Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Tja dat is waar. Alleen licht er idd net aan wat je wilt doen. Als je gaat Overclocken kun je met die kaartjes een aardig eindje komen. En aan deze kaarten valt nog veel te optimaliseren.
En crossfire is wel een voordeel maar nuttiger als je mer power nodig hebt dan een X1800 XT of GTX 512.
Ik wil wel een 256 XT bios proberen op mijn X1800 XL mischien gaat i dan beter lopen. Alleen nog niemand heeft zo een kaart
EPO je hebt BTW weer mail
En crossfire is wel een voordeel maar nuttiger als je mer power nodig hebt dan een X1800 XT of GTX 512.
Ik wil wel een 256 XT bios proberen op mijn X1800 XL mischien gaat i dan beter lopen. Alleen nog niemand heeft zo een kaart
EPO je hebt BTW weer mail
[ Voor 17% gewijzigd door Astennu op 01-12-2005 11:15 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er worden teveel basic vraagjes gesteld in grote topics als dit. De GoT Huisregels gelden ook in grote topics. Als je vraag te simpel is voor in een aparte topic, is hij ook te simpel voor hier.
POST DUS GEEN 'SIMPELE VRAAGJES' MAAR DOE EVEN ZELF DE MOEITE IETS UIT TE ZOEKEN.
Doe je dat niet en post je hier alsnog, dan riskeer je sancties :o
Er worden teveel basic vraagjes gesteld in grote topics als dit. De GoT Huisregels gelden ook in grote topics. Als je vraag te simpel is voor in een aparte topic, is hij ook te simpel voor hier.
POST DUS GEEN 'SIMPELE VRAAGJES' MAAR DOE EVEN ZELF DE MOEITE IETS UIT TE ZOEKEN.
Doe je dat niet en post je hier alsnog, dan riskeer je sancties :o