Gratis bellen met Voipbuster [deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 75.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 11:54
KOELN - 02 DEC 2005: BETAMAX GMBH & CO.KG AND FINAREA SA TO FORM VOIP-ALLIANCE
Aiming to strengthen their positions within the rapidly evolving VoIP (Voice over IP) market, German-based Betamax GmbH & Co.Kg and Finarea SA from Switzerlands today signed a letter of intent that outlines a far-reaching cooperation on VoIP activities. "We have sought and found a partner for our Voip activities", managing director Thomas Star from Betamax commented. "By obtaining a license to integrate Finarea Voip Solutions we have formed a pact which should enable us to succesfully penetrate the VoIP market in 2006".

With the signing of the letter of intent the road is open for Betamax to launch various VoIP products for the european market. The first rollouts are expected in t he first months of 2006.

Betamax is a telecom operator which provides affordable and easy-to-use telecommunications services to residential and small business customers. Betamax offers products and services in fixed & mobile telephony and on the Internet for the european market.

For further inquiries, please contact our PR department at +49 (0)221-55405564

KOELN - 23 DEC 2005: BETAMAX GMBH & CO.KG LICENCES FINAREA SA VOIPSOLUTIONS.
As a result of a previously signed letter of intent, Betamax has officially licenced the Finarea Voipsolutions platform and will start to rollout various VoIP (Voice over IP) products in the first quarter of 2006. "We are already beta testing different products and are hopefull they will be market-ready in the first months of 2006" says managing director T. Star.

Betamax is a telecom operator which provides affordable and easy-to-use telecommunications services to residential and small business customers. Betamax offers products and services in fixed and mobile telep hony and currently expands its footprint in the VOIP business. Finarea SA is a Swiss-based telecom provider with a strong position on different local markets, especially in providing low-cost telephony to residential customers.

For further inquiries, please contact our PR department at +49 (0)221-55405564
bron

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:09
Anoniem: 62011 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:38:
Wat is de beste USB telefoon voor VoIPbuster?
Ik heb een USR809600 maar die werkt alleen goed met Skype, bij VoIPbuster kan ik de toetsen niet gebruiken en gaat de bel ook niet, ik kan er wel een gesprek mee voeren. Ik heb alle versies van VoIPbustermate a geprobeert.
Met de drivers van http://yealink.com/en/solution.asp zou het wel moeten werken. Heb je al eens een andere SIP client geprobeerd (x-lite)

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Met de drivers van http://yealink.com/en/solution.asp zou het wel moeten werken. Heb je al eens een andere SIP client geprobeerd (x-lite)
Helaas voipbustermate werkt niet, bij sommige versies werken sommige functies van het toetsenbordje maar bij geen enkel gaat de bel, x-lite èn x-pro ook al geprobeert, hierbij werkt de bel ook niet.
Ik krijg sterk het vermoeden dat er iets niet goed zit bij deze versie van VoIPbuster (2.08 build 277 beta) hoewel bij x-lite en xpro de bel ook niet gaat. :|

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 25-02-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167445

AMD user schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:09:
Ik denk (weet het bijna zeker) dat je geen ander nummer krijgt toegewezen. Je krijgt gewoon het netnummer van een grote plaats in de buurt.
Ik woon omg Nijmegen (8km) ik heb een nummer uit Eindhoven 040 en een nummer uit Den Haag 070.
Vreemd maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij werkt, ook het toetsenbordje. _/-\o_
Was toch een verkeerde instelling. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 25-02-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:05

Neo

@Pjotr67 vreemd, ik heb heel veel gelezen over voip(buster) maar ik dacht dat het altijd zo was dat je dat nummer kreeg toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:04

Dido

heforshe

Ik heb VoiPbuster nu ook werkend via mijn normale telefoon (met de Zyxel 2602R). Als alles zo makkelijk was in dit leven had ik geen werk meer :+

Overigens heb ik "gewoon" een 010-nummer gekregen, en ik zit in R'dam.

[ Voor 21% gewijzigd door Dido op 25-02-2006 22:39 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMD user schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:20:
@Pjotr67 vreemd, ik heb heel veel gelezen over voip(buster) maar ik dacht dat het altijd zo was dat je dat nummer kreeg toegewezen.
Dat bedoel ik ook.
Ik heb een nummer in Eindhoven en een in Den Haag gekregen, niet mijn keus maar het zij zo.
Voor mij boeit het niet, maar de fam. etc. kan NIET lokaal bellen das minder.
Het werkt daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Ja dat lokaal bellen is wel lastig dan. Maar ja voor jou is het gratis :P

Hoe lang duurt het ongeveer voordat je tegoed wordt bijgeschreven als je het geld hebt overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het telefonisch gedaan, inloggen - je code krijgen - naar de telefooncel lopen (gaat niet via gsm) - bellen - terug lopen en het stond erop.
1.30 euro betalen en 1.04 euro krijgen voor ong. 120 dagen, ik zag dat ze ook bezig zijn met resellers in Nederland dus er zit potentieel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AMD user schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:15:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je tegoed wordt bijgeschreven als je het geld hebt overgemaakt?
Ik heb twee keer "Pay per Phone" gedaan en het bedrag was direct bijgeschreven, voordeel is ook dat je dan maar voor 1,30 euro per 120 dagen, gratis belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Oke dan doe ik het volgende keer maar via Pay by phone, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-03 16:56

BJD

Ik heb een week of 1.5 geleden mijn Copperjet weer eens uit de kast gehaald, en ik moet zeggen dat de kwaliteit de afgelopen tijd wel beter is dan toen ik me Copperjet net had. Alleen vandaag en gisteren klagen de mensen wel eens over echo in de lijn. Wat me wel opvalt: ik bel regelmatig me eigen Voip-In nummer, maar in 60% van de gevallen gaat de telefoon niet over. Voor mij is dit niet zo'n probleem omdat op het moment alle inkomende gesprekken nog via KPN gaan en niemand ons VoIP nummer heeft (waarom wel). Maar ik weet niet of jullie hier ook last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 12:02
Is het zo dat als je 10 euro betaald, dat dat na 120 dagen vervalt, en je daarna dus maar weer maximaal 1 minuut kan bellen?
Anoniem: 62011 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:25:
[...]

Ik heb twee keer "Pay per Phone" gedaan en het bedrag was direct bijgeschreven, voordeel is ook dat je dan maar voor 1,30 euro per 120 dagen, gratis belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-06 11:54
yep, dat klopt. Je tegoed is max 120 dagen bruikbaar, en daarna moet je opnieuw tegoed storten. Daarom is het wijs om de Pay per Phone optie te gebruiken, omdat dat het goedkoopst is. :)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19701

net Voipbuster via 0900 betaald, 1.30 (1.04 netto). Let wel op dat je postcode/plaats ingevuld is,dan kun je zo een nr met het juiste kengetal krijgen...
En zonder aanpassing werkt het achter mijn linux server (Smoothwall met UPnP)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166389

Ik heb alles werkend met een Draytek Vigor 2200V, maar alleen nummermelding werkt niet (inkomende gesprekken vanaf "landline" (kpn) geeft geen nummers weer (hebben we wel, en werkte eerst zonder router wel goed) en vanaf "voip" (voipbuster) ook niet...

Afbeeldingslocatie: http://www.tcc-leerlingen.nl/vigor2200v.jpg
en welk telefoonnummer is leuker/makkelijker? :P 040-8411296 of 038-7558289

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 166389 op 26-02-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over makkelijke telefoonnummers, paar dagen geleden m'n zus aangemeld kreeg ze het nummer: 2222260. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62011 op 26-02-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143386

Anoniem: 62011 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:14:
Over makkelijke telefoonnummers, paar dagen geleden m'n zus aangemeld kreeg ze het nummer: 2222260. _/-\o_
Ik dacht dat andere aanbieders zoals Voipbuster alleen nummers die met 7 en 8 beginnen mochten/konden gebruiken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 23:10
087-nummers bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Nee telefoonnummers waarvan het abonneenummer begint met een 7 of een 8.

Ik dacht dat namelijk ook :)

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 26-02-2006 21:59 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze kreeg toch echt dat nummer, zoek maar naar d.harteveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je een beetje handig bent, kan ik je de sipura SPA-3000 aanraden. Dit apparaat is wel een alleskunner. Het enige nadeel is de enigszins gebrekkige documentatie en de oneindigheid aan instellingen. Ik ben zelf al een tijdje bezig met het configureren en optimeren ervan, maar dat is natuurlijk leuk om te doen.
en wat vind je van:
DrayTek 2200V VoIP VPN router (1 FXS, Lifeln) ?
Kun je ook KPN en VOIP mee combineren en is meteen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81498

Ik heb zelf een Sipura SPA-1001 aangeschaft, en ingesteld voor voipbuster.

Kan nu wel bellen, maar in het begin kan ik ook gebeld
worden, maar echt enkele minuten later werkt het niet meer
dan krijg ik een niet bekend telefoonnummer toon.

Wie kan mij helpen met dit probleem? Provisioning uitzetten schijnt een bekende oplossing te zijn hiervoor, maar dat werkte niet ;( Wil heel graag weg bij KPN, maar gebeld worden is erg belangrijk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Anoniem: 166389 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:08:
Ik heb alles werkend met een Draytek Vigor 2200V, maar alleen nummermelding werkt niet (inkomende gesprekken vanaf "landline" (kpn) geeft geen nummers weer (hebben we wel, en werkte eerst zonder router wel goed) en vanaf "voip" (voipbuster) ook niet...
De nieuwste firmware van Draytek ondersteunt nummerweergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:52
Anoniem: 81498 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:42:

Wie kan mij helpen met dit probleem? Provisioning uitzetten schijnt een bekende oplossing te zijn hiervoor, maar dat werkte niet ;( Wil heel graag weg bij KPN, maar gebeld worden is erg belangrijk hier.
Als gebeld worden erg belangrijk is zou ik niet alleen vertrouwen op een beta dienst
Trouwens zou ik dan nooit 100% vertrouwen op een voip dienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168868

Voip en aangebeld worden werkt wel goed bij een nederlandse voip provider
Zoals Budgetphone of optibel
Helaas het kost geld maar de bereikbaarheid is dan wel in orde ook op een regionaal nummer dat je krijgt desnoods je eigen nummer na portering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 01:14:
[...]

De nieuwste firmware van Draytek ondersteunt nummerweergave.
Aargh, en ik heb hem laatst al net geupdated :P
Na firmware update wil ie mij niet meer registreren met voipbuster.com :(

Afbeeldingslocatie: http://www.tcc-leerlingen.nl/voip1.jpg
Hier moet dus een blauwe (R) achter, dat wil zeggen dat ie ingelogd is bij VoIPBuster, maar dat doet ie niet meer na firmware update

Afbeeldingslocatie: http://www.tcc-leerlingen.nl/voip2.jpg
mijn instellingjes, verder goed enzo...
Het boeit trouwens niet of ik Register via: op None, Auto, WAN of LAN/VPN zet. Hij wil maar geen connectie maken...
Verder zijn al mij instellingen hetzelfde

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 166389 op 27-02-2006 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verder zijn al mij instellingen hetzelfde

[edit] Dit had een edit moeten zijn...

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 166389 op 27-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-06 21:45
Alles connectionserver?

Probeer eens sip1.sipdiscount.com dat heb ik bij een kennis ook ingesteld.
Dit werk prima met VoIP buster.
En is nog bedoeld voor SIP toegang ook :p

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 81498 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:42:

Niks uitzetten bij provisioning maar de provisioning url's naar die xml file weghalen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 168868 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:06:
Voip en aangebeld worden werkt wel goed bij een nederlandse voip provider
Zoals Budgetphone of optibel
Helaas het kost geld maar de bereikbaarheid is dan wel in orde ook op een regionaal nummer dat je krijgt desnoods je eigen nummer na portering
10 euro per jaar, dat valt ook nog wel mee :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan geen ervaringen vinden met:
http://www.e-tech.nu/Prod...G=N&LANG=N&SUB=Multimedia
Deze E-tech is voor ca 56 euro te koop bij:
http://webshop.pcprijstop...ct=viewProd&productId=851
Lijkt veel op de Grandstream maar is eenvoudiger, maar toch met lifeline.
Wie heeft ervaring met dit Model: VPAD02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkie-Jan schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:50:
Alles connectionserver?

Probeer eens sip1.sipdiscount.com dat heb ik bij een kennis ook ingesteld.
Dit werk prima met VoIP buster.
En is nog bedoeld voor SIP toegang ook :p
Noppe, het wil helemaal niet meer werken na mijn firmware upgrade van vandaag van 2.5.5.4 naar 2.5.7 :o

Ik vind het nogal vreemd, hij wil helemaal niet meer registreren met de sip server :o

Heb alles al geprobeerd, maar kan verder geen logfile vinden ofzo in m'n router...kan ik dus ook het probleem niet echt vinden

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 166389 op 27-02-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:57
Marzman schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:28:
[...]

Niks uitzetten bij provisioning maar de provisioning url's naar die xml file weghalen.
@Marzman. Waar staan deze files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

alex75 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:58:
[...]

@Marzman. Waar staan deze files?
Bij mij stond bij provisioning een profile rule en een profile rule b. Die regels heb ik leeg gemaakt en de rest heb ik gewoon aan laten staan en toen werkte het prima (config werd niet meer overschreven door provisioning config).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:57
Hartstikke bedankt. óók gebeld worden werkt nu! Super!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143386 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:39:
[...]
Je kan idd met iets van 5 accounts uitbellen, maar je kunt er maar met ééntje gesprekken ontvangen! Bij de SPA-1001 is dit niet zo, daar kun je met twee accounts zowel bellen als gebeld worden.
Afbeeldingslocatie: http://www.sipura.com/Assets/Images/ata_chart.gif
http://www.sipura.com/products/index.htm
Tja, wat brengt de toekomst, heb je er dan meer nodig? Wat is jullie ervaring? (geen ervaring hier).

Ik ben bezig om dit af te zetten tegen Optibel (gratis in NL voor 12.95, met een ATA met borg, 35 euro).
Optibel gebruikt de Sipura 2000 type of 2100, zie: http://www.internl.net/cms/optibel/control.cfm?ID=6734
Of: Pilmo ASDL? 8 MBit/1MBit voor 35 euro p/m, tegen tikken goedkoper dan KPN
VOIPBuster alleen? Te link (wat ik vaker hier lees).
Ik was ook nog naar een tussenoplossing op zoek, met een goedkope ATA:
[rml]andre_at_home in "Gratis bellen met Voipbuster [ deel 3]"[/rml]

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 28-02-2006 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38703

Heb zaterdag mijn 2602HW van Demon binnengekregen. Bij mij werkt de hier omschreven server connectionserver.voipbuster.com echter niet maar als ik hier sip.voipbuster.com van maak werkt het wel voor zowel uitgaande als binnenkomende gesprekken. Het blijkt alleen dat met de door Demon geleverde firmware probleemloos Voipgebruik niet mogelijk is. Ik heb sinds drie dagen en ongeveer 15 telefoon gesprekken 4 keer een vastlopend modem gehad. Dit gebeurde altijd bij het proberen te gaan bellen of het ophangen via Voip. Een medewerker van Demon bevestigde mij dat dit idd door/voor Demon gemaakte frimware komt, er is wel een andere firmware waar het wel mee zou werken alleen wordt deze niet door Demon verstrekt of ondersteund!!!!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 15:06
Ik wil graag een van de Sipura ATA's kopen. het een an ander is mij nog niet duidelijk:

- Kan ik met zo'n ATA ook bellen/gebeld worden via mijn KPN lijn zonder stekkers te wisselen?
- Waar dient die FXO bij model 3000 precies voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schrijver schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:47:
Ik wil graag een van de Sipura ATA's kopen. het een an ander is mij nog niet duidelijk:

- Kan ik met zo'n ATA ook bellen/gebeld worden via mijn KPN lijn zonder stekkers te wisselen?
- Waar dient die FXO bij model 3000 precies voor?
Met de Sipura-3000 is het mogelijk om ook gebeld te worden via je KPN-lijn (door die in de FXO-poort te steken, daar dient hij dus voor ;)). Die poort heeft ook nog andere functies, zoals een VoIP-PSTN gateway: je belt via VoIP naar je Sipura 3000, en van daaruit kun je een verbinding leggen met het normale telefoonnetwerk. Of andersom, dat je met elke analoge lijn naar VoIP-nummers kan bellen door jouw Sipura 3000 te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn VoIP in me router werkt weer :)

Instellingen:
Domain:voipbuster
Proxy:sip1.voipbuster.com
Outbound proxy: leeg laten
GEEN STUNSERVER GEBRUIKEN
Register via: WAN
Displayname : leeg laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ik had net een update van de VoIPbuster software.
Nu met onderstuening van call-forwarding naar je vaste nummer!
ideaal! (denk bijv. voipbuster nummer op Marktplaats gebruiken.
Je eigen nummer geef je nooit kwijt, en je bent wel optimaal bereikbaar!

Hoe zit het trouwens met de veiligheid van VoIpbuster? (heb deze vraag al eens eerder gesteld maar niet echt antwoord gehad).
En met veiligheid bedoel ik dan afluistergevoeligheid van zowel de VoIPbuster organisatie als hackers op internet. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Henkie-Jan op 28-02-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-11-2024
Henkie-Jan schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:17:
Ik had net een update van de VoIPbuster software.
Nu met onderstuening van call-forwarding naar je vaste nummer!
ideaal! (denk bijv. voipbuster nummer op Marktplaats gebruiken.
Je eigen nummer geef je nooit kwijt, en je bent wel optimaal bereikbaar!

Hoe zit het trouwens met de veiligheid van VoIpbuster? (heb deze vraag al eens eerder gesteld maar niet echt antwoord gehad).
En met veiligheid bedoel ik dan afluistergevoeligheid van zowel de VoIPbuster organisatie als hackers op internet. ;)
wow! Werkt echt perfect! Wat een onwijze cool functie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Naar de nieuwste versie van Voipbuster geupdate, 2.09 build 303 beta, kan ik niet meer door m'n contactlijst heenscrollen. 8)7 Vorige versie maar teruggezet in afwachting van een nieuwe voipbustermate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuzZoo
  • Laatst online: 12-07-2023

ZuzZoo

Hoera een zoontje! Joao-Rese!!

Anoniem: 38703 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:07:
Heb zaterdag mijn 2602HW van Demon binnengekregen. Bij mij werkt de hier omschreven server connectionserver.voipbuster.com echter niet maar als ik hier sip.voipbuster.com van maak werkt het wel voor zowel uitgaande als binnenkomende gesprekken. Het blijkt alleen dat met de door Demon geleverde firmware probleemloos Voipgebruik niet mogelijk is. Ik heb sinds drie dagen en ongeveer 15 telefoon gesprekken 4 keer een vastlopend modem gehad. Dit gebeurde altijd bij het proberen te gaan bellen of het ophangen via Voip. Een medewerker van Demon bevestigde mij dat dit idd door/voor Demon gemaakte frimware komt, er is wel een andere firmware waar het wel mee zou werken alleen wordt deze niet door Demon verstrekt of ondersteund!!!!

:(
hoi,

kijk eens op www.tiscali.nl en link: Firmware onderaan.
Het bevat de nieuwste firmware b64 en bevat ook kleine nieuwigheden zoals bandwidth management enzo.
Let wel: vandaag 28e heeft Tiscali (ja ook voor speedlinq, babyxl) last van storingen op het netwerk.

Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38703

ZuzZoo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:34:
[...]
kijk eens op www.tiscali.nl en link: Firmware onderaan.
Het bevat de nieuwste firmware b64 en bevat ook kleine nieuwigheden zoals bandwidth management enzo.
Let wel: vandaag 28e heeft Tiscali (ja ook voor speedlinq, babyxl) last van storingen op het netwerk.
Ik heb me laten wijsmaken dat andere firmware dan een Demon firmware niet geflashed kan worden!?!? Kan ik ook eerst de firmware die er nu inzit opslaan zodat ik altijd terug kan???

Welke storing bedoel je.... mijn lijn loopt via BBNED.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 38703 op 28-02-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167253

Heb nog idee om geld te besparen met mobiel bellen.

GSM 1 (mobiel)
||
SIPURA (lokaal)
||
TELE2 / VOIP service
||
GSM 2 (mobiel)

Dit kan me veel knaken besparen }) }) Technisch mogelijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 167253 op 01-03-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

franssie

Save the albatross

Anoniem: 167253 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:42:

GSM 1 (mobiel)
||
SIPURA (lokaal)
||
TELE2 / VOIP service
||
GSM 2 (mobiel)

bedoel je dat de gsm's lokaal inbellen en via inet een soort VOIP teleconference hebben? Kan niet veel wijs uit je post.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Hij wil volgens mij GSM 1 met 2 laten bellen met doorschakelingen ertussen. Maar volgens mij is dit heel erg omslachtig en niet veel voordeliger of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik snap ook niet wat er voordeliger aan is, misschien dat hij met tele2 gratis naar gsm kan bellen dan scheelt het iets. Als je vaak een buitenlands nummer moet bellen of als je in het buitenland bent en goedkoop naar Nederland wilt bellen zijn er wel interesante doorschakelopties zodat je met je GSM alleen de kosten binnen Nederland betaald :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167253

Een tijd geleden was er een telfort abbo, waarmee je onbeperkt gratis kon bellen naar bepaalde nummers. Als je dan je thuis nummer opgeeft wordt het wel interessant. Bij telfort kan je nu voor 1 cent per minuut naar bepaalde nummers bellen. Denk alleen dat je enorme vertraging krijgt.

Je zou dan voor 1 cent perminuut naar duitsland kunnen bellen.

( gsm > thuiscentrale (sipura) > internet > duitsland )

http://www.telfort.nl/pro...ent/tarieven/samenbellen/

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 167253 op 01-03-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:48
Anoniem: 19701 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:38:
Kan geen ervaringen vinden met:
http://www.e-tech.nu/Prod...G=N&LANG=N&SUB=Multimedia
Deze E-tech is voor ca 56 euro te koop bij:
http://webshop.pcprijstop...ct=viewProd&productId=851
Lijkt veel op de Grandstream maar is eenvoudiger, maar toch met lifeline.
Wie heeft ervaring met dit Model: VPAD02
Wat is er eenvoudiger aan de E-tech dan aan de Grandstream? Die simpelste ATA van E-Tech is volgens mij gewoon een gerebrande Grandstream 286. Ik heb zelf de E-Tech 486 besteld en dat is volgens mij een Grandstream 486. Wel vraag ik me af wat je op een ATA met 2 lan poorten moet. Dat model ben ik bij Grandstream niet tegen gekomen. Die 486 heeft een lan en een wan poort.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 06:09

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

wat is het verschil tussen fxo en pstn lifeline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>wat is het verschil tussen fxo en pstn lifeline?
isdn en analoog volgens mij.
Op de E-tech van daarboven kom ik nog op terug (nu werken....)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 19701 op 02-03-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander815 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:15:
wat is het verschil tussen fxo en pstn lifeline?
Een lifeline is alleen maar iets waar de ATA automatisch op kan terugvallen als er iets mis is met de VoIP-verbinding. Een FXO-poort kan meerdere functies hebben, bijvoorbeeld dienen als lifeline, of als pstn -> voip gateway, of voip -> pstn gateway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ok, dus een fxo poort heb je meer aan in principe? Die schakelt bij stroomuitval/internetuitval ook over op pstn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aram
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 22:43
Anoniem: 167253 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:42:

GSM 1 (mobiel)
||
SIPURA (lokaal)
||
TELE2 / VOIP service
||
GSM 2 (mobiel)

Bovenstaande schema snap ik ook niet helemaal, maar heb wel een vraaag die vergelijkbaar is:

Is het mogelijk om een mobieltje, met behulp van een adapter, als een lijn aan een ATA aan te sluiten? Hierdoor zou je de ATA met behulp van een dialplan mobiele nummers via de mobiele lijn kunnen laten bellen. Dit kan in de praktijk wel erg veel kosten schelen omdat je tegenwoordig goedkope SIM-only abo'tjes kunt scoren met belminuten.

Gevonden: GSM Gateway

[ Voor 8% gewijzigd door Aram op 02-03-2006 14:52 . Reden: Link naar gateway-apparaat toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Ik heb het tegoed gelukkig om mijn account gekregen, heeft precies een week geduurd via internetoverboeking. Dus als je haast hebt doe het dan telefonisch.

PS ik heb een 033 nummer gekregen terwijl ik in Dordrecht woon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeheinen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2022
Ik heb een 053 nummer gekregen terwijl ik in de buurt van Eindhoven woon...

Die nummers worden gewoon at random uitgedeeld, volgens mij. Maar het werkt wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
eeheinen schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:50:
Ik heb een 053 nummer gekregen terwijl ik in de buurt van Eindhoven woon...

Die nummers worden gewoon at random uitgedeeld, volgens mij. Maar het werkt wel!
klopt, en voor sommige plaatsen heeft voipbuster helemaal geen nummers dus dan krijg je een willekeurig nummer toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeV0uReR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-06 12:30
Het lijkt mij handig als de instellingen voor de Zyxel 2602 aangepast worden want ik was tot voor kort een van die mensen die inkomende gesprekken maar niet aande gang kreeg. Ik heb toen een nummer bij budgetphone aangevraagd en toen kwam ik bij het invullen van de instellingen op het idee om mijn telnummer in te vullen zonder + dus: 31570XXXXXX ipv +31570XXXXXX. Hieronder de juiste instellingen om te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden via Voipbuster op je Zyxel 2602:

Menu Advanced Setup --> Voice --> SIP Settings:

Vinkje bij Active
SIP Number: 31570XXXXXX (jouw Voipbuster voipin nummer)
SIP Local port: 5060
SIP Server Address: sip1.voipbuster.com
SIP Server Port: 5060
REGISTER Server Address: sip1.voipbuster.com
REGISTER Server Port: 5060
SIP Service Domain: voipbuster.com
Authentication
User-ID: <Jouw Voipbuster gebruikersnaam>
Password: <Jouw Voipbuster wachtwoord>

Voor de rest kun je de instellingen standaard houden.

Tip: Als je wilt dat je nummer niet doorgegeven wordt (geen Caller-ID/geheim nummer) dan kun je dit NIET instellen in je Zyxel maar wel in de voipbuster aplicatie. Als je dit dus instelt in de voipbuster aplicatie dan wordt je nummer ook niet meer doorgegeven als je via je Zyxel belt!

Ik hoop dat ik een aantal problemen heb opgelost voor een hoop mensen en veel plezier met bellen en gebeld worden!

Hertzlige grüBen

Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander815 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:03:
ok, dus een fxo poort heb je meer aan in principe? Die schakelt bij stroomuitval/internetuitval ook over op pstn?
Ligt eraan wat de ATA er mee kan. Sommige zullen misschien wel aangeprijsd worden met FXO-poort, terwijl hij misschien alleen Lifeline-functionaliteit heeft. Volgensmij zijn er ook ATA's die juist helemaal geen lifeline hebben met een FXO-poort, maar dat het alleen als gateway dient. Moet je per ATA even goed naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jemboy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:56
RudiVader schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 07:41:
[...]

Wat is er eenvoudiger aan de E-tech dan aan de Grandstream? Die simpelste ATA van E-Tech is volgens mij gewoon een gerebrande Grandstream 286. Ik heb zelf de E-Tech 486 besteld en dat is volgens mij een Grandstream 486. Wel vraag ik me af wat je op een ATA met 2 lan poorten moet. Dat model ben ik bij Grandstream niet tegen gekomen. Die 486 heeft een lan en een wan poort.
Ze lijken wat met elkaar te hebben. De telefoons van E-tech komen zijn ontworpen/gemaakt door Lookit in Taiwain. Wanneer je de bijgeleverde E-tech Wizard (zowel voor telefoon als VOIP-adapter) gebruikt, hoef je alleen je VOIP-provider, je gebruikersnaam en je wachtwoord op te geven. De Wizard haalt elke keer online nieuwe VOIP-providers op.

De 2x lan verbinding is handig, omdat je je bestaande netwerk kabel uit je PC kan halen en vervolgens vanaf de adapter kan doorlussen terug naar je PC.
Vooral handig dus als je geen router/hub in de buurt hebt (met een vrije poort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 143386 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:25:
[...]

Ligt eraan wat de ATA er mee kan. Sommige zullen misschien wel aangeprijsd worden met FXO-poort, terwijl hij misschien alleen Lifeline-functionaliteit heeft. Volgensmij zijn er ook ATA's die juist helemaal geen lifeline hebben met een FXO-poort, maar dat het alleen als gateway dient. Moet je per ATA even goed naar kijken.
Betekent dit dus dat als je een toestel aansluit op je FXO poort van je router, dat je daarmee gebeld kan worden op je voip-in nummer en daarmee kan bellen, maar niet meer gebeld kan worden op je KPN nummer of daarmee bellen (zonder lifeline dus) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 16:09
is er iemand met die zin heeft om wat tijd in een nieuwe OP te steken? Ik heb het er zelf te druk voor, en deze is toch inmiddels wel wat verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

W00fer schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:03:
[...]

Betekent dit dus dat als je een toestel aansluit op je FXO poort van je router, dat je daarmee gebeld kan worden op je voip-in nummer en daarmee kan bellen, maar niet meer gebeld kan worden op je KPN nummer of daarmee bellen (zonder lifeline dus) ?
Nee, je kan alleen een telefoonlijn aansluiten op de FXO-poort, géén telefoon!

Ik bedoelde dat je bijvoorbeeld via VoIP naar je ATA kan bellen en van daaruit op het PSTN-netwerk kan bellen (denk aan: jij zit in Amerika, je moet naar Nederland bellen. Je belt gratis via VoIP naar je ATA en dan betaal je bijv. alleen lokaal tarief voor het nummer dat je wilt bellen!). Of dat je vanuit een willekeurige PSTN-telefoon naar je FXO-poort belt en dat je van daaruit doorverbonden kan worden met iedere VoIP-aansluiting die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Maar hoe moet het dan wat ik wil doen ?
Bereikbaar zijn op je KPN op de telefoon die aangesloten is op je FXO poort op je router,
en ook bellen en gebeld worden op je voipbuster account (op dezelfde telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14

n00bs

Het is weer Zomer!

Laatst was er weer een nieuwe versie van voipbuster uitgekomen, maar nu zit er opeens een onwijze echo op de lijn :?

Meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169249

voipbuster heeft trouwens pay by phone weggehaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anoniem: 169249 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:36:
voipbuster heeft trouwens pay by phone weggehaald 8)7
Weet je dat zeker? Ik kan geen credit kopen omdat dan eerst mijn huidige credits op moeten, maar hier staat "pay by phone" gewoon nog tussen: http://www.voipbuster.com/en/buycredits.html

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Ja chiefhk heeft gelijk, je ziet het wel op de website maar als je inlogd en credits wil kopen is de optie pay by phone er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

zijn er mensen die een zyxel 2002l AOL succesvol geflashed hebben met de originele firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Nee, hier ook niet meer :(
Alleen offical resellers...
Dan wordt het voor mij toch Dag voipbuster denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169249

info:
voipbuster.com wrote:
we removed the pay-by-phone payment option in the netherlands..

all those customers calling 120 days free for 1,30 just makes us too poor The people that paid with pay-by-phone until today are LUCKY they can call the next 120 days for only 1,30..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

eh je kan toch gewoon dat bedrag overmaken dan via internet? Dan maak je ze toch net zo "poor", of zie ik iets over het hoofd?

edit het is wel langzamer maar ja

[ Voor 18% gewijzigd door Neo op 02-03-2006 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hmm, dan wordt het toch al minder interesant. "Gratis" bellen voor 15 euro per jaar is nog steeds een leuke aanbieding, maar als ze zo de voorwaarden blijven veranderen (dagen dat je tegoed blijft staan/het bedrag dat je moet betalen/de tarieven per minuut) weet je ook niet wat je aan ze hebt.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caesu
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dat is wel minder zeg dat dat pay by phone weg is...
ik ga nu nog eens dat hele voipbuster heroverwegen.

het minum bij regular bank transfer is 10euro. en die 10euro zijn dus na 4 maanden foetsie.

dan heb je nog die voip resellers. maar dat vertrouw ik niet helemaal.
en credit card natuurlijk. kan je dan wel onder de 10euro overmaken?

[ Voor 24% gewijzigd door Caesu op 02-03-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.voipbuster.com/en/rates.html
netherlands (Landline) SuperDeal! free .... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Caesu schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:45:
dat is wel minder zeg dat dat pay by phone weg is...
ik ga nu nog eens dat hele voipbuster heroverwegen.

het minum bij regular bank transfer is 10euro. en die 10euro zijn dus na 4 maanden foetsie.

dan heb je nog die voip resellers. maar dat vertrouw ik niet helemaal.
en credit card natuurlijk. kan je dan wel onder de 10euro overmaken?
10 euro? Dan wordt het 30 euro per jaar.

Die resellers dat vind ik ook maar een vage constructie. Het lijkt net een scam zoals ze je benaderen (per e-mail vanaf een hotmail.com adres). Het schijnen wel echt resellers te zijn, maar ik vertrouw het ook nog niet. Toch eens kijken welke alternatieven er zijn voor voipbuster, ik vind het niet erg om iets te betalen, maar dan wil ik wel weten wat ik er voor krijg (en dus geen voorwaarden die een paar keer per maand veranderen omdat het een betadienst is ;))

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:03
Marzman schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:56:
[...]

10 euro? Dan wordt het 30 euro per jaar.

Die resellers dat vind ik ook maar een vage constructie. Het lijkt net een scam zoals ze je benaderen (per e-mail vanaf een hotmail.com adres). Het schijnen wel echt resellers te zijn, maar ik vertrouw het ook nog niet. Toch eens kijken welke alternatieven er zijn voor voipbuster, ik vind het niet erg om iets te betalen, maar dan wil ik wel weten wat ik er voor krijg (en dus geen voorwaarden die een paar keer per maand veranderen omdat het een betadienst is ;))
Begint meer op oplichting te lijken dan op een serieuze dienst.
De voorwaarden veranderen inderdaad om de paar weken. Dat is niet acceptabel, ook niet voor een zogenaamde Beta. Normaal zijn beta's gratis. Het is toch om te testen????

De 10 Euro credit lijkt meer op een abonnement dan op een beltegoed. Het tegoed vervalt namelijk en dat is niet echt fijn. Zeker niet als je alleen maar met gratis bestemmingen wilt bellen.
Dus dat verhaal van "Free" hier en "Free" daar gaat mooi niet op.

Ja, en wat moeten we met Resellers??? Niks.
Als je geen credit kaart hebt of wilt gebruiken (wat verstandig is!) is opwaarderen per telefoon een veel betere optie. Ook leuk voor KPN, verdienen ze er tenminste ook nog wat aan ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
Pay by Phone is dus niet meer mogelijk

minimumbedrag is 10 EUR per 120 dagen

Het is nog steeds een goedkoop product aangezien je een gratis nummer krijgt en onbeperkt kan bellen (die FUP halen we echt niet, behalve als je uren per dag belt).

ik blijf het gebruiken want iets beters en goedkoper is er voor mij niet aangezien ik soms ook nog eens gratis naar het buitenland bel. Voor Skype moet de pc aan en dat is waardeloos en verder moet je voor een nummer betalen.

Ik kan me voorstellen dat het beleid klote is, maar aantrekkelijk blijft het wel. Iedereen moet maar zijn eigen keus maken en niet zoveel lopen zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

10 Euro per 120 dagen is dus echt absoluut niet goedkoop... tenzij je echt ontzettend veel belt naar het buitenland... echt een paar uur per dag :?

Anyway is de kwaliteit ook ontiegelijk slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Van 5 euro, naar 1,30, naar 10 euro.. What's next? Maximaal 30 dagen? Automatisch incasso?

Zonde, maar dat is vaak wat er gebeurt met "FREE"... Free is een publiekstrekker, een perfecte marketingmethode... Let's face it.. Als je nu het woord Voipbuster laat vallen weten de meesten - en zelfs de mensen die er weinig vanaf weten - wel wat dat is.. "oh dat bellen"...

Missie: Maak goedkope reclame (weet je wat een reclame op TV of op de radio kost en wat voor bereik dat heeft?) welke breed publiek informeert.... Ik denk dat ze met recht kunnen zeggen "missie geslaagd..."

Dat veel mensen zich in de zeik genomen voelen moeten we maar op de koop toenemen.. Ik zou zeggen, kijk 't aan.. Alles word aangepast wanneer ze het leuk vinden, niets is zeker. Bel lekker je tegoed op, ga lekker gratis bellen en zodra je tegoed is verlopen ga je een andere hobby zoeken... ;)

NoFi.. Gewoon even puur de feiten laten zien

[ Voor 97% gewijzigd door Sypher op 03-03-2006 00:54 . Reden: Okay, zag het bovenstaande bericht niet... (van 3 uur terug) dus even een ander bericht ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

netvisions schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:45:
Op het forum stond iets in de trant van "People from Holland made us poor"
Je bent toch hollander of niet :7

Anyway ik maak wel een nieuw account aan, waarbij ik ergens uit de VS kom en koop gewoon met mn credit card 1 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
n00bs schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:46:
[...]

Anyway ik maak wel een nieuw account aan, waarbij ik ergens uit de VS kom en koop gewoon met mn credit card 1 dollar.
Tip.. Gebruik een proxy.. Die sluwe vossen daar weten heus wel welke iptjes uit Nederland komen ...

Kan je daar dan voor 1 dollar kopen? dáár wel? Lekker tegenstrijdig weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nou ik weet niet zeker zal even kijken of het daar wel kan :p

In ieder geval gelden er andere tarieven voor andere landen. NL hoort zover ik lees bij de duurste. Ook erg nuttig om het forum van VP te lezen https://www.voipbuster.com/forum/viewtopic.php?t=3754

Veel mensen niet alleen dit topic, worden echt compleet genaaid door Voipbuster en ik krijg echt steeds minder vertrouwen in dat clubje:

- mensen waarbij meerdere malen geld van hun credit card wordt gehaald
- het feit dat je eerst onbeperkt kon bellen door 1 Euro te storten... nu opeens was die Euro maar een half jaar geldig en moet je opnieuw storten
- geld storten kan niet tussendoor om je oude bedrag ook nog te behouden
- je moet nu 10 euro storten voor 120 dagen
- ook al gebruik je het geld niet, toch raak je jouw geld kwijt
- sommigen moeten betalen ondanks dat hun land op de gratis lijst voorkomt
- sommigen betalen alleen al voor als de telefoon nog overgaat
-
Hmmmm .... when you install , and you click on agree, and agree to terms, ( as if anybody ever reads it !) , well I did , the very last part .....

gives vpbuster the right to charge you for free call ?????? WORK THAT ONE OUT ? for few seconds you may get a free call , then they just charge you....... its in the contract .....
- etc
die lijst blijft maar doorgaan...

[ Voor 92% gewijzigd door n00bs op 03-03-2006 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
n00bs schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:46:
[...]

Ook zo handig.... een ameikaans telefoonnummer die je dan krijgt.

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grotegok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:47
sander815 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:50:
zijn er mensen die een zyxel 2002l AOL succesvol geflashed hebben met de originele firmware?
ja, geen enkel probleem. (Als je precies de 'gebruiksaanwijzing' volgt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
Jemboy schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:15:
[...]
Ze lijken wat met elkaar te hebben. De telefoons van E-tech komen zijn ontworpen/gemaakt door Lookit in Taiwain. Wanneer je de bijgeleverde E-tech Wizard (zowel voor telefoon als VOIP-adapter) gebruikt, hoef je alleen je VOIP-provider, je gebruikersnaam en je wachtwoord op te geven. De Wizard haalt elke keer online nieuwe VOIP-providers op.

De 2x lan verbinding is handig, omdat je je bestaande netwerk kabel uit je PC kan halen en vervolgens vanaf de adapter kan doorlussen terug naar je PC.
Vooral handig dus als je geen router/hub in de buurt hebt (met een vrije poort).
Wat is dan het verschil met 2x LAN en de 1xLan + 1xWan E-tech ATA? Volgens mij is dat wat jij bedoel die laatste en dus weet ik niet wat je met een 2x Lan kastje moet.

edit de plaatjes:
2x Lan van E-tech
Afbeeldingslocatie: http://www.e-tech.nu/producten/1261.gif
1xLan en 1xWan (de 486 versie)
Afbeeldingslocatie: http://www.grandstream.com/images/ht486sides.gif

PC prijs topper verkoopt ze allebei van E-tech.....

[ Voor 13% gewijzigd door Rudi Vader op 03-03-2006 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Een paar weken terug stond er bij VoIPbuster ook het Ideal logo...
En rabodirect bankieren.
Hoop dat dat terug komt, anders is het tabé VoIPbuster denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RudiVader schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:57:
[...]

Ook zo handig.... een ameikaans telefoonnummer die je dan krijgt.
Who cares?
Je hebt toch wel een normale huis telefoon en mobiel nummer?
In de eerste instantie had je ook geen VOIP nummer bij VB en nu wel en dit topic en de aanhanger had je ook voor dat VOIP nr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Maar waar zien jullie dat het minumum (bij bijvoorbeeld bank transfer) 10 euro is? Ik heb 2,50 overgemaakt en er werd 2.15 bijgeschreven, dat zou nu toch nog steeds zo moeten zijn. Want als het echt 30 euro per jaar kost dan stop ik er ook mee. Ik gebruik het alleen eigenlijk om gebeld te kunnen worden.

Edit: sorry ik zie het nu ook staan, dat vind ik echt niet kunnen. 5 euro oke maar 10 euro

[ Voor 15% gewijzigd door Neo op 03-03-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
n00bs schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:22:
[...]

Who cares?
Je hebt toch wel een normale huis telefoon en mobiel nummer?
In de eerste instantie had je ook geen VOIP nummer bij VB en nu wel en dit topic en de aanhanger had je ook voor dat VOIP nr
Voor de mensen die het ook gebruiken om gebeld te worden is het dus geen optie. Om daar die paar centen mee uit te sparen is het het gewoon niet waard. Je hebt voor € 30,- per jaar ex btw (zoals het er nu naar uitziet) een telefoonnummer. En het geld kan je ook gebruiken om te bellen. 40 min in 4 maanden naar mobiel bijvoorbeeld.
Dat geld ben je toch niet kwijt? Als je bij stort dan komt het er toch gewoon bij? Dus als Voipbuster vroeg of laat een betalende dienst wordt heb je toch al een bak geld om te verbellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Maar je raakt je telefoonnummer niet kwijt toch als je niet meer stort (na 120 dagen)? En je wordt teruggezet naar het trial limiet van gesprekken? Dan zou het voor mij niet eens zo erg zijn, want ik gebruik het om gebeld te worden en korte gesprekken naar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169980

Ik heb een vraagje...

Wij hebben een Siemens GiGaset S440 met daar bij een Gigaset M34 USB.
Met skype werkt het perfect en nu is mijn vraag kan dit ook met Voipbuster?

Heeft iemand daar software voor? Ik kom er namelijk NIET uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Laatst online: 19:52
Hhehehe nou ja het was leuk zolang het duurde
Hier gaat buster er ook uit als ik weer moet betalen want ik heb er geen 10 euro voor over
Dan maar weer http://www.bel1649.nl en weer na 7 uur bellen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermarcel
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Misschien dat 1643 weer nieuwe registraties accepteert. 24/24 alleen starttarief (4,5c), mobiel 8cpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

http://www.internetcalls.com/en/index.html

Die is er nu ook, het schijnt dat je daarmee wel zonder te betalen onbeperkt kan bellen :?
En ja zelfde eigenaar als VB en precies dezelfde software alleen in een vreselijke kleur
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.