Ik had een berichtje geplaatst in [rml][ Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [ Deel 3][/rml] en die is plots verdwenen. Was gewoon een vraagje met betrekking tot bepaalde software en Vista. Ik heb verder ook geen berichtje mogen ontvangen van een moderator met de reden waarom mijn bericht weg is.
Oy, Windows? Ich bin ein Appler.
[ Voor 96% gewijzigd door FirePuma142 op 19-06-2006 11:17 ]
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik wordt gediscrimineerd
Nog nooit last gehad met een modje, nog nooit een reply van mij getrashed ofzo
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
@rickstar: dat topic staat niet in Windows Clients; waar dit topic voor bedoeld is 
Je hebt waarschijnlijk meer kans als je de betreffende moderator ff mailtelevator schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 10:26:
Dit geld uiteraard enkel voor topics in Windows Operating Systems- voor andere subfora gelden andere policies
Waarom heeft het wk dan een eigen thread gekregen? Kan toch net zo goed ook in nieuws en sport? Als het afgelopen is gaat het toch daar weer naar terug, en vinden alle laten nabeschouwingen daar plaats.Spider.007 schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:23:
[...]
[...]
Wat is er mis met die vragen in WOS; waar ze horen? Ze zijn ook voor later en voor anderen nuttig; dus deze vragen op een speciale plaats neerzetten dient geen enkel nut mijns inziens
Waar het dus om gaat, is dat alles overzichtelijk in een thread kan plaats vinden, heerst er ook geen onduidelijkheid wat je nou precies moet doen. In het vista topic plaatsen of een nieuw topic. Blijkbaar is dit nog erg onduidelijk, voor wat voor reden dan ook, omdat het vista topic om de 3 dagen dicht zit
Zoals hierboven ook al gezegd gaat dit topic enkel over moderaties van WOS en niet over moderaties in andere fora
Het probleem dat men massaal technische vragen in een ervaring topic post, los je niet op door een heel nieuw subforum te openenDaannO schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:10:
Waar het dus om gaat, is dat alles overzichtelijk in een thread kan plaats vinden, heerst er ook geen onduidelijkheid wat je nou precies moet doen. In het vista topic plaatsen of een nieuw topic. Blijkbaar is dit nog erg onduidelijk, voor wat voor reden dan ook, omdat het vista topic om de 3 dagen dicht zit
Het gaat er idd niet om, dat dat topic schoner wordt gehouden. Maar wel dat het allemal wat overzichtelijker wordt. Dat zou een thema forum volgens mij dan ook kunnen oplossen, volgens mij is dat de gedachte achter het wk forum.elevator schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:14:
[...]
Zoals hierboven ook al gezegd gaat dit topic enkel over moderaties van WOS en niet over moderaties in andere fora
[...]
Het probleem dat men massaal technische vragen in een ervaring topic post, los je niet op door een heel nieuw subforum te openen
Je vind de huidige Vista topics niet genoeg opvallen in WOS ? Oftewel - wat moet er precies overzichtelijkre worden dan?
Het is idd niet onoverzichtelijk, na even goed gekeken te hebben, komt wel omdat iedereen een tag gebruikt in zijn titel. Dat is weer een andere discussie. I rest my caseelevator schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:21:
Je vind de huidige Vista topics niet genoeg opvallen in WOS ? Oftewel - wat moet er precies overzichtelijkre worden dan?
Kunnen we hier geen topic voor starten?:
"Welke steekwoorden gebruik ik bij mijn probleem?"
Ik zie liever dat mensen zelf nadenken dan dat wij dat voor hen in een topic gaan doen even wat steekwoorden bij je topic bedenken kan niet zo moeilijk zijn.FerdiV schreef op maandag 17 juli 2006 @ 17:58:
Kunnen we hier geen topic voor starten?:
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
[rml][ Vista] Het grote Vista Ervaringen Topic [ Deel 3][/rml]
Het is echter de laatste pagina's een walhalla geworden voor technische vuilnis vragen terwijl het een ervaringen topic behoort te zijn. Kan er in de thread beter gemod gaan worden (en evt. nadenken over splitsing in ervaringen en een groot-vragen thread) en verder dat de mod van het topic/subforum zijn verklaring kan geven van de huidige situatie ondanks een duidelijk beleid (zie de warning bij quickreply).
Prettig lezen en discussieren over de nieuwe Vista en al haar nieuwe features en performances is er in deze thread nu niet meer bij.
.Let even op:
De publieke beta 2 van Vista is op 8 juni 2006 uitgegeven. Nieuwere versies zijn nog steeds private en vragen om download locaties daarvan is niet toegestaan.
Beperk dit topic tot ervaringen, tips en trucs, en geruchten.
Als je een technische vraag hebt (bv: Mijn video driver werkt niet), lees dan even dit topic en [Vista] Het grote Vista Topic (voorheen Longhorn) door en lees even de andere Vista topics door in dit forum - kom je er niet uit open dan een *nieuw topic*. Ga dit topic niet vervuilen met je technische vraag
Pure technische 'probleem vragen' worden vanaf nu verwijderd en je krijgt hier een waarschuwing voor
Het is echter de laatste pagina's een walhalla geworden voor technische vuilnis vragen terwijl het een ervaringen topic behoort te zijn. Kan er in de thread beter gemod gaan worden (en evt. nadenken over splitsing in ervaringen en een groot-vragen thread) en verder dat de mod van het topic/subforum zijn verklaring kan geven van de huidige situatie ondanks een duidelijk beleid (zie de warning bij quickreply).
Prettig lezen en discussieren over de nieuwe Vista en al haar nieuwe features en performances is er in deze thread nu niet meer bij.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2006 22:53 ]
Ik vind het wel meevallen op dit moment? Echt technische vragen worden vrij structureel weggeedit of verwijderd - wat algemene vragen lopen er tussen door maar dat kan natuurlijk geen kwaad 
Heb je concrete - recente - posts die jij als techvraag bestempt ?
Heb je concrete - recente - posts die jij als techvraag bestempt ?
Merge met Oneens met een actie van een moderator? trouwens, daar horen dit soort zaken thuis
Omdat ik nergens een contact optie zie plaats ik hem hier.
Zojuist is Windows 2003 Remote Desktop vraagje gesloten van mij.
Mijn vraag is ALLEEN of ik bij de goede policy aan het kijken ben ivm een bepaald gebruiksrecht. Of de verdere configuratie of whatever wel in orde is vroeg ik geen hulp bij.
Dan zou ik te weinig info geven? Hoezo te weinig? Ik zeg wat ik heb, wat ik gedaan heb en wat ik wil weten. Welke info zouden jullie missen? Ik hoef alleen te weten waar dit gebruiksrecht vandaan komt.
Voordat ik ook maar verdere info kan geven zit de thread dicht met de mededeling 'SFJ' wat dan dan ook weer mogen betekenen ... ..
Ik wil graag volledige info geven maar dan moet ik wel weten wat jullie willen weten? En lezen; uiteraard lees ik info. Boeken webpages en meer. Ik duik er niet zomaar in zonder research.
Dit mag per mail als jullie dat liever hebben..
Zojuist is Windows 2003 Remote Desktop vraagje gesloten van mij.
Mijn vraag is ALLEEN of ik bij de goede policy aan het kijken ben ivm een bepaald gebruiksrecht. Of de verdere configuratie of whatever wel in orde is vroeg ik geen hulp bij.
Dan zou ik te weinig info geven? Hoezo te weinig? Ik zeg wat ik heb, wat ik gedaan heb en wat ik wil weten. Welke info zouden jullie missen? Ik hoef alleen te weten waar dit gebruiksrecht vandaan komt.
Voordat ik ook maar verdere info kan geven zit de thread dicht met de mededeling 'SFJ' wat dan dan ook weer mogen betekenen ... ..
Ik wil graag volledige info geven maar dan moet ik wel weten wat jullie willen weten? En lezen; uiteraard lees ik info. Boeken webpages en meer. Ik duik er niet zomaar in zonder research.
Dit mag per mail als jullie dat liever hebben..
[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 30-07-2006 17:48 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Ik heb even de titel van het subforum in de titel gezet. Zodoende weten de mods ook wie er naar moet kijken.
Sfj is een geheime code voor de mods.
Sfj is een afkorting die Sanfranjake gebruikt voor zijn nick. Ik denk dat je het best even contact met hem op kunt nemen.
Sfj is een geheime code voor de mods.
Kijk, dat is een duidelijk antwoord. Thx.
Moet ik hem dan een mailtje sturen of is er ook een contact optie zoals PB?
Moet ik hem dan een mailtje sturen of is er ook een contact optie zoals PB?
[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 30-07-2006 18:02 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
PB wordt morgen pas met de introductie van React 1.9.4 actief. Ik denk dat het sneller afgehandeld is als je een email stuurt naar sanfranjake apenstaartje tweakers.net stuurt.
Verwijderd
Sterker nog, we hebben daar een mooi topic voor:
Feedback topic WSS
En SFJ had het topic al gesloten terwijl ik nog aan het reageren was
Feedback topic WSS
En SFJ had het topic al gesloten terwijl ik nog aan het reageren was
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2006 18:06 ]
De reden waarom ik het topic gesloten heb is dat ik totaal niet zie wat er nou eigenlijk aan de hand is, zoals bijvoorbeeld de exacte foutmelding waar het om gaat.
Daarmee had je ongetwijfeld wel een hoop gevonden in je zoektocht. Aangezien we je er in het verleden ook al een aantal malen op hebben gewezen dat je zelf wat meer inzet moet tonen.
Je had bijvoorbeeld ook de productinformatie over Windows kunnen lezen om er achter te komen dat er een speciale serverrol is die dit mogelijk maakt.
Als je er geen bezwaar tegen hebt zou ik dit topic graag willen mergen met Feedback topic WSS omdat dat topic speciaal voor dit soort onderwerpen bestaat
Daarmee had je ongetwijfeld wel een hoop gevonden in je zoektocht. Aangezien we je er in het verleden ook al een aantal malen op hebben gewezen dat je zelf wat meer inzet moet tonen.
Je had bijvoorbeeld ook de productinformatie over Windows kunnen lezen om er achter te komen dat er een speciale serverrol is die dit mogelijk maakt.
Als je er geen bezwaar tegen hebt zou ik dit topic graag willen mergen met Feedback topic WSS omdat dat topic speciaal voor dit soort onderwerpen bestaat
edit:
1: als het eventueel je voorkeur geniet mag je me ook mailen
1: als het eventueel je voorkeur geniet mag je me ook mailen
edit:
2: gemerged
2: gemerged
[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 01-08-2006 20:04 ]
Heb je een concreet voorbeeld / topic waar je het over wilt hebben?
[Serie] Manhunter (Prison Break - Seizoen 2) *spoilers*
Serie heet nog gewoon Prison Break.. Alleen de eerste episode heette Manhunt.. Ben het dus niet eens dat de moderator dit aangepast heeft..
Serie heet nog gewoon Prison Break.. Alleen de eerste episode heette Manhunt.. Ben het dus niet eens dat de moderator dit aangepast heeft..
En dat hoort is WOS?cls schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:22:
[Serie] Manhunter (Prison Break - Seizoen 2) *spoilers*
Een algemene bespreking van de moderatie in Windows Clients mag natuurlijk ook maar is misschien beter geschikt in een apart topic
[ Voor 17% gewijzigd door DaannO op 22-08-2006 21:28 ]
Ohhh my bad.. Ik keek niet in welk subforum hij stond.. Dacht dat het een algemeen topic was. Dat mag er overigens imo ook wel komen
Wat voor jou eerlijk is, is voor de ander niet eerlijk. Het is een kwestie van hoe je tegen aan kijkt. Aangezien je zelf met een onderbouwing aan kwam van niks, liep de discussie scheef. Dat is geen onderdrukken, maar een einde maken aan niet nuttige discussie die niet eindigt.silverfaustx schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:04:
ik merk dat eerlijke meningen worden onderdrukt hier
Het ging dus om dit onderwerp: Windows Update KB917422 geeft errors niet installen !
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
was geen discussie maar n bug report 
maarja had me eigen niet offtopic moeten slepen door die andere trolls, was niet echt goed wakker toen

maarja had me eigen niet offtopic moeten slepen door die andere trolls, was niet echt goed wakker toen
[ Voor 57% gewijzigd door silverfaustx op 22-08-2006 23:23 ]
Verwijderd
Dat was bug report in de trant van: Hij doet het niet. Op de vragen en argumenten die vervolgens aangedragen werden gaf jij als enige antwoord: Google, en antwoorden als:
Dat is natuurlijk geen manier van discussieren en beargumenteren en het topic liep meer uit in een Ja SP2 draait goed tegen jouw: SP2 is k.u.t. Vandaar dat ik er een slotje aangehangen hebik weet alles van pc's heb niemand anders er voor nodig
blijf jij maar op je sp2 jouw feest, ik weet wel beter
Tja, het topic verzandde nogal gauw in een 'wellus/nietus' discussie, en ik neem aan dat we al jaren volwassen genoeg zijn om ook in een fatsoenlijk discussie te kunnen plaatsnemen, met argumenten die onderbouwd worden ipv zo hard mogelijk schreeuwen over wie gelijk heeft.
Signature
Verwijderd
Ben het niet eens met et sluiten van mijn topic [InDesign installatieprobleem (serial)].
Toegegeven, het is illegaal. Ik denk er echter over om het hele pakket te gaan kopen en ik wil het eerst graag even testen. Het blijft illegaal, maar ik vind het in dit geval wel geoorloofd en daarom onterecht dat mijn topic dicht zit...
pwease?
Toegegeven, het is illegaal. Ik denk er echter over om het hele pakket te gaan kopen en ik wil het eerst graag even testen. Het blijft illegaal, maar ik vind het in dit geval wel geoorloofd en daarom onterecht dat mijn topic dicht zit...
pwease?
Het is meer dan logisch dat wij niet helpen met zulke praktijken. Hebben wij de garantie dat je het gaat kopen dan? En zo en zo is het niet de bedoeling dat je iets gaat testen met een illegale copy, daarvoor heb je demo`s
Tjah, copyright wetten zijn ook niet lief, maar erg noodzakelijk in deze samenleving. Daar hebben we ons simpel weg aan te houdenVerwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:35:
Dat is ook wel zo, maarja.. demo's zijn meestal kut..
Verwijderd
Dat is waar. En ze hebben daar bij Adobe een nette trialversie van 30 dagen. Gaan we dat maar even proberen...
Ik zat even door de slotjes te bladeren, maar dit topic: Aanpassen redirect folder door andere policy is wel erg snel gesloten. Ik ben het er helemaal mee eens dat TS een betere OP kan maken met zaken die hij al reeds gedaan heeft e.d. maar het hoeft niet meteen een gpupdate te zijn zoals modje zegt..
Boeien eigenlijk..
Boeien eigenlijk..
Inderdaad, de oplossing hoeft niet per se 'gpupdate' te zijn - ik gok dan ook dat sanfranjake het meer bedoelde als 'heb je zelfs gpupdate niet geprobeerd'
Verwijderd
wat een heerlijke topic om te lezen als je je dood verveelt
[ Voor 43% gewijzigd door Spider.007 op 05-09-2006 09:08 ]
Ik zie in elk topic wel de opmerking 'wat heb je zelf al geprobeerd' en een verwijzing naar de policy voorbij komen. Persoonlijk vind ik dat behoorlijk storend en in de meeste gevallen mis ik de info nog niet eens.
Persoonlijk vind ik het zelfs vervuiling van GoT veroorzaken, aangezien ik vaak als ik aan het zoeken ben, alleen maar in topics terecht kom waar de vraag niet wordt beantwoord, maar waar een of beide bovenstaande opmerkingen te vinden zijn.
Ik snap ook wel dat jullie het niet met me eens gaan zijn, maar ik weet zeker dat er meer mensen er zo over denken ('buiten' wordt GoT er zelfs lichtelijk om uitgelachen soms). Volgens mij kunnen de meeste vragen best beantwoord worden zonder dat er dergelijke opmerkingen van mods volgen waardoor topicstarters zich weer moeten gaan lopen verdedigen.
Persoonlijk vind ik het zelfs vervuiling van GoT veroorzaken, aangezien ik vaak als ik aan het zoeken ben, alleen maar in topics terecht kom waar de vraag niet wordt beantwoord, maar waar een of beide bovenstaande opmerkingen te vinden zijn.
Ik snap ook wel dat jullie het niet met me eens gaan zijn, maar ik weet zeker dat er meer mensen er zo over denken ('buiten' wordt GoT er zelfs lichtelijk om uitgelachen soms). Volgens mij kunnen de meeste vragen best beantwoord worden zonder dat er dergelijke opmerkingen van mods volgen waardoor topicstarters zich weer moeten gaan lopen verdedigen.
Groetjes, FaceDown.
Zoals je weet is het op GoT natuurlijk de bedoeling dat men zelf inzet toont, dat wij dat moeten vragen in een topic is soms inderdaad jammer 
Ik snap alleen niet zo goed wat je dan liever zou zien - dat wij die mensen er niet meer op aanspreken bijvoorbeeld?
Ik snap alleen niet zo goed wat je dan liever zou zien - dat wij die mensen er niet meer op aanspreken bijvoorbeeld?
Vast wel, maar niet op dit forum 
Dit is een discussieforum, geen helpdesk, vandaar dat er geen ruimte is voor korte, snelle vragen.
Dit is een discussieforum, geen helpdesk, vandaar dat er geen ruimte is voor korte, snelle vragen.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:01:
en blaataap is er dan niet ergens iets voor korte vragen??
offtopic:
Het is er wel, maar daar moet je wel wat voor doen:
Eerst ga je naar de volgende pagina: http://shop.tweakers.net/abonnement
Neem je even alles rustig door, en nadat je hebt betaald krijg je toegang tot een forum waarin het volgende topic is:
Het grote stel-hier-je-kleine-vragen topic
Daar kan je de meeste kleinen vragen kwijt. Ik zie je snel
Het is er wel, maar daar moet je wel wat voor doen:
Eerst ga je naar de volgende pagina: http://shop.tweakers.net/abonnement
Neem je even alles rustig door, en nadat je hebt betaald krijg je toegang tot een forum waarin het volgende topic is:
Het grote stel-hier-je-kleine-vragen topic
Daar kan je de meeste kleinen vragen kwijt. Ik zie je snel
Verwijderd
ik ben het eens met de actie van elevator in mijn topic [VISTA]Serial Key Kwijt... maar hij had het topic wel open mogen laten... echt binnen 5 minuten
komt ie ook nog met een reactie van: je kan volgens mij toch gewoon weer een key aanvragen ---> als dat zo is kan hij toch ook wel even vermelden waar? waarom zou je anders denken dat ik dan daarvoor een topic ga aanmaken?
okay okay... het was fout van mij dat ik een key aan het vragen was... en was ook van plan direct dat te gaan aanpassen toen iemand daar met een reactie over kwam... maar voordat ik de kans kreeg om dat te doen heeft ie mijn (foute) post al aangepast en het topic al gesloten...
no flame intended btw... maar aub de volgende keer iets langer wachten als 10sec voor dat je een topic afsluit????
okay okay... het was fout van mij dat ik een key aan het vragen was... en was ook van plan direct dat te gaan aanpassen toen iemand daar met een reactie over kwam... maar voordat ik de kans kreeg om dat te doen heeft ie mijn (foute) post al aangepast en het topic al gesloten...
no flame intended btw... maar aub de volgende keer iets langer wachten als 10sec voor dat je een topic afsluit????
Ehm - ik moet dus wachten met het sluiten van een fout topic totdat jij je antwoord ontvangen hebt, terwijl jij heel goed weet dat dit soort vragen niet toegestaan zijn op GoT? 
Verder - [Vista] Lees hier voor je een vraag over Vista stelt al gelezen?
Verder - [Vista] Lees hier voor je een vraag over Vista stelt al gelezen?
Verwijderd
neej... wist niet eens dat ie er was 
maar heb je zelf dat linkje al eens geprobeert??? werkt niet meer he???
iig bedankt
(Doh... staat ie gewoon bovenaan
)
iig bedankt
(Doh... staat ie gewoon bovenaan
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 11:36 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:33:
neej... wist niet eens dat ie er was
iig bedankt
offtopic:
Je bedoelt dit linkje?
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx
Als je omlaag gaat waar je (in dit geval RC1) kan downloaden, en je je location moet kiezen, dan moet je inloggen en krijg je volgens mij je key.
Maar dit is offtopic voor dit topic, in ieder geval
Je bedoelt dit linkje?
http://www.microsoft.com/windowsvista/getready/preview.mspx
Als je omlaag gaat waar je (in dit geval RC1) kan downloaden, en je je location moet kiezen, dan moet je inloggen en krijg je volgens mij je key.
Maar dit is offtopic voor dit topic, in ieder geval
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hoe bedoel je "werkt niet meer"? Ik krijg net de zoveelste key voor Vista RC1 op m'n scherm getoverd hoor?
Verwijderd
elevator schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:37:
Hoe bedoel je "werkt niet meer"? Ik krijg net de zoveelste key voor Vista RC1 op m'n scherm getoverd hoor?
offtopic:
kweet niet hoor
reboot gedaan... nog steeds niets... al mijn proggies gesloten en ook mijn safetysettings weer opnieuw op default gezet. gebruik btw IE7 zelfs mijn router net verwijderd... en om zeker te zijn mijn tempfiles en mijn cookies verwijderd...
krijg nog steeds de melding:
Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
What you can try:
Check your Internet connection. Try visiting another website to make sure you are connected.
Retype the address.
Go back to the previous page.
More information
en zoals je ziet... mijn internet verbinding doet het wel
kweet niet hoor
reboot gedaan... nog steeds niets... al mijn proggies gesloten en ook mijn safetysettings weer opnieuw op default gezet. gebruik btw IE7 zelfs mijn router net verwijderd... en om zeker te zijn mijn tempfiles en mijn cookies verwijderd...
krijg nog steeds de melding:
Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
What you can try:
Check your Internet connection. Try visiting another website to make sure you are connected.
Retype the address.
Go back to the previous page.
More information
en zoals je ziet... mijn internet verbinding doet het wel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 11:43 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 11:42:
[...]
offtopic:
kweet niet hoor
reboot gedaan... nog steeds niets...
offtopic:
Zoek dit probleem elders op, of maak een nieuw topic aan. Dit topic is daar niet voor bedoelt (zoals je vast begrijpt
)
Zoek dit probleem elders op, of maak een nieuw topic aan. Dit topic is daar niet voor bedoelt (zoals je vast begrijpt
Verwijderd
Ik vind het belachelijk voor woorden dat mijn topic: 'ISO bestanden bekijken' zomaar ineens op slot wordt gegooid met de botte mededeling 'dat ik eerst zelf op zoek moet gaan voordat ik een topic open' Ten eerste zijn er mensen die nog nooit van ISO hebben gehoord zoals ik, en ten tweede: weten sommige mensen niet hoe zo'n ISO bestand te bekijken. Nu weet ik het wel dankzij het programma Deamon wat een soort van virtuele CD/DVD player op je computer zet. Ok mooi, maar dan vind ik het geen stijl dat mijn topic zo bot wordt dicht gesmeten.....Dat wou ik eens kwijt. Niet iedereen heeft de wijsheid in pacht...
Stel je de situatie voor dat je voordat je je vraag ging stellen, je eerst de zoek ging gebruiken of google ging gebruiken. Dan had je waarschijnlijk je antwoord al gevonden. Een slotje klinkt bot, maar GOT wil de situatie voorkomen dat iedereen dit forum als helpdesk gebruikt en verwacht dat men dus eerst zelf op zoek gaat.Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 20:54:
Ik vind het belachelijk voor woorden dat mijn topic: 'ISO bestanden bekijken' zomaar ineens op slot wordt gegooid met de botte mededeling 'dat ik eerst zelf op zoek moet gaan voordat ik een topic open' Ten eerste zijn er mensen die nog nooit van ISO hebben gehoord zoals ik, en ten tweede: weten sommige mensen niet hoe zo'n ISO bestand te bekijken. Nu weet ik het wel dankzij het programma Deamon wat een soort van virtuele CD/DVD player op je computer zet. Ok mooi, maar dan vind ik het geen stijl dat mijn topic zo bot wordt dicht gesmeten.....Dat wou ik eens kwijt. Niet iedereen heeft de wijsheid in pacht...
Even zoeken kost net zoveel tijd als een post maken en wachten op antwoord.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Dit forum is toch een soort van helpdesk bedoeld om mensen te helpen met vragen over de PC? Ik vind dat er af en toe met een behoorlijke arrogantie naar mensen met wat minder kennis van de PC gereageerd wordt door mensen die het schijne te weten. Een toontje lager mag ook wel. Let daar even op in het vervolg!
Op tweakers.net wordt er verwacht dat je een bepaald niveau hebt. We zijn dus zegmaar geen helpdesk voor mensen die bij het eerste de beste probleem de telefoon pakken en beginnen te bellen met de klantenservice. Daar voor heb je sites zoals beginnersweb en google.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:01:
Dit forum is toch een soort van helpdesk bedoeld om mensen te helpen met vragen over de PC? Ik vind dat er af en toe met een behoorlijke arrogantie naar mensen met wat minder kennis van de PC gereageerd wordt door mensen die het schijne te weten. Een toontje lager mag ook wel. Let daar even op in het vervolg!
Als ik even kijk naar het topic dat gesloten is van jou, dat ben ik het wel eens met de mod. Vul jou zin in bij google, of de search, en dan heb je gelijk een antwoord
Bron: FAQGathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan.
Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen.
GoT is absoluut géén helpdesk en als een gebruiker niet op niveau kan communiceren dan is diegene hier niet op zijn plaats maar zou bijv. beginnersweb een prima alternatief zijn om wat kennis op te doen.
Dat kan trouwens óók prima op GoT door te zoeken en te lezen, te zoeken en te lezen en als je er echt niet uitkomt een topic te openen.
[ Voor 11% gewijzigd door Guardian Angel op 12-10-2006 00:09 ]
ARME AOW’er
Nee, dit is een discussieforum, waar discussies over veelal computergerelateerde onderwerpen. Onderdeel daarvan kan zijn gezamenlijk een probleem analyseren, en gezamenlijk een oplossing vinden. Dit verschilt fundamenteel van een helpdesk, namelijk in de zin dat er van de topicstarter minstens evenveel, zoniet meer moeite verwacht wordt bij het zoeken naar een oplossing. De sluitpost verwijst (neem ik aan) dan ook rechtstreeks naar jouw uitspraak "Ik ga even op zoek.", je wordt namelijk geacht dat te doen voor je een topic opent, en het lijkt me dat zelfs als je nog nooit van een ISO gehoord hebt, je toch binnen 5 seconden met de google query "ISO file" daar zeer nuttige informatie over vindt.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:01:
Dit forum is toch een soort van helpdesk bedoeld om mensen te helpen met vragen over de PC?
Er is weinig sprake van arrogantie richting mensen "met wat minder kennis", en al helemaal niet in jouw topic. Er wordt slechts gewezen op het feit dat we wat meer verwachten van een topicstart, bijvoorbeeld dat je zelf al wat hebt uitgezocht.Ik vind dat er af en toe met een behoorlijke arrogantie naar mensen met wat minder kennis van de PC gereageerd wordt door mensen die het schijne te weten.
Verwijderd
Ik kijk altijd eerst zelf altijd voordat ik een topic open. Maar over ISO's kon ik niets vinden hoe ik zoiets kan bekijken, wel hoe je een ISO bestand kunt maken. Dat is het verschil.blaataaps schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 00:12:
[...]
Nee, dit is een discussieforum, waar discussies over veelal computergerelateerde onderwerpen. Onderdeel daarvan kan zijn gezamenlijk een probleem analyseren, en gezamenlijk een oplossing vinden. Dit verschilt fundamenteel van een helpdesk, namelijk in de zin dat er van de topicstarter minstens evenveel, zoniet meer moeite verwacht wordt bij het zoeken naar een oplossing. De sluitpost verwijst (neem ik aan) dan ook rechtstreeks naar jouw uitspraak "Ik ga even op zoek.", je wordt namelijk geacht dat te doen voor je een topic opent, en het lijkt me dat zelfs als je nog nooit van een ISO gehoord hebt, je toch binnen 5 seconden met de google query "ISO file" daar zeer nuttige informatie over vindt.
[...]
Er is weinig sprake van arrogantie richting mensen "met wat minder kennis", en al helemaal niet in jouw topic. Er wordt slechts gewezen op het feit dat we wat meer verwachten van een topicstart, bijvoorbeeld dat je zelf al wat hebt uitgezocht.
Eerste hit van GOT: http://gathering.tweakers...kijken&where=GoT#hitstartVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 10:54:
[...]
Ik kijk altijd eerst zelf altijd voordat ik een topic open. Maar over ISO's kon ik niets vinden hoe ik zoiets kan bekijken, wel hoe je een ISO bestand kunt maken. Dat is het verschil.
En 4e hit google: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Dus wel redelijk goed te vinden
Verwijderd
Sorry dan gebruiken jullie andere methode's om te zoeken, ik ben hier niet opgekomen.DaannO schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 11:07:
[...]
Eerste hit van GOT: http://gathering.tweakers...kijken&where=GoT#hitstart
En 4e hit google: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Dus wel redelijk goed te vinden
Ehm; het is gewoon je topictitelVerwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:00:
[...]
Sorry dan gebruiken jullie andere methode's om te zoeken, ik ben hier niet opgekomen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Ik heb uitgebreid gezocht ja.Spider.007 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:05:
[...]
Ehm; het is gewoon je topictitelAls je dat niet eens in Google hebt ingetikt; hoe kun je dan zeggen dat je wel goed hebt gezocht?
Neem dat dan voortaan gewoon even op in je topicstart - zolang je dat niet opneemt gaan wij als moderators (en de mensen die het lezen natuurlijk ook) er van uit dat je niet gezocht hebt, dat is niet erg maar later roepen dat je wel gezocht hebt gaat ons niet doen overtuigen
Verwijderd
Jullie behoren dat gewoon te weten. Ik ben niet van plan alles te gaan voorkauwen, klaar...elevator schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 16:31:
Neem dat dan voortaan gewoon even op in je topicstart - zolang je dat niet opneemt gaan wij als moderators (en de mensen die het lezen natuurlijk ook) er van uit dat je niet gezocht hebt, dat is niet erg maar later roepen dat je wel gezocht hebt gaat ons niet doen overtuigen
Ik vrees dat de glazen bollen op zijn
Dus moeten wij alles voor jou voorkauwen?Ik ben niet van plan alles te gaan voorkauwen, klaar...
Ik weet niet hoe je gezocht hebt maar de vraag die je stelde is makkelijk te beantwoorden met google.
Daarnaast is het handig als men in z'n startpost duidelijk neerzet wat wel en niet geprobeerd is.
Heb je gezocht op Google? Zo ja, welke steekwoorden? Wat heb je nog meer geprobeerd?
Dit zorgt ervoor dat de mensen die jou helpen met jouw probleem een beter beeld krijgen en niet dubbel gaan zoeken bijvoorbeeld
We kunnen niet ruiken wat er al geprobeerd is
Pardon, maar op zo'n toon tegen je medeusers en tegen crewleden doen is absoluut niet de bedoeling.Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:54:
[...]
Jullie behoren dat gewoon te weten. Ik ben niet van plan alles te gaan voorkauwen, klaar...
Je bent hier te gast op het forum, en zoals overal waar je te gast bent, in't echt of in de virtuele wereld, gelden regels: zo ook hier. Als je die regels negeert prima, maar dan mag je ergens anders je heil zoeken.
Nee, het is hier geen helpdesk, en Spider.007's opmerking is zeer terecht: als je je topictitel in google intikt krijg je flink wat resultaten.
Minder kennis maakt niks uit: gewoon uberhaupt laten zien dat je moeite hebt gedaan, wordt men al heel blij van: en als je laat zien wat je hebt gevonden en waarom het niet voor je werkte, gaat men zowat juichen. Vrij simpel toch lijkt me.
Verwijderd
"gewoon uberhaupt laten zien dat je moeite hebt gedaan, wordt men al heel blij van"
Dan mogen jullie blij zijn want dat heb ik dus gedaan, alleen niets gevonden dus vandaar mijn vraag hier, simpel...
Dan mogen jullie blij zijn want dat heb ik dus gedaan, alleen niets gevonden dus vandaar mijn vraag hier, simpel...
Nu nog leren lezen. 
"gewoon uberhaupt laten zien dat je moeite hebt gedaan, wordt men al heel blij van". Ik geloof direct dat je iso in google hebt ingetikt en vervolgens bij het interstedelijk studenten overleg uitkwam. Maar dat ik is echt niet terug te vinden in een startpost van één regel. En mensen worden niet blij van wat ze geloven, maar van wat ze zien.
Je doet erg beledigd om een slotje dat volgens jou erg bot is, maar zelf hanteer je een toon die doet vermoeden dat je het gevoel hebt dat de hele GoT-community 24/7 tot jouw beschikking zou moeten staan.
Als jij met respect behandeld wilt worden is het wel net zo handig om zelf de omgangsvormen die er zijn te respecteren. En zo onredelijk zijn ze niet: het plezier in een forum vergaat snel als het vooral functioneert als onbetaalde helpdesk. Simpel toch?
"gewoon uberhaupt laten zien dat je moeite hebt gedaan, wordt men al heel blij van". Ik geloof direct dat je iso in google hebt ingetikt en vervolgens bij het interstedelijk studenten overleg uitkwam. Maar dat ik is echt niet terug te vinden in een startpost van één regel. En mensen worden niet blij van wat ze geloven, maar van wat ze zien.
Je doet erg beledigd om een slotje dat volgens jou erg bot is, maar zelf hanteer je een toon die doet vermoeden dat je het gevoel hebt dat de hele GoT-community 24/7 tot jouw beschikking zou moeten staan.
Als jij met respect behandeld wilt worden is het wel net zo handig om zelf de omgangsvormen die er zijn te respecteren. En zo onredelijk zijn ze niet: het plezier in een forum vergaat snel als het vooral functioneert als onbetaalde helpdesk. Simpel toch?
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Verwijderd
Droom lekker verder figuur...Niesje schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 22:32:
Nu nog leren lezen.
OK, genoeg. Ik kan snappen dat je het sluitbericht waar het over gaat aan de botte kant vindt als je er van uit gaat dat GoT een eenvoudige gratis helpdesk is. Maar als het zo moet en je ook nog eens zo moet reageren bij mensen die geduldig een punt proberen te maken over het gezichtspunt van de mensen die graag anderen helpen, ben je wat mij betreft niet welkom hier. Zie je mail voor hoe en wat, deze discussie zetten we hier niet meer verder als het zo moet.
Edit, even een uitleg voor m.n. de andere users: dit is overigens een uitzonderlijk iets dat ik normaliter echt niet ga roepen in dergelijke topics. Ik reageer er normaliter helemaal niet zodat altijd de HGA kan benaderen als men hier er niet uit komt, lees dus alleen. Maar hier had in dit topic verder discussieren geen zin dus heb ik het afgekapt. Maar blijf het gerust roepen als iemand het niet eens is met een moderator van dit subforum
Edit, even een uitleg voor m.n. de andere users: dit is overigens een uitzonderlijk iets dat ik normaliter echt niet ga roepen in dergelijke topics. Ik reageer er normaliter helemaal niet zodat altijd de HGA kan benaderen als men hier er niet uit komt, lees dus alleen. Maar hier had in dit topic verder discussieren geen zin dus heb ik het afgekapt. Maar blijf het gerust roepen als iemand het niet eens is met een moderator van dit subforum
[ Voor 32% gewijzigd door F_J_K op 13-10-2006 13:24 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Oh??? En hoe laat ik dat dan zien? Gewoon schrijven "dat ik uitgebreid heb gezocht"??.......Minder kennis maakt niks uit: gewoon uberhaupt laten zien dat je moeite hebt gedaan, wordt men al heel blij van......
Van mij zijn er in het verleden ook heel wat topics gesloten met die mededeling. Jullie mod's zouden eens moeten weten hoeveel uren ik vaak besteed aan het zoeken, aan het zelf proberen uit te vinden. Ik ben niet opgegroeid met pc's, ben van het vergrijsde bevolkingsdeel, en ik merk dat ik alle zeilen bij moet zetten om nog enigszins te begrijpen wat ik doe, en wat de pc doet. Maar ik probeer het wel. En vaak lukt het me ook.
En toch bedenk ik me wel vaak voor ik hier post, want oh-oh-oh wat zijn "ze" hier goed, want ze ze hier "knap". Die indruk geven jullie vaak, vaak wordt je in de hoek neergezet als hopeloze beginner.
Ik vraag me werkelijk af of dit dan de bedoeling van tweakers is.
Door de pogingen tot een oplossing te beschrijven. Naast alle relevante informatie natuurlijk. Normaliter betekent dit info geven + handelingen of potentiele oplossingen te beschrijven. "ik heb X geprobeerd, dat leverde Y als resultaat, dus niet waar ik op hoopte. Nu denk ik Z, maar omdat het omomkeerbaar is durf ik het niet te proberen zonder bevestiging. De site S zegt dat het kan, maar ik betwijfel het eigenlijk". Of zo.Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:13:
Oh??? En hoe laat ik dat dan zien? Gewoon schrijven "dat ik uitgebreid heb gezocht"??
Als er echt helemaal niets over is te vinden "van ellende" dan maar opgeven welke zoektermen zijn geprobeerd. Dan hoeven andere die niet te herhalen als ze actief mee willen denken en zoeken. Als ik iets zoek, ga ik minstens de eerste twee blz. aan hits langs en dan een half dozijn maal voor verschillende zoektermen. Al is dat misschien iets overdreven
Nee, dat nietIk vraag me werkelijk af of dit dan de bedoeling van tweakers is.
Wel hoop ik dat GoT niet een plek is waar iemand een vraag stelt zonder eerst zelf na te denken. Als er lang gezocht is maar 0,0 uitkomst: reden te meer om dan maar de zoektermen te geven, en/of enkele sites die relevant leken maar het niet zijn. Het is zwaar zonde als mensen die je willen helpen dezelfde site gaan doorlezen als je al weet dat het niet nodig is
Zoektermen opgeven kan een beetje ovrdreven staan, maar het niet doen kan een beetje lui staan. We kunnen nu eenmaal niet anders dan afgaan op wat we zien en de melding "ik heb goed gezocht" kan in deze wereld helaas niet met minder korreltjes zout genomen worden dan "die flitspaal klopt niet, ik reed echt maar 80 meneer de agent" "de hond heeft mijn huiswerk opgegeten"...
[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 20-10-2006 17:28 . Reden: ander voorbeeld :+ ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Hmmm...F_J_K schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:26:
Wel hoop ik dat GoT niet een plek is waar iemand een vraag stelt zonder eerst zelf na te denken.
Nou ja, in ieder geval is dat in mijn geval niet zo. Zoals gezegd, ik besteed vaak uren aan het zoeken, en om dan alle zoektermen bij te houden... Dat is ook weer wat. En dan zit ik me ook weer lang af te vragen of ik het wel aandurf om hier te posten, want o hemel, wat heb ik nu weer niet goed gedaan....
Bijkomend probleem voor mij persoonlijk is vaak de andere (meestal Engelse) taal. Misschien staat er in een site wel de oplossing, maar begrijp ik er gewoon helemaal niets van. Niet van wat er staat, niet van wat er nu eigenlijk bedoeld wordt.
OK, ik ben m'n ei kwijt, en overigens bedenk ik me net, dat ik over het topic wat ik deze middag heb gepost, niet lang nagedacht heb. Een uitzondering voor mij, maar kijk dus maar of je het op slot gooit.
Oh, overigens, wil ik ook even zeggen, dat ik hier ook met regelmaat goed geholpen wordt, dat mag ook gezegd worden.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 17:55 ]
Verwijderd
Wat is "trollen" precies ?
Ik als internet n00b ben niet precies op de hoogte van de term trollen.
kan iemand mij de term flame(n) definieren ?
Ik ben zeer benieuwd wat jullie invulling is van flame(n) en trollen.
Ik als internet n00b ben niet precies op de hoogte van de term trollen.
kan iemand mij de term flame(n) definieren ?
Ik ben zeer benieuwd wat jullie invulling is van flame(n) en trollen.
Wikipedia. 
Flaming is het plaatsen van berichten op een discussieforum die met opzet aanvallend of beledigend zijn. Deze berichten worden flames genoemd en worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel van persoon tot persoon flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar ze zijn eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers alleen de andere mensen die deelnemen aan het forum te ontstemmen of te beledigen. In dit geval zijn ze trolls.
Daarentegen kunnen sommige gewone berichten flaming elementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer de bedoeling serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
Het langere tijd over en weer posten van flame-berichten wordt een flamewar genoemd. Soms worden hele nieuwsgroepen een tijd geheel gevuld met dergelijke wars.
ARME AOW’er
Verwijderd
Hier word ik sprakeloos en heel erg sip van.....
Ik kan hier niet serieus op in gaan zonder te "flamen" of te "trollen".
Het is alleen een beetje jammer dat mensen zo serieus ingaan op een topic zoals "10 redenen om niet te upgrade naar Vista" en wat in jouw ogen een flame is hoeft nog niet een flame te zijn.
Mijn topic was niet aanvallend of beledigend bedoelt, gewoon een impulsief idee om ff te lachen maar ik post het voortaan wel ergens anders.
Het 'probleem' is alleen dat dit een serieus subforum is. En aangezien jij er niets bij hebt gezet waaruit blijkt dat het om een grapje ging, hebben veel mensen jouw topic opgevat als serieus topic met dus 10 onzinnige redenen om niet naar Vista over te stappen
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Voor grappige topics hebben we zoiets als de Huiskamer waar dit soort topics gewoon kunnen. In WOS en in de andere techfora verwachten we van topics dat ze serieus zijn en zal er dus ook serieus op in worden gegaan. Zie ook bijvoorbeeld Registratievoorwaarden en faq. Had je het in de HK geplaatst, was er niks aan het handje geweest
Ik denk alleen dat hij nog geen HK-toegang heeftVerwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:33:
Voor grappige topics hebben we zoiets als de Huiskamer waar dit soort topics gewoon kunnen. In WOS en in de andere techfora verwachten we van topics dat ze serieus zijn en zal er dus ook serieus op in worden gegaan. Zie ook bijvoorbeeld Registratievoorwaarden en faq. Had je het in de HK geplaatst, was er niks aan het handje geweest
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Dat zou goed kunnenMorax schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:43:
[...]
Ik denk alleen dat hij nog geen HK-toegang heeft
Voorwaarden aanvragen HK toegang
Top posters van de afgelopen 100 dagen 
# | User | Posts (%) | Links |
---|---|---|---|
1 | elevator | 461 (0%) | S P |
2 | BackSlash32 | 145 (0%) | S P |
3 | anandus | 145 (0%) | S P |
4 | sanfranjake | 131 (0%) | S P |
5 | Sjah | 128 (0%) | S P |
6 | Zwelgje | 117 (0%) | S P |
7 | FnF | 116 (0%) | S P |
8 | Exuimtum | 112 (0%) | S P |
9 | Terw_Dan | 85 (0%) | S P |
10 | Blackspot | 81 (0%) | S P |
11 | The__Virus | 76 (0%) | S P |
12 | Guardian Angel | 69 (0%) | S P |
13 | F_J_K | 66 (0%) | S P |
14 | Alex) | 54 (0%) | S P |
15 | TheVMaster | 52 (0%) | S P |
16 | TRRoads | 52 (0%) | S P |
17 | MAX3400 | 51 (0%) | S P |
18 | Arcanedevil | 49 (0%) | S P |
19 | Outerspace | 48 (0%) | S P |
20 | AlexAlmelo | 46 (0%) | S P |
21 | Darx-Jordi | 42 (0%) | S P |
22 | Sluuut | 37 (0%) | S P |
23 | paella | 36 (0%) | S P |
24 | BtM909 | 36 (0%) | S P |
25 | engelbertus | 36 (0%) | S P |
26 | spiritonline2 | 36 (0%) | S P |
27 | bartgrefte | 35 (0%) | S P |
28 | MindlessEcho | 34 (0%) | S P |
29 | The_Zeroorez | 34 (0%) | S P |
30 | Nielson | 34 (0%) | S P |
31 | Rainmaker | 33 (0%) | S P |
32 | Makavelibrox2 | 33 (0%) | S P |
33 | Kaspers | 33 (0%) | S P |
34 | Ackermans1973 | 33 (0%) | S P |
35 | Bart1983 | 33 (0%) | S P |
36 | Question Mark | 32 (0%) | S P |
37 | Gunner | 32 (0%) | S P |
38 | frankiepankie | 32 (0%) | S P |
39 | Viper® | 31 (0%) | S P |
40 | hellboy123 | 31 (0%) | S P |
41 | lism | 31 (0%) | S P |
42 | PWM | 30 (0%) | S P |
43 | sewer | 30 (0%) | S P |
44 | Hahn | 30 (0%) | S P |
45 | Rowin Bouwhuis | 29 (0%) | S P |
46 | Regman_XP | 29 (0%) | S P |
47 | SecondChoice | 29 (0%) | S P |
48 | silverfaustx | 28 (0%) | S P |
49 | dr snuggles | 28 (0%) | S P |
50 | rene43 | 27 (0%) | S P |
51 | marquis | 27 (0%) | S P |
52 | TheZoo | 27 (0%) | S P |
53 | _EclipX | 27 (0%) | S P |
54 | Icekiller2k6 | 27 (0%) | S P |
55 | Snakiej | 27 (0%) | S P |
56 | c70070540 | 26 (0%) | S P |
57 | McKaamos | 26 (0%) | S P |
58 | the_stickie | 26 (0%) | S P |
59 | TheGeneral | 26 (0%) | S P |
60 | Kaasje123 | 25 (0%) | S P |
61 | --MeAngry-- | 25 (0%) | S P |
62 | X.ExceL | 25 (0%) | S P |
63 | wodka2650 | 25 (0%) | S P |
64 | Ghost21 | 25 (0%) | S P |
65 | Vincenz0 | 25 (0%) | S P |
66 | Palomar | 24 (0%) | S P |
67 | MADG0BLIN | 24 (0%) | S P |
68 | Krypt | 23 (0%) | S P |
69 | blaataaps | 23 (0%) | S P |
70 | r00n | 23 (0%) | S P |
71 | d.sanders | 23 (0%) | S P |
72 | TommyCP | 23 (0%) | S P |
73 | CodeCaster | 23 (0%) | S P |
74 | KillerAce_NL | 23 (0%) | S P |
75 | StevenK | 22 (0%) | S P |
76 | aex351 | 22 (0%) | S P |
77 | qweewq | 22 (0%) | S P |
78 | Herby | 22 (0%) | S P |
79 | djmantri | 21 (0%) | S P |
80 | CodeIT | 21 (0%) | S P |
81 | DeMoN | 21 (0%) | S P |
82 | Thyllian | 20 (0%) | S P |
83 | Jassy | 20 (0%) | S P |
84 | ureal | 20 (0%) | S P |
85 | Celestino | 20 (0%) | S P |
86 | Twan San Mardan | 20 (0%) | S P |
87 | The Eagle | 20 (0%) | S P |
88 | wilhelmstroker | 20 (0%) | S P |
89 | seninha | 20 (0%) | S P |
90 | _Thanatos_ | 19 (0%) | S P |
91 | FlipFluitketel | 19 (0%) | S P |
92 | Orion84 | 19 (0%) | S P |
93 | Insaniti | 19 (0%) | S P |
94 | leonpwner1 | 19 (0%) | S P |
95 | potatox | 19 (0%) | S P |
96 | _Dune_ | 19 (0%) | S P |
97 | Fairy | 19 (0%) | S P |
98 | SinergyX | 19 (0%) | S P |
99 | Cinner | 18 (0%) | S P |
100 | Fire69 | 18 (0%) | S P |
Top 100 posters van de afgelopen 100 dagen in Windows Servers en Server-software 
# | User | Posts (%) | Links |
---|---|---|---|
1 | elevator | 270 (0%) | S P |
2 | sanfranjake | 251 (0%) | S P |
3 | Zwelgje | 139 (0%) | S P |
4 | Question Mark | 138 (0%) | S P |
5 | BackSlash32 | 129 (0%) | S P |
6 | iis5_rulez | 83 (0%) | S P |
7 | WaSteiL | 76 (0%) | S P |
8 | wilhelmstroker | 70 (0%) | S P |
9 | djluc | 65 (0%) | S P |
10 | TheGeneral | 56 (0%) | S P |
11 | mookie | 35 (0%) | S P |
12 | FaceDown | 32 (0%) | S P |
13 | SierdW | 31 (0%) | S P |
14 | aerox_bjorn | 28 (0%) | S P |
15 | Rolfie | 24 (0%) | S P |
16 | ErikCornelissen | 23 (0%) | S P |
17 | bruzaQ-Inc | 23 (0%) | S P |
18 | StevenK | 22 (0%) | S P |
19 | Jazzy | 22 (0%) | S P |
20 | tcbenkhard | 20 (0%) | S P |
21 | CAP-Team | 20 (0%) | S P |
22 | Jasparov | 20 (0%) | S P |
23 | Gunner | 18 (0%) | S P |
24 | artbij | 18 (0%) | S P |
25 | Herby | 17 (0%) | S P |
26 | Equator | 16 (0%) | S P |
27 | M3ss0 | 16 (0%) | S P |
28 | MAX3400 | 16 (0%) | S P |
29 | mw345 | 15 (0%) | S P |
30 | MADG0BLIN | 15 (0%) | S P |
31 | dennus2006 | 15 (0%) | S P |
32 | Yalopa | 15 (0%) | S P |
33 | Crusader | 15 (0%) | S P |
34 | lgeraeds | 14 (0%) | S P |
35 | aktnz | 14 (0%) | S P |
36 | mutsje | 14 (0%) | S P |
37 | emiel_z | 14 (0%) | S P |
38 | pitchdown229 | 14 (0%) | S P |
39 | Koffie | 14 (0%) | S P |
40 | dmaster | 14 (0%) | S P |
41 | B3rt | 14 (0%) | S P |
42 | wim123456789 | 13 (0%) | S P |
43 | Plankje | 13 (0%) | S P |
44 | BFS | 12 (0%) | S P |
45 | beerns | 12 (0%) | S P |
46 | alfa_jan | 11 (0%) | S P |
47 | -NMe- | 11 (0%) | S P |
48 | Clyde Barrow | 11 (0%) | S P |
49 | jurg24 | 11 (0%) | S P |
50 | Mammaplank | 11 (0%) | S P |
51 | Viper® | 11 (0%) | S P |
52 | thund3rball | 10 (0%) | S P |
53 | GregoryBE | 10 (0%) | S P |
54 | linux_freak682 | 10 (0%) | S P |
55 | marciemarcman | 10 (0%) | S P |
56 | Sluuut | 10 (0%) | S P |
57 | Spider.007 | 10 (0%) | S P |
58 | Drumstel | 10 (0%) | S P |
59 | Regman_XP | 10 (0%) | S P |
60 | Grolsch484 | 10 (0%) | S P |
61 | Vincenz0 | 10 (0%) | S P |
62 | Blueone | 10 (0%) | S P |
63 | leon1e | 9 (0%) | S P |
64 | TheLemon | 9 (0%) | S P |
65 | mindcre8r | 9 (0%) | S P |
66 | Mr-Leo | 9 (0%) | S P |
67 | BtM909 | 9 (0%) | S P |
68 | F_J_K | 9 (0%) | S P |
69 | Diar | 9 (0%) | S P |
70 | Baziz Ezel | 9 (0%) | S P |
71 | Eagleboy | 9 (0%) | S P |
72 | StarWing | 9 (0%) | S P |
73 | meerkoffie | 8 (0%) | S P |
74 | the nerd | 8 (0%) | S P |
75 | 2bmws | 8 (0%) | S P |
76 | ndedecke | 8 (0%) | S P |
77 | Falcon | 8 (0%) | S P |
78 | pimsaint | 8 (0%) | S P |
79 | lvnielen | 8 (0%) | S P |
80 | Spectre75 | 8 (0%) | S P |
81 | bibawa | 8 (0%) | S P |
82 | pino2012 | 8 (0%) | S P |
83 | TheNymf | 8 (0%) | S P |
84 | Archie_T | 8 (0%) | S P |
85 | php_junkie | 8 (0%) | S P |
86 | Krypt | 8 (0%) | S P |
87 | RobIII | 8 (0%) | S P |
88 | hullepim | 8 (0%) | S P |
89 | engelbertus | 8 (0%) | S P |
90 | frickY | 8 (0%) | S P |
91 | Sicko | 8 (0%) | S P |
92 | DropRuitje | 7 (0%) | S P |
93 | wildhagen | 7 (0%) | S P |
94 | gvdakker | 7 (0%) | S P |
95 | LasP80 | 7 (0%) | S P |
96 | pcexpert | 7 (0%) | S P |
97 | Jazekerrrrr | 7 (0%) | S P |
98 | RutgerM | 7 (0%) | S P |
99 | rg-mohwa | 7 (0%) | S P |
100 | Blackspot | 7 (0%) | S P |
holy shit nummer 3
* Zwelgje moet maar eens wat minder hier komen en met servers pielen

* Zwelgje moet maar eens wat minder hier komen en met servers pielen
A wise man's life is based around fuck you
Mm, had niet echt verwacht dat ik in de lijst zou staan.
Oneens met een actie van een moderator - post het hier!
Ik ben het wél met de voorgaande posting eens, wat nu?
Ik ben trouwens blij verrast met m'n aantal postings. Zit zelfs nog de vakantie tussen.
Ik ben het wél met de voorgaande posting eens, wat nu?
Ik ben trouwens blij verrast met m'n aantal postings. Zit zelfs nog de vakantie tussen.
[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 06-11-2006 22:14 ]
ARME AOW’er
We moeten het topic inderdaad eigenlijk eens "Feedback Windows Clients" gaan noemen, maar deze titel vond ik wat pakkender
Even nog een toevoeging op: Controleren wanneer account is aangemaakt in AD
Advanced Features aanzetten binnen Active Directory Users and Computers.
Properties op het object (lees: gebruiker) en kiezen voor tabje Object is vele malen sneller.
Wilde ik even zeggen..
Advanced Features aanzetten binnen Active Directory Users and Computers.
Properties op het object (lees: gebruiker) en kiezen voor tabje Object is vele malen sneller.
Wilde ik even zeggen..
Alltime stats voor Windows Clients:
Deze ook maar even posten dan
Deze ook maar even posten dan
Nog steeds op plaats 6 
Dacht dat ik al uit alle stats verdwenen zou zijn...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat lijkt me inderdaad sneller dan een dump maken, maar F_J_K probeerde puur even aan te halen door simpel wat te google'en je wel heel snel 'een' antwoord boven kan halen 
Alltime stats voor Windows Servers en Server-software:
De all-time stats, deze wijken niet heel veel af van de vorige stats omdat WSS natuurlijk nog niet zo heel lang bestaat
Alltime stats voor Windows Servers en Server-software:
De all-time stats, deze wijken niet heel veel af van de vorige stats omdat WSS natuurlijk nog niet zo heel lang bestaat
Eén por tegen moto-moi...elevator schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:55:
Moet je voorstellen hoe lang het gaat duren voor (/of) ik ooit uit die stats verdwijn
Zo lang duurt dat
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Maar lijstjes die met plaats 2 beginnen staan zo raar
Hey, ik sta op een gedeelde tweede plaats (
) van de afgelopen 100 dagen 
Zelfs voor SFJ, de luilak
Zelfs voor SFJ, de luilak
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 11-11-2006 14:15 ]
Misschien moeten we de posts maar eens gaan opsplitsen naar Merely, XceeD en Merely (en Han)Han schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:53:
Nog steeds op plaats 6
[Verwijderde gebruiker]
Doe's mergen...
Sta ik in één keer op plaats 4, boven jou
Doe's mergen...
Sta ik in één keer op plaats 4, boven jou
Not gonna happen