[Wanadoo]ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel VII) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124795

alles is hier goed aangesloten, maar hij geeft toch steeds aan dat ik een downstream heb van 4156 kb..... die ene hierboven haalt nog 8, ik haal maar 4??

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 124795 op 09-01-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 11:54
-CKY2K- schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:45:
[...]

Alles zit optimaal hier, enige wat ik na kan kijken is het draadje wat vanuit de binnenkant van mijn ISRA naar mijn livebox loopt...verder deed alles het met demon 8Mbit foutloos! :'(

EDIT: Ik weet dat die snelheden geen garanties zijn, maar andere mensen hier zitten verder van de centrale en halen wel 15Mbit...mag ik toch wel minstens 11-12 halen en niet 8... :(
Niemand kan je vertellen of die lijnlengte gelijk zijn, en zeker de kwaliteit kan anders zijn van beide lijnen. Als ik die demping zo zie is die lijn veel langer dan jij denkt, zeker wel 1000m langer. En misschien klopt het bij 'die ander' wel redelijk de geschatte lengte.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 09-01-2006 23:06 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141257

niemand hier een antwoord op :'(
Ik had een tijdje geleden voor me overstap naar wanadoo een ftp server van bulletproof draaien nooit geen problemen. Nu echter wil hij wel inloggen maar opent de map niet blijft op zoeken staan vindt dus de bestanden niet( binnen het netwerk geen problemen dan kan ik de bestanden dus wel zien). heb echter alles goed gedaan volgensmij. porten geforward naar des betreffende pc. bulletproof op deze manier geconfugreerd: http://forum.fok.nl/topic/513172.
in de livebox porten 4999-5011 open gegooit via: http://home.wanadoo.nl/hpoort/GoT/wanadoo/livebox.html. firewall windows uitgezet.

edit: meer info.

weet iemand wat ik aan het probleem kan doen alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:59

Lightah

Strikes Again

Heb je je externe ip op je nieuwe ip ingesteld en niet nog steeds op je oude ip adres?

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141257

Lightah schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:29:
[...]

Heb je je externe ip op je nieuwe ip ingesteld en niet nog steeds op je oude ip adres?
nee dat heb ik opnieuw ingesteld nu gewoon me wanadoo ip adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 11:54
1005 reacties en netjes een volgeling.

Deze gaat dicht en we gaan in de nieuwe lekker verder!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.