Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Programma om geld mee te beheren

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:
  • 301.807 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nickyb2
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 21:00
Drardollan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:12:
Ik denk dat mijn vraag wel in dit topic past.

Ik zit bij de Rabobank en daar heb je wel de Saldoverloop optie, dat is opzich prima. Maar er doorheen scrollen is nogal een dingetje. Liever heb ik gewoon wat cijfertjes in Excel / Notepad / Whatever.
Kun je dit niet met de Rabobank App? Je kunt daar je saldo op het 'start' scherm krijgen en meldingen naar je telefoon laten sturen als je onder de <500 komt. Misschien niet helemaal wat je wilt, maar komt wel een eind in die richting.

Rabobank ondersteunt exports naar csv, die zou je best in Excel kunnen stoppen om daar zelf je saldo verloop in te bepalen.

Mijn AdvertentiesTweakBlog

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 22:48
nickyb2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 08:56:
[...]

Kun je dit niet met de Rabobank App? Je kunt daar je saldo op het 'start' scherm krijgen en meldingen naar je telefoon laten sturen als je onder de <500 komt. Misschien niet helemaal wat je wilt, maar komt wel een eind in die richting.
Dat heb ik al ;) Maar ik zou willen weten of het 450 of 550 is, in het eerste geval moet ik bekijken waar het geld gebleven is (als ik dat niet al zou weten) en in het tweede geval zou ik 50 euro naar de spaarrekening kunnen storten.
Rabobank ondersteunt exports naar csv, die zou je best in Excel kunnen stoppen om daar zelf je saldo verloop in te bepalen.
Ik koop liever een stukje software. Niet arrogant bedoeld, maar de 4 uur die ik daaraan zou besteden kan ik beter gebruiken om mijzelf te verhuren. Die paar tientjes voor een stukje software pak ik dan wel :)

Maar thanks voor het meedenken!

• nickyb2
Drardollan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:29:
[...]

Dat heb ik al ;) Maar ik zou willen weten of het 450 of 550 is, in het eerste geval moet ik bekijken waar het geld gebleven is (als ik dat niet al zou weten) en in het tweede geval zou ik 50 euro naar de spaarrekening kunnen storten.

[...]

Ik koop liever een stukje software. Niet arrogant bedoeld, maar de 4 uur die ik daaraan zou besteden kan ik beter gebruiken om mijzelf te verhuren. Die paar tientjes voor een stukje software pak ik dan wel :)

Maar thanks voor het meedenken!
Ik vind het onduidelijk wat je precies zoekt, misschien begrijp ik je niet helemaal.

Wat ik doe, zit ook bij de rabobank, is via de App van die notificatie bij te weinig saldo, >x bedrag afgeschreven en >y bedrag bijgeschreven. Daarnaast wordt elke eerste van de maand overtollig geld automatisch naar de spaarrekening gezet (ik meen dat dat Automatisch Sparen heet).
Dat samen heb ik zelf geen interesse meer in het saldo verloop, in essentie staat de 1ste van de maand het bedrag op de rekening wat ik die maand nodig heb.

Daarnaast exporteer ik de transacties elke week en stop dit in YNAB, zodat ik kan zien of ik (en vrouwlief) het geld uitgeef aan de juiste dingen en zo niet dan sturen we bij/bespreken we het.

Ik ben hier erg tevreden mee en heb weinig anders nodig. Kost me misschien 15 minuten per week.

• Drardollan
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 22:48
nickyb2 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:23:
[...]

Ik vind het onduidelijk wat je precies zoekt, misschien begrijp ik je niet helemaal.

Wat ik doe, zit ook bij de rabobank, is via de App van die notificatie bij te weinig saldo, >x bedrag afgeschreven en >y bedrag bijgeschreven. Daarnaast wordt elke eerste van de maand overtollig geld automatisch naar de spaarrekening gezet (ik meen dat dat Automatisch Sparen heet).
Dat samen heb ik zelf geen interesse meer in het saldo verloop, in essentie staat de 1ste van de maand het bedrag op de rekening wat ik die maand nodig heb.

Daarnaast exporteer ik de transacties elke week en stop dit in YNAB, zodat ik kan zien of ik (en vrouwlief) het geld uitgeef aan de juiste dingen en zo niet dan sturen we bij/bespreken we het.

Ik ben hier erg tevreden mee en heb weinig anders nodig. Kost me misschien 15 minuten per week.
Dat zal dan wel aan mijn rekeningen liggen, maar ik kan niets meer instellen aan alerts. Vroeger had ik die opties wel, maar sinds de rekeningen van de kinderen erbij staan is alles 1 grote zooi. Sowieso is die nieuwe app om te janken. Helaas verplicht bij de Rabobank, had er liever al weggeweest.

• nickyb2
Drardollan schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:58:
[...]

Dat zal dan wel aan mijn rekeningen liggen, maar ik kan niets meer instellen aan alerts. Vroeger had ik die opties wel, maar sinds de rekeningen van de kinderen erbij staan is alles 1 grote zooi. Sowieso is die nieuwe app om te janken. Helaas verplicht bij de Rabobank, had er liever al weggeweest.
Bij mij staat het bij: Mijn Overzicht -> (dan onderaan een icoon) Zelf regelen -> (naar beneden scrollen) Voorkeuren -> Meldingen. Op die pagina vink je Meldingen op dit toestel aan en kun je van alles instellen.

Dit is op een Android, bij een iPhone zal het vast ergens op een soortgelijke plek staan.

• ThinkPad
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:08

ThinkPad

Moderator Duurzame Energie & Domotica

L460

Ik ben nu wat aan het proberen met de 'spaardoelen' van ING. Dit is eigenlijk het 'potjes' systeem van bijv. YNAB.

Heb het ingesteld voor bijv. m'n zorgverzekering. Door dat jaarlijks te betalen krijg je 2% korting. De jaarpremie gedeeld door 12 laat ik de dag nadat m'n salaris binnen is automatisch in zo'n spaardoel storten. Op die manier is het 'uit beeld' en kan ik mijzelf ook niet rijker rekenen dan ik daadwerkelijk ben ;)
Wat ik overigens nog steeds erg mis bij ING (had ik voorheen bij Rabobank wel) is 'automatisch afromen'. Je stelde in: ik wil €150 op de lopende rekening hebben, alles daarboven mag op datum X naar de spaarrekening.

Verder nog met YNAB aan het puzzelen, maar heb nog niet helemaal de juiste slag gevonden. Wat je veel mensen ziet doen is wat ik noem 'categoriseren'. Transacties inladen en dat toewijzen aan een post. Ik kijk liever vooruit d.m.v. te budgetteren. Ik weet dat ik in februari de afvalstoffenheffing moet betalen, dat bedrag deel ik op in termijn en leg ik elke maand geld voor in bij het betreffende potje.

ThinkPad wijzigde deze reactie 16-02-2019 22:59 (37%)

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen (Domoticz) vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

• jeroenvervuren
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 11-07 16:32
Ik gebruik kladblok heb ik in staat wat er allemaal nog afgeschreven moet worden 😂

• BladeSlayer1000
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-07 11:35
ThinkPad schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 22:56:
Ik ben nu wat aan het proberen met de 'spaardoelen' van ING. Dit is eigenlijk het 'potjes' systeem van bijv. YNAB.

Heb het ingesteld voor bijv. m'n zorgverzekering. Door dat jaarlijks te betalen krijg je 2% korting. De jaarpremie gedeeld door 12 laat ik de dag nadat m'n salaris binnen is automatisch in zo'n spaardoel storten. Op die manier is het 'uit beeld' en kan ik mijzelf ook niet rijker rekenen dan ik daadwerkelijk ben ;)
Wat ik overigens nog steeds erg mis bij ING (had ik voorheen bij Rabobank wel) is 'automatisch afromen'. Je stelde in: ik wil €150 op de lopende rekening hebben, alles daarboven mag op datum X naar de spaarrekening.

Verder nog met YNAB aan het puzzelen, maar heb nog niet helemaal de juiste slag gevonden. Wat je veel mensen ziet doen is wat ik noem 'categoriseren'. Transacties inladen en dat toewijzen aan een post. Ik kijk liever vooruit d.m.v. te budgetteren. Ik weet dat ik in februari de afvalstoffenheffing moet betalen, dat bedrag deel ik op in termijn en leg ik elke maand geld voor in bij het betreffende potje.
Ik vind het inderdaad ook jammer dat ING geen automatisch afromen heeft. Wat dat betreft loopt de ING wel achter op dat soort simpele dingen.

Ik gebruik zelf firefly en doe daarin inderdaad ook aan budgetteren, zo houd ik gemakkelijker bij wat ik besteed, en houd ik aan het einde van de maand meer over.

• Spikeee
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 21-04 15:43
Het is hier een tijd stil geweest ... Ik heb wat met enkele programmas gespeeld maard ik vind de meeste nogal log; niet intuitief en vaak supporten ze geen (studie)schuld functionaliteit.

Ik ben dus een op zoek naar een programma wat als huishoudboekje werkt maar ook als financieel overzicht kan dienen incl. vermogens/schulden etc. Er zijn amerikaanse programmas die dit best goed kunnne; maar de nederlandse hebben veel minder functionaliteit. Het zou wel fijn zijn om dit gecombineerd te hebben met NL bank support.

Edit:
mijngeldzaken lijkt redelijk compleet ... alleen "mijn bezittingen" is erg bijzonder; ook al vul ik overal 0 in en geen geld dan heb ik nog magisch 1189 euro aan geld. Het lijkt ook alsof deze automatisch geld toevoegd aan b.v. een beleggingsrekening ook al stel je geen rente/dividend/extra inleg in. Dat is erg bijzonder
http://prntscr.com/mvxgy4
https://prnt.sc/mvxh7u

Spikeee wijzigde deze reactie 10-03-2019 17:26 (29%)

• ThinkPad

ThinkPad

L460

Misschien moet je dan aangeven welke programma's je geprobeerd hebt, dan hoeft men geen programma's voor te stellen die je al afgeschreven hebt ;)

• Spikeee
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 21-04 15:43
Kasboek, davilex, cashflow 5, mijngeldzaken etc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 17:19
Weet iemand een offline programma (ik wil mijn persoonlijke geldzaken liever niet in de cloud zetten) welke automatisch kan rubriceren? Ik heb nu even Davilex Cash geprobeerd maar bij deze moet je bij iedere transactie handmatig toewijzen wat me gewoon teveel werk is. Vroeger had je bij de rabobank het 'extra inzicht' daar kon dat wel. Dat is er helaas niet meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
RooT schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:19:
Weet iemand een offline programma (ik wil mijn persoonlijke geldzaken liever niet in de cloud zetten) welke automatisch kan rubriceren? Ik heb nu even Davilex Cash geprobeerd maar bij deze moet je bij iedere transactie handmatig toewijzen wat me gewoon teveel werk is. Vroeger had je bij de rabobank het 'extra inzicht' daar kon dat wel. Dat is er helaas niet meer.
https://www.bankingtools.nl/
Gebruik het al jaren ook omdat ik het offline wil houden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 17:19
Exocet schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:33:
[...]

Lijkt op eerste oog goed te werken. Thx!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:23
Exocet schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:33:
[...]

Is er ook zoiets voor op een iPad?

 iPad Air 2 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12-07 09:00

Richard

Kuru Kuru Kururin

HereIsTom schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:45:
[...]

Is er ook zoiets voor op een iPad?
https://www.cashflow.nl/producten
CashFlow online kun je met je Mac/Windows computer of tablet gebruiken en je gegevens staan in de cloud.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Krekatos
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17:09
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Krekatos wijzigde deze reactie 14-05-2019 09:08 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
Heb AFAS gevraagd wanneer ze PSD2 gaan invoeren:
Hier hebben wij nog geen concreet antwoord op. De beschikbare functionaliteiten straks omtrent de Psd2 is ook afhankelijk van hoe snel banken de wetgeving verwerken. Wij hebben hier voor korte termijn nog geen plannen voor. Zodra we dit gaan doen, hoor je uiteraard meer van ons. 😉
Kent iemand een kasboek dat dat wel al of zeer binnenkort gaat doorvoeren. Zolang ik met csv moet klooien of Chrome plugins en handmatig inloggen op mijn browser zie ik huishoudboekjes niet zitten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:54

P_Tingen

omdat het KAN

Wat ik jammer vind aan de PSD2 implementatie is dat je - voor zover ik weet - niet middels een api bij je eigen rekening kan. Dat zou het gemakkelijk maken om een offline huishoudboekje te maken dat vanaf je eigen computer je eigen bankzaken automatisch in kan lezen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marowi
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
P_Tingen schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:31:
Wat ik jammer vind aan de PSD2 implementatie is dat je - voor zover ik weet - niet middels een api bij je eigen rekening kan. Dat zou het gemakkelijk maken om een offline huishoudboekje te maken dat vanaf je eigen computer je eigen bankzaken automatisch in kan lezen.
En dat is maar goed uit! De gemiddelde programmeur kan geen veilige software schrijven en daar gaan de banken natuurlijk fan niet de kosten voor betalen als het mis gaat ;)

Kia e-Niro Executive - Grafity Blue - Inmiddels >12.500km erop

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 22:24
marowi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:29:
[...]

En dat is maar goed uit! De gemiddelde programmeur kan geen veilige software schrijven en daar gaan de banken natuurlijk fan niet de kosten voor betalen als het mis gaat ;)
Lolwat? Omdat jij (of een "gemiddelde programmeur") geen fatsoenlijke software kan schrijven, mag ík niet op een voor mij toegankelijke manier mijn bankzaken regelen?

Doe ff normaal man.

zcflevo.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• marowi
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
mcDavid schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:37:
[...]

Lolwat? Omdat jij (of een "gemiddelde programmeur") geen fatsoenlijke software kan schrijven, mag ík niet op een voor mij toegankelijke manier mijn bankzaken regelen?

Doe ff normaal man.
Inderdaad, want de bank die verzekerd die dingen. In de praktijk is het lastig om die verantwoordelijkheid over te dragen aan de gebruiker en zal de bank aansprakelijk worden gehouden.

Dat is dus “normaal” ;)

PSD2 data ontvangers moeten zich certificeren om data te mogen ontvangen, dus daar kan de bank risico afschuiven.

https://promon.co/security-news/secure-aisp-pisp-apps-psd2/

marowi wijzigde deze reactie 15-05-2019 18:52 (13%)

Kia e-Niro Executive - Grafity Blue - Inmiddels >12.500km erop

• Chip.
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

Chip.

Hoi :w

opzich zou ik er geen probleem mee hebben ware het niet dat bijvoorbeeld export naar CSV van je bankrekening transacties nog steeds ontzettend ruk is.

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 08:54

P_Tingen

omdat het KAN

marowi schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:29:
[...]
Ja, nee, ik snap ook wel waarom. Iemand maakt een huishoudboekje-app die lokaal draait en via PSD2 met je eigen bankrekening communiceert. Vervolgens zit er een vervelende 'feature' in die app die alle data doorstuurt naar de maker van de app. En de bank krijgt de schuld. Ik snap het risico.

De vraag is of dit een reële risicobeperking is. Ik kan nu ook csv bestanden inlezen in diezelfde app die het dan nog steeds net zo goed door kan sluizen, dus PSD2 is daar niet een extra risico. Een soort private key voor je PSD2 zou wel leuke mogelijkheden opleveren.

... en gaat over tot de orde van de dag

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:46
Het is zojuist bekend gemaakt dat AFAS Personal wordt overgenomen door MijnGeldzaken.nl.
Zelf vind ik AFAS Personal erg fijn gebruik en heb het inmiddels vijf jaar in gebruik. Ik hoop dat alle transacties netjes worden overgezet en dat MijnGeldzaken ook een jaarbudget optie heeft, dit is namelijk in MG niet het geval voor gratis gebruikers.

• Matis
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 21:24

Matis

Rubber Rocket

VirinR schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:03:
Het is zojuist bekend gemaakt dat AFAS Personal wordt overgenomen door MijnGeldzaken.nl.
Zelf vind ik AFAS Personal erg fijn gebruik en heb het inmiddels vijf jaar in gebruik. Ik hoop dat alle transacties netjes worden overgezet en dat MijnGeldzaken ook een jaarbudget optie heeft, dit is namelijk in MG niet het geval voor gratis gebruikers.
Klopt, ik heb zojuist de email ontvangen: "AFAS Personal wordt MijnGeldzaken". Ik was het bestaan van mijn account daar helemaal vergeten. Ik weet niet zeker of ik überhaupt wel wil dat mijn account overgaat.

Eens kijken of ik mijn account eenvoudig kan verwijderen.

Edit; Zo account verwijderd :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• VirinR
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 22:46
Matis schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:49:
[...]

Klopt, ik heb zojuist de email ontvangen: "AFAS Personal wordt MijnGeldzaken". Ik was het bestaan van mijn account daar helemaal vergeten. Ik weet niet zeker of ik überhaupt wel wil dat mijn account overgaat.

Eens kijken of ik mijn account eenvoudig kan verwijderen.

Edit; Zo account verwijderd :)
Welke tool gebruik je nu om geld mee te beheren?

• Matis

Matis

Rubber Rocket

VirinR schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:54:
Welke tool gebruik je nu om geld mee te beheren?
Op dit moment geen. Zoals ik al aangaf, gebruik ik het al een aantal jaren niet meer. Ik mis het ook niet.

We hebben onze inkomsten en uitgaven best inzichtelijk.

• XFlame
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 14-07 21:36
Same here. Voor mij is het voldoende om de vaste periodieke betalingen in een Excel te zetten. Alle incidentele uitgaven let ik niet op. AFAS ken ik goed, MijnGeldZaken niet. Daarom wil ik ook niet dat mijn gegevens er worden gestald.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb even gezocht naar (alternatieve) tools om je huishoudboekje mee te beheren. De consumentenbond heeft een mooi overzicht gemaakt: https://www.consumentenbo.../digitale-huishoudboekjes

Ik weet dat ik vroeger OROV gebruikte, maar dat lijkt niet meer onderhouden te worden. Een alternatief voor (offline) gebruik lijkt BankTrans, maar de laatste versie dateert al weer uit eind 2017.

• -Marco
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:49
XFlame schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:31:
Same here. Voor mij is het voldoende om de vaste periodieke betalingen in een Excel te zetten. Alle incidentele uitgaven let ik niet op. AFAS ken ik goed, MijnGeldZaken niet. Daarom wil ik ook niet dat mijn gegevens er worden gestald.
In de mail stond wel dat de gegevensbeveiliging er (uiteraard) niet op achteruit gaat, maar vind het ook een beetje engig of zo :+ Ik ken AFAS zelf ook heel goed en daarom vond ik het prima, maar nu twijfel ik toch.

Buiten dat zijn de tarieven voor MijnGeldzaken bijna 2x zo hoog, ik gebruik nu Personal Plus, iets van 35 euro per jaar. Ben benieuwd wat er met die prijzen gaat gebeuren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad

ThinkPad

L460

bartvl schreef op dinsdag 6 januari 2015 @ 22:28:
Eerder heb ik de vraag gesteld hoe ASN overschrijvingen geimporteerd kunnen worden. Het is me inmiddels gelukt op de volgende manier:
[...]
Is dit anno 2019 nog steeds de way to go om ASN gegevens in YNAB te krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:41

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

ThinkPad schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Is dit anno 2019 nog steeds de way to go om ASN gegevens in YNAB te krijgen?
Goede vraag! Dit doe ik al een paar jaar niet meer O-)
Ik verwacht het eerlijk gezegd van wel. Maar ik gebruik tegenwoordig zo nu en dan het kasboek van ASN zelf, deze geeft voor mij voldoende inzicht. Het enige is dat ik zo geen persoonlijke database opbouw dus dat de afschriften na een paar jaar niet meer inzichtelijk zijn.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 22:25
Matis schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:30:
Ik heb even gezocht naar (alternatieve) tools om je huishoudboekje mee te beheren. De consumentenbond heeft een mooi overzicht gemaakt: https://www.consumentenbo.../digitale-huishoudboekjes

Ik weet dat ik vroeger OROV gebruikte, maar dat lijkt niet meer onderhouden te worden. Een alternatief voor (offline) gebruik lijkt BankTrans, maar de laatste versie dateert al weer uit eind 2017.
Banktrans wordt nog regelmatig ge-updatet, behalve de sectie 'laatste nieuws' op de site dan :) , ik gebruik het al jaren.
https://www.banktrans.nl/downloadxx
even doorscrollen
BankTrans 2.71
Verbeterd:

Bij het aanpassen van de categorie in het transactievenster werd soms een te breed veld weergegeven.
Diverse kleine verbeteringen in de weergave op een Mac
...
...
...

Details
Geschreven: 14 april 2019

Henk007 wijzigde deze reactie 08-07-2019 19:30 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Henk007 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:28:
Banktrans wordt nog regelmatig ge-updatet, behalve de sectie 'laatste nieuws' op de site dan :) , ik gebruik het al jaren.
https://www.banktrans.nl/downloadxx
even doorscrollen
Ah oke, duidelijk. Binnenkort maar eens proberen d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad

ThinkPad

L460

bartvl schreef op maandag 8 juli 2019 @ 16:32:
[...]

Goede vraag! Dit doe ik al een paar jaar niet meer O-)
Ik verwacht het eerlijk gezegd van wel. Maar ik gebruik tegenwoordig zo nu en dan het kasboek van ASN zelf, deze geeft voor mij voldoende inzicht. Het enige is dat ik zo geen persoonlijke database opbouw dus dat de afschriften na een paar jaar niet meer inzichtelijk zijn.
Zojuist getest en werkt. Bij ASN de .csv downloaden (de MT940 snapt MT2OFX niet :? ) en die inladen in MT2OFX en wordt zonder problemen omgezet.

Er zijn volgens mij wel makkelijkere (als in: niet apart programma te hoeven installeren) scripts voor (zoals deze) maar daar kijk ik later wel eens naar.

• -Marco
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 22:49
Heeft iemand ervaring met cashflow.nl?
Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Grand prix

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True