[Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel VII) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.763 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:01
En nu? Nu kan ik zeker ook nog eens 4 cent per gesprek gaan betalen omdat het starttarief niet meer gratis is vanaf februari.

Wat gaan we hier nu mee doen? :( :(

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blegh, word er zo langzamerhand kotsmisselijk van. De instellingen willen maar niet in orde komen :(.

De situatie is als volgt:
Livebox
|
Linksys WRT54GC
| | |
PC1 360 Laptop (wireless)

Internet werkt overal goed. De 360 kan de pc ook gewoon benaderen, dus wat dat betreft gaat het allemaal goed. Maar Port forwarding werkt voor geen ene meter. Beiden gebruiken een eigen ip-pool en omdat gelijk te krijgen is nog niet gelukt :(.
Is er een manier om het wel werkend te krijgen of moeten we een switch gaan gebruiken (en het draadloos netwerk vaarwel zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Napsju schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:35:
En nu? Nu kan ik zeker ook nog eens 4 cent per gesprek gaan betalen omdat het starttarief niet meer gratis is vanaf februari.
Ik heb wanadoo adsl en telefonie per 29 december aangevraagd en heb net even gebeld met de klantenservice en die zeiden mij dat dat start tarief er altijd al geweest is en dat het dus voor oude en nieuwe abonnees geldt :(. Vind het alleen raar dat ze dat nu pas zo op hun site vermelden :X

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11-2024

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Wat een ratten zeg om dit zo te veranderen :( Ik weet zeker dat dit starttarief 0 cent was. Dit stond duidelijk weergegeven op de wanadoo website.

Canon 7D, Canon 70-200L f4, Tamron 28-75 f2.8, Canon 10-22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Napsju schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:35:

Wat gaan we hier nu mee doen? :( :(
Ben ook "not amused" Even kijken, in ieder geval gezichtsverlies voor Wanadoo. Dat is niet goed.
Dan, uit de nieuwe algemene voorwaarden (geldig vanaf 14 januari 2006):
Artikel 2 Algemeen

(2.2) Wanadoo heeft het recht de Algemene Voorwaarden, eventuele Aanvullende Voorwaarden, tarieven en/of de specificaties van de Dienst te wijzigen, welke wijzigingen ook gelden ten aanzien van reeds afgesloten Overeenkomsten. Wanadoo zal daarbij de redelijke belangen van de Klant in acht nemen. Deze wijzigingen treden in werking dertig dagen na schriftelijke of elektronische bekendmaking daarvan door Wanadoo, dan wel op een zodanige datum als genoemd in de bekendmaking. In geval van elektronische bekendmaking worden de berichten verzonden aan het E-mailadres van de Klant. Het behoort tot de verantwoordelijkheid van de Klant om regelmatig van de aan hem op dat E-mailadres verzonden berichten kennis te nemen.
en
Artikel 10 Kosten

(10.1) Tenzij anders vermeld, zijn de door Wanadoo gehanteerde prijzen uitgedrukt in euro, inclusief BTW en exclusief eventuele andere uit wettelijke voorschriften voortvloeiende heffingen. De Klant is de volgende vergoedingen verschuldigd voor de Diensten:
a. Eenmalige aansluitkosten indien van toepassing;
b. Een vaste prijs per maand voor het abonnement;
c. Eventuele variabele kosten gebaseerd op gebruik;
d. Eventuele kosten in verband met het Modem, zoals bepaald in artikel 8.

(10.2) De Overeenkomst wordt aangegaan op grond van de daarbij vermelde tarieven als bedoeld in sub a. en b. en met inachtneming van specifieke actievoorwaarden. De actuele tarieven voor de variabele kosten genoemd in sub c. welke van tijd tot tijd kunnen worden aangepast, zijn te raadplegen op de website van Wanadoo.
Juridisch zullen ze het ongetwijfeld dichtgetimmerd hebben maar de hele aantrekkingskracht van de telefonie zat 'm in de flat-fee en die gooien ze nu het raam uit. Ga zo door en ik flikker Wanadoo aan het eind van dit jaar ook het raam uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 16:31
Ik weet 100% zeker dat het nooit eerder is geweest het start tarief, simpelweg omdat het niet op eerdere facturen staat.
Dus hoe ze nu kunnen vertellen dat het altijd zo is geweest snap ik echt niet.
Verders heb ik dus nooit een email ontvangen van hun dus ze mogen dit niet eens zo maar invoeren.
Het lijkt Demon wel, veranderingen doorvoeren, zeggen dat je dat door hebt gegeven terwijl niemand maar dan ook niemand daarvan ooit op de hoogte is gesteld, kortom gewoon liegen tegen de klanten, en is dat nou net de reden dat ik daar ben weg gegaan, en nu flikt Wanadoo dit ook al, ze stonden er bij mij al niet echt heel goed voor maar het lijkt er steeds meer op dat het bij een jaar contract blijft.
Ga zo door Wanadoo !

[ Voor 8% gewijzigd door markmart33 op 05-01-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
bAdmuTs schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 12:53:
[...]

Ik heb wanadoo adsl en telefonie per 29 december aangevraagd en heb net even gebeld met de klantenservice en die zeiden mij dat dat start tarief er altijd al geweest is en dat het dus voor oude en nieuwe abonnees geldt :(. Vind het alleen raar dat ze dat nu pas zo op hun site vermelden :X
Ik heb hier nog wat info van 29 november 2005 die niet overeenkomt met de uitspraak van de klantenservice. :X

Afbeeldingslocatie: http://img226.imageshack.us/img226/1245/wanadoogeenstarttarief4ds.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markmart33
  • Laatst online: 31-05 16:31
Compunologist schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:14:
[...]

Ik heb hier nog wat info van 29 november 2005 die niet overeenkomt met de uitspraak van de klantenservice. :X

[afbeelding]
Kijk gewoon je oude facturen na dan zie je ook dat ze het nooit berekend hebben, zal wel weer 1 of andere kneus geweest zijn bij de helpdesk waarvan er helaas zoveel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161862

nou zeg, das wel lekker ja

wat de helpdesk zegt dat het altijd zo is geweest is kul, heb net de factuur specificatie van januari gezien en daar staat bij alle lokale gesprekken 0.00 euro.

mja, ik ben bang dat je hier helemaal niets tegen kunt doen....

wat is het starttarief bij KPN eigelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb ff gekeken

Starttarieven per gesprek
in euro
Binnen uw regio 0,0427
Buiten uw regio met BelBasis en BelBasis met BelPlus 0,0518
Buiten uw regio met BelBudget 0,0490
Vast naar Mobiel 0,0518
Internationaal 0,1035

kpn is wel duurder qua starttarief mgoed er werd geadverteerd met gratis bellen naar alle vaste nummers en dat wordt nu dus zomaar veranderd.

zou het in principe mogelijk zijn om het telefoniegedeelte op te zeggen wanneer men de voorwaarden verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Anoniem: 161862 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:18:
... de factuur specificatie van januari gezien en daar staat bij alle lokale gesprekken 0.00 euro.
Eigenlijk zit 'm daar al de kneep. Toen ik dat voor de eerste keer zag, dacht ik: "ik wil helemaal niet zien dat elk lokaal/interlokaal gesprek 0.00 euro is want dat zit in mijn abo. Daarom heet het ADSL Family+Telefonie en niet ADSL Family zonder telefonie". Ik wil alle gegevens van een gesprek zien behalve die 0.00 euro. Lokaal gesprek 0.00 euro betekent voor mij: "oh, ze willen er binnenkort geld voor gaan vragen" :r

[ Voor 3% gewijzigd door Compunologist op 05-01-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zettie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:48
Ik vindt het echt belachelijk dat er zomaar een tariefswijziging wordt doorgevoerd zonder ook maar een kennisgeving. :( Ik heb dit gelijk als suggestie ter behandeling naar Tros Radar gestuurd. Misschien raadzaam om dit allemaal te doen? Als dit werkelijk doorgaat wil ik gewoon naar een andere provider en dan maar met een lagere snelheid....maar mét gratis telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:16

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Initial G schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 14:29:
Ik had dus al 1,5 week het probleem dat ik niet kon internetten met de livebox. Het eerste contact met de helpdesk resulteerde in een conclusie dat het ofwel een administratief probleem was, ofwel een technisch probleem in de centrale. Vandaag werd ik erover teruggebeld (2e lijns) "het is nu opgelost, veel plezier ermee". Dus ik maar ff proberen maar ik heb nog exact hetzelfde probleem. Het enige wat er gebeurd is (en dat heeft de 1e lijns helpdesk gedaan waarschijnlijk) is dat administratief mijn status nu als afgerond staat (sinds 16-12). Facturatie is dus begonnen.

Dus ik weer bellen, kreeg ik (binnen een minuut) een wat onbeschofte 1e lijn medewerker aan de lijn, die me niet goed liet uitpraten. Hij zei dat ik eerst maar eens een correct uitgevoerde reset moest doen en als dat niet werkte ik maar weer moest bellen. Dus ik uitvoerig dat ding resetten en de hele installatie "vers" uitgevoerd. Resultaat: geen verandering.

Weer gebeld kreeg ik (weer direct) een half onverstaanbare surinamer aan de lijn, maar deze was wel netjes. Alles weer uitgelegd, na een paar software checks van zijn kant (inbelverbinding, modem firmware, security settings van de inetverbinding) natuurlijk zonder resultaat, deed hij een "MRT" die uitwees dat ik geen ADSL-lijn had. Hij heeft nog even overlegd met een 2e lijns mevrouw die mij eerder gebeld had om te zeggen dat alles werkte en het ontbreken van een ADSL-lijn/verbinding is nu geidentificeerd als het probleem (dat was bij het allereerste contact waarschijnlijk ook al te zien voor hun, omdat er niets is veranderd) en wordt "met spoed" doorverwezen naar de 2e lijn.

Ik heb dus geen lijn, maar het modem connect wel en krijgt trainingswaarden. Maar weer ff afwachten.

(ohja, nu helaas wel al in totaal voor 8 euro gehelpdeskt.)
Ik heb nu nog steeds geen internet. Ik kreeg nog een brief gedateerd op 25 december, dat door een technische storing het nog 1 a 2 weken ging duren. Daarbij stond dat ik 25 euro tegemoetkoming zal krijgen omdat het dus al meer dan een maand duurt. Tot op heden heb ik echter nog niks gehoord en ik vertrouw het natuurlijk niet. Gister eens gebeld om te kijken hoe de zaken ervoor staan, resultaat 0. Er was een probleem bekend (casus) maar de medewerker kon niets melden over wat eraan gedaan wordt, noch op wat voor termijn, noch door wie. Hij speculeerde dat de KPN er nu wat aan moet doen op hun aansturen en dat dat wel even kan duren.

Ik bid nu dat ik voor februari verbinding heb :( Is er nog iets wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:21
Initial G schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 13:48:
[...]

Ik bid nu dat ik voor februari verbinding heb :( Is er nog iets wat ik kan doen?
Wat ik heb gedaan nadat mijn telefonie 3 keer na persoonlijk contact met verkoop niet door is gekomen is blijven bellen met de verkoop, 0800-8048. Ten eerste kost het je dan geen geld en ten tweede tref je ooit een keer een medewerker die er verstand van heeft en wel iets kan regelen ;)

Bij mij lukte het na de 4e keer contact dan ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:22

Lightah

Strikes Again

Als ik bel met Wanadoo Telefonie, is het nummer altijd onderdrukt terwijl ik heb ingesteld om het nummer gewoon te laten zien. Dit is vet irritant omdat veel mensen tegenwoordig geen onderdrukte nummers meer opnemen.

Ik heb in het topic gelezen, maar er staan niet echt oplossingen... Hoe kan ik dit verhelpen?

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
Wat betreft dat starttarief per 1 februari 2006 het volgende:

Me dunkt dat de mensen die reeds een werkende telefonieaansluiting hebben zonder moeite van telefonie afkunnen indien gewenst. Het is immers een verandering in de voorwaarden, want op het moment van afsluiten was het starttarief gewoon GRATIS. Hoe dan ook blijft het een miezerige streek en het beschaamt mijn vertrouwen in Wanadoo wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Ik zit er dus ook over te denken om het telefonie gedeelte op te zeggen want dat had ik er juist bij genomen omdat het helemaal gratis was en nu 3 dagen later moet je er ineens voor gaan betalen :(. Ik ga er vanuit dat het opzeggen geen probleem vormt omdat ik nog getekend heb voor de oude voorwaarden (29 dec) en niet voor de nieuwe voorwaarden (1 jan).

Vanavond nog maar eens een keertje bellen :X.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

wat een gore :(

opzeggen lijkt me uiteraard mogelijk, maar bestaat er dan een alternatief ??? dus wanadoo 20mbit behouden, maar gratis telefonie elders voor een vast bedrag pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-08-2021

Mouse!

?

objectief2 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:17:
Wat betreft dat starttarief per 1 februari 2006 het volgende:

Me dunkt dat de mensen die reeds een werkende telefonieaansluiting hebben zonder moeite van telefonie afkunnen indien gewenst. Het is immers een verandering in de voorwaarden, want op het moment van afsluiten was het starttarief gewoon GRATIS. Hoe dan ook blijft het een miezerige streek en het beschaamt mijn vertrouwen in Wanadoo wel behoorlijk.
Ik heb zojuist gebeld met Wanadoo Helpdesk. De medewerker die sprak wist van niets en ik moest hem wijzen op de pagina van Wanadoo. Hij ging het direct navragen en kwam even later terug met de mededeling dat er sprake is van een wijziging van de Algemene Voorwaarden en dat ik het telefonie-abonnement kan opzeggen. Hij gaf ook aan dat ik op de hoogte gesteld had moeten worden d.m.v. een brief danwel e-mail. Aangezien ik niets ontvangen heb, vroeg ik hem wanneer deze verstuurd is.

Hij kon mij niet vertellen waneer of wat er verstuurd naar mij. Zijn oplossing was om het abonnement dan maar op te zeggen.
SYQ schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 14:58:
wat een gore :(

opzeggen lijkt me uiteraard mogelijk, maar bestaat er dan een alternatief ??? dus wanadoo 20mbit behouden, maar gratis telefonie elders voor een vast bedrag pm
Het is niet helemaal een alternatief maar KPN heeft wel iets dergelijks.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1148169/sc=f883bc

[ Voor 16% gewijzigd door Mouse! op 05-01-2006 15:00 ]

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

is dit wettelijk wel toegestaan, klanten lokken met een product (+ipod) om vervolgens binnen 2 maanden de av te gaan wijzigen. hoe lang bestaat nou family 20mbit + telefonie
Het is niet helemaal een alternatief maar KPN heeft wel iets dergelijks.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1148169/sc=f883bc
zal vast niet mogelijk zijn met kpn belbudget, en terug naar belbasis zal wel weer geld kosten (geswitched naar belbudget toen we wanadoo kregen)

[ Voor 46% gewijzigd door SYQ op 05-01-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72703

voipbuster dan maar. neem gewoon een telnummer erbij voor een lousy € 5,00 en je belt gratis naar alle vaste nummer in nederland en nog een paar landen. daarnaast ben je ook nog bereikbaar via een telefoonnummer :) (alleen is dat wel een 070 nummer)

Het enige nadeel is dat je computer aan moet staan, maar dat staan ze bij mij thuis altijd ;)

wat ben ik blij dat ik eerst het ADSL aan wilde kijken voordat ik over telefonie wilde gaan nadenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBrunekreeft
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:39

BBrunekreeft

Dus...

Misschien iets voor de startpost: Er is een nieuwe actie.
Je krijgt nu een Philips DECT telefoon cadeau bij Wanadoo ADSL Family + Telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
BBrunekreeft schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:28:
Je krijgt nu een Philips DECT telefoon cadeau bij Wanadoo ADSL Family + Telefonie.
Ik heb gebeld met de verkoop en die telefoon geldt alleen bij nieuwe klanten (dus XS4All, Casema etc). Ik heb niet doorgevraagd hoe het dan zit met de mensen die (via kpn) al bij Wanadoo zaten, maar in het geval je alleen telefonie hebt (genomen) geldt het niet. Ze zei dat het modem wat je 'vroeger' gratis kreeg (de ST510) toen als welkomstcadeau gold, dus voor mij zat er verder niks in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:32
Zooooo, vandaag ook het pakket binnen gekregen. Om 13.00 gestart met installeren, ff handleiding goed doorlezen.... foutje maken met het ISRA punt.... dan alles gewoon logisch aansluiten, en hup werkend ;)

Asus WL500G op Access Point mode gezet, ff dhcp ingesteld voor vast IP van 1 pc, port forwarding aangezet. En nu vrolijk aant gebruiken :)

Ik heb de volgende waardes:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Status ADSL-lijn     Verbonden
ADSL standaard  G992_5_A
Upstream    1020 Kb
DownStream  14720 Kb
Afname  Dichtbij : 30.3 (dB)
Ver weg : 10.8 (dB)
SNR-marge   Dichtbij : 7 (dB)
Ver weg : 12 (dB)
HEC-teller  547
Firmware    0xe200314
ES-teller van 15 min    0
CRC-fouten  45
ES-teller van 1 dag     0

En downloaden gaat met 1,4MB per seconde ongeveer. Tegenover 580kb/s van @home ;)

Al met al, ik ben tevreden!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BBrunekreeft schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 15:28:
En 29,95 ipv 27,50. Had ik het nu gisteren maar aangevraagd.....
23,95 ipv 22,50 voor het abonnement zonder bellen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:03

xdc

Wat een eikels zeg ,

nog geen 2 dagen ..wanadoo staat er opeens iets over starttarief op de website...
:r :r ... beetje raar

even afwachten of het straks ook daadwerkelijk op de factuur komt te staan.

andere kant denk ik , hoeveel geld is dat nou al die starttarieven , hoogstens paar euro per maand.
maar de gang van zaken is gewoon niet netjes...

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zettie
xdc schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:21:
andere kant denk ik , hoeveel geld is dat nou al die starttarieven , hoogstens paar euro per maand.
maar de gang van zaken is gewoon niet netjes...
Dat denk ik ook, maar aan de andere kant: nu starttarieven, straks gesprekskosten :|
In eerste instantie als test genomen voor de tijdsduur van een jaar. Nog maar 10 maanden te gaan...Voorlopig ben ik goedkoper uit dan met KPN en tegen die tijd is versatel ook weer wat verder met VOIP :+ .
>:) Kan die livebox niet met voipbuster gebruikt worden? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

Ik zou niet weten hoeveel gesprekken ik voer per maand. Stel dat je 50 keer belt => 50* 0,04 = 2 euri. Nou kan je zeggen, ach da's niet veel en dat is het ook niet........maar voor Wanadoo is het aardig wat poen (voor elke gebruiker 2 euri extra, pats, da's snel verdiend).
Ik vind het een rotstreek............maar ik sta met m'n rug tegen de muur want het internetten gaat supersnel. Ik neem wel wraak op ze door flink te leechen met Eweka 1,9 Mb/sec })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163472

ff tussendoor, Gaat het surfen daar ook zo rete traag met de livebox erachter ? of moet ik nog speciale poorten daarvoor openen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zettie
Mashadar schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 16:57:
Ik zou niet weten hoeveel gesprekken ik voer per maand. Stel dat je 50 keer belt => 50* 0,04 = 2 euri.
Ik heb er net naar gekeken en het waren bij mij er afgelopen maand precies 50 :+
Dus zo'n gekke gok is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Op basis van 50 telefoontjes per maand is dat dan dus wel 40% prijsverhoging. SCHANDALIG!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wow man. 2 euro. Dan eet je een quarterpounder per maand minder.

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

wilko2 schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:20:
Wow man. 2 euro. Dan eet je een quarterpounder per maand minder.

:o
kun je toch al snel een uur voor onder de hete douche staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:40
ZET DEZE POST IN DE INLEIDING !!!!

ik heb het inmiddels voor elkaar dankzij support wanadoo helpdesk (op privebasis, want officieel heb je geen support bij gebruik pocketpc), lees:

Het gebruik van niet door Wanadoo geleverde hardware wordt niet door ons ondersteund, zoals mijn collega u eerder al schreef. Om der Pocket PC op het draadloze netwerk te installeren zou u het volgende moeten doen:

- de draadloze netwerkkaart laten zoeken naar de beschikbare verbinding
- de Wanadoo verbinding uitkiezen (op het Wanadoo SSID nummer)
- de websleutel invullen
- voor u op 'toepassen' klikt moet u het 'REG' knopje van de Livebox indrukken om het draadloze netwerk opnieuw op te starten. (VOORAL DEZE STAP IS BELANGRIJK)

Met vriendelijke groet,
Wanadoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Kun je dan ook gelijk even over dat starttarief gaan babbelen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 09:50

WarPuppy

Electronic Technology

Mijn verbinding is 14-12 opgeleverd, en nog geen ipodje? :(
iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Toch grappig dat hier nog steeds geen startkosten verrekend worden: http://www.wanadoo.nl/ads...y_telefonie_bestaand.html

Overigens reageert men hier wel erg overdreven op de prijsverhoging. Natuurlijk zou het niet mogen dit stiekeme gedoe, maar het scheelt in de praktijk echt niet super veel in de kosten. 2 euro per maand komen de meeste mensen niet eens aan. Tuurlijk is VoIP goedkoper, maar overdrijven is soms ook een kunst (net zoals ik het gewoon geneuzel vind als mensen 'maar' 1700Kpbs halen ipv de maximale 2000Kbps, en daar gigantisch over klagen en dreigen met opstappen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Nou ik heb me laten bellen door een helpdesk medewerker en ik heb maar gelijk een abo besteld...

Ik heb dus alleen het adsl abo besteld, maar er werd enorm lang gepushed om een spamfilter op te nemen in me abonnement... kosten waren 2 euro nog wat....

Ik zei dus gelijk, ik ga geen gebruik maken van jullie email dus heb ik geen spamfilter nodig. Toch bleef die jongen maar een minuut door gaan met zeggen dat het beter is _/-\o_

anyway... Over een maandje zit ik ook op wanadoo, hopelijk verloopt de mirgratie van demon naar wanadoo voor mij ook soepel :)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashadar

Mashadar

Drie maal is scheepsramp

DinoPK schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:18:
Toch grappig dat hier nog steeds geen startkosten verrekend worden: http://www.wanadoo.nl/ads...y_telefonie_bestaand.html

Overigens reageert men hier wel erg overdreven op de prijsverhoging. Natuurlijk zou het niet mogen dit stiekeme gedoe, maar het scheelt in de praktijk echt niet super veel in de kosten. 2 euro per maand komen de meeste mensen niet eens aan. Tuurlijk is VoIP goedkoper, maar overdrijven is soms ook een kunst (net zoals ik het gewoon geneuzel vind als mensen 'maar' 1700Kpbs halen ipv de maximale 2000Kbps, en daar gigantisch over klagen en dreigen met opstappen...)
Voor mij is het meer de manier waarop het gaat. Ik ben overgestapt in november en heb gekozen voor gratis telefonie, om er nu op deze manier achter te komen dat dat gewoon gelul is.
Het is prima dat je als bedrijf een prijsverhoging wil doorvoeren, maar doe dit aan het einde van het (jaar)contract. Trouwens 2 euro bovenop de 5 euro is een flinke verhoging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103367

Is het niet zo dat Wanadoo ons, als family + telefonie gebruiker op de hoogte moet stellen van de verandering in de voorwaarden?? Anders mogen ze et toch niet doorvoeren. Of zit ik nou fout.

Oke, het gaat maar om een paar centen maar die 2 euro per maand is wel 24 euro per jaar, terwijl dat op het moment van afsluiten 0 was.
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChAiNsAwII
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 23:07
2 weken terug wanadoo adsl family besteld , binnen 6 dagen was het voor elkaar ,
tot nu toe 1300kbyte/s gehaald , petje af voor het feit dat alles gelijk en goed werkte .

Maar om 5 weken nadat iemand een abbonnement voor 1 jaar afsluit ineens een start tarief voor bellen in te voeren wat je zo ff +/- 25 euro extra kost ineens is reinste oplichting .

Ze hadden moeten zeggen dat mensen die al lid zijn van voor dat ze tarieven invoeren in februari gratis kunnen bellen tot hun jaar contract erop zit .
Nu moet je 25 euro betalen voor iets waar je niet voor getekend hebt .

Gaat er niet om of het 1 euro of 25 euro , gaat om het principe.
Ze stelen gewoon van de mensen en er is niks wat je kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-06 09:08
Nou dit kan nog leuk worden;

De Klant heeft uitsluitend het recht de Overeenkomst te beëindigen binnen dertig dagen na de hiervoor in artikel 2.3 vermelde bekendmaking indien de hiervoor bedoelde wijzigingen voor de Klant leiden tot een aanmerkelijke verzwaring van zijn verplichtingen, dan wel tot een dienstverlening die wezenlijk afwijkt van de dienstverlening zoals die gold voordat de wijzigingen van kracht werden.

Er kan dus gewoon een opzegbrief de deur uit. Dat gaat hier dan ook gebeuren. Wanadoo kan immers niet in mijn portemonnee kijken en voor mij bepalen wat een aanmerkelijke verzwaring van mijn verplichtingen precies inhoudt.

Ik snap overigens werkelijk niets van die directie daar. Willen ze soms een vaste rubriek daar bij Kassa en Radar? Het is nu eindelijk een beetje stil rond Wanadoo, de brakke verbindingen lijken allemaal stabieler te worden en dan verzinnen ze weer dit. En dan ook al zo snel. Het laatste spotje met "dat kost helemaal niets" is nog geen week van de buis.

[ Voor 22% gewijzigd door kadoendra op 05-01-2006 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zw0lsman
  • Laatst online: 22-04-2018
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 20468 Kb
Afname Dichtbij : 20.3 (dB)
Ver weg : 5.5 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 2 (dB)

ERG leuk allemaal, maar had dat ding 25 uur aanstaan, en had toen al 1700 CRC fouten. Ik download wel met een goeie 2MB/sec maar waardoor komen al die CRC fouten? En waar hebben ze invloed op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Schrijf nog even wat ergernis over de fijne Wanadoo-starttarief actie. Onwaarschijnlijk irritant dat ik het via dit forum moet vernemen (dankzij opmerkzaamheid van Napsju). Geen e-mail gekregen over deze drastische verandering van contract in het nadeel van de klant. Als Wanadoo er nu opeens zou achterkomen dat het niet kostendekkend is zijn ze daar te laat mee (en veel te vroeg met een verandering van contract) en hadden ze met een andere aanbieding vorig jaar moeten komen. Nu dreigen wij er voor op te draaien dat ze bij Wanadoo niet kunnen rekenen. (en/of voor de hebzucht bij een x aantal managers). Jee, slechte beurt dit. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:23
CRC errors komen 9/10x door duplex mismatch. Kaarten op auto/auto bv. Gewoon je kaart hard op 100FDX zetten.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161430

hmm heb nu sinds december wanadoo bevalt best, maar als ze komen met die startkosten ben ik zo weer bij ze weg, en heb ook geluk dat ik dit topic een beetje in de gaten hou, want anders wist ik van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:46
Hmm, jah hier dan ook maar eens bezien of ik telefonie erin houd... Echt belachelijk... scheelt zo weer 7 euro per maand :) (2 voor startgesprek en 5 voor abbo).

Ik zit overigens te kloten met port forward, maar ik krijg er niet meer dan 8 entries in! Heb de FAQ proberen te volgen, beetje vaag geschreven, maar het werkt gewoon niet. Ik krijg de melding insufficient memory. Help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zw0lsman
Biposto schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:37:
CRC errors komen 9/10x door duplex mismatch. Kaarten op auto/auto bv. Gewoon je kaart hard op 100FDX zetten.
k thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:50
zw0lsman schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:25:
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 20468 Kb
Afname Dichtbij : 20.3 (dB)
Ver weg : 5.5 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 2 (dB)

ERG leuk allemaal, maar had dat ding 25 uur aanstaan, en had toen al 1700 CRC fouten. Ik download wel met een goeie 2MB/sec maar waardoor komen al die CRC fouten? En waar hebben ze invloed op?
CRC zijn datapakketten die incorrect over je DSL verbinding zijn gegaan en dus opnieuw verzonden zijn. Je moet je hier niet druk om maken bij een snelle DSL verbinding. Zou Wanadoo jou lijn op 4Mbps zetten heb je er waarschijnlijk nihil omdat je dan maar 20% van de maximale capaciteit van die lijn gebruikt.

Nu gebruik je hem bijna 100% waarschijnlijk en dan kan er wel eens iets niet goed overkomen. Echter valt 1700 in het niets als je bedenkt dat je wellicht een 10.000 voud daarvan hebt verzonden en/of ontvangen. Die 1700 is wellicht 0.01% van alle pakketten als het al niet 0.001% is.

Mocht het aantal errors in een korte tijd met te-veel oplopen zal je modem vanzelf de lijn platgooien en hem opnieuw (op iets lagere snelheid) verbinden om het te voorkomen. Gezien je SNR van maar 2dB zou dat best wel eens kunnen gaan gebeuren. Blijf dan niet je LB herstarten want dan kom je in een circel terecht nattuurlijk wat je kan blijven herhalen.

Errors krijg je ook in overvloeden als je het niet correct/optimaal aansluit. Modem achter een lange verlengkabel in plaats van netjes bij de hoofdaansluiting of een aftakking aangesloten naar een (ongebruikte of gebruikte) aansluiting in huis etc.
Biposto schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 19:37:
Lijkt mij lastige opgave als het over een DSL verbinding gaat en niet over ethernet :?

[ Voor 19% gewijzigd door bjck op 05-01-2006 20:17 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:02
danda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:28:
ZET DEZE POST IN DE INLEIDING !!!!

[...]
Staat in de startpost (Nou ja, de 2e ;) )
Maar het mag wel iets vriendelijker hoor...
Napsju schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:38:
Kun je dan ook gelijk even over dat starttarief gaan babbelen?
Staat er nu ook in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Mashadar schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:32:
[...]

Voor mij is het meer de manier waarop het gaat. Ik ben overgestapt in november en heb gekozen voor gratis telefonie, om er nu op deze manier achter te komen dat dat gewoon gelul is.
Het is prima dat je als bedrijf een prijsverhoging wil doorvoeren, maar doe dit aan het einde van het (jaar)contract. Trouwens 2 euro bovenop de 5 euro is een flinke verhoging!
Dit geldt alleen voor abonnementen die na 2006 worden afgesloten !!!

Abonnementen die voor 2006 in de AKTIEPERIODE waren afgesloten blijven gewoon onder die voorwaardem bestaan DUS: geen STARTKOSTEN telefonie, 5 euro per maand i.p.v. 6 euro, het hele pakket kost bij ons 2 euro minder per maand ! En sommigen hebben zelfs een IPOD SHUFFLE of 99 euro korting gekregen op de abo. kosten.

dus niet huilen :)

De meesten van ons waren er als de kippen bij en profiteren maximaal (voor een jaar).

geniet ervan want de verbinding is bij mij echt zoals beloofd was : GRANDIOOS dl 1,9 mb/s ! telefonie is ook uitstekend, geen ruis en lekker goedkoop!

Enneh EGGY wakker worden: de nieuwe aktie is een philips DECT telefoon !!!

(Als ze het na een jaar duurder maken neem ik VERSATEL voor 40 euro in de maand, dan heb ik voetbal en kan ik kpn opzeggen (omgerekend kost Family ook bijna zo duur want je moet je kpn budget lijn behouden dus betalen)

[ Voor 3% gewijzigd door danda op 05-01-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Lizard schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:30:
[...]

Staat in de startpost (Nou ja, de 2e ;) )
Maar het mag wel iets vriendelijker hoor...
[...]

Staat er nu ook in.
Nou ik zal je eerlijk zeggen: ik ben er zo verheugd over. Ik stel op diverse fora dezelfde vraag en niemand wist het :) Ik denk dat velen blij zullen zijn met deze kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126051

Compunologist schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 17:01:
Voor iedereen die problemen heeft met uitgaande nummerherkenning:

[...]

Het is maar dat je het weet... :z
Sinds vanmiddag werkt bij mij de nummerherkenning voor uitgaande telefoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!

Mouse!

?

danda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:52:
[...]

Dit geldt alleen voor abonnementen die na 2006 worden afgesloten !!!

Abonnementen die voor 2006 in de AKTIEPERIODE waren afgesloten blijven gewoon onder die voorwaardem bestaan DUS: geen STARTKOSTEN telefonie, 5 euro per maand i.p.v. 6 euro, het hele pakket kost bij ons 2 euro minder per maand ! En sommigen hebben zelfs een IPOD SHUFFLE of 99 euro korting gekregen op de abo. kosten.

dus niet huilen :)
snik... droogt z'n traantjes op

Waar heb jij deze wijsheid vandaan? Ik heb begrepen van de helpdesk dat iedereen aan het starttarief moet!

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online
Mouse! schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:28:
[...]

snik... droogt z'n traantjes op

Waar heb jij deze wijsheid vandaan? Ik heb begrepen van de helpdesk dat iedereen aan het starttarief moet!
Ik zal vast een voorbeeldbrief voor Wanadoo opstellen zoals ik die graag zou ontvangen per e-mail:
Geachte heer/mevrouw,

Wellicht heeft u via de media vernomen dat wij ons genoodzaakt zien het starttarief voor nationale gesprekken te verhogen van € 0,00 naar € 0,04. Dit geldt echter alleen voor nieuwe abonnementen en niet voor abonnementen die zijn afgesloten vóór 2006. Wij betreuren het indien u zich door de recente berichtgeving voelt misleid.

Onze excuses voor de ontstane verwarring,

Met vriendelijke groet,

Wanadoo
Zoiets? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zw0lsman
bjck schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:15:
[...]

CRC zijn datapakketten die incorrect over je DSL verbinding zijn gegaan en dus opnieuw verzonden zijn. Je moet je hier niet druk om maken bij een snelle DSL verbinding. Zou Wanadoo jou lijn op 4Mbps zetten heb je er waarschijnlijk nihil omdat je dan maar 20% van de maximale capaciteit van die lijn gebruikt.

Nu gebruik je hem bijna 100% waarschijnlijk en dan kan er wel eens iets niet goed overkomen. Echter valt 1700 in het niets als je bedenkt dat je wellicht een 10.000 voud daarvan hebt verzonden en/of ontvangen. Die 1700 is wellicht 0.01% van alle pakketten als het al niet 0.001% is.

Mocht het aantal errors in een korte tijd met te-veel oplopen zal je modem vanzelf de lijn platgooien en hem opnieuw (op iets lagere snelheid) verbinden om het te voorkomen. Gezien je SNR van maar 2dB zou dat best wel eens kunnen gaan gebeuren. Blijf dan niet je LB herstarten want dan kom je in een circel terecht nattuurlijk wat je kan blijven herhalen.

Errors krijg je ook in overvloeden als je het niet correct/optimaal aansluit. Modem achter een lange verlengkabel in plaats van netjes bij de hoofdaansluiting of een aftakking aangesloten naar een (ongebruikte of gebruikte) aansluiting in huis etc.
Wat houd deze SNR in dan? Is deze waarde te verbeteren op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Compunologist schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:41:
[...]

Ik zal vast een voorbeeldbrief voor Wanadoo opstellen zoals ik die graag zou ontvangen per e-mail:

[...]

Zoiets? })
Je hoeft niets te doen!
Het starttarief geldt niet voor jou en anderen die in de aktieperiode 2005 het abo hebben afgesloten.
Mochten de kosten toch berekend worden, dan wijs je hun op de papieren overeenkomsten die je per post heb gehad na afsluiten van het abonnement en betaal je de starttariefkosten niet (die heb je wel bewaard he?). Je hoeft je abo niet op te zeggen (zou zonde zijn want wanadoo is echt goedkoopste aanbieder, maar je staat wel 100% in je recht om het wel te doen als je erop staat)

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 05-01-2006 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-06 08:07

HellBeast

Oh My GoT!

danda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:13:
[...]

Je hoeft niets te doen!
Het starttarief geldt niet voor jou en anderen die in de aktieperiode 2005 het abo hebben afgesloten.
Mochten de kosten toch berekend worden, dan wijs je hun op de papieren overeenkomsten die je per post heb gehad na afsluiten van het abonnement en betaal je de starttariefkosten niet (die heb je wel bewaard he?). Je hoeft je abo niet op te zeggen (zou zonde zijn want wanadoo is echt goedkoopste aanbieder, maar je staat wel 100% in je recht om het wel te doen als je erop staat)
Er staat toch in de voorwaarden dat ze zomaar veranderingen mogen doorvoeren? Waarom zou dit niet gelden voor een "actieperiode"?

Trouwens, die + - 3 euro extra zal mij niet naar een andere provider douwen, want ik ben best tevreden met 20mbit tegen deze maandprijs. De manier waarop dit gaat is alleen te sneaky. En er zijn heel veel "moraal-ridders" die nu echt hun abo gaan opzeggen. Niet echt slim van Wanadoo. Hadden ze beter anders aan kunnen pakken.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse!

Mouse!

?

danda schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 23:13:
[...]

Je hoeft niets te doen!
Beste Danda, nogmaals waar heb jij deze wijsheid vandaan?

In de algemene voorwaarden (artikel 2 lid 3) staat dat Wanadoo haar voorwaarden mag wijzigen, zij moet dit echter wel 30 dagen voordien melden d.m.v. brief of e-mail aan de klant. (Dit is niet gebeurd, maar dat wil niet zeggen dat het niet gaat gebeuren). De klant heeft dan de mogelijkheid om het contract te beeindigen.

Wanadoo is dus uiteindelijk wel instaat de voorwaarden en tarieven te wijzigen tijdens de looptijd van het contract.

Maar blijkbaar weet jij meer! Hoe en waar heb jij de wijsheid vandaan dat dit enkel gaat gelden voor nieuwe wanadooklanten (=>01-01-06).

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Laatst online: 03-10-2024
Heb mn toekostige advocaat (mn vriendin) eens naar de tarief verandering laten kijken.
Haar bevindingen zijn als volgt, in de algemene voorwaarden staat dat ze de variabele kosten mogen veranderen zonder dat je hierbij je contract mag opzeggen, dit mag alleen wanneer ze de vaste (abbonements) kosten veranderen.

Stukje uit de voorwaarden:

(7.1) Tenzij anders vermeld, zijn de door Wanadoo gehanteerde prijzen uitgedrukt in euro, inclusief BTW en exclusief eventuele andere uit wettelijke voorschriften voortvloeiende heffingen. De Klant is de volgende vergoedingen verschuldigd voor de Diensten:
d. Eventuele kosten in verband met het Modem, zoals bepaald in artikel 14.

(7.2) De Overeenkomst wordt aangegaan op grond van de daarbij vermelde tarieven als bedoeld sub a. en b. en met inachtneming van specifieke actievoorwaarden. De actuele tarieven voor de variabele kosten genoemd sub c. welke van tijd tot tijd kunnen worden aangepast zijn te raadplegen op de website van Wanadoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Niet online
Geinig hoor die almaar dikkere 'algemene' voorwaarden, maar dit soort zaken zijn gelukkig bij wet dwingend geregeld. Dwingend = alg vwn die hiervan afwijken zijn nietig. Bij prijsverhoging mag je opzeggen, punt. Tijd voor een andere advocaat wellicht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Artikel 7 Prijzen
(7.1) Tenzij anders vermeld, zijn de door Wanadoo gehanteerde prijzen uitgedrukt in euro, inclusief BTW en exclusief eventuele andere uit wettelijke voorschriften voortvloeiende heffingen. De Klant is de volgende vergoedingen verschuldigd voor de Diensten:
a. Eenmalige aansluitkosten indien van toepassing
b. Een vaste prijs per maand voor het abonnement
c. Eventuele variabele kosten gebaseerd op gebruik
(7.2) De Overeenkomst wordt aangegaan op grond van de daarbij vermelde tarieven als bedoeld sub a. en b. en met inachtneming van specifieke actievoorwaarden. De actuele tarieven voor de variabele kosten genoemd sub c. welke van tijd tot tijd kunnen worden aangepast zijn te raadplegen op de website van Wanadoo.
(7.3) Bij de bepaling van de hoogte van de verschuldigde bedragen geldt de administratie van Wanadoo als bewijs, behoudens tegenbewijs door de Klant.
(7.4) De Klant is verantwoordelijk voor de instandhouding van zijn aansluiting op een telecommunicatienetwerk, indien nodig voor toegang tot de Diensten . De kosten van het gebruik van dergelijke netwerken zijn voor rekening van de Klant en zullen door de betreffende aanbieder van telecommunicatiediensten rechtstreeks aan de Klant gefactureerd worden.
(7.5)Wanadoo is gerechtigd de voor de Diensten gehanteerde tarieven als bedoeld in artikel 7,1 b te wijzigen. Wanadoo zal de Klant op de hoogte stellen van tariefswijzigingen ten minste 28 dagen (vier weken) voordat deze wijzigingen ingaan. Indien de Klant niet instemt met een tariefwijziging is hij gerechtigd om de Overeenkomst telefonisch of schriftelijk te beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van een (1) maand.

Volgens de voorwaarden brengt Wanadoo zijn klanten dus enkel op de hoogte bij een wijziging van tarieven genoemd bij 7.1b (vaste prijs per maand voor abonnement).
Tarieven onder 7.1c kunnen altijd worden aangepast, zonder bericht van Wanadoo. ('De actuele tarieven voor de variabele kosten genoemd sub c. welke van tijd tot tijd kunnen worden aangepast zijn te raadplegen op de website van Wanadoo..')

Hoewel het in hun algemene voorwaarden staat, hoef het niet per definitie dan te betekenen dat het rechtsgeldig is. Weet iemand met ervaring of gedegen kennis wat wel en niet mag? (mensen die nog nooit een privaatrechtelijk boek hebben gelezen graag niet reageren)

Toch is het niet bepaald netjes, heb een e-mail naar Wanadoo en Tros Radar gestuurd.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
Simball schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 00:26:
Heb mn toekostige advocaat (mn vriendin) eens naar de tarief verandering laten kijken.
Haar bevindingen zijn als volgt, in de algemene voorwaarden staat dat ze de variabele kosten mogen veranderen zonder dat je hierbij je contract mag opzeggen, dit mag alleen wanneer ze de vaste (abbonements) kosten veranderen.

Stukje uit de voorwaarden:

Ik was te laat. ;)

Je vriendin concludeerd goed dat dit in de voorwaarden staat, dat ze niet vervolgd of dit bij wet verboden is jammer. Bijvoorbeeld, dwingend recht. Er zijn natuurlijk behoorlijk veel matige studenten die rechten studeren. :> (nofi!)

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
laten we nou niet in paniek raken en gewoon afwachten ....

en om voor die 0,04 cent starttarief een advocaat in te schakelen ............ })

En die wijsheid heb ik uit het feit dat het om een AKTIE-aanbod ging d.w.z. het geldt alleen in die periode voor die prijs, dat bedoelen ze dan ook in hun algemene voorwaarden, dat ze die zelf mogen veranderen, snappie

Dat geldt dus ook voor die IPOD (alleen geldig TIJDENS die aktie) en nu een philips DECT (alleen NU geldig) maar de prijzen zijn ook veranderd .... en dat mogen ze volgens hun algemene voorwaarden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:46
oh oh.. Ik zat net mn mail nog even door te graven:
Van Onderwerp Datum Grootte
Wanadoo Wijziging Algemene Voorwaarden 15/12/05 10:07 AM 12.4 kb
Betreft: Wijziging Algemene Voorwaarden

Geachte MoiZie en zo,

Per 14 januari 2006 wijzigt Wanadoo haar Algemene Voorwaarden. Wij hebben de belangrijkste wijzigingen voor u op een rijtje gezet:

* De volgorde van een aantal artikelen is veranderd. Dit is gedaan om de Algemene Voorwaarden overzichtelijker te maken. De artikelen staan nu in een logische volgorde.
* De Fair Use Policy is niet langer van kracht, dus deze is nu voor alle duidelijkheid ook volledig uit de Algemene Voorwaarden verdwenen.
* Artikel 2 (oud) is verdwenen en opgenomen als artikel 3.1.
* Artikel 13 (oud) over telefonie is geheel uit de Algemene Voorwaarden gehaald en nu opgenomen in de Aanvullende Voorwaarden Digitale Telefonie. Deze gelden alleen wanneer een abonnee ook internettelefonie bij Wanadoo afneemt. Wanneer de abonnee mobiele telefonie afneemt, gelden de Aanvullende Voorwaarden Mobiele Telefonie.

Klik hier om de aangepaste Algemene Voorwaarden te bekijken. U vindt hier ook de Algemene Voorwaarden zoals deze gelden tot 14 januari 2006.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo
Als ik die link volg kom ik wel degelijk op een site met starttarief....

http://www.wanadoo.nl/wanadoonl/voorwaarden/25165.html

Maar: LET GOED OP DE 2 ZWARTE LINKJES ONDERIN, voorwaarden vanaf.. voorwaarden voor!

Hoop dat dit helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Jammer dat de aanbieding van 22,50 is afgelopen (voor Family zonder telefonie). Nu 23,95 en dan een gratis Philips DECT telefoon. Ja, die wil ik helemaal niet. Nouja, dan wacht ik langer met overstappen tot er weer een fatsoenlijke aanbieding is. :P

Ik wil sowieso geen telefonie nemen, want ik haal die 5 euro per maand er niet eens uit. Met of zonder starttarief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Ok heb nu alle versies van de voorwaarden er even bij gepakt. Dus:

- voorwaarden tot 14 januari 2006
- voorwaarden na 14 januari 2006
- voorwaarden digitale telefonie (bestonden nog niet apart, gaan pas in na 14 januari 2006

Bevindingen:

Er spelen 2 zaken en niet 1. Het gaat om een tariefsverhoging én om een wijziging van de algemene voorwaarden. De tariefsverhoging en de wijziging van de algemene voorwaarden staan los van elkaar.

Je kunt het contract inderdaad opzeggen bij een wijziging van de algemene voorwaarden op basis van de artikelen 2.2 en 2.3. Het moet dan gaan om aanmerkelijke verzwaring van de verplichtingen of een wezenlijke afwijking van de dienstverlening. Als ik zo die nieuwe voorwaarden even doorlees, lijkt me daarvan geen sprake. Opzeggen wordt dus vrij lastig.

Bovenstaande betekent ook dat je op grond van de tariefswijziging niet kunt opzeggen. Zoals eerder in dit topic al is gezegd, staat in artikel 7.1 genoemd welke vergoedingen de klant verschuldigd is. Voor de starttarieven is dan 7.1 sub c van belang: Eventuele variabele kosten gebaseerd op het gebruik. In 7.2 staat nu dat die tarieven zonder mededeling van tijd tot tijd kunnen worden aangepast.

De crux zit hem nu volgens mij in het woord “eventuele”. Waarom staat dit woord niet bij artikel 7.1 a en b, maar wel bij c en d? Ik heb mijn contract nu niet bij de hand, maar ik kan me zo voorstellen dat ik ben overeengekomen dat ik geen starttarief betaal. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik er overheen heb gelezen dat ik “eventueel” wel een starttarief ga betalen. Die variabele kosten zien overigens niet alleen op starttarief. Hiermee kan ook een data-limiet worden bedoeldd. Als je die overschrijdt kun je bijvoorbeeld ook een bedrag per GB moeten betalen. Ook dat ben ik bij het aangaan van de overeenkomst niet overeengekomen, dus ook dat is niet van toepassing.

Met andere woorden: met het woord “eventuele” geeft Wanadoo aan dat het in principe mogelijk is dat er contracten worden afgesloten met starttarief (zoals nu dus na 1 februari 2006) en zonder starttarief (zoals mensen die al voor 8 december abonnee waren). (net zoals er later eventueel contracten kunnen worden afgesloten met datalimiet en zonder datalimiet)

Samengevat: als je voor 8 december abonnee was en er staat in het contract dat je geen starttarief verschuldigd bent, dan is er niks aan de hand. Als Wanadoo het dan toch in rekening brent, handelen ze in stijd met het contract en met de algemene voorwaarden. De situatie wordt wel iets anders als in het contract staat dat je een starttarief bent overeengekomen van 0,00 cent. Dan ben je immers wel overeengekomen dat je variabele kosten verschuldigd bent, maar dat die 0 bedragen. Dat zou dan een slimme zet geweest zijn van de jongens en meisjes van Wanadoo.

Ik heb het BW ook even niet bij de hand, maar ik zou graag inderdaad nog even een blik willen werpen op de zogenaamde grijze en zwarte lijst met betrekking tot de algemene voorwaarden. Hoewel het dus allemaal netjes is opgenomen, kun je je natuurlijk de vraag stellen of een beding waarin staat dat zonder melding vooraf de variabele kosten kunnen worden gewijzigd. Theoretisch gezien is het dan mogelijk dat ze per gesprek pak’m beet 10 euro starttarief kunnen vragen.

[ Voor 8% gewijzigd door kadoendra op 06-01-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152255

"Met andere woorden: met het woord “eventuele” geeft Wanadoo aan dat het in principe mogelijk is dat er contracten worden afgesloten met starttarief (zoals nu dus na 1 februari 2006) en zonder starttarief (zoals mensen die al voor 8 december abonnee waren).

Samengevat: als je voor 8 december abonnee was en er staat in het contract dat je geen startarief verschuldigd bent, dan is er niks aan de hand. Als Wanadoo het dan toch in rekening brent, handelen ze in stijd met het contract en met de algemene voorwaarden. De situatie wordt wel iets anders als in het contract staat dat je een starttarief bent overeengekomen van 0,00 cent. Dan ben je immers wel overeengekomen dat je variabele kosten verschuldigd bent, maar dat die 0 bedragen. Dat zou dan een slimme zet geweest zijn van de jongens en meisjes van Wanadoo. "
Als dit zo zou zijn houd dat dus in dat wij in het principe heel het jaar door de kans lopen op tarief aanpassingen?
Dat verontrust mij zeer, weer die kleine lettertjes he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WarPuppy schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:58:
Mijn verbinding is 14-12 opgeleverd, en nog geen ipodje? :(
iemand hier ervaring mee?
ja hier ook

15 dec opgeleverd en nog geen Ipodje gezien...

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Anoniem: 152255 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:19:
[...]

Als dit zo zou zijn houd dat dus in dat wij in het principe heel het jaar door de kans lopen op tarief aanpassingen?
Dat verontrust mij zeer, weer die kleine lettertjes he :(
Nou dat is dus de vraag. Je kunt het een beetje vergelijken met rentetarieven bij de bank voor bijvoorbeeld je spaarrekening of betaalrekening. Ook die worden regelmatig aangepast en de actuele tarieven vind je dan vaak op de website. Je bent dan echter wel overeengekomen dat je "een" rente verschuldigd bent (bij debet) of krijgt (bij je spaarrekening).

Om het nog duidelijker te maken: Er zijn 2 mogelijkheden:

- ik ben geen starttarief overeengekomen
- ik ben wel een starttarief overeengekomen, maar dan van 0 cent.

Dat lijkt het zelfde, maar dat is het dus niet.

In het laatste geval zou het dus inderdaad een beetje vervelend worden :O

[ Voor 8% gewijzigd door kadoendra op 06-01-2006 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 161862 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:21:
[...]

ja hier ook

Het werkte 5 dec, officiele opleverdatum 19 dec, iPodje vorige week ontvangen (Ehv)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je bent het volgende starttarief overeengekomen. "gratis" en gratis is niet variabel.

0.00 daarintegen kan wel variabel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Initial G

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Anoniem: 161862 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:21:
[...]

ja hier ook

26 november "opgeleverd" en nog geen iPod, ook nog geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103367

Uit de helpdesk van Wanadoo!
Mag Wanadoo zomaar een tariefwijziging doorvoeren?

Vraag
Mag Wanadoo zomaar een tariefwijziging doorvoeren?

Antwoord
Ja, dit is zo bepaald in de Algemene Voorwaarden voor Wanadoo Abonnementen. Wel dient Wanadoo u minimaal 30 dagen van tevoren op de hoogte te stellen. Dit is gebeurd via een aan u verstuurde e-mail.

Indien u niet akkoord gaat met de tariefswijziging, bent u gerechtigd om de overeenkomst telefonisch of schriftelijk te beëindigen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Kennelijk kennen ze dan hun eigen voorwaarden niet goed. Of ze zijn hier niet volledig. In de voorwaarden staat namelijk dat je alleen kun opzeggen bij wijzigingen van de tarieven genoemd onder 7.1 sub b (de abonnementsprijs). Voor starttarieven geldt dit dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MoiZie schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:46:
oh oh.. Ik zat net mn mail nog even door te graven:
[...]
Ik heb het mailtje dat MoiZie heeft ontvangen (evenals alle andere Wanadoo's leden lijkt me) ook al sinds 14 december in m'n mailbox. Dus wat het probleem precies is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888

Ik wil ook wanadoo bestellen maar zit nog steeds met dat vpn geneuzel... ik wil vanaf me thuis straks inloggen op het werk (cisco pix met esp protocol) en wil zeker weten of dit werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
LoneGunman schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 10:57:
[...]

Ik heb het mailtje dat MoiZie heeft ontvangen (evenals alle andere Wanadoo's leden lijkt me) ook al sinds 14 december in m'n mailbox. Dus wat het probleem precies is....
Dat mailtje heeft helemaal niks met het probleem te maken. Het wijzigen van de starttarieven heeft niets met het wijzigen van de algemene voorwaarden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:00:
Ik wil ook wanadoo bestellen maar zit nog steeds met dat vpn geneuzel... ik wil vanaf me thuis straks inloggen op het werk (cisco pix met esp protocol) en wil zeker weten of dit werkt..
ik gebruik secureclient (checkPoint) en dat werkt in de visitor mode goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en dat draai je dan thuis.zodat je vanaf je werk naar thuis kan.. of andersom?

Bij moet moet het dus van thuis naar werk zijn..(outgoing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8888 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:17:
en dat draai je dan thuis.zodat je vanaf je werk naar thuis kan.. of andersom?

Bij moet moet het dus van thuis naar werk zijn..(outgoing)
Secureclient thuis, dus outgoing.
het werkt overigens alleen in de visitor mode met Wanadoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vriend van me heeft ook wanadoo family, ik ga daar maar eens langs om te testen :P De kortste klap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 13:35
Tja, ik zie het als volgt. Ik ben een jaar contract aangegaan met wanadoo met de voorwaarden dat telefonie gratis was.
Dus ze mogen het helemaal niet wijzigen. Dan was het geen jaar abbo geweest met de garantie dat de telefonie gratis is.
Dan zijn er 2 opties, oftewel gaat het voor de abbo's met deze voorwaarden simpelweg niks veranderen.
Oftewel wanadoo compenseerd elke maand voor elk gesprek de extra start tarief kosten.

Feitelijk komt dit op hetzelfde neer.

Het kan echter nooit zo zijn dat je in dit geval een jaarcontract afsluit en vervolgens wordt bestolen door wanadoo. Want in feite gebeurd er niks anders.

Dus ik ga er van uit dat er niks veranderd, kan ook niet. Als dit wel gebeurd dan zeg ik de telefonie op, simple as that. Zoveel bellen we niet, en dan zou het duurder worden als eerst met KPN. Helaas voor wanadoo, dat gaat dus niet gebeuren.
In feite kan ik er zelfs voor kiezen om de gehele internet verbinding de deur uit te doen. Immers heb ik één contract ondertekent voor deze gecombineerde service. Wijzingen van een deel ervan geeft mij het recht om dit contract te ontbinden. Ongeacht wat er in wanadoo's voorwaarden staan.

[ Voor 17% gewijzigd door KBDE op 06-01-2006 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

pfff, staat dat ie geldig is voor abbos vanaf 8 december. mijn lijn was 7 december opgeleverd, alleen zou deze 24november opgeleverd moeten zijn. wat nou als ik de lijn 9 december had ontvangen omdat wanadoo problemen had met levering livebox??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmiv
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-04 19:57
Wordt poort 25 nou nog steeds geblocked door Wanadoo. Wil binnenkort klant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmiv
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-04 19:57
Inkomend poort 25 en uitgaand poort 25 geblocked? Of beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLeddert
  • Laatst online: 20-05 12:15

SLeddert

SLeddert

tweakmiv schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:04:
Inkomend poort 25 en uitgaand poort 25 geblocked? Of beide?
Ze zijn beide geblocked.

Maar wie kan mij vertellen of Wanadoo over een mail-relay beschikt of niet ? :o

Karsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenie
  • Laatst online: 16:47
Poort 25 is zowel in als out niet geblocked.
Dit is een fabel en mag na ongeveer 10 keer gevraagd te zijn ook wel in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23677

koenie schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:22:
Dit is een fabel en mag na ongeveer 10 keer gevraagd te zijn ook wel in de startpost.
Alleen poort 25 naar buiten is geblocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23677

Anoniem: 23677 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:19:
[...]

Alleen poort 25 naar buiten is geblocked
Om toch iets te doen aan de steeds grotere hoeveelheden spam en virussen, neemt de isp een drastische maatregel: het blokkeren van het uitgaande verkeer via poort 25. Hierdoor moet de hoeveelheid spam en virussen die via het netwerk van Wanadoo worden verstuurd sterk worden verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Niet online
SYQ schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:50:

pfff, staat dat ie geldig is voor abbos vanaf 8 december. mijn lijn was 7 december opgeleverd, alleen zou deze 24november opgeleverd moeten zijn. wat nou als ik de lijn 9 december had ontvangen omdat wanadoo problemen had met levering livebox??
Volgens Wanadoo helpdesk geldt het voor alle abonnee's.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155105

Hee, een leuke link om een livebox draadloos te maken (misschien was het allang bekend, maar toch)..

http://rootshell.be/~uhro/livebox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_hardste
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09-2024
Anoniem: 8888 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 11:00:
Hi..

Ik ben even 2 dagen weg geweest voor werk dus niet kunnen antwoorden.
Als de clientsoftware die VPN verbinding opbouwd op basis van ESP, zou het (volgens hetgeen het modem meldt) het ESP protocoll niet doorlaten. De standaard policy staat op only UDP/TCP, maargoed als je iemand kent die het al heeft is dat de beste manier om te testen natuurlijk..

P.s. laat wel even weten wat de uitkomst is he ;)

Wat je niet probeert, lukt je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
koenie schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:22:
Bij mij was poort 25 incoming geblokkeerd tot vorige week, daarna opeens niet meer.
Poort 25 outgoing is weinig interessant aangezien de IP-ranges van wanadoo adsl zeer waarschijnlijk bekend zijn als dynamisch, en dus door veel mailservers geweigerd worden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Anoniem: 155105 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 16:06:
Hee, een leuke link om een livebox draadloos te maken (misschien was het allang bekend, maar toch)..

http://rootshell.be/~uhro/livebox/
Kan het met ieder PCMCIA kaart? Anders moet je alsnog die van wanadoo bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155105

De schrijver heeft het met een Sitecom (de ASUS WL-107g) gedaan en werkt perfect.
Anderen lukte het niet, vandaar dat hij een zeer mooie en duidelijke handleiding heeft gemaakt.

Let ook op de laatste bladzijde:
Indien een monteur komt of dat de Livebox terug moet, dan moet je hem "terugzetten".

Ook dit staat beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Anoniem: 155105 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:54:
De schrijver heeft het met een Sitecom (de ASUS WL-107g) gedaan en werkt perfect.
Anderen lukte het niet, vandaar dat hij een zeer mooie en duidelijke handleiding heeft gemaakt.

Indien een monteur komt of dat de Livebox terug moet, dan moet je hem "terugzetten".
Bedankt voor de uitleg :)

[ Voor 8% gewijzigd door Zhadum op 06-01-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
KBDE schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 12:38:
Tja, ik zie het als volgt. Ik ben een jaar contract aangegaan met wanadoo met de voorwaarden dat telefonie gratis was.
Dus ze mogen het helemaal niet wijzigen. Dan was het geen jaar abbo geweest met de garantie dat de telefonie gratis is.
Dan zijn er 2 opties, oftewel gaat het voor de abbo's met deze voorwaarden simpelweg niks veranderen.
Oftewel wanadoo compenseerd elke maand voor elk gesprek de extra start tarief kosten.

Feitelijk komt dit op hetzelfde neer.

Het kan echter nooit zo zijn dat je in dit geval een jaarcontract afsluit en vervolgens wordt bestolen door wanadoo. Want in feite gebeurd er niks anders.

Dus ik ga er van uit dat er niks veranderd, kan ook niet. Als dit wel gebeurd dan zeg ik de telefonie op, simple as that. Zoveel bellen we niet, en dan zou het duurder worden als eerst met KPN. Helaas voor wanadoo, dat gaat dus niet gebeuren.
In feite kan ik er zelfs voor kiezen om de gehele internet verbinding de deur uit te doen. Immers heb ik één contract ondertekent voor deze gecombineerde service. Wijzingen van een deel ervan geeft mij het recht om dit contract te ontbinden. Ongeacht wat er in wanadoo's voorwaarden staan.
Gezien de online-factuur, zal het starttarief wel worden berekend, maar voor degenen die in de aktieporiode het abonnement hebben afgesloten zal deze weer als korting worden afgetrokken :)

Kijk maar naar de on-line factuur van januari. Ze berekenen de normale kosten en de kortingen die bij de aktie behoren worden weer afgetrokken van de normale kosten en zo kom je aan je aktietarief.

[ Voor 3% gewijzigd door danda op 06-01-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsiev
  • Laatst online: 29-05 14:52
Anoniem: 155105 schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 21:54:

Ook dit staat beschreven.
Zijn er mischien nog meer mensen die wireless aan het werken hebben gekregen
met een eigen kaart ?
Mischien iets voor de topicstart
Ben hier bij een vriend met 2 verschillende kaarten die het beide niet doen.

- Belkin f5d7010 , die doet helemaal niks, zelfs geen powerled

- linksys wpc54g, geeft wel een pwrled aan , maar wordt niet herkend door
de livebox
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.