[Multi-platform] Need for Speed: Most Wanted - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.243 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 07:34:
Ik heb de Blacklist even gelaten voor wat het is en ik ben de Challenge mode gaan doen. Begint vrij relaxt. Maar ik zit nu ergens in de 40 - 50 .. met minibusje rijden ... met pizzabezorger .. dat soort dingen. Maar het is verdorie wel een pittig spel ook zeg. De tijden van dat minibusje die je moet halen .. je moet serieus aanpoten wil je het halen. OK dat is natuurlijk de uitdaging maar echt veel van de lol blijft er niet over. Sowieso rij ik met keyboard dus geen gas of vol gas en geen sturen of vol sturen. Dat maakt ritjes in het gras ook niet makkelijk :o
Ik heb nog nooit met een stuurtje geraced, dus weet ook niet wat het is... Maar ik weet wel dat ik het keyboard uberfijn vind... Zit nu in de 59 ofzo, heb net een Mercedes SL gehad met 5* achtervolging... Echt heerlijk. Trouwens, die cementwagen is ook wel lache, die is zo zwaar dat t'ie zelfs Rhino's aan de kant beukt, en hij gaat nog 200 ook :D

Waar ik echt moeite mee had was die achtervolging met de sloomste politiebak, waarbij je 8 spike stripe's moet dodge'n... Daar heb ik gewoon 2 dagen over gedaan... Heb totaal denk ik 3x gehaald om schoon 8x die dingen te ontwijken, maar werd 2 van de 3x alsnog gepakt... Was echt blij toen ik 'm haalde... Maar die Challenge vind ik veel leuker dan de Blacklist... Ben geloof ik 12e ofzo... Maar Challenge bied veel meer spanning en uitdaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben jullie het in godsnaam over :? Minibussen? Pizzabezorgers :? Cementwagens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 12:37

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:36:
Waar hebben jullie het in godsnaam over :? Minibussen? Pizzabezorgers :? Cementwagens :?
naast de careermode is er ook een challenga mode.
die even kiezen en heb je lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bij de 11e, maar ik rij nog steeds in normale auto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Miles Teg schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:56:
Ik zit eraan te denken om een stuurtje te gaan aanschaffen, aangezien ik bij ieder racespel de gedachte "goh, dit zou lekkerder sturen met een stuurtje ipv het toetsenbord" weer heb. :P

Bij voorgaande spellen viel het meestal wel mee (afgezien van GTR dan), maar ik ben nu te lang aan het corrigeren na een flauwe bocht, kost nogal veel snelheid.

Maar als ik het goed begreep had Most Wanted wat probleempjes met stuurtjes? Of heb ik het niet goed begrepen? :+
Nou je blijft bijsturen hoor :P
Ik gooi mijn wagen altijd de bocht om en dan lekker de andere kant opsturen. Natuurlijk kan je wel gewoon een bocht nemen als hij niet te scherp is, maar over het algemeen zal je ook moeten bijsturen....Het stuurtje maakt alleen de ervaring echter, en je hebt ook meer het geval dat jij in controle bent van de auto.
Maar het zorgt er ook voor dat je na 3 uur spelen geen armen meer over hebt :X (vooral bij stuurtje met FF)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 18:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Shailesh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:57:
[...]

Ik gooi mijn wagen altijd de bocht om en dan lekker de andere kant opsturen. Natuurlijk kan je wel gewoon een bocht nemen als hij niet te scherp is, maar over het algemeen zal je ook moeten bijsturen....Het stuurtje maakt alleen de ervaring echter, en je hebt ook meer het geval dat jij in controle bent van de auto.
Maar het zorgt er ook voor dat je na 3 uur spelen geen armen meer over hebt :X (vooral bij stuurtje met FF)
Maar het is wel leuker met FF ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Ik doe alle NFS met toetsenbord en speel ze dan ook allemaal uit, zelfs NFSU2 op moeilijk, al zegt dit meer over het spel dan over mijn stuurkunsten, het moet gewoon met oefening te doen zijn.

En zoals al vermeld hierboven, de poortjes racen vragen gewoon veel en van balang zijn de bonusseconden, dus of volgas of wat minder en afsnijden die handel.

Als je busted bent wil soms nog wel eens helpen om volgas achteruit te gaan rijden, tenzij er teveel om je heen staan, die drukken je dan gewoon vast tegen de kant.

Dit nog even melden, was wel grappig en eigenlijk vreemd:

Moest nog 2 spijkermatten ontwijken en 1 al gehad, heli op me staart en tig SUV en snelle politieautootjes, kom ik bij 2e matje, stuur verkeerd en vol over het spijkerbedje, resultaat dan was een stilstand van 270 naar 0 en kwam stil onder viaduct, mijlpaal bereikt maar nog niet de politie kwijt.....dacht ik!
Tot mijn verbazing zie ik alles weggaan en hoor via de radio dat de driver uit het zicht was, dit terwijl ik hun gewoon zag staan zo'n 200 meter terug. :?

Foutje in spel volgens mij, maar ik was blij met het resultaat. :Y)

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Flame17 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:13:
Moest nog 2 spijkermatten ontwijken en 1 al gehad, heli op me staart en tig SUV en snelle politieautootjes, kom ik bij 2e matje, stuur verkeerd en vol over het spijkerbedje, resultaat dan was een stilstand van 270 naar 0 en kwam stil onder viaduct, mijlpaal bereikt maar nog niet de politie kwijt.....dacht ik!
Tot mijn verbazing zie ik alles weggaan en hoor via de radio dat de driver uit het zicht was, dit terwijl ik hun gewoon zag staan zo'n 200 meter terug. :?

Foutje in spel volgens mij, maar ik was blij met het resultaat. :Y)
Roadblocks gelden niet als actieve politie, die komen ook niet achter je aan, waarschijnlijk is je achtervolger dus op de roadblock geklapt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 12:58
Weet niet of dit langs is geweest, maar dit topic gaat veels te snel :P
Iig..die unique performance upgrades, kan je die op een auto zetten en vervolgens weer eraf om ze op een andere te zetten? Of kan je ze op elke auto zetten (dat ze dus onbeperkt beschikbaar zijn) ?

[ Voor 24% gewijzigd door Evolutionz op 25-11-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de SP aangepast met de nieuwe info over de black en normaal. is het zo goed:

normaal= alles op 1 DVD
black= alles + extra dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Shailesh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:57:
[...]

deal, ik ga dat momo racing stuurtje halen morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miles Teg schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:56:
Ik zit eraan te denken om een stuurtje te gaan aanschaffen, aangezien ik bij ieder racespel de gedachte "goh, dit zou lekkerder sturen met een stuurtje ipv het toetsenbord" weer heb. :P

Bij voorgaande spellen viel het meestal wel mee (afgezien van GTR dan), maar ik ben nu te lang aan het corrigeren na een flauwe bocht, kost nogal veel snelheid.

Maar als ik het goed begreep had Most Wanted wat probleempjes met stuurtjes? Of heb ik het niet goed begrepen? :+
Stuurtje werkt echt ultra-lekker! Dan is racen met een keyboard echt bagger! Ik heb een logitech driving force en nog nergens last van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 16:27
Ik heb zelf een Thrustmaster F1 FFB stuur (met de nieuwste drivers ervoor), maar het hele spel gaat flippen als ik dat stuurtje in mijn pc plug.
Als ik hem er gewoon aanhang en het spel opstart om daarna naar controls te gaan, dan kun je niks veranderen want door één of andere manier gaat die selector de hele tijd op en neer. Als ik het gaspedaal indruk dan blijft ie wel staan. :'(

Ik heb ook al geprobeerd om mijn gas/rem assen combined te doen (dus samen op 1 as) ipv seperate. Maar dit heeft ook geen effect :'(

Weet iemand hier raad mee?

(Stuur werkt in LFS, GTR etc wel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuB-ZeuZ schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:24:
Ik heb zelf een Thrustmaster F1 FFB stuur (met de nieuwste drivers ervoor), maar het hele spel gaat flippen als ik dat stuurtje in mijn pc plug.
Als ik hem er gewoon aanhang en het spel opstart om daarna naar controls te gaan, dan kun je niks veranderen want door één of andere manier gaat die selector de hele tijd op en neer. Als ik het gaspedaal indruk dan blijft ie wel staan. :'(

Ik heb ook al geprobeerd om mijn gas/rem assen combined te doen (dus samen op 1 as) ipv seperate. Maar dit heeft ook geen effect :'(

Weet iemand hier raad mee?

(Stuur werkt in LFS, GTR etc wel goed)
calibreer het stuur eerst is in windows en hou m recht als je het spel start!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Miles Teg schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:20:
[...]

deal, ik ga dat momo racing stuurtje halen morgen :P
Ik heb Most Wanted nog maar een uur of 4 gespeeld, en met het oog op de komende week ga ik de mijne zo maar ff uit de kast trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Evolutionz schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:15:
Weet niet of dit langs is geweest, maar dit topic gaat veels te snel :P
Iig..die unique performance upgrades, kan je die op een auto zetten en vervolgens weer eraf om ze op een andere te zetten? Of kan je ze op elke auto zetten (dat ze dus onbeperkt beschikbaar zijn) ?
ze zijn naar mijn wete maar 1 keer te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Griffin schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:40:
[...]

ja dat vond ik ook al jammer in NFSU, maar ja een turbo van een punto heb je echt niks aan in een supra, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:48:
[...]

ja dat vond ik ook al jammer in NFSU, maar ja een turbo van een punto heb je echt niks aan in een supra, toch?
Vergeet niet dat je hier op Tweakers.net zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:49:
[...]

Vergeet niet dat je hier op Tweakers.net zit ;)
Ja, maar niet op Tuners.net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweak Audio pronunciation of "tweak" ( P ) Pronunciation Key (twk)
tr.v. tweaked, tweak·ing, tweaks
1. To pinch, pluck, or twist sharply.
2. To adjust; fine-tune.
3. To make fun of; tease.

n.
1. A sharp, twisting pinch.
2. A teasing remark or action; a joke.
Bron: Dictionary.com
:+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

v. tuned, tun·ing, tunes
v. tr.
Electronics.
1. To adjust (a receiver) to a desired frequency.
2. To adjust (a circuit) so as to make it resonant with a given input signal.
3. To adjust (an engine, for example) for maximum usability or performance.
:+

Tweaken-fine-tunen is meer qua electronica, niet motor ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 25-11-2005 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook gaar dat ze alle toffe functies van de koppelkromme op de dyno enz eruit gehaald hebben die juist zo tof waren in NFSU2. Nu kan je alleen nog maar triest met een schuifje wat basic instellingen aanpassen die vaak meer verpesten dan goed doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Snap die schuifjes toch niet als ik nou de turbo op MAX. + zet gaat deze dan sneller of hoe zit dit
kan het ook niet checken met een test run. :(

En nog iets kan je ook parts er weer af halen en op een ander bak zetten?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mad_max234 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:20:
Snap die schuifjes toch niet als ik nou de turbo op MAX. + zet gaat deze dan sneller of hoe zit dit

Kan niet, de parts zijn alleen geschikt voor 1 auto (degene waar ze op zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad_max234 schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:20:
Bij de informatie staat wat het turboschuifje doet, naar links is dacht ik veel turbo op lage toeren, naar rechts veel turbo op hoge toeren. Maar dat kan ik fout hebben.
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

wat ik persoonlijk doe als ik naar het tune menu ga (als je op ESC ram dan ergens in het lijstje),
ik zet mijn nitro 2 - 3 streepjes naar rechts, dit geeft je een veel hogere nitro boost, MAAR duurt minder lang.
maar is perfect voor speedtrap races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik vind dat het spel wel iets uitgebreider had gemogen nfs:u2 toch beter qua menu en optie's.
gemiste kans als je het mij vraagt want zoveel meer werk kan het nou ook weer niet zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door mad_max234 op 25-11-2005 12:28 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Angeloonie schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:30:
Gister geprobeerd 2 toll-booth challenges te halen, 1 met de Carrera GT en 1 met de McLaren SLR, beiden zijn echt niet te doen, met de carrera GT haal ik de eerste tollbooth niet eens, en met de McLaren kom ik aan het eind net een seconde tekort (gister was ik dus echt -niet overdreven- 1 meter voor de finish "time up")

Argh! :X :X

Was het echt zat op een gegeven moment, heb ze allebei 10x geprobeerd ;(
Ik stond een keer letterlijk vóór de finish... "Time up..."

Dan pas baal je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het menu is idd zwaar bagger. Iemand al een hack zodat die overgangseffecten uitgeschakeld kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

GJ-tje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:30:
[...]
Ik stond een keer letterlijk vóór de finish... "Time up..."

Dan pas baal je :X
Dat zei ik, had ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@sub-Zeuz

Ik had een vergelijkbaar probleem met die assen.
Wat ik nu gedaan heb is de nieuwe thrustmaster drivers gedeinstalleerd , daarna het stuur met de windows default drivers gecalibreerd maar dan zonder dat de pedalen aangesloten waren..
Toen in NFSMW alles op default gelaten en toen werkte het wel zij het zonder de pedalen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

1 Meter is anders wel 100 cm... :9 Ik had 1 cm of iets dergelijks ;)
* CH4OS de mierenneuker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:52:
[...]
1 Meter is anders wel 100 cm... :9 Ik had 1 cm of iets dergelijks ;)
/me de mierenneuker :9
ik had t dus, dat mn race voor de tolbooth was afgelopen maar mijn auto nog wel over de finish tot stilstand kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 12:56:
[...]

ik had t dus, dat mn race voor de tolbooth was afgelopen maar mijn auto nog wel over de finish tot stilstand kwam!
Ja idem :)

Of het 1 meter was weet ik niet, het was misschien 31 cm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Griffin schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:40:
[...]

Maar zijn deze dan verplaatsbaar?

Laten we als voorbeeld nemen:
- We zetten de net gewonnen unique turbo op een golf..
- Vervolgens winnen we een te gekke wagen!
- Wegens geldgebrek moet de golf weg..
Nu de vraag..
Is het mogelijk de turbo van de golf af te halen en vervolgens over te zetten op de nieuwe auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Evolutionz schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:33:
[...]

Maar zijn deze dan verplaatsbaar?

Laten we als voorbeeld nemen:
- We zetten de net gewonnen unique turbo op een golf..
- Vervolgens winnen we een te gekke wagen!
- Wegens geldgebrek moet de golf weg..
Nu de vraag..
Is het mogelijk de turbo van de golf af te halen en vervolgens over te zetten op de nieuwe auto?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:29

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

gister weer even bezig geweest, die gast met zijn Eclipse verslagen lukte pas na een paar keer. De races daarna werden wel erg moelijk.... toch maar een keer met het toetsenbord geprobeerd ipv met mijn Logitech FF... damn dat gaat echt een stuk gemakkelijk, de auto is met het toetsnebord om een of andere reden veelbestuurdbaarder/ controleerbaarder...!

opzich jammer want spelen emt eens tuurtje is erg cool. hebben jullie hier ook last van?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Laatst online: 23:47

mokumouse

LOLstoel User

arghhhh :'( had ik gister de nummer 3 verslagen (ronnie) en z'n DB9 gewonnen, ben ik net bezig met een bounty run om wat milestones te halen, crahsed het spel, start ik opnieuw op staat me profiel nergens meer!!!! :'(

Had wel een backup gemaakt maar dat was voor de races tegen JV.. mag alle races van ronnie weer doen :(

[ Voor 4% gewijzigd door mokumouse op 25-11-2005 14:25 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:25

Entity

9000rpm

Chaoss schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:09:
gister weer even bezig geweest, die gast met zijn Eclipse verslagen lukte pas na een paar keer. De races daarna werden wel erg moelijk.... toch maar een keer met het toetsenbord geprobeerd ipv met mijn Logitech FF... damn dat gaat echt een stuk gemakkelijk, de auto is met het toetsnebord om een of andere reden veelbestuurdbaarder/ controleerbaarder...!

opzich jammer want spelen emt eens tuurtje is erg cool. hebben jullie hier ook last van?
Een paar collega's van me hadden dat ook inderdaad. Ik heb zelf een Logitech gamepad (PS2-kloon) en daar gaat het ook erg goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sander Prinsen schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 14:58:
[...]

Een paar collega's van me hadden dat ook inderdaad. Ik heb zelf een Logitech gamepad (PS2-kloon) en daar gaat het ook erg goed mee.
ik heb NFSU 2 helemaal met het stuurwiel op handmatig schakelen uitgespeeld... heeft me veel moeite gekost, veel reces heel vaak meoten doen omdat ik een race bijna perfect moest rijden om het te halen. Vriend van mij die tegelijkertijd ook NFSU2 speelde ragde zo door de races heen @ TB.

nahja denk dat ik dan de carreer mode met het TB ga doen, ga ik de losse races voor de fun emt het stuurwiel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:25

Entity

9000rpm

Stuurwiel is zeker veel leuker, ik heb er verschillende gesleten de afgelopen jaren (stuk of 4 in een tijd van 6 of 7 jaar ofzo :P), maar heb mijn laatste stuur begin dit jaar verkocht omdat hij nogal in de weg lag als ik hem niet meer gebruikte. Heb later de joypad gekocht als alternatief en het is even wennen, maar het bevalt wel. Maar nog steeds is het met een stuur leuker inderdaad, al worden de meeste spellen daar niet meer op ontworpen helaas, afgezien van misschien de realistische en semi-realistische spellen als DTM en Colin McRae Rallye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Ooohh lekker, politie met NOS :9
Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32808201641-thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe je dat hoe doe je dat hoe doe je dat..... ik ga wel even het topic lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-01 02:24
Is het iemand al gelukt om MW in het Nederlands te krijgen en dat je dan ook de filmpjes gewoon ziet?
FnF schreef op woensdag 23 november 2005 @ 18:11:
De tweak die in de vorige SP stond, werkt hier bij mij wel voor, alleen heb je dan geen introfilmpjes meer (Dus het EA logo e.d.). De filmpjes in de game zelf blijven hier nog wel behouden. Mocht je ook geen filmpjes ingame krijgen, dan zal ik even bekijken of er ook een andere oplossing is, in de cfg files staan namelijk ook heel veel settings, maar ik meende niet dat dit er tussen stond.
Ken jij of iemand anders ff de register-key exporteren en ergens hosten? Misschien zie ik toch iets over het hoofd, want het werkt nog steeds niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:28:
Hoe doe je dat hoe doe je dat hoe doe je dat..... ik ga wel even het topic lezen ;)
Is een Challenge, daar heb je de meeste vreemde auto's inzitten :)

Dus lekker de Challenge Mode spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat even in op het toilet zitten met zijn laptop.

De baas vind het niet zo leuk dat ik onder werktijd zit te gamen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 15:58:
/me gaat even in op het toilet zitten met zijn laptop.

De baas vind het niet zo leuk dat ik onder werktijd zit te gamen ;)
RESPECT! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:58:
Rechtsboven in beeld staat er redelijk groot: Free Delivery World Wide :P
Lekker handig van me... :/ :*) Maar ik hem 'm meteen maar besteld (bij www.cd-wow.nl dus)! De normale versie voor 32 euro! Yes! En ik heb de BE-patch al gedownload. 8) Jammer dat het afleveren 7 tot 10 dagen duurt... Bij de FAQ stond dat het 4-6 dagen zou zijn...

Maar die site krijgt een vast plekje tussen m'n favorieten! Nooit gedacht dat www.play.com nog verslagen kon worden!

En nu gauw weer verder met de demo van NFSMW... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 17:13
NEEEEEE, ik heb net de milestones proberen te halen die nodig zijn voor blacklist nummer 3 te kunnen racen. ik had er 3, alleen de bounty die 600.000 moest zijn stond op 580.000 en wat denk je? virtual function call, exit to desktop :S klote zooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
TranceSetter schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:05:
NEEEEEE, ik heb net de milestones proberen te halen die nodig zijn voor blacklist nummer 3 te kunnen racen. ik had er 3, alleen de bounty die 600.000 moest zijn stond op 580.000 en wat denk je? virtual function call, exit to desktop :S klote zooi!
Wat is een virtual function call :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
klote error, dat er iets is met het renderen van de game ofzo... je kunt dat kiezen voor negeren, opnieuw of annuleren, en wat je ook doet, het spel stopt er accuut mee.

Nou, heb ik het wel ff gehad, heb die race al 5x gereden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Laatst online: 14-09 17:45
Zo, ik heb het uitgespeeld. ff mijn bevindingen op een rijtje:

CON:
- Te makkelijk om je auto op de baan te houden, gebrek aan realisme dus
- Het vage catch up gedoe
- Het 'punto wint van lambo'-syndroom.
- Stad en parcours zijn veel te bumpy. Je springt echt veel te veel.
- Spel hangt aan elkaar met bugs. Crasht altijd als ik Busted ben. Soms in het midden van het spel
- Moeilijkheidsgraad had wat hoger gemogen. Slechts paar keer opnieuw moeten proberen
- Drag zuigt.

PRO:
- Mooie en grote stad. Hoge verscheidenheid. Lekker speeden op de vele highways.
- Flikken doen aardig hun best. :)
- Tollbooth en speedcam challenges zijn heel leuk.
- Mooie collectie wagens.
- Minder (imho belachelijke) tuning zooi.
- Geluid is best aardig.
- JOSIE !!

Heb het trouwens uitgespeeld met een zelf gekochte/uitgebouwde Lambo Gallardo. De M3 heb ik op het einde mooi zwart metallic gespoten.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/noel/files/pictures/nfsmw_m3_gtr.jpg

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 16-09 14:08
Ik moet zeggen dat ik het over het algemeen eens ben met wat in de post hierboven geschreven wordt. Vooral de moeilijkheidsgraad van het spel valt tegen.
Ik had net even die Black-patch gebruikt om missie 69 te spelen. Na 4 minuten had ik het gehaald, on the first try... Beetje jammer, want zo goed ben ik echt niet... Mijn huisgenoten kicken mijn anus in dit spel, dus volgens mij kan ik nooit de enige zijn die dit spel te makkelijk vind. Met NFSU I/II had ik veel meer moeite.

Alleen die graphics he... zo over the top, maar ó zó mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Noel- schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 17:32:

CON:
- Spel hangt aan elkaar met bugs. Crasht altijd als ik Busted ben. Soms in het midden van het spel
- Moeilijkheidsgraad had wat hoger gemogen. Slechts paar keer opnieuw moeten proberen
- Drag zuigt.

PRO:
- Mooie en grote stad. Hoge verscheidenheid. Lekker speeden op de vele highways.
- Geluid is best aardig.
- JOSIE !!

Heb het trouwens uitgespeeld met een zelf gekochte/uitgebouwde Lambo Gallardo. De M3 heb ik op het einde mooi zwart metallic gespoten.

[afbeelding]
Die tuningzooi was juist hét toffe aan NFSU2 :9~
Dit mis ik echt in MW :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Races zijn inderdaad te makkelijk, in tegenstelling tot de politie-achtervolgingen, die vind ik toch verdraaid lastig vanaf heat 5. Racen wordt pas moeilijk bij de challenges, zoals die Tollbooth met politie-Corvette, daar moet je echt strakke tijden neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
  • Laatst online: 30-01 09:37
het enigste waar ik van baal is draften, doe ik daar ver*** 20 x zo'n draft ene keer engine blow, andere keer totaled, waarbij het laatste het meest voor komt. :S

[ Voor 36% gewijzigd door kvdd op 25-11-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lama

[ Voor 99% gewijzigd door Gaius op 25-11-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
Oke, na de afgelopen dagen gekwijld te hebben in dit topic, ben ik sinds gisteren zelf ook begonnen. Op dit moment heb ik Career op 25% uitgespeeld. Mijn auto is een RX-8(zie plaatje). Het is echt een heel verslavend spel >:)

Afbeeldingslocatie: http://x12.putfile.com/11/32812274133-thumb.png

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 16-09 10:53
Hoe de fuck haal ik al die lelijke stickers van de auto die je gewonnen hebt?
Ik wil NOOIT van die stickers op mn auto hebben :r

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar Vinyls, en dan "Stock" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
harmageddon schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 19:51:
Hoe de fuck haal ik al die lelijke stickers van de auto die je gewonnen hebt?
Ik wil NOOIT van die stickers op mn auto hebben :r
offtopic:
Je kunt dat toch ook wel normaal vragen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Heb van de week nieuwe computer wil ik met m`n Logitech WingMan FormulaForce spelen, lijkt net of ik de rem de hele tijd ingedrukt heb. Als ik alle pedalen loslaat blijft hij normaal in de rem staan, nu rijd hij achteruit weet iemand wat er aan de hand is? Verder kan ik alles op 1024*768 full spelen op m`n Aldi Pentium D 3.0 Ghz DualCore en Nvidia 6700 XL videokaart >:) .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CON:
- Drag zuigt.

PRO:
- Geluid is best aardig.
- JOSIE !!
Mee eens, de drag is meer ontwijken en afremmen om niet op verkeer van rechts te knallen dan perfect schakelen en proberen voor te blijven

en ze hadden er veel meer tussen filmjes in moeten stoppen (met Josie Maran :9~) want ik ben alweer 8 posities hoger en geen tussenfilm meer gezien, en die stomme intro's van je nieuwe tegenstander gevolgd door een ingame filmpje van zn auto zuigt ook aars

verder is het af en toe haperen super irritant, of je hem nu op 640x480 hebt of 1600x1200

kan je trouwens de filmpjes nog afspelen op het eind ingame of met een bepaalde codec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickkoning schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:09:
Heb van de week nieuwe computer wil ik met m`n Logitech WingMan FormulaForce spelen, lijkt net of ik de rem de hele tijd ingedrukt heb. Als ik alle pedalen loslaat blijft hij normaal in de rem staan, nu rijd hij achteruit weet iemand wat er aan de hand is? Verder kan ik alles op 1024*768 full spelen op m`n Aldi Pentium D 3.0 Ghz DualCore en Nvidia 6700 XL videokaart >:) .
1 woord: CALIBREREN :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 16-09 10:53
oh god, dat ik daar niet opgekomen ben...
thx :)

edit: Ik denk dat in NFS het sturen met t tobo makkelijker gaat dan met een stuurtje als ik alle reacties lees. (ik stuur dus zelf met mn tobo)

[ Voor 30% gewijzigd door harmageddon op 25-11-2005 20:27 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
En waar doe ik dat? :Y)

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
ik kan die drag maar niet winnen, kan iemand hem voor mij spelen?

graag ;)

Klik!

en alvast bedankt! :)

[ Voor 85% gewijzigd door kvdd op 25-11-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dit staan:

When you face "Blacklist" racers you can win their car. Starting with #15, Sonny, the second "?" marker is his pinkslip. From there on through the rest of the game it ascends until you get to the third "?" marker, then it descends to the first "?" marker then repeats itself.

Ik heb het geprobeerd en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:49:
Ik zag net dit staan:

When you face "Blacklist" racers you can win their car. Starting with #15, Sonny, the second "?" marker is his pinkslip. From there on through the rest of the game it ascends until you get to the third "?" marker, then it descends to the first "?" marker then repeats itself.

Ik heb het geprobeerd en het werkt.
Ik vat het niet helemaal, kan iemand het uitleggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

RedFox

Heb je een OV ofzo?

patrickkoning schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:09:
Heb precies hetzelfde probleem met hetzelfde stuur. Ik heb hem al gecalibreerd in windows, maar dat lost niets op, het lijkt aan het spel te liggen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

CON:
- Drag zuigt.

PRO:
- Geluid is best aardig.
- JOSIE !!

[afbeelding]
tjah smaken verschill ik vond dat hlee tuning en styling gebeuren van NFSU2 geweldig... kheb uren doorgebracht met het maken van coole wagens :D

verder is het spel bij mij nog geen enkele keer gecrashed... misschien moetje het probleem bij je hardware/drivers zoeken...

als je met het TB speelt is het spel erg gemakklijk ben ik gister achter gekomen... wilje een uitdaging ga dan met een FF stuurtje spelen... het begin gaat wel maar vanaf nr 10 op de lijst is het een hele uitdaging. (ik ben toen over gegaan op TB besturling)

bumpy tjah... als je met 200 km/h halfzijdelings over een drempel gaat zou je wagen irl ook aardig stuiteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 14-09 19:57
Wanted level-4 is echt kudt. Ik word na een lange race toch steeds opgepakt.

Als je rijd gaat het prima, maar op een gegeven moment knallen ze je wel in een hoekje (of het nou door die SUV's is; of dat je ergens ff blijft steken als je door een roadblock knalt).
En als je dan vervolgens ff stil staat dan zijn al meteen met 10 wagens om je heen; en is er no way out.

Ook herkenbaar voor sommige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:52:
[...]

Ik vat het niet helemaal, kan iemand het uitleggen? :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Nr. op de
Blacklist     Bonus Marker
   15                 2e
   14                 3e
   13                 1e
   12                 2e
   11                 3e
   10                 1e
   9                  2e
   8                  3e
   7                  1e
   6                  2e
   5                  3e
   4                  1e
   3                  2e
   2                  3e
   1                  1e

(ik weet niet hoe ik het anders overzichtelijk krijg :o )
Dus als je raced tegen nr 6 op de blacklist en je kiest de 2 bonus marker dan heb je de pinkslip.

Edit: dit klopt niet. Gewoon geluk als je het toch goed hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Chaoss schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:57:
[...]

tjah smaken verschill ik vond dat hlee tuning en styling gebeuren van NFSU2 geweldig... kheb uren doorgebracht met het maken van coole wagens :D

verder is het spel bij mij nog geen enkele keer gecrashed... misschien moetje het probleem bij je hardware/drivers zoeken...

als je met het TB speelt is het spel erg gemakklijk ben ik gister achter gekomen... wilje een uitdaging ga dan met een FF stuurtje spelen... het begin gaat wel maar vanaf nr 10 op de lijst is het een hele uitdaging. (ik ben toen over gegaan op TB besturling)

bumpy tjah... als je met 200 km/h halfzijdelings over een drempel gaat zou je wagen irl ook aardig stuiteren :+
het lukt hier best met stuurtje hoor. Zit nu bij nr 5/6 (ff vergeten :+) Alleen drag doe ik in combinatie met tobo :)

Rij nu lambo Gallardo :) Snel en relaxt bakkie :)
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:15:
[...]

Nr. op de
Blacklist Bonus Marker

6 2e
5 3e

Dus als je raced tegen nr 6 op de blacklist en je kiest de 2 bonus marker dan heb je de pinkslip.
die 6e klopt. Ik had gister nr 6 unlockt en was idd nr 2 :)

[ Voor 17% gewijzigd door R-B op 25-11-2005 21:16 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvdd
kvdd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:37:
ik kan die drag maar niet winnen, kan iemand hem voor mij spelen?

graag ;)

Klik!

en alvast bedankt! :)
mm ik quote mezelf ff, het hoeft niet meer :) ik denk dat als ik het goed hoor, beter een stuurtje kan kopen.
Heeft iemand ervaring met een niet al te duur stuurtje?
Logitech WingMan FormulaForce lijkt me wel wat..

ervaringen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog niet zo heel ver.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/e1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/e4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/e5.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
kvdd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:23:
[...]

mm ik quote mezelf ff, het hoeft niet meer :) ik denk dat als ik het goed hoor, beter een stuurtje kan kopen.
Heeft iemand ervaring met een niet al te duur stuurtje?
Logitech WingMan FormulaForce lijkt me wel wat..

ervaringen? :9
Ik heb er goede ervaringen mee, evenals vele anderen. Hij is niet perfect, maar erg goed voor zn prijs. Rond de 60/70 euro ben je kwijt. Als je het beste wil moet je naar de MoMo kijken van logitech. Maar die is ruim 2 keer zo duur, dus dan weet je het...

Alleen je andere punt...Dat het makkelijker gaat worden met een stuurtje.
Ik zei het eerder, en nu ook. Het is zeker niet makkelijker bij (arcade)games als NFS. Maar wel leuker. Pas als je Rallygames als Richard Burns en Colin Mcrae, of andere simgames gaat spelen, dan ben je beter mét een stuurtje.

Maar bij NFS ben je denk ik het beste met een joystick. Maar het leukste met een stuurtje _/-\o_

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shailesh schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:47:
[...]

Ik heb er goede ervaringen mee, evenals vele anderen. Hij is niet perfect, maar erg goed voor zn prijs. Rond de 60/70 euro ben je kwijt. Als je het beste wil moet je naar de MoMo kijken van logitech. Maar die is ruim 2 keer zo duur, dus dan weet je het...

Alleen je andere punt...Dat het makkelijker gaat worden met een stuurtje.
Ik zei het eerder, en nu ook. Het is zeker niet makkelijker bij (arcade)games als NFS. Maar wel leuker. Pas als je Rallygames als Richard Burns en Colin Mcrae, of andere simgames gaat spelen, dan ben je béter met een stuurtje.

Maar bij NFS ben je denk ik het beste met een joystick. Maar het leukste met een stuurtje _/-\o_
zit wat in, maar perfect weggassen dmv het gaspedaal op de goeie stand te houden bij drag etc is bijna niet te doen met het toetsenbord en juist heel goed met een stuur :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:58:
[...]

zit wat in, maar perfect weggassen dmv het gaspedaal op de goeie stand te houden bij drag etc is bijna niet te doen met het toetsenbord en juist heel goed met een stuur :7
Maar waarom zou je zonodig perfect weg willen gassen? Bij drag kun je zelfs met een slechte start en zonder NOS nog winnen, alleen een kwestie van al het verkeer ontwijken. Naar mijn mening is het spel het echt niet waard om een compleet stuur voor aan te schaffen, tenzij je nog andere racegames speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Fantoom schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 23:10:
[...]

Maar waarom zou je zonodig perfect weg willen gassen? Bij drag kun je zelfs met een slechte start en zonder NOS nog winnen, alleen een kwestie van al het verkeer ontwijken. Naar mijn mening is het spel het echt niet waard om een compleet stuur voor aan te schaffen, tenzij je nog andere racegames speelt.
jaja, speel ff keertje online met toetsenbord dna ben je kansloos! Daarnaast is rijden met stuurtje leuker en veel heftiger en als je een beetje goed bent sneller dan een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

FF voor de mensen die persé het beste van het beste willen kunnen rijden:

Ik heb de career al 1 keer uitgespeeld en alle uniques op 1 na genomen (toen had ik 2 markers nodig om de Supra van nr 13 te bemachtigen die ik graag wou) en ondertussen vrolijk gebruikt op mn verschillende auto's.
Ik kwam er toen dus achter dat je van die 15 Unique Performance Upgrades 4 of 5 Superchargers kreeg en vroeg me af.. waarom? :)

Dus aangezien ik twijfelde of ik Nitrous en Brakes daadwerkelijk ooit had gekregen en ik er dus 1 gemist had in het begin heb ik een nieuwe Career gestart. Mijn bevindingen tot dusver:

#15 - Brakes
#14 - Suspension
#13 - Transmission
#12 - Turbo/Supercharger
#11 - Tires
#10 - Suspension (2e keer)

ik ben dus erg benieuwd of deze markers random zijn of dat er een vaste volgorde in zit. Mocht er iemand ook net een nieuwe career starten, kijk, vergelijk en laat het ff weten.
Ben nu dus bezig om net genoeg races en bounty te halen om telkens zsm door te kunnen naar de volgende, en vooral in het begin waar je maar 3-4 races hoeft te winnen schiet dat behoorlijk op :)
Om alle auto's en parts te unlocken ben ik zowiezo tot de nummer 3 bezig, want daar krijg je pas de laatste performance upgrade naar Ultimate voor je motor, maar goed, ik ben benieuwd wat ik op dat moment aan uniques verzameld heb. Ik hoop 2 volledige sets, zodat ik er 1 op mn main auto kan zetten en de 2e kan wisselen door mn savegame te backuppen.

EDIT: nummer 10 ook verslagen en toegevoegd.

[ Voor 4% gewijzigd door GTOfire op 25-11-2005 23:55 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Heb het spel bijna uitgespeeld
spoiler:
nadat ik de 5 races tegen razor heb gedaan, moet je de politie evaden, dan moet je naar een punt op je map met die brug, als ik daarover heen rijd, krijg ik een loading scherm, het beeld blijft stilstaan, het geluid blijft hangen en het spel sluit af ... heb het al 2x geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem...
iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 09:42:
[...]

Gewoon niet vol op je pedaal trappen werkt goed, is ook logisch, er zit zoveel kracht op de achterwielen :)
Ja snuggere .. dat werkt dus niet met een keyboard. Dat is alles of niks ;)

Je denkt toch niet dat ik dat irl ook zo doe? Met deze sneeuw en zo? Ik rij dagelijks in een musclecar dus ik weet wat het is, en ik ben blij dat ik dáár tenminste gedoseert gas kan geven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Is er geen optie voor traction control zoals in Porsche Unleashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 00:43:
[...]

Ja snuggere .. dat werkt dus niet met een keyboard. Dat is alles of niks ;)

Je denkt toch niet dat ik dat irl ook zo doe? Met deze sneeuw en zo? Ik rij dagelijks in een musclecar dus ik weet wat het is, en ik ben blij dat ik dáár tenminste gedoseert gas kan geven :X
Kijkend naar je avatar betwijfel ik het of je inderdaad het verschil weet tussen vol gas en gas los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
http://www.pspweb.nl/inde...agina=nieuws&nieuwsid=345
Ik dacht eerst bij mezelf dat het wat ver ging om dat te doen. Maar natuurlijk weegt de prijs van een boete niet op tegen die van het spel. Maar het is wel meegenomen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
Er is tog geen verschil tussen de auto van de rival en van de car lot..behalve de optische sh*t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

spoiler:
Ik weet niet wat het is met dat eindgedeelte, maar als ik die BMW heb zitten er enorm veel agenten achter me aan. Blijkbaar moet je gepakt worden gezien auto's naast me spawnen op een plaats waar ze onmogelijk kunnen komen. Ook kan ik ze niet kwijtraken.

Vanaf dat punt gaat het ook mis, als ik ben gepakt klapt het spel er uit, en ik heb echt geen zin om die [censuur] razer tig keer te 0wnen om vervolgens het spel weer te laten crashen.
Ik heb hem nu 5 keer ge0wned met 3 verschillende auto's, maar niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:15:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Nr. op de
Blacklist     Bonus Marker
   15                 2e
   14                 3e
   13                 1e
   12                 2e
   11                 3e
   10                 1e
   9                  2e
   8                  3e
   7                  1e
   6                  2e
   5                  3e
   4                  1e
   3                  2e
   2                  3e
   1                  1e

(ik weet niet hoe ik het anders overzichtelijk krijg :o )

Edit: dit klopt niet. Gewoon geluk als je het toch goed hebt.
nee, dit klopt volgens mij ook niet, ik heb tot 3 keer toe die kerel in z'n Gallardo moeten racen voordat ik zijn pinkslip had. Hij zat telkens onder een andere marker. Dus het is voor zover ik kan zien helemaal random. Dat was trouwens de enige auto die ik perse wilde hebben, ik weet nu al dat ik tegen de volgende tegenstander, die Corvette, gewoon voor de unique upgrade's ga, die auto mag ie houden.

Zijn er trouwens mensen die het ook belachelijk vinden dat er geen replays in het spel zitten, ik had dit al eens eerder gepost maar ik ben hier in alle 3 de delen nog niemand tegengekomen die het erover had. (misschien 1tje dan) Ik ben waarschijnlijk de enige die er van baalt, in ieder geval zorgt dat ervoor dat ik het spel niet lang meer zal spelen als ik de careermode heb uitgespeeld..
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat je na een vette race rustig met een sigaretje een voor de replay ging zitten... :7

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
DaChosen1 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 02:42:
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat je na een vette race rustig met een sigaretje een voor de replay ging zitten... :7
Nog nooit gedaan eerlijk gezegd B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 01:16:
[...]

Kijkend naar je avatar betwijfel ik het of je inderdaad het verschil weet tussen vol gas en gas los ;)
Ook dat is nog niet halfgas hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

de pink slips zijn idd random, maar zijn de unique upgrades dat ook? Het zou wel verklaren waarom ik aan het eind 3 x suspension en 4-5x turbo had :)

En idd, ik mis de replay functie af en toe best wel. Vroegah vond ik het altijd prachtig om op Hometown 's nachts met lichten uit te rijden. Replays waren bijna altijd prachtig om te zien, keihard racen met als enige lichtbron het rood-wit-blauw van de politie \o/

Nu wil ik af en toe mn mooie acties wel terug kunnen zien, maar helaasch..

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GTOfire schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 09:55:
de pink slips zijn idd random, maar zijn de unique upgrades dat ook? Het zou wel verklaren waarom ik aan het eind 3 x suspension en 4-5x turbo had :)
Volgens mij zijn ze helemaal niet random, ergens in dit topic staat een lijst met welke bonusmarker je moet kiezen voor de pink slip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
kans van 2 op 3 dat je die pinkslip hebt ;) dus je moet wel heel veel pech hebben wil je hem niet hebben. Maar tot nu toe ( @55%) heb ik steeds die auto weer verkocht.
Wat ik wel een nadeel vind is dat je zo snel gepakt word met de politie...zit je opeens bovenop een politie en kan je ook nog is niet weg ook :X

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Worldwide schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 02:18:
spoiler:
Ik weet niet wat het is met dat eindgedeelte, maar als ik die BMW heb zitten er enorm veel agenten achter me aan. Blijkbaar moet je gepakt worden gezien auto's naast me spawnen op een plaats waar ze onmogelijk kunnen komen. Ook kan ik ze niet kwijtraken.

Vanaf dat punt gaat het ook mis, als ik ben gepakt klapt het spel er uit, en ik heb echt geen zin om die [censuur] razer tig keer te 0wnen om vervolgens het spel weer te laten crashen.
Ik heb hem nu 5 keer ge0wned met 3 verschillende auto's, maar niks helpt.
Je moet 5 minuten rond blijven rijden, dan belt Mia op dat je over de brug moet springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 12:36

megaman144

waarom ik weet het niet

Ik krijg als ik het spel opstart zwart beeld met geluid. hij werkte eerst wel maar nadat ik VIA Hyperion 4in1 5.06A er op heb gezet niet meer.
Ik heb net nieuwste nvidia drivers er op gezet maar nog alleen zwart beeld.

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 21:01
Het Fantoom schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:04:
[...]

Je moet 5 minuten rond blijven rijden, dan belt Mia op dat je over de brug moet springen.
Bij mij crasht ie ook bij het uitspelen, tijdens het loaden nadat ik over die brug ben gereden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:01:
kans van 2 op 3 dat je die pinkslip hebt ;) dus je moet wel heel veel pech hebben wil je hem niet hebben. Maar tot nu toe ( @55%) heb ik steeds die auto weer verkocht.
Wat ik wel een nadeel vind is dat je zo snel gepakt word met de politie...zit je opeens bovenop een politie en kan je ook nog is niet weg ook :X
Jawel toch? Je kan toch gewoon op 'r' drukken, word je weer recht op de weg geplaatst, moet je wel beetje massel hebben dat je snel wegkomt :p

Valt in ieder geval ff te proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:40:
[...]

Jawel toch? Je kan toch gewoon op 'r' drukken, word je weer recht op de weg geplaatst, moet je wel beetje massel hebben dat je snel wegkomt :p

Valt in ieder geval ff te proberen :D
Vergeet het maar, als je tussen de politie inzit en dan op r drukt ben je onmiddelijk busted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Het Fantoom schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:48:
[...]

Vergeet het maar, als je tussen de politie inzit en dan op r drukt ben je onmiddelijk busted.
juist :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.