Ik heb van de week ook ff een xbox 360 'live' in werking gezien (bij Dimension Plus in Doetinchem hebben ze er eentje staan), ik vond 't eerlijk gezegd toch wel wat tegenvallen. Eigenlijk had ik verwacht c.q. gehoopt iets te zien dat echt revolutionair was, maar qua graphics ziet het er niet echt beter uit dan wat je op momenteel al op een redelijk goede, actuele pc ziet. Het deed me qua graphics kwaliteit allemaal een beetje aan Doom 3 denken, ook van die overdreven, niet echt realistische shader effecten. Ook kon je bij sommige graphics nog goed zien dat textures lang niet altijd hoge resolutie zijn en dat er vaak nog redelijk weinig polygonen worden gebruikt (hoekige objecten dus, zoals Doom 3 ook vaak relatief weinig poly's gebruikt). Tenslotte werd ik soms echt bijna letterlijk misselijk van de matige framerate, volgens mij liep alles nog lang niet op 60 fps (of het moet aan dat LCD scherm van Samsung gelegen hebben, niet echt ideaal om zo'n next-gen apparaat op zoiets als een tft te showen imho).
Wellicht moeten de spellen nog wat meer afgewerkt worden en is wat ik nu gezien heb nog min of meer een work in progress (ik heb voornamelijk Kameo en King Kong gezien), maar het maakte op mij nog niet echt een goede indruk. Ik had er meer van verwacht.
Wellicht moeten de spellen nog wat meer afgewerkt worden en is wat ik nu gezien heb nog min of meer een work in progress (ik heb voornamelijk Kameo en King Kong gezien), maar het maakte op mij nog niet echt een goede indruk. Ik had er meer van verwacht.