Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.491 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 16:43

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb van de week ook ff een xbox 360 'live' in werking gezien (bij Dimension Plus in Doetinchem hebben ze er eentje staan), ik vond 't eerlijk gezegd toch wel wat tegenvallen. Eigenlijk had ik verwacht c.q. gehoopt iets te zien dat echt revolutionair was, maar qua graphics ziet het er niet echt beter uit dan wat je op momenteel al op een redelijk goede, actuele pc ziet. Het deed me qua graphics kwaliteit allemaal een beetje aan Doom 3 denken, ook van die overdreven, niet echt realistische shader effecten. Ook kon je bij sommige graphics nog goed zien dat textures lang niet altijd hoge resolutie zijn en dat er vaak nog redelijk weinig polygonen worden gebruikt (hoekige objecten dus, zoals Doom 3 ook vaak relatief weinig poly's gebruikt). Tenslotte werd ik soms echt bijna letterlijk misselijk van de matige framerate, volgens mij liep alles nog lang niet op 60 fps (of het moet aan dat LCD scherm van Samsung gelegen hebben, niet echt ideaal om zo'n next-gen apparaat op zoiets als een tft te showen imho).

Wellicht moeten de spellen nog wat meer afgewerkt worden en is wat ik nu gezien heb nog min of meer een work in progress (ik heb voornamelijk Kameo en King Kong gezien), maar het maakte op mij nog niet echt een goede indruk. Ik had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Batterijen, en je kunt los voor ik geloof 20 euro de charge kit halen met accu en kabel.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:20
Aj da's wel weer minder dan.

Ik hoor trouwens niet echt spetterende reacties van de mensen die de 360 in acion hebben gezien.
Je zou op z'n minst een fatsoenlijke framerate moeten zien, dat lijkt me een eerste verreiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Mutatie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:04:
Ik hoor trouwens niet echt spetterende reacties van de mensen die de 360 in acion hebben gezien.
Mwa van de pro's en zelfs kritische bloggers hoor je heel veel positiefs. Zelfs Gaming Steve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

cybermans schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:08:
[...]

Je hebt niet perse een HDTV nodig, het is wel mooier. Ja je kan hem op een monitor aansluiten alleen ziet het er waarschijnlijk niet uit. (1280*720 over VGA)
het zal dus niet mooi zijn op een pc monitor ... ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:20
curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:14:
[...]

Mwa van de pro's en zelfs kritische bloggers hoor je heel veel positiefs. Zelfs Gaming Steve ;)
Ja ok, ik moet het toch zelf zien voordat ik er met een mening vandoor ga.
Misschien verwachten mensen er gewoon veel te veel van. De meeste reviewers e.d. vinden het toch allemaal wel mooi spul.
Ik heb dat ding ook hals over kop gepre-ordered, ik was altijd een beetje (lees erg) anti MS consoles maar aangezien er een paar bloedmooie japanse rpg's zijn aangekondigd moest ik er toch maar aan geloven. Ik had tot voor kort ook niet echt naar de 360 gekeken dus veel dingen die ik zie/hoor zijn me redelijk nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 102124 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:24:
[...]

Tuurlijk wel, volgens mij is het verschil erg klein tussen 720p op een samsung lcd en een willekeurige monitor die die resolutie kan draaien. Maar op dit moment blijft het natuurlijk gissen, echt zeker weet ik het pas op 2 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:28
Weet toevallig iemand of er in de buurt van Arnhem ook een demopod staat opgesteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:16

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb gisteren van de Entertainer in Zwolle gehoord dat de demopod al binnen had moeten zijn. Waarschijnlijk voor het weekend stata hij er ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Goed nieuws voor de HD-DVD die in de toekomst in de 360 kan worden gezet en wat minder voor Blue Ray van Sony/PS3:

"Nadat HP eerder al aangegeven had enkele wijzigingen te willen zien in het Blu-ray-ontwerp, heeft het bedrijf nu gezegd dat iHD, de interactieve softwarekant van de HD DVD-technologie, goedkoper zal zijn dankzij de geïntegreerde xml-functionaliteit in Windows Vista. Systeembouwers zullen hierdoor eerder geneigd zijn voor HD DVD te kiezen, aangezien ze daarvoor in principe al licentiekosten betalen via Microsoft, waardoor BD-J, het op Java gebaseerde Blu-ray-alternatief, minder kans maakt. Josh Peterson, verantwoordelijk voor strategische allianties in de Optical Storage Solutions-afdeling, is een van de twee belangrijke managers bij HP die het aandurft om een volledige ommezwaai in HP's standpunt te verkondigen.

Zowel Peterson als Maureen Weber, manager van de Personal Storage-divisie, zijn van mening dat de Blu-ray Disc Association, waarvan HP een van de oprichters is, zijn mening over iHD moet herzien en ook de 'mandatory managed copy', de mogelijkheid een reservekopie te maken voor thuisgebruik, mogelijk moet worden met Blu-ray. De ommezwaai van beide managers is te danken aan een bijeenkomst van HP met Microsoft. Deze vergadering was oorspronkelijk bedoeld om Microsoft binnen te halen in het Blu-ray-kamp, maar het softwarebedrijf had enkele te overtuigende tegenargumenten, aldus Peterson."

Uit de nieuws sectie van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 09:59
Mutatie schreef op woensdag 02 november 2005 @ 23:35:
Die kabel die bij het premium pakket zit, is die geschikt om aan te sluiten op een normale tv?
Ja, die kabel bevat zowel de drie component connectors (Pr Y Pb, een rood, geel en blauwe tulp plug) als een composite connector (gele tulp plug) plus stereo audio (rood en witte tulp plug) en optisch digitaal audio uit.
Verder zit er, als ik het goed heb, ook nog een SCART verloopje bij waarmee je de composite en stereo connectors in kan pluggen.
Het beste resultaat (na component) ga je natuurlijk krijgen met een echte RGB SCART kabel, maar die zul je los moeten aanschaffen. Kijk wel even of je T.V. een echte RGB SCART ingang heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 10:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 102124 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 01:24:
[...]

Nee tuurlijk wel, wat cybermans daar roept is volledig onzin. Je hebt gewoon 1280x720 beeld. Als je monitor dat goed weergeeft, dan heb jij gewoon prima beeld...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:03
JvS schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:07:
[...]

Nee tuurlijk wel, wat cybermans daar roept is volledig onzin. Je hebt gewoon 1280x720 beeld. Als je monitor dat goed weergeeft, dan heb jij gewoon prima beeld...
Maar is dit dan gestretched of niet, dat zou ik graag willen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Komt MS zelf eigenlijk nog snel met een RGB Scart kabel?
Ik zie voorlopig eigenlijk alleen die oplossing van Joytech...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
JvS schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:07:
[...]

helaas geen onzin. Zet jij je LCD maar es op 1280*720. Meeste hebben tegenwoordig een res van 1280*1024 dus hij zal flink gaan stretchen. En dat is gewoon lelijk. Heb tijdje terug BF2 op 1024*768 moeten spelen en dat is gewoon erg lelijk.

evilcuber: heb je dat wel eens gedaan. Het wordt er echt niet mooier op ofzo. Het kan wel ja.... Je kan vast op een of andere manier ook een 360 aan zwartwit tv kunnen hangen, maar of je dat wil...

[ Voor 17% gewijzigd door cybermans op 03-11-2005 09:27 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Shiverzz schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:13:
Komt MS zelf eigenlijk nog snel met een RGB Scart kabel?
Ik zie voorlopig eigenlijk alleen die oplossing van Joytech...
Ja, gewoon bij de launch :?
Advance scart heet zo'n ding voor de xbox, 21 pins RGB + een uitgang voor een optische geluidskabel.
cybermans schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:19:
[...]

helaas geen onzin. Zet jij je LCD maar es op 1280*720. Meeste hebben tegenwoordig een res van 1280*1024 dus hij zal flink gaan stretchen. En dat is gewoon lelijk. Heb tijdje terug BF2 op 1024*768 moeten spelen en dat is gewoon erg lelijk.
Wat dacht je van balken? en TFT's met een resolutie van 1280x1024 kunnen ook prima 1024x768 weergeven.

[ Voor 36% gewijzigd door Collaborator op 03-11-2005 09:25 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50
ik hoop dat het een beetje gaat uitzien met een vga kabel op mijn 20" widescreen tft die ik bij mijn pc heb staan... 2 voordelen:
- hopelijk beter beeld
- geen gezeur van vriendin dat ze die ene serie wil zien als ik wil gamen ;) (zij is meer gamecube-party-games orientated)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

TheEvilCuber schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:23:
Ja, gewoon bij de launch :?
Advance scart heet zo'n ding voor de xbox, 21 pins RGB + een uitgang voor een optische geluidskabel.
Ja, dat begrijp ik. Maar waarom zie ik die dan bij geen enkele webshop (maar wel op xbox.nl) in de accessoires lijst staan...of kijk ik nu scheel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
cybermans schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:19:
[...]

Je hebt het dan ook over een LCD nu met een volstrekt niet matchende resolutie, wat geen bal van doen heeft met of de X360 het fatsoenlijk op een monitor kan tonen. Als jij een goeie CRT hebt zal het er prachtig uitzien. Als jij een LCD met een foute reso hebt zal het er minder uitzien. Dat doet niets af aan of de X360 het goed doet, zoals JvS en co stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:56:
[...]

Je hebt het dan ook over een LCD nu met een volstrekt niet matchende resolutie, wat geen bal van doen heeft met of de X360 het fatsoenlijk op een monitor kan tonen. Als jij een goeie CRT hebt zal het er prachtig uitzien. Als jij een LCD met een foute reso hebt zal het er minder uitzien. Dat doet niets af aan of de X360 het goed doet, zoals JvS en co stellen.
En zo is het. Een LCD/TFT werkt nu eenmaal anders met het veranderen van de resolutie dan de good old CRT. De LCD/TFT kan enkel goed werken op één resolutie, de rest wordt wazig, gestretched, vern**kt noem het maar op.

Ik kan melden dat op mijn Sony MFM-HT75WS monitor/HDTV de bende wel draait, nu op de XBOX en straksjes op de 360. Het is smullen zogezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

vraagje,

- Mijn crt monitor (iiyama vision master pro 455) heeft een vaste d-sub aansluiting...Is hier de 360 via de vga kabel op aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 15:31
Anoniem: 104748 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:37:
vraagje,

- Mijn crt monitor (iiyama vision master pro 455) heeft een vaste d-sub aansluiting...Is hier de 360 via de vga kabel op aan te sluiten?
Koop je toch gewoon een koppelstukje voor tussen de twee kabels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Je kan trouwens ook gewoon in het menu van de xbox 1280 * 1024 als resolutie instellen hoor...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:56:
[...]

lees de post die ik quote: er wordt gesproken over ene tft scherm. Heb nog nergens gezien dat de 360 1280*1024 kan outputten dus ik er ga vanuit dat het 1280*720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeaveXL schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:54:
Je kan trouwens ook gewoon in het menu van de xbox 1280 * 1024 als resolutie instellen hoor...
bron?
thnx, ik hou het goed in de gaten hier, maar niet gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KeaveXL schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:54:
En hoe correspondeert dat met de HDTV output van de 360 in 720p/i voor je beeldoptimalisatie?
Ik denk toch dat een HDTV apparaat het beeld mooier gaat afbeelden in de daarop vastgestelde resoluties, dan het handmatig aanpassen van de resolutie in het menu van de XBOX. Zeker icm een evt. TFT scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
TheEvilCuber schreef op donderdag 03 november 2005 @ 09:23:
[...]

[...]

Wat dacht je van balken? en TFT's met een resolutie van 1280x1024 kunnen ook prima 1024x768 weergeven.
en wie kan mij verzekeren dat er balken komen en niet stretch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

jaapstobbe schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:04:
[...]

en wie kan mij verzekeren dat er balken komen en niet stretch?
Ik kan het je niet verzekeren, maar bij de huidige xbox kan je ook kiezen voor anamorphic, letterboxed of 4:3

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 10:12:
[...]

En zo is het. Een LCD/TFT werkt nu eenmaal anders met het veranderen van de resolutie dan de good old CRT. De LCD/TFT kan enkel goed werken op één resolutie, de rest wordt wazig, gestretched, vern**kt noem het maar op.
ik verkies ook crt boven tft (alhoewel het uiterlijk van een tft mooier is).
dus ik ben van plan de 360 aan te sluiten op een 17 of 19 inch monitor :)

dan kan ik een hoop resoluties aan, hoe hoger hoe beter natuurlijk
maar toch eerst ff testen op m'n normale pc monitor om te zien of het de moeite is om een nieuwe monitor te kopen

wat je ook niet hebt op een crt is ghosting _/-\o_
terwijl als je een LCD TV koopt van 1000 euro heb je dit wel nog (ok, grotere beeldbuis maar maakt niet zoveel uit voor mij, is puur om te gamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_861.aspx :9

Games van RARE games van SEGA, xbox360 krijgt geen gebrek aan lkkre games! :) Is geen nieuws natuurlijk, maar plaatjes blijven erg fijn om te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:12:
http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_861.aspx :9

Games van RARE games van SEGA, xbox360 krijgt geen gebrek aan lkkre games! :) Is geen nieuws natuurlijk, maar plaatjes blijven erg fijn om te zien. :)
mooi mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339

één ding snap ik nog niet, ik heb een breedbeeld tv en een versterker met dolby/dts etc etc.
Heb ik nu genoeg aan de standaard kabels die worden meegeleverd bij het pakket van 399euro?

Of moet ik andere kabel kopen om digitaal geluid en (nog) beter geluid te hebben?
Let me know....;-)

Zijn er nog mensen die Battlefield2 gaan kopen voor de 360? ik ben benieuwd of dat een beetje speelt met de controller...........ben een beetje huivering om een FPS te kopen ;-)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:07:
[...]

Ik kan het je niet verzekeren, maar bij de huidige xbox kan je ook kiezen voor anamorphic, letterboxed of 4:3
idd dus lijkt het me logisch dat je ook zoiets kan kiezen bij de 360.

Wat is "stretching" eigenlijk juist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:21:
één ding snap ik nog niet, ik heb een breedbeeld tv en een versterker met dolby/dts etc etc.
Heb ik nu genoeg aan de standaard kabels die worden meegeleverd bij het pakket van 399euro?

Of moet ik andere kabel kopen om digitaal geluid en (nog) beter geluid te hebben?
Let me know....;-)

Zijn er nog mensen die Battlefield2 gaan kopen voor de 360? ik ben benieuwd of dat een beetje speelt met de controller...........ben een beetje huivering om een FPS te kopen ;-)
_/-\o_
ik blijf spellen als quake, cod2, bf2 op pc spelen hoor
idem met games als morrowind of rts games

condemned en pdz ga ik wel kopen omdat ze exclusive op xbox zijn
(condemned ging naar pc komen maar is nergens meer te zien op de officiele website)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Let me know....;-)

_/-\o_
Van wat ik nu allemaal heb gelezen, je kunt alles zo aan je tv hooken en via optisch kabletje digitaal aan je versterker.
Voor beter beeld op een crt breedbleed moet je de RGB scart kabel aanschaffen die tevens optisch uitgangetje heeft voor al het digitale geknal via de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Let me know....;-)

_/-\o_
Ik he BF2 voor de pc gekocht....whehe..om hem nu ook voor de 360 te kopen..neuh.. :p eerst maar eens PGR3 en Project DZ doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Is dat een nieuwe mix tussen PGR3 en Perfect Dark Zero? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:45:
[...]

Lijkt me lastig schieten als je zo hard door de bocht gaat. Hmmz driveby shooting vanuit een ferrari is nie slim: zoveel zijn er niet en ben je dus te makkelijk te achterhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131339

Nog een vraag (heerlijk dat gepiel met m.b..t hardware/software).
Ik heb een "media server" via Wxp-pro, wellicht is het handig om dit om te zetten naar Windows Media ivm komst xbox360. 2 vragen:

1) Heeft Windows Media ook een remote desktop functie, zodat ik extern deze pc kan overnemen?
2) Heeft iemand ervaring met Windos Media Centre? Ben benieuwd of het echt goed werkt, ik ben huiverig dat streaming live tv zo goed van kwaliteit is.

thank ;-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 11:45:
[...]

LOL ik bedoel natuurlijk Perfect Dark Zero :p whehe..

Ik heb de Trailer DVD zowat klaar :) whehe...nog de laatste mpeg omzetten en dan de dvd builden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 23:10
TheVisionMaster schreef op donderdag 03 november 2005 @ 12:45:
[...]

LOL ik bedoel natuurlijk Perfect Dark Zero :p whehe..

Ik heb de Trailer DVD zowat klaar :) whehe...nog de laatste mpeg omzetten en dan de dvd builden :p
offtopic:
van welke qualiteit zijn de filmpjes op je DVD ?

cool! jongens neem ff een kijkje naar de USA xbox 360 AD ...

http://media.putfile.com/360ad

:)

[ Voor 15% gewijzigd door BlowFish op 03-11-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Afbeeldingslocatie: http://www.dreisechzig.net/wp/wp-content/1280x1024dash.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
prachtig :)

nu is nog steeds de vraag: balken of stretch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
BlowFish schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:03:
[...]

offtopic:
van welke qualiteit zijn de filmpjes op je DVD ?

cool! jongens neem ff een kijkje naar de USA xbox 360 AD ...

http://media.putfile.com/360ad

:)
Een aantal HD 720x576 enneh....de meeste PGR3 filmpjes zijn gewoon camrips... :) ingame enzo dus :p en stukje van 2 Vandaag staat erop, stukje over productie van XBOX (beelden van productielijn), stukje van X05 en nog een stuk (ook HD kwaliteit) over XBOX Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-06 16:18

Xun

jaapstobbe schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:08:
[...]

das inderdaad prachtig _/-\o_ kan die mooi op me 730BF'je :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nee, de vraag wordt volgens mij: FPS of grafische pracht. ;) Net als op de PC dus. Ik stel mij voor dat je voor een hogere resolutie kunt kiezen, maar dat het spel dan met de minimale FPS moet gaan werken.

Als je kan leven met "mindere" grafics, heb je bijvoorbeeld minder laadtijden en hogere FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En als ik het goed lees, gaat het hier om een High Def. signaal, dus toch een HDTV benodigd ipv de standaard monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Euhm xbox 360 kan ook gewoon 4:3 aan dus waarom niet in hoge reso ;) Ik neem dus aan dat er niks gestretched word. En over dat high def.. Volgens mij is het wel aardig high def op een monitor die 1280*1024 aan kan, of moet er een stikkertje op geplakt worden "dit is een high def scherm" ;)

[ Voor 4% gewijzigd door KeaveXL op 03-11-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-06 09:59
Mmm, wil dat zeggen dat als je de 1360x768 optie kiest je "HD Ready" LCD-TV (die tegenwoordig bijna allemaal een 1366x768 panel hebben i.p.v. een 1280x720 panel) een echte* 1360x768 output zal krijgen zonder dat je LCD-TV dit nog verder gaat 'scalen' (op die 6 pixels na misschien)?

En ik vraag me af of je deze instelling voor zowel de component als de VGA kunt maken.

*) Met echt bedoel ik: zal de 360 de video renderen voor de gekozen resolutie of toch van 720p scalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36
Ik vraag me dan af: waarom 1360 ip 1366 zoals ze meeste panels hebben.
En dan vraag ik me eigenlijk nog meer af waarom die panels 1366x768 zijn ipv 1280x720.
Een niet standaard reso die dus meer kost om te maken (meer pixels) en die eigenlijk niet zou gebruikt mogen worden als je officieel HD wilt gebruiken... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Dat ligt dus 100% aan je monitor. Stel je videokaart anders eens in op 1280x720. Mijn TFT gaat dan enorm stretchen, maar ik kan hem ook perfect op 16:9 instellen waardoor ik balken krijg (net zoals vroeger met CRT monitoren kon, beeldhoogte en breedte aanpassen).

Maar de xbox kan dus zelf ook nativepanel resolutie uitsturen, dus dan heb je helemaal geen last meer van. Hij zal trouwens games intern denk ik altijd op dezelfde resolutie renderen (bijvoorbeeld 1280x720 voor 16:9 en 1024x768 voor 4:3 als een spel 2 modes heeft) en dat dan schalen naar een andere resolutie, wat overigens helemaal niet zo lelijk hoeft te zijn als die ranzige algoritmes die een TFT scherm gebruikt :).

Weleens in photoshop een plaatje in een andere resolutie veranderd met mooie filtering? Dat gaat dus helemaal prima. Daarnaast is een xbox geen PC en zal-ie geen word weergeven of kleine smalle lettertjes zoals hier op het forum. Een divx of een DVD van 720x480 beeldpunten ziet er op een 1280x1024 TFT ook helemaal prima uit (op de kwaliteit van mijn tft na dan), dus roep alsjeblieft niet dat het lelijk is of wordt aan de hand van enkele aannames als je niet precies weet hoe alles scalet, die xbox kan je gewoon prima en mooi op elke TV gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door JvS op 03-11-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
JvS schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:14:
[...]

Hij zal trouwens games intern denk ik altijd op dezelfde resolutie renderen (bijvoorbeeld 1280x720 voor 16:9 en 1024x768 voor 4:3 als een spel 2 modes heeft) en dat dan schalen naar een andere resolutie
Waarom zou ie dat doen? :? GPU kan het allemaal gewoon native renderen, waarom dan moeilijk doen met bicubic trilinear filtering zodat je kunt scalen waardoor je alsnog het voordeel van de extra resolutie kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz hoe meer ik lees hoe meer ik denk om er een te gaan kopen (rond maart ofzo :P )

alleen al voor DOA4 :P
naja maat van me heeft em vast al preordered dus kan ik em daar alvast onderkwijlen als ie ie hem heeft :)

damn wordt weer sparen :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:43:
[...]

Waarom zou ie dat doen? :? GPU kan het allemaal gewoon native renderen, waarom dan moeilijk doen met bicubic trilinear filtering zodat je kunt scalen waardoor je alsnog het voordeel van de extra resolutie kwijt bent?
Omdat het een console is en je daar niet geacht wordt na te denken over het instellen van de resolutie. Die spellen worden ontwikkeld voor die hardware op die instellingen, niet zoals op een PC dat er iets ontwikkeld wordt en zie maar hoeveel fps of dat-ie haalt met je instellingen en videokaart en overige hardware. Voor een console is het onacceptabel dat je hem op een lagere resolutie in moet stellen dan native resolutie beeld omdat je anders niet zon vloeiend beeld hebt of dat je dan details inlevert of nog erger, dat-ie alles doet zoals op de allerhoogste resolutie en als je dan lager speelt, je eigenlijk geen gebruik maakt van de kracht van de 3d chip, zoals hierboven gesuggereerd is.

Op een console ga je niet details op high, medium of low zetten om je spel soepeler te laten lopen, dat spel doet het gewoon altijd goed :). Dat is het hele idee van een console. Dat-ie dan op de uitgang wel een panel op native resolutie aanstuurt staat denk ik los van interne rendering. Het lijkt me makkelijker er ff een nette videoscaler in te zetten die alles naar de goede resolutie schaalt (dat doen alle LCD's zelf in meer of mindere mate ook), dan dat je je hele spel zo moet ontwerpen dat-ie op verschillende resoluties gerenderd moet worden, inclusief meer of minder details enzo.

Dan kan je beter scalen, da's een goedkoop chippie en je bent klaar zonder gezeik en zonder dat je erover hoeft na te denken bij het maken en spelen van het spel (zoals het hoort op een console dus :P) :).

[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 03-11-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Maar in de praktijk heb je intussen al geen gelijk meer, er is namelijk al in reviews vastgesteld dat sommige beta's van games moeite hebben met 1080i die op 720p wel mee kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan hebben ze er wat mij betreft niet goed over nagedacht :+. 1080i is overigens amper mooier dan 720p, door die ontzettende #@%$^& interlacing, moet je eerst deinterlacen en dat kost detail (wie bedenkt nou een standaard die op ALLE beeldschermen deinterlace artifacten geeft :(). Gewoon 720p gebruiken dus (al moet je hier vaak lullen als brugman omdat 720 wel een lager getal is als 1080 en mensen geneigd zijn alleen daar naar te kijken).

[ Voor 6% gewijzigd door JvS op 03-11-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
[...]

Ik wil graag 10 euro inzetten op balken :+ . Dat je tft in windows stretcht is gewoon een driverinstelling (ik kon het iig aanpassen bij mijn geforce 6600) dus 1280x720 moet ie gewoon kunnen pakken. Het is dan alleen even kijken wat mij beter bevalt (1280x1024 of 1280x720).

@The VisionMaster, de Entertainer had em vandaag rond 12 uur nog niet staan, dus volgende week moet ik dan kunnen spelen (als jij zegt dat hij deze week nog komt), want de rest van de week ben ik niet meer in Zwolle.

@Topicstarter, is het misschien een idee om in de topicstart te zetten waar de 360 speelbaar is en welke games er daar speelbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Roamor schreef op donderdag 03 november 2005 @ 13:19:
[...]

Nee, de vraag wordt volgens mij: FPS of grafische pracht. ;) Net als op de PC dus. Ik stel mij voor dat je voor een hogere resolutie kunt kiezen, maar dat het spel dan met de minimale FPS moet gaan werken.

Als je kan leven met "mindere" grafics, heb je bijvoorbeeld minder laadtijden en hogere FPS.
Dan kun je net zo goed bij de pc blijven denk ik. Als ik een console koop dan wil ik niet klooien met resoluties enzo om de zo hoog mogelijke FPS te krijgen.

Ik denk dat deze optie alleen is bedoeld om het beeld zo goed mogelijk op je scherm te toveren.

[ Voor 18% gewijzigd door magnifor op 03-11-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
magnifor schreef op donderdag 03 november 2005 @ 17:32:
[...]

Dan kun je net zo goed bij de pc blijven denk ik. Als ik een console koop dan wil ik niet klooien met resoluties enzo om de zo hoog mogelijke FPS te krijgen.

Ik denk dat deze optie alleen is bedoeld om het beeld zo goed mogelijk op je scherm te toveren.
Maar dat is het probleem juist imho. :) Consoles zijn altijd perfecte platforms geweest voor no brains gaming. Ik ben echter bang dat de Next Gens daar een beetje verandering in gaan brengen. Je zult namelijk ongetwijfeld van die FPS die hards gaan krijgen die in 640 mode gaan spelen om maar zoveel mogelijk snelheid te halen. (Counterstrike anyone?)

Microsoft heeft weliswaar de HD eis aan ontwikkelaars opgelegd, maar aangezien je ook verschillende HD niveaus hebt en niet te vergeten een grote markt van mensen met een 4:3 TV, ontwikkel je verschillende soorten instellingen, net als op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Roamor schreef op donderdag 03 november 2005 @ 18:03:
[...]

Microsoft heeft weliswaar de HD eis aan ontwikkelaars opgelegd, maar aangezien je ook verschillende HD niveaus hebt en niet te vergeten een grote markt van mensen met een 4:3 TV, ontwikkel je verschillende soorten instellingen, net als op de PC.
Dat Microsoft de developers verplicht om op 720p te richten vind ik alleen maar goed, dit is next-gen gaming dat moet die xbox360 aankunnen. Daarnaast heb ik gelezen dat het verschil tussen 720p en 480p/i zit in het toepassen van 2x AA versus 4x AA wat de meeste oneffenheden wel wegwerkt en weer een extra last op de lagere resolutie legt dus zal de performance hopelijk niet lichtmijlen beter zijn op een lagere resolutie (als je wil kan ik wel ff de bron opzoeken). Verder hou ik het gevoel over dat die 1080i optie gewoon op een wat lager pitje komt te staan, 720p met goede performance is waar ze voor gaan en dat lijkt me (zeker voor de komende jaren) de standaard worden. En op een gewone 4:3 tv ziet het er ook zeker wel goed uit hoor zeker met al die shaders, blurring e.d. Gewoon aansluiten en lekker gaan gamen, die 360 ruimt al je problemen wel uit de weg ;).

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als ik het zo bezie sluit je de xbox aan op je tft of crt pc monitor (bv) met die aparte vga kabel, kies je resolutie 1280*1024 en heb je evenmooi , zoniet mooier, beeld dan op een hdtv van 1000 euro ? (alleen een kleiner scherm natuurlijk) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Jammer vindt ik dan wel weer dat de officiele PAL resolutie(iets van 750x530 toch?) er dan weer niet tussen staat. Dat zou toch weer iets beter zijn dan 640x480. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als dat allemaal echt zo goed gaat werken met die reso keuze dan weet i kwel wat ik ga doen, een mega pc crt monitor aanschaffen!!! })
Ik wil wel eerst weten hoe "rustig" het beeld op een crt monitor wordt, iemand een idee?? Zal het gewoon mogelijk zijn om 85Hz te gebruiken bijv.? Hoe wordt het progressive gebeuren gebruikt?

Kortom, zou het mogelijk zijn om op een crt pc monitor 1280*1024 op 85 Hz van de 360 te kunnen genieten? Dan weet ik wat ik ga doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903

Ik ga voor een 21" CRT monitor, lekker cheap >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:28
Maar een CRT monitor kan toch geen HD weergeven of ben ik nu weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119903 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:08:
Ik ga voor een 21" CRT monitor, lekker cheap >:)
Voor een duppie op de eerste rang noemen ze dat. :)
Het idee alleen al, gears of war 1280*1024... :P

@crawl NL; sinds wanneer kan een crt monitor geen hoge resolutie aan dan?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 03-11-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Wat word er veel gepraat over HDTV. is niet nodig hier ga lekker in dit forum kijken. http://www.altbinarieshdtv.com. en dan de guides for beginners. Dan zijn al die vragen hier niet nodig. Ik heb zelf een Philips23pf5320/01. Perfect beeld.
http://www.p4c.philips.co...3PF5320/01&scy=NL&slg=NLD
En om te kijken welke hdtv je kan kopen en waarom. Deze site geeft advies wil niet zeggen dat andere lcd tvs minder zijn.
http://graphics.tomshardware.com/display/20050329/index.html
http://graphics.tomshardware.com/display/20050523/index.html

Ik hoop dat na deze sites niemand meer vragen heeft. Want op deze sites word alles besproken. R.T.F.M
De xbox en xbox360 kan op een aantal manieren werken op hdtv resoluties. met een:

Component kabel rood groen blauw
Analoge dvi/vga naar component (dvi/vga ->LCD component -> Xbox/Xbox360
Wat ik doe ik heb een versterker met 1 keer component uit en twee keer component in. Hierdoor kan ik mijn xbox en pc koppelen aan mijn versterker en van mijn versterker naar mijn LCD.

ik hoop dat hiermee de HDTv vragen opgelost zijn.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:23
Het zal een aantal mensen in dit Topic vast al niet ontgaan zijn, maar Condemned: Criminal Origins heeft de Gold Status bereikt :)

Dit is natuurlijk goed nieuws, want dit betekend dat hij netjes op tijd gereleased wordt (15/11/2005) :)

Ikzelf ben best benieuwd naar Condemned, vooral omdat: Het een mix van verschillende soorten ''Game-Genres'' is (Actie-Shooter, Horror, Adventure etc.), het ''Forensische'' gebeuren mijn interesse wel wekt :p en omdat het spel een hele goede sfeer uitademt, althans wat ik aan ''sfeer'' kon zien in de Gameplay Footage.

[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 03-11-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Laatst online: 08:13
Voor de mensen uit Groningen,de MM heeft na eerst gezegd hebbend eind deze week, het demo duo van de xbox 360 uitgesteld naar onbekend.
Sorry voor de eventuele opgebouwde spanning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142799

Ik hoop dat ze in MM leeuwarden ( ja daar woon ik ) al wat hebben staan.
Morgen dr maar ff langs scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
The D schreef op donderdag 03 november 2005 @ 21:44:
Wat word er veel gepraat over HDTV. is niet nodig hier ga lekker in dit forum kijken. http://www.altbinarieshdtv.com. en dan de guides for beginners. Dan zijn al die vragen hier niet nodig. Ik heb zelf een Philips23pf5320/01. Perfect beeld.
En om te kijken welke hdtv je kan kopen en waarom. Deze site geeft advies wil niet zeggen dat andere lcd tvs minder zijn.

Ik hoop dat na deze sites niemand meer vragen heeft. Want op deze sites word alles besproken. R.T.F.M
De xbox en xbox360 kan op een aantal manieren werken op hdtv resoluties. met een:

Wat ik doe ik heb een versterker met 1 keer component uit en twee keer component in. Hierdoor kan ik mijn xbox en pc koppelen aan mijn versterker en van mijn versterker naar mijn LCD.

_/-\o_
toon volledige bericht
....... en ga voor l je xbox 360 vragen naar www.xbox.com

.. waar denk je dat dit forum/topic voor is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlowFish schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:07:
[...]

....... en ga voor l je xbox 360 vragen naar www.xbox.com

.. waar denk je dat dit forum/topic voor is ;)
Je haal de woorden uit me mond :) Alles is wel te vinden op internet dus kunnen we net zo goed dit hele forum sluiten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 20:52:
Als dat allemaal echt zo goed gaat werken met die reso keuze dan weet i kwel wat ik ga doen, een mega pc crt monitor aanschaffen!!! })
Ik wil wel eerst weten hoe "rustig" het beeld op een crt monitor wordt, iemand een idee?? Zal het gewoon mogelijk zijn om 85Hz te gebruiken bijv.? Hoe wordt het progressive gebeuren gebruikt?

Kortom, zou het mogelijk zijn om op een crt pc monitor 1280*1024 op 85 Hz van de 360 te kunnen genieten? Dan weet ik wat ik ga doen...
kijk dit zeg ik dus al lang, alleen, een nieuwe 22" crt kost 650 euro !
dan denk ik dat een 21 ook 500 kost ?

dan ga ik voor een 19 inch, 150 euro of zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_
toon volledige bericht
één simpele vraag...
gaat het beeld op een crt pc monitor even mooi zijn( mss zelfs beter) dan op hdtv ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 18:00
Fire69 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:06:
Ik vraag me dan af: waarom 1360 ip 1366 zoals ze meeste panels hebben.
En dan vraag ik me eigenlijk nog meer af waarom die panels 1366x768 zijn ipv 1280x720.
Een niet standaard reso die dus meer kost om te maken (meer pixels) en die eigenlijk niet zou gebruikt mogen worden als je officieel HD wilt gebruiken... :/
1360 is een veelvoud van 8, de beeldverhoudingen moeten altijd veelvouden van 8 zijn voor de hedendaagse GPUs.
De 1366x768 is de PAL-HD resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oeLangOetan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 18:00
curry684 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 14:43:
[...]
Het scheelt een hoop in ontwikkelingstijd als je slechts 1 resolutie moet laten testen op framedrops en dergelijke. De X360 games zullen dus enkel als resolutie 1080 of 720 hebben deze beelden worden dan optimaal geresided voor je beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 22:17:
[...]

Je haal de woorden uit me mond :) Alles is wel te vinden op internet dus kunnen we net zo goed dit hele forum sluiten. :)
Zijn wel nuttige sites hoor om je eens wat te verdiepen in het hele HDTV gebeuren, betekent niet dat je niks meer mag vragen ofzo. Alleen om nou het hele 360 topic met HDTV vragen te vullen is ook een beetje teveel van het goede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Weet iemand trouwens meer over de leverbaarheid van de Xbox360?
Want de 29e werkten ze nog met dev-kits.

Vraag je je toch af of dat voor 2 december(of 22nov) goed gaat komen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_
toon volledige bericht
En met een RGB/Component kabel stuur je HD signalen door? Of toch met een speciale HD kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
oeLangOetan schreef op donderdag 03 november 2005 @ 23:03:
[...]

Het scheelt een hoop in ontwikkelingstijd als je slechts 1 resolutie moet laten testen op framedrops en dergelijke. De X360 games zullen dus enkel als resolutie 1080 of 720 hebben deze beelden worden dan optimaal geresided voor je beeldscherm.
Sorry hoor maar ik programmeer 21 jaar intussen en dit is bullcrap :P Al is het maar omdat ze in principe alleen verplicht zijn op 720p acceptabele games af te leveren, en de rest van de games per definitie 'out-of-spec' zijn en het bonus is als ze op 1080i ook nog leuk draaien. Maar daarnaast boeit het je als developer geen ruk, je pakt de grootste gemene deler en daar test je doorlopend op, de testafdeling mag zich vervolgens buigen over de resoluties. In devtime scheelt het per definitie geen ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154696

Even een vraag tussendoor, ik ben dit topic een beetje aan het volgen en ik geloof wel in de xbox 360. Nu is het zo dat mijn broer compleet nintendo freak is dus die wil gaan voor de revolution. Daarnaast is het zo dat een vriend van mij helemaal gek is van de ps3.

Vriend van mij beweert dat de graphics op de ps3 beter zullen zijn dan op de 360?

Wat zijn nu de voordelen van een xbox360 ten opzichte van een ps3 (revolution maakt me nietzoveel uit want die komt er toch wel denk ik)

Misschien zeggen jullie gebruik google, maar dat doe ik dus al maar vind niet zoveel verschillen behalve wifi vs bluetooth, 1080 standard bij ps3. Misschien kan ik het beter zo stellen wat is voor jullie de reden om voor de xbox360 te gaan ipv de ps3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Denk aan:
- Xbox live
- Er zijn nog heel weinig gegevens bekend van de PS3
- Die hoef je voor 2007 (ok, eind 2006 misschien) niet meer te verwachten
- NU zin in next-gen
- Goede ervaringen met de xbox
- Meer games die je aanspreken
- Goede prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-06 17:12
ben gisteren even bij MM in leeuwarden geweest, daar is nog geen demo :(

volgens mij is dit nog niet gepost (kan het mis hebben natuurlijk)
met Windows Media Connect 2.0 (een gratis windows update)
kun je de xbox360 ook op de pc aansluiten, dus heb je geen media center edition nodig

[quote]Streams (plays) music and photos from your PC to your Xbox 360[/qoute]
of je ook video beelden door kan "streamen" is nog de vraag

http://www.microsoft.com/...es/wmconnect/default.aspx

edit: sorry mijn fout het is al eerder gepost :S

mijn broer en ik hebben in ieder een tijdje geleden hem gepreorderd :)

[ Voor 14% gewijzigd door Black_Mage op 04-11-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond in Amsterdamse poort geweest, daar stond bij game shop (kan ff niet op de naam komen, maar is zo'n bart smit aanhangsel) en heb eve nwat demo's gekeken, maar damn :9~

ik ga dat ding halen, waarschijnlijk niet meteen bij launch, maar pas ergens volgend voorjaar (maart ofzo) na mijn verjaardag :) te gaaf gewoon

edit:
@ hieronder

ja e-plaza bedankt, kon er even niet op komen ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 04-11-2005 11:25 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:16:
Gisteravond in Amsterdamse poort geweest, daar stond bij game shop (kan ff niet op de naam komen, maar is zo'n bart smit aanhangsel) en heb eve nwat demo's gekeken, maar damn :9~

ik ga dat ding halen, waarschijnlijk niet meteen bij launch, maar pas ergens volgend voorjaar (maart ofzo) na mijn verjaardag :) te gaaf gewoon
e-plaza bedoel je

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Een nieuwe Perfect Dark Zero preview:

http://www.talkxbox.com/preview745.html

Gaat om een bijna final build dit keer en de difficulty setting omhoog gegooid! Ziet er toch naar uit dat de oude Goldeneye dagen gaan herleven.
* Geengrenzuh is een happy camper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:11
Black_Mage schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 10:08:
ben gisteren even bij MM in leeuwarden geweest, daar is nog geen demo :(
Als het goed is vandaag of morgen 8) Als die vandaag er staat meld ik het wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154696

Geengrenzuh schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 11:53:
Een nieuwe Perfect Dark Zero preview:

http://www.talkxbox.com/preview745.html

Gaat om een bijna final build dit keer en de difficulty setting omhoog gegooid! Ziet er toch naar uit dat de oude Goldeneye dagen gaan herleven.
* Geengrenzuh is een happy camper!
Ziet er goed uit inderdaad, ben wel benieuwd. GoldenEye heeft mij echt UREN bezig gehouden. Denk ook dat het een van de eerste (enige) spellen is geweest die ik op alle moeilijkheid niveau's heb uitgespeeld.

Enige waar ik aan zat te denken :D Hoe gaaf als je een keyboard + muis kan gebruiken bij dit spel ? Maar aan de andere kant goldeneye was ook goed te spelen met controller.

In hoeverre wordt dit mogelijk gemaakt ? ondersteunen alle spellen muis + keyboard ?

Want als je het eigenlijk gaat bekijken zou je als het ware je xbox kunnen gebruiken voor allerdaagse dingen zoals surfen, mail, chat alleen moeten er dan waarschijnlijk componenten worden toegevoegd aan je dashboard. Dan koop je dus eigenlijk een pc waarmee je alles kan alleen ben je niet zo upgrade gevoelig. Want upgraden doe je vaak voor games en niet om te surfen of te chatten :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154696 op 04-11-2005 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Anoniem: 154696 schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 12:22:
[...]

In hoeverre wordt dit mogelijk gemaakt ? ondersteunen alle spellen muis + keyboard ?

Want als je het eigenlijk gaat bekijken zou je als het ware je xbox kunnen gebruiken voor allerdaagse dingen zoals surfen, mail, chat alleen moeten er dan waarschijnlijk componenten worden toegevoegd aan je dashboard. Dan koop je dus eigenlijk een pc waarmee je alles kan alleen ben je niet zo upgrade gevoelig. Want upgraden doe je vaak voor games en niet om te surfen of te chatten :D
Ik denk dat Microsoft nogal huiverig is met first party keyboard+muis support. Het blijft wel een console he en dat imago willen ze niet verliezen. Op de xbox kon je op een gegeven moment ook een keyb+muis aansluiten mbv. een verloopstukje. Nu zijn de aansluitingen op de x360 gewoon usb, dus zal op een gegeven moment ook wel zoiets voor de x360 komen. Goldeneye, Halo, enz. zijn allemaal relatief wat slower-paced fps-en en met een snufje (niet te veel en evt. ook niet in mp) auto-aim (klinkt fout maar IMO toch wel nodig voor een console fps) is het echt wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 12:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

hmm...
2GB in the HDD is used for a temporary cache area for games. Its average transfer rate is 17MB/sec and the average seek time is 13ms.
uit het artikel dat door CVS79 werd gepost

Net als bij de 'gewone' xbox dus, vraag me alleen af wat dit betekent voor mensen die de Core package kopen...

[ Voor 17% gewijzigd door Geengrenzuh op 04-11-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:04

S2S

Ik wist het wel...RARE is terug _/-\o_

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Dat is heel goed nieuws, ik had erg weinig vertrouwen in PDZero maar zo te zien is het allemaal goedgekomen :)

*zucht* dan moet ik toch maar een Xbox 360 kopen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik zie net op bbc2 vanavond om 8 uur nederlandse tijd een programma is over de 360. Het gaat over de business kant van het releasen van gameconsole:

http://www.bbc.co.uk/bbct...service_id=4224&DAY=today

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Geengrenzuh schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 13:50:
Net als bij de 'gewone' xbox dus, vraag me alleen af wat dit betekent voor mensen die de Core package kopen...
Langere laadtijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
homernt schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 14:13:
Ik zie net op bbc2 vanavond om 8 uur nederlandse tijd een programma is over de 360. Het gaat over de business kant van het releasen van gameconsole:

http://www.bbc.co.uk/bbct...service_id=4224&DAY=today
helaas duurt slechts een 30min.. des al niet te min intresant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Ok eve opnemen met mijn Windows media center en terug kijken op mijn xbox. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
The D schreef op vrijdag 04 november 2005 @ 18:18:
Ok eve opnemen met mijn Windows media center en terug kijken op mijn xbox. :P
Leuk filmpje, hehe vooral het stukje met allard op zijn skateboard :D ..
intresant om te zien, en erg recent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:04

S2S

Net het programma gekeken, ze waren ook nog in Amsterdam voor x05. Het ziet er allemaal goed uit. Ook hoorde ik dat de eerste shipments op 8 Oktober al in de EU zijn. Maar er zijn wel wat leverings problemen (hype?) met de tweede shipment die voor de kerst periode is bedoeld. Ze willen daar boeings voor inzetten. De journalisten daar waren allemaal positief. De x360's zijn dus al in de EU :)

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 04-11-2005 20:33 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.