Welke voeding heb ik nodig? Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 14.999 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag een nieuw moederbord en processor binnengekregen. Nu heeft mijn oude voeding een 20 pins mobo connector en het mobo heeft er 24. Ik heb de 20 eropgekregen en hij werkt ook start op enzo maar, na het installeren van de mobo drivers en het opnieuw opstarten krijg ik constant een foutmelding : 0X0000007B en 0X00000000A tekst: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Heb dit op de microsoft site opgezocht en blijkt dat het om een hardware fout gaat. Zou het kunnen zijn dat het aan mijn huidige voeding ligt Levicom AlienX 500W?? Dit door mede de aantal missende connectoren want, ik kan zien in de handleiding van het mobo dat ik toch een aantal volt mis door die vier connectortjes. Hij valt ook soms gewoon spontaan uit.

Graag jullie expertise. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het wat met die foutmelding te maken heeft weet ik niet (alhoewel het wel waarschijnlijk is), maar heb je gewoon je 20 pinsstekker in je moederbord connector geprikt? Zonder verloopje? Da's niet heel erg verstandig sowieso. Die 4 extra pins hebben ze er niet bijgezet om je te pesten ;) Ik zou je aanraden om toch naar een voeding te zoeken met een 24 pins connector. Da's wel zo prettig :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 14:05:
Ik wil een systeempje proppen in een Aopen H340A kastje. Die heeft 200W voeding en dat is niet erg veel. Ik heb al hier gekeken en daar komt ongeveer 190W uit. Ik wil dus even zeker weten of dit problemen gaat opleveren.

AMD Sempron 64 2800 Palermo op een Socket 754
512MB PC3200 400Mhz DDR geheugen
80GB Serial ATA harde schijf
DVD-RW/DL drive
Floppy drive/card reader

De videokaart is een GeForce 6100 die op het moederbord (Asus K8N-VM) zit. :)

*edit* Typo gefixt.
dat zou het kunnen trekken, die Aopen kasten hebben meestal wel kwalitatief goede voedingen, maar je zult wel op de rand zitten, maar kun je het niet proberen om te kijken of het stabiel loopt?

het is niet een voeding die je zomaar vervangt dacht ik, apart formaat

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colan schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 01:14:
[...]
dat zou het kunnen trekken, die Aopen kasten hebben meestal wel kwalitatief goede voedingen, maar je zult wel op de rand zitten, maar kun je het niet proberen om te kijken of het stabiel loopt?

het is niet een voeding die je zomaar vervangt dacht ik, apart formaat
Dankjewel voor het antwoord. Het is inderdaad (wat ik ervan kan zien in ieder geval, op de aopen website e.d.) een apart formaat en kan niet zomaar vervangen worden. Dit is een systeem wat ik nog wil kopen en juist omdat het niet te vervangen is wil ik eerst weten of dat het zou trekken of niet. Want kijk, als iemand al zegt van 'nee dat gaat niet' dan is het al meteen no-no maar met reacties als deze kan ik het in ieder geval proberen. Zou wel rottig zijn als het niet werkt, namelijk.

En dan het volgende. Ik heb nu al een PC met een standaard AOpen 300 Watt voeding die bij een case zat (QF50A) en ik wil m'n videokaart upgraden naar wat beters. Ik weet dat ik hiervoor m'n voeding moet upgraden en vraag me dus af of mijn keuze (Zalman ZM360B-APS) een goede is.
Mijn systeempje nu:

AMD Athlon XP 3000+
1GB Dual channel DDR geheugen (van Corsair)
DVD-RW/DL
1 IDE 7200 RPM harde schijven
2 120mm fans en een 80mm fan
Nvidia GeForce 6600LE

Aardig basis nog dus. Wat ik wil veranderen:
1 IDE 7200RPM harde schijf erbij
GF6600LE vervangen voor een 6600GT

Geen idee of die 6600GT zoveel meer stroom nodig heeft dan die 6200LE (ik game nu bijna niet trouwens en dat wil ik wel gaan doen). Over die Zalman ZM360B-APS is trouwens hier info te vinden:
http://www.zalman.co.kr/e...view.asp?idx=195&code=015

Een vriend van me zei dat m'n systeem nu al zou moeten instorten omdat de voedig k*t is :X dus ik hoop dat zoiets voldoende is (mijn budget is overigens niet toereikend om een super wowie 400+ watt voeding te kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aopen 300 watter moet het trekken, zijn dezelfde als Zalman voedingen (allebei FSP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 08:49
Kan je 2 "losse" 4pins ( CPU ) 12v aansluiting van 2 verschilende ATX voedingen gebruiken voor de EPS12V CPU connector(8-pin) op een Asus P5ND2-sli

Had deze vraag al eerder gesteld maar wist toen nog niet de naam van de 8pins aansluiting 8)

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Reveltoorn schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:34:
Kan je 2 "losse" 4pins ( CPU ) 12v aansluiting van 2 verschilende ATX voedingen gebruiken voor de EPS12V CPU connector(8-pin) op een Asus P5ND2-sli

Had deze vraag al eerder gesteld maar wist toen nog niet de naam van de 8pins aansluiting 8)
Hangt puur af van het moederbord. Als de voedingslijnen van beide 4pins blokken zijn doorverbonden gaat dit zeker problemen geven.
Als elke 4pins blok zijn voeding doorspeeld naar andere voltageregulatoren, en Asus heeft juiste voorzieningen getroffen, dan zou het mogelijk moeten zijn wat jij zegt.
De enige manier om hier achter te komen is de vraag specifiek aan Asus stellen, of iemand vinden die er ervaring mee heeft (weinig kans op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reveltoorn schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 12:34:

2 voedingen er op aansluiten?
Doe maar niet, de kleine voltageverschillen tussen de twee pinnen kunnen zorgen voor een kleine kortsluiting, wat niet goed is voor je mobo.
Je kunt wel zon 4 pins ding opsplitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Intel Pentium 4. 3 Ghz
768 DDR 333 RAM
Asrock 775i48
1x 250GB Diamondmax 9 (Maxtor) IDE 7200 RPM
Ati Radeon 9700 pro
1 DVD-RW
1 floppy drive
1 casefan
Zalman CNPS7700-Cu cooler (CPU cooler)
Coolermaster LHD-V05 Cooldrive 5 (HDD cooler)
Logitech Media Keyboard Elite
Zalman VF700-Cu Vga Cooler (GFX cooler)

zit nu een 300w voedinkje in.

Zou ik hoger moeten?

[ Voor 43% gewijzigd door Imperium op 10-06-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik ga binnenkort upgraden en dan vrees ik dat mn PSU te zwak wordt (Chieftec 360W)

Dus ik zoek het volgende:
24 pins ATX stekker
8 pins 12V stekker
zoveel mogelijk Sata pluggen
en het liefst ook nog 2 PCI-e stekkers
Het liefst heb ik ook 1 sterke 12V lijn ipv gesplitste lijnen en ofcourse zo goedkoop mogelijk (<100e)

Ik zat zelf te denken aan een Antec Neo HE 500W (maar 65e en 3x17A), enige nadeel van die voeding is imo de opgesplitste lijnen, weet er misschien nog iemand een beter alternatief?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Heeft niemand een antwoord op mijn vraag, te vinden op pagina 40?

Edit: helemaal onderaan is ie te lezen :) pag. 40 dus

Ten eerste Thandor bedankt voor je reactie.

En tja, pas net ingeschreven hè :o . Kon altijd alleen lezen omdat mijn pa`s mail niet werd gepakt tijdens het inschrijven. Daarom heb ik v/d week toch maar eens een nieuwe mail aangemaakt bij chello. Immers zo`n forum lezen en niet kunnen reageren is soms erg frustrerend. :D

[ Voor 89% gewijzigd door Onno b op 10-06-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

disco stu, zou je deel 15 willen openen? Deze zit reeds over de 1000 posts :)
Imperium schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 15:54:
Intel Pentium 4. 3 Ghz
768 DDR 333 RAM
Asrock 775i48
1x 250GB Diamondmax 9 (Maxtor) IDE 7200 RPM
Ati Radeon 9700 pro
1 DVD-RW
1 floppy drive
1 casefan
Zalman CNPS7700-Cu cooler (CPU cooler)
Coolermaster LHD-V05 Cooldrive 5 (HDD cooler)
Logitech Media Keyboard Elite
Zalman VF700-Cu Vga Cooler (GFX cooler)

zit nu een 300w voedinkje in.

Zou ik hoger moeten?
Wellicht is het handig om relevante specificaties te vermelden?
'300w voedinkje' zegt namelijk niet zoveel. Overigens leuk dat het voorlopig nog draait, de kans bestaat wel dat de voeding nu dermate zwaar belast wordt dat deze enorm snel slijt en binnen de kortste keren niet meer goed zal werken.
Onno 1983 schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:48:
Heeft niemand een antwoord op mijn vraag, te vinden op pagina 40?

Edit: helemaal onderaan is ie te lezen :) pag. 40 dus
Pagina 40 heb ik niet. Het aantal reacties per pagina is handmatig in te stellen en kan dus per gebruiker variëren :)

Ik neem aan dat het om Onno 1983 in "Welke voeding heb ik nodig? Deel 14" gaat?
Als ik die reactie lees dan heb je het over een voeding die héél iets sterker is. Ik denk dat het zonde van het geld is als je die voeding gaat kopen en de oude verkoopt (o.i.d.)
Immers krijg je voor de oude niet zoveel meer terug.

Overigens denk ik dat de AMD Athlon FX-60 er wel mee zal draaien. Hoe het zit met de volgende generatie kaarten erbij durf ik echter niet te zeggen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Thandor schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 17:55:
disco stu, zou je deel 15 willen openen? Deze zit reeds over de 1000 posts :)

[...]

Wellicht is het handig om relevante specificaties te vermelden?
'300w voedinkje' zegt namelijk niet zoveel. Overigens leuk dat het voorlopig nog draait, de kans bestaat wel dat de voeding nu dermate zwaar belast wordt dat deze enorm snel slijt en binnen de kortste keren niet meer goed zal werken.

[...]

Pagina 40 heb ik niet. Het aantal reacties per pagina is handmatig in te stellen en kan dus per gebruiker variëren :)

Ik neem aan dat het om Onno 1983 in "Welke voeding heb ik nodig? Deel 14" gaat?
Als ik die reactie lees dan heb je het over een voeding die héél iets sterker is. Ik denk dat het zonde van het geld is als je die voeding gaat kopen en de oude verkoopt (o.i.d.)
Immers krijg je voor de oude niet zoveel meer terug.

Overigens denk ik dat de AMD Athlon FX-60 er wel mee zal draaien. Hoe het zit met de volgende generatie kaarten erbij durf ik echter niet te zeggen.
En zonder al die koelers zou het wel goed werken? het is namelijk een OEM voeding ofzo ik weet het echt niet. het staat er ook niet op.
want ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven eigenlijk.. Zijn die Qtek voedingen goed te doen?

en is 400w dan voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:59:
Of het wat met die foutmelding te maken heeft weet ik niet (alhoewel het wel waarschijnlijk is), maar heb je gewoon je 20 pinsstekker in je moederbord connector geprikt? Zonder verloopje? Da's niet heel erg verstandig sowieso. Die 4 extra pins hebben ze er niet bijgezet om je te pesten ;) Ik zou je aanraden om toch naar een voeding te zoeken met een 24 pins connector. Da's wel zo prettig :)
Heb idd die 20 pins in die 24er van het moederbord geprikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Imperium schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 18:31:
[...]

En zonder al die koelers zou het wel goed werken? het is namelijk een OEM voeding ofzo ik weet het echt niet. het staat er ook niet op.
want ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven eigenlijk.. Zijn die Qtek voedingen goed te doen?

en is 400w dan voldoende?
Bij Q-Tec zou ik liever wegblijven. Dan heb je alsnog een slechte PSU.
(Zoek maar eens op GoT naar Q-Tec.)

Wellicht is er voor € 50,- een beter alternatief te vinden. Als het kan, geef liever iets meer uit zodat je een goede voeding in de PC hebt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img34.imagevenue.com/loc240/th_67820_voltages.JPG
clickable
moet ik me nu zorgen maken?

het is na nader onderzoek een AOpen 300w voeding 20 pins ATX
mijn mobo heeft alleen een 20 pins (Asrock 775i48)
En wat houd ATX 2.0 / 2.2 / 2.1 etc in?

[ Voor 79% gewijzigd door Imperium op 10-06-2006 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk betreft het gewoon een verkeerde uitlezing. Zolang alles goed werkt geen zorgen maken. Desnoods kan je uitmeten.
Verschil tussen ATX2.0 2.2 en 2.1 zijn minimaal. Uiteraard hoe hoger hoe beter, maar meestal betreft het bijvoorbeeld zaken als een verstrenging van het aantal amperes per 12V rail, of zaken zoals het niet meer verplicht zijn van de -5V. Wat de exact verschillen net zijn weet ik niet exact maar je kan het altijd wel eens opzoeken. Is misschien handig dat ik het eens in de topic start zet (na examens dan wel :) ) Als je het kan vinden, laat dan aub weten, dan is dat minder werk voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 22:09:
Waarschijnlijk betreft het gewoon een verkeerde uitlezing. Zolang alles goed werkt geen zorgen maken. Desnoods kan je uitmeten.
Verschil tussen ATX2.0 2.2 en 2.1 zijn minimaal. Uiteraard hoe hoger hoe beter, maar meestal betreft het bijvoorbeeld zaken als een verstrenging van het aantal amperes per 12V rail, of zaken zoals het niet meer verplicht zijn van de -5V. Wat de exact verschillen net zijn weet ik niet exact maar je kan het altijd wel eens opzoeken. Is misschien handig dat ik het eens in de topic start zet (na examens dan wel :) ) Als je het kan vinden, laat dan aub weten, dan is dat minder werk voor mij. ;)
Dr is net een week geleden een HDD van me semi-overleden. heb nu een RMA van maxtor er inzitten. bad sectors etc (half jaar geleden begon 'ie te tikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Harde schijf maakt geen gebruik van negatieve voltages (enkel +5, +12 en indien sata misschien ook nog +3.3), ik denk dus niet dat er een verband is.
Als je het zeker wilt weten kan je het nameten, maar het zou me verbazen als het niet gewoon een slechte uitlezing is :)
Zoek hier maar eens op GoT naar mensen die exact dezelfde vraag zijn komen stellen als jij van moet ik mij zorgen maken omwille van de enorm afwijkende negatieve voltages. Alleen al in de welke voeding heb ik nodig topics kan je er al veel over terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ok mooi om te horen. maar hoe kan ik merken dat mijn voeding het niet trekt als ik wat meer spulletjes er bij ga kopen?

En in het bios staan geen negatieve waardes dus kan nergens kijken of ze WEL kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
hmm heb een frisse kijk nodig op dit probleem,

heb een servertje staan met 1x 60gb maxtor en 1x 120gb maxtor, waar ik gister mijn net aangekochte raid setje in wilde stoppen. Ik alles geinstalleerd, 2x 300GB maxtor erin, druk op de powerknop, hoor het systeem 1 seconde en springt weer uit. Haal ik 1 schijf eraf, dus 3 schijven aangesloten, doet ie het iets langer maar zo gauw ik begon te kopieren naar een schijf knalde hij eruit. Nu had ik gister weer alles normaal aangesloten en toen ik vanmorgen op stond, stond hij weer uit. Dacht eerst, misschien wordt hij te warm, maar dat zou niet verklaren waarom hij helemaal niet boot met die 4 schijven. Toen kwam ik dus bij de voeding, misschien trekt die het niet om die 4 schijven juice te geven want zogauw ik er 1 afhaal boot hij wel. Het gaat hier om de welgevreesde Q-tek 400w, die al een jaar of 3 oud is.

Ik wil best een andere voeding kopen, maar dan wil ik natuurlijk wel dat daarbij het probleem is opgelost. En ik vraag me af of ik voldoende zou hebben met een fatsoenlijke 400w ( enermax?) Het gaat om een AMD Athlon XP2200, met voor de rest 768mb intern

Moet wel zeggen dat er al eens 4 schijven + cdbrander in het systeem probleemloos hebben gedraaid, maar misschien dat mijn voeding gewoon brak aan het worden is?

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ik heb op vorige pagina (onderaan erges) nog een vraag staan, waarom kan ik geen manuals van tagan site downloaden? zijn der meer die er last van hebben?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb er eentje getest: lukt bij mij wel. Van welk model bedoel je net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Ik heb goedkoop een Compaq Presario SR1649NL kunnen overkopen. Nu wil ik hier een betere videokaart in doen. Volgens de voeding zit hier een 330W Bestec voeding in. Nu denk ik dat dat ding het niet trekt met een 7900GT aan boord. Hier zijn de specs:

Processor: Pentium D 830 3.0GHz + Coolermaster fan
Geheugen: 512MB Samsung DDRII SDRAM x2
HDD: Maxtor 6L200M0 (200GB) S-ATA
GPU: Asus EN6200TC (Geforce 6200TC dus)
Mobo: Asus P5LD (nergens terug te vinden)
Voeding: Bestec 330W

Wat zou ik hier minimaal in moeten gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 13:50:
Heb er eentje getest: lukt bij mij wel. Van welk model bedoel je net?
wat dacht je van álle?
heb de taal trouwens wel op UK staan, weet niet of dat uitmaakt. ( niet geprobeerd wegens het feit dat ik nogal slecht duits spreek )

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bartgrefte schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:33:
[...]

wat dacht je van álle?
heb de taal trouwens wel op UK staan, weet niet of dat uitmaakt. ( niet geprobeerd wegens het feit dat ik nogal slecht duits spreek )
Bij mij werkt het toch (2 willekeurige getest). Als er zijn waarvan je de pdf graag wil hebben, of waarvan je een bepaalde info wilt weten wil ik wel eens kijken of de pdf ergens uploaden.
Imperium schreef op zondag 11 juni 2006 @ 00:49:
En in het bios staan geen negatieve waardes dus kan nergens kijken of ze WEL kloppen.
Je kan eventueel met nog andere tootltjes/programaatjes proberen en zien wat die geven.
Anders kan je altijd zelf gaan nameten aan de atx connector (psu handmatig opstartsignaal geven en dummyload aanhangen, hd ofzo).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:40:
[...]

Bij mij werkt het toch (2 willekeurige getest). Als er zijn waarvan je de pdf graag wil hebben, of waarvan je een bepaalde info wilt weten wil ik wel eens kijken of de pdf ergens uploaden.

[...]

Je kan eventueel met nog andere tootltjes/programaatjes proberen en zien wat die geven.
Anders kan je altijd zelf gaan nameten aan de atx connector (psu handmatig opstartsignaal geven en dummyload aanhangen, hd ofzo).
de 900 en 1100 watter, staan beide onder turbo series, graag wel een datasheet in het engels als ze die daar hebben. (en anders laat ik babelfish of zo het wel vertalen). Uploaden hoeft trouwens niet, heb 250MB hotmail, dus als je ze wil sturen, graag! en thanx! alvast

tagan heeft trouwens nog steeds niet gereageerd.

edit: email deleted, thanx Kasper!

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 11-06-2006 23:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

disco stu, zou je deel 15 aan willen maken?
Dit topic zit inmiddels ver over de 1000 posts en gaat morgen dicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Direct. :) Na de examens ga ik de topic start ook aanpassen. Is het eigenlijk toegestaan om de algemene lay-out van de GoT faq's ook te gebruiken in de topic start van dit topic?

AUB vervolgen in Welke voeding heb ik nodig? Deel 15

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

In die layout zit wel HTML code. Ik weet dus niet of je het exact na kunt maken met UBB zonder gebruik te maken van afbeeldingen. Niettemin is er wellicht wat van de OH FAQ-style in te verwerken :)

Ik heb er dus geen bezwaar tegen als je die layout gaat gebruiken.

Verder in Welke voeding heb ik nodig? Deel 15 dus :)

[ Voor 11% gewijzigd door Thandor op 12-06-2006 01:47 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.