Liquid.. schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 00:15:
@robin aangezien ik dit jacht al van je gekocht heb voor een kleine 380mil 

had ik wel graag dat ik op het voordek kwam? zodat ik mijn bloedmooie vrouw aan de vissers kan laten zien 

FF serieus: Vind het mooi gemaakt, ik bewonder je enorm! maar ik vind het iets raars hebben ? als ik lang kijk zie ik wel dat de verhoudingen redelijk kloppen maar toch ziet hij er dan kwa verhoudingen toch nog raar uit ( denk bv aan die railing vooraan die is nogal groot als ik daar met me kleine handjes omheen moet vastgrijpen 

) mogen we mischien een wire zien ?

( zonder MS / TS oid, zonder isolines zoals meneer van de Citroën mij wist te vertellen 

)

Verkocht aan die hoogste bieder 

. Maar dat je niet op t voordek komt heb k express gedaan, dat hele zwarte gebeuren daarvoor dat s dus officieel glas en daaronder zit een zwembad. K heb t echt nog nooit gezien op een jacht en ja k heb er heeeeeeeel veel gezien dus k vond t wel orgineel. Of het technisch ook mogelijk s laat k maar over aan de ingineurs 

. 
Ik vind dat je wel een beetje gelijk hebt in die railingen, heb gelijk ff de maten opgezocht ervan en dat s 20cm breed en 3 cm hoog. Opzich kan dit nog wel, hij s in ieder geval niet heel erg te breed. Voor de rest kloppen de meeste verhoudingen wel, maar als je een mannetje eropzet zal het er weer heel raar uitzien omdat dan dat schip er echt heel groot uitgaat zien 

Lijkt me wel tof om er wat mannetjes op te zetten (vrouwtjes natuurlijk ook 

) Dan worden de verhoudingen ook wat duidelijker. Dat ding is in totaal 106 meter 

de achterklep kan ook nog helemaal open en dan word ie nog eens 6 meter langer ofzo. 
Ik heb ff gekeken of k een wire kan maken maar t lukt me niet 

Ik wil zo'n mooie wire hebben net zoals Yanik, en ja dan heb je isolines alleen als je dit ding zonder isolines rendert schik je je helemaal kapot