en wat dan met Optibel? Zie onder. Je krijgt een nieuw nummer, je hoeft het KPN nummer niet te porteren. Als je ASDL hebt kun je dus naar KPN-budget voor 9.95 want dat draadje moet je toch hebben voor ADSL.
Bij kabel kun je overwegen om dat zelfs niet meer te doen.
Ik denk voor een optie met kpn-budget ga, want dan heb ik ook nog een backup... die goedkoper is dan met 't mobielje bellen.... Het ASDL abo kun je net zo duur maken als je wilt. luxe is 1 MBit up, daar is die 64kbit dan niet veel voor VOIP.
www.optibel.nl (valt onder InterNL een stichting die weer onder de KUN valt in Nijmegen)
Alle vaste nummers gratis 24h, ook geen starttik ! Abonnement € 12,95
Start tarief / Per minuut Vast binnen Nederland € 0,00 / 0,00
Naar mobiel bellen
Ook bellen met mobiele nummers in Nederland is transparant en voordelig. Ongeacht naar welke provider u belt en ongeacht het tijdstip, u betaalt een vast starttarief van € 0,05 en een vast beltarief van € 0,20 per minuut. Waar u met andere aanbieders verdwaalt in een woud van dal-, dag en weekendtarieven, zijn bij Optibel de kosten in één oogopslag altijd duidelijk te zien.
Internationale tarieven per land Bekijk per land de tarieven in een popupscherm>>
Starttarief € 0,075
Eenmalige kosten
De eenmalige aansluitkosten voor Optibel bedragen € 39,95. Kiest u voor een nieuw, regionaal telefoonnummer, dan is dat nummer gratis. Wilt u liever uw huidige telefoonnummer houden, dan betaalt u hiervoor eveneens eenmalig € 39,95.
Gratis Optibel-adapter
De Optibel-adapter wordt u gratis in bruikleen gegeven. Dit betekent dat u geen hoge kosten kwijt bent aan het kopen van nieuwe hardware. Wel brengen we u wel eenmalig € 29,95 borg in rekening voor de Optibel-adapter. U krijgt dit bedrag natuurlijk direct terug als uw uw Optibel- abonnement opzegt.
Eenmalige kosten
De eenmalige aansluitkosten voor Optibel bedragen € 39,95. Kiest u voor een nieuw, regionaal telefoonnummer, dan is dat nummer gratis. Wilt u liever uw huidige telefoonnummer houden, dan betaalt u hiervoor eveneens eenmalig € 39,95.
samengevat:
Abonnement € 12,95
Vaste lijnen: start tarief / Per minuut Vast binnen Nederland € 0,00 / 0,00
Mobiel Start tarief / Per minuut € 0,05 / 0,20
Aansluitkosten € 39,95
Nummerbehoud (optioneel) € 39,95
Buitenland Per gesprek Starttarief € 0,075 tarief per land zie website
Niet zo goedkoop als VIPBuster nu (ik heb er nog steeds 1.04 euro op staan) maar kwalitatief verwacht ik veel beter.
Tip: meld je aan via internet. Waarom? Dan heb je 7 dagen rechtsbescherming en mag je het terugsturen en opzeggen zonder reden!!!! Tip van hun eigen helpdesk!
Nu eens kijken of mijn buurman ook mee wil doen, we willen netwerk gaan updaten...
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 19701 op 03-03-2006 18:26
]