1 cent per minuut... dan bel ik liever met 1649, dat kost overdag ook 1 cent per minuut en 's avonds gratis.
Dan moet je wel een basisabonnement bij de kpn hebben en dat kost 10 euro meer dan een budgetabonnement van de kpn. Daar kan je 1000 minuten voor bellen.n00bs schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:54:
1 cent per minuut... dan bel ik liever met 1649, dat kost overdag ook 1 cent per minuut en 's avonds gratis.
Kutzooi Mexico is niet meer gratis, waarom sturen ze niet even een email dat het binnenkort niet meer gratis is... jezus zeg...
Iemand enig idee wat ik kan doen om InternetCalls werkend te krijgen met de voipbustermate?
Iemand enig idee wat ik kan doen om InternetCalls werkend te krijgen met de voipbustermate?
[ Voor 28% gewijzigd door Jamaicaman op 09-03-2006 18:06 ]
Het is 120 dagen en minimaal 10 euro. De optie pay by phone bestaat niet meer voor Nederland.Pommi schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 14:00:
[...]
Ik ben er zeer tevreden over. Ik bel er op dit moment al redelijk vaak mee. Het geluid is goed, tenzij je het over je speakers laat lopen. Dan gaat voipbuster het 'rondzingen' proberen te voorkomen, waardoor het geluid gaat kraken (dan lijkt het net op Teamspeak).
De openingspost is al een beetje verouderd. Door middel van "Pay by Phone" kan je naar een 0900-nummer bellen. Dan wordt er 1,30 in rekening gebracht, hiervoor krijg je 1,04 terug als credit. Deze credit vervalt na 180 dagen, tenzij je het ophoogd (voor zover ik het heb begrepen). Op dit moment is dat bij mij nog niet minder geworden, aangezien ik alleen naar vaste nummers bel. Je kan zelfs gratis een VoIP-IN nummer aanvragen, waarop je gebeld kan worden. Was bij mij in een aantal klikken gebeurd en ik kreeg nog een mooi 010 nummer ook
Ik zou zeggen: "Give it a try". Die 1,30 houdt je niet tegen. Vraag gelijk een VoIP-IN nummer aan. Bevalt het na een maand nog steeds, geef dan je nummer aan je kennissen en vrienden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Leuk, sinds wanneer is dat dan: ik heb 28 februari jongstleden nog voor 1.30 euro verbeld en 1.04 euro tegoed gekregen. Toen stond al in de Topic Start van die 10 euro... Maar het kan echt nog wel....Marzman schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:08:
[...]
Het is 120 dagen en minimaal 10 euro. De optie pay by phone bestaat niet meer voor Nederland.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Men heeft het ongeveer een week geleden uitgeschakeld. Het was te duurStormtrooper schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 18:20:
Leuk, sinds wanneer is dat dan: ik heb 28 februari jongstleden nog voor 1.30 euro verbeld en 1.04 euro tegoed gekregen. Toen stond al in de Topic Start van die 10 euro... Maar het kan echt nog wel....
Aha, ik gewoon lucky geweest, of eigenlijk mijn vrouw: die is nu voor een aantal collecteweken die binnenkort weer beginnen vrijwilligers aan het bellen (doet ze zelf ook vrijwillig)... Normaal kost dat me een vermogen aan telefoonrekening. Dan wordt je wel heel gelukkig van dit soort toolseborn schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:33:
[...]
Men heeft het ongeveer een week geleden uitgeschakeld. Het was te duur
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Anoniem: 160183
met voipstunt kan je meer landen gratis bellen, zelfde applicatie trouwens..
en je kan contacts van voipbuster toevoegen.
en je kan contacts van voipbuster toevoegen.
Dat voipstunt lijkt wel errug veel op voipbuster. Gewoon nog een poging om wat geld in het laadje te trekken. Nou voor mij hoeft het niet meer. Ik heb gisteren nog even met voipbuster proberen te bellen.. wat een ramp. Ontzettend slechte kwaliteit, verbinding werd om de paar minuten verbroken.
Anoniem: 160183
je kan niet tweemaal dezelfde naam registrerenCaesu schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:10:
er is weer een nieuwe:
http://www.internetcalls.com
meer landen dan Voipbuster, ook US en UK gratis.
en Pay By Phone (ook voor Nederland?).
wou ik registeren krijg ik telkens dit:
[afbeelding]
zouden ze m'n ip-adres geblockt hebben voor nieuwe registraties?
ik kan nog gewoon bellen met Voipbuster.
dat heb ik ook niet gedaan.Anoniem: 160183 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:16:
[...]
je kan niet tweemaal dezelfde naam registreren
maar VB/VS/IC/etc zet een key in het register zodat je maar bij een beperkt aantal accounts kan registeren.
als je die key weghaalt, of even op een andere pc registreert gaat het wel.
* Gaitman Deel 4 is geopend in het nieuwe forum Online Trends en Hypes op [rml]Gratis bellen met Voipbuster [ deel 4][/rml] |
[ Voor 20% gewijzigd door Gaitman op 09-03-2006 23:01 ]
Deze zal dan ook gesloten worden
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.