Heb vandaag een nieuw moederbord en processor binnengekregen. Nu heeft mijn oude voeding een 20 pins mobo connector en het mobo heeft er 24. Ik heb de 20 eropgekregen en hij werkt ook start op enzo maar, na het installeren van de mobo drivers en het opnieuw opstarten krijg ik constant een foutmelding : 0X0000007B en 0X00000000A tekst: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Heb dit op de microsoft site opgezocht en blijkt dat het om een hardware fout gaat. Zou het kunnen zijn dat het aan mijn huidige voeding ligt Levicom AlienX 500W?? Dit door mede de aantal missende connectoren want, ik kan zien in de handleiding van het mobo dat ik toch een aantal volt mis door die vier connectortjes. Hij valt ook soms gewoon spontaan uit.
Graag jullie expertise.
Heb dit op de microsoft site opgezocht en blijkt dat het om een hardware fout gaat. Zou het kunnen zijn dat het aan mijn huidige voeding ligt Levicom AlienX 500W?? Dit door mede de aantal missende connectoren want, ik kan zien in de handleiding van het mobo dat ik toch een aantal volt mis door die vier connectortjes. Hij valt ook soms gewoon spontaan uit.
Graag jullie expertise.