• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 14:15
Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/head2.jpg
Vorige delen

Need for Speed: Most Wanted - Deel 1
Need for Speed: Most Wanted - Deel 2
Need for Speed: Most Wanted - Deel 3
Need for Speed: Most Wanted - Deel 4

Index

About
Faq
Topic Regels
Systeemeisen
Tweaks
Hamachi Server.cfg
Carlist
De Stad
Muziek
Demo
Screenshots
Black Edition
Links

About

Dit negende Need for Speed-spel uit de reeks moet een mix worden tussen de eerste delen, waarin het vooral draaide om politieachtervolgingen, en de laatste 2 Underground games.

In Need for Speed: Most Wanted ben je namelijk een straatracer die in een nog grotere stad dan het Bayview uit Need for Speed: Underground 2 vrij kan rondrijden. Je kunt meedoen aan straatraces zoals een Circuit race, Dragrace en Sprint uit de Underground games maar ook in andere nieuwe modes. Je verdient geld en reputatie, maar hoe meer reputatie je hebt, je meer politie achter je aan komt. EA belooft Hollywood-achtige achtervolgingen met meer dan 6 politiewagens op je hielen. Je eigen wagen is netzoals in de Underground-delen helemaal te tunen maar dan met nog meer auto's en echte tuningmerken.

Releasedatum
24 November 2005 in europa

Versies
In de normale editie zit 1 DVD, de auto's die zogezegd exclusief in de black edition zitten staan gewoon in mijn cars directory. de dvd die hier in winkels te koop is heeft gewoon alles, maar dan niet de extra dvd met 'behind the scenes with die chick'.

Platforms
Xbox 2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PSP en “Game Boy Advance or Nintendo DS

Belangrijkste spelkenmerken
De weg en de wereld liggen voor je open: Bouw een reputatie op als berucht straatracer in indrukwekkende industriële en stedelijke omgevingen. Elke omgeving kan in je nadeel werken, maar ook in je voordeel. Profiteer zoveel mogelijk van snellere routes, andere weggebruikers en voorwerpen die je omver kunt rijden.
Compleet vernieuwd spelverloop: Need for Speed Most Wanted heeft een nieuw, spannend spelverloop. Tijdens de illegale straatraces moet je uit handen van de politie zien te blijven met behulp van strategisch inzicht en vingervlugge ontwijkingsmanoeuvres.
Aanpassingen aan het uiterlijk van je auto: Of je nu de politie wilt afschudden of gewoon je wagen wilt opleuken, in Need for Speed Most Wanted kun je het uiterlijk van je auto helemaal aan je eigen wensen aanpassen.
Blacklist (zwarte lijst): In de wereld van het illegale straatracen moet je het opnemen tegen de beste straatracers om respect te verdienen en een plek boven aan de zwarte lijst te veroveren.
Rap Sheet (strafblad): Bouw een strafblad op door snelle tijden neer te zetten, uitdagingen te voltooien en de wagens, tactieken en technologieën van de politie te slim af te zijn.
Auto's afstellen: Kansloos tegen een sportwagen? Ga naar je thuisbasis en stel je wagen af voor een race tegen alle mogelijke voertuigen.
Geavanceerde grafische eigenschappen: Need for Speed Most Wanted voor de nieuwste consoles levert geavanceerde grafische prestaties die ongekend zijn voor een videogame. Dankzij grafische technieken zoals normal mapping en real-time lighting overtreffen de grafische prestaties alle racespellen die op dit moment verkrijgbaar zijn.
Online racen: Speel Need For Speed Most Wanted online op je Xbox 360, Xbox, PlayStation®2 of PC.

Faq

Q: ik kan de glossy paint niet kiezen" & "ik kan de tuner spoiler niet kiezen" De muis cursor is weg dan.
A: Hiervoor kun je de toetsen 0 & 9 gebruiken.

Q: Ik wil kiezen in het menu maar ik zie geen muis cursor!
A: Hiervoor kun je de toetsen 0 & 9 gebruiken.

Q: Moet ik helemaal terug rijden naar de safe house om het spel op te slaan?
A: Nee, je kan op "esc" drukken en dan Jump to safehouse kiezen, vervolgens kan je hier saven.

Q: Ik heb gewonnen van een blacklist rijder maar ik kan die auto nergens vinden?!?
A: Je krijgt die auto alleen als je de 'pinkslib' gewonnen heb. Die kun je winnen door het goede kaarte te kiezen.......

Q: Ik kan free run nergens vinden.
A: Klopt hij heet nu free roam :)

Topic Regels

• Post geen technische vragen hier, dit topic gaat aleen over de inhoud van het spel zelf, zoek zelf of lees de faq in SPV.
• Post geen grote pics, maar resize ze:
code:
1
2
3
4
5
[img=600,300]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
waar 600 staat de breedte en 300 de hoogte

[img=600,300,1]http://www.url.nl/img.jpg[/img]
en als je nog een ,1 erachter zet wordt je plaatje clickable

• Post geen links naar illegale downloads of site`s met illegaal spul

Systeemeisen

Systeemeisen van NFS:MW
MinimumAanbevolen
CPU:Pentium PIII 800 MHz of AMD AthlonPentium 4 2.4GHz of Athlon64 3000+
Geheugen:256 MB512 MB
Grafische kaart:GeForce 2 of Radeon 7000Geforce FX 5700 of Radeon 9600

Tweaks

Er zijn natuurlijk alweer heel wat tweaks bekend, en het is dan ook erg handig om deze tweaks hier even neer te zetten.
In het vorige deel heb ik deze tweaks al gepost, dus mocht het bekend voorkomen, klopt dat :)

Nederlandse Taal
Er zijn altijd mensen die graag in het Nederlands willen gamen, om wat voor reden dan ook, en dat pas je zo aan:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\
Verander daar Language naar Dutch, en Locale naar NL
En ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted\1.0
Verander daar LanguageName naar Dutch, en Language naar 1, en DisplayName naar Need for Speed™ Most Wanted PC.

Indien het om de Demo versie gaat, wordt het Need For Speed Most Wanted Demo.

Motion Blur
Veel mensen vinden Motion Blur erg vervelend rijden, mocht je het willen disablen, ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_MotionBlurEnable 1 naar g_MotionBlurEnable 0

Een andere optie is om Most Wanted Tweaker te gebruiken (Scroll hiervoor een aantal regels naar beneden).

Particle System
Particle System is een van de grootste oorzaken van de performance drops. Het particle system houdt onder andere rook, rook van spinnende wielen e.d. in. Heb je liever geen performance drops, ga dan naar:
HKEY_L_M\Software\EA Games\Need For Speed Most Wanted
En verander g_ParticleSystemEnable1 naar g_ParticleSystemEnable 0

Een andere optie is om Most Wanted Tweaker te gebruiken (Scroll hiervoor een aantal regels naar beneden).

Zie voor verdere uitleg bij TweakGuides

Most Wanted Tweaker
Verder bestaat er nog een optie om bepaalde settings te veranderen, namelijk Most Wanted Tweaker.
Hiervoor moet je wel .NET Framework 2.0 geïnstalleerd hebben.
Alle credits hiervoor gaan natuurlijk naar Scyphe.

Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/1382/mwtweaker6ak.png

Hamachi Server.cfg

Because Need for speed: Most Wanted has the same coding on the server side, i thought well. Why not try?
In your Need For speed: Most wanted directory.

*\Program\EA Games\Need for Speed Most Wanted\
or
*\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted\

There is a file called server.cfg. Open this With Notepad. Right at the bottom there is
Code:
ADDR=%%bind("159.153.253.82")

Remove it completely.

DO NOT REMOVE ANYTHING ABOVE THE LAST LINE!

Now it should look like this in your SERVER.CFG
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
#
# The server sends a ping message to the client every PINGTIME seconds
# and the client is expected to respond within PINGWAIT seconds or
# the server considers the connection to be dead and the client is
# logged out.
#
PINGTIME=20
PINGWAIT=30

#
# A client can only be idle for TIMEIDLE minutes before it is
# automatically logged out.  Even if a client is not idle it can
# only be connected for a maximum of TIMEMAXM minutes.
# Either/Both values can be set to 0 to mean that the server will
# not timeout the client.
#
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0

#
# Limits how many times per second the LAN server will service requests.
# Lowering this number will increase game performance for slower computers
# at the expense of sluggish response time from the server.  Valid range is
# 1-1000.
#
LAN_THROTTLE=30

##------------------------------------------------------------------------
## DO NOT CHANGE ANYTHING BELOW HERE
##------------------------------------------------------------------------

TRUST=255.255.255.255
TRUST_MATCH=%%bind("159.153.253.82")

ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1

#
# This line allows the server to determine on what interface to listen for
# connections.  It can be any publicly routable IP address (this is the case
# even if the host is on a LAN that is isolated from the Internet).  There is
# no communication attempted with the IP address listed here.
#

DirectX 9.0c Probleem

Veel mensen kunnen NFSMW niet installeren omdat de installatie DirectX 9.0c niet vindt.
Dit kan je zo oplossen:
Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0
Officiële Carlist

Dit deel draait niet geheel voort op de successen van de underground serie. Tijdens de underground series riepen een hoop mensen dat ze bepaalde auto`s misten, tevens misten ze vaak de ouderwetse achtervolgingen, de achtervolgingen zijn terug, en ook hebben de standaard underground bakken plaats gemaakt voor bijvoorbeeld meer gangbare auto`s als de BMW, Mercedes en andere. Dit is de complete lijst:

ModelScreenshot
Aston Martin DB9Screenshot
Audi A4 3.2 FSI quattroScreenshot
Audi TT 3.2 quattroScreenshot
Audi A3 3.2 quattroScreenshot
BMW M3 GTRScreenshot
Chevrolet Corvette C6Screenshot
Chevrolet Corvette C6RScreenshot
Dodge Viper SRT-10Screenshot
Fiat PuntoScreenshot
Ford GTScreenshot
Ford Mustang GTScreenshot
General Motors Cadillac CTSScreenshot
General Motors Cobalt SSScreenshot
Lamborghini MurcielagoScreenshot
Lamborghini GallardoScreenshot
Lexus IS300Screenshot
Lotus EliseScreenshot
Mazda RX-7Screenshot
Mazda RX8Screenshot
Mercedes-Benz CLK 500Screenshot
Mercedes-Benz SL500Screenshot
Mercedes-Benz SL65 AMGScreenshot
Mercedes-Benz SLR McLarenScreenshot
Mitsubishi Lancer EVO VIIIScreenshot
Mitsubishi Eclipse GT (2006)Screenshot
Pontiac GTOScreenshot
Porsche 911 Carrera SScreenshot
Porsche 911 GT2Screenshot
Porsche 911 Turbo SScreenshot
Porsche Cayman SScreenshot
Porsche Carrera GTScreenshot
Renault Clio V6Screenshot
Subaru Impreza WRX STiScreenshot
Toyota SupraScreenshot
Vauxhall Monaro VXRScreenshot
Volkswagen Golf VScreenshot

De Stad

Afbeeldingslocatie: http://www.gremesh.com/CRM/data/map_thumb.jpg

De map in NFS:MW bestaat uit 3 gebieden waarin je net als in NFS: Underground 2 volledig vrij in rond kunt rijden.

Coastal
De stad Rockport is een Amerikaans kust stadje waarin je vrij in rond kunt rijden.

Coastal is niet erg, als je aan de stank gewent ben. De visserij is hier altijd een 'big business' geweest, maar het is nu allemaal een beetje veranderd. Dat is mooi, want de lege opslagruimtes en kades zijn een perfecte plaats om te laten zien waarvoor je auto is gemaakt.

Point Camden
Met al de nieuwe bouwwerkzaamheden hier zijn er honderden dingen die je in je weg tegekomt... of je gebruikt ze om voor je tegenstander te gooien. Doe het goed en je kan de gebouwen gebruiken om de politie af te schudden, of je laat een sukkel crashen die niet goed oplet.

Ocean Hils
Zoek je naar de achtbaan of het snoepwinkeltje, keer dan maar om en ga terug naar huis. Hoorde je me clown? Dit park is al voor jaren gesloten, maar al breng je de gruwelijkste auto mee naar de race dan heb je waarschijnlijk de beste race van je leven.

Gray Point
Vroeger was dit de plaats voor top vissers. Maar toen al de vis was gevangen gingen het al snel slecht... totdat de 'tuners' in de stad kwamen. Nu rijden hier de heetste auto's die laten zien wat nodig is om 'the Point' aan te kunnen.

Rosewood
Een klein amerikaans stadje, waar ze van rust en stilte houden. Het laatste wat ze willen zien en horen is jou terwijl je een race houd met je vrienden en ondertussen word achtervolgd door de politie met toeters en bellen. Hoe harder je rijdt, hoe eerder ze je weg willen hebben.

Rosewood Center
Als je snel wilt opvallen, rij over Main Street … met 160 km per uur. Maar verspeel niet te veel tijd aan de witte hekjes, want de politie zit achter je aan voordat je "Hallo agent" kunt zeggen.

Campus
Er word als een gek gereden rond de school, gebruik je techniken om te laten zien dat je niet zomaar bent. Als je goed bent kun je de competitie iets leren wat ze nog nooit in een klaslokaal hebben geleerd. Je hebt het goed, wie is nu de leraar.

Golf Course
Dit is geen plaats voor een rondje 18. Nee, dit is te plaats waar je de greens omspit met je auto. En als de mensen de mensen je achterna komen met een ijzeren 9, plaats je voet op het pedaal en schreeuw het uit.

Downtown
Hier komt de 'underground' tot leven, hier kan je naam maken. Kom downtown als je het aankan. Maar kijk uit... als je geen talent hebt dan zal je het nog zwaar krijgen in de realiteit van de grote stad.

Westside
Hier gaat het over het grote geld op de Westside, en de auto's zijn daarop geen uitzondering. De grappenmakers in het 'financial district' denken dat ze het heelal overheersen. Nou, ze leven in een droomwereld. Maak ze waker met het brullen van je motor en de guur van brandend asfalt.

City Center
Sommige mensen denken dat cultuur alleen maar om musea en mooie restaurants draait. Nah, cultuur is met twee opgevoerde wagens en de muziek voluit aan tegen elkaar racen. En als iemand daar bezwaar tegen heeft, geef je 'm oordoppen en stuur je 'm naar z'n mama

Eastside
Hier wil je nooit pech krijgen. Je hoeft er niet eens aan te denken om hierheen te gaan als je wagen niet tot het maximum getuned is. Er gebeuren hier gekke dingen, maar zolang je iedereen die in de weg rijdt in het stof laat bijten zul je wel overleven.

Muziek

De muziek is in de voorgaande delen altijd duidelijk aanwezig geweest en ook nu zal dit weer zo zijn. De volgende nummers zullen in NFS:MW te horen zijn.
  • Avenged Sevenfold - Blinded In Chains
  • Bullet For My Valentine - Hand Of Blood
  • Celldweller feat. Styles Of Beyond - Shapeshifter
  • Celldweller - One Good Reason
  • Dieselboy + Kaos - Barrier Break
  • Disturbed - Decadence
  • DJ Spooky And Dave Lombardo - B-Side Wins Again feat. Chuck D
  • Evol Intent, Mayhem & Thinktank - Broken Sword
  • Hush - Fired Up
  • Hyper - We Control
  • Ils - Feed The Addiction
  • Jamiroquai - Feels Just Like It Should (Timo Maas Remix)
  • Juvenile - Sets Go Up
  • Lupe Fiasco - Tilted
  • Mastodon - Blood And Thunder
  • Rock - I Am Rock
  • Static-X - Skinnyman
  • Stratus - You Must Follow (Evol Intent VIP)
  • Styles Of Beyond - Nine Thou (Superstars Remix)
  • Suni Clay - In A Hood Near You
  • T.I. Presents The P$C - Do Ya Thang
  • The Perceptionists - Let's Move
  • The Prodigy - You'll Be Under My Wheels
  • The Roots And BT - Tao Of The Machine (Scott Humphrey's Remix)
Demo

Het volgende is te vinden in de DEMO:

Quick Race
Tuned Mustang
Stock Cayman S
Tuned Cayman S

Opponent Cars:
IS300
GTO
Golf GTI
Cayman S
Viper
Mustang

Quick Race Tracks:
Sprint - Point-to-Point
Speedtrap - New Race Mode

Challenge Series
1 Pursuit Length Challenge
1 Tollbooth Challenge
1 Roadblock dodge Challenge

Blacklist 15 Teaser
Plays a 30 second video showcasing the blacklist and blacklist opponents

Music (4 tracks)
Main Menu - Do Ya Thang
Main Menu - In A Hood Near You
Race Music - We Control
Race Music - Skinnyman

Releasedatum
De demo is te downloaden: Klik

Screenshots

Bijna gearresteerd.....

Politie? Waar :? :+

Motion Blur :9

Verblindend wegdek 8)

Een ECHTE viper O+

Black Edition

Vanwege het 10-jarig bestaan van de NFS-serie brengt EA naast de gewone versie ook een speciale versie uit van NFS: Most Wanted, de Black Edition. Deze versie zal een extra DVD bevatten:

Bonus DVD: Ga onder de motorkap van Need for Speed Most Wanted. Bekijk fantastische auto's en een een exclusieve auto kunst gallery. Of bekijk tien Need for Speed Most Wanted video's, inclusief een kijk achter de schermen Een must-have voor alle Need for Speed fans over de laatste 10 jaren.

alle overige opties die eerder genoemd zijn komen ook voor in de normale versie, het enigste verschil is dus de extra DVD.

Links

Officiele Site
Antwoord op al je "technische" vragen
NFSMostWanted.nl
NFSUnlimited.net

Met dank aan:

• Muse voor het maken van een groot gedeelte van de startpost.
• Angeloonie voor het updaten van de screenshotlijst van de beschikbare auto's.
• FnF voor een aantal tweaks

[ Voor 7% gewijzigd door Niks123Random3 op 21-12-2005 21:25 ]

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 18:35
Werkt prima op m`n P4 2.66 Ghz en overclocked GeForce FX 5700LE.
Zie hier mijn foutste A4 ooit gezien:
Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/5653/nfsmw0000gp.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/5880/nfsmw0015ow.th.jpg

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb eindelijk hamachi aan de praat gekregen. Bovenstaande uitleg werkte bij mij niet.

Hier staat de uitleg van de client (mensen die de server willen joinen)
PINGTIME=20
PINGWAIT=40
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0
LAN_THROTTLE=30
TRUST=255.255.255.255
TRUST_MATCH=%%bind("5.xxx.xxx.xxx")
ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1
ADDR=%%bind("5.xxx.xxx.xxx")
de xxx moet de client zijn ip inkomen testaan.

Mensen die een server willen starten moeten wat meer moeite doen. Zie onderstaand url voor het plaatje. Lage kwaliteit ivm dataverkeer.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~veeuwijk/nfsmw/hamachi_nfsmw_server3.jpg

Dit is het programma dat je nodig heb (alleen server)
http://rapidshare.de/files/9281434/MWH-1.0.1.exe.html
en als deze link dood is dan hier http://www.xs4all.nl/~veeuwijk/nfsmw/MWH-1.0.1.zip

/update
Zorg dat je alles disabled zoals exta netwerkkaarten, firewire alleen hetgeen wat je echt nodig hebt moet je aanlaten.

[ Voor 47% gewijzigd door lt_cmd_data op 24-12-2005 12:06 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 17:13

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

ff pimpen:..
Afbeeldingslocatie: http://www.superdupernet.nl/images/bounty.JPG

dat schiet ineens op; sta nummer 3 op de BL, maar heb al 10.500.000 bounty.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door superduper op 24-12-2005 12:57 ]

Verwijderd

iPiX1999 schreef op donderdag 22 december 2005 @ 09:33:
Zo te horen aan de replies over de non-slip bij wegtrekken met een Porsche 911 Turbo ga ik die maar eens aanschaffen! :Y)
Das dus hellemaal niet waar, dat dacht ik ook maar is niet zo, misschien slipt ie 10 % minder dan andere wagens maar hij slipt wel !

Ik heb hem al een tijdje uitgespeeld maar waarom staat carriere op 92 % ? Er zijn geen races meer over.....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cb17a3d4d464ee0c624bcb9273b39ee2/full.png

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
check deze img, net gemaakt op heat x5

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/7103/auto5ge.jpg

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
keesheid schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:50:
[...]

Ik vind ze toch meer op de hyundai tucson/kia...
Alleen lijken deze mij wat zwaarder!

Edit: de voorkant lijkt erg veel op een Jeep:?, schiet mij maar lek. Ik weet het niet meer!
Wat mij betreft is het een Jeep Grand Cherokee.

Afbeeldingslocatie: http://www.swiftindavis.com/sblog/media/1/20030916-04_grcher.jpg

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49
Iemand dit ooit gezien:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/weird.JPG

Echt een dikke bug. Ik was in het echt eerste, maar volgens de uitslag echter niet. Toch is m'n tegenstander KO, en niet ik. Het wordt nog gekker als je de andere spelers bekijkt:

code:
1
2
3
4
IK              Burn                  Smoothie                 Moshe
1.57.27 (2)     6.00.25  (4)          1.57.50   (3)             K.O.
1.56.68 (2)     K.O.                  K.O.                      3.56.09 (3)
1.59.95 (1)     K.O.                  2.00.23 (2)               K.O.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Had vandaag een dag vrij dus, ben ff lekker wezen gamen! Heb ze nu alle 14 verslagen en was begonnen aan Razor. Je moet een aantal races doen, oké! 1e race, was geen probleem! 2e race, was geen probleem! 3e race, wil niet! :( Dus ik begon opnieuw en zag ineens dat Razor een shortcut neemt die niet kan! Hij snijd een stuk af die je alleen vanaf de andere kant kunt nemen (door het ziekenhuis). Hij neemt die vanaf de andere kant en gaat dus a) recht tegen een muur op b) dwars door de routepijlen heen (die staan namelijk boven). Meer mensen dit meegemaakt?
Afbeeldingslocatie: http://vegterb.tweakdsl.nl/NFS-MW-Razorfly.JPG

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

TommyGun schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:11:
[...]

Ik was dus niet de enige :D

En idd daar moet je meteen links een smal gangetje in als ik het goed heb
Ben ff gaan kijken en het was ff zoeken, maar ik heb 'm gevonden! Da's best handig 8)7 Maar dat is voor morgen!

640x480.. Tja, wat zal ik zeggen! Ik had alles nog laag staan, omdat ik 'toen' ook last had van schokken in het spel, ivm met de hyperthreading van mijn CPU of zo! En dat ging over op die instellingen! Dus heb 'm ff wat hoger gezet weer! Het kan natuurlijk ook door mijn auto komen, zoals die eruit ziet! Ben niet zo'n ster in het combineren van kleuren B) (suggesties welkom, oh ja... Ik hou 'm wel zwart (als basiskleur)! :P)
Afbeeldingslocatie: http://www.vegterb.tweakdsl.nl/NFS-MW-videocheck.JPG
Zo beter? Het is wel een JPG en ik heb een Radeon 9700 Pro en als ik alles hoog zet kan ik echt niet hoger dan 1024x768 wil het nog een beetje draaien!
Phreak schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:43:
Iemand anders ook last van dat hij naar Windows knalt als je die laatste brug oprijdt? :X Heb ik voor niks 10min zitten rijden en roadblocks en spikestrips zitten ontwijken :X
Ik zelf nog niet, heb 'm nog niet uitgespreeld, maar vriend van me al wel! Die had dat dus ook... Zal 'm melden dat hij niet de enige is en jij in ieder geval ook niet ;) Heb je trouwens wel de patch 1.3 eroverheen gezet (Hij namelijk niet)... ;)

[ Voor 29% gewijzigd door vegterb op 13-01-2006 22:44 ]

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2025

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Voor een Punto! :9
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/davidpasquer/assets/images/punto.JPG

Ici kann uw Werbung staan

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
* Victor rijdt tegenwoordig in een Chevrolet Camaro uit '67

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/94f338df7da3b39d99aa5efe3e0a1d97/full.jpg

Een muscle car zoals een muscle car hoort te zijn!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hier vond ik info over hoe je je bonus cars in de shop kan krijgen: http://nfscars.net/forum/showthread.php?t=16198

Kort samengevat houdt dat in:
- Shop Spezial 1.0 downloaden
- ShopSpezial installeren, uitvoeren, je savegame openen en de bonus cars in de shop gooien
- Met de bijgeleverde Savegame Editor de checksum van je savegame fixen

En zo ziet de Camaro er van de achterkant uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d32abf9870899ab793ee401c416c13c/full.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Victor op 17-01-2006 22:43 ]

Verwijderd

Youri rijdt tegenwoordig in COP CARZ :D

-->

In carreer mode :)

Heavy SUV:

Afbeeldingslocatie: http://cda.whynot-doit.net/nfsmw/carreer/suvtuned1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://cda.whynot-doit.net/nfsmw/carreer/suvtuned2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://cda.whynot-doit.net/nfsmw/carreer/suvtuned3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://cda.whynot-doit.net/nfsmw/carreer/suvtuned4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://cda.whynot-doit.net/nfsmw/carreer/suvtuned5.JPG

nice eh ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 21:31 ]

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

King_Louie schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:40:
En zo ziet de Camaro er van de achterkant uit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6d32abf9870899ab793ee401c416c13c/full.jpg
Godverdomme, wat een lekker kontje zeg... Nice! :P

• vegterb

vegterb

[ZzZ]Vighter

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:24:
nee ik heb een amd 64 (zie sig)
k heb mn proc op stock gezet en nu geen last meer van verschijnsel? :/
dan toch onstabiele clock? was niet zo ver en de temp was ook niet hoog en verder nergens last van
nu alleen nog last van af en toe wat haperen, niet vastlopend, moet nog wat ram bijprikken
Oh ja, zie het AMD 64.. Niet gekeken in je sig 8)7
Zou kunnen dat het toch niet helemaal stabiel draait, temp van je CPU niet te hoog? Dat schokken heb ik ook, maar heeft niets te maken met geheugen, heb zelf 1 GB en heb er ook last van terwijl er genoeg ruimte vrij is.

Ik snap niet wat er dan 'fout' zit in het programmeren, meeste spellen gaan continu schokken, wat gewoon aangeeft dat je PC het niet trekt. NFS MW die draait gewoon 5 minuten goed en gaat dan schokken voor 1 min en weer verder. Heb ook een foutmelding gehad pas (Kan screenshot of foutmelding ff niet vinden, maar zoek verder).

Edit:
Gevonden! Ik wist dat ik er een screenshot van gemaakt had:
Afbeeldingslocatie: http://vegterb.tweakdsl.nl/PVFC.jpg
A pure function should never be invoked. However, a buggy program or a buggy compiler can sometimes call a pure virtual function. In general, when a pure virtual function is invoked, the program crashes and you cannot continue debugging it. To prevent the program from crashing, you can implement the pure virtual function. This makes debugging possible even when a pure virtual function is inadvertently called.
Gebeurd natuurlijk bij wel meer programma's wel 's, maar als het zo makkelijk is op te vangen... :X

[ Voor 39% gewijzigd door vegterb op 23-01-2006 10:33 ]

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 17:13

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Mijn broer en ik proberen nu online tegen elkaar te spelen, maar het is altijd lastig om elkaar te 'vinden'. Er zit zoiets bij de opties om een private room te maken, maar dan kunnen we elkaar helemaal niet meer vinden.

Hoe kan je direct met een bepaalde persoon connecten om daar een game mee te doen? Hoe werkt dat precies met die private room.. Handleiding is hier heel obscuur over.... :(

Ben nu zelf met de laatste challanges bezig; best lastig. Soms ben je dan ook blij dat je er weer eentje gehaald hebt:

Afbeeldingslocatie: http://www.superdupernet.nl/images/bounty8305000small.JPG

[ Voor 22% gewijzigd door superduper op 04-02-2006 11:43 ]

• Brasher
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 18:09
Maar dit kan niet met iedere auto:

Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/508/clioinair1af.th.png

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 15:47

Acid_Burn

uhuh

och

Afbeeldingslocatie: http://picard.sytes.net/temp/got/nfsmw070.jpg
:P

[ Voor 3% gewijzigd door Acid_Burn op 06-02-2006 17:58 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Heb dit spel geinstalleerd, en moet zeggen dat het er zeer goed uitziet.
Draai het op 1280x1024, en heb dat gele balkje helemaal vol .. en draait zo rond de 40 ~ 50 FPS.
Om in te komen zei iemand dat ik ff die Challenge dingentjes moet doen ..
Na een aantal te gedaan te hebben, scrolde ik naar beneden, en zag ik een ''zware'' uitdaging.
Die meteen maar ff gedaan, en in 4 ~ 5x had ik em gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/44189php4aLFtm.JPG

Zo moeilijk is ie niet, maar je moet gewoon niet tussen die SUV's terrecht komen, want dan kom je er nooit meer uit!
Morgen maar eens met de Career beginnen!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 16:36

Brantje

De post is daar >>

ik heb um ook uitgespeeld, vet spel.
Zal zo ff wat screens posten.

Hier me auto:
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/8053/carreragt2xd.th.gif

Afbeeldingslocatie: http://img60.imageshack.us/img60/3447/carreragt18pz.th.gif

Kwaliteit is niet suoer tenoemen anders werden de pics te groot.
Ik draai op 1280*1024 alles op high.
X800XT PE (nog niet geoc'ed)
AMD64 3000+ (2ghz)
1024MB ram (corsair pro series)

[ Voor 90% gewijzigd door Brantje op 02-07-2006 15:23 ]

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Die auto ziet er idd niet echt uit in het groen. Maar ja als jij dat mooi vind moet je hem gewoon zo houden. De kwaliteit van de foto is prima.

Zo kan t ook.
Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/8065/speed20060704110454939ib.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/1711/speed20060704110431468rj.th.jpg

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 16:36

Brantje

De post is daar >>

Ik heb um ff op nieuw getuned:
Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/5796/speed20060705203027140rs.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img516.imageshack.us/img516/4839/speed20060705203030100xt.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/4493/speed20060705203033871my.th.jpg

En natuurlijk de bmw m3 :)
Afbeeldingslocatie: http://img477.imageshack.us/img477/4849/speed20060705203059349yk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/8192/speed20060705203103325ox.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/4347/speed20060705203106502es.th.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Brantje op 05-07-2006 20:38 ]

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
is die bmw niet gewoon standaard? Behalve die audiobahn stickers.

Die porsche ziet er zo veel mooier uit.

Dit vind ik de beste auto uit most wanted.

clio v6

Afbeeldingslocatie: http://img274.imageshack.us/img274/6665/speed20060703191824143gf.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/3636/speed20060703191832567oc.th.jpg

Verwijderd

even een vraag is het normaal dat de motorkap gedeeltelijk rood opgloeid terwijl er geen politie voor me zit ?

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/5076/nfsmw022db9.th.jpg

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Sinds kort ben ik trouwens weer begonnen met dit spel, ik vind en veruit de beste van allen! Enige is jammer van het weinige aanbod aan auto's... ;(
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/1567/cliobackcustomxt6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/4803/eclipsefrontcustomxr1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/8303/eclipsebackcustomlj7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/5584/golffrontcustomtz5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img223.imageshack.us/img223/6735/golfbackcustomjs2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/8281/nieuweafbeeldingcustomfk8.jpg
:9~

Edit: Pics gefixt.

[ Voor 17% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 06-01-2008 18:47 ]

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 15:02

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:55:
Als je een auto verkoopt, ben je dan ook de bounty kwijt van die auto?
De premie (ik speel met de NL versie...) blijf je gewoon houden.

En mijn beide auto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~x2/got/nfsmw/gallardo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~x2/got/nfsmw/impreza.jpg
Rijd eigenlijk alleen maar met de Impreza, een wat mindere wegligging dan de Gallardo maar veel sneller.

[ Voor 35% gewijzigd door PromoX op 10-01-2008 19:25 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1