Dat schokken is wel jammer idd...bij underground 2 bleef hij bij de v-sync netjes op bijv. 60 frames staan, maar bij Most Wanted blijft hij zoeken naar de ideale sync. Als hij op een framerate met v-sync blijft staan is hij soepel, jammer dat hij dan weer gaat zoeken per omgeving.
Anoniem: 172999
Lol over die schokken ik speel alles op high 1024x768 Resolutie wel zonder aa en af maar schokt het spel niet ofzo ??
vaag vind ik het wel.
Zie mn specs der onder ( sig )
Maarja ik wacht hard op Need for speed Carbone ^^
vaag vind ik het wel.
Zie mn specs der onder ( sig )
Maarja ik wacht hard op Need for speed Carbone ^^
Ik heb ook in afwachting van nfs carbon ook maar weer ff most wanted erbij gepakt.
En ik had ook last van enorme frame drops. Niet alleen in het spel zelf, maar ook in de menu's en als je via alt-tab naar windows terug keerde dan liep alles ook uber traag.
Ik had m'n pc geformatteerd maar dat hielp verder niks. Van omega naar officiele ati driver gegaan en weer terug maar de framedrops bleven, terwijl 't spel vloeiend liep toen ie net uitkwam.
Nu las ik dit topic en zag dat er veel meer mensen last van hadden. Nu heb ik een oude de driver van omega uit januari geprobeerd en nu zijn de framedrops weg.
Ik heb trouwens een 9700pro.
En ik had ook last van enorme frame drops. Niet alleen in het spel zelf, maar ook in de menu's en als je via alt-tab naar windows terug keerde dan liep alles ook uber traag.
Ik had m'n pc geformatteerd maar dat hielp verder niks. Van omega naar officiele ati driver gegaan en weer terug maar de framedrops bleven, terwijl 't spel vloeiend liep toen ie net uitkwam.
Nu las ik dit topic en zag dat er veel meer mensen last van hadden. Nu heb ik een oude de driver van omega uit januari geprobeerd en nu zijn de framedrops weg.
Sinds ik de 77.50 drivers heb van Nvdia draait me 6600GT 128mb agp met de core op 543 en het mem op 1.05 ghz het best met m`n resolutie van 1024x768 met alle toeters en bellen aan.
Ben weer opnieuw begonnen en het het verveeld zoals eerst weer. Ik kan niet wachten op TDU
Ben weer opnieuw begonnen en het het verveeld zoals eerst weer. Ik kan niet wachten op TDU
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Misschien een domme vraag, maar waarom krijg ik in de PS2 demo regelmatig een uurwerkje te zien waarop mijn auto ook vertraagt? 
edit:
Het betreft de Tollbooth Time Trial.
Het betreft de Tollbooth Time Trial.
[ Voor 34% gewijzigd door Conroe op 09-10-2006 13:26 ]
Onzichtbare checkpoints?Anoniem: 157420 schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:11:
Omdat je tijd dan op is. Voor de Tollbooth. Harder rijden dus!
Ik kan daarna gewoon verder rijden...
[ Voor 23% gewijzigd door Conroe op 09-10-2006 16:14 ]
De checkpoints zijn de tollbooths oftewel de tolpoortjes.r00t schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 15:21:
[...]
Onzichtbare checkpoints?
Ik kan daarna gewoon verder rijden...
Dat begreep ik ook nog wel.justawitte schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:15:
[...]
De checkpoints zijn de tollbooths oftewel de tolpoortjes.
Ik krijg al in de eerste bocht na de start zo'n uurwerkje te zien waarna mijn auto trager rijdt...
Komt dit misschien omdat het een demo is?
Duw je niet per ongeluk de knop voor slow-motion in ofzo?r00t schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 19:08:
[...]
Dat begreep ik ook nog wel.
Ik krijg al in de eerste bocht na de start zo'n uurwerkje te zien waarna mijn auto trager rijdt...
Komt dit misschien omdat het een demo is?
Klinkt inderdaad als bullettime.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Anoniem: 157420
Dat is het ja, hij drukt gewoon op de bullettime knopAcid_Burn schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 22:07:
Klinkt inderdaad als bullettime.
Maak eens een bocht als je ineens die teller in het beeld heb. Dan maak je een leuke slip!
Welke toets is dat dan wel?
Volgens mij gebruik ik alleen maar de 2 pookjes...
Volgens mij gebruik ik alleen maar de 2 pookjes...
PS2 toch? Mijn collega vertelde mij dat als je op het pookje drukt waar je gas mee geeft hij ook in bullettime schiet.
Bedankt!Acid_Burn schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:07:
PS2 toch? Mijn collega vertelde mij dat als je op het pookje drukt waar je gas mee geeft hij ook in bullettime schiet.
Kan iemand me vertellen waar de oude brug is waar je naartoe moet rijden als Mia je heeft gebeld. Ik heb het echt te vaak lopen zoeken, maar nog steeds niet gevonden. Ik heb hier het plattegrondje uitgeprint. Is het Rosewood, Downtown Rockport, Point Camden (denk ik niet) of Gray Point? Het zou fantastisch zijn als iemand me het even kan vertellen!
Sowieso schrijf je zo!
Tegen welke Blacklist racer ben je het dan tegen aan het opnemen. Ik ga zelf altijd gewoon naar safe house en start daar een nieuwe challengenadroJ schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 12:44:
Kan iemand me vertellen waar de oude brug is waar je naartoe moet rijden als Mia je heeft gebeld. Ik heb het echt te vaak lopen zoeken, maar nog steeds niet gevonden. Ik heb hier het plattegrondje uitgeprint. Is het Rosewood, Downtown Rockport, Point Camden (denk ik niet) of Gray Point? Het zou fantastisch zijn als iemand me het even kan vertellen!
Voor de mensen met hangende beelden in het spel. Ik heb dat ook en meestal als ik dan weer even nitro indruk dan werkt hij na een 5 a 10 seconde wel vaak weer gewoon. Het valt me op dat het alleen gebeurt als tegenstanders dicht op je rijden en je proberen in te halen.
EDIT: Was benieuwt dus heb even voor je gezocht en vond het volgende;
Zal de link er wel niet bij zetten om mensen niet in verleiding te brengen te walkthrough te lezenspoiler: Where is that bridgeIt's west of Rosewood. Just south of the baseball stadium, on Hwy 99,
there's a road leading west. During the game it is blocked by
construction equipment; however, once you get the phone call letting
you know the old bridge is open, you can go through and head off into
the sunset.
[ Voor 39% gewijzigd door Emiel1984 op 22-10-2006 13:15 ]
[LTS][MTS][HTS]
Anoniem: 193982
Hoi,
Ik kan nog steeds NFSMW niet installeren wegens problemen met DirectX.
In jullie antwoorden staat:
Veel mensen kunnen NFSMW niet installeren omdat de installatie DirectX 9.0c niet vindt.
Dit kan je zo oplossen:
quote:
Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0
Maar hoe wijzig je de regel in autorun.cfg want die staat op de CD !
Veel mensen kunnen NFSMW niet installeren omdat de installatie DirectX 9.0c niet vindt.
Dit kan je zo oplossen:
quote:
Ga naar de map autorun en edit de autorun.cfg en verander daar de regel DirectXVersion=9.0c naar DirectXVersion=0
Misschien is dit een spoiler voor je omdat je pas bij BL 5 bent.Emiel1984 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:04:
[...]
Tegen welke Blacklist racer ben je het dan tegen aan het opnemen. Ik ga zelf altijd gewoon naar safe house en start daar een nieuwe challenge. inmiddels bij bl member 5 beland.
Never mind, ik weet het al. Dus die spoiler gaat niet meer op
FYI: Ik heb alle BL racers al verslagen. Razor is extreem makkelijk moet ik erbij zeggen.
[ Voor 26% gewijzigd door nadroJ op 22-10-2006 13:28 ]
Sowieso schrijf je zo!
Als razor verslagen is (is inderdaad makkelijk) dan kom je inderdaad in die laatste persuit. Ik kom daar zelf ook niet doorheen, omdat ik ook niet weet waar die bridge is (zie ook de vraag een stukje hierboven). Op gegeven moment zie ik in de map wel een stipje verschijnen, maar ik kan daar niet komen. Ook kun je de persuit niet saven, dus je moet steeds opnieuw beginnen.
Waar is de bridge, of is er een andere (cheat) mogelijkheid om toch af te kunnen ronden?
Waar is de bridge, of is er een andere (cheat) mogelijkheid om toch af te kunnen ronden?
i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd
Hierzo inrijden (naar links op het kaartje dus):
[img=http://img165.imagevenue.com/loc559/th_49552_map_klein_122_559lo.jpg]
[img=http://img165.imagevenue.com/loc559/th_49552_map_klein_122_559lo.jpg]
[ Voor 24% gewijzigd door Jorn1986 op 26-11-2006 14:58 ]
Dank!
i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd
Kopieer de hele santemekraam naar de harde schijf en verander het daar. Dan dubbelkilikken op setup (of hoe het ook heet) en presto.Anoniem: 193982 schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:06:
Hoi,
Dit kan je zo oplossen:
quote:
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Zijn er nog tweakers die ook online komen?
Ben eindelijk ook online begonnen, dus als jullie mij willen toevoegen. Wel de Xbox360 versie.
sekeroglan
Ben eindelijk ook online begonnen, dus als jullie mij willen toevoegen. Wel de Xbox360 versie.
sekeroglan
[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 30-11-2006 15:46 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Anoniem: 137811
ik vind dit deel toch beter als nfsu2
de weg is niet langer meer een grote spiegel en je ziet beter waar je heen moet, wat minder botsingen veroorzaakt, dus ook minder frustaties, bij nfsu(1) was dit helemaal erg, ook was in dat deel de wegligging van de auto ook wel heel erg, je auto voelde aan als een kartonnen doos
de weg is niet langer meer een grote spiegel en je ziet beter waar je heen moet, wat minder botsingen veroorzaakt, dus ook minder frustaties, bij nfsu(1) was dit helemaal erg, ook was in dat deel de wegligging van de auto ook wel heel erg, je auto voelde aan als een kartonnen doos
Anoniem: 35425
Ik ben hem ook weer eens aan het spelen, en ben nu op het einde dat ik tegen al die agenten moet rijden. Nu komt het probleem elke keer als ik over de oude brug wil springen, knalt het spelletje eruit en ben ik weer in windows. Start ik daarna het spelletje weer op kan ik weer opnieuw beginnen.
Nieuwe installatie al geprobeerd van NFS en van Windows. Nieuwste NVDIA drivers geinstalleerd.
Mijn specs:
Athlon 2600+
512 MB DDR
NVidia FX 5600 256 Mb
iemand hier een oplossing voor?? Erg frustrerend bijna het hele spel uitgereden en dan het laatste stukje niet kunnen doen
.
BTW ik heb de legale versie van het spel.
Nieuwe installatie al geprobeerd van NFS en van Windows. Nieuwste NVDIA drivers geinstalleerd.
Mijn specs:
Athlon 2600+
512 MB DDR
NVidia FX 5600 256 Mb
iemand hier een oplossing voor?? Erg frustrerend bijna het hele spel uitgereden en dan het laatste stukje niet kunnen doen
BTW ik heb de legale versie van het spel.
Ik snap er niks van, dit spel draait echt TRIEST, zelfs op 1024*786 met medium detail. Het is dan oerlelijk en nog steeds een hele lage framerate. Alle andere spellen draaien hier als een zonnetje (XP3200+, 2x6600GT, 1GB etc.)
Heeft dit spel zo'n slechte engine of wat?
Een update naar 1.3 helpt ook niet. Ik heb net FlatOut 2 uitgespeeld (ziet er geweldig uit en draait als een tiet op 1280*960 met alle detail aan en zelfs 2xFSAA).
What the fuck?
Een update naar 1.3 helpt ook niet. Ik heb net FlatOut 2 uitgespeeld (ziet er geweldig uit en draait als een tiet op 1280*960 met alle detail aan en zelfs 2xFSAA).
What the fuck?
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Misschien moet je je drivers even nakijken? Bij mij draait hij redelijk op 1024*768 op medium/high. Ik heb een AMD64 3000+, 1 GF6600GT en 2 Gb (toen ik het meer speelde nog 1 Gb, werkt ook prima).Captain Pervert schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:43:
Ik snap er niks van, dit spel draait echt TRIEST, zelfs op 1024*786 met medium detail. Het is dan oerlelijk en nog steeds een hele lage framerate. Alle andere spellen draaien hier als een zonnetje (XP3200+, 2x6600GT, 1GB etc.)
What the fuck?
Ja maar, ook met jouw systeem mag je toch verwachten dat het spel niet 'redelijk' maar gewoon 'lekker' draait vind ik. Misschien niet met alle detail aan maar kom op... Ik speel FlatOut 2 ook wel eens met SLI uitgeschakeld, dan houd je dus 1 6600GT over. En dan nog loopt het al een tiet.
En zoals gezegd lopen alle andere games prima, en ik heb op 1 na nieuwste drivers geloof ik.
En zoals gezegd lopen alle andere games prima, en ik heb op 1 na nieuwste drivers geloof ik.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Anoniem: 160226
een maand geleden had ik nog een p4 3hz.(1gb) + een 6800 gt en toen liep het ook niet bijsterend bij mij....speelde 1280x1024 tussen de 25 en 35 fps. het spel vergt gewoon veel van je systeem....heb nu een opteron 146@2870 en een 7900GTO... nu loopt het goed op alles maxCaptain Pervert schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:42:
Ja maar, ook met jouw systeem mag je toch verwachten dat het spel niet 'redelijk' maar gewoon 'lekker' draait vind ik. Misschien niet met alle detail aan maar kom op... Ik speel FlatOut 2 ook wel eens met SLI uitgeschakeld, dan houd je dus 1 6600GT over. En dan nog loopt het al een tiet.
Anoniem: 203275
Ik sta nu derde op de blacklist en heb alle races/milestones/bounty gehaald en k hep ook zo'n smsje gekrege dat ik de 2e uit kan dagen alleen nu staat dr bij blacklist dat ik de 2e al verslagen heb terwijl ik die races nog niet eens gedaan heb. Ook kan ik de 1e op de blacklist nog niet doen
. Weet iemand misschien wat ik kan doen om de 2e uit te dagen????
ff lekker schoppenlt_cmd_data schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 19:15:
Ik heb eindelijk hamachi aan de praat gekregen. Bovenstaande uitleg werkte bij mij niet.
Hier staat de uitleg van de client (mensen die de server willen joinen)
PINGTIME=20
PINGWAIT=40
TIMEIDLE=0
TIMEMAXM=0
LAN_THROTTLE=30
TRUST=255.255.255.255
TRUST_MATCH=%%bind("5.xxx.xxx.xxx")
ACCOUNT=1
MASTER=1
SLAVE=1
REDIR=1
ADDR=%%bind("5.xxx.xxx.xxx")
de xxx moet de client zijn ip inkomen testaan.
Mensen die een server willen starten moeten wat meer moeite doen. Zie onderstaand url voor het plaatje. Lage kwaliteit ivm dataverkeer.
[afbeelding]
Dit is het programma dat je nodig heb (alleen server)
http://rapidshare.de/files/9281434/MWH-1.0.1.exe.html
en als deze link dood is dan hier http://www.xs4all.nl/~veeuwijk/nfsmw/MWH-1.0.1.zip
/update
Zorg dat je alles disabled zoals exta netwerkkaarten, firewire alleen hetgeen wat je echt nodig hebt moet je aanlaten.
Is er iemand die dit server programma nog heeft? Alle mirrors zijn offline, ook wat koekol speurwerk heeft niks opgeleverd.

ik ga ook even een schopje geven. Afgelopen weekend Most Wanted gekocht uit de "classics" bak voor de xbox 360 maar ligt het aan mij, of is dit spel nogal buggy... Hij hangt regelmatig (complete freeze). Wat me ook opviel is dat de game nog helemaal geen updates heeft...? Hij start gewoon op terwijl zelfs Crackdown meteen al een patch had... 
Maargoed, heeft iemand hetzelfde? Het is ook op willekeurige momenten namelijk, soms gewoon in het menu, en soms tijdens het racen... Het komt nooit echt goed uit zegmaar
Maargoed, heeft iemand hetzelfde? Het is ook op willekeurige momenten namelijk, soms gewoon in het menu, en soms tijdens het racen... Het komt nooit echt goed uit zegmaar
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Hey, ik weet dat dit spel al een tijdje niet veel aandacht meer krijgt hier.
Ik speel het echter nog regelmatig.
(Ondanks dat de engine wat slecht geoptimaliseerd lijkt, vind ik het er allemaal wel leuk uitzien).
Ik vraag me echter af of iemand een goeie methode weet om ingame screenshots te kunnen maken van je auto ofzow.
(De standaard positie van de auto met alles van de HUD enzo, ziet er niet uit in een screenshot.
)
Ik speel het echter nog regelmatig.
(Ondanks dat de engine wat slecht geoptimaliseerd lijkt, vind ik het er allemaal wel leuk uitzien).
Ik vraag me echter af of iemand een goeie methode weet om ingame screenshots te kunnen maken van je auto ofzow.
(De standaard positie van de auto met alles van de HUD enzo, ziet er niet uit in een screenshot.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Vaag al die problemen, heb nergens last van
Draait als een treintje
specs:
AMD Athlon XP 1700+ @ 1466mhz
1024mb PC2700 DDR
Sapphire Radeon X1600 PRO 512mb (Catalyst 7.5drivers)
spelen op 1024*768 met al 't detail aan is geen enkel probleem voor dit 'oudere' beestje
Draait als een treintje
specs:
AMD Athlon XP 1700+ @ 1466mhz
1024mb PC2700 DDR
Sapphire Radeon X1600 PRO 512mb (Catalyst 7.5drivers)
spelen op 1024*768 met al 't detail aan is geen enkel probleem voor dit 'oudere' beestje
Ik heb ze gevondenMensionXL schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:21:
[...]
ff lekker schoppen
Is er iemand die dit server programma nog heeft? Alle mirrors zijn offline, ook wat koekol speurwerk heeft niks opgeleverd.
deze moet je hebben:
http://nordestecultural.c...nloads/mwhamachi.v2.4.zip
En http://www.hamachi-games....d=19&Itemid=38&lang=en_GB
[ Voor 3% gewijzigd door Logic Lion op 16-07-2007 23:28 ]
Anoniem: 193665
waar kan ik mijn save game vinden en hoe heet de save game?
en btw, hoe kan ik mijn auto parts verkopen ?
thx
thx
Save game staat in je documenten. En parts kun je niet verkopen.Anoniem: 193665 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:06:
waar kan ik mijn save game vinden en hoe heet de save game?
thx
Anoniem: 193665
maar waar staat het dan in de documenten ?onder welke filefeep schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:16:
[...]
Save game staat in je documenten. En parts kun je niet verkopen.
Mijn documenten\NFS Most Wanted\MrJ\MrJ
Leuk spel trouwens. Heb het pas net gekocht nav een bericht op gamer.nl. Arcade-gehalte is wel lekker hoog.
Leuk spel trouwens. Heb het pas net gekocht nav een bericht op gamer.nl. Arcade-gehalte is wel lekker hoog.
ben er uiteindelijk mee gestopt omdat ik het erg frustrerend vond worden om die bounty/milestones te halen. Ik ben tot blacklist #3 gekomen. De races daarentegen zijn wel leuk.
Misschien een kleine schop, maar toch:
De besturing trekt bij mij enorm naar links. Iemand enig idee hoe dit komt? Eerst had ik het niet en heb al de instellingen nagelopen, maar niets gevonden. Ik heb het niet alleen maar met één auto, maar met allemaal. Ook heb ik al geprobeerd de auto af te stellen (tijdens het rijden >> escape >> afstellen (ofzo) en daar het sturen veranderd, maar dat helpt ook niet.
HELP!
De besturing trekt bij mij enorm naar links. Iemand enig idee hoe dit komt? Eerst had ik het niet en heb al de instellingen nagelopen, maar niets gevonden. Ik heb het niet alleen maar met één auto, maar met allemaal. Ook heb ik al geprobeerd de auto af te stellen (tijdens het rijden >> escape >> afstellen (ofzo) en daar het sturen veranderd, maar dat helpt ook niet.
HELP!
Gebruik je mischien een gamepad?
Ik zelf heb dit namelijk gehad met de gamepad van Logitech..
Na een paar maanden zit er een afwijking in de linker stick die niet weg te krijgen is.
Heb dit al bij 3 gamepads gehad. (heb nu ook een goedkoop merk genomen).
M.a.w. mischien moet je het niet in het spel zoeken maar in je controller.
Succes..
Ik zelf heb dit namelijk gehad met de gamepad van Logitech..
Na een paar maanden zit er een afwijking in de linker stick die niet weg te krijgen is.
Heb dit al bij 3 gamepads gehad. (heb nu ook een goedkoop merk genomen).
M.a.w. mischien moet je het niet in het spel zoeken maar in je controller.
Succes..
Als je met gamepad of stuur speelt zou ik het idd daar zoeken. Of bij een andere controller die aangesloten staat, dat wil wel eens problemen opleveren. Dan moet je de ongebruikte controller(s) dus even loskoppelen als je gaat spelen.
Nee, ik gebruik 100% toetsenbord
Ik ben gister voor t eerst gepakt ik de career mode. Ik dacht dat ik men wagen kwijt was, maar ik had ineens 3 kaarten om gratis van de politie af te komen. Krijg je die elke keer als je een blacklist racer versla? Ik heb nog nooit een zon kaart getrokken na een blacklist race btw.
Je bent je wagen niet meteen kwijt. Je ziet zo'n rood kruis verschijnen rechts onder in beeld. Na 4 keer ben je hem pas kwijt (tenzij je nog van die extra kaarten hebt).
Er staat dus nu ook geen rood kruis rechts onder, en in mijn strafblad staat bij gepakt nog steeds 0
En als je de boetes niet kan betalen en je hebt geen kaarten ben je je wagen toch ook meteen kwijt?
En als je de boetes niet kan betalen en je hebt geen kaarten ben je je wagen toch ook meteen kwijt?
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 137811 op 04-01-2008 12:51 ]
Nou moet je het wel vrij bont maken wil je je auto verliezen. Het was geloof ik een truc om eerst veel geld te verdienen, dan alle auto's te verkopen en de laatste (die je niet kunt verkopen) aan de politie kwijt raken. Je moet dan overnieuw beginnen maar houdt wel je banksaldo.
Je kunt dat dus ook doen als je career klaar is en je opnieuw wilt beginnen maar wel met geld.
Je kunt dat dus ook doen als je career klaar is en je opnieuw wilt beginnen maar wel met geld.
[ Voor 14% gewijzigd door Gianni Rombios op 04-01-2008 12:54 ]
Ja ok, maar als je geen free out of jail card heb en je hebt niet genoeg geld om de boetes te betalen, wat gebeurt er dan? Krijg je dan alleen een kruisje bij de auto in de garage? Of ben je hem meteen kwijt?Gianni Rombios schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:53:
Nou moet je het wel vrij bont maken wil je je auto verliezen. Het was geloof ik een truc om eerst veel geld te verdienen, dan alle auto's te verkopen en de laatste (die je niet kunt verkopen) aan de politie kwijt raken. Je moet dan overnieuw beginnen maar houdt wel je banksaldo.
En ik vind het toch raar, dat het aantal keren gepakt in mijn strafblad nog op 0 staat. Dat betekent dan dat door het gebruik van zon kaart, niet telt als gepakt worden?
Dat kloptAnoniem: 137811 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:14:
Dat betekent dan dat door het gebruik van zon kaart, niet telt als gepakt worden?
Oja, mijn probleem is over. Ik heb net weer eventjes gespeeld en hij trekt niet meer naar links. Geen flauw idee wat het was, maar het is weg
Dat naar links trekken heb ik ook soms op PS2. Ligt denk gewoon aan de weg ofzo of de auto.TKing schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:17:
[...]
Dat klopt![]()
Oja, mijn probleem is over. Ik heb net weer eventjes gespeeld en hij trekt niet meer naar links. Geen flauw idee wat het was, maar het is weg
P.S. Ik las dus net in een guide, dat als je geen out of jail kaarten heb en niet genoeg geld, dat je dan ook je auto kwijt bent.
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 137811 op 04-01-2008 13:58 ]
Nee, daar ligt het niet aan, want ik had het bij meerdere auto's.
Maar nu zit ik met een ander probleempje: Het spel crasht af en toe. Weet iemand hie dít komt? Houd Most Wanted net als Carbon soms niet van dual-cores? (Hoewel ik bij Carbon tig keer meer crashes had, maar dat terzijde)
Maar nu zit ik met een ander probleempje: Het spel crasht af en toe. Weet iemand hie dít komt? Houd Most Wanted net als Carbon soms niet van dual-cores? (Hoewel ik bij Carbon tig keer meer crashes had, maar dat terzijde)
Grappig (naja eigenlijk niet zo) dat probleem heb ik ook met mijn XBOX360 controller voor de PC. Met mijn Logitech rumble-dinges heb ik ergens last van... Dat terwijl ik die eerstgenoemde veel fijner vind! Hoe irri!TKing schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:17:
[...]

Ici kann uw Werbung staan
Sinds kort ben ik trouwens weer begonnen met dit spel, ik vind en veruit de beste van allen! Enige is jammer van het weinige aanbod aan auto's...

Edit: Pics gefixt.

[ Voor 17% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 06-01-2008 18:47 ]
Ik vind deze NFS ook een van de beste delen. Die Eclipse ziet er heel vet uit moet ik zeggen. Ook die Mustang en Golf mag er wezen. De Mustang gebruik ik veel voor Drag races. Die car heb geen power ook denk
Da's omdat de drivers van MS echt ruk zijn. Daar zit geen deadzone instelling in, dus je wagen blijft, ook nadat je de stick loslaat, gewoon naar links of naar rechts trekken.DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 03:02:
[...]
Grappig (naja eigenlijk niet zo) dat probleem heb ik ook met mijn XBOX360 controller voor de PC. Met mijn Logitech rumble-dinges heb ik ergens last van... Dat terwijl ik die eerstgenoemde veel fijner vind! Hoe irri!
Ik gebruik zelf de XBCD drivers, die werken veel beter:
http://xbcd360guide.50webs.com/download.html
Ik krijg die drivers hier met geen mogelijkheid aan de gang, hij blijft bij die MS drivers
Dat wist ik ja, ik heb die drivers al in gebruik, maar heb alsnog last van het naar links trekken van mijn auto. Volgens mij heb ik dat met meer spellen gehad, maar welke precies weet ik zo niet...Seal64 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:06:
Da's omdat de drivers van MS echt ruk zijn. Daar zit geen deadzone instelling in, dus je wagen blijft, ook nadat je de stick loslaat, gewoon naar links of naar rechts trekken.
Ik gebruik zelf de XBCD drivers, die werken veel beter:
http://xbcd360guide.50webs.com/download.html
In me vorige post ben ik een paar screens vergeten. Bij deze alsnog

Ik vind dit spel zó super!
Die dragrace die tussen de races van blacklist 11 staat is echt heel erg irritant.
Je moet soms terugschakelen omdat je anders te veel snelheid verliest en in bochten raak je de autos op de baan naast je. Na 20 pogingen won ik met geluk. Had 3 botsingen in het verkeer en kwam maar met 123 km/u over de lijn.
Je moet soms terugschakelen omdat je anders te veel snelheid verliest en in bochten raak je de autos op de baan naast je. Na 20 pogingen won ik met geluk. Had 3 botsingen in het verkeer en kwam maar met 123 km/u over de lijn.
Dragraces is altijd mazzel hebben en de juiste baan vinden. Ik had die race in 2x gehaald.
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
De premie (ik speel met de NL versie...) blijf je gewoon houden.Anoniem: 137811 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 14:55:
Als je een auto verkoopt, ben je dan ook de bounty kwijt van die auto?
En mijn beide auto's:

Rijd eigenlijk alleen maar met de Impreza, een wat mindere wegligging dan de Gallardo maar veel sneller.
[ Voor 35% gewijzigd door PromoX op 10-01-2008 19:25 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Die Golf is echt masterlijkDaViDoViTsCh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 07:18:
Sinds kort ben ik trouwens weer begonnen met dit spel, ik vind en veruit de beste van allen! Enige is jammer van het weinige aanbod aan auto's...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is de eclipse van big lou beter als de supra van vic? ik moet nu tegen hem racen en vind zijn wagen er wel vet uitzien, maar zijn de performances ook goed?
Welke spoiler heb je op je Eclipse? Die past er goed bij.DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 07:18:
Sinds kort ben ik trouwens weer begonnen met dit spel, ik vind en veruit de beste van allen! Enige is jammer van het weinige aanbod aan auto's...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je tijdens een pursuit alle pursuit gegevens opvragen? Ik wil graag 100% en daarvoor moet je op de rap sheet op alle rankings voor één pursuit no. 1 staan. Hiervoor ik nog een pursuit maken van 30+ minuten, 50 politieauto's rammen en 50 slopen. Deze gegevens kun je allemaal standaard in het scherm vinden, maar ik moet ook 30 road blocks ontwijken, 30 spike strips ontwijken, 150 politieauto's betrekken bij de pursuit en 500.000 cost to state maken, maar hoe weet ik of ik dat gehaald heb?
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Als je de 30 minuten pursuit redt heb je de meeste andere (of zelfs alle) ook wel. Makkelijk trucje om de 30 minuten te halen is steeds rondjes om het stadium te rijden, beetje saai is dat wel.
Ik ben op heat 1 begonnen en uiteindelijk voor de zekerheid maar 35 min gedaan (laatste 25 min heat 5). De MB SLR is lekker zwaar en trekt in het begin makkelijk weg (weinig spin) waardoor ik niet snel vast kwam te zitten. Die helikopters zijn soms echt scary. Op heat lvl 5 proberen ze je soms echt te rammen. 35 min was idd wel genoeg, Alleen nu nog lifetime rankings op 1 krijgen en ik weet al dat de 500 infractions in totaal halen best lastig is (ik zit nu net boven de 300). Ik ben helaas al no. 2 op de blacklist, dus dan maar een paar keer dit doen!
Goeie vraag, geen idee eigenlijk...Anoniem: 137811 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:24:
[...]
Welke spoiler heb je op je Eclipse? Die past er goed bij.
Zeg, wie is hier al eens ontsnapt terwijl die stilstond met 2 lekke banden?
Ik dus wel. Ik was net over een spijkermat gereden en stond stil met 2 lekker banden. Ik dacht, f*ck, daar gaan mijn mijlpalen, maar nee hoor! Ik bleef staan waar ik stond en de politie (heat 4) was nergens te bekennen. Ook het block achter mij (waar ik dus net over de spijkermat gereden was) was verdwenen.
Wie van jullie heeft al eens iets soortgelijks meegemaakt?
Ik dus wel. Ik was net over een spijkermat gereden en stond stil met 2 lekker banden. Ik dacht, f*ck, daar gaan mijn mijlpalen, maar nee hoor! Ik bleef staan waar ik stond en de politie (heat 4) was nergens te bekennen. Ook het block achter mij (waar ik dus net over de spijkermat gereden was) was verdwenen.
Wie van jullie heeft al eens iets soortgelijks meegemaakt?
Anoniem: 165702
ik benw el eens de politie kwijtgeraakt door steeds rondjes over de rottonde te rijden
alleen een rondje verder vonden ze me weer
Ook hier wel eens gelukt. Alle 4 de banden lek (D'OH
). Vervolgens komt er zo'n SUV ding me vooruit duwen. Dus die duwt me mooi naar een pursuit breaker toe, zodat alle politie verder kapot is. Vervolgens konden ze me niet meer vinden en was de pursuit voorbij
Ik alleen maar blij verder, want het was mn laatste strike op de Gallardo

Ja, kwijtgeraakt, maar niet ook onstnapt, blijkbaarAnoniem: 165702 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 19:35:
ik benw el eens de politie kwijtgeraakt door steeds rondjes over de rottonde te rijdenalleen een rondje verder vonden ze me weer
Wie heeft de politie helicopter al eens laten crashen? Lukte mij bij de donut shop en bij een benzine station. Ook vloog hij eens dwars door het plafond van een tunnel maar stiekem ging hij niet kapot.
Anoniem: 93798
Misschien is het al eens bod gekomen in de vorige topics, ik vind het allesinds niet onmiddellijk terug via de zoekfunctie ... ik heb een Thrustmaster Ferrari GT 2-in-1 Force Feedback Racing Wheel aangeschaft, echter wanneer ik de besturing wil aanpassen via de opties in het spel scrollt hij altijd naar beneden ... via Google ben ik terechtgekomen op dit forum dat gelijkaardig probleem beschrijft maar geen oplossing ...
lekkere kick
Zo, nou ik heb most wanted maar weer eens uit de virtuele kast gepakt aangezien pro street en undercover echt verschrikelijke bagger games zijn.
Nou was ik even vergeten dat Most wanted (net als nfsu2, ps en uc) van die verschrikkelijk irritante Catch-up heeft.
Verbazingwekkend genoeg zijn er verschrikkelijk veel mensen die dat helemaal geweldig vinden, dat ze een voorsprong hebben opgebouwd van 15seconden die binnen 3 seconden ineens verkleint is tot 1 seconden...
Geweldig maar ik vind het helemaal niks, verschrikkelijk frustrerend en irritant, oftewel ik erger me er dood aan, als ik achter lig oke, dan rijd ik gewoon niet hard genoeg en moet ik beter mijn best doen, maar als ik voor lig en gewoon een voorsprong op heb gebouwd, dan wil ik die ook normaal behouden.
Is er een manier om die catch-up uit te zetten?
Zo, nou ik heb most wanted maar weer eens uit de virtuele kast gepakt aangezien pro street en undercover echt verschrikelijke bagger games zijn.
Nou was ik even vergeten dat Most wanted (net als nfsu2, ps en uc) van die verschrikkelijk irritante Catch-up heeft.
Verbazingwekkend genoeg zijn er verschrikkelijk veel mensen die dat helemaal geweldig vinden, dat ze een voorsprong hebben opgebouwd van 15seconden die binnen 3 seconden ineens verkleint is tot 1 seconden...
Geweldig maar ik vind het helemaal niks, verschrikkelijk frustrerend en irritant, oftewel ik erger me er dood aan, als ik achter lig oke, dan rijd ik gewoon niet hard genoeg en moet ik beter mijn best doen, maar als ik voor lig en gewoon een voorsprong op heb gebouwd, dan wil ik die ook normaal behouden.
Is er een manier om die catch-up uit te zetten?
Nee, die kan je niet uitzetten.
Anoniem: 274941
wat moet ik met die premie?
hetkomt niet bij mijn budget dus ik kan het niet uitgeven aan nieuwe autos.
en het word steeds maar meer.
hetkomt niet bij mijn budget dus ik kan het niet uitgeven aan nieuwe autos.
en het word steeds maar meer.
Uberupje, bij Origin in het 'Op Onze Kosten'-programma is NFS:MW nu gratis te downloaden

[ Voor 38% gewijzigd door Racing_Reporter op 16-02-2016 14:22 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.