hey het is wel een getunde cementwagen, dat betekend alle ballast eruit, carbon frame etc etcAnoniem: 128025 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:00:
Die challenges zijn af en toe best irritant zegb en totaal onrealistisch, zit ergens in de 40 en moest met een vuilniswagen 100.000 cost to state halen en erna iets soortgelijsk met een cementwagen, ik denk lekker veel gewicht en lekker cops beuken, rammen die stomme cops zonder moeite die 5 maa lzo zware vuilniswagen aan de kant, 1 begint te duwen aan de achterkant (beetje schuin van achteren) en de vuilniswagen wordt zo even aan de kant gezet alsof het een panda islekker hoor zo'n 10 ton oud ijzer tegen 1 ton GTO
dat probleem heb ik dus ookkenny89 schreef op donderdag 29 december 2005 @ 11:47:
nog steeds geen oplossing voor de gigantische fps drops ?
bij mij is er ongeveer om de 20 minuten voor 4 minuten ofzo een gigantische fps drop van 50/60 naar 10.... zelfs de audio hoor je dan mee 'zakken'
alt+tab naar windows, dan gewoon weer terug naar het spel (zonder wat te doen) en dat probleem is bij mij verholpen. ik heb die fps ook op bepaalde stukken in de stad (is dat jullie ook opgevallen?)
ps. die challenge met die vuilniswagen was echt te makkelijk. Je lult echt uit je nek over dat gewicht! Je kunt echt supermakkelijk gewoon door blijven rijden. Het is alleen prettig met die wagen op de grote wegen te blijven en "hoge" snelheid aan te houden.
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Ik heb toennet deze challenge gehad en voltooid in 1 keer in ongeveer 6 min. en 30 sec.. De cementwagen heeft ook een beroerde wegligging, maar net als de vuilniswagen kan je er wel goed mee rammen. Aanstormende suv's van de politie zijn vrijwel geen partij voor deze vrachtwagens.Anoniem: 128025 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 09:00:
Die challenges zijn af en toe best irritant zegb en totaal onrealistisch, zit ergens in de 40 en moest met een vuilniswagen 100.000 cost to state halen en erna iets soortgelijsk met een cementwagen, ik denk lekker veel gewicht en lekker cops beuken, rammen die stomme cops zonder moeite die 5 maa lzo zware vuilniswagen aan de kant, 1 begint te duwen aan de achterkant (beetje schuin van achteren) en de vuilniswagen wordt zo even aan de kant gezet alsof het een panda islekker hoor zo'n 10 ton oud ijzer tegen 1 ton GTO
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Anoniem: 135195
Is er ondertussen al een cheat of mod om de catch up in de careermode uit te schakelen...?
wrom? als je gewoon doorrijd dan is er niks aan de hand. alhoewel het aan het eind wel wat moeilijker wordt, maar met een beetje oefenen krijg je een beter resultaat dan cheaten. cheaten is lame!Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:25:
Is er ondertussen al een cheat of mod om de catch up in de careermode uit te schakelen...?
Ik kan het nergens vinden, dus ik stel m'n vraag maar hier 
Is het mogelijk om je eigen muziek in NFS te plaatsen? Deze baggermuziek heb ik maar uit gezet, en ondertussen m'n radio maar aangedaan, maar eigenlijk heb ik liever dat ik gewoon m'n eigen mp3'tjes erin kan zetten. Kan dat?
Is het mogelijk om je eigen muziek in NFS te plaatsen? Deze baggermuziek heb ik maar uit gezet, en ondertussen m'n radio maar aangedaan, maar eigenlijk heb ik liever dat ik gewoon m'n eigen mp3'tjes erin kan zetten. Kan dat?
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Goede vraag.Chip! schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:53:
Ik kan het nergens vinden, dus ik stel m'n vraag maar hier
Het eerste wat ik deed toen ik spel opstartte was de muziek uitzetten. Wat eigen mp3's draaien zou leuk zijn.
waarom krijg ik geen achteruitkijkspiegel te zien als ik dat wel aanzet??
Videokaart is 6800LE @ 16x1,6
Die zou dit toch moeten ondersteunen lijkt mij
Videokaart is 6800LE @ 16x1,6
Die zou dit toch moeten ondersteunen lijkt mij
Stop chasing the dream, you're already living it
Die zie je alleen als de camera in de auto is geplaatst. Als je je auto van achter bekijkt zie je geen achteruitkijkspiegel..
Waarom draai je je favoriete playlist niet in Foobar of Winamp op de achtergrond?Zamorano schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:00:
[...]
Goede vraag.
Het eerste wat ik deed toen ik spel opstartte was de muziek uitzetten. Wat eigen mp3's draaien zou leuk zijn.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Hm, nou ja, ik wordt het een beetje zat dat lange races in feite compleet nutteloos zijn omdat het altijd maar weer gaat om de laatste twee bochten... Ik zit in feite alléén nog maar te racen in afwachting van de laatste paar honderd meter. Het maak vaak geen moer uit wat je daarvoor persteert en dat frustreert een beetje. Nou ja, een beetje... nogal! Ze hadden net zo goed alleen maar races kunnen maken van een kilometer lang...EnsconcE schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:49:
[...]
wrom? als je gewoon doorrijd dan is er niks aan de hand. alhoewel het aan het eind wel wat moeilijker wordt, maar met een beetje oefenen krijg je een beter resultaat dan cheaten. cheaten is lame!
NFSMW is alnog top, hoor: vooral de achtervolgingen zijn super. Ik heb echt het idee alsof ik daar écht rondrij: super graphics en super gameplay. Op die races na...
Anoniem: 151099
racen hoort niet met geluid, dat is altijd het eerste wat ik uitzet idd.
bij een spel als GTA is het juist super cool, er zijn echt jaren 80 toppers die ik niet meer op de radio kan horen zonder aan GTA te denken. Echt met een super rustig muziekje op de achtergond de meest wilde acties uithalen.
mja dit is GTA niet en hier moet ik echt geconcentreerd racen.
Wat die catch up betreft, ik heb het nog niet negatief ervaren, je moet gewoon doorkarren zeker de laatste meters, en dan win je gewoon wel, ik ben BL4, dus heb al een groot deel van het spoel gedaan en msischien maar 1 of 2x vlak voor de finish ingehaald maar dat was dan door mijn eigen schuld. (muurtje over het hoofd gezien of een tegenligger of paaltje geschuurd)
bij een spel als GTA is het juist super cool, er zijn echt jaren 80 toppers die ik niet meer op de radio kan horen zonder aan GTA te denken. Echt met een super rustig muziekje op de achtergond de meest wilde acties uithalen.
mja dit is GTA niet en hier moet ik echt geconcentreerd racen.
Wat die catch up betreft, ik heb het nog niet negatief ervaren, je moet gewoon doorkarren zeker de laatste meters, en dan win je gewoon wel, ik ben BL4, dus heb al een groot deel van het spoel gedaan en msischien maar 1 of 2x vlak voor de finish ingehaald maar dat was dan door mijn eigen schuld. (muurtje over het hoofd gezien of een tegenligger of paaltje geschuurd)
Mooi spel hoor, maar ik baal er gruwelijk van dat de handleiding compleet niets zegt over een aantal iconen die ik op het scherm zie en hoe je sommige dingen moet doen, daardoor heb ik het gevoel dat ik maar een eindje loop aan te klooien en niet alles uit het spel kan halen wat er in zit.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Klopt het dat je bij de een na laatste challenge-serie ook heatlevel6 achter je aankrijgt? want dat heb ik nu namelijk!
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Waarom zou dat niet kloppenwebfreakz.nl schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:56:
Klopt het dat je bij de een na laatste challenge-serie ook heatlevel6 achter je aankrijgt? want dat heb ik nu namelijk!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Omdat je die dacht ik alleen achter je aankreeg als je Razor hebt verslagen? Want in careermode->Free Roam krijg je ze ook niet achter je aan?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Net gisteren op het mooiste gameshot getracteerd: de jump om te ontsnappen uit de heatlevel 6 chase nadat je razor verslagen hebt. Heeft iemand dat wide shot van die jump met de M3 kunnen capturen? Ik was net te laat...
Doe je em toch nog een keer?

http://www.ml75.nl/Space/384/1483042249.jpg
Zoiets? Haal het gewoon van google trouwens.
Zoiets? Haal het gewoon van google trouwens.
haha kwam ik ook tegen, helemaal mee eens.was er trouwens net gisteren aan aan het denken, wat een kkdomme verhaallijn eigenlijk, kerel verliest zn bmw 3 serie aan een andere racer, hij kan fucking lamborghini murcielago's/gallardo's, porsches, benz slr's kopen, maar nee, hij moet kost wat kost zn platte bmw terug hebben
Heb je de laatste challenge serie al geprobeerd?webfreakz.nl schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:02:
[...]
Omdat je die dacht ik alleen achter je aankreeg als je Razor hebt verslagen? Want in careermode->Free Roam krijg je ze ook niet achter je aan?
Ja, die is simpelEnsconcE schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:06:
[...]
Heb je de laatste challenge serie al geprobeerd?

Das knap als je er maar 2 kan kiezen in het beginwebfreakz.nl schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:18:
[...]
Ja, die is simpelDie had ik eigenlijk als allereerste gedaan ipv nummer 1.

Dan heb jij de Black Edition zeker nietKrizzie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:29:
[...]
Das knap als je er maar 2 kan kiezen in het begin

Want bij de BE kun je de laatste gelijk doen.
Yeah! 100% Game completion!
even terug komen op die verhaallijn.
Zou EA iets meer hulp van BMW hebben ontvangen dan van de andere merken??
"Deze game is iets meer mede mogelijk gemaakt door BMW"
Now go away or I shall taunt you a second time!
Anoniem: 151099
hoezo, tijdens de heel career mode heb ik geen bmw gezien (helaas, een m6, 7serie of x5 had erg leuk geweest)Vince Dexa schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:10:
even terug komen op die verhaallijn.
alleen Razor rijd in een BMW.
ja das waar, maar bij het opstarten staat die M3 wel weer prominent in beeld.
en hoewel je McLaren SLR's en Carerra GT's tot je beschikking hebt wordt alles op alles gezet om die Beemer terug te krijgen...
misschien heeft die M3 een hoge emotionele waarde.
edit: tiepfoutje
en hoewel je McLaren SLR's en Carerra GT's tot je beschikking hebt wordt alles op alles gezet om die Beemer terug te krijgen...
misschien heeft die M3 een hoge emotionele waarde.
edit: tiepfoutje
[ Voor 9% gewijzigd door Vince Dexa op 05-01-2006 12:20 ]
Now go away or I shall taunt you a second time!
Ik heb net van Razor gewonnen en de politie ontweken, aftiteling bekeken, etc.
De laatste race tegen Razor heb ik echt een keer of 20 moeten doen..
Vooral het laatste stuk van die race met de vele bochten gaat erg moeizaam, Maar dat terzijde...
Nu weet ik dat je nog moet proberen om in de rankings overal op de 1e plaats te geraken.
Maar wat dan ? Krijg / kan ik dan nog iets extra's ?
De laatste race tegen Razor heb ik echt een keer of 20 moeten doen..
Vooral het laatste stuk van die race met de vele bochten gaat erg moeizaam, Maar dat terzijde...
Nu weet ik dat je nog moet proberen om in de rankings overal op de 1e plaats te geraken.
Karsten
Anoniem: 128025
Ik had met de races geen moeite alleen met de politie ontwijken wat meer.SLedder schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:07:
Ik heb net van Razor gewonnen en de politie ontweken, aftiteling bekeken, etc.![]()
De laatste race tegen Razor heb ik echt een keer of 20 moeten doen..![]()
Je kan nu nog een aantal auto's niet gebruiken buiten je carreer mode om, als je 100% hebt unlock je weer een auto en met de challenges de laatste auto's dan heb je echt alles vrij gespeeld.
Ik moet nog bij lifetime op 1 komen bij de overtredingen zeg maar! kan ff niet op het woord komen in game....ooohhh wacht: INFRACTIONS!
Ja dat infractions is ook zo verwarrend. Je hebt 'unserved infractions' en gewoon 'infractions'. Die 1e is je overtredingen en de 2e is het aantal politie auto's dat je gesloopt heb?
Betekent unserved niet gewoon dat je niet aangehouden bent en er dus geen boete voor betaald hebt?webfreakz.nl schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:58:
Ja dat infractions is ook zo verwarrend. Je hebt 'unserved infractions' en gewoon 'infractions'. Die 1e is je overtredingen en de 2e is het aantal politie auto's dat je gesloopt heb?
Nee hoor, de SUV's zijn ook BMW's. Gellof de x5 en die andere.Anoniem: 151099 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:13:
[...]
hoezo, tijdens de heel career mode heb ik geen bmw gezien (helaas, een m6, 7serie of x5 had erg leuk geweest)
alleen Razor rijd in een BMW.
Ja, die overtredingen zoals hit&run, resisting arrest, damage to property, ramming police vehicle en nog een paargwystyl schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:44:
[...]
Betekent unserved niet gewoon dat je niet aangehouden bent en er dus geen boete voor betaald hebt?
Zo goed heb ik ze nog nooit bekeken.... ik dacht dat het Jeep Cherokee's waren. Meestal als ik zo'n ding tegenkom zie ik hem maar een fractie van een secondeEnsconcE schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:31:
[...]
Nee hoor, de SUV's zijn ook BMW's. Gellof de x5 en die andere.
Heb je er toevallig een screenie van?
http://got.webfreakz.nl/nfsmw/nfsmw%2326.png ?gwystyl schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:50:
[...]
Zo goed heb ik ze nog nooit bekeken.... ik dacht dat het Jeep Cherokee's waren. Meestal als ik zo'n ding tegenkom zie ik hem maar een fractie van een seconde.
Heb je er toevallig een screenie van?
Klopt wel aardig...
Alle "infractions" op een rij:webfreakz.nl schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:58:
[...]
Ja, die overtredingen zoals hit&run, resisting arrest, damage to property, ramming police vehicle en nog een paar
Speeding
Excessive Speeding
Reckless Driving
Damage tot property
Raming a police vehicle
Driving Off Road
Resisting Arrest
Hit & Run
Nou nog even de snelheden bij die speeding en hij is "echt" compleetAnoniem: 128025 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 07:22:
[...]
Alle "infractions" op een rij:
Speeding
Excessive Speeding
Reckless Driving
Damage tot property
Raming a police vehicle
Driving Off Road
Resisting Arrest
Hit & Run
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Excessive Speeding krijg je op ± 300 km/h
Speeding is 240 en Excessive Speeding 290 (je krijgt ze alleen als de cops ook direct achter je zitten.)
Recless driving krijg ik redelijk vaak als ik ver boven de 300 rijd (met de cops dus dicht achter me)
Recless driving krijg ik redelijk vaak als ik ver boven de 300 rijd (met de cops dus dicht achter me)
Ik vind ze toch meer op de hyundai tucson/kia...
Alleen lijken deze mij wat zwaarder!
Edit: de voorkant lijkt erg veel op een Jeep:?, schiet mij maar lek. Ik weet het niet meer!
[ Voor 13% gewijzigd door keesheid op 06-01-2006 13:57 ]
ik heb nog een foutje ontdekt in het eerste level
als je de politie achter je aan hebt dan moet je gewoon naar het bus station vlak bij je huis rijden en dan binnen rijden en dan de helling op rijden en op het tussen stukgaan staan (nog niet buiten gaan staan maar tussen de 2 helingen in en dan gewoon gaan wachten de politie ziet je daar niet dan is het gewoon wachten tot dat de blauwe balk vol is en dan gewoon weer weg rijden:P
als je de politie achter je aan hebt dan moet je gewoon naar het bus station vlak bij je huis rijden en dan binnen rijden en dan de helling op rijden en op het tussen stukgaan staan (nog niet buiten gaan staan maar tussen de 2 helingen in en dan gewoon gaan wachten de politie ziet je daar niet dan is het gewoon wachten tot dat de blauwe balk vol is en dan gewoon weer weg rijden:P
uh.. dit is toch gewoon het busstationtruukje wat al 100x aan bod gekomen is in deze topic?NRR schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:06:
ik heb nog een foutje ontdekt in het eerste level
o dat wis ik niet ik kom hier niet zo vaak erg weinig tijdLocutus-of-Borg schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:22:
[...]
uh.. dit is toch gewoon het busstationtruukje wat al 100x aan bod gekomen is in deze topic?
Wat mij betreft is het een Jeep Grand Cherokee.keesheid schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:50:
[...]
Ik vind ze toch meer op de hyundai tucson/kia...
Alleen lijken deze mij wat zwaarder!
Edit: de voorkant lijkt erg veel op een Jeep:?, schiet mij maar lek. Ik weet het niet meer!

Iemand dit ooit gezien:

Echt een dikke bug. Ik was in het echt eerste, maar volgens de uitslag echter niet. Toch is m'n tegenstander KO, en niet ik. Het wordt nog gekker als je de andere spelers bekijkt:
Echt een dikke bug. Ik was in het echt eerste, maar volgens de uitslag echter niet. Toch is m'n tegenstander KO, en niet ik. Het wordt nog gekker als je de andere spelers bekijkt:
code:
1
2
3
4
| IK Burn Smoothie Moshe 1.57.27 (2) 6.00.25 (4) 1.57.50 (3) K.O. 1.56.68 (2) K.O. K.O. 3.56.09 (3) 1.59.95 (1) K.O. 2.00.23 (2) K.O. |
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Anoniem: 124625
Lekker spel is het zeg! alleen vind ik het jammer dat je met veel fps nog schokjes hebt bij bijv. bochten. Bij NFSU2 kon ik dit voorkomen door de v-sync aan te zetten (wat vaak nutteloos is). Maar bij MW helpt dit niet.
Kan iemand een screenshot posten (van de map) waar dit precies is?Locutus-of-Borg schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:22:
[...]
uh.. dit is toch gewoon het busstationtruukje wat al 100x aan bod gekomen is in deze topic?
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Kan je ook in die BMW rijden als je alle races gehaalt hebt en kan je em dan ook nog tunen dus bijv kleurtje etc of kan je em gewoon kopen?
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
Anoniem: 136426
Rainesh schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:31:
Kan je ook in die BMW rijden als je alle races gehaalt hebt en kan je em dan ook nog tunen dus bijv kleurtje etc of kan je em gewoon kopen?
spoiler:
Je krijgt de auto, maar je kan m niet upgraden voor performance en parts. Visual kan alleen
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 136426 op 08-01-2006 12:41 ]
omg..
ik dacht goh, ik heb career nu op 99%, nog ff die 13 minuten chase proberen en dan ben ik ermee klaar. Paar keer gefaald en te vroeg busted, paar keer wel 13 gehaald maar niet meer weg kunnen komen, rhino's niet kunnen ontwijken, domme spike strip fout, of gewoon domme pech dat je ineens op een corvette cop geparkeerd komt te staan bij een road block.
Heb ik het eindelijk gehaald... crasht het spel op het moment dat ie de chase stats wil laten zien... heb ik NOG 99%
ik dacht goh, ik heb career nu op 99%, nog ff die 13 minuten chase proberen en dan ben ik ermee klaar. Paar keer gefaald en te vroeg busted, paar keer wel 13 gehaald maar niet meer weg kunnen komen, rhino's niet kunnen ontwijken, domme spike strip fout, of gewoon domme pech dat je ineens op een corvette cop geparkeerd komt te staan bij een road block.
Heb ik het eindelijk gehaald... crasht het spel op het moment dat ie de chase stats wil laten zien... heb ik NOG 99%
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
In de career heb ik nooit enige crash gehad. Maar in de challenge series crasht het spel wel erg vaak bij mij.

Kan iemand me ff uitleggen hoe dat nou met die backroom zit...?!? Ik heb al eerder dingen daar gekocht (pas toen ik al een heel eind op weg was, want ik had het helemaal niet door), maar nu lukt het opeens niet meer... Ik sta nu op plek 9 (of 8, ben de tel kwijt) en ik zag dat ik iets had gewonnen waarmee ik iets kon kopen in de backroom (als ik me niet vergis). Maar als ik daarheen ga en dingen in m'n cart wil doen, gaat dat niet. Dat groene vinkje verandert niet in een groen winkelwagentje. Er staan drie dingen daar te koop: hoe kom ik daar nou bij...?
(Die manual is wel echt zwaar waardeloos, hoor... Gelukkig is het spel evenzo zwaar verslavend!
)
(Die manual is wel echt zwaar waardeloos, hoor... Gelukkig is het spel evenzo zwaar verslavend!
vraagje...
Ik heb nu al een tijdje NFS: Most wanted ... nu wil wel ff een keer met controller spelen, kijken hoe dat is.... maar als ik in most wanted bij option bij controller zit en ik klik een button aan en ik druk op de controller op eenknop om die als die button te gebruiken, maar dan pakt hij hem niet....
Kan je bij NFS: MW niet ergens aan geven dat je met controller wilt spelen in plaats van toetsen bord? ...
Ik heb een Logitech Precision als controller ...
Ik heb nu al een tijdje NFS: Most wanted ... nu wil wel ff een keer met controller spelen, kijken hoe dat is.... maar als ik in most wanted bij option bij controller zit en ik klik een button aan en ik druk op de controller op eenknop om die als die button te gebruiken, maar dan pakt hij hem niet....
Kan je bij NFS: MW niet ergens aan geven dat je met controller wilt spelen in plaats van toetsen bord? ...
Ik heb een Logitech Precision als controller ...
Ben ik nou zo achtelijk? Ik kom maar niet voorbij blacklist 13 (VIC). De 1e race haal ik wel maar de 2e is hij altijd op het einde net opeens sneller?
Mis ik wat aan spullen ofzo?
Mis ik wat aan spullen ofzo?

J van E, weet je uberhaubt wat zo'n groen vinkje betekent? 
betekent dat je het al hebt. dus geen wonder dat je het niet kan kopen!
betekent dat je het al hebt. dus geen wonder dat je het niet kan kopen!
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
WTF!!!
Ik probeer net in te loggen online, zegt ie dat ik een ongeldige account heb. Dit slaat echt nergens op. Speel het spel al 1,5 maand, en nu doet ie t opeens niet meer. Ik heb verder niets gewijzigd ofzo.
Hebben toevellig meer mensen hier last van? Misschien zijn de servers offline voor onderhoud ofzo? (ik bedenk maar wat...
)
HELLUP!
Ik probeer net in te loggen online, zegt ie dat ik een ongeldige account heb. Dit slaat echt nergens op. Speel het spel al 1,5 maand, en nu doet ie t opeens niet meer. Ik heb verder niets gewijzigd ofzo.
Hebben toevellig meer mensen hier last van? Misschien zijn de servers offline voor onderhoud ofzo? (ik bedenk maar wat...

HELLUP!
Probeer eens je wachtwoord opnieuw in te voeren, met BF2 ook wel eens last mee gehad en toevallig is EA daar ook bij betrokken!Sefrijn schreef op maandag 09 januari 2006 @ 08:28:
WTF!!!![]()
Hebben toevellig meer mensen hier last van? Misschien zijn de servers offline voor onderhoud ofzo? (ik bedenk maar wat...)
HELLUP!
Hmmz, nu kan ik wel gewoon inloggen...
Waarschijnlijk waren de servers offline ofzo. Stomme EA
Waarschijnlijk waren de servers offline ofzo. Stomme EA
Wat er ineens mis is gegaan... ik heb geen idee 
Voor ik de 1.3 patch installeerde had ik al een bagger spel, kwaliteit was zo laag mogelijk gezet, maar nog was alles zo traag als stront, en liep het af en toe even een paar seconden vast, soms wel tot een minuut.
Als ik gearresteerd werd zag ik een stukje van het filmpje van de police cam, daarna viel het spel eruit, en was ik weer terug in Windows.
Afijn, daar is mee te werken, gewoon zorgen dat je niet gearresteerd word.
Nu heb ik de 1.3 patch geïnstalleerd, en als ik nu een race start, valt meteen het spel eruit
Ik kan nergens in het logboek (van Windows) fouten vinden, dus ik heb geen idee wat er mis gaat.
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Voor ik de 1.3 patch installeerde had ik al een bagger spel, kwaliteit was zo laag mogelijk gezet, maar nog was alles zo traag als stront, en liep het af en toe even een paar seconden vast, soms wel tot een minuut.
Als ik gearresteerd werd zag ik een stukje van het filmpje van de police cam, daarna viel het spel eruit, en was ik weer terug in Windows.
Afijn, daar is mee te werken, gewoon zorgen dat je niet gearresteerd word.
Nu heb ik de 1.3 patch geïnstalleerd, en als ik nu een race start, valt meteen het spel eruit

Ik kan nergens in het logboek (van Windows) fouten vinden, dus ik heb geen idee wat er mis gaat.
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.
Iemand al iets gevonden op de bagger frame rate van dit spel op de PC?? Ik heb de laatste officieele drivers van Nvidia en patch 1.3.. helpt allemaal geen zak.
Wel een stuk beter spel dan die bagger underground serie BAH
iemand nog interrese in echte gestylde auto's??
die fast and the furious look a like gall bakken wordt ik een beetje zat
dat mensen dat mooi vinden rofl. Maja was in de jaren 90 al uitgekeken op die zo geheten "fast 'n furious" look
toen hete het ook nog gewoon je auto vern**ken
Wel een stuk beter spel dan die bagger underground serie BAH

iemand nog interrese in echte gestylde auto's??
Ik heb er ook vaak last van dat de game ZO MAAR stoptChip! schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:05:
Nu heb ik de 1.3 patch geïnstalleerd, en als ik nu een race start, valt meteen het spel eruit![]()

En volgens mij is het ook zo, dat de game vooral schokt bij tijdmetingen, zegmaar checkpoints. Andere delen nooit problemen, maar bij een checkpoint hangt ie vaak even, zelfs met alle settings op low, terwijl ik een p3.2 met 1g ram en ati x700 xt heb...
Ik heb een AMD Athlon 64 3700+ / 6800GT 256MB / 2GB intern en nergens last van, alles op high en alle nodige opties aan, ingame AA helemaal vol open, ziet er prachtig uit en loopt als een goed geoliede machine!Sefrijn schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:21:
[...]
Ik heb er ook vaak last van dat de game ZO MAAR stopt. Hij gaat gewoon terug naar bureaublad. Met name als ik online speel is dat stront irritant als dat tenminste lukt
(zie mijn vorige post)
En volgens mij is het ook zo, dat de game vooral schokt bij tijdmetingen, zegmaar checkpoints. Andere delen nooit problemen, maar bij een checkpoint hangt ie vaak even, zelfs met alle settings op low, terwijl ik een p3.2 met 1g ram en ati x700 xt heb...
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 09-01-2006 13:52 ]
aahh ok en jij hebt een beter systeem dan mensen met een amd 4400+ en een 7800GTXAnoniem: 128025 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:49:
[...]
Ik heb een AMD Athlon 64 3700+ / 6800GT 256MB / 2GB intern en nergens last van, alles op high en alle nodige opties aan, ingame AA helemaal vol open, ziet er prachtig uit en loopt als een goed geoliede machine!Maar dat mag ook wel met zo'n systeem vind ik!
Bij die mensen loopt het ook niet vloeiend. Er is een probleem in het spel.. op veel pc's met nieuwe videokaarten loopt het bagger. vervolgens met oude videokaarten niet zoals radeons 9700's 9800's en geforce 4's.. daarbij loopt het gewoon lekker op low details.
Ik zelf heb een 3700+ @ 4000+ 1gig pc3200 in dual channel en een 6800GS waarmee ik 6227 @ 3Dmark05 haal.
Dus ik doe zker niet onder jou systeem, sterker nog probeer jij dat is te halen
In iedergeval zijn die frames gewoon niet vloeiend, net zoals bij heeell veel andere mensen. Als jij dat niet hebt dan heb je gewoon mazzel. of je bent niet zo kritisch als die andere mensen.
[ Voor 14% gewijzigd door KappeNou op 09-01-2006 13:59 ]
Jullie systemen zijn ietsje beter als de mijne zie ik
Mijn systeempje:
AMD 2700+
256MB RAM
Ati Radeon 9200SE (128MB)
80GB HDD
lol? met 256MB vindt ik zelfs internetten irritant aangezien XP in idle mode al zo'n 300t/m350MB verbruikt rofl!Chip! schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:12:
Jullie systemen zijn ietsje beter als de mijne zie ik
Mijn systeempje:
AMD 2700+
256MB RAM
Ati Radeon 9200SE (128MB)
80GB HDD
Als jij 256MB of 512MB erbij prikt heb je echt al een wereld van verschil! of vindt je dat die 20 of 40 euro niet waard? lol

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 09-01-2006 14:16 ]
ehm... Volgens Microsoft klopt dat niet helemaal...KappeNou schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:16:
[...]
lol? met 256MB vindt ik zelfs internetten irritant aangezien XP in idle mode al zo'n 300t/m350MB verbruikt rofl!
Als jij 256MB of 512MB erbij prikt heb je echt al een wereld van verschil! of vindt je dat die 20 of 40 euro niet waard? lol
Met 128MB is prima te werken, met 256MB is lekker werken, en met 512MB is perfect werken. Die 20-40 euro heb ik er wel voor over, maar zolang het niet absoluut nodig is kan ik nog wel even met 256MB vooruit.
lollll zucht.. dan gebruikt die harde schijf ruimte als geheugen.. XP verbruikt 300t/m350 MB ram geheugen. dus 256MB of 512MB geeft een extreem groot verschil in windows. 512MB of 1gig weer niet omdat het gewoon 350MB max verbruikt. (zolang je normale aplicaties draaid zoals messengers en IE)Chip! schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:02:
[...]
ehm... Volgens Microsoft klopt dat niet helemaal...
Met 128MB is prima te werken, met 256MB is lekker werken, en met 512MB is perfect werken. Die 20-40 euro heb ik er wel voor over, maar zolang het niet absoluut nodig is kan ik nog wel even met 256MB vooruit.
En als je dan ook nog is een spel gaat spelen. nieuwe spellen zoals NFS:mw verbruiken ook nog is 200 t/m 400MB + 350 van XP = 500 t/m 750MB als je een nieuw spel speeld.
Dus zolang je minimaal 512MB heb in windows loopt het allemaal lekker. Zolang je minimaal 768MB hebt als je een high end game speeld is dat ook net voldoende en kan je niet je geheugen meer blamen maar je videokaart voor slechte prestaties.
en ja offcourse werkt je pc met 256MB, maar 256MB en 512MB tegenwoordig maakt zo'n groot verschil.
[ Voor 10% gewijzigd door KappeNou op 09-01-2006 15:10 ]
Dat is wel met een korreltje zout hoor. Ik zou zeggen: Met 256MB is prima te werken, met 512MB is lekker werken, en met 1024 MB is perfect werken. Het zou in jou geval wel schelen om er 256 Mb bij te prikken; is simpel, goed te betalen en je hebt er veel profijt van. Zou mijn eerste upgrade zijn als ik in je schoenen stond (en daarna de videokaartChip! schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:02:
[...]
ehm... Volgens Microsoft klopt dat niet helemaal...
lol lees mijn verhaal ofzosuperduper schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:09:
[...]
Dat is wel met een korreltje zout hoor. Ik zou zeggen: Met 256MB is prima te werken, met 512MB is lekker werken, en met 1024 MB is perfect werken. Het zou in jou geval wel schelen om er 256 Mb bij te prikken; is simpel, goed te betalen en je hebt er veel profijt van. Zou mijn eerste upgrade zijn als ik in je schoenen stond (en daarna de videokaart).

256 en 512 daarintegen vindt ik een wereld van verschil
[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 09-01-2006 15:16 ]
Relax knul. Er is werkelijk geen enkel verschil tussen jou en mijn verhaal, behalve dat 'normaal' in windows werken wel eens kan verschillen. Ik leg de nuance dus net even anders.KappeNou schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:11:
[...]
lol lees mijn verhaal ofzoals je normaal in XP bezig bent merk je geen verschil tussen 512 en 1 gig hoor of snap je dat niet
256 en 512 daarintegen vindt ik een wereld van verschil
nee jij zegt met 1024MB is het perfect werken.. maar als je normale simpele dingen doet in XP merk je het verschil niet tussen 512mb of 1024MB, maar wel heel erg tussen 256 en 512. dat is het verschilsuperduper schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:28:
[...]
Relax knul. Er is werkelijk geen enkel verschil tussen jou en mijn verhaal, behalve dat 'normaal' in windows werken wel eens kan verschillen. Ik leg de nuance dus net even anders.
en aangezien hij 256MB heeft raadt ik hem echt aan om minimaal 256MB erbij te halen om alles uit ze pc te halen binnen windows. en minimaal 512MB erbij te proppen om alles uit ze systeem te halen met high end spellen.
Tja, zo kun je offtopic blijven gaan. Voor mij is het prima te werken, UltraEdit gebruikt bij lange na 750MB. Dat Windows de pagefile gebruikt dat wist ik wel, maar ik heb daar geen last van. Die enkele game die ik af en toe speel, als dat niet werkt is het jammer maar helaas.KappeNou schreef op maandag 09 januari 2006 @ 15:08:
[...]
lollll zucht.. dan gebruikt die harde schijf ruimte als geheugen.. XP verbruikt 300t/m350 MB ram geheugen. dus 256MB of 512MB geeft een extreem groot verschil in windows. 512MB of 1gig weer niet omdat het gewoon 350MB max verbruikt. (zolang je normale aplicaties draaid zoals messengers en IE)
En als je dan ook nog is een spel gaat spelen. nieuwe spellen zoals NFS:mw verbruiken ook nog is 200 t/m 400MB + 350 van XP = 500 t/m 750MB als je een nieuw spel speeld.
Dus zolang je minimaal 512MB heb in windows loopt het allemaal lekker. Zolang je minimaal 768MB hebt als je een high end game speeld is dat ook net voldoende en kan je niet je geheugen meer blamen maar je videokaart voor slechte prestaties.
en ja offcourse werkt je pc met 256MB, maar 256MB en 512MB tegenwoordig maakt zo'n groot verschil.
Whahaha, ik blijf lachen met dat spel ... de zoveelste race gewonnen waarin vlak voor de finish de npc tegenstander vol op zijn rem gaat ... wat een bruut belachelijke AI zeg, maar wel mooi en lollig spel.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Soms lijkt het of de AI met lag rijd ofzo, soms dan schokken ze idd echt over de weg en schieten ze ineens kei hard weg, of remmen ze op een recht stuk weg. 
Of politie als je naar het volgende heat level gaat. Dan gaan de vorige auto's in eens kei snel rijden om van de radar af te komen.
Komt er ineens zoon GTO met 400 voorbij stuiven, als je de Corvette's achter je aan krijgt

Of politie als je naar het volgende heat level gaat. Dan gaan de vorige auto's in eens kei snel rijden om van de radar af te komen.
als dit al bekend is, mijn excuses
, nu heb ik 50 autos om uit te kiezen waar ik met kan racen, de meeste kan je modden, maar niet volledig, ik heb van de belangrijkste wat screens genomen, hier zijn ze 
Corvette C6 R:
http://img223.imageshack.us/img223/549/c6r9kx.jpg
Camaro '67:
http://img223.imageshack.us/img223/9101/camaro0hk.jpg
Civillian Pickup:
http://img223.imageshack.us/img223/9152/civil21iu.jpg
Civillian Mono:
http://img223.imageshack.us/img223/6747/civil2ki.jpg
Cop SUV:
http://img223.imageshack.us/img223/5479/suv4ae.jpg
Copcar 1:
http://img223.imageshack.us/img223/2799/cop22fc.jpg
Copcar 2: (blaast gelijk zot, check laatste screen)
http://img223.imageshack.us/img223/8110/cop38ji.jpg
Copcar 3:
http://img223.imageshack.us/img223/4982/cop4lj.jpg
Porsche 911 GT2:
http://img223.imageshack.us/img223/4761/gt27vg.jpg
BMW GTR (andere versie):
http://img223.imageshack.us/img223/3636/gtr8mp.jpg
Mercedes SL65 AMG:
http://img223.imageshack.us/img223/6974/sl655nt.jpg
Taxi 1:
http://img223.imageshack.us/img223/1182/taxi27ju.jpg
Taxi 2:
http://img223.imageshack.us/img223/2746/taxi5ml.jpg
Cement Truck:
http://img223.imageshack.us/img223/818/truck24ix.jpg
Garbage Truck:
http://img223.imageshack.us/img223/5315/truck4bl.jpg
en hier bennek aan het racen met de snelste copcar, niks van nos gebruikt, 360km/u en dan vlogek tegen ne bocht, dus em kan zeker nog rapper:
http://img223.imageshack.us/img223/4618/coprace1cs.jpg
Corvette C6 R:
Camaro '67:
Civillian Pickup:
Civillian Mono:
Cop SUV:
Copcar 1:
Copcar 3:
Porsche 911 GT2:
BMW GTR (andere versie):
Mercedes SL65 AMG:
Taxi 1:
Taxi 2:
Cement Truck:
Garbage Truck:
en hier bennek aan het racen met de snelste copcar, niks van nos gebruikt, 360km/u en dan vlogek tegen ne bocht, dus em kan zeker nog rapper:
[ Voor 4% gewijzigd door TwistedAnimator op 10-01-2006 13:38 ]
hoe voeg je die toe en waar heb je dat vandaanTwistedAnimator schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:36:
als dit al bekend is, mijn excuses, nu heb ik 50 autos om uit te kiezen waar ik met kan racen, de meeste kan je modden, maar niet volledig, ik heb van de belangrijkste wat screens genomen, hier zijn ze
Corvette C6 R:
Camaro '67:
Civillian Pickup:
Civillian Mono:
Cop SUV:
Copcar 1:
Copcar 3:
Porsche 911 GT2:
BMW GTR (andere versie):
Mercedes SL65 AMG:
Taxi 1:
Taxi 2:
Cement Truck:
Garbage Truck:
hehe 
download hier de NFSMW Shop Spezial 1.0: (ergens in het midden)
http://www.nfs-planet.de/nfsmw_files.php?lang=eng
maak eerst en vooral een backup van je savegame, installer de ShopSpezial, dan open je het programma, eerst klik je op "english", dan "open savegame", dan op de knop klikken voor die nieuwe autos toe te voegen
dan sleep je de savegame (map en bestand) die je zojuist bewerkt hebt naar je desktop (anders vind hij de savegame niet), dan open je de savegame editor en daarin open je de zojuist bewerkte savegame die op je desktop staat, dan klik je op "fix checksum"
dan gewoon je savegame terug op de goede plaats zetten (map en bestand)
dan kies je "my cars" en je zal ze zien
maak eerst en vooral een backup van je savegame, installer de ShopSpezial, dan open je het programma, eerst klik je op "english", dan "open savegame", dan op de knop klikken voor die nieuwe autos toe te voegen
dan sleep je de savegame (map en bestand) die je zojuist bewerkt hebt naar je desktop (anders vind hij de savegame niet), dan open je de savegame editor en daarin open je de zojuist bewerkte savegame die op je desktop staat, dan klik je op "fix checksum"
[ Voor 10% gewijzigd door TwistedAnimator op 10-01-2006 13:54 ]
hehehe netjesTwistedAnimator schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:53:
hehe
Ook op mijn systeem loopt het spel niet helemaal vloeiend terwijl ik toch een gemiddelde van 60fps op 1600x1200 heb.
Heb alles geprobeerd, maar af en toe haakt ie gewoon een klein beetje.
Ben er inmiddels wel aan gewend, maar het blijft jammer
Heb alles geprobeerd, maar af en toe haakt ie gewoon een klein beetje.
Ben er inmiddels wel aan gewend, maar het blijft jammer
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Anoniem: 124625
Begrijp denk ik wel wat je bedoelt, normaal is dit wel op te lossen door v-sync aan te zetten, maar bij dit spel helpt dat niet. Bij NFSU2 hielp dit enorm!
Ik speel het spel nu ook al een tijdje, maar snap er nu helemaal niets meer van. Ik heb gisteren Razor verslagen en dan krijg je die persuit actie in heat level 6 met cross. Na vele malen de nor in gegooit te worden lukte het me om de achtervolging langer dan 13 minuten vol te houden (geparkeerd in het stadion). volgens de walkthrough moet na 5 min mia al bellen om te melden waar ik langs kan ontsnappen. Dit is tot twee keer toe niet gebeurd en ook rijkswaterstaat is laks want die bulten zand + graafmachines staan nog gewoon op hun plek richting de old bridge. Mis ik ergens wat of moet je in de carreermode minimaal X% hebben?
Ik heb ook gewoon het minimale gedaan in carreermode om Razor te verslaan. Maar ik denk dat je wat langer moet wachten op het telefoontje van Mia
Beetje rondrijden op de snelwegen (of busstation)... dat rekt de tijd altijd wel...
gewoon blijven rijden! geniet er van, het is de enige uitdaging in heel het spelCandymirror schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:56:
Ik speel het spel nu ook al een tijdje, maar snap er nu helemaal niets meer van. Ik heb gisteren Razor verslagen en dan krijg je die persuit actie in heat level 6 met cross. Na vele malen de nor in gegooit te worden lukte het me om de achtervolging langer dan 13 minuten vol te houden (geparkeerd in het stadion). volgens de walkthrough moet na 5 min mia al bellen om te melden waar ik langs kan ontsnappen. Dit is tot twee keer toe niet gebeurd en ook rijkswaterstaat is laks want die bulten zand + graafmachines staan nog gewoon op hun plek richting de old bridge. Mis ik ergens wat of moet je in de carreermode minimaal X% hebben?
Challenge Series #68 is ook heatlevel 6, Challenge Series #69 is heatlevel 7. Misschien ook wat voor je?KappeNou schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:22:
[...]
gewoon blijven rijden! geniet er van, het is de enige uitdaging in heel het spelkan je die pursuit niet op nieuw doen? ik vindt hem namelijk echt geweldig
Ik ben er al uit! Schijnbaar is de GSM dekking in het basball stadion niet echt goed. Pas op het moment dat ik het stadion uit reed kreeg ik het telefoontje van Mia. Het wordt dus tijd dat er nog een KPN mast wordt bijgeplaatst. Maar goed zonder dollen. Het lijkt erop dat wanneer er geen politie bij je in de buurt is, je geen telefoontje van Mia hoeft te verwachten.Candymirror schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:56:
Ja kzal ff kijkenwebfreakz.nl schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:35:
[...]
Challenge Series #68 is ook heatlevel 6, Challenge Series #69 is heatlevel 7. Misschien ook wat voor je?
Vondt die 69 wel vet om te doen, alleen heeft die Camaro erg veel power dus vanuit stilstand kom je nooit meer weg ivm wielspin en hebben ze je zo klemgereden! Na een paar keer proberen was het me dan toch gelukt deze te halen, 68 kan ik nog niet doen zover ben ik nog nie!webfreakz.nl schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:35:
[...]
Challenge Series #68 is ook heatlevel 6, Challenge Series #69 is heatlevel 7. Misschien ook wat voor je?
Wat voor truc zit er achter die ontsnapping aan het einde van razor?
Wordt steeds busted
Had op den duur 1 auto achter me aan en toen weer 25 ofzo
Beetje extreme backup... maar ja.. wat is de truc? En waar ergens moet ik me die oude brug ofzo voorstellen?
Wordt steeds busted

Beetje extreme backup... maar ja.. wat is de truc? En waar ergens moet ik me die oude brug ofzo voorstellen?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
je wordt na een tijdje gebelt door mia. dus hide ff in het stadium rij er daarna weer uit. dan krijg je een stipje op je map, rij daar heen en de rest volgt vanzelfLord_T schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:48:
Wat voor truc zit er achter die ontsnapping aan het einde van razor?
Wordt steeds busted
w00t gelukt
volkomen toeval maar was wel cool!
volkomen toeval maar was wel cool!
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Eigenlijk moet je eens proberen wat er gebeurd als je met 50Km/h op die brug af rijd
pleur je dan naar beneden of krijg je dan nog steeds dat filmpje dat je er overheen schanst
Hmm goede vraagKrizzie schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:11:
Eigenlijk moet je eens proberen wat er gebeurd als je met 50Km/h op die brug af rijdpleur je dan naar beneden of krijg je dan nog steeds dat filmpje dat je er overheen schanst
[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 12-01-2006 22:15 ]
Anoniem: 160788
Geheel volgens EA normen schans je dan met een bloedvaart over die brug heen
Realisme...........ver te zoeken
Realisme...........ver te zoeken

ik vind het wel handig om mijn savegame te backuppen vlak voordat ik iemand van de blacklist versla. als ik dan slecht kies met de markers, dan kan ik de laatste race nog eens rijden en opnieuw kiezen.
Ik weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar het leek me wel een aardige tip.
Ik weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar het leek me wel een aardige tip.
Het is veel makkelijkerByte_Me schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 13:40:
ik vind het wel handig om mijn savegame te backuppen vlak voordat ik iemand van de blacklist versla. als ik dan slecht kies met de markers, dan kan ik de laatste race nog eens rijden en opnieuw kiezen.
Gewoon op alt+f4 druken als je verkeerde markers heb gekozen en opnieuw racen
Nog makkelijker, autosave uitzetten en je laatste savegame laden. Maar je moet niet vergeten te saven als je de pinkslip hebt.theovds schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:30:
[...]
Het is veel makkelijker
Gewoon op alt+f4 druken als je verkeerde markers heb gekozen en opnieuw racen
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567