Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.538 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:11
BlowFish schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:31:
[...]

Leuk filmpje, hehe vooral het stukje met allard op zijn skateboard :D ..
intresant om te zien, en erg recent :)
Dat was inderdaad erg leuk om te zien :*) In de gang zag je ook een bordje hangen met daarop de tekst: ''Watch out: Adults Playing'' (of zoiets dergelijks) :p

Alleen vondt ik in het begin de ''experts'' wat minder: PlayStation² Fanboys, 10-Jarige en Vrouwen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:28
Yonix schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 20:48:
[...]

Dat was inderdaad erg leuk om te zien :*) In de gang zag je ook een bordje hangen met daarop de tekst: ''Watch out: Adults Playing'' (of zoiets dergelijks) :p

Alleen vondt ik in het begin de ''experts'' wat minder: PlayStation² Fanboys, 10-Jarige en Vrouwen? :p
indd laten we daar maar niets uit concluderen voordat ze boos worden ;) :P

[ Voor 7% gewijzigd door BlowFish op 04-11-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-06 16:15
Black_Mage schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:08:
ben gisteren even bij MM in leeuwarden geweest, daar is nog geen demo :(
Vanavond hadden we hem ook nog niet. Morgen gaat het ook niet gebeuren en zal het waarschijnlijk begin volgende week dus worden helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:02
[...]

Volgens mij ging het juist om de de andere groepen ipv hardcore gamers. Ze wilden juist graag dat door al die extra mogelijkheden ook andere doelgroepen werden aan gesproken (oftewel die experts zoals jij ze noemt) en die waren helaas (voor MS) niet zo enthousiast. Geef ze ook groot gelijk, welke idioot gaat er een xbox360 kopen als je al een PC en DVD/CD speler thuis hebt. Tja ik weet waarom ik hem wil, maar wat een andere doelgroep dan gamers met dat ding moet zou ik ook niet weten.

En er waren geen PS2 fanboys ze zeiden zelfs dat als je xbox een kans gaf dat hij best goed was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:50

KhaZ

Alfa Romeo

offtopic:
Weet iemand of er nog in de regio Soest/Baarn/Amersfoort een winkel is met pre-orderkits op voorraad?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 07-07 11:33
[...]

juist geen fanboys; was realiteit. Worden nog steeds miljoenen ps2's verkocht. Op de een of andere manier is dat voor velen gewoon hipper. Is nog maar de vraag of MS er nu wel echt vet tussen kan komen (overigens ik heb 360 besteld hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-07 00:56
bij de weg, iemand dit als gezien op marktplaats?
http://www.marktplaats.nl...252Bf9qDPZw%253D%26df%3D1
volgende week leverbaar XBOX 360 PREMIUM
Advertentienr.:1098763313
Terug | Computer Hardware > Spelcomputers | Xbox

Grotere afbeelding
Prijs: € 299,00
Datum: 02-11-05, 18:23
Gezien: 819 keer
Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam:
Telefoon:

Beschrijving:

Wilt u ook niet wachten tot december, en wilt u ze nog goedkoper hebben ook??
Bestel dan nu, vanaf volgende week zijn deze xbox(en)360 bij ons leverbaar.

Bij deze xbox zit het volgende bij:
- wireless controller
- combination high-definition component & standard a/v cable
- 20gb hard drive
- ethernet cable
- headset
- universal media remote
- XBOX live silver
- XBOX live gold 30-day trial
- Fabrieksgarantie 2 jaar

Dit is een gelimiteerde oplage bij ons, op=op

E-mail deze advertentie naar een vriend
Druk deze advertentie af
Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!

Bieden
Deze adverteerder heeft ervoor gekozen biedingen via Marktplaats.nl niet te accepteren.
Als u geïnteresseerd bent kunt u de adverteerder een e-mail sturen

Copyright © 1999-2005 Marktplaats. All rights reserved.
Hoofdmenu | Contact | Site map | Over Marktplaats | Help & voorwaarden
toon volledige bericht
Volgens mij is dit een scam, kan haast niet anders.....

Ze hebben ook een site, en de whois info lijkt overeen te koemn met de bedrijfsgegegvens op de site. Het telefoonnummer op de site is ook identiek aan het gemelde nummer op marktplaats.....

Ik heb ze gemailed om te vragen hoe ik er een kan bestellen en het antwoord was:
Goedenmorgen,

U kunt deze xbox bestellen door even aan te geven welk type u wilt, de xbox van €299,- is de premium editie, dus incl 20 gb hd en controller
etc.
Het uitgebreidepakket kost €399,- en bevat 20 spellen en 3 extra controllers etc.

Lat uw telefoonummer even achter, dan bellen wij even als we ze weer hebben(dat zal eind volgende week zijn) de zending die we nu hebben is totaal leegverkocht.

Met Vriendelijke groet,

DHM Trading
Naast het kromme Nederlands vind ik het uitgebreide pakket erg ongeloofwaardig, wist niet eens dat er al 20 releasetitels waren namelijk.....

[ Voor 22% gewijzigd door zeef op 21-04-2009 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-07 23:23

TheVMaster

Moderator WOS
Schweino schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 10:12:
bij de weg, iemand dit als gezien op marktplaats?
http://www.marktplaats.nl...252Bf9qDPZw%253D%26df%3D1

[...]

Volgens mij is dit een scam, kan haast niet anders.....

Ze hebben ook een site, en de whois info lijkt overeen te koemn met de bedrijfsgegegvens op de site. Het telefoonnummer op de site is ook identiek aan het gemelde nummer op marktplaats.....

Ik heb ze gemailed om te vragen hoe ik er een kan bestellen en het antwoord was:

[...]

Naast het kromme Nederlands vind ik het uitgebreide pakket erg ongeloofwaardig, wist niet eens dat er al 20 releasetitels waren namelijk.....
toon volledige bericht
hmm..ik zou zeggen ff Microsoft tippen :p misschien staat er wel een ECHTE xbox 60 tegenover :p

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 21-04-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26232

Je ziet de laatste tijd zoveel oplichters op marktplaats, helaas hebben de zielige kneusjes dit medium ook gevonden om niets vermoedende mensen op te kunnen lichten.

Dit klinkt heel erg nep, die deals hebben ook op gamespot bijvoorbeeld gestaan en daar moest je flink neerleggen voor de bundels met meerdere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

curry684 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:15:
[...]

Maar daarnaast boeit het je als developer geen ruk, je pakt de grootste gemene deler en daar test je doorlopend op, de testafdeling mag zich vervolgens buigen over de resoluties. In devtime scheelt het per definitie geen ruk.
Dat is dus bij PC applicaties zo. Hier heb je één systeem waarvoor je zeer specifiek tot op de rand toe je spel, engine, graphics, ai, etc afstelt en waarmee het gewoon "instoppen, spelen" is. Consoles drijven op die eenvoud, drijven op "het spel werkt altijd", op het gemak, op de verregaande optimalistatie tussen hardware en software. Helemaal niet de grootste gemene deler, nee je maakt het spel voor dat apparaat met die specificaties.

En als je een lcd op native panel resolutie wil aansturen, dan scale je gewoon het beeld. Dat kost niets (doet je progressive DVD speler of PC ook zonder noemenswaardige processorkracht of dure chip).

Dat MS dat niet doet en dat er spellen zijn die inderdaad minder soepel lopen op 1080i dan op 720p is naar mijn idee gewoonweg knap stom. Ten eerste is 1080i amper mooier dan 720p (lang leve interlacing :'() maar wel een flink stuk zwaarder als het spel gewoon elke frame 1080 beeldlijnen moet uitspugen en ben je zo meer kracht kwijt aan iets waarvoor je net zo goed meer detail had kunnen hebben.

Als ik het had mogen zeggen, had de 360 gewoon alle spellen intern op 16:9 1280x720 of 4:3 1024x768 berekend en dan mooi mogen schalen met een of ander AA filter naar een lagere of hogere resolutie (iets dat dus amper rekenkracht kost en niet ten koste gaat van fps of detaillering, het spel ziet er op elke reso gewoon hetzelfde uit).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

kan je 720p spelen op een gewone crt tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Nee, dan heb je 720i.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan alle spellen spelen op alle TV's en TheEvilCuber, als je antwoord geeft, geef dan goed antwoord. Pal heeft is eerder 576i dan 720i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

JvS schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 11:12:
[...]

Dat is dus bij PC applicaties zo. Hier heb je één systeem waarvoor je zeer specifiek tot op de rand toe je spel, engine, graphics, ai, etc afstelt en waarmee het gewoon "instoppen, spelen" is. Consoles drijven op die eenvoud, drijven op "het spel werkt altijd", op het gemak, op de verregaande optimalistatie tussen hardware en software. Helemaal niet de grootste gemene deler, nee je maakt het spel voor dat apparaat met die specificaties.

En als je een lcd op native panel resolutie wil aansturen, dan scale je gewoon het beeld. Dat kost niets (doet je progressive DVD speler of PC ook zonder noemenswaardige processorkracht of dure chip).

Dat MS dat niet doet en dat er spellen zijn die inderdaad minder soepel lopen op 1080i dan op 720p is naar mijn idee gewoonweg knap stom. Ten eerste is 1080i amper mooier dan 720p (lang leve interlacing :'() maar wel een flink stuk zwaarder als het spel gewoon elke frame 1080 beeldlijnen moet uitspugen en ben je zo meer kracht kwijt aan iets waarvoor je net zo goed meer detail had kunnen hebben.

Als ik het had mogen zeggen, had de 360 gewoon alle spellen intern op 16:9 1280x720 of 4:3 1024x768 berekend en dan mooi mogen schalen met een of ander AA filter naar een lagere of hogere resolutie (iets dat dus amper rekenkracht kost en niet ten koste gaat van fps of detaillering, het spel ziet er op elke reso gewoon hetzelfde uit).
toon volledige bericht
Volgens mij gaat MS toch ook de 360 games programmeren op standaard 720p, ofwel 1280x720 als standaard en geen 1080i. Bij sommige games iets als extra optie, maar standaard de 720p wat ik her en der gelezen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja en terecht >:). Laat die 4:3 kneuzen maar lekker een 16:9 kopen of tegen balken aankijken :P ;). Of nog beter, dat zij 960x720 als resolutie krijgen, ook al flink beter dan Pal interlaced overigens :).

[ Voor 51% gewijzigd door JvS op 05-11-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Advertentienr.:1098763313
Terug | Computer Hardware > Spelcomputers | Xbox

Grotere afbeelding
Prijs: € 299,00
Datum: 02-11-05, 18:23
Gezien: 819 keer
Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder
Naam: DHM Trading
Telefoon:

Beschrijving:

Wilt u ook niet wachten tot december, en wilt u ze nog goedkoper hebben ook??
Bestel dan nu, vanaf volgende week zijn deze xbox(en)360 bij ons leverbaar.

Bij deze xbox zit het volgende bij:
- wireless controller
- combination high-definition component & standard a/v cable
- 20gb hard drive
- ethernet cable
- headset
- universal media remote
- XBOX live silver
- XBOX live gold 30-day trial
- Fabrieksgarantie 2 jaar

Dit is een gelimiteerde oplage bij ons, op=op

E-mail deze advertentie naar een vriend
Druk deze advertentie af
Houdt deze adverteerder zich niet aan de regels? Tip de webmaster!

Bieden
Deze adverteerder heeft ervoor gekozen biedingen via Marktplaats.nl niet te accepteren.
Als u geïnteresseerd bent kunt u de adverteerder een e-mail sturen

Copyright © 1999-2005 Marktplaats. All rights reserved.
Hoofdmenu | Contact | Site map | Over Marktplaats | Help & voorwaarden
toon volledige bericht
Wow heb er meteen een besteld! Een premium xbox360 voor maar 299?! Dat wordt lekker high def gamen volgende week :Y)

:Z :Z :Z :Z

[ Voor 0% gewijzigd door zeef op 21-04-2009 15:33 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Xander84 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:34:
[...]

Wow heb er meteen een besteld! Een premium xbox360 voor maar 299?! Dat wordt lekker high def gamen volgende week :Y)

:Z :Z :Z :Z
er zullen er genoeg zijn die het doen

zal btw ook wel zoiets zijn van maak van te voren het geld over, anders kan er niks gegarandeerd worden.

[ Voor 16% gewijzigd door dikki dik op 05-11-2005 13:38 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:19
dikki dik schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:37:
[...]

er zullen er genoeg zijn die het doen

zal btw ook wel zoiets zijn van maak van te voren het geld over, anders kan er niks gegarandeerd worden.
gebruik maken van domme mensen draar draait het om in deze wereld :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

VET ! Thanks! Ik heb er gelijk een besteld, lekker gamen volgende week alvast! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jaapstobbe schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 13:49:
[...]

gebruik maken van domme mensen draar draait het om in deze wereld :7
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:17:
[...]

VET ! Thanks! Ik heb er gelijk een besteld, lekker gamen volgende week alvast! :Y)
:D _/-\o_ 8)7

Het is een dikke con. dat je dat niet door hebt..

[ Voor 6% gewijzigd door Collaborator op 05-11-2005 14:25 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 14:17:
[...]

Je zal toch staan te kijken als ze volgende week deze truuc ook bij jou voor de deur uithalen ... op het ene moment heb je een xbox 360 .. op het andere moment een mountainbike... met die 360 kan je ook letterlijk alle kanten op :'D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 21:50

KhaZ

Alfa Romeo

Ik neem aan dattie sarcastisch is ;)

Maar weet er toevallig iemand een shop in de regio Utrecht / Amersfoort / Hsum die nog een pre-orderkit heeft?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flash3d
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-07 17:32
Hoi,

Net even in de MM Den Haag geweest, staan 2 xbox360 demo pods..
1 stond er nog uit, op de andere waren een paar kids aan het spelen...
Nadat ik deze had weg gebeukt ;) heb ik even wat gespeelt...
Wat me opviel aan de Kameo demo was dat het erg blokkerig was...

Ben toen even naar de GameShop gelopen, en daar hadden ze er ook 2 staan...
Wederom Kameo opgestart, en nu zag het er erg strak uit..
Heb het idee dat de MM de resolutie niet helemaal goed heeft ingesteld.

Ben onder de indruk van de kwaliteit, nadeel is dat je bij zo'n Pod in een zwaar a-relaxte
houding staat te gamen, tevens sta je met je neus op de Samsung Lcd tv...
Met iets meer afstand ziet het er helemaal strak uit.

Ben onder de indruk, en de games gaan alleen nog maar mooier worden!

grtz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz net van 1up die eerste uncut demo movie van DOA4 gedownload :9~

meer kan ik er niet over zeggen, baal alleen wel dat SC3 PS2 only is :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEADkIRK
  • Laatst online: 11-07 21:31
Er staat nu ook een demo-pod bij de Makro in Delft.

COD2 ff voor 30 seconden gespeeld, maar ziet er wel erg goed uit. Jammer alleen dat je half moet bukken voor de controller en dat je 10 cm van het scherm afstaat.

Er stonden genoeg mensen die zich afvroegen waarom ze de 360 nergens in het rack konden vinden. Dat krijg je met het gemiddelde Makro publiek. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
kan iemand mij vertellen of:

- PES5 xbox op de xbox360 premium kan worden gespeeld ?

- die draadloze adapter genoeg is om zonder lags xboxlive te spelen op de 360 (ik heb een
draadloze router en haal 300kb download met mijn draadloze laptop) of moet je toch met kabels
gaan klooien?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

hully schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 17:57:
kan iemand mij vertellen of:

- PES5 xbox op de xbox360 premium kan worden gespeeld ?
Dat weet niemand nog. Dat zal waarschijnlijk pas rond 25 november duidelijk worden.
- die draadloze adapter genoeg is om zonder lags xboxlive te spelen op de 360 (ik heb een
draadloze router en haal 300kb download met mijn draadloze laptop) of moet je toch met kabels
gaan klooien?

thx
Die draadloze adapter is speciaal voor de Xbox 360 ontwikkeld, waarom zou hij dan niet geschikt zijn voor Xbox Live?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
ik bedoelde tav die adapter of dat snel genoeg zal zijn i.v.m. gewoon via kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee ik denk dat microsoft een onbruikbare wlan adapter meelevert die 100ms extra lag oplevert...s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
JvS schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:02:
Nee ik denk dat microsoft een onbruikbare wlan adapter meelevert die 100ms extra lag oplevert...s
sorry dat ik zo een onduidelijke vraag stelde: ik doe het over nieuw.

Is draadloos online gamen met je 360 net zo snel als via een kabel naar je router?
(namelijk zonde als je voor 80 euro dat ding koopt als het niet super werkt, dan maar kabeltje trekken toch?)

[ Voor 14% gewijzigd door hully op 05-11-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Op gamespot.com over PGR3:

A new level of realism When we say real cars in real environments, we're aiming as high as we can get! As you'd expect with the next generation of consoles, PGR3's graphics have been improved on all fronts, but to a level which sometimes amazes even us! The new standard is high-definition and Dolby 5.1, and we're no exception. Expect 720p graphics and full 5.1 surround sound, as well as widescreen support for those who want it. Don't worry if you don't have all of this newfangled technology in your living room, though... The team has been working hard to make PGR3 look absolutely excellent on a regular TV as well.

het is dus ook op je gewone tv nog leuk om te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

hully schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:08:
Op gamespot.com over PGR3:

A new level of realism When we say real cars in real environments, we're aiming as high as we can get! As you'd expect with the next generation of consoles, PGR3's graphics have been improved on all fronts, but to a level which sometimes amazes even us! The new standard is high-definition and Dolby 5.1, and we're no exception. Expect 720p graphics and full 5.1 surround sound, as well as widescreen support for those who want it. Don't worry if you don't have all of this newfangled technology in your living room, though... The team has been working hard to make PGR3 look absolutely excellent on a regular TV as well.

het is dus ook op je gewone tv nog leuk om te hebben
Ik heb PGR3 gespeeld :)

Op 720P volgens mij. Ik kan heel veel vertellen over het spel, maar dit zegt alles:

_/-\o_ Graphics
_/-\o_ Auto's
_/-\o_ Besturing

Damn, wat zien die steden er uit _/-\o_

Mijn 32 Inch HDTV (720P/1080i) gaat overuren maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
lol waarom hebben jullie allemaal een hdtv en kan ik me nog maar net een breedbeeld aanschaffen :'( niet eerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

dikki dik schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:47:
lol waarom hebben jullie allemaal een hdtv en kan ik me nog maar net een breedbeeld aanschaffen :'( niet eerlijk :P
Ja, kost wat, maar dan heb je ook iets :)

Ik heb een 1366x768 LCD 32 inch tv, kostte "slechts" 1299,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 18:00
curry684 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 01:15:
[...]
Sorry hoor maar ik programmeer 21 jaar intussen en dit is bullcrap :P Al is het maar omdat ze in principe alleen verplicht zijn op 720p acceptabele games af te leveren, en de rest van de games per definitie 'out-of-spec' zijn en het bonus is als ze op 1080i ook nog leuk draaien. Maar daarnaast boeit het je als developer geen ruk, je pakt de grootste gemene deler en daar test je doorlopend op, de testafdeling mag zich vervolgens buigen over de resoluties. In devtime scheelt het per definitie geen ruk.
het zijn niet de developers die deze testprocedure bepalen, het is microsoft.. maar dat kan jij natuurlijk niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

hully schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 20:07:
[...]

sorry dat ik zo een onduidelijke vraag stelde: ik doe het over nieuw.

Is draadloos online gamen met je 360 net zo snel als via een kabel naar je router?
(namelijk zonde als je voor 80 euro dat ding koopt als het niet super werkt, dan maar kabeltje trekken toch?)
Nogmaals: waarom zou adapter die speciaal voor de X360 ontwikkeld is, niet super werken?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
MetroidPrime schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 21:51:
[...]

Nogmaals: waarom zou adapter die speciaal voor de X360 ontwikkeld is, niet super werken?
idd net wat metriod prime zegt, als jij al een draadloze router hebt (of is dat niet nodig in dit geval dat er nog een ander apparaatje bij wordt geleverd??) en je weet dat het goed werkt waarom dan ook niet met de xbox360.

Iig zal ik mijn ervaring ff met de pc en draadloos geven: Ontzettend handig en niet merkbaar minder snel. In spellen zal het misschien 3 ping kosten hooguit en met downloaden 30 kb/ps, maar dat is te verwaarlozen vind ik. Iig je hebt geen last van lag. Je kan er vanuit gaan dat dit ook bij de x360 het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
hmm vandaag in Keulen geweest, maar de xbox360 die daar stond was niet speelbaar...
alleen maar filmpjes die je kon afspelen

hetgeen mij niet echt veel vertrouwen verschaft in het feit of ie nou ook echt wel zo geweldig is. ik bedoel het waren slechts gedeeltelijk ingame filmpjes, gewoon avi's, niks realtime wat op dat moment uit de machine kwam

zet er dan gewoon een dvd speler neer met een demo dvd :S

bovendien ziet de controller er echt cheap-ass uit, fisherprice plastic, en voelde nog niet echt fijn aan
de console daarentegen is wel mooi

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 10:40
Ik lees op meerdere fora dat deze controller tot de beste (al dan niet DE beste) controllers behoort die ooit ontwikkeld is. Zelfs vermeende ps fanboys schijnen toe te geven dat ze de x360 controlller beter in de hand voelen en vinden liggen dan de gevierde ps1/2 ds controller. maar je icon doet me eigenlijk iets anders denken. Persoonlijk vind ik die van de GC maar speelgoed ogen. (En niet zeuren, ik heb ook een gc :z ) Maar mijn xbox controller vind ik toch net wat robuuster en beter in de hand liggen. Maar ach smaken verschillen etc.

[ Voor 37% gewijzigd door OcNewB op 05-11-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:46
Ik ga er toch wel vanuit dat de Xbox360 alle nieuwe spellen (zoals PES5) kan spelen..
Dat hoop ik ook wel, want mijn oude Xbox heb ik al verkocht en kan echt niet wachten tot PES6 uitkomt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Vanmiddag MM Ehv geweest, staan 3 X360's. CoD2 ziet er geil uit, niet echt mijn spel maar wel echt mooie gfx en goed speelbaar. Kameo is _o_ en omg wat is de user interface van het apparaat geil met die switchende blades e.d. :9~ En my god ik had die controller binnen 30 seconden lekker in de hand liggen en er vol mee aan het gamen, fantastisch ding d:)b

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

curry684 schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:41:
Vanmiddag MM Ehv geweest, staan 3 X360's. CoD2 ziet er geil uit, niet echt mijn spel maar wel echt mooie gfx en goed speelbaar. Kameo is _o_ en omg wat is de user interface van het apparaat geil met die switchende blades e.d. :9~ En my god ik had die controller binnen 30 seconden lekker in de hand liggen en er vol mee aan het gamen, fantastisch ding d:)b
zOMG WTF? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
misschien iets voor de SP om te vermelden waar de xbox 360 kiosks gespot zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Lol, je kunt je al voorstellen wat er gaat gebeuren als zei de PS3 controller ziet :Y) :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Anoniem: 60403 schreef op zondag 06 november 2005 @ 02:32:
[...]

Lol, je kunt je al voorstellen wat er gaat gebeuren als zei de PS3 controller ziet :Y) :Y) :Y)
nee? :9

/flauwe mode, ps3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
BlowFish schreef op zondag 06 november 2005 @ 02:01:
misschien iets voor de SP om te vermelden waar de xbox 360 kiosks gespot zijn ?
Ik zal er wel even bij zetten dat ze er zijn, maar volgens mij staan ze al op zoveel plekken dat een lijst redelijk pointless is ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
dikki dik schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 22:25:
[...]

idd net wat metriod prime zegt, als jij al een draadloze router hebt (of is dat niet nodig in dit geval dat er nog een ander apparaatje bij wordt geleverd??) en je weet dat het goed werkt waarom dan ook niet met de xbox360.

Iig zal ik mijn ervaring ff met de pc en draadloos geven: Ontzettend handig en niet merkbaar minder snel. In spellen zal het misschien 3 ping kosten hooguit en met downloaden 30 kb/ps, maar dat is te verwaarlozen vind ik. Iig je hebt geen last van lag. Je kan er vanuit gaan dat dit ook bij de x360 het geval is.
dit bedoelde ik nu. bedankt voor je info, scheelt mij hoop kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Macer schreef op zondag 06 november 2005 @ 00:23:
Ik ga er toch wel vanuit dat de Xbox360 alle nieuwe spellen (zoals PES5) kan spelen..
Dat hoop ik ook wel, want mijn oude Xbox heb ik al verkocht en kan echt niet wachten tot PES6 uitkomt.
Just my exact thought. Net mijn xbox verkocht; PES5 alleen toch maar ff hier gehouden, want fifa 360 ziet er bruut uit, maar denk dat ik toch (naast PGR3 en PDZ) veel PES5 zal doen; jammer dat pes5 niet speciaal op xbox360 komt (wat dat betreft heeft EA altijd beter voor elkaar; nu nog goed voetbalspel maken...)

[ Voor 32% gewijzigd door hully op 06-11-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
hully schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:05:
[...]

Just my exact thought. Net mijn xbox verkocht; PES5 alleen toch maar ff hier gehouden, want fifa 360 ziet er bruut uit, maar denk dat ik toch (naast PGR3 en PDZ) veel PES5 zal doen; jammer dat pes5 niet speciaal op xbox360 komt (wat dat betreft heeft EA altijd beter voor elkaar; nu nog goed voetbalspel maken...)
Konami heeft geen zin om een rechtstreekse en afgeraffelde port uit te brengen op de xbox360, EA daarentegen wel. Ze zeiden zelf al dat fifa 2007 pas volop gebruik zal maken van de nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
dikki dik schreef op zondag 06 november 2005 @ 09:34:
[...]

Konami heeft geen zin om een rechtstreekse en afgeraffelde port uit te brengen op de xbox360, EA daarentegen wel. Ze zeiden zelf al dat fifa 2007 pas volop gebruik zal maken van de nieuwe functies.
Zou dan voor het eerst sinds heeeeel lang zijn (sinds nintendo64) dat mijn goeroe's van Konami voor een andere console dan de PS(2) direct een voetbal spel maken....
(niet dat ik echt wil klagen hoor, want een geporte PES4/5 op mijn xbox is nog altijd een miljard keer leuker dan welke voetbalgame ook).... Moet wel zeggen dat pes4 en pes5 op de xbox veel vloeiender lopen dan op de ps2 alleen het is echt een regelrechte poort en dus loop je te kutten met die zwarte en witte button. Dat is straks op de 360 opgelost met 4 shoulder buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Overigens dikkie dik, ik heb ook ff getest met dat draadloze gebeuren. Laptop van mijn vriendin haalt tussen 300kb en 400kb download snelheid via wifi. Ik haal met mijn pc middels een kabel naar die router 500 kb. Hierbij moet ik opmerken dat de router beneden staat en dat ik de voornoemde test deed met mijn pc (op zolder dus twee verdiepingen hoger) en de draadloze laptop ook op zolder. Xbox 360 zal echter beneden -veel dichter bij de router dus- komen te staan.

Ik stel mij dus voor dat draadloze wifi adapter straks voor xbox live genoeg moet kunnen zijn. Had ik ook eerder zo kunnen testen, sorry dat ik jullie hiervoor wakker maakte lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:54
OcNewB schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:21:
Ik lees op meerdere fora dat deze controller tot de beste (al dan niet DE beste) controllers behoort die ooit ontwikkeld is. Zelfs vermeende ps fanboys schijnen toe te geven dat ze de x360 controlller beter in de hand voelen en vinden liggen dan de gevierde ps1/2 ds controller. maar je icon doet me eigenlijk iets anders denken. Persoonlijk vind ik die van de GC maar speelgoed ogen. (En niet zeuren, ik heb ook een gc :z ) Maar mijn xbox controller vind ik toch net wat robuuster en beter in de hand liggen. Maar ach smaken verschillen etc.
ik ga ook een x360 kopen, daar niet van. En dat de gamecube controller er meer uitziet als speelgoed is misschien wel waar, maar de gamecube is dan ook echt een gameconsole, en dat is speelgoed. ze pretenderen niets anders dan dat te zijn.
Microsoft daarentegen blaast hoog van de toren met hun HiFi mediacenter home entertainment blabla. Ok, dan zetten ze een strakke console neer, maar de controller vindt ik er gewoon niet bij passen qua uitstraling. Hij mist gewoon iets.

Wat betreft robuustheid en ergonomie vind ik de gamecube controller in alle opzichten beter dan de gewone xbox controller. Misschien dat je de xbox robuuster vindt ogen en daardoor beinvloedt wordt. Het is immers een grote massieve "blok" en lijkt daardoor steviger.

De nieuwe x360 controller zal misschien wel fijn in de hand liggen als ik thuis relaxed op de bank zit, maar waarom maken ze die demokasten dan zo irritant laag dat het gewoon niet fijn is? Daar snij je jezelf toch mee in je vingers. Ik bedoel ik zie geen kinderen van 8 dit ding zomaar ff kopen (en op de maat van die kinderen is de kast wel gemaakt lijkt het)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

hully schreef op zondag 06 november 2005 @ 10:02:
Overigens dikkie dik, ik heb ook ff getest met dat draadloze gebeuren. Laptop van mijn vriendin haalt tussen 300kb en 400kb download snelheid via wifi. Ik haal met mijn pc middels een kabel naar die router 500 kb. Hierbij moet ik opmerken dat de router beneden staat en dat ik de voornoemde test deed met mijn pc (op zolder dus twee verdiepingen hoger) en de draadloze laptop ook op zolder. Xbox 360 zal echter beneden -veel dichter bij de router dus- komen te staan.

Ik stel mij dus voor dat draadloze wifi adapter straks voor xbox live genoeg moet kunnen zijn. Had ik ook eerder zo kunnen testen, sorry dat ik jullie hiervoor wakker maakte lol..
Ben ik ff blij dat mijn xbox 360 gewoon aan een kabel komt :)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 133744 schreef op zondag 06 november 2005 @ 11:37:
[...]

Ben ik ff blij dat mijn xbox 360 gewoon aan een kabel komt :)!!
waarschijnlijk zal je het verschil niet merken ;) Ik ben blij dat de mijne geen draad heeft.

@hully: dat zal natuurlijk ook verschillen per merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

OcNewB schreef op zaterdag 05 november 2005 @ 23:21:
Ik heb nooit erg lang met een Xbox controller gespeeld, maar ik merkte wel meteen dat het voor mij zeker de minste controller is van "de drie". Hij ligt gewoon niet lekker in de hand, kan misschien komen doordat ik niet erg groot ben en dus ook niet erg grote handen heb, maar ik heb niet absurd kleine handen ofzo. De PS2 controller vind ik ook niet erg ergonomisch gevormd. De GC controller ligt gewoon het beste in de hand, maar mist wel weer een knop tov de andere twee, waardoor je bij Fifa minder mogelijkheden hebt....

Maar de 360 controller is toch anders dan de huidige xbox controller? Als ik hem zo zie dan lijkt hij beter in de hand te liggen dan de huidige controller. Hij lijkt me minder lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op zondag 06 november 2005 @ 12:02:
[...]

waarschijnlijk zal je het verschil niet merken ;) Ik ben blij dat de mijne geen draad heeft.

@hully: dat zal natuurlijk ook verschillen per merk.
Ja dat is wel zo. Wij krijgen adsl van mijn zus (die woont naast ons) en onze snelheid is bijna even snel als bij haar. Maar verder is het allemaal wel met draden hier verbonden. Draadloos is wel makkelijk maar om direct 70 euro aan zo'n ding uit te geven vind ik ook weer overdreven veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
duur he?! maar voor mij hele klus om 20 meter kabel te gaan leggen met veel deuren enz. ertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Gisteren kameo en COd 2 gespeeld, k vond de graphics eigenlijk zwaar tegenvallen. Ik hoop dat Gears of War wat mooier is. Het beeld was trouwens wel haarscherp op die samsung tv's, net alsof je naar een heel groot computerscherm kijkt, erg mooi. Controller ligt lekker in de hand, alle knoppen zitten goed. Alleen mikken in Cod vind ik echt voor geen meter gaan als je het vergelijkt met een muis.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

hoe zou het zijn om je xbox360 hierop aan te sluiten ?

http://www.fujitsu-siemen...ources/126/1636297468.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
wat zijn de specs? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:29

S2S

[quote][b][message=24547717,noline]NinTeNdO_FrEaK <---

huhuhu Toen stopte ik al met het lezen van je post ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
denk dat hij deze bedoeld:
Fujitsu Siemens S26361-K1051-V180 W19-1/19" TFT TCO99
Product Description Fujitsu Siemens SCALEOVIEW W19-1 - flat panel display - TFT - 19"
Device Type
Flat panel display / TFT active matrix
Dimensions (WxDxH)
44.6 cm x 17.8 cm x 37.5 cm
Diagonal Size
19"
Viewable Size
19"
Dot Pitch / Pixel Pitch
0.285 mm
Max Resolution
75 Hz
Colour support
Up to 16.2 million colors
Interface
VGA (HD-15)
Compliant Standards
Plug and Play, CE, DDC-2B, EN 60950, EN 61000-3-2, GS, ISO 13406-2, TCO '99, EN 61000-3-3, EN55024, EN55022 Class B
Power
AC 110/230 V ( 50/60 Hz )
Power Consumption Operational
50 Watt

- 19-inch widescreen display
- Best performance to an affordable price
- Multimedia applications like watching DVDs
- Office and Internet applications
- Amazing response times, 8ms
- Wide viewing angel 150° / 130°
- Resolution 1440 x 900, 16:9
- Brightness 300 cd/m2, 16.2 million colours

€344 _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door BlowFish op 06-11-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 23:40
gewoon met de advanced hd vga kabel die je kan kopen voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, ja ik moest vlug posten sorry dat er geen specs bijstonden

maar ik bedoelde, hoe zou het beeld zijn op deze monitor , aangesloten op een 360

want dit is een mini 16:9 schermpje , maw geen stretching _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102124 op 06-11-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Anoniem: 102124 schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:01:
haha, ja ik moest vlug posten sorry dat er geen specs bijstonden

maar ik bedoelde, hoe zou het beeld zijn op deze monitor , aangesloten op een 360

want dit is een mini 16:9 schermpje , maw geen stretching _/-\o_
..nah.. tv schermen zijn 19:10 .. dus of het super beeld geeft vraag ik me af.. 1440 x 900 is geen 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 02:23
Weet niet of er nog mensen op zoek zijn naar een pre-order kit voor de XBOX 360?
Maar ik kom net terug van de Game Shop in Den Haag in de Schoolstraat en daar hebben ze in ieder geval nog een paar liggen.

Heb voor mezelf ook maar 1 gekocht >:)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Ik heb een benq DV3250 lcd tv met uiteraard de mogelijkheid voor HD componentvideo. Deze tv heeft voor component video signalen 5 ingangen Y, Cb/Pb, Cr/Pr en L R voor audio. Maar op de HD kabel die bij de xbox 360 zit zitten 6 stekkertjes?!

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/D4DDF22B-AF7F-4CD4-ACF0-D39D24B720D9/0/ilmComponentHDAVCableinXbox360andStandaloneRetail.jpg

Is dit dan de verkeerde kabel of zo? (Tv ondersteund HDTV-signalen van 480i, 480p, 576p, 720p en 1080i)

Btw is deze tv iets in combinatie met de xbox360? Heb hem niet zelf aangeschaft vandaar :z

[ Voor 9% gewijzigd door Xander84 op 06-11-2005 16:34 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Xander84 schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:33:
Ik heb een benq DV3250 lcd tv met uiteraard de mogelijkheid voor HD componentvideo. Deze tv heeft voor component video signalen 5 ingangen Y, Cb/Pb, Cr/Pr en L R voor audio. Maar op de HD kabel die bij de xbox 360 zit zitten 6 stekkertjes?!

[afbeelding]

Is dit dan de verkeerde kabel of zo? (Tv ondersteund HDTV-signalen van 480i, 480p, 576p, 720p en 1080i)

Btw is deze tv iets in combinatie met de xbox360? Heb hem niet zelf aangeschaft vandaar :z
stekertjes die bij de 360 zitten zijn inclusief geluid, dus 5.1 stekertjes.

verder ziet er uitstekend uit, ben jaloers! :+

[ Voor 4% gewijzigd door BlowFish op 06-11-2005 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 23:40
BlowFish schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:36:
[...]

stekertjes die bij de 360 zitten zijn inclusief geluid, dus 5.1 stekertjes.

verder ziet er uitstekend uit, ben jaloers! :+
dat zal dus een digitale coaxiale kabel zijn. altijd handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Een leuke vid voor de zondag middag! ;)

http://www.gt.tv/gtwplayer.php?ep=12

En dan links in het menu 'Feature: Xbox 360 kiezen Close-up' kiezen. Veel info over PD0 (de Simulants keren terug, offline en online. Woohoo!) en nog een kort stukje over PGR3 en Kameo.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Xander84 schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:33:

[afbeelding]

De stekkers die je ziet zijn de volgende:
De rood/wit/gele : stereo audio (rood+wit) en geel = video (composiet) dan komen de rood groen en blauwe stekkers (deze gebruik je om de 360 op hdtv aan te sluiten.) Voor 5.1 (zoals iets terug gepost werd) moet je nog een extra kabeltje kopen voor naar je versterker. Deze nieuwe kabel sluit je op de kabel aan die je hier ziet. en op de versterker. Als je goed kijkt zie je bij het blokje dat vlakbij de aansluiting zit op de xbox een soort zwart vlakje/gaatje zitten. Daar sluit je DUS GEEN DIG COAX kabel op aan maar gewoon een optische glasvezel kabel

[ Voor 9% gewijzigd door OcNewB op 06-11-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Weet niet of het al langs is gekomen, maar toch wel boeiend voor vele denk ik. :)
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7558&type=wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Anoniem: 104748 schreef op zondag 06 november 2005 @ 17:20:
Weet niet of het al langs is gekomen, maar toch wel boeiend voor vele denk ik. :)
http://www.gametrailers.com/player.php?id=7558&type=wmv
Ik heb het filmpje net even gekeken en de Xbox 360 blijft een mooie, degelijke Console :*)
De kleur, de lijnen, de vorm, het is allemaal zo perfect :p

Wat ook te zien is in het filmpje, dat is de ''Xbox 360 Mini Media-Remote'' (Deze zit dus inbegrepen bij de 1e ''Batch'' Xbox 360 ''Premium'' Consoles).

Wat ik vooral erg mooi vind aan de nieuwe Media-Remotes is de ''Power-Button'' :)
Je hoeft voortaan niet meer op te staan als je de Xbox 360 Console wilt aanzetten, je pakt gewoon de Media-Remote, drukt op de Power-Button, pakt de wireless-controller en voíla u kunt spelen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 06-11-2005 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Je hoeft voortaan niet meer op te staan als je de Xbox 360 Console wilt aanzetten, je pakt gewoon de Media-Remote, drukt op de Power-Button, pakt de wireless-controller en voíla u kunt spelen _/-\o_
Daar heb je de remote dus niet voor nodig, kan ook gewoon met de wireless-controller....

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yonix schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:34:
Wat ik vooral erg mooi vind aan de nieuwe Media-Remotes is de ''Power-Button'' :)
Ja lekker in je bed liggen als je der nog niet uit wilt !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Xander84 schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:10:
[...]

Daar heb je de remote dus niet voor nodig, kan ook gewoon met de wireless-controller....
Je hebt gelijk inderdaad, ik lees het net op de Xbox Site.
Stom van mij, ik had er helemaal overheen gekeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 00:53
Dus je ligt in bed, drukt op een knop op je wireless controller, je xbox boot... en dan sta je op om er een game in te stoppen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Laatst online: 28-06 23:30
In de MM Den Haag een Xbox360 geprobeerd. Op de andere was iemand bezig met COD, maar dat vond ik niet veel bijzonders. In ieder geval niet aanschafwaardig, het is niet veel meer dan een veredelde versie zoals je die op de PC kan spelen. Grafisch haal je op redelijk uitgeruste pc er zelfs nog meer uit.

Beide Xboxen waren overigens niet goed aangesloten op de Samsung monitor, althans zo leek het. Denk dat ze geen HD-kabel gebruikt hebben. Het beeld was erg blokkerig, maar goed je staat er ook erg dicht op.

Kameo zag er fraai uit, maar je moet wel de tijd nemen om de besturing onder de knie te krijgen.

King Kong zag er fraai uit, maar lijkt me zo op het eerste gezicht erg scripted. Grafisch zal het in ieder geval wel een plaatje zijn als ze het ook echt HD aansturen. Missertje van de MM, de Xbox360 komt zo niet echt tot zijn recht.

Jammer dat PGR3 niet speelbaar was, alleen video te zien op die kiosk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, ik zie in bijna alle winkels ook lcd schermen staan die op heel slechte resolutie draaien (dus het is lelijker dan een gewone tv)

dit weekend eindelijk een plasma én lcd tv gezien op volle capaciteit en dat was echt wow
de palmbomen sprongen bijna uit het scherm _/-\o_

echt mooi

maar ik heb zo echt het gevoel dat héél veel mensen die in zo'n winkel werken (electronica) geen benul hebben van resolutie, etc... zo ook dus voor het instellen van de 360 ...

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102124 op 06-11-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik had wel begrepen dat je de resolutie goed moest instellen ja.
als je een 1280 scherm hebt moet je hem daar natuurlijk ook op afstellen en niet op 640 laten staan ofzo :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tamarinde schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:41:
Ik had wel begrepen dat je de resolutie goed moest instellen ja.
als je een 1280 scherm hebt moet je hem daar natuurlijk ook op afstellen en niet op 640 laten staan ofzo :P
Hoe doe je dat eigenlijk op de ouderwetse XBOX, die heeft ook 720p, maar dat pakt 'ie toch automatisch als je een NTSC game uit Amerika speelt en de Chip op NTSC hebt staan, je beeldscherm op widescreen hebt gezet in je Xbox dashboard en vervolgens je scherm op full (dus het beeld wat verstuurd wordt door de doos) laat afbeelden? Of moet ik dan nog wat doen op de doos om 720p te krijgen...

Of krijg je de opties voor 420p, 720p e.d. alleen als je een HD kabel aan de doos hebt zitten ipv de RGB kabel

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 06-11-2005 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Anoniem: 102124 schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:22:

maar ik heb zo echt het gevoel dat héél veel mensen die in zo'n winkel werken (electronica) geen benul hebben van resolutie, etc... zo ook dus voor het instellen van de 360 ...
Als het goed is komt iemand zelf van Microsoft dat ding aansluiten, dat heb ik in ieder geval begrepen van een collega. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen, hoop dat die nu wel komt bij MM Lwd ben erg benieuwd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Laatst online: 02:07

gws24

Thinking is hard!

Dat ding wordt inderdaad door microsoft zelf aangesloten. Lullige is dat ze de sleutel om de kast open te maken weer meegenomen hebben, die krijgen we pas zodra er spellen zijn om er in te doen. Wat ik wel goed vind is dat ze op het demo model de verschillen tussen de twee versies hebben aangegeven; hoef je daar de klanten tenminste alleen maar op te wijzen.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Ok ik heb me financieel een 26" LCD scherm gerekend ;) ...

Welke 26" LCD TV prijsklasse 800 - 1200 euro zouden jullie kopen op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Koffiezuiper schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:52:
[...]

Als het goed is komt iemand zelf van Microsoft dat ding aansluiten, dat heb ik in ieder geval begrepen van een collega. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen, hoop dat die nu wel komt bij MM Lwd ben erg benieuwd 8)
En is dat bij de MM in Lwd?? :) Dan kom ik daar morgenavond ook ff heen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:46
BlowFish schreef op maandag 07 november 2005 @ 00:46:

Uit alle testen komt nu de Panasonic TX-26LX500 als beste uit de bus (of de opvolger Panasonic TX-26LX52F, nog goedkoper ook).. Die staat ook op mijn verlanglijst in de 26" of 32" versie.

Wat betreft het draadloos online.. Ik heb mijn huidige Xbox nu inmiddels bijna 2 jaar via Wifi aangesloten en nog nooit problemen gehad. Meestal hebben spelers bij mij juist een erg goede verbinding in PES.

[ Voor 32% gewijzigd door M@cer op 07-11-2005 08:42 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 142179 schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:52:
[...]

Hoe doe je dat eigenlijk op de ouderwetse XBOX, die heeft ook 720p, maar dat pakt 'ie toch automatisch als je een NTSC game uit Amerika speelt en de Chip op NTSC hebt staan, je beeldscherm op widescreen hebt gezet in je Xbox dashboard en vervolgens je scherm op full (dus het beeld wat verstuurd wordt door de doos) laat afbeelden? Of moet ik dan nog wat doen op de doos om 720p te krijgen...

Of krijg je de opties voor 420p, 720p e.d. alleen als je een HD kabel aan de doos hebt zitten ipv de RGB kabel
Die opties krijg je in je MS Dash als je een NTSC-box hebt en er een HD-kabel op aangesloten is.

[edit]
'T is trouwens 480p ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 07-11-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op maandag 07 november 2005 @ 08:45:
[...]

Die opties krijg je in je MS Dash als je een NTSC-box hebt en er een HD-kabel op aangesloten is.

[edit]
'T is trouwens 480p ;)
Ah ok, mijn XBOX staat nu in NTSC met Evox, maar zonder die opties, waarschijnlijk omdat de HD kabel er dan nog niet aan zit. Die zal 'ie wel eerst moeten detecten voordat je de opties ziet. Morgen dan maar zo'n kabeltje aanschaffen bij de Mediamarkt ofzo 3rd party. Want damn, de orginele kabel zet je 40 Euro terug, da's toch niet normaal voor wat stukjes koperdraad in plastic...

Iemand nog een tip waar goedkoop een 3rd party HD kabel voor de gewone XBOX te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

is het bij iemand bekend, of je ook gewoon een normale USB controller van je pc in je xbox360 kan stoppen (en dat hij dan ook werkt). Ik heb bijvoorbeeld net een nieuwe logitech rumblepad II gekocht. En die werkt echt heerlijk op de pc. Zou het wel balen vinden als ik op de xbox moet wennen aan een andere controller. Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Sorry maar ik denk dat dat absoluut niet gaat werken.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anoniem: 142179 schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:19:
[...]

Ah ok, mijn XBOX staat nu in NTSC met Evox, maar zonder die opties, waarschijnlijk omdat de HD kabel er dan nog niet aan zit. Die zal 'ie wel eerst moeten detecten voordat je de opties ziet. Morgen dan maar zo'n kabeltje aanschaffen bij de Mediamarkt ofzo 3rd party. Want damn, de orginele kabel zet je 40 Euro terug, da's toch niet normaal voor wat stukjes koperdraad in plastic...

Iemand nog een tip waar goedkoop een 3rd party HD kabel voor de gewone XBOX te kopen?
Niet vergeten in je MS Dash de settings aan te passen, anders ga je in Evox ook niks zien.

Kabels kan je best via E-Bay of zo kopen. Of Liksang misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor 1200,- kan je ook de LG 32LX2R kopen (die heb ik :) ).

32inch
1366x768

Alle aansluitingen zitten er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-07 12:24

Zeker weten de Samsung LE26R51B :9~ 3000:1 contrast, 500 cd/m² en slechts 900 euro _/-\o_

Ik zie hier trouwens wel veel mensen denken dat hun tv 1080i kan weergeven. Als je een 1280x768 tv hebt kan ie alleen dat weergeven, 1080i is gewoon een inputsignaal waarmee die overweg kan.

Helaas zijn veel fabrikanten en winkels nog smeriger en die noemen zelfs een standaard resolutie tv met 480p al HD-Ready omdat ie 720p en 1080i signalen accepteerd :r

[ Voor 5% gewijzigd door Hertog_Martin op 07-11-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
TheVisionMaster schreef op maandag 07 november 2005 @ 07:59:
[...]

En is dat bij de MM in Lwd?? :) Dan kom ik daar morgenavond ook ff heen :p
Yup, zodra de pod er staat meld ik het wel. Eigenlijk was die verleden week al verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Koffiezuiper schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:17:
[...]

Yup, zodra de pod er staat meld ik het wel. Eigenlijk was die verleden week al verwacht.
In Zwolle (bij de Entertainer) zou er ook vorige week al een staan, maar totop heden helaas pindakaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 11-07 13:35
de Gameshop in Den Haag en de nieuwe in Loosduinen heeft ook een Demopod staan even Call of Duty 2 en King Kong gespeeld vond het er zelf best wel mooi uitzien controller moest ik toch nog even aan wennen aangezien deze kleiner is dan de Controller S van de oude xbox. al met al toch wel een goed gevoel aan het ding overgehouden... nu maar aftellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik hoor geruchten over de eerste 'blue-screens' op de nieuwe xbox 360 ;) zal eens kijken of ik ff een screenie kan regelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:29

S2S

TheVisionMaster schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:03:
Ik hoor geruchten over de eerste 'blue-screens' op de nieuwe xbox 360 ;) zal eens kijken of ik ff een screenie kan regelen...
Was geen blue screen maar un black screen ;) En tja die kunnen optreden niets bijzonders, kan een bekraste disc zijn etc..etc..

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Hertog_Martin schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:11:
[...]

Zeker weten de Samsung LE26R51B :9~ 3000:1 contrast, 500 cd/m² en slechts 900 euro _/-\o_

Ik zie hier trouwens wel veel mensen denken dat hun tv 1080i kan weergeven. Als je een 1280x768 tv hebt kan ie alleen dat weergeven, 1080i is gewoon een inputsignaal waarmee die overweg kan.

Helaas zijn veel fabrikanten en winkels nog smeriger en die noemen zelfs een standaard resolutie tv met 480p al HD-Ready omdat ie 720p en 1080i signalen accepteerd :r
Ik zou gaan voor de le26M51b. Deze heeft namelijk een snellere reactietijd. (8-12ms) en geen 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
TheVisionMaster schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:03:
Het is een black screen en hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/bsod/xbox360_bsod_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/bsod/xbox360_bsod_02.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door OcNewB op 07-11-2005 12:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.