Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.676 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/curry/xbox360topichdr.png
00:00:00:00

Het grote Xbox 360 Topic - Deel 3

Het is zover! In de Verenigde Staten is op 22 november 2005 na een aantal jaren felle strijd tussen Microsoft's Xbox, Sony's PS2 en Nintendo's Gamecube de eerste next-generation console op de markt gekomen: Microsoft's Xbox 360.

In Europa moeten we helaas nog even wachten maar kunnen we vanaf 2 december ook van de next-generation graphics, sound en gameplay genieten. De Japanners zullen nog even moeten wachten tot 10 december.

In dit topic is er alle ruimte om naar believen te discussieren over alles wat de Xbox 360 aangaat, van de beste methode om hem op je TV aan te sluiten tot over gelekte video's kwijlen.

We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de X360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet ;)

WaarschuwingLet op!
Je kunt hier in principe posten wat je wilt, maar hou wel in ogenschouw dat ook hier de Algemene FAQ geldt naast de Spielerij policies. Met nadruk willen we nog even verduidelijken dat discussies over mod-chips, het illegaal downloaden van games of het ombouwen van ook de Xbox 360 uit den boze zijn.

Hardware specificaties

General
Controller2.4GHz Wireless
Weight7.7 lbs. / 3.5kg
Form FactorConsole
Dimensions (WxDxH)12.15 in x 3.27 in x 10.15 in / 309mm x 83mm x 258mm
Graphics Processor and Memory
Embedded Video Memory10MB
Graphics ProcessorCustom ATI Processor
Graphics Core Clock Speed500MHz
System Memory512MB UMA (Shared with GPU)
Vector Units1 VMX-128 unit per core (3 total)
CPU Math Performance9 Billion Dot Product Operations per Second
System Memory Bandwith22.4GB/s, 256GB/s to EDRAM
Memory ArchitectureUnified Memory Architecture
Shaders48-way Parallel Floating Point Dynamically-Scheduled, 48 billion Operations/s
Video Memory512MB UMA (Shared with CPU)
Fill Rate (pixels)16 Gigasamples/s using 4X MSAA
Fill Rate (triangles)500 Million/s
Product Identification
ManufacturerMicrosoft
Product LineMicrosoft Xbox 360
Video Output
Resolution480p, 480i, 720p, 1080i
Expansion and Connectivity
Digital Media FormatsDVD-Video, DVD-ROM, DVD-R/RW, DVD+R/RW, CD-DA, CD-ROM, CD-R, CD-RW, WMA CD, MP3 CD, JPEG Photo CD
Game Media FormatDual-Layer DVD-ROM
Other I/O Connectors3 USB 2.0, 2 Memory Slots, Ethernet Port (RJ45)
Controller PortsSupports up to 4 Controllers
Plug and Play Storage20GB Removable Hard Drive
Standard AV Output Connectorsn/a
Integrated Communications802.11 A/B/G Wi-Fi ready, adapter not included
Processor
Processor Core Spec3 Cores, 2 hardware threads per core
Marketing Performance Measurement1 TFLOP
Processor Clock Speed3.2GHz
L2 Cache1MB
ProcessorCustom IBM PowerPC CPU
Integrated Devices
Built-in FeaturesBackward Compatible with Xbox (limited), Stands Vertically or Horizontally, Interchangable Face Plates, Xbox Live Service, Media Center Extender
System Memory
Memory Bandwidth22.4GB/s main memory bandwidth, 256GB/s to eDRAM, 21.6GB/s FSB
Storage
Media Drive12 x Dual-Layer DVD-ROM
Audio
Decompression Channels320 Independent Decompression Channels
Surround SoundMultichannel Output (software driven)
Sampling Frequency48KHz 16-bit

Woei, welke games zijn bij de launch verkrijgbaar?

Van de volgende 19 games zijn er 18 bevestigd door Microsoft voor de US launch op 22 november. Dead or Alive 4 is recent uitgesteld tot 1 december, en valt daarmee nog voor de Europese launch.

Perfect Dark Zero Beautiful. Smart. Deadly. Return to the time before the beginning. Shape the future.
Previews | Screens | Movies | News
Kameo: Elements of Power Rare's mystical action-adventure game available exclusively on Xbox 360.
Project Gotham Racing 3 Supercharged dream cars. Authentic city streets. Rule the asphalt with style and speed.
Quake 4 In order to defeat the enemy, players will have to become one of them.
Condemned: Criminal Origins A demented horror game from Sega and Monolith, set to shock players on Xbox 360.
NBA 2K6 2K Sports brings the action of NBA 2K6 to the Xbox 360.
Need for Speed™ Most Wanted Need for Speed Most Wanted delivers a unique, fast-paced and gripping ride in the racing genre.
Peter Jackson's King Kong Closely following the film, King Kong takes playes deep within Skull Island.
NBA Live 06 NBA LIVE 06 builds upon the depth and authenticity of the franchise.
Ridge Racer 6 Namco returns with more speed, excitement and gameplay variety than ever before.
Call of Duty 2 Activision's WWII FPS delivers a breathtaking next-gen experience.
Dead or Alive 4 Tecmo Inc. and Team Ninja will be the defining gaming experience on Xbox 360.
Madden NFL 06 EA's gridiron powerhouse makes its next-gen debut on Xbox 360.
Tony Hawk’s American Wasteland Experience the thrill of becoming a legendary skater without the agony of load times.
GUN A Wild West first-person shooter from the Tony Hawk creators.
NHL 2K6 2K Sports hits the ice once again with the latest version of its NHL 2K series.
FIFA 06 The long running FIFA series makes it Xbox 360 debut.
Amped 3 Snowboarding is more than a sport, it's a lifestyle as Amped 3 comes to the Xbox 360.
Tiger Woods PGA Tour 06 The Tiger Woods PGA Tour series gets a next-gen overhaul on the Xbox 360.

En komen er ook meer spellen aan?

Stapels! Er zijn op dit moment al ruim 200 games bevestigd als zijnde in ontwikkeling voor de Xbox 360, en Microsoft verwacht dat er binnen de launch window van 3 maanden na release van de console minimaal 40 spellen op de markt zullen zijn. Hierbij een paar van de interessantste games voor de komende maanden:

Dead Rising Action horror goes next-gen with Capcom's Dead Rising.
Preview | Screens | Movies | News
Saint's Row Saint's Row sets the player as a member of the Third Street Saints gang.
Gears of War Epic's next-gen combat title promises to blow the lid on the third-person shooter genre.
Ghost Recon Advanced Warfighter Venture to Mexico City and experience complete immersion into the future of urban warfare.
The Elder Scrolls IV: Oblivion Explore the deep and rich world of Oblivion in the latest Elder Scrolls title.
Full Auto The rules of the road don’t apply in this high-octane, no-holds-barred competition.
Final Fantasy XI The Final Fantasy series makes it way to Xbox 360 as Final Fantasy XI Online.
College Hoops 2K6 2K Sports hits the hardwood for their first college basketball title for the next-generation.
Demonik Demonik is a third-person action game that allows players to control the ultimate bad guy.
Frame City Killer Frame City Killer casts players as an assassin sent to identify and eliminate Khan.
The Godfather Welcome to the family, where every move could be your last if you aren't careful.
Test Drive Unlimited Test Drive Unlimited is the ultimate automotive experience for car and bike enthusiasts alike.
Top Spin 2 2K Sports brings tennis to the Xbox 360 with Top Spin 2.
The Outfit Go behind enemy lines, battling the Nazi War Machine through a variety of combat missions.

Vaak Gevraagde Vragen

:? Wordt het echt zo'n gave bak? Werkt die controller wel lekker?
Dat kun je gewoon zelf checken! In een groot aantal winkels zijn reeds Xbox 360 kiosks gespot, waar je demo's van onder meer Kameo en Call of Duty 2 kunt spelen. Er staan originele Xbox 360's met originele controllers, dus tis 'da real thing'. Het is de bedoeling dat de kiosks op korte termijn te vinden zijn in de meeste zo niet alle filialen van onder meer MediaMarkt en andere winkels waar games en consoles verkocht worden. Let op: er worden grote verschillen gemeld in beeldkwaliteit in de winkels. Het lijkt erop dat niet al het winkelpersoneel snapt hoe je de resolutie van de X360 goed instelt voor de Samsung die wel degelijk topkwaliteit beeld kan leveren. Als het er dus blocky of stretched uitziet kan dat. Tevens hebben de demopods geen full-screen anti-aliasing. Dat zorgt er dus sowieso voor dat het er karteliger uitziet dan dadelijk bij je thuis.

:? Wat kost dat nou?
De Xbox 360 wordt door Microsoft in 2 versies afgeleverd, het Core System en de Premium Edition. Het Core System kost je 299 euro adviesprijs waarvoor je naast de console een wired controller krijgt en een composiet aansluitkabel met SCART-adapter voor het videosignaal.

Xbox 360 Premium EditionDe Premium Edition kost 399 euro, waarvoor je al het volgende schoons krijgt:
- Xbox 360 met zilveren DVD-lade
- 20GB Xbox 360 Hard Drive
- Xbox 360 Wireless Controller
- Xbox Live Headset
- HD/AV bekabeling met SCART adapter
- Ethernet kabel
- 1 maand Xbox Live Gold

:? Wat kosten de accessoires los?
Zie deze nieuwspost voor de adviesprijzen.

:? HDTV bekabeling? Wut?
Ja, en dat ziet er heel vet uit als je een HDTV-ready televisie hebt! Maar maak je geen zorgen, alle games ondersteunen ook gewoon 'ouderwetse' televisies. Microsoft vereist van ontwikkelaars dat de games in 720p probleemloos werken en dat ze op de ouderwetse formaten goed functioneren. Ook 4:3 wordt native ondersteund voor de mensen met oudere TV's onder ons. Volgens de eerste berichten van blijde eigenaars is het overigens overtrokken als zou je perse een HD-LCD nodig hebben: op 'ouderwetse' TV's ziet het er wel minder goed uit maar nog steeds prachtig mooi en alleszins next-gen, alleen logischerwijs minder extreem goed dan op HDTV.

:? En hoe sluit ik 'm dan aan op m'n monitor/TV/LCD/beamer/whatever?
De X360 heeft een generieke A/V uitgang waarop je een divers aantal kabels kunt aansluiten. Bij het Core System zit standaard een composiet kabel dus met SCART adapter, waardoor je hem op iedere TV aan kunt sluiten. Los verkrijgbaar en standaard bij de Premiumversie zit de HD-kabel met zowel component- als composietaansluitingen waarmee je beamers, LCD- en plasma-TV's kunt aansluiten. Voor aansluiting op een computermonitor heb je de los verkrijgbare VGA-bekabeling nodig. HDMI- en DVI-plugs zijn op dit moment nog niet ingepland maar komen wellicht wel op termijn beschikbaar.

Alle kabels bevatten 2 stereo-jacks voor audio, en een optische aansluiting voor 5.1 surroundgeluid.

:? Kan ik die Xbox 360 nog preorderen?
De meeste online retailers zijn door hun preorder packs heen, en nemen geen bestellingen meer aan. Wegens de te verwachten tekorten is het hoogst onwaarschijnlijk dat er nog meer preorder kits langskomen. Sommige winkels doen niet aan preorders (Bart Smit o.a.) dus je kunt allicht nog daar voor de deur kamperen. Wees op je hoede voor de vele aanbiedingen op eBay, Marktplaats e.d.! Dit zijn (vrijwel) allemaal scams gericht om onschuldige consumenten geld af te troggelen. Geef je geld enkel aan een gerenommeerde winkel in ruil voor een preorder kit!

:? Preorder kit?
Yup! Microsoft geeft zelf speciale preorder kits uit voor de Premium Edition. Hiervoor betaal je 39 euro, waarna de kassabon je garantie geeft dat er op 2 december bij de winkel van aanschaf een glimmende Xbox 360 op je ligt te wachten die voor 360 euro voor jou is. Je betaalt dus geen cent meer, en krijgt er naast een one-size-fits-all longsleeve shirt (pics) ook een speciale Media Remote bij zonder numerieke toetsen en backlight. Deze is dus wat anders dan de reguliere remote van 30 euro, maar je krijgt 'm wel alleen gratis bij de eerste shipment!

:? Hoe zit het met Xbox Live?
Alle trotse bezitters van een Xbox 360 hebben een gratis Xbox Live Silver membership. Hiermee kun je in principe vrijwel alles behalve online gamen. Je kunt dus wel chatten, demo's en trailers downloaden en op de marktplaats terecht met micropayments. De hardcore gamer zal voor een maandelijks bedrag Xbox Live Gold aanschaffen, waarmee je wanneer je wilt online kunt gamen en toegang hebt tot echt alle features. Waar de bestaande Xbox Live abo's nog in populariteit geremd werden door het feit dat je een creditcard nodig had, komen er nu prepaid cards die je on- en offline kunt bestellen voor X maanden Gold. De adviesprijzen voor Xbox Live prepaidkaarten zijn 60 euro per 12 maanden of 20 euro per 3, maar als je wat rondshop bij shops kun je hier nog wel een paar euro onder zitten. Voor degenen die al een Xbox Live abonnement hebben op hun 'oude' Xbox: deze wordt automatisch omgezet zodra je voor de eerste keer inlogt met je X360. Alles volautomatisch dus.

:? Micropayments watwat?
Micropayment is het buzzword voor online handel van de komende jaren. Op dit moment is content altijd oftewel gratis oftewel een stevig bedrag, en micropayments vullen het gat op van de kleine betalingen. Je kunt voor bijvoorbeeld 20 euro per CC of prepaycard een aantal punten kopen, waarschijnlijk 1600. Deze kun je vervolgens aan kleine dingen uitgeven, denk aan 20 punten voor een gamertag-foto van je favoriete spel, of 150 punten voor een Xbox Guide theme, of 400 punten voor een spel op Xbox Live Arcade. Doordat leveranciers met de minibetalingen van een paar cent hun kosten kunnen dekken krijg je dus veel meer geinige content als het goed is. De aangekondigde prijslijst kun je op IGN nalezen.

:? Is de Xbox 360 backwards compatible?
Ja. En nee. De X360 zal niet de originele Xbox zomaar kunnen emuleren, daarvoor zit er teveel verschillende hardware in. Echter, met de goeie 'profiles' die de X360 hints geeft over welke optimalisaties hij mag maken kan het wel. Af-fabriek zullen er waarschijnlijk voor de echte classics al profiles aanwezig zijn. Verdere backwards compatibility zal een kwestie zijn van via Xbox Live nieuwe profiles downloaden voor op je harddisk. Wat houdt dit concreet in: je hebt de HD nodig voor uitgebreide backwards compatibility, en het is niet bekend in hoeverre Microsoft echt alle Xbox games op deze manier gaat bijwerken.

De huidige lijst van backwards compatible games is al enorm overigens en kun je hier vinden. Bungie heeft de Halo en Halo 2 zelfs nog even grondig van een facelift voorzien inclusief 720p rendering en FSAA.

:? Gaan de games region-locked zijn?
Sommigen wel, anderen niet. Microsoft biedt het mechanisme aan en het is aan de publishers om te beslissen voor welke games ze er gebruik van maken. Voor wie het onbegrijpelijk vindt dat ze zo onredelijk gepest worden door de grote boze publishers, lees deze post even.

:? Heb je deze hele openingspost zelf geschreven?
Uhm nee, maar grotendeels wel ;) Voor de gamebeschrijvingen ben ik uitgeweken naar Team Xbox, en de table met specs heb ik gejat van GameSpot.

:? Ah maar je bent dan ook van alles vergeten :z
Als je het even aangeeft frot ik het er graag bij :)

[ Voor 38% gewijzigd door curry684 op 23-11-2005 10:55 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:32
Zo, deeltje 3 alweer. Ik ben benieuwd of deze de launch haalt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-04 21:54
Hmm. Wat ik nu begrepen heb is dat er 2 verhalen de ronde doen wat betreft het streamen van video's vanaf je MCE pc:

verhaal 1: je kan geen xvid/divx afspelen op je xbox360, terwijl dat dit wel kan op je MCE pc
verhaal 2: je kan WEL xvid/divx afspelen op je xbox360, omdat het een soort van virtuele verbinding is die hij opsteld. Je kan dus alles doen op je xbox360, wat je op je MCE pc ook kan.

Wat klopt hier nu dan ? Ik heb echt wel overal gezocht, maar ik kan weinig vinden welk verhaal nu goed is. Mocht verhaal 1 nu waar zijn, hoe denken jullie hier dan over ?? Lijkt me behoorlijk irritant om steeds alles te re-encoden...?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

Hulde voor de startpost in eerste plaats :)

Ik heb vanmiddag nog hard staan twijfelen over het wel of niet bij de launc kopen, maar ik heb dan toch besloten om te wachten. Het feit dat veel oude titels bevestigd zijn heeft me wel even doen twijfelen als ik eerlijk ben, maar uiteindelijk wint mijn verstand het (op dit moment ;) )

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 23:08
enzoronald schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:46:
Hmm. Wat ik nu begrepen heb is dat er 2 verhalen de ronde doen wat betreft het streamen van video's vanaf je MCE pc:

verhaal 1: je kan geen xvid/divx afspelen op je xbox360, terwijl dat dit wel kan op je MCE pc
verhaal 2: je kan WEL xvid/divx afspelen op je xbox360, omdat het een soort van virtuele verbinding is die hij opsteld. Je kan dus alles doen op je xbox360, wat je op je MCE pc ook kan.

Wat klopt hier nu dan ? Ik heb echt wel overal gezocht, maar ik kan weinig vinden welk verhaal nu goed is. Mocht verhaal 1 nu waar zijn, hoe denken jullie hier dan over ?? Lijkt me behoorlijk irritant om steeds alles te re-encoden...?!?
Verhaal 2 is correct dacht ik gelezen te hebben :)
Zo is het met de huidige xbox trouwens toch ook dacht ik? :?

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 14-11-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

die samsung die ms gebruikt heeft 8ms hoor, niet 12 :p

hoeveel kosten die goede panasonic/sony schermen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Mjah ok, maar goed..als je je xbox had 'gefixed' zeg maar :) dan kon het wel. Ging er eigenlijk wel vanuit, omdat hier STANDAARD media-center in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 22-04 23:08
Voor de xbox is van MS toch ook een Media Extender te verkrijgen? Zelfde principe hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:21
ja er is een mc extender (US only). voor de xbox.

Mijn verstand heeft al overwonnen: ik koop er wel een (zo verstandig is dat niet want moet snel daarna me scriptie inleveren (waar ik nu aan hoor te werken)).

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:18
Fire69 schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:57:
[...]

Verhaal 2 is correct dacht ik gelezen te hebben :)
Zo is het met de huidige xbox trouwens toch ook dacht ik? :?
Maar kan je dan ook xvid/divx afspelen als je slechts windows media connect gebruikt ipv media center extender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
jaapstobbe schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:13:
[...]

Maar kan je dan ook xvid/divx afspelen als je slechts windows media connect gebruikt ipv media center extender...
zover ik weet kan je dan enkel geluid en fotos doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 07:59

TweakBoy

---

Wie van de mensen werkzaam in de detailhandel hierzo gaan volgende week maandag naar de Party van Microsoft?
Mensen die zich aangemeld hebben voor de party zouden 14 november een mail of post krijgen met een antwoord of ze mogen gaan of niet. Ik noch mijn collegae hebben een mail gehad hierover... Misschien hier iemand die dat wel heeft gehad?

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-04 11:52
het zou wel mooi zijn als Windows Media Connect 2 ook in de startpost genoemt wordt

volgens mij heeft cyberman gelijk, windows media connect alleen geluid en fotos en MCE ook videos....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Black_Mage schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:21:
het zou wel mooi zijn als Windows Media Connect 2 ook in de startpost genoemt wordt

volgens mij heeft cyberman gelijk, windows media connect alleen geluid en fotos en MCE ook videos....
Heeft weinig te zoeken in de TS van het X360 topic natuurlijk, de X360 is een Media Extender en kan alles stream wat MCE en MC2 hem aanbieden, that's all you need to know. Voor beide produkten zijn vervolgens hun eigen topics afaik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

De controller ziet er scrap uit zeg op die fotos, zal wel door de flits komen.
Klopt dat wat in de startpost staat? Dat de 360 een breedbeeld moet hebben, en dattie op een 4:3 dus balkjes gaat geven?? Zal wel heel erg zijn omdat ik bewust game op 4:3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ik denk dat je balkjes gaat krijgen. (MUHAHAHA ik heb een lcd hdtv :*) :*) )

ik ben trouwens cybermanS. Beledig me niet zo met cyberman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 21:31
Ik zie er geen ethernetkabel bij, die hoort er toch ook in te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-04 09:16

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Mutatie schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:53:
[...]

Ik zie er geen ethernetkabel bij, die hoort er toch ook in te zitten?
op de laatste foto rechtsboven, op de eerste foto is ie ook te zien trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cybermans schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:39:
Zou geen leuke aktie zijn, ik WIL namenlijk geen LCD. Ik vindt het op dit moment nog steeds het mooiste om op een grote 4:3 CRT tv te gamen. En aangezien HD TV nog steeds niet te krijgen is met de veel beter CRT technologie, houd ik het dus ook op me 4:3 crt.
Enige optie dus overblijft voor mij is op me pc crt monitor de 360 te laten patsen. Nu maar hopen dat 1280*1024 gewoon zonder problemen op me crt monitor kan draaien. En niet dat het gescaled wordt of andere onzin.
Net als alles over de 360, tis weer afwachten met al die seieuze info op het hypen na....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-04 21:31
Bizzarro schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:55:
[...]

op de laatste foto rechtsboven, op de eerste foto is ie ook te zien trouwens.
Dat is dan of de voedingstekker of de ethernetkabel.
Dat is trouwens een Big-Ass adapter!

[ Voor 54% gewijzigd door Mutatie op 14-11-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 104748 schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:57:
[...]

Zou geen leuke aktie zijn, ik WIL namenlijk geen LCD. Ik vindt het op dit moment nog steeds het mooiste om op een grote 4:3 CRT tv te gamen.
Sorry, maar 5 jaar geleden waren CRT's al standaard 16:9, je loopt dus een klein beetje achter ;)

De hele reden voor die overstap is dat 4:3 een extreem onpraktisch formaat is omdat het niet goed aansluit bij de vorm van je blikveld. 16:9 is beeldvullender, vandaar dat dat intussen op consoles net zo standaard is als de publieke zenders in Nederland al een paar jaar in breedbeeld uitzenden (!!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Ah kijk :

39. Will the Xbox 360 play video from any Windows XP computer, or just media center PCs? What codecs is it going to play? DivX?

In order to stream content from a PC, you’ll need the Media Center edition of Windows plus the latest Update Rollup that will allow you to stream digital music, videos, photos, and standard and high-definition television and movies from Media Center PCs to any television in their home via the Xbox 360 gaming system.

The good news is that Windows Vista, the next-generation Windows due out in 2006, will be Xbox 360 compatible right out the box, without requiring a Media Center edition of Vista.

Regarding video codecs, the Xbox 360 will be play anything that a Windows Media Center PC streams to it, so the question of the codec applies more to the PC, not the Xbox 360 which simply act as an extender.

komt van : http://features.teamxbox.com/xbox/1245/Xbox-360-FAQs/p1/

Kan ie het dan toch ???? :) BLIJ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

"ach ik durf 100% zeker te zeggen dat mijn NAD met maar 5x80 (echte watts) en 2x B&W 604, 2x 602, 1 LCR600 en SVS Sub toch wat beter klinken dan het logitech setje... daar komt bij dat het helemaal niet om het aantal watts gaat.... maar ja maakt dat iemand maar wijs overigens nogal frappant dat je denkt dat een setje van "maar" 300 euro het makkelijk wint van setjes van 1000-en euro's"

Kijk, je hebt er nu wat meer gegevens bij dan wat er zojuist gegeven werd en dat is een ander verhaal dan dit. Natuurlijk gaat het niet enkel om het aantal watts, echter werd er zojuist mee gesmeten, dus smijten we er maar weer mee terug...

Ik zou sowieso geen setjes van 1.000 euro+ kopen BTW. Die van 300 Euro geeft al 't geluid zo goed dat je die 700 pleuro er praktisch niet meer van af hoort hoor als je een gemiddelde gebruiker bent. 't Is ook vaak maar een patsfactor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

jaapstobbe schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:13:
[...]

Nee, je kunt geen video afspelen via Windows Media Connect. Als dat wel mogelijk was geweest had je makkelijk DiVX of XViD kunnen afspelen met behulp van Nero MediaHome. Nero Media Home gebruikt hetzelfde protocol als Windows Media Connect en kan ook realtime video naar een ander formaat overzetten dat wel door de client(de 360 dus) ondersteund wordt.

Op de site van Microsoft staat dat het niet mogelijk is om DiVX en XViD films op een Media Center Extender af te spelen:
Q. What audio and video file formats are supported by Media Center Extender devices?

A. Media Center Extender devices support a number of audio and video file formats for play back through TV displays and home entertainment systems.

[...]

Video file formats supported:

* Windows Media Video 9 main profile
* WMA Standard audio
* Max resolution 720x480
* Max bit-rate 4Mbps
* WMV content may be Windows Media DRM-protected
* MPEG-1 and MPEG-2 standard definition
* MPEG-1 layers I and II audio
* Standard Definition DVR_MS (Recorded TV) at all quality settings (Fair through Best)
Bron

Momenteel is DiVX en XViD afspelen met een Windows Media Center Extender niet mogelijk, maar misschien dat er ooit een update komt waardoor het wel mogelijk is.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Microsoft bevestigt 18 launch titles.

Oftewel de 18 die op 22 november beschikbaar zullen zijn. Als verwacht zijn het de 19 uit de topicstart minus Dead or Alive 4 die een week of 2 tot begin december vertraagd is. Amerikaanse retailers geven 1 december aan voor DOA4, dus in principe nog voor de Europese launch.

[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 14-11-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 08:17

Atmoz

Techno!!

reapher schreef op maandag 14 november 2005 @ 20:56:
Wat is dat voor scherm? en bevalt ie?

Ik kan btw haast niet wachten tot die 360 er is. Duurt nog zo lang hehehe.

Wat ik me afvroeg, heb je kans dat ze in de toekomst een soort multimedia uitbreiding gaan leveren voor de 360 zodat je ook tv kan opnemen?
Loewe Modus L42. Kan er geen negative dingen over zeggen. Echt serieus de mooiste aankoop van m'n leven. Normaal ben ik wel kitisch hoor met dingen. Het kan gewoon niet mooier echt waar. Iedereen mag zo komen kijken.
B)
blackd schreef op maandag 14 november 2005 @ 21:03:
[...]

Hm, dat rondje met dat ledje ziet er typisch Loewe uit, en verrek!
Jep inderdaad :D

Mensen, echt waar jullie moeten me geloven: als de XBox360 screenshots er toch al zo mooi uitzien, wat wil je dan nog meer? Wat boeit dan nog theoretische praat over pixels enzo? Oke, het is geen HDTV (net niet) maar als het toch zo goed uitziet, waarom dan toch een andere kopen? Ik zou het zo jammer vinden als mensen zich zomaar een dure LCD aanschaffen omdat die toevallig meer pixels heeft. Echt super wazig van mij eigenlijk... Eerst zit ik over LCD te praten alsof het je-van-het is, en een paar dagen erna is het ineens plasma hier, plasma daar. 8)7 Maar zoals ik al vaker heb gezegt: zien = geloven.

Maarja, met allemaal die leuke speeltjes wordt het nog moeilijker om te wachten op de Xbox360.

Ziet d'r trouwens goed uit die inhoud van de doos. Heerlijk om zo'n pakket open te maken en allemaal nieuwe (lekker ruikende) Xbox-stuff eruit te pakken. Haha >:) net kleine kinderen soms he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

MetroidPrime schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:12:
[...]
Op de site van Microsoft staat dat het niet mogelijk is om DiVX en XViD films op een Media Center Extender af te spelen:

Momenteel is DiVX en XViD afspelen met een Windows Media Center Extender niet mogelijk, maar misschien dat er ooit een update komt waardoor het wel mogelijk is.
De 360 werkt echter anders. Er wordt een soort van tunnel aangelegd waar je hele MCE streaming overheen gaat. Op de 360 zul je dus ook divx, xvit etc. kunnen bekijken. Zolang deze codecs op je pc staan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

curry684 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:03:
[...]

Sorry, maar 5 jaar geleden waren CRT's al standaard 16:9, je loopt dus een klein beetje achter ;)

De hele reden voor die overstap is dat 4:3 een extreem onpraktisch formaat is omdat het niet goed aansluit bij de vorm van je blikveld. 16:9 is beeldvullender, vandaar dat dat intussen op consoles net zo standaard is als de publieke zenders in Nederland al een paar jaar in breedbeeld uitzenden (!!!).
De publieke zenders van Nederland in breedbeeld uitzenden? je bedoelt vast de commerciële nederlandse zenders.
En ja, soms wordt er iets in 16:9 uitgezonden op de publieke zenders.
Zelfs het journaal op de publieke zenders wordt uitgezonden in 4:3.
Nee, geef mij dan maar BBC, die zend pas veel uit in 16:9.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 14-11-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Phydomir schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:21:
[...]

De 360 werkt echter anders. Er wordt een soort van tunnel aangelegd waar je hele MCE streaming overheen gaat. Op de 360 zul je dus ook divx, xvit etc. kunnen bekijken. Zolang deze codecs op je pc staan.
Kun je dit ergens vandaan halen ? Tenminste..waar heb jij deze info vandaan ? Ik zelf zag op teamxbox het een en ander staan in hun FAQ. Is er misschien een interview hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 20-04 20:46
TweakBoy schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:19:
Wie van de mensen werkzaam in de detailhandel hierzo gaan volgende week maandag naar de Party van Microsoft?
Mensen die zich aangemeld hebben voor de party zouden 14 november een mail of post krijgen met een antwoord of ze mogen gaan of niet. Ik noch mijn collegae hebben een mail gehad hierover... Misschien hier iemand die dat wel heeft gehad?
Had me hiervoor ook aangemeld en heb tot zoverre ook nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 64887 schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:35:
[...]

De publieke zenders van Nederland in breedbeeld uitzenden? je bedoelt vast de commerciële nederlandse zenders.
En ja, soms wordt er iets in 16:9 uitgezonden op de publieke zenders.
Zelfs het journaal op de publieke zenders wordt uitgezonden in 4:3.
Nee, geef mij dan maar BBC, die zend pas veel uit in 16:9.
Het zijn juist de commercielen die het volstrekt nalaten helaas. Je bent echter voor het breedbeeld ontvangen van de daarvoor geschikte uitzendingen van de publieken wel afhankelijk van je leverancier (deze krijgen meerdere feeds uit Hilversum indien beschikbaar). Ik zie hier in Eindhoven op UPC regelmatig "Breedbeeld" op m'n TV verschijnen als ik onverhoopt een keer langs de publieken kom. Maar gezien de frequentie waarmee ik Ned 1/2/3 kijk kan dat wel extreem veel geluk zijn ;)

RTL wil overigens nu de breedbeeldhorde gaan nemen om zo snel mogelijk op HDTV te kunnen doorstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-02 14:04
cybermans schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:39:

ik ben trouwens cybermanS. Beledig me niet zo met cyberman
Je bent mogelijk ook een arrogante kwast of ben je de smiley vergeten? :P

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Die zwarte balken op 4:3 boeien me totaal niet, hoe kleiner mn scherm hoe meer overzicht ! :Y)

Ik heb overigens ook wel een 16:9 tv, maar dat is alweer een oudje ik ben dus van plan op mijn 19' TFT te spelen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 00:16:
[...]

Het zijn juist de commercielen die het volstrekt nalaten helaas. Je bent echter voor het breedbeeld ontvangen van de daarvoor geschikte uitzendingen van de publieken wel afhankelijk van je leverancier (deze krijgen meerdere feeds uit Hilversum indien beschikbaar). Ik zie hier in Eindhoven op UPC regelmatig "Breedbeeld" op m'n TV verschijnen als ik onverhoopt een keer langs de publieken kom. Maar gezien de frequentie waarmee ik Ned 1/2/3 kijk kan dat wel extreem veel geluk zijn ;)

RTL wil overigens nu de breedbeeldhorde gaan nemen om zo snel mogelijk op HDTV te kunnen doorstappen.
Het zijn juist de commercielen die het volstrekt nalaten helaas?? praten wij nu langs elkaar heen of wat?
Elke commerciële zender ontvang ik hier in 16:9 via de kabel.
Als mijn kabel provider alles omzet naar 16:9 dan zou ik ook de publieke zenders in 16:9 ontvangen.
Gelukkig doet mijn provider dat niet want 4:3 uitgerekt naar 16:9 ziet er echt niet uit.
ON TOPIC: Zijn wij even blij dat alle spellen voor de 360 in 16:9 zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gister ook voor het eerst even op de 360 gespeeld. Kan niet zeggen dat ik meteen overtuigd was door de games. Maar binnenkort ga ik even langer spelen, moest gister een bus halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:47
Het wordt eens tijd dat ze nu alles om gaan zetten naar breedbeeld.. Volgens mij zijn verreweg de meeste TV's die verkocht worden breedbeeld.
Ook op televisie zie je nu gelukkig steeds meer breedbeeld uitzendingen.

Wat betreft de LCD, ik heb gisteren weer even gekeken naar de verschillende LCD's en de Panasonic springt hier toch echt duidelijk bovenuit. En het model wat daar stond was nog de 50 ipv de 500. De Sony geeft trouwens ook erg mooi beeld. Ik ga straks op zeker voor 1 van deze 2.

Ben trouwens wel benieuwd hoe dat MediaCenter werkt.. Neem je als het ware je computer over zodat je dat standaard MCE menu krijgt van je computer of draait dit gewoon op de Xbox?? En kan je je PC nog gewoon gebruiken als je MCE via je Xbox gebruikt?

Gisteren weer op zoek geweest naar een demopod, maar die zijn echt niet te vinden te Purmerend/Volendam.. Maar wat er ook gebeurd, morgen speel ik op een demopod.

[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 15-11-2005 07:48 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

enzoronald schreef op maandag 14 november 2005 @ 23:57:
[...]

Kun je dit ergens vandaan halen ? Tenminste..waar heb jij deze info vandaan ? Ik zelf zag op teamxbox het een en ander staan in hun FAQ. Is er misschien een interview hierover ?
Iemand van Microsoft heeft mij dit verteld.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
IGN reviewt Kameo: 8.4
IGN reviewt Madden NFL: 8.0
Gamespot reviewt Kameo: 8.7

Volgens mij zijn er een paar embargo's verstreken vandaag :P

Centrale kritiek op Kameo is dat ie te kort is, dat vind ik dan wel weer jammer voor een game die like 5 jaar in ontwikkeling is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-04 22:17

TdV

Ah leuk; ik ga ze ff lezen. Ik heb meestal geen probleem met te kort; ik heb tig spellen die ik nooit uitgespeeld krijg omdat ze te lang zijn. (en ik te weinig speel natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 11:12

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:08:
IGN reviewt Kameo: 8.4
IGN reviewt Madden NFL: 8.0
Gamespot reviewt Kameo: 8.7

Volgens mij zijn er een paar embargo's verstreken vandaag :P

Centrale kritiek op Kameo is dat ie te kort is, dat vind ik dan wel weer jammer voor een game die like 5 jaar in ontwikkeling is ;(
Hmm..nog geen review van PGR3 of DOA4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
TheVisionMaster schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:35:
[...]

Kameo was eigenlijk al af maar PGR3 and DOA4 nog niet dus dat wordt nog even wachten.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
TheVisionMaster schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:35:
[...]

doa4 is uitgestelt tot volgend jaar dus lijkt me sterk dat ze hem dan al kunnen reviewen

bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8413

[ Voor 10% gewijzigd door cybermans op 15-11-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
cybermans schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:44:
[...]

doa4 is uitgestelt tot volgend jaar dus lijkt me sterk dat ze hem dan al kunnen reviewen
Bron? Volgens de retailers is ie uitgesteld tot 1 december, en daar baseren de gamesites zich ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamarinde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06-2024
curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:48:
[...]

Bron? Volgens de retailers is ie uitgesteld tot 1 december, en daar baseren de gamesites zich ook op.
Ik had ergens gelezen dat het 2 december is (in de VS)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
cybermans schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:44:
[...]

Serieus, waar heb je die info vandaan?? :)
curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 10:48:
[...]

DAT had ik ook gehoord ja ;) zodat wij Europeanen nog lekker kunnen genieten van DOA4 :p Dat doen ze speciaal voor ons, die Amerikanen _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 15-11-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
bron: http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8413

had het al bij me normale post gezet maar volgens mij hebben jullie het nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-04 16:22

BruT@LysT

Fear and Loathing

DOA4 op de demopods in Amsterdam RAI zag er toch wel vrij 'af' uit, ik dacht niet dat het een demo versie was, maar ik kan me vergissen...
Maar goed aan de hand van die beelden en de speelbaarheid kan toch wel een review geschreven worden.

Maargoed, die vechtspelletjes interesseren me helemaal niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door BruT@LysT op 15-11-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Als je de "premium edition" koopt dat zit daar natuurlijk zo'n "HD cable" bij. Maar wat er volgens mij ontbreekt is de optische kabel die je nodig hebt om hem daadwerkelijk aan te sluiten op je receiver. Deze kabel heb ik niet zomaar thuis liggen. Dus ik vroeg me af of mensen wisten waar deze goedkoop te krijgen is. Dan kan ik hem nu al bestellen, zodat hij op 2 december hier is. Anders kun je nog niet lekker gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
atmoz schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:15:
Als je de "premium edition" koopt dat zit daar natuurlijk zo'n "HD cable" bij. Maar wat er volgens mij ontbreekt is de optische kabel die je nodig hebt om hem daadwerkelijk aan te sluiten op je receiver. Deze kabel heb ik niet zomaar thuis liggen. Dus ik vroeg me af of mensen wisten waar deze goedkoop te krijgen is. Dan kan ik hem nu al bestellen, zodat hij op 2 december hier is. Anders kun je nog niet lekker gamen...
in deel2 was men er achter gekomen dat die dingen geen drol meer kosten... als in 2 euro de meter ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:15:
In de manual staat inderdaad dat de audiokabel niet meegeleverd is. Ik heb wel een optische kabel liggen van voldoende lengte, maar geen idee hoe ik die aan moet sluiten op de meegeleverde bekabeling. Iemand wel een idee? :P

Qua beeld sluit ik 'm wel eerst composiet aan, kan het later alleen nog maar (veel) beter worden :+ Heb een donkerbruin vermoeden dat ik volgend jaar in de HD-hausse rond het WK toch wel een LCD-HDTV koop, dus voel ik me ook niet zo geroepen om direct te investeren in een RGB-SCART kabel van like 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:29:
[...]

In de manual staat inderdaad dat de audiokabel niet meegeleverd is. Ik heb wel een optische kabel liggen van voldoende lengte, maar geen idee hoe ik die aan moet sluiten op de meegeleverde bekabeling. Iemand wel een idee? :P

Qua beeld sluit ik 'm wel eerst composiet aan, kan het later alleen nog maar (veel) beter worden :+ Heb een donkerbruin vermoeden dat ik volgend jaar in de HD-hausse rond het WK toch wel een LCD-HDTV koop, dus voel ik me ook niet zo geroepen om direct te investeren in een RGB-SCART kabel van like 25 euro.
In de stekker die in de XBox360 gaat (achterkant) zit een gaatje voor de optische (toslink) kabel. Zo moet je hem dus aansluiten :)

[edit]

Waar kun je dan goedkope optische kabels kopen? Ik kom er alleen tegen van 10 euro en meer....

[ Voor 7% gewijzigd door Atmoz op 15-11-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Hmm, ik vind de graphics eigenlijk wel wat tegenvallen.... met name quake4, als je de ingame screenshots bekijkt is dat toch echt een stuk minder dan de pc. (maar goed; voor 299 euro een pc vinden die q4 redelijk goed kan spelen is ook een hele kunst ;) )

Al zitten er wel wat originelere titles bij dan bij de vorige launch, toch wel belangrijk, want dat maakt een console in mijn opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

Ik heb net King Kong gezien bij de mediamarkt te Enschede. Ik kan niks anders zeggen dan dat het me erg tegenvalt. Maarja van deze titel had ik het ook wel verwacht. De animaties zijn houterig, de omgeving is niet overtuigend en het beeld schokt soms??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-04 22:14
balen dat nba 2k6 is uitgesteld tot januari, toch de reden waarom ik een xbox360 koop, achja helaas. Kheb nog een vraagje ik wil mijn xbox voorlopig aansluiten op mijn monitor. Weet iemand of die KVM-Switches http://www.blomhardware.nl/product_info.php/products_id/5648 ook werken als je alleen de monitor kabels gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:39:
[...]

In de stekker die in de XBox360 gaat (achterkant) zit een gaatje voor de optische (toslink) kabel. Zo moet je hem dus aansluiten :)
Ah thanks, dat gaat passen :)
Waar kun je dan goedkope optische kabels kopen? Ik kom er alleen tegen van 10 euro en meer....
Klik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Jaja er is ook een PGR3 review ;)

10

www.1up.com

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cybermans schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 11:21:
[...]

in deel2 was men er achter gekomen dat die dingen geen drol meer kosten... als in 2 euro de meter ofzo
En dan te bedenken dat ik een dergelijke kabel eens bij een minidisc speler kreeg, en die optische kabels los destijds nog rond de 80 ouderwetse guldens kosten, wat lachen

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 15-11-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo ff video review van kameo gezien op ign

goed tot zeer goed spel alleen wat kort
wel werd er gezegd dat als je op een gewone tv speelt je bijna geen verschil zal zien met deze generatie, dus hdtv wordt aangeraden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 102124 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:35:

wel werd er gezegd dat als je op een gewone tv speelt je bijna geen verschil zal zien met deze generatie, dus hdtv wordt aangeraden. _/-\o_
Zijn er nog mensen zonder HDTV dan :?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020

kan het me haast niet voorstellen, eerst zien dan geloven.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Mja maar dat ligt helemaal aan je TV, ik heb wel is reviewers een review zien doen op een mini tv, was nog net geen zwart/wit.
Ik kan je verzekeren dat als je x360 games speelt op een beetje goede normale breedbeeld (niet zo cheapo) dat het er zeker wel next gen uitziet. Ik durf zelfs te wedden dat het er op een pixelplus tv subliem uit ziet.

Verder vind ik het een beetje slap gelul, je ziet heus wel dat de polycount, de effecten, draw-distance,laadtijden, en andere dingen er beter uitzien, en next-gen zijn
Ik snap niet dat reviewers zulke dingen zeggen. Bewijst maar weer dat reviewers ook mensen zijn.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
*kwijl*

Wanneer heb je 'm PWM? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk er nu dus serieus aan de LE23R41 LCD televisie van Samsung te kopen.
(MS gebruikt deze toch, juist ?)

ik bestel hem in holland want het is 150e goedkoper dan belgie !
alleen, zijn lcd tv's gevoelig voor dode pixels ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:42:
[...]

Zijn er nog mensen zonder HDTV dan :?

;)
Ehh...95% van Nederland 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:45:
[...]

*kwijl*

Wanneer heb je 'm PWM? :P
Dacht dat je het al vergeten was ;)

Ik hoop hem toch wel voor de 2de binnen te hebben. Don't worry, hij komt er aan O+
Vandaar mijn ;)

Ik ben ben in ieder geval wel klaar :) Ik heb nu 32 inch. Ik zit er aan te denken die naar de slaapkamer te verhuizen, en een 42inch te halen. Zal eerst even kijken hoe het er uit ziet.

[ Voor 41% gewijzigd door PWM op 15-11-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:50:
[...]

Dacht dat je het al vergeten was ;)
Waarom denk je dat deel 3 er nog steeds zo geil uitziet :+
Ik hoop hem toch wel voor de 2de binnen te hebben. Don't worry, hij komt er aan O+
O+ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Voor wie nog niet genoeg kan krijgen van de Xbox 360, die kan nu namelijk gaan kwijlen op de instructiehandleiding. De manual is al op het net te vinden enzo, en voor het gemak op de fileserver gezet. Have fun met lezen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:50:
Vandaar mijn ;)

Ik ben ben in ieder geval wel klaar :) Ik heb nu 32 inch. Ik zit er aan te denken die naar de slaapkamer te verhuizen, en een 42inch te halen. Zal eerst even kijken hoe het er uit ziet.
Whehe...ach....ik heb sinds juli een Philips 32PW9525 (82cm) da's ff groot genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Robin schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:59:
Voor wie nog niet genoeg kan krijgen van de Xbox 360, die kan nu namelijk gaan kwijlen op de instructiehandleiding. De manual is al op het net te vinden enzo, en voor het gemak op de fileserver gezet. Have fun met lezen :P.
volgens mij mag curry die in de TS zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"the rides in PGR3 are pure sex thanks to the game engine's real-time environment mapping"

1up.com

daar gaat m'n sexleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 12:45:
ik denk er nu dus serieus aan de LE23R41 LCD televisie van Samsung te kopen.
(MS gebruikt deze toch, juist ?)

ik bestel hem in holland want het is 150e goedkoper dan belgie !
alleen, zijn lcd tv's gevoelig voor dode pixels ?
Ik hoor mensen zeggen dat de R51 wel HDMI aansluiting heeft en de R41 niet, prijzen zijn voor beide schermen praktisch gelijk, design is in ieder geval iets anders. De ander zegt weer dat de R51 ook geen HDMI aansluiting zou hebben, maar het is 't bekijken waard zeg ik dan maar weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 10:57

-TAZZ-

X

TheVisionMaster schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:07:
[...]
Whehe...ach....ik heb sinds juli een Philips 32PW9525 (82cm) da's ff groot genoeg :p
Juli da's oud. Wordt toch tijd voor wat groters helemaal icm de xbox360 :9~

Goed besteding van je 13e maand of je winstuitkering ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
cybermans schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:24:
[...]

volgens mij mag curry die in de TS zetten
Hij was het vorige topic al genoemd maar zal 'm even toevoegen ;)

Fijn overigens dat je op moet passen dat je X360 niet op kleine kinderen kiepert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 14-04 16:31

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb gisteren avond bij de Macro in Duiven even met de Xbox 360 gespeeld. Het spel Call of Duty (de demo uiteraard). Ik moet zeggen het beeld was niet echt wat ik er van had verwacht.
Maar kameo daarentegen zag er wel errug gelikt uit. En het apparaat zelf is ook een beuaty hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 11:41
in apeldoorn staat er ook 1 (bart smit), ziet er mooi uit :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 13:40:
[...]

Juli da's oud. Wordt toch tijd voor wat groters helemaal icm de xbox360 :9~

Goed besteding van je 13e maand of je winstuitkering ;) :X
Hmm..13e maand? winstuitkering?? wat is dat :p lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TheVisionMaster schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:15:
[...]

Hmm..13e maand? winstuitkering?? wat is dat :p lol
De Winstuitkering is wat er normaal na mijn 13de, 14de en 15de maand komt >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, als de LE23R51 samsung tv GEEN hdtv aansluiten voor de xbox360 zou hebben, welke toestellen gebruikt ms dan bij de demopods ? exact type

dus je kan hem dan niet aansluiten met de kabel van het 399euro xbox pakket ? :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
zover ik weet zit er bij de demo pods een boxje dat component -> hdmi doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:29:
hmmm, als de LE23R51 samsung tv GEEN hdtv aansluiten voor de xbox360 zou hebben, welke toestellen gebruikt ms dan bij de demopods ? exact type

dus je kan hem dan niet aansluiten met de kabel van het 399euro xbox pakket ? :r
HD signaal kan ook via Component en die zit iig op de LE23R51. De HD 360 kabel is ook van xbox connector naar Component voor zover ik begrepen heb met HD signaal en komt er evt. later een additionele mogelijkheid om een HDMI kabel te kopen.

Mijn vraag ging over de HDMI aansluiting op de Samsung, wel of niet aanwezig, da's weer een stapje verder

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 142179 op 15-11-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus als je 360 op LE23R51 aansluit via de bijgeleverde kabel krijg je zeer goede beeldkwaliteit ?

kan ik dan ook m'n logitech speakers (gewoon 2 speakers met woofer) aansluiten op de tv ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:27:
[...]

De Winstuitkering is wat er normaal na mijn 13de, 14de en 15de maand komt >:) ;)
OMG doe mij zo'n baas ;) whehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 10:57

-TAZZ-

X

Dan moet je wel je ondertitel wel aanpassen 'van Z'?
'Ik werkte bij Centric. Jij (binnenkort) ook niet meer??' })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:29:

Ik heb ergens gelezen dat ze de 360 via vga kabels hebben aangesloten. En dus niet met bijgeleverde component kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat ik me nou afvraag is mocht ik zn 360 pre orderen bij bijv e-plaza krijgen ze dan op diezelfde dag ook de losse onderdelen/games ook binnen?

Bedoel zit niet te wachten op zn console zonder PGRIII en zonder een 2e draadloze controller?

E-plaza kon hier niet duidelijk over zijn :S

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Anoniem: 142179 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:33:
Mijn vraag ging over de HDMI aansluiting op de Samsung, wel of niet aanwezig, da's weer een stapje verder
Op de 32" versie zit zeker weten een HDMI aansluiting. Wat die heb ik inmiddels sinds zaterdag thuis staan :9~

Maar de 360 sluit ik op die tv gewoon via component aan (360 heeft geen dvi of hdmi uitgang). Ook HD alleen niet digitaal, maar of je dat verschil zou zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
LosGieros schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:52:
Wat ik me nou afvraag is mocht ik zn 360 pre orderen bij bijv e-plaza krijgen ze dan op diezelfde dag ook de losse onderdelen/games ook binnen?

Bedoel zit niet te wachten op zn console zonder PGRIII en zonder een 2e draadloze controller?

E-plaza kon hier niet duidelijk over zijn :S
Da's gokken ja :) Ik hou zelf de webshops in de gaten wanneer ze kunnen leveren in de hoop dat ik op launch day minimaal de WiFi adapter en 1 game heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Gatver hij scalet wel:
The system allows you to set your display resolution and aspect ratio depending on the type of video cables you use. VGA cables will give you six different resolution options: 640x480, 848x480, 1024x768, 1280x720, 1280x768, and 1360x768. Component cables will give you 480p, 720p, and 1080i resolution choices. Games are actually rendered internally at 720p, and the ATI video engine scales the video up or down to the desired resolution.
Die resolutions geven overigens ook aan dat je op een monitor dus geen letterboxing krijgt.

[ Voor 58% gewijzigd door curry684 op 15-11-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus voor een xbox360 aan te sluiten maakt hdmi aansluiting niet zoveel uit ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hmmz wordt dan nog een moeilijke keuze of ik me tv laat scalen of de 360.. me tv is namelijk 1280*768.

Wel goed dat ze gewoon op 1 resolutie werken en dan scalen. De developers hoeven dus echt niet moeilijk te gaan doen voor de hogere resoluties, want die zijn er eigenlijk niet.

[ Voor 47% gewijzigd door cybermans op 15-11-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:09:
[...]

Da's gokken ja :) Ik hou zelf de webshops in de gaten wanneer ze kunnen leveren in de hoop dat ik op launch day minimaal de WiFi adapter en 1 game heb :P
In de hoop??

Nou serieus een console zonder spellen en tweede controller (extra onderdelen), bedoel dat zou toch best vreemd zijn? :Z

[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 15-11-2005 15:28 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:25:
Gatver hij scalet wel:

[...]

Die resolutions geven overigens ook aan dat je op een monitor dus geen letterboxing krijgt.
Geen 1280x1024? De native resolutie van vrij veel lcd schermen..?
vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

Heb er gister in de media markt opgespeeld.... vond er eigenlijk geen hol aan om eerlijk te zijn.. er zat een of andere 2e wereld oorlog shooter op... Maar de graphics vielen me zwaar tegen het zag er in mijn optiek gewoon uit als een opgeleukte xbox1 :S

Ik denk dat ik deze console periode oversla (dus nu toe altijd alle consoles gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:31:
Heb er gister in de media markt opgespeeld.... vond er eigenlijk geen hol aan om eerlijk te zijn.. er zat een of andere 2e wereld oorlog shooter op... Maar de graphics vielen me zwaar tegen het zag er in mijn optiek gewoon uit als een opgeleukte xbox1 :S

Ik denk dat ik deze console periode oversla (dus nu toe altijd alle consoles gekocht)
Jezus hoe snel kan je een generatie laten staan / beoordelen?? 8)7 |:( :'(

Je hebt nu 1 PC matige poort gespeeld, PGR3, Gears of war, king kong en PDZ zijn (imo) de echte knallers.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57942

TheEvilCuber schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:37:
[...]

Je hebt nu 1 PC matige poort gespeeld, PGR3, Gears of war, king kong en PDZ zijn (imo) de echte knallers.
Ehrm wie zegt dat ik dit oordeel op die game vel?! daarnaast is het een persoonlijke kwestie niet?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
zit nu dat stuk op gamespot te lezen en enkele quotes:
The edit profile page also lets you change your gamertag for the low, low price of 800 Microsoft Points (about $10). You can change your name, but you won't be able to totally escape a checkered past, because your player reputation and statistics will still follow you around.
Your profile also has a nice feature that lets you define your regular game settings. If you normally play games with the difficulty set to "hard" and a high controller sensitivity, you can have that set in your profile. Additionally, you can also set genre-specific settings for action and racing games. In action games, for example, you can set your Y-axis, enable or disable auto-aim and auto-center, and assign player movement to a specific analog stick or D pad. It still remains to be seen whether all the 360 games will actually load up these settings, but it would be great if all games supported the feature.
Microsoft promises to offer video messaging for Gold members when the Xbox video camera becomes available in 2006.
Better yet, we were able to plug in a USB keyboard, and we were able to use it to enter and modify text without a problem.
The 360 can stream music from USB devices and data CDs, but it won't let you copy any songs from those sources.
en nu mijn meningen erover:
WTF 10 USD dokken om je naam te mogen veranderen.. zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo

Wel makkelijk dat je global settings kan instellen voor games. Mag wel hopen dat een spel die controls kan overerven en dan nog zelf wat dingen specefiek coor dat spel kan wijzigen.

Woei... nog meer breezer sletjes op de webcam die je kan bekijken .... hmmmzzz oh nee alleen gamers.... of als MS zijn zin krijgt toch de breezertjes

Moet ik ook weer een USB keyboard kopen die bluetooth heeft want anders moet je alsnog dichtbij zitten.

Ruk dat je cd's moet gaan rippen voor muziek... wordt weer een goede tijd voor de cdrw boeren. Maar dan wil ik wel minimaal cddb support hebben (of wat ze in WMP hebben)

[ Voor 3% gewijzigd door cybermans op 15-11-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
TheEvilCuber schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:37:
[...]

Hap nou niet op dat soort kortzichtige trolls, laat hem lekker afknappen op CoD2 als hij dat zonodig wil :z
cybermans schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:44:
WTF 10 USD dokken om je naam te mogen veranderen.. zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo
Was ik ook even verbaasd over. On the other hand denk ik dat het als 'ontmoedigingspremie' is bedoeld. Want wie zal z'n zorgvuldig uitgezochte en van reputatie voorziene gamertag willen veranderen? Niet degenen met een goede reputatie gok ik zo :P
Wel makkelijk dat je global settings kan instellen voor games. Mag wel hopen dat een spel die controls kan overerven en dan nog zelf wat dingen specefiek coor dat spel kan wijzigen.
Ja dat kan :)

[ Voor 45% gewijzigd door curry684 op 15-11-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 14:41:
[...]

Dan moet je wel je ondertitel wel aanpassen 'van Z'?
'Ik werkte bij Centric. Jij (binnenkort) ook niet meer??' })
Whahaha...zoeken ze nog mensen bij 'jullie' dan?? :p anders hoef ik me ondertitel ook niet aan te passen he ;)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.