Gelukkig is mijn 2e analoge telefoonaansluiting wel vrij van ADSL dus ik neem aan dat het gewoon de normale 2 a 3 weken gaat duren zoals ze bij Wanadoo schatten. Wel erg matig in ieder geval dat je al zo lang zit te wachten. Ik dacht dat het onderhand toch wel in orde was als je een telco migratie wil uitvoeren, blijkbaar valt dit dus nog tegen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 december 2005 @ 12:22:
[...]
Ik raad het je af, ik zit al dik 3 maanden te wachten op mn aansluiting.
ze halen wel geld van je rekening, je kan bellen met ze wat je wil maar ze doen niets.
ook op aangetekende brieven wordt niet gereageerd. al met al geen service geen verbinding en opzeggen kan je bij ze blijkbaar al helemaal niet ook al houden hun zich niet aan de overeenkomst.
als reactie krijg je te horen dat JIJ een overeenkomst bent aangegaan maar dat hun de afspraken niet nakomen maakt blijkbaar niet uit.
kortom, wanadoo is gewoonweg kut.
en het vervelendste is nog wel dat je geen andere adsl provider kan nemen omdat hun het telcodomain vasthouden.
........................................................................................................................................................