iemand al ervaring met een YUXIN telefoon
met voipbuster ?
met voipbuster ?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 6% gewijzigd door tomic op 09-01-2006 11:33 ]
Toch maar een weblog?
Verwijderd
Heb je met iedere PC client problemen of alleen met Voipbuster?Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:17:
Ik heb erg last van slechte geluidskwaliteit bij het bellen met voipbuster. Ik gebruik de PC client. Hierbij is met name het volume een probleem; dit wisselt erg veel, waardoor je constant het volume moet bijregelen om het te kunnen verstaan. De "andere kant", met een gewone telefoon klaagt dat het geluid regelmatig "blijft hangen" of kort wegvalt. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, want op dit moment is er eigenlijk geen gesprek mee te voeren.
053 is enschede dacht ik.Byte_Me schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 17:18:
Ze hebben kennelijk weer nummers, heb er zojuist een voor mijn ouders aangevraagd. helaas niet lokaal, het netnummer is 053, geen idee waar dat is.
En ik heb ook een Duits nummer aan kunnen vragen, dat ging eerst ook niet.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Zo'n converter staat hier ergens in het topic. Die dingen kun je overal halen tegenwoordig (zelfs bouwmarkten adverteren er mee). Handiger vind ik zelf een atakastje wat je rechtstreeks op je router aan kan sluiten (ik heb zelfs sinds kort de sipura 1001Pittie schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:21:
053 is idd enschede
Ik ben sinds kort me ook aan het verdiepen in voip-bellen
Ik heb nu net via voipstunt mijn eerste gratis gesprek afgerond, maar de ontvanger zei dat het geluid af en toe bleef hangen of haperde...
Zelf vond ik de kwaliteit nou ook niet zo geweldig, ik had er meer van verwacht iig.
Ik heb echter een vraagje, is het ook mogelijk om voip-te-bellen door middel van mij pocket pc (win2003?)
En ik dacht pas geleden ergens gelezen te hebben dat er een converter op de markt was, waarmee je een normaal telefoon toestel kon aansluiten op je usb poort en op die manier dus kon voip-bellen... is dit waar en werkt dit?
/▌
maar als ik dus zown atakastje wil aanschaffen moet ik dusMarzman schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:27:
[...]
Zo'n converter staat hier ergens in het topic. Die dingen kun je overal halen tegenwoordig (zelfs bouwmarkten adverteren er mee). Handiger vind ik zelf een atakastje wat je rechtstreeks op je router aan kan sluiten (ik heb zelfs sinds kort de sipura 1001) De kwaliteit is inderdaad wel duidelijk minder als met een normaal analoog toestel, hoewel ik het zeker niet slecht vind (bij mij lopen inkomende gesprekken via budgetphone en uitgaande via voipbuster). Ik verwacht echter dat de geluidskwaliteit in de toekomst zelfs beter zal worden dan wat we nu gewend zijn met pots. Met goede encryptie en een gemiddelde verbinding zou je in theorie gesprekken in cd-kwaliteit kunnen houden
Pocket Pc moet ook mogelijk zijn als je een voipclient installeerd (geen idee welke er zijn voor pocketpc's) en dat ding (wireless) internet heeft.
[ Voor 22% gewijzigd door birdibird op 10-01-2006 16:22 ]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
There is no such thing as a free lunchbirdibird schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:20:
hmm, als ik nu goed lees lijkt het toch dat je 1x in de 180 dagen iets moet storten....
http://www.deyterra.com
Omdat ik de inbound toch niet gebruik van voipbuster, is dat een goede reden voor mij om tegen die tijd te switchen naar voipstunt.tafmaf schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:17:
Hmzzzz ik dacht dat als je elke keer een beetje opmaakt van je tegoed dat die elke keer 180 dagen werd verlengt
Maar als ik het mailtje lees die ik heb gekregen moet je je hele tegoed opmaken in 180 dagen
Dear *****
VoipBuster credit is valid for 180 days.
Your credit will expire in February.
We advise you to use your credit before it expires and/or buy new credit* so your current credit will not expire.
* buying new credit is only possible if you have a small credit left on your account.
Kind regards,
VoipBuster Customer Services
www.voipbuster.com
Op zo'n kastje kun je gewoon een normale analoge telefoon aansluiten. Ik gebruik zelf een Philips dect-toestel dat ik nog had liggen. Zelfs nummerherkenning werkt (inkomend, uitgaand moet ik nog controleren).Pittie schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:30:
[...]
maar als ik dus zown atakastje wil aanschaffen moet ik dus
- Dat kastje kopen
- een voip telefoon kopen
Of kan ik ook een normale analoge telefoon op dat kastje aansluiten, en op hoeveel moet ik ongeveer rekenen voor zown kastje?
/▌
Na 2 gesprekken en in totaal ongeveer een half uur gebeld te hebben geeft hij aan dat ik niet meer gratis kan bellen en dat ik eerst credits moet kopen...knakworst schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:22:
Bij voipstunt zijn de eerste 30 gesprekken gratis, zij kennen geen tijdslimiet van een minuut per gesprek.
Was te verwachten dat er iets zou gebeuren want gratis kan het nietnetvisions schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:22:
Hmmm ik kreeg net een nieuwe versie VoipBUSTER...
Ik vind dat van die 180 dagen toch wel bagger... Vooral dat je je inbound telefoonnummer dan kwijt bent... bah... Dat is zeker ook zo bij SIPdiscount en Voipstunt?
Het lijkt me dat het voldoende is als je via het 0900 nummer een bedragje stort. Beetje flauwekul om 5 of 10 euro te storten als je alleen maar gratis nummers belt.B_FORCE schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:58:
mm ik snap twee dingen niet
1 - als er verteld wordt dat je credit out of date is (180 dagen oud dus) moet je dan minimaal 5 euro of 10 euro erbij zetten of voldoet 1 euro ook ?
2 - wat is nou de voipstunt ? Free calls, maar dat heb je normaal toch ook ?
Verwijderd
Echt op en top Nederlands dit: een gegeven paard in de bek kijken. Wat maakt die paar euro nou uit als je daarna onbeperkt gratis kunt bellen?!!HoppyF schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 21:02:
[...]
Het lijkt me dat het voldoende is als je via het 0900 nummer een bedragje stort. Beetje flauwekul om 5 of 10 euro te storten als je alleen maar gratis nummers belt.
Verwijderd
Verwijderd
Als dat al zin zou hebben kun je beter Lichtenstein bellen, met z'n 1ct p/minuut heel wat goedkoperAero Cool schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:38:
[...]
Dit staat op de website van VoipBuster in de FAQ als je de taal dan ff op nederlands zet ist vaak wat duidelijker, je kunt dus ook 1 x in de 180 dagen snel een mobieltje bellen en je kan weer 180 dagen vooruit..
[...]
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 04:05 ]
Op 30-12 heb ik nog naar een mobiel gebeld per ongeluk, die 6 seconden kostten me toen 0,25.Hoe lang is mijn beltegoed houdbaar?
Uw beltegoed blijft actief tot 180 dagen na uw laatste betaalde PSTN-gesprek.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Hopen dat dat in NL dan zo is....birdibird schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 04:52:
Dit komt van de VOIPbuster FAQ:
[...]
Op 30-12 heb ik nog naar een mobiel gebeld per ongeluk, die 6 seconden kostten me toen 0,25.
Maar toch heb ik dat waarschuwingsmailtje gekregen dat mijn tegoed in februari vervalt. Geldt bellen naar een mobiel wellicht niet als PSTN gesprek?
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Hexley op 11-01-2006 14:41 ]
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Verwijderd
same here op voipbuster ,Hexley schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:05:
Kijk een naar de datum en de posts boven je!
Hier werken mijn IPP 3.84.010's ook niet meer
* Hexley kan wel inloggen en gebeld worden, maaar zelf bellen lukt niet...
[ Voor 18% gewijzigd door Yero op 11-01-2006 15:23 ]
Verwijderd
een verschil is de betaal methode.Yero schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:21:
Is VoIPStunt nu van dezelfde makers als VoIPbuster? Het ziet er vrijwel hetzelfde uit. Wat is het verschil tussen beide? (behalve het feit dat je met de eerste naar meer landen gratis kunt bellen)
Ik zie zelfs dat er een VoIPStunt banner op de VoIPBuster site staat...????
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 17:21 ]
doei
In de telfort telefoons die op stations staan werkt het niet. Dat had ik zelf al eens geprobeerd, daarom heb ik maar via moneybookers 5 euro overgemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:47:
[...]
een verschil is de betaal methode.
Bij Voip buster kan je ook per vaste telefoon je beltegoed opwaarderen. Dit kan bij Voipstunt en sipdiscount volgens mij niet (staat in ieder geval niet als optie op hun site)
Voor dit opwaarderen heb je dus wel een VASTE (niet voip) telefoon lijn nodig.
Weet iemand of je dit ook kan doen door in een telefooncel van KPN of Telfort te bellen naar dat nummer?
Het probleem is dat je met al die andere betaal methoden gelijk 10,-euro of meer moet betalen, en dat is best veel! En er zijn genoeg mensen zonder kpn lijn (sterker nog, je wil natuurlijk Voip buster als KPN lijn vervanger hebben :-)
Dus vroeg ik mij af of je ook je voipbuster tegoed kan opwaarderen via een telefooncel (als mobiel niet werkt, is dat je andere optie). iemand ervaringen? en dan graag erbij vermelden of je dat met een KPN of een telfort cel hebt geprobeerd
Edit: ik heb het net zelf met een KPN telefooncel getest en mijn chipknip. En dit werkt, alleen is het wel duurder. Afhankelijk van hoe snel je de code intoets, Ik was vrij snel en was in totaal 1,70 ipv. 1,30 per gesprek.
straks nog eens even met een telfort kaartje testen, ben benieuwd!
/▌
Verwijderd
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ok, dan hoef ik dat ook niet verder te testen. Ik was net op het station en wilde een poging doen, maar wat blijkt:Marzman schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 19:39:
[...]
In de telfort telefoons die op stations staan werkt het niet. Dat had ik zelf al eens geprobeerd, daarom heb ik maar via moneybookers 5 euro overgemaakt.
sip.voipbuster.com werkte hier net nogVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:01:
Weet iemand al iets meer over die storing. Via de webapplicatie van VoIPbuster bellen gaat wel, maar ik zou weer graag via het SIP-protocol bellen.
[ Voor 13% gewijzigd door tafmaf op 11-01-2006 21:57 ]
Verwijderd
Is er niemand die je even zijn telefoonlijn kan lenenVerwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:59:
Je kan dus als je niet over een KPN abbo beschikt en niet gelijk 10 euro wilt overmaken betalen voor Voipbuster via een KPN telefooncel.
maar dat is natuurlijk nog steeds niet heel handig en vrij duur. Zou je deze betaal lijn via een pre-select telefoonkaart toch over je mobiel kunnen laten lopen?
bijvoorbeeld zo'n kaartje van budget phobe? http://www.budgetphone.nl/
iemand ervaringen?
Via moneybookers kun je ook 5 euro overmaken. Dat valt ook nog wel mee tochbirdibird schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:59:
Hmm, ik dacht: ik ben slim en maak handmatig met paypal 1,50 over.
Helaas! Ik kreeg een bericht dat betalingen naar payment@finarea.ch alleen rechtstreeks via de website voipbuster.com gedaan kan worden, en tja, daar staat minimaal 10,- ...
/▌
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Verwijderd
Draai eens hitman pro en probeer het dan weer.Henkie-Jan schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:16:
Ik wou mijn beltegoed opwaarderen.
Ben nieuw bij VOIP buster, maar krijg ik geen code te zien!
Alleen een wit plekje achter: Step2: enter this code in the telephone system:
Iemand enig idee???
Hoe dan? Als ik op moneybookers klik staat er ook 10 of 25 euri.Marzman schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:57:
[...]
Via moneybookers kun je ook 5 euro overmaken. Dat valt ook nog wel mee toch
Verwijderd
Op 16 augustus 2005 heb ik 1 euri gestort via pay pal, op 6 oktober (per ongeluk) een mobielnummer gebeld, toen is er 0,25 afgeschreven en kan ook nog (steeds) gratis bellen.Kixtart schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:11:
Dat na 180 dagen je geld verloopt klopt bij mij niet, ik heb 1 september 1,08€ erop gezet en niks meer mee gedaan. Deze 1.08€ heb ik nog steeds.
Met PayPal kan het wel hoor... Heb met 5 euro ook een telefoonnummer gekregen...birdibird schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:30:
[...]
Hoe dan? Als ik op moneybookers klik staat er ook 10 of 25 euri.
Iedereen heeft volgens mij nu een telefoonnummer hoorHexley schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:12:
[...]
Met PayPal kan het wel hoor... Heb met 5 euro ook een telefoonnummer gekregen...
☻/
/▌
/ \
Ook hier heb ik af en toe dat de ontvangende kant een opmerking plaatst over de lijnkwaliteit.Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 04:01:
[...]
Ben aan mijn kant overigens dik tevreden met de geluidskwaliteit.
Heb hier een dure Panasonic en ofschoon het altijd wel beter kan is de geluidskwaliteit hier prima.
Probleem is dat de ontvangende kant steen en been klaagt over de kwaliteit van de lijn.
Meer mensen hier hetzelfde probleem?
Men heeft namelijk de neiging maar op te hangen omdat ze dat geruis na een minuut of wat wel zat zijn![]()
[...]
Maar die ontvangende kant, is daar niets aan te verbeteren?
Ligt dat wellicht aan hun telefoon?
Verwijderd
Byte_Me schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:14:
Heb je nog toevoegingen voor de OP, dan moet je ze even posten.
[ Voor 40% gewijzigd door Eggy op 16-01-2006 02:12 ]
Is dit geen spam ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 09:08:
[...]
Natuurlijk is er een toevoeging....
Gaarne toevoegen dé webwinkel op het gebied van VoIP hardware in de randstad
www.spam.nl
Bedankt en met vriendelijke groet,
Remy Dijkstra
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 10:12 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Henkie-Jan op 13-01-2006 18:42 ]
Zo te zien wel, het is een atakastje met sip.Henkie-Jan schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:42:
2. Is het met dit E-tech kastje mogelijk om via VoipBuster te bellen? en zow ja waar is ie te koop?: http://www.e-tech.nu/Prod...G=N&LANG=N&SUB=Multimedia
[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 13-01-2006 21:40 ]
/▌
Verwijderd
Dat is ook nog maar 136 dagen geleden 1 september.Kixtart schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:11:
Dat na 180 dagen je geld verloopt klopt bij mij niet, ik heb 1 september 1,08€ erop gezet en niks meer mee gedaan. Deze 1.08€ heb ik nog steeds.
(Trouwens in de webapplicatie is er nu een update, dus misschien zijn de namen van het sip-protocol gewijzigd ofzo...)
Oeps, slimme opmerking van mijVerwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 09:45:
[...]
Dat is ook nog maar 136 dagen geleden 1 september.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd
Dit kastje ondersteunt ook IAX2 ? Houd dat in dat ik ook gebeld kan worden op m'n voipbuster nummer (zonder m'n pc te hoeven gebruiken that is) ?Marzman schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:35:
[...]
Zo te zien wel, het is een atakastje met sip.
Geen idee waar het te koop is, pricewatch al geprobeerd?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 13:23 ]
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door woest85 op 15-01-2006 15:22 ]
[Signature]
Ik heb een atakastje met een standaard Philips decttelefoon. Werkt perfect, zelfs nummerweergave doet hetwoest85 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:17:
iemand een idee of de linksys cit200 ook met voipbuster te gebruiken is?
of iemand een suggestie voor een andere draadloze phone die ik via usb aan een pc kan hangen om samen met voipbuster te gebruiken?
//edit
de linksys is dus in ieder geval met de standaard software alleen met skype te gebruiken volgens deze review: http://blog.tmcnet.com/bl...00-skype-phone-review.asp
iemand een andere suggestie?
/▌
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| Network Settings: Naar eigen keuze Phone Settings: Default laten Audio Settings: Codec1: g729 Codec2: g711a Codec3: g711u Rest: Default laten SIP Protocol Settings: Use Service: Aanvinken Register Ttl: 3600 Service Type: Common Sip Service: connectionserver.voipbuster.com of sip1.sipdiscount.com Domain/Realm: connectionserver.voipbuster.com of sipdiscount.com Nat Traversal: stun Nat Addr: stun.voipbuster.com of stun.sipdiscount.com Nat Ttl: 20 Phone Number: je nummer Account: je username Pin: je wachtwoord Register Port: 1720 Rtp Port: 1722 Rtp Tos: 0 Call Type: advanced Dtmf: inband audio Dtmf Payload: 101 Super Password: Password van de telefoon zelf, zeker veranderen. Debug: output Other Settings Password: Ander password van de telefoon, natuurlijk ook veranderen. Sntp IP: een time server (default = 210.59.157.10) |
[ Voor 1% gewijzigd door Hexley op 15-01-2006 17:00 . Reden: foutje gefixt ]
mjah, ik zoek iets dat ik op een pc kan aansluiten, heb alle poorten op de router al vol zitten namelijk.Marzman schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:34:
[...]
Ik heb een atakastje met een standaard Philips decttelefoon. Werkt perfect, zelfs nummerweergave doet het
[ Voor 20% gewijzigd door woest85 op 15-01-2006 17:22 ]
[Signature]
Misschien is de Tiptel Cyberbox 100 dan wat?woest85 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:12:
[...]
mjah, ik zoek iets dat ik op een pc kan aansluiten, heb alle poorten op de router al vol zitten namelijk.
of kan ik zo'n ata kastje wel op een pc aansluiten?
Er staat niet bij dat hij geschikt is voor sip of voip in dat verhaaltje.ik heb nu de topcom butler 4012 USB gevonden, lijkt me wel wel te voldoen opzich..
http://www.smartphoneshop.nl/product/20011
Iemand ervaringen?
/▌
die butler phone kan samenwerken met sj-phone, ik probeer nu of ik die met voipubster kan laten connecten.Marzman schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:36:
[...]
Misschien is de Tiptel Cyberbox 100 dan wat?
[...]
Er staat niet bij dat hij geschikt is voor sip of voip in dat verhaaltje.
Maar als je router "vol" zit en wilt een draadloze telefoon, is er niks met wifi? Hoeft je pc tenminste niet aan te staan
[ Voor 14% gewijzigd door woest85 op 15-01-2006 17:53 ]
[Signature]
Tja, je kunt natuurlijk ook een VoIP telefoon nemen met 2 RJ45 poortjes.woest85 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:12:
[...]
mjah, ik zoek iets dat ik op een pc kan aansluiten, heb alle poorten op de router al vol zitten namelijk.
Verwijderd
Je sluit je (analoge) toestel aan op de FXS-poort. Waarna de ATA de audiosignalen via VoIP verstuurd. (B==>C)Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:54:
Is ff over al die ATA adapters, wat kan je nu het beste nemen, gewoon 1 tel.lijn in gebruik.
1 lijn PSTN in/uit
gecombineerd met
VoIP in/uit
moet je dan een kastje hebben met:
1xFXS
of 1xFXS + 1xFXO ?
Hello!
We see you are still making calls to our old SIP server. Therefore you receive this message
Soon we will shut down our old asterisk servers. The exact shutdown date has not been decided yet but will be some time soon.
We are sending this email now so you have plenty of time to move to our new SIP system.
When a shutdown-date has been decided then we will announce the date again.
How to move:
Connect your SIP device or softphone to our new SIP server with the same username & password as you are using now
the old sip server you are connecting to now: sip.voipbuster.com
the new sip server you have to change to: sip1.voipbuster.com
On the new SIPserver there is no GSM codec support for now, but this WILL be supported before we shutdown the old servers, in the meantime use G711alaw (no ulaw!) or G726
the advantage of the new SIP server:
- VOIP-IN SUPPORT!!
- better audio quality!
- soon: codec support for iLBC / G729 / G723 / GSM
- soon: P2P calls
For IAX users:
We know some of you asterisk-users will not be happy with it but IAX will reach end-of-life soon too.
So if you use asterisk and use IAX to make calls, migrate to SIP!
Regards,
VoipBuster
Verwijderd
volgens mij zijn die bedrijven ervoor dat je keuze hebt aan verschillende formules.DeadMetal schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:15:
Wat een waardeloos gedoe allemaal met die verschillende namen voor hetzelfde bedrijf, zo bouw je nooit naamsbekendheid en vertrouwen op.
Ik wou gratis naar de VS bellen, maar dat kan niet meer met Voipbuster. Met Voipcheap kan het wel, maar die wil nu dat ik €10 ga storten (heb pas 2x een gratis telefoontje naar Nederland gepleegd) om gratis te kunnen bellen, wat bovendien maar twee maanden geldig is (en dus ook niet op komt binnen die twee maanden, aangezien ik gratis bel).
Ik denk dat ik maar gewoon Skype ga proberen voor 2ct/minuut (incl BTW)...
Ik vroeg het omdat E-tech meestal een vrij GOEDkoop merk is.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:48:
[...]
Dit kastje ondersteunt ook IAX2 ? Houd dat in dat ik ook gebeld kan worden op m'n voipbuster nummer (zonder m'n pc te hoeven gebruiken that is) ?
Hier word ie verkocht. kost € 74,20
Ik vind er hier nog 1 die ook IAX ondersteunt en die word hier verkocht voor € 83,24
[ Voor 17% gewijzigd door Martkrui op 17-01-2006 00:59 ]
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Sorry hoor maar via voipbuster kost dit 1,2 cpm. Dan blijft voipbuster toch altijd een stuk voordeliger...DeadMetal schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:15:
Ik denk dat ik maar gewoon Skype ga proberen voor 2ct/minuut (incl BTW)...
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door VIC_TOR op 16-01-2006 19:53 ]
Uhm, ik kan hier gewoon bellen en gebelt worden, op dit moment...VIC_TOR schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:43:
Ligt het alleen aan mij?
Volgens de product page http://www.allieddata.com...&productid=143&brandid=14 is SIP ondersteund. Dus lijkt met het proberen waard.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:40:
Ik heb speedlinq (bbned) aangevraagd (heb het per 4-april), nu heb ik net het modem binnen,
copperjet 1616-2p. Hier zitten 2 PSTN aansluitingen op (naast de RJ-11 voor het DSL signaal).
Kan ik deze nu ook gaan gebruiken voor zaken als VoIP (voipbuster etc)?
Ik heb zelf zo'n ding (weliswaar met een andere merkmodel naam) en hij werkt op zich prima. Op de doos staat weliswaar misleidend dat de telefoon SIP (en nog meer fraais) compatible zou zijn. Dit is dus NIET waar. Je kan in de telefoon zelf geen accounts registreren of iets dergelijks. (Tenzij er software voor bestaat die ik nog nooit heb gezien) Eigenlijk is het gewoon een headset in de vorm van een telefoon die nog een paar truukjes kan. De truukjes houden in dat je met de toetsen software als Skype en sommige softphones kunt besturen.Dr.DNA schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:24:
Persoonlijk lijkt de Yealink USB-P1K ( zelfde als tiptel 115 USB phone ) me wel wat. Ik zit nu weer in Z-Korea en het is wel erg handig dat ik gewoon te bellen ben. En met zo'n USB-P1K krijg je natuurlijk helemaal een "normaal" telefoon gevoel.
Ik wil dit weekeinde YoungSan Electronics market maar eens afstruinen om te kijken of ik er een kan vinden.
Ik weet dat de tools er zijn voor Voipbuster, maar is er ook iemand met ervaring met deze telefoon en voipbuster ?
En als iemand belt, komt er dan een beltoon uit de telefoon of de pc-speakers ?
Bedankt voor je duidelijke antwoord. Precies wat ik wilde weten en ook precies wat ik nodig heb. Nu maar hopen dat ik dat ding hier (SKorea) kan kopen.
Verwijderd
hm, ja probleem is dat dat ding voorgeconfigureerd is geleverd.Dr.DNA schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 01:04:
[...]
Volgens de product page http://www.allieddata.com...&productid=143&brandid=14 is SIP ondersteund. Dus lijkt met het proberen waard.
Als je gewoon een softphone download, die ook antwoordapparaat functionaliteit heeft dan ben je er toch al?Dr.DNA schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:22:
Omdat ik nog geen antwoord aparaat kan vinden gaan we de moeilijk oplossing maar eens proberen
Weet iemand waar de Voipbuster API te vinden is ?
/▌
Euhm ja... Maar die heb ik nog niet gevonden.... En ik had het hier dacht ik al eens gevraagd. Dus als je een linkje hebt naar een SoftPhone met Antw.App. ben ik ook blij.Marzman schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:22:
[...]Als je gewoon een softphone download, die ook antwoordapparaat functionaliteit heeft dan ben je er toch al?
[ Voor 10% gewijzigd door Martkrui op 17-01-2006 15:02 ]
Verwijderd schreef op woensdag 28 december 2005 @ 10:31:
Ik heb net een Zyxel 2002L gekocht via ebay in Duitsland. Ze worden via AOL duitsland bij bosjes uitgedeeld, en je ziet ze dan ook redelijk goedkoop bij ebay.de
(heb er inclusief verzendkosten 35,- voor betaald.)
Al lezend vraag ik mij echter af of een inkomend telefoongesprek wel lukt met Voipbuster op zo''n 2002L (IAX??)
Heeft er iemand al ervaring met zo'n ding? Volgens mij is ie in Nederland ook al een tijdje te koop.
Werkt het ontvangen van een gesprek via een voipbuster telefoonnumer?
grtz
Ik heb net even op Ebay rondgekeken, en daar hebben ze het over AOL en non AOL modellen. De firmware is het verschil. De non-AOL modellen hebben meer opties waaronder SIP. (als ik het goed begrepen heb) Hier : http://cgi.ebay.de/Zyxel-...08270QQrdZ1QQcmdZViewItem staat misschien wat nuttige info voor je.grotegok schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:21:
Ik heb oon een Zyxel 2002l over laten komen alleen krijg ik hem met voipbuster nog niet aan de gang.
Heeft iemand deze al werkend? Zoja, heel graag je instellingen.
Bedankt!
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Martkrui op 18-01-2006 13:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq