Rosetta@Home

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.094 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
langzaam schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:19:
[...]

Ik kom van d2ol, dus niet alleen maar Fadders.
Na een tijdjes draaien vindt ik d2ol vrij saai, ik ga alleen maar niet actieve leden voorbij.
De top 30 is daar vrij stabiel (als deze al uit 30 leden bestaat).
ikzelf kom ook van D2ol hoor :)
ColdRain schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:12:
[...]

Je draait die service best als een lid van de groep administrators (of als administrator zelf)
als je het dan als service installeerd, werkt het dan onder alle gebruikers? want bij mij wil het nog niet echt lukken als service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:06
@langzaam:
Een score van +800 daily vind ik (op dit moment) anders wel strak, en helemaal niet wat je nick zou doen vermoeden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvliegje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-07 09:17
archetta schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:32:
[...]

ikzelf kom ook van D2ol hoor :)

[...]

als je het dan als service installeerd, werkt het dan onder alle gebruikers? want bij mij wil het nog niet echt lukken als service
Een oude bekende :P Kom ook van D2ol jullie gaan hier toch niet zo hard flushen he :)

[ Voor 7% gewijzigd door vuurvliegje op 19-11-2005 20:44 ]

Vuur(Vliegende)Vogel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
archetta schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:32:
De rechten van de gebruiker waaronder de service draait bepalen of de service altijd zal draaien of niet. Daarom laat ik de service draaien als adminsitrator (of gelijkwaardig). Ik heb een dual P-III die zo draait, de user waarinder die service draait is niet administrator maar zit wel in die groep. Onder welke user de service draait kan je nagaan in het services window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afgelopen 12 uren zo'n 9000 credits ingelopen op US-D _/-\o_
Een kleine, simpele rekensom heeft als uitkomst dat we per dag ruim 18.000 credits inlopen >:)
Er vanuitgaand dat meerdere deelnemers DPC hier nog joinen of meer koetjes overzetten op R@H, betekent dat we binnen 5 à 6 dagen de nr. 8 positie hebben bereikt, waarna Team Anandtech aan de beurt is :*)
Dan nog even snel die AMD Users onder de voet lopen en dan duurt het wel wat langer voordat we het volgende team te pakken kunnen nemen :7 :Y)

UPDATE : Over 24 uur gerekend is het ruim 12.500 credits, dus het zal iets langer gaan duren :>

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langzaam
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-06 23:14
ColdRain schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 20:38:
@langzaam:
Een score van +800 daily vind ik (op dit moment) anders wel strak, en helemaal niet wat je nick zou doen vermoeden >:)
Als ik zie wat anderen elders kunnen scoren, vooral toen ik nog bij ud-grid draaide met een duron 800. Toen voelde ik me echt langzaam :( . Ondertussen heb ik wel wat meer rekenkracht verzameld;). Ondanks dat blijf ik maar een klein privé deelnemertje. _/-\o_. Zeker als ik zie dat de lijst van http://boinc.bakerlab.org/rosetta/hosts_user.php?userid=21. Hij is member nummer 1 volgens r@h. Hij is dat nu al en nog maar 10% van de aangemelde computers heeft gecrunched. Ik ben maar bij computer 5000 gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

langzaam schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 23:42:
Zeker als ik zie dat de lijst van http://boinc.bakerlab.org/rosetta/hosts_user.php?userid=21. Hij is member nummer 1 volgens r@h. Hij is dat nu al en nog maar 10% van de aangemelde computers heeft gecrunched. Ik ben maar bij computer 5000 gestopt.
Ik ben ook eens gaan kijken uit nieuwsgierigheid en heb dan maar rechtstreeks met die url zitten spelen in plaats van steeds "Next 20" te doen. Ging veel sneller om te zoeken hoe ver ik kon gaan. En het blijkt dat dit de laatste machines zijn. Dus als die 'offset' in de url echt een aanduiding is van het aantal machines, heeft meneer David A. Cox niet minder dan 20.711 machines draaien. En zowat allemaal P4 > 3 GHz. Dat kan bijna niet waar zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 01:08:
[...]

Ik ben ook eens gaan kijken uit nieuwsgierigheid en heb dan maar rechtstreeks met die url zitten spelen in plaats van steeds "Next 20" te doen. Ging veel sneller om te zoeken hoe ver ik kon gaan. En het blijkt dat dit de laatste machines zijn. Dus als die 'offset' in de url echt een aanduiding is van het aantal machines, heeft meneer David A. Cox niet minder dan 20.711 machines draaien. En zowat allemaal P4 > 3 GHz. Dat kan bijna niet waar zijn :X
Zou het niet zo zijn dat elke dag zijn clients opnieuw worden geinstalleerd?

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je hier http://boinc.bakerlab.org...am_display.php?teamid=189 kijkt, zie je dat hij in het team zit van de universiteit die het onderzoek organiseert. Die 20000 computers zijn dus blijkbaar alle computers van de washington.edu universiteit?

Kortom ik heb zo'n idee dat deze david dezelfde david is als david bakker? die op het forum van rosetta regelmatig reageert vanuit het project team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 21:17
Kan toch? Een simpele zoekaktie levert op dat het een onderdeel is van de Universiteit van Washington (in 2003 ruim 42.500 studenten). Juist weer een goed teken dat grote universiteiten actief meedoen aan Distributed Computing :)

Ken nog wel een paar namen van users met een kudde van meer dan tienduizend pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.free-dc.org/fo...12b6abaf22&threadid=10393

Verschil met FDC kon wel eens groter worden :'(
De grote jongens moeten de optimized client nog installeren |:(

Nou ja, we doen ons best en time will tell 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee dagen ben ik even buiten raad: er staan hier 10 jobs klaar om gerapporteerd te worden, maar hoeveel ik ook forceer (door project bijwerken te hitten als een zot 8)7 ) om ze geacrediteerd te krijgen, ik blijf hetzelfde irritante zinnetje krijgen: Scheduler request to http://boinc.bakerlab.org/rosetta_cgi/cgi failed: system fopen. Het vreemde aan de zaak vind ik, is dat alle jobs al geupload zijn naar de servers.

Iemand een ideetje waar het probleem kan liggen?

Nu ligt mijn productie niet stil, mijn andere computer is gewoon op het gemakje aan het crunchen, maar dan off-line (ivm werken aan verslagen en internet die samen niet de meest productieve werkomgeving geven, ken jezelf ;) ), vanavond of morgen wordt alles lekker geflusht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Se7enth_son
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:00

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

Ik ben onder de naam JZ-power ook maar weer eens een paar PC's aan het regelen bij mij thuis.

Ik ben begonnen met RC5-64 en Seti, maar ik ben pas verslaafd geraakt door het leukste project dat ik ooit gedaan heb: Distributed Folding. Rosetta lijkt hier nog het meeste op :)
Heb ook F@h gedraaid als Spare-rib, maar hier vond ik het competitiegevoel toch wat minder.

Is er al bekend wanneer DPC "officieel" instapt? Ik kan niet wachten op de Hitparades :D
Met behulp van een Stampede (elk half jaar ofzo toch?) moet dit project direct een grote impuls kunnen krijgen!

Verder vraag ik mij af of de "groten" van DF, MrMr en rwillemen, nog actief zijn binnen DPC. Die konden samen altijd die gasten van FDC aardig bijhouden :)
Zijn er hier nog oud-DF-ers?

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:15:
Na twee dagen ben ik even buiten raad: er staan hier 10 jobs klaar om gerapporteerd te worden, maar hoeveel ik ook forceer (door project bijwerken te hitten als een zot 8)7 ) om ze geacrediteerd te krijgen, ik blijf hetzelfde irritante zinnetje krijgen: Scheduler request to http://boinc.bakerlab.org/rosetta_cgi/cgi failed: system fopen. Het vreemde aan de zaak vind ik, is dat alle jobs al geupload zijn naar de servers.
Doe dan eens vanuit je boinc folder:
code:
1
boinccmd.exe --project http://boinc.bakerlab.org/rosetta/ update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Se7enth_son schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:56:
Ik kan niet wachten op de Hitparades :D
De aanzet van squeez: http://stats.wilc0.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Se7enth_son schreef op zondag 20 november 2005 @ 09:56:
Is er al bekend wanneer DPC "officieel" instapt?
Dat is de 64k€ vraag :)

[ Voor 4% gewijzigd door Henk007 op 20-11-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Se7enth_son
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:00

Se7enth_son

Eindelijk mn Supra mkIV!

De stats van squeez volg ik al een tijdje :)
Knap werk, en daarom hoop ik dat het overgenomen wordt door de crew...

Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op zondag 20 november 2005 @ 10:29:
[...]

Doe dan eens vanuit je boinc folder:
code:
1
boinccmd.exe --project http://boinc.bakerlab.org/rosetta/ update
Het doet helemaal niets :(
Toch bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ligt mijn productie niet stil, mijn andere computer is gewoon op het gemakje aan het crunchen, maar dan off-line (ivm werken aan verslagen en internet die samen niet de meest productieve werkomgeving geven, ken jezelf ;) ), vanavond of morgen wordt alles lekker geflusht :*)
Heb het zelf ook wel eens gehad en toen bij Instellingen (boincmanager) "probeer opnieuw te verbinden" aangeklikt.
Tot nog toe nog steeds alles verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Zie ondertitel :+
Maareuhm ... als je nu zo'n optimized truxoft boinc client neemt, en dan in je boinc folder een bestandje zet met als naam remote_hosts.cfg en als inhoud:
code:
1
# return_results_immediately

dan moet je niet meer update klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Uit de Boinc wiki: "The file is "open" and in use by another process, or write access to the file cannot be obtained."

Boinc Manager afsluiten en herstarten vanuit cmd met
code:
1
c:/program files/boinc/boinc.exe -update_prefs http://boinc.bakerlab.org/rosetta/

Dit zou moeten werken... en anders toch maar even je pc rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het proberen! Bedankt voor de hulp, en andezrs zal ik toch maar even je ondertitel moeten lenen Coldrain! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Blijkbaar is het je gelukt :) Maar ondertussen ben ik jou toch voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op zondag 20 november 2005 @ 15:10:
Blijkbaar is het je gelukt :) Maar ondertussen ben ik jou toch voorbij :P
Nope, dat zijn niet de juiste, die jobs zijn van mijn laptop die ik juist even op de kabel aangesloten heb (door onze kapotte router kan nu nog maar 1 computer tergelijkertijd op internet...). Ik wilde even iets checken, straks een niuewe poging op de andere computer...
(het zijn deze jobs)

Flush je nu plots onder woit? of snap ik er helemaal niets meer van? :?

;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Yep :)
Ander account is geparkeerd tot er een oplossing is waardoor de stats niet vernaggeld worden. Leek me wel zo eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie oplossing, nu eventjes La muis van de eerste plaats proberen te stoten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Je zegt het ... proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:38
Dacht dat we pas eind dit jaar zouden switchen. Maar sommige leden willen al een voorsprong opbouwen Grrrr. Dus ik zal dat maar proberen te voorkomen Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/hooliesmile.gif

[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 20-11-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol DPC al op de 6e plaats met maar liefst niet minder dan 102 actieve leden per dag. 8)
Als dit geen DPC waardig project meer is, dan weet ik het niet meer :D
Binnen 14 dagen op plaatsje 5 :) volgens squeez zijn stats binnen 7 dagen :?
http://www.boincsynergy.c...e.php?project=rah&team=78
Zoals op die pagina: Dutch Power Cows will not be overtaken by anyone! >:)

gaat mijn koetjes ook laten test draaien op R@h, eens kijken hoe snel hun kunnen Boincen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ben ik nog maar eens!
Net voordat ik thuis vertrok, heb ik het nog rap eens geprobeerd te forceren en toen kreeg ik error code -155, uit de boinc wiki:
ERR_AUTHENTICATOR -155 authentication error scheduler request host ID doesn't match authenticator
Allemaal goed en wel, maar nu de logische vraag: hoe o hoe los ik dit op? :O
Ik kan het maar vrijdag ten vroegste proberen aangezien ik dan maar terug aan die computer kan, maar als het antwoord nu al komt ben ik super tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:18

Lord_Nemesis

Wa oars?

Heb je al geprobeerd om de client helemaal te verwijderen (alles; mappen, register), de computernaam te veranderen en daarna een nieuwe install te doen. Het lijk mij, als ik die error lees, dat jou client ID niet meer overeenkomt met de ID die bij Rosetta bekend is.
In het geval van een nieuwe installatie met een andere computernaam krijg je volgens mij een nieuw ID (voor die machine) toegewezen.

Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_Nemesis op 21-11-2005 13:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal het dan vrijdag proberen, is er een mogelijkheid om de jobs te recupereren?(al vrees ik van niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net dat Squeez z'n stats ook heeft uitgebreid met "New members" _/-\o_ hiervoor (nu nog het totaal aantal member en hoeveel er hiervan flushen :P ).

Btw Squeez mocht je nog eens kijken naar je "When do we get them..." stukje, daar is de sortering momenteel een beetje vreemd (5, 8, 7, 78, 326 en 244 dagen :) ).

Verder: keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 12:22
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 15:35:
Zie net dat Squeez z'n stats ook heeft uitgebreid met "New members" _/-\o_ hiervoor (nu nog het totaal aantal member en hoeveel er hiervan flushen :P ).

Btw Squeez mocht je nog eens kijken naar je "When do we get them..." stukje, daar is de sortering momenteel een beetje vreemd (5, 8, 7, 78, 326 en 244 dagen :) ).

Verder: keep up the good work!
Ja, die 'when do we get them...'-stats worden gesorteerd op de afstand van hun positie tegenover onze positie. Wanneer er een flink snelheidsverschil in de teams zit kan het gebeuren dat je iemand die hoger staat eerder inhaalt dan iemand die wat lager staat. Maar nu ik er zo over nadenk: misschien is het wel wat logischer om ze te sorteren op het aantal dagen. :P

Hoe is het trouwens met die crew-meet afgelopen? Wanneer kunnen we de eerste DPCH van rosetta verwachten? :+

[ Voor 9% gewijzigd door squeez op 21-11-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De notullen komen er aan squeez, haha [rml]Kuuke in "[ DPC] Crew meet"[/rml]

Goed werk die stats, nu ziek mij zelf ook als nieuw lid :P

Maaruh klopt dat wel, volgens http://boinc.bakerlab.org/rosetta/top_teams.php staan we daily 5e
en bij jouw stats staat DPC 3e :? wil natuurlijk jouw stats al te graag geloven, maar...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:40:
Maaruh klopt dat wel, volgens http://boinc.bakerlab.org/rosetta/top_teams.php staan we daily 5e
en bij jouw stats staat DPC 3e :? wil natuurlijk jouw stats al te graag geloven, maar...... :)
Stats bij BOINC zijn gebaseerd op recent average credit... en dus niet op de daily credit.

Ben idd ook benieuwd wanneer de eerste DPCH van Rosetta wordt gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squeez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 12:22
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 18:40:
Die is simpel: in Nederland begint de nieuwe dag op een ander tijdstip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Geweldig grafiekje is DIT (wel wat omlaag scrollen)
Er is mooi te zien wanneer de move richting Rosetta begonnen is :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een probleem op 2 pc's waar ik Rosetta als service heb geïnstalleerd. Ze connecten niet naar internet om jobs die klaar zijn te uploaden en nieuwe te downloaden. Ik heb al aangevinkt "voer altijd uit", en "Gebruik mijn LAN verbinding". Maar nog steeds moet ik het handmatig doen. Erg lastig, want de PC's zijn vrij onbereikbaar voor me.
Iemand die dit probleem ook heeft (gehad)?
De andere 4 pc's op mn account doen het prima, waarvan nog 1 op dezelfde internet verbinding.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 21:19 . Reden: wat spelling verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:17:
Ik zit hier met een probleem op 2 pc's waar ik Rosetta als service heb geïnstalleerd. Ze connecten niet naar internet om jobs die klaar zijn te uploaden en nieuwe te downloaden. Ik heb al aangevinkt "voer altijd uit", en "Gebruik mijn LAN verbinding". Maar nog steeds moet ik het handmatig doen. Erg lastig, want de PC's zijn vrij onbereikbaar voor me.
Iemand die dit probleem ook heeft (gehad)?
De andere 4 pc's op mn account doen het prima, waarvan nog 1 op dezelfde internet verbinding.
Onder welke preferences draaien die PC's (home, work, school) ?
Wat staat er in je preferences (webpagina) bij "Connect to network about every" ?
Ik heb al gemerkt dat Boinc de neiging heeft dat getal (aantal dagen) aan te houden om de credits terug te sturen.
Dat updaten was ik ook beu, en heb toen op alle windows machines die optimized client gezet. Die stuurt de credits zelf mits dat bestandje (zie wat posts hoger) in de boinc dir staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:24:
[...]

Onder welke preferences draaien die PC's (home, work, school) ?
Wat staat er in je preferences (webpagina) bij "Connect to network about every" ?
Ik heb al gemerkt dat Boinc de neiging heeft dat getal (aantal dagen) aan te houden om de credits terug te sturen.
Dat updaten was ik ook beu, en heb toen op alle windows machines die optimized client gezet. Die stuurt de credits zelf mits dat bestandje (zie wat posts hoger) in de boinc dir staat.
Ik heb em op 6 dagen staan nu, heb ik gedaan doordat het dus niet werkte. Die computers moeten natuurlijk niet zonder werk komen te zitten :) Uiteraard gebruik ik overal de optimized clients.
Alle computers draaien op "home".

heb net dat bestandje aangemaakt, we zullen morgenvroeg eens kijken of het gewerkt heeft :)
Alvast bedankt iig!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Xaverius schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:07:
Geweldig grafiekje is DIT (wel wat omlaag scrollen)
Er is mooi te zien wanneer de move richting Rosetta begonnen is :)
Ik mag deze overview nog een stuk meer :)

http://www.boincstats.com...ats.php?pr=bo&st=0&to=100

of nog beter:

http://www.boincstats.com...eam_graph.php?pr=bo&id=38

Hier valt te zien hoe en wat we boinc overal doen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Z!oN op 21-11-2005 21:37 ]

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Of deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.boincstats.com/signature/team_38.gif

Maar we hebben nog 'n heel eind te gaan, willen we kunnen meespelen met de grote jongens :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Credits, credits, credits .... allemaal goed en wel :+ maar wààr doen we 't nu eigenlijk weeral voor?
Juist, we zoeken naar de beste methode om het vouwen van proteinen te kunnen voorspellen. O-)

En ... hoe doen we 't daar dan ?

Afbeeldingslocatie: http://www.workingonit.org/rah/1hz6A_abrelaxmode_random.png

Doen we niet slecht, wel? 8)

Uitleg over al dat moois. Die hierboven heb ik even lokaal gezet want het duurt soms tergend lang voor ze er op staan (ze worden berekend terwijl je ze opvraagt). Je kan ook plots laten maken voor je eigen account! Log in bij Rosetta, en klik op de home page onder "Returning participants" op Results. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:19

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Z!oN schreef op maandag 21 november 2005 @ 21:35:
[...]
Ik mag deze overview nog een stuk meer :)
http://www.boincstats.com...ats.php?pr=bo&st=0&to=100

of nog beter:
http://www.boincstats.com...eam_graph.php?pr=bo&id=38
Hier valt te zien hoe en wat we boinc overal doen :)
Persoonlijk vind ik de stijgen in mijn linkje wat leuker maar de combined stats kende ik natuurlijk al. Ik zit de afgelopen week vaak even op boincstats te neuzen hoe we het doen. Als je ziet wat S@NL bijvoorbeeld in BOINC-combined doet dan moet er voor ons nog wel iets iets leuks in het verschiet liggen wanneer we met R@H en misschien later nog meer (Predictor misschien...???) op het BOINC-platform betreden.

Eigenlijk is dit een mooi platform voor wat al jaren met regelmaat boven komt drijven.

Hoe doet een team het over een x-aantal projecten overall.

Door de credit-methode is een mooi vergelijk mogelijk ipv een eigenhandige omrekenmethode van RC5, OGR, SoB, TSC ed... :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R@H is vanaf nu een officieel DPC project woeii: _/-\o_ iisschots in "Nieuw project: Rosetta@home"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ColdRain schreef op maandag 21 november 2005 @ 22:31:
Credits, credits, credits .... allemaal goed en wel :+ maar wààr doen we 't nu eigenlijk weeral voor?
Juist, we zoeken naar de beste methode om het vouwen van proteinen te kunnen voorspellen. O-)

En ... hoe doen we 't daar dan ?

[afbeelding]

Doen we niet slecht, wel? 8)

Uitleg over al dat moois. Die hierboven heb ik even lokaal gezet want het duurt soms tergend lang voor ze er op staan (ze worden berekend terwijl je ze opvraagt). Je kan ook plots laten maken voor je eigen account! Log in bij Rosetta, en klik op de home page onder "Returning participants" op Results. :9
het enige probleem is: bij mezelf zie ik het blauwe kruisje niet staan :+

btw: lekker bezig! 3000+ eruit vlammen op 1 dag is niet mis!! Hoeveel bakjes heb je op dit project staan? want boinc wil die niet tonen...

Blijven gaan koetjes!

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdRain
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 01:20:
btw: lekker bezig! 3000+ eruit vlammen op 1 dag is niet mis!! Hoeveel bakjes heb je op dit project staan? want boinc wil die niet tonen...
Nu tijdelijk 12. Maar er zitten er trage bij, bv een P3-1000 en 4 Celly's. Bovendien draait het overgrote deel (8 vd 12) onder een of andere linux en zelfs optimized performen die nog altijd een stuk minder dan op gelijke hardware draaiende windows clients (ook optimized).
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste