoge downloads) :)

[ Voor 7% gewijzigd door kvdd op 28-11-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

heb ik ook sinds gister (gewonnen). mooie wagen.... maar de andere porsche's in de game zijn nog mooier.

nahja boeit ook niet mijn A4 is sneller dan de caymann en heeft veeeel beter handeling.... dat ding is niet vna de weg te krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:15

jotheman

Was like that when I got here!

Chaoss schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:54:
[...]

heb ik ook sinds gister (gewonnen). mooie wagen.... maar de andere porsche's in de game zijn nog mooier.

nahja boeit ook niet mijn A4 is sneller dan de caymann en heeft veeeel beter handeling.... dat ding is niet vna de weg te krijgen.
Is dat 'n uitdaging? ;)

I see dead pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:50

Aapje

Opel-beun
Grmbl een politie gevecht van 20min, code 6, bounty rond de 600k...
Rij ik door zo'n spijkerstrip :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
BaBoOn schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:14:
Grmbl een politie gevecht van 20min, code 6, bounty rond de 600k...
Rij ik door zo'n spijkerstrip :/
Ja had ik gisteren ook, echt heel lomp met alle 4 de banden erdoorheen 8)7

Ik moet wel zeggen dat ik in paniek maar vol 1 kant op reed, aangezien ik gesandwiched werd door een paar dikke SUV's.

En dan vervolgens juist door een spikestrip; dat maakt de ellende compleet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Kan het dan eindelijk bewijzen, ik had het al eerder in het topic vermeld. Ik heb best vaak last van Graphics die corrupt raken. Nou eigenlijk raar om je auto heen gaan draaien, zodat je niet ziet waar je heen gaat, of tot zelfs een GTA View, vanaf bovenaf gezien kan je dan rijden ? Echt een heel naar en irritant probleem hoop dat dit een driver probleem is of dat er een patch voor komt.

Heb ook mijn pipelines alweer teruggezet ( 8 dus ) enz. maar het probleem blijft :

Afbeeldingslocatie: http://img287.imageshack.us/img287/1104/nfsmwgta1fp.th.jpg

Dat is dus het circuit, en dat rood omcirkelde is mijn Gallardo :|

[ Voor 6% gewijzigd door NLuna op 26-11-2005 22:31 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
Hier een hoogtepunt van vandaag, letterlijk...

Afbeeldingslocatie: http://img335.imageshack.us/img335/1782/astonmartinchase4gq.jpg

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
NLuna schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:30:
Kan het dan eindelijk bewijzen, ik had het al eerder in het topic vermeld. Ik heb best vaak last van Graphics die corrupt raken. Nou eigenlijk raar om je auto heen gaan draaien, zodat je niet ziet waar je heen gaat, of tot zelfs een GTA View, vanaf bovenaf gezien kan je dan rijden ? Echt een heel naar en irritant probleem hoop dat dit een driver probleem is of dat er een patch voor komt.

Heb ook mijn pipelines alweer teruggezet ( 8 dus ) enz. maar het probleem blijft :

[afbeelding]

Dat is dus het circuit, en dat rood omcirkelde is mijn Gallardo :|
Dat ziet er echt mega wazig uit. Alles door elkaar !
Als hij gekocht is zou ik EA maar eens bellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
W00fer schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 22:39:
[...]

Dat ziet er echt mega wazig uit. Alles door elkaar !
Als hij gekocht is zou ik EA maar eens bellen !
Wie zij dat hij gekocht was >:) maar het is niet leuk natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Wat ik nou niet begrijp he, en ik moet dit even kwijt:

EA heeft zo'n supergoeie titel met de NFS reeks en toch weten ze het toch weer 'net niet' te maken.

pro's:

- Supermooie graphics
- Geweldige reeks auto's
- Super idee door de stad weer e gebruiken, zoals in NFS:U en U2
- Je kan auto's zelf aankleden
- De auto's rijden geweldig

cons:

- Goede reeks auto's, maar waarom nou niet wat meer keuze in het begin voor de mensen die de hele reeks in dezelfde auto willen doen
- Catch-up, gaan we het niet over hebben, als ik verlies dan verlies ik, maar als ik win dan wil ik ook winnen!
- Bodykits, geen eigen keuze meer, alles in 1 kit

Maar de ergste:

- Tegenstanders zijn van puur beton! Alsof je een extra muur tegenkomt! Je kan alles en iedereen rammen en daarbij horen vrachtwagens als een betonblok aan te voelen. Een golf die met 200+ rijdt hoort makkelijk aan de kant te gaan als je die flink beukt. In plaats daarvan sta ik stil en rijdt hij met dezelfde snelheid verder. Dit geldt voor elke situatie waarbij ik niet pal voor hem rij. Dan ben ik ineens het stuk beton.

Het blijft alsof de gamemakers wel willen, maar dat EA steeds zo'n idiote deadline stelt dat het gewoonweg niet haalbaar is om de game fatsoenlijk af te krijgen. Goed, nu is de sint en kerst wel een leuke deadline natuurlijk! :+

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Komen er nog betere banden dan #4; de Falken Racing Tires?

Ik heb ze nu namelijk onder mijn EVO zitten, maar inclusief alle mogelijke upgrades qua performance die ik maar kon kopen (heb net rival 8 verslagen), zwabbert die bak als de ziekte. Zowel vanuit stilstand wegrijden als bij 300 per uur nog even de NOS erop; weg achterkant en de groeten... |:( |:( |:(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

MAX3400 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:33:
Komen er nog betere banden dan #4; de Falken Racing Tires?

Ik heb ze nu namelijk onder mijn EVO zitten, maar inclusief alle mogelijke upgrades qua performance die ik maar kon kopen (heb net rival 8 verslagen), zwabbert die bak als de ziekte. Zowel vanuit stilstand wegrijden als bij 300 per uur nog even de NOS erop; weg achterkant en de groeten... |:( |:( |:(
andere auto nemen. Heb je sowieso ander gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je wagen nog fixen met performance tuning. Als dit zo erg is verlaag je je ride zoveel is als je kan en zorg je er voor dat je veel downforce gaat creeren, dan kom je er vanzelf wel overheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Eens met bovenstaande cons :P Met als grote toevoeging, ik vind persoonlijk de AI echt een absolute ramp. Kijk, catch-up zuigt, maar fine. Maar ik heb zo regelmatig dat tegenstanders die toevallig voor me rijden opeens VOL in de ankers gaan terwijl er werkelijk waar niks aan de hand is (geen bocht/geen tegenliggers) en ik er dus bovenop knal. En zo zijn er meer wazige AI trekjes, auto's die blijven steken op een obstakel (en dan vervolgens met catch-up in 20 seconden een achterstand van 800 meter goedmaken), politie die geen idee heeft waar je bent terwijl dat toch echt maar 1 plek kan zijn (vaak op de golfbaan het geval), politie die zichzelf te pletter rijdt in eigen roadblocks, onmogelijke 'best times' van bijv Blacklist members (best time van 5:10 oid en ik rijd dan 7:30, of andersom, best time van 53 sec en ik rijd 27 sec), etc.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een leuk spel maar imho is het te afgeraffeld op punten. Iig hebben ze imho wel ruimte zat voor een MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
[...]

Ik gebruik een programma, genaamd tsearch.
Ff voor de duidelijkheid :P ik cheat niet voor de fun, maar komt gewoon door de frustaties dat ik de auto na 5x spelen (of meer) nog steeds niet win O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar verkoop ik mijn auto;s ? ben het ff kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 10:41:
Waar verkoop ik mijn auto;s ? ben het ff kwijt
naar auto kies menu gaan, en dan bij desbetreffende auto op "1" drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank u, ik meen dat het ook ergens onder in beeld stond, iets van sell car o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

R-B schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:35:
[...]

andere auto nemen. Heb je sowieso ander gevoel
Andere auto? Aangezien ik in de klasse RX-7, CLK500 en Elise niks interessant vind, kan ik een klasse lager kijken. Daar is ook niets te vinden. Waarom? Omdat ik dat allemaal al geprobeerd hebt met een backup van mijn save-game. Ik kan geen enkele van die auto's op hetzelfde performance-niveau krijgen als de EVO (mijn blauwe performance-balkjes staan op 0.9, 1 en 0.4 van het einde verwijderd)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:38:
Je kan je wagen nog fixen met performance tuning. Als dit zo erg is verlaag je je ride zoveel is als je kan en zorg je er voor dat je veel downforce gaat creeren, dan kom je er vanzelf wel overheen :D
Handling op max gezet, RideHeight zo laag mogelijk en Aerodynamics op max. Er valt nog steeds geen bocht mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat is de beste auto die in het spel zit?

Ik vind de DB9 heel fijn rijden, die zwabbert niet..

Welke vinden jullie de Beste Auto van NFS MW 2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

IceStorm schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:40:Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een leuk spel maar imho is het te afgeraffeld op punten. Iig hebben ze imho wel ruimte zat voor een MW2.
Dat is het juist, bij EA spellen is er altijd wel IETS dat verbeterd mag worden of obselete is. En zo blijven ze mensen pushen om de vervolgen te kopen. Waarom kon NFSU niet zijn wat NFSU2 was ? Ipv. eens een "uitgewerkte" versie op de markt te gooien, blijven ze altijd oncomplete producten op de markt zetten en de volle pot eisen. Patches moet je niet verwachten, die komen er toch niet aan. Online cheating is zo simpel als iets bij elk EA race game. EA wil gewoon elk jaar zowat een nieuwe game rond Kerstmis hebben zodat ze vet verkopen en ze weten dat toch iedereen blijft kopen.

Helaas is er weinig goede concurrentie. Zo vond ik Juiced een heerlijk spel, echter de herspeelwaarde is nul, evenals bij Most Wanted. Gran Turismo voor PC zou leuk zijn geweest...

[ Voor 11% gewijzigd door Phuncz op 27-11-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Phuncz schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:30:
[...]
Gran Turismo voor PC zou leuk zijn geweest...
Heel erg mee eensch :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Viper2k1 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 23:22:
- Catch-up, gaan we het niet over hebben, als ik verlies dan verlies ik, maar als ik win dan wil ik ook winnen!
"Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning" ;)

Maar idd, catch up is extreem vaag. Als je kijkt naar het aantal meters waarmee hij inloopt dan moet hij minstens 500km gaan >:)
Gallardo het best/makkelijkst, evo het leukst

[ Voor 26% gewijzigd door flashin op 27-11-2005 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evolutionz schreef op zondag 27 november 2005 @ 00:26:
[...]

Ik gebruik een programma, genaamd tsearch.
Ff voor de duidelijkheid :P ik cheat niet voor de fun, maar komt gewoon door de frustaties dat ik de auto na 5x spelen (of meer) nog steeds niet win O-)
Mja, 't is dat ik in alle eerlijkheid de ballen snap van al die memoryscanners, want heb zelf ook al wel wat lopen klooien met memoryhacks (ArtMoney, Tsearch idd ea) en dat resulteerde steevast in een gigantische crash van NFSMW :P
De waarde van m'n huidige bank vind ik wel (x 140) en mja, als je niet echt weet wat je doet, begin je uiteraard maar op goed geluk wat values aan te passen nietwaar? :D
Die addresses zijn geen vast adressen overigens verondersel ik?

edit :

kijk eens aan.
Tsearch is dus idd schitterend :D

ipv vanuit je safehouse te scannen en -tig keer je balance terug te vinden, ga je gewoon ff naar free roam, alt-tab, zoeken naar je exacte balance (wat normaal gezien in welgeteld één gevonden item zou moeten resulteren), aanpassen, terug naar nfsmw, ff naar je safehouse, et voila!

1000x dank man! :)

Tsearch vind je overigens op xcheater.com

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

flashin schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:38:
Gallardo het best/makkelijkst, evo het leukst
Tips voor de EVO? Ik heb er enorme problemen mee; zie 5 posts terug ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die bugs en crashes lijken toch aan jullie systeem te liggen en niet aan NFS...

Ik speel het nu al een tijdje en nog geen 1x een crash oid gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
FiXeR.nl schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:17:
Wat is de beste auto die in het spel zit?

Ik vind de DB9 heel fijn rijden, die zwabbert niet..

De Lotus Elise is heerlijk om te rijden, heb nu ook een Porsche Turbo S gekocht en die lijkt me ook wel goed maar ik heb nog geen geld om hem volledig te tunen dus dat is nog ff afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet je eigenlijk je achteruitkijk spiegel aan, zag het net op een screenie, maar is mij nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
kutkip schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:37:
[...]

De Lotus Elise is heerlijk om te rijden, heb nu ook een Porsche Turbo S gekocht en die lijkt me ook wel goed maar ik heb nog geen geld om hem volledig te tunen dus dat is nog ff afwachten.
Ik heb er een, maar die slipt van hier tot tokyo, die haat ik dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik rijd een "PRO" getunede EVO. Ik kijk super uit naar de Aston Martin DB9 en Porsche Cayman S

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Vuurvoske schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:56:
Ik rijd een "PRO" getunede EVO. Ik kijk super uit naar de Aston Martin DB9 en Porsche Cayman S
De aston is relax.. maar zit hier ook een optie in waarmee je kunt kijken wat zijn top speed is? want op de weg haal ik het net niet.. (met en zonder nitro) ook oneindig nitro lukt niet, om op top speed te gaan, of weet iemand een goede weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 17:13
Ik ben nu nummer 3 op de blacklist en heb 2 Carrera GT's volledig getuned, en 1 CLK. Denk dat dat wel genoeg moet zijn om de politie van me af te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 22:39

DropjesLover

Dit dus ->

ik vind die DB9 echt mega, rijdt net als de Gallardo als een kanon (mega hard en niet mee te sturen op hoge snelheid)

een nadeel van de DB9, bij de 6000+ toeren begint de turbo enorm te fluiten bij mij, een mega hoge toon, waar k meteen hoofdpijn van krijg. helaas dat ie zoveel in de 6000+ toeren rijd, het geluid van de DB9 onder de 6000 toeren is echt mega (met bodykit 2, al weet k niet of dat uitmaakt -> uitlaten)

erg grote con vind ik dat er zoveel porches in zitten, sorry, maar die vind ik dus echt lelijk (behalve de carrera gt). hadden ze van mij wel een aantal andere er in mogen stoppen (skyline, mazda mx 2 / 323 ofzo)

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Vuurvoske schreef op zondag 27 november 2005 @ 13:56:
Post ff je Performance-setup, plz. Mijn EVO rijdt voor geen meter op dit moment, en ik mis ietsjes aan power in de lage toeren.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.