Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.430 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
Het is hoe dan ook een feit dat er nog geen Xbox360's af zijn (of tenminste in Europa) omdat ik hem dan 29 oktober wel had mee gekregen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:52

TheVMaster

Moderator WOS
Tamarinde schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:28:
Het is hoe dan ook een feit dat er nog geen Xbox360's af zijn (of tenminste in Europa) omdat ik hem dan 29 oktober wel had mee gekregen.
IDD :) En ik ga NU bij de MM in Zwolle kijken of de test-xbox 360en er al staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58
ik had toenstraks een stukje gespeeld bij de MM in Eindhoven en tering hee wat een graphics niet normaal. denk dat deze console echt een hit gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:17:
Ik sta 11e bij ePlaza Eindhoven Woensel, en die hadden nog packs over ook 8)7

Geen idee waarom die er zoveel hebben eigenlijk.
Zal ook wel iets te maken hebben met de hoeveelheid xboxes die ze hebben verkocht in het verleden.

Goede handel voor MS = Meer X360's in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:06
ik hoorde weer via via dat er winkels zullen zijn die de nacht van 1 op 2 december xbox 360's mogen verkopen en dat dan daarna de overgebleven xbox360's zullen worden geredistribueerd. Het gaat dus om een promotie stunt die binnenkort in de media bekend zal worden gemaakt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Vrijwel alle winkels verkopen em al een halve week van tevoren maargoed :P
(zo ging het namelijk met de cube en xbox ook)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133744

Ik heb een pre-order kit maar ik ben niet op een lijst opschreven ofzo bij de Frs.. :? Hierdoor krijg ik toch wel nog mijn xbox 360 ? :/ Zou wel leuk zijn als de xbox 360 al een week eerder te halen is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 20:09
Ik zit nog steeds met een dillema... Ik wil heel graag de Xbox 360 maar als ik lees wat voor moeite er al gedaan moet worden om het zooitje te pre-orderen :o En opzich vind ik het niet zo erg om hem wat later te hebben echter wil ik al wel PGR 3 pre-orderen omdat dit veel goedkoper is. Maar ja dan heb ik straks dat spel thuis liggen en dan kan ik het niet spelen! Dus wil ik dan denk ik zsm een 360 maar straks zijn die nergens meer (normaal) te krijgen, of denken jullie dat het wel meevalt en dat een paar dagen erna er al meer zijn?

Oh en nog suggesties wat te doen met een oude xbox + zooi spellen, controllers etc etc? :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 19:10

TdV

Phusebox schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:51:
ik hoorde weer via via dat er winkels zullen zijn die de nacht van 1 op 2 december xbox 360's mogen verkopen en dat dan daarna de overgebleven xbox360's zullen worden geredistribueerd. Het gaat dus om een promotie stunt die binnenkort in de media bekend zal worden gemaakt
hier in tilburg gaat foregames dat in ieder geval doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TheVisionMaster schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:37:
[...]

IDD :) En ik ga NU bij de MM in Zwolle kijken of de test-xbox 360en er al staan :p
Hadden ze ze daar B) ? , dan ga ik donderdag ook even spelen (ben dan toch in zwolle :+). Ben ook nog op zoek naar een tweede game, ben bang dat 1 wat gaat vervelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:19
Shiver23 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:05:
Is dat jouw moeder in de reclame die bij Neckerman werkt?! B)
Nee, mijn moeder werkt bij de ''concurrent'' Otto :p
Banjy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:04:

Oh en nog suggesties wat te doen met een oude xbox + zooi spellen, controllers etc etc? :+
Gewoon houden, ikzelf doe mijn Xbox ook niet weg, want er zijn nog genoeg spellen die ik op de Xbox zal blijven spelen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 01-11-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
Ik heb mijn xbox gewoon verkocht, met in mijn achterhoofd dat ik de toptitels strx op de x360 kan spelen. Alle resterende spellen speel ik wel op mijn ps2. én de belangrijkste reden was denk ik nog het geld....... dat had ik nodig :p

[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 01-11-2005 20:43 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:11
Banjy schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:04:
Zet de boel op marktplaats / speurder.
Ik was de mijne binnen 1 uur kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Dennis_k schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:30:
[...]

idd je kan er nog hele redelijke bedragen voor vangen ook. Had het eerlijk gezegd lager verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Waarom weg doen zonde hoor. Ik ga gewoon al mijn consoles houden. En straks mooi Xbox360 en PS3 bij de collectie. :) Misschien nog revolution maar dat zien we wel, GC is ook engiste console van deze generatie die ik niet heb.
Blijf het handig vinden van de xbox nu dat mediacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
Geniet van dit mooie plaatje want in de final release van de Xbox360 vind je het niet meer terug.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v303/tamarinde/xbox360/xbox6.jpg

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Tamarinde schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:06:
Geniet van dit mooie plaatje want in de final release van de Xbox360 vind je het niet meer terug.
[afbeelding]
Er zijn al promo xbox360's gestolen (die dan ook wel dit hebben) dus ze zullen er al mee bezig zijn dit mogelijk te maken voor de winkelversie :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Kom net van MM Amsterdam. Geen speelbare X360's te vinden :'( . Ook geen pre-order kits, ze hadden er 50 en die waren zo op. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Op verschillende forums is een discussie onstaan over deze plaatjes gemaakt op de x360 kiosks.
Afbeeldingslocatie: http://www.planetxbox360.com/newsimages/artefacts.1.11.05/artefacts1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetxbox360.com/newsimages/artefacts.1.11.05/artefacts2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03:26

S2S

Btw het is enkelfout ;) kiosk :Y)

btw: grappig dat jij altijd de gebreken post.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Eerste foto ziet er erg fake uit: de shaduwval en belichting kloppen voor geen meter, maar de anti-aliasing wel. Riekt naar Photoshop, een GPU zou beiden verneuken of geen van beiden. Over het 2e plaatje is op deze kwaliteit geen bal te zeggen.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
curry684 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:15:
Eerste foto ziet er erg fake uit: de shaduwval en belichting kloppen voor geen meter, maar de anti-aliasing wel. Riekt naar Photoshop, een GPU zou beiden verneuken of geen van beiden. Over het 2e plaatje is op deze kwaliteit geen bal te zeggen.
lol waar heb jij het over :P

Dit lijkt meer op een x360 met artifacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Je zou toch zeggen dat ze de models wat netter maken, ik zie driehoeken en 5-hoeken een nono als je met poly's werkt........het lijkt op PS job.

Maar alles kan.

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 01-11-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
dikki dik schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:22:
[...]

lol waar heb jij het over :P

Dit lijkt meer op een x360 met artifacts
Ik heb het over dat dit eruit ziet als foto's die door mensen in elkaar zijn gehobbied om te lijken op een x360 met artefacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ten 1e: De Xbox 360 waarop je kunt spelen in de ''Wall Mart'' zijn niet de retail versie, dus dat deze versies wat kuren vertonen kan ik mij eigen indenken.

Ten 2e: Microsoft heeft de Xbox 360 uitgrondig getest, dus een probleem als dit zou makkelijk opgemerkt kunnen worden.

Ik maak mij eigen in ieder geval nergens druk over, zoals Curry684 en S2S al zeggen kan dit natuurlijk ook een Photosoep zijn, het wordt gewoon weer ''opgeblazen'' :)

Er loopt trouwens ook een Topic over dit ''Probleem'' op het Xbox forum:

- Klik

[ Voor 22% gewijzigd door Yonix op 01-11-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is een Samsung tv verplicht bij een xbox360 misschien? :)
Iedere foto staat zo'n ding op. Welk type is het eigenlijk?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Shiver23 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:31:
Is een Samsung tv verplicht bij een xbox360 misschien? :)
Iedere foto staat zo'n ding op. Welk type is het eigenlijk?
Ze hebben een deal met Samsung,,,vandaar heehhe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
Die schermen van Samsung zijn erg mooi :)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Caboman schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:56:
Op verschillende forums is een discussie onstaan over deze plaatjes gemaakt op de x360 kiosks.
[afbeelding]
[afbeelding]
Aha, onze PS3 fanboy/Azijnpisser :)

Kom nou toch eens gezellig mee doen hier, of doe niets.

Als je wel graag wil stoken, plaats dan even wat links, i.p.v. "Verschillende Forums"

Kritiek is prima. 50 negatieve posts achter elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Albinoraptor schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:45:
Waarom weg doen zonde hoor. Ik ga gewoon al mijn consoles houden. En straks mooi Xbox360 en PS3 bij de collectie. :) Misschien nog revolution maar dat zien we wel, GC is ook engiste console van deze generatie die ik niet heb.
Blijf het handig vinden van de xbox nu dat mediacenter.
mwa ik heb het geld nodig als ik een x360 wil kopen en ik hecht er eerlijk gezegd niet zoveel waarde aan, iig niet aan de eerste xbox. Toen ik de xbox vorig jaar kocht had ik er veel meer van verwacht. De enige titels waar ik echt plezier aan heb gehad zijn fable en pgr 2. Halo werd behoorlijk eentonig mede doordat ik niet online kon, omdat ik geen cc had (gaat nu met de pre-paids kaart veranderen). En de rest van de spellen sprongen er niet echt uit vond ik of waren ook al op de ps2 te krijgen. Van de ps2 weet ik nog zo net niet of ik die wel wil weg doen, daar heb ik me veel meer mee vermaakt. De eerste GTA 3, de eerste keer dat ik MGS speelde, DMC was ook een pracht spel en zo nog wel een heel zootje meer.

Kortom de eerste xbox is me best tegengevallen, alleen de nieuwe xbox lijkt totaal anders. Het spellen aanbod is groter, met veel specialere exclusieve titels Tot 3 maanden terug zat ik dan ook helemaal niet te wachten op de x360, totdat ik de spellen zag. Toen heb ik nog een tijdje zitten te twijfelen tussen de x360 en de ps3, toen ik echter zag hoeveel ik nog voor mijn xbox kon krijgen besloot ik om ze gewoon beide te halen.

Over die foto's nog ff. Als er mensen zijn die dit als argument gaan gebruiken tegen de x360.... dan zijn ze best wel dom. Als je er achter zou komen dat de jouwe die kuren heeft stap je toch gewoon naar de winkel, vraagt om garantie en gaat weer terug naar huis met een goed werkend exemplaar.

[ Voor 10% gewijzigd door dikki dik op 01-11-2005 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-05 17:40
Als ik geld had zou ik ook een x360 kopen ben niet anti-xbox. Nieuws is nieuws alleen dit is slecht, misschien post ik de volgende keer wel wat goed nieuws. :)
The Elders Scrolls IV: Oblivion will not be out until the second fiscal quarter of 2006 (February 2006 to the end of April 2006)
bron
Dat was echt 1 van de enige spellen die aan me aansprak

[ Voor 47% gewijzigd door Cabo op 01-11-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86475

Dennis_k schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 20:30:
[...]

Misschien wat offtopic maar voor hoeveel heb je hem te koop gezet. Had de mijne gister ook op speurders gezet maar tot nog toe met weinig resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

en toch ga ik geen 900 euro geven voor een hdtv (samsungs die ms gebruikt) als ik een crt monitor van 150 euro kan gebruiken, op hogere resolutie en geen ghosting ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Anoniem: 86475 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:00:
[...]

Misschien wat offtopic maar voor hoeveel heb je hem te koop gezet. Had de mijne gister ook op speurders gezet maar tot nog toe met weinig resultaat...
Had de mijne ook op beide sites te koop gezet voor €300,- (+18 games, 4 controllers, alles origineel met doosjes en boekjes). Binnen 3 dagen was ie weg voor de vraagprijs.
Tip: doe er een gelikte foto bij om je nog een beetje te onderscheiden van de massa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
Caboman schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
de maker van de foto staat onder inde weerspiegeling op de tv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Laatst online: 10:11
[...]

Die van mij stond voor € 160,-. Incl 6 spellen, DVD kit en 2 controllers (de oude grote)
Uur later ben ik gebeld en toen was ie verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Pre-orderen? :X

Ik sta helemaal niet op een lijst, dus ik maak me HELEMAAL nergens zorgen om. :)

Ik loop gewoon een winkel binnen, en haal me zo'n X-doos op als ik het eraan toe heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 02-11-2005 09:41 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rox_NL schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:33:
[...]

Hadden ze ze daar B) ? , dan ga ik donderdag ook even spelen (ben dan toch in zwolle :+). Ben ook nog op zoek naar een tweede game, ben bang dat 1 wat gaat vervelen :D
Neej :( En ze konden me ook niet vertellen of ze hem nog kregen. Ze hebben hier (volgens een medewerker) al wel een Xbox 360 gehad, tijdje terug voor een dag of 3....

Volgens een collega van die meneer zou het niet lang meer duren voordat ze ook in Zwolle stonden (ik vertelde dat ze nu in Eindhoven staan)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:06
Mjah dan niet straks gaan miepen als je niks kan krijgen he. Vind het trouwens wel kut dat ik ook eind december me scriptie moet inleveren. Voordeel daarvan is dat kerst echt gaming wordt. Lekker op me relaxstoel of in me bed scheuren, schieten en ownen. Owja kerst vredig.... DONT THINK SO

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Voor die van mij heb ik 200 euri gevangen. Incl 2 controllers, headset, memoryunit, iets grotere harddisk, ehh..modchip en een aantal games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
TheVisionMaster schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:54:
[...]

Neej :( En ze konden me ook niet vertellen of ze hem nog kregen. Ze hebben hier (volgens een medewerker) al wel een Xbox 360 gehad, tijdje terug voor een dag of 3....

Volgens een collega van die meneer zou het niet lang meer duren voordat ze ook in Zwolle stonden (ik vertelde dat ze nu in Eindhoven staan)...
:( Ik had er net zo'n zin in. Misschien even langs the Entertainer dan maar (hoorde dat er aantal gameshops waren die hem ook al hadden, DimPlus in doetinchem bijvoorbeeld) en anders zal ik toch echt moeten wachten?

Ik zit trouwens als tweede game te twijfelen tussen Tiger Woods PGA Tour 2006 en Call of Duty 2. Zijn er meer mensen die Tiger Woods gaan halen? Want als niemand dat spel haalt, speel ik wel mooi Call of Duty 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Denk dat TW niet zo populair gaat worden in NL. CoD2 wel. Is ook een van de titels die ik wel wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rox_NL schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:22:
[...]

:( Ik had er net zo'n zin in. Misschien even langs the Entertainer dan maar (hoorde dat er aantal gameshops waren die hem ook al hadden, DimPlus in doetinchem bijvoorbeeld) en anders zal ik toch echt moeten wachten?

Ik zit trouwens als tweede game te twijfelen tussen Tiger Woods PGA Tour 2006 en Call of Duty 2. Zijn er meer mensen die Tiger Woods gaan halen? Want als niemand dat spel haalt, speel ik wel mooi Call of Duty 2.
Hmm..zou die hem al hebben?? Als dat zo is laat het dan hier ff weten ;) dan ga ik er ook ff kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 13:55:
Ook zo iets leuks al dat HD gedoe, ben vandaag weer eens wezen kijken naar de bekende samsung lcd. Mensen hoe komen julie erbij dat het beeld van die lcds in HD zo prachtig zijn 8)7 Heb ik nu van die ongelooflijke ogen, of zijn julie gewoon zo blij dat die reso iets hoger is op lcd? Ik heb geen enkele LCD kunnen vinden die "haarscherp" HD beeld vertoont, laat staan me x800xtpe op me crt het nakijken geeft.
Dan vraag ik me af of jij je ogen in je kont hebt zitten of dat je alleen maar brak aangesloten spul hebt gezien. Bij de Media Markt ArenA stond een setup van een Sony LCD TV met HD content erop en je staat er echt bij te kwijlen. Zelf heb ik een Philips TV met Pixel Plus 2 die zonder HD content al haarscherp beeld geeft, en met HD content is het beeld haast zoals de Sony waar ik het over had, al heb ik 'maar' 1368x768 ipv de hoogste HDTV resolutie (1920x1080).

Maar goed, als een DVD-speler of X-Box gewoon PAL resolutie uitspuugt op een LCD TV dan zul je geen HD kwaliteit zien nee....

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 22:47
Anoniem: 133744 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:01:
Ik heb een pre-order kit maar ik ben niet op een lijst opschreven ofzo bij de Frs.. :? Hierdoor krijg ik toch wel nog mijn xbox 360 ? :/ Zou wel leuk zijn als de xbox 360 al een week eerder te halen is.. :P
Voor mij hetzelfde. Ik had de eerste en enige pre-order kit van een kleine FRS vestiging (en de laaste die ik kon vinden in heel Middelburg). De verkoopster wist ook niet exact hoe het werkte en moest eerst zelf de zijkant van de doos lezen. Ik hoefde geen gegevens achter te laten, volgens haar zou er wel een registratiekaat o.i.d. in zitten.
Ik zal eens bij de grotere vestiging in het centrum langst gaan om te vragen of ze daar meer weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
cybermans schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:27:
Denk dat TW niet zo populair gaat worden in NL. CoD2 wel. Is ook een van de titels die ik wel wil hebben.
Dat van Tiger Woods dacht ik ook al, maar die game ziet er wel erg goed uit, en een potje virtueel golfen is wel de moeite waard. CoD ziet er gewoon ook erg goed uit, beetje beproefd concept, maar kan heel vet worden online (waar ik het voornamelijk om doe). Singleplayer is voor mij eigenlijk een extra bij dit soort games (PGR3 ga ik wel helemaal uitspelen :9). Hoop alleen dat het concept van WWII niet een keer uitgekotst raakt (bij mij, of bij iedereen die het speelt), want ze blijven maar komen :(

@The VisionMaster, zal morgen zijn dat ik het weet, maar ik hoop het echt heel erg :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Exirion schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:50:
[...]

Dan vraag ik me af of jij je ogen in je kont hebt zitten of dat je alleen maar brak aangesloten spul hebt gezien. Bij de Media Markt ArenA stond een setup van een Sony LCD TV met HD content erop en je staat er echt bij te kwijlen. Zelf heb ik een Philips TV met Pixel Plus 2 die zonder HD content al haarscherp beeld geeft, en met HD content is het beeld haast zoals de Sony waar ik het over had, al heb ik 'maar' 1368x768 ipv de hoogste HDTV resolutie (1920x1080).

Maar goed, als een DVD-speler of X-Box gewoon PAL resolutie uitspuugt op een LCD TV dan zul je geen HD kwaliteit zien nee....
De meeste mensen kijken nog het meeste naar gewone tv-uitzendingen. Op een LCD TV is dat met kabel echt niet om aan te zien. Met digitale tv gaat het wel al heb je soms wat blokken. Het beeld komt echt (nog) niet in de buurt van een goede CRT-tv. En daar betaal je dan minstens 2x zoveel voor.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hmm....ik ben overigens een dvd aan het maken met een aantal HD trailers erop (en natuurlijk een boel 12-tal ingame filmpjes van PGR3) iemand interesse?

Overigens zijn die filmjpes gewoon vrij te downloaden van internet, dus volgens mij is het dan wel legaal om er zelf een dvd van te maken :) Als dat niet zo is dan hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 12:03

Atmoz

Techno!!

TheVisionMaster schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:03:
Hmm....ik ben overigens een dvd aan het maken met een aantal HD trailers erop (en natuurlijk een boel 12-tal ingame filmpjes van PGR3) iemand interesse?

Overigens zijn die filmjpes gewoon vrij te downloaden van internet, dus volgens mij is het dan wel legaal om er zelf een dvd van te maken :) Als dat niet zo is dan hoor ik het wel...
Zet je hem op een newsserver?
Dan kan iedereen hem lekker snel en gratis downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
atmoz schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:09:
[...]

Zet je hem op een newsserver?
Dan kan iedereen hem lekker snel en gratis downloaden :P
Dat was wel de bedoeling ;) 'k heb hem overigens net aan een colllega laten zien, die vond hem wel vet :) lol 'k moet hem vanavond nog ff verder afmaken (menu's kloppen nog niet allemaal) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 09:05

Exirion

Gadgetfetisjist

Shiver23 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:01:
De meeste mensen kijken nog het meeste naar gewone tv-uitzendingen. Op een LCD TV is dat met kabel echt niet om aan te zien.
Ik kijk gewoon naar analoge kabel naar hele normale TV-uitzendingen en heb fantastisch beeld. Laten we hier niet teveel off-topic gaan, maar de stelling dat LCD TV alleen met DVD en digitale TV mooi is loopt inmiddels zo'n 2 jaar achter..... Onzin dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

heb van het weekeinde ff met de 360 gespeeld in new york, draaide king kong op een hdtv. zag er erg indrukwekkend uit aleen viel mij het anti alias erg tegen, leek nogsteeds erg kartelig. licht effecten en andere effecten zien er wel erg sweet uit. heb verschil gezien ook tussen crt tv en hdtv en dat was wel enorm!
waren 2 gameshops op broadway waarvan de ene hdtv had en andere niet.
het menu is wel erg cool gedaan. veel interatieve menu's. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 02-11-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tja ligt ook vaak aan de instellingen, hierdoor krijg je ook vaak kartels. Als je bijvoorlbeeld je scherpte of the contrast te hoog hebt.

Verder is het gratis 4x AA verhaal toepasbaar als er vanaf het begin rekening mee is gehouden. De engine moet dan gebruik maken van tilling. MS heeft veel devs hierbij geholpen, maar veel zullen ook lui zijn en het feit dat het launch games/pc/xbox ports zijn.

Ach ja het zijn launch games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
TheVisionMaster schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:03:

* dreester is erg geinteresseerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157659

Wie weet wat de precieze afmetingen zijn van de 360?
dit i.v.m, inbouw in een tv kast!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Anoniem: 157659 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:25:
Wie weet wat de precieze afmetingen zijn van de 360?
dit i.v.m, inbouw in een tv kast!!
uit startpost:
Dimensions (WxDxH) 12.15 in x 3.27 in x 10.15 in
of is dit niet precies genoeg? Anders ben ik bang dat je nog ff moet w8en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:42

Xun

de site van pgr3 is geupdate :) er zijn een aantal nieuwe wallpapers, een reclame (die zeer cool is) en een nieuwe trailer..

www.projectgothamracing3.com

je moet wel de knop blijven indrukken ;)

pgr3 is swwwwwwwwweeeeeeeeeeeeetttttt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122205

Kan iemand mij vertellen, hoe uitgebreid de mediacenter wordt van de 360?
Want ik koop namelijk de 360 bij de release + een HDTV, dan lijkt het me ook mooi om mn pc op mn tv aan te sluiten om zo nog wat meer HD materiaal te kunnen bekijken, maar als de 360 hd filmpjes van andere pc op het netwerk kan afspelen is de pc bij mn tv niet meer nodig, kan iemand me hier misschien een antwoord op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Je kan er mee streamen vanaf een media center; Voor HD kan je het best een gewone netwerkkabel gebruiken ipv de wireless dongle. Tijdje terug was er 20 min durende wmv waar eem 360 dev + MCE dev er over vertelde. Heb de url nier meer voor je maar wel een filename: new_xbox_media_center_2005.wmv

[ Voor 17% gewijzigd door cybermans op 02-11-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cybermans schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:25:
Je kan er mee streamen vanaf een media center; Voor HD kan je het best een gewone netwerkkabel gebruiken ipv de wireless dongle. Tijdje terug was er 20 min durende wmv waar eem 360 dev + MCE dev er over vertelde.
moet het per se van een media center zijn, kan je niet gewoon in de xbox media center naar: films-> selecteer bron-> netwerk locaties..bla bla..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
nee. 360 is een Media Center Extender... dus geen volwaardig media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cybermans schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:31:
nee. 360 is een Media Center Extender... dus geen volwaardig media center.
oke bedankt alvast, ik zie het over n maandje wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

cybermans schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:25:
Je kan er mee streamen vanaf een media center; Voor HD kan je het best een gewone netwerkkabel gebruiken ipv de wireless dongle. Tijdje terug was er 20 min durende wmv waar eem 360 dev + MCE dev er over vertelde. Heb de url nier meer voor je maar wel een filename: new_xbox_media_center_2005.wmv
LINKJE :) :http://www.blogtelevision.net/index.php?search=new_xbox_media_center_2005.wmv&p=4

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 02-11-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 06-05 22:03
TheVisionMaster schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:37:
[...]

En zijn ze dr al? :P

edit: ow ik zie al dat ze er nog niet zijn :(, klote ga morgen naar zwolle, hopenlijk hebben ze hem bij de entertainer dan wel

[ Voor 22% gewijzigd door DarkShadow op 02-11-2005 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DarkShadow schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:38:
[...]

En zijn ze dr al? :P

edit: ow ik zie al dat ze er nog niet zijn :(, klote ga morgen naar zwolle, hopenlijk hebben ze hem bij de entertainer dan wel
Misschien dat ik vanmiddag nog wel ff bij de Entertainer ga kijken ;) whehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Zo, ik heb mezelf de Sony MFM HT75 WS cadeau gedaan om alvast met de gewone Xdoos te gamen en kan zeggen

DAMN wat een mooi beeld! Heb o.a. Burnout 3 NTSC/HDTV versie gespeeld en dat scheelt zo enorm veel in beeld... Als straks die 360 er is ga ik genieten enorm geil dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 142179 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:33:
Zo, ik heb mezelf de Sony MFM HT75 WS cadeau gedaan om alvast met de gewone Xdoos te gamen en kan zeggen

DAMN wat een mooi beeld! Heb o.a. Burnout 3 NTSC/HDTV versie gespeeld en dat scheelt zo enorm veel in beeld... Als straks die 360 er is ga ik genieten enorm geil dit
Whehehe....zozohw...Sinterklaas is vroeg dit jaar :p nou ik krijg alleen een XBOX 360 kado :p die HDTV komt misschien volgend jaar wel met het WK Voetbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Idd, als ze gaan stunten tijdens het WK ga ik ook shoppen denk ik, dan is m'n 82cm Matchline breedbeeld nog net niet 6 jaar oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:18:
Idd, als ze gaan stunten tijdens het WK ga ik ook shoppen denk ik, dan is m'n 82cm Matchline breedbeeld nog net niet 6 jaar oud :P
LOL moet nog maar ff een extra website gaan bouwen ;) whehehe en ff 2000 euro extra bijklussen :p lol dan kan het wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Anoniem: 142179 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:33:

Relaxte TV man! ff een vraagje: heb je HD kabels voor je xbox aangeschaft? Ik vraag me namelijk af of je door de RGB kabel een 720p signaal krijgt, laat staan of je in je dash HD resoluties kan kiezen. (mn xbox is gemod dus kan gewoon naar ntsc switchen..)

Trouwens toch nog ff ontopic: naast de eerder vermelde nieuwe site van PGR3 is ook die van Kameo online gezet.
http://www.kameo.com/

En, for what it's worth, een preview van de xbox360 en games op gamer.nl:
http://www.gamer.nl/viewdoc/1984

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 04-05 01:16

Tom Yam

(>'.')>

Ik dacht dat de xbox360 op 2 november ipv december uitkwam :o

vond het al zo raar dat ik nergens geen foto's etc zag. :P

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Geengrenzuh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:30:
[...]

Relaxte TV man! ff een vraagje: heb je HD kabels voor je xbox aangeschaft? Ik vraag me namelijk af of je door de RGB kabel een 720p signaal krijgt, laat staan of je in je dash HD resoluties kan kiezen. (mn xbox is gemod dus kan gewoon naar ntsc switchen..)

Trouwens toch nog ff ontopic: naast de eerder vermelde nieuwe site van PGR3 is ook die van Kameo online gezet.
http://www.kameo.com/

En, for what it's worth, een preview van de xbox360 en games op gamer.nl:
http://www.gamer.nl/viewdoc/1984
Leuk verhaal :) Straks ff het hele verhaal uitlezen. Ben zelf vorige week donderdag in hetzelfde appartement geweest en ook met de Xbox 360 kunnen knoeien. Was erg onder de indruk, al was vooral Project Gotham 3 duidelijk nog niet af. Wel een geweldig apparaatje die X360, voldeed zeker aan m'n verwachtingen _/-\o_

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:18
NiTiN schreef op woensdag 02 november 2005 @ 16:08:
Ik dacht dat de xbox360 op 2 november ipv december uitkwam :o

vond het al zo raar dat ik nergens geen foto's etc zag. :P
ja mensen wat moeten we hier op zeggen

}:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
:? hmmz ik weet het al: Kan er een koetje op een 360 8)7 8)7 }:O }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
cybermans schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:11:
:? hmmz ik weet het al: Kan er een koetje op een 360 8)7 8)7 }:O }:O }:O }:O
Vouwen?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Xun schreef op woensdag 02 november 2005 @ 13:08:
de site van pgr3 is geupdate :) er zijn een aantal nieuwe wallpapers, een reclame (die zeer cool is) en een nieuwe trailer..

www.projectgothamracing3.com

je moet wel de knop blijven indrukken ;)

pgr3 is swwwwwwwwweeeeeeeeeeeeetttttt _/-\o_
De site heeft een flinke update gehad zo te zien :p, maar hij is wel mooi geworden.

De extra ''Wallpapers'' zijn ook erg mooi, ikzelf heb nu de Lamborghini Murcielago ingesteld als wallpaper :9~ _/-\o_ en het (Style?) reclame filmpje is erg cool inderdaad :)

Alleen ik zie nu ook dat ze de slogan hebben veranderd naar: ''Style begins at 170MPH'' , maar ikzelf vondt de oude toch beter: ''Life begins at 170MPH'' :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 02-11-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Nog 1 maand mensen :9
Kheb net een dvd bekeken van 360 games op me (crt) tv, en ook zonder 720p zie je toch wel verschil met de huidige xbox (footage). Tis gewoon heel het gebruik van licht/schaduw en textures die al duidelijk verschil gaan maken. Ik begrijp natuurlijk wel dat je niet kunt oordelen over footage op dvd, maar er is natuurlijk wel al goed een beeld te scheppen van hoe zal de 360 er dalijk op mijn gewone crt tv uitzien. :)
Ik was bang dat ik echt een hoop zal gaan missen als ik geen HDtv heb, maar in hoeverre je kunt oordelen over footage is er echt nix mis mee. AA maakt ook al een hoop verschil omdat je dat op lagere resoluties meer nodig heb dan op hogere reso's.
Even 2 vraagjes over de HD kabel die bij de 399 versie zit;

- er zit een optisch ingangetje voor audio net als bij de advanced scart voor huidige xbox?
- mijn pc crt monior heeft een vast d-sub, is het hiermee mogelijk om de 360 op aan te sluiten via HD vga kabel?

Laat iig die 360 iig maar komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

jongens ik weet niet of jullie het opvalt maar als ik trailers bekijk van xbox 360 footage dat de games een ontzettende pc game feel hebben niet meer die onserieuze console feel ik wil niet iemand voor z`n hoofd stoten dat oude consoles sucken maar zo zie ik het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 23-03 20:12
Media markt Eindhoven heeft 3 demo modellen staan waar je op kan spelen. Ziet er werkelijk geweldig uit. Ik heb niet gezocht of ze ook al te koop waren. Ik dacht namelijk ook dat ze vanaf 2-11 verkrijgbaar waren ipv 2-12. Op de acc en spellen staat overigens wel dat het pas vanaf 2-12 te verkrijgen is.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Anoniem: 133505 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:55:
jongens ik weet niet of jullie het opvalt maar als ik trailers bekijk van xbox 360 footage dat de games een ontzettende pc game feel hebben niet meer die onserieuze console feel ik wil niet iemand voor z`n hoofd stoten dat oude consoles sucken maar zo zie ik het. :)
Om het minder "hoofd stotend" te zeggen, de graphics worden idd volwassener. 8)
Ik denk ook dat de games dankzij de 360 meer gameplay gaan bezorgen (eindelijk) in de loop van het 360 leven, omdat het beeld eindelijk van een console gewoon goed te noemen is. Ik hoop dan ook dat de tijd gaat aanbreken dat de developers, games gaan uitbrengen met vernieuwende gameplay (vrijheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

Anoniem: 104748 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:01:
[...]

Om het minder "hoofd stotend" te zeggen, de graphics worden idd volwassener. 8)
Ik denk ook dat de games dankzij de 360 meer gameplay gaan bezorgen (eindelijk) in de loop van het 360 leven, omdat het beeld eindelijk van een console gewoon goed te noemen is. Ik hoop dan ook dat de tijd gaat aanbreken dat de developers, games gaan uitbrengen met vernieuwende gameplay (vrijheid).
idd de graphics zijn volwassener maar ik hoop dat de gameplay ook veel en velen malen volwassener word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hier volgt een download-link naar de ''Project Gotham 3 Advertisement:''

- Project Gotham Racing 3 Ad.

Het bleek dus dat ik op de site van Project Gotham Racing 3 het verkeerde filmpje had bekeken 8)7 , dat filmpje was opzich wel cool, maar deze avertisement is F***ing Awesome! :9~ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 02-11-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 07:42
Indeed.....geweldig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

w00t, de 360 wordt genoemd in de nieuwe Citroen reclame :)

Citroen verkoper zegt: X honderd euro korting
Kind vraagt: Is dat genoeg voor een Xbox 360? _/-\o_
Citroen verkoper: Daar kan je er wel 8 voor kopen
Kind begint papa te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Nu online
PWM schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:46:

Daar misschien een linkje van. :P Lijkt wel wel lachen om die eens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-05 15:36
ook leuk vierde plaatje bij screenshots van doa4 :P heeft er veel mee te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128210

Hoe kan je er nou 8 van kopen als die nog niet eens uit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Albinoraptor schreef op woensdag 02 november 2005 @ 22:54:
[...]

Daar misschien een linkje van. :P Lijkt wel wel lachen om die eens te zien.
Net voor het eerst gezien tussen het voetbal. Zal eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix

Ik heb hem net ook gezien :)
Opzich wel grappig dat de ''Xbox 360'' genoemd wordt :*)

Het is een vervolg op de ''Klaar Over'' reclame van Citroën (Waar de verkoper zich voordoet als Brigadier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MS is slim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:11
FF een paar vraagjes :*)

Die kabel die bij het premium pakket zit, is die geschikt om aan te sluiten op een normale tv?
En, er zit een wireless controller bij, zit er ook die kabel bij om hem op te laden?

Ik dank u vriendelijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hoe zit het nu precies met die X-Doos Drie-honderd-en-Zestig?

Ziet het er op een gewone (100HZ breedbeeld) tv niet goed uit?

Heb je echt een HD tv nodig? En kan je hem op een LCD PC monitor aansluiten?

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 03-11-2005 00:00 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-04 13:44
Zo vandaag heb ik mijn oude Xbox en een groot deel van mijn games verkocht... Nu tijdelijk een Xbox te leen om de tijd tot 2 december door te komen..
Maar ik ben klaar voor de 360...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
RappieRappie schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:00:
Hoe zit het nu precies met die X-Doos Drie-honderd-en-Zestig?

Ziet het er op een gewone (100HZ breedbeeld) tv niet goed uit?

Heb je echt een HD tv nodig? En kan je hem op een LCD PC monitor aansluiten?
Je hebt niet perse een HDTV nodig, het is wel mooier. Ja je kan hem op een monitor aansluiten alleen ziet het er waarschijnlijk niet uit. (1280*720 over VGA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Heb je misschien een link naar screenshots waarop je de verschillen kan zien.

Tnx voor de reply overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-05 23:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik heb er ook nog een tijd over gedacht om de xbox360 te kopen, feit blijft dat voor first person shooters de pc met zijn keyboard en mouse de master blijft. Desalniettemin denk ik wel dat de xbox360 de next-gen console war gaat winnen. Vooral nu nintendo die belachelijke controler heeft laten zien en de ps3 bijna geen devolopers heeft kunnen strikken! :x

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 06:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

De spellen zelf worden uiteraard ook veel mooier. Films zien er op DVD met PAL resolutie ook VEEL beter uit dan games, dus op een gewone TV kan je die kwaliteit in principe gewoon halen :). Het is natuurlijk nog veel cooler om op een huge ass LCD scherm of nog beter op een 16:9 HD projector in 720p te spelen 8-) :9~.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

€ Kachingggggg. €

Duur geintje, maar als je er toch al 1 hebt... Of toevallig net een nieuwe TV nodig hebt. :+

[ Voor 79% gewijzigd door Format-C op 03-11-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Vuurvoske schreef op donderdag 03 november 2005 @ 00:17:
ik heb er ook nog een tijd over gedacht om de xbox360 te kopen, feit blijft dat voor first person shooters de pc met zijn keyboard en mouse de master blijft. Desalniettemin denk ik wel dat de xbox360 de next-gen console war gaat winnen. Vooral nu nintendo die belachelijke controler heeft laten zien en de ps3 bijna geen devolopers heeft kunnen strikken! :x
Hoezo zou de 360 de nextgen console war gaan winnen? Is nog veel te vroeg om daar een zinnige uitspraak over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:11
Wie weet nu het dat zit met de wirless controller opladen, zit die kabel bij het premuim pakket of moet je die nog eens los erbij kopen of moeten er batterijen in?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.