Ik heb nog nooit met een stuurtje geraced, dus weet ook niet wat het is... Maar ik weet wel dat ik het keyboard uberfijn vind... Zit nu in de 59 ofzo, heb net een Mercedes SL gehad met 5* achtervolging... Echt heerlijk. Trouwens, die cementwagen is ook wel lache, die is zo zwaar dat t'ie zelfs Rhino's aan de kant beukt, en hij gaat nog 200 ookVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 07:34:
Ik heb de Blacklist even gelaten voor wat het is en ik ben de Challenge mode gaan doen. Begint vrij relaxt. Maar ik zit nu ergens in de 40 - 50 .. met minibusje rijden ... met pizzabezorger .. dat soort dingen. Maar het is verdorie wel een pittig spel ook zeg. De tijden van dat minibusje die je moet halen .. je moet serieus aanpoten wil je het halen. OK dat is natuurlijk de uitdaging maar echt veel van de lol blijft er niet over. Sowieso rij ik met keyboard dus geen gas of vol gas en geen sturen of vol sturen. Dat maakt ritjes in het gras ook niet makkelijk
Waar ik echt moeite mee had was die achtervolging met de sloomste politiebak, waarbij je 8 spike stripe's moet dodge'n... Daar heb ik gewoon 2 dagen over gedaan... Heb totaal denk ik 3x gehaald om schoon 8x die dingen te ontwijken, maar werd 2 van de 3x alsnog gepakt... Was echt blij toen ik 'm haalde... Maar die Challenge vind ik veel leuker dan de Blacklist... Ben geloof ik 12e ofzo... Maar Challenge bied veel meer spanning en uitdaging...