Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.678 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179

Anoniem: 57942 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:42:
[...]

Ehrm wie zegt dat ik dit oordeel op die game vel?! daarnaast is het een persoonlijke kwestie niet?! :)
Omdat je dat zelf zo typt. Je schrijft dat je een game hebt gespeeld die je geen hol aan kan vinden en daarom deze generatie consoles overslaat.

Als je dat niet bedoelt, post het dan ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

curry684 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:25:
Gatver hij scalet wel:

[...]

Die resolutions geven overigens ook aan dat je op een monitor dus geen letterboxing krijgt.
dus bij de LE23R51 gaat ie niet scalen ? :) (1360*768)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
[...]

Ehrm wie zegt dat ik dit oordeel op die game vel?! daarnaast is het een persoonlijke kwestie niet?! :)
zal best dat het een persoonlijke kwestie is :p , maar is het daar niet een beetje vroeg voor. De eerste spellen zijn nog niet eens uit en daarbij komt nog eens dat jij zegt dat je alleen nog maar cod2 hebt kunnen spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door dikki dik op 15-11-2005 17:32 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik ga waarschijnlijk de 360 op me iiyama mm904ut aansluiten. Deze monitor heeft een vaste vga kabel, en ik weet inmiddels ook dat daar zogenaamde vga gender changers voor zijn. Ik lees in het boekje van deze monitor dat het een 15-pins D-Sub mini-aansluiting is. Waarschijnlijk maakt dat nix uit omdat alleen maar met het uiteinde te maken heb. Maar omdat ik die gender changer wel wil hebben vóórdat ik de 360 heb wil ik het graag zeke weten.

- Welke vga gender changer heb ik nu precies nodig?

Met de pc aan je crt monitor kun je Hz kiezen, hoe zal dat met de 360 gaan?
Ik zie het niet zitten om met 60 Hz te spelen. Als ik via ati control pannel 60Hz kies ipv 85 Hz krijg ik echt last van me kop.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 15-11-2005 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:02

TheVMaster

Moderator WOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
cybermans schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:44:
WTF 10 USD dokken om je naam te mogen veranderen.. zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo
Is idd beetje vaag, maar zoals curry al zegt. Wie WIL z'n naam ook veranderen dan? Als je een nieuwe nick wil dan registreer je toch gewoon een nieuwe ;)
Wel makkelijk dat je global settings kan instellen voor games. Mag wel hopen dat een spel die controls kan overerven en dan nog zelf wat dingen specefiek coor dat spel kan wijzigen.
Dat is idd wel STRAK :)
Woei... nog meer breezer sletjes op de webcam die je kan bekijken .... hmmmzzz oh nee alleen gamers.... of als MS zijn zin krijgt toch de breezertjes
Hmm...OMG....breezahsletjes op de xbox 360??? Snappen ze dat wel ;)
Moet ik ook weer een USB keyboard kopen die bluetooth heeft want anders moet je alsnog dichtbij zitten.
Ehh..nooit van draadloze usb keyboards gehoord? :p
Ruk dat je cd's moet gaan rippen voor muziek... wordt weer een goede tijd voor de cdrw boeren. Maar dan wil ik wel minimaal cddb support hebben (of wat ze in WMP hebben)
Da's idd weer minder :( maar goed...misschien komt er wel een update waardoor het weer wel kan :) (en nee nu bedoel ik een legale update) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Dat zeg je zelf toch? (cod2 gespeeld, is kut, sla deze gen. over)
Natuurlijk is het jouw mening, maar als je al meerdere consoles en generaties hebt zal je onderhand toch nog wel moeten weten dat er altijd mindere games zijn, en dat demo pods niet heel erg representatief zijn.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
<h2>Square Enix Considers X360 for Dragon Quest and Final Fantasy</h2>Microsoft's new console may get some big Japanese support.

November 15, 2005 - A major shot in the next generation system wars could end up being fired at next year's E3. Reuters news service reveals today that Square Enix will solidify its plans for Dragon Quest IX and Final Fantasy XIII in time for the May show.

Square Enix President Yoichi Wada, in an interview conducted by Reuters on the 14th, disclosed to the news service that the possibility exists for Square Enix to offer the titles on both the X360 and PS3. "We plan on solidifying our plans by E3 to offer both on the PS3 and Xbox 360, or place both on just one [system]," Wada explained.

Getting the main numbered entries in the Final Fantasy and Dragon Quest series would be a major boost to Microsoft in Japan. Square Enix has previously announced that the Final Fantasy series will come to the PS3 but has not made any mention of Dragon Quest.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 09:21
TheVisionMaster schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 16:23:

Ehh..nooit van draadloze usb keyboards gehoord? :p
die hebben nog steeds een niet al te hoog bereik. Die blauwtand dingen weer wel.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-04 21:08

Pubbert

random gestoord

Tja, 5meter moet echt wel lukken, en aangezien er nog 1 meter kabel aanzit, kun je dan 6 meter van je Xbox vandaag zitten, lijkt me ver genoeg. BT kan idd verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 15-11-2005 17:00 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat is wel een heel erg belangrijke overwinning voor Microsoft in Japan. FF is toch wel één (zoniet de grootste) RPG titel op de markt. Ik neem overigens wel aan dat ook de PS3 over de FF reeks kan beschikken, dus niet op slechts 1 systeem (360), zoals Wada laat doorschemeren. Misschien doet hij dat om de druk op Sony te leggen om snel de ontwikkeling van de PS3 af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
New Condemned trailer

Our friend ZeroEX also found this Condemned trailer, I think it's brand new and never seen before on the web. The image quality is average if not even bad, but it's still well worth seeing.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Gister even op de 360 mogen spelen :D maar o wat een genot!
Ding was aangesloten op een LE32R41 op volledig HD signaal 8)

Spellen spelen erg soepel weg en zien er zeer gelikt uit! Zit nu zelf ook te overwegen of ik zo'n ding ga halen!

voor FPS games blijft een console alleen echt ruk :D

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158307

Roamor schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 17:12:
[...]

Dat is wel een heel erg belangrijke overwinning voor Microsoft in Japan. FF is toch wel één (zoniet de grootste) RPG titel op de markt. Ik neem overigens wel aan dat ook de PS3 over de FF reeks kan beschikken, dus niet op slechts 1 systeem (360), zoals Wada laat doorschemeren. Misschien doet hij dat om de druk op Sony te leggen om snel de ontwikkeling van de PS3 af te ronden.
Geloof het of niet, maar DQ is in Japan nog een paar maatjes groter dan FF.
Wat deeltje VIII daar momenteel doet tart alle verwachtingen :o.

Zoals Wada al aangeeft komt de volgende FF iig naar de ps3.
Het zou voor MS een heel mooie opsteker wezen wanneer Squenix z'n producten ook voor de 360 beschikbaar gaat maken, maar niet te vroeg gejuicht allemaal ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:24

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Dit is de lijst van online content die vanaf de lancering in de U.S. beschikbaar zal zijn. Volgens bol.com zullen 2100 punten €27,99 kosten, wat omgerekend ongeveer 1,33 cent per punt is. De prijs van de content lijkt dus enorm mee te vallen, op sommige Arcade spellen na.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45
Geen enkele game is perfect. Zoiets doms een tien geven. Maar als PGR3 perfect is zullen ze vast ook geen 4 meer uitbrengen, want beter kan toch niet.

Maar ik ga denk ik dit weekend toch nog maar eens heftig op zoek naar nog een pre-order pakket, hoe groot de kans ook is dat ik ga falen. Moet er eigenlijkl niet aan denken dat ik straks niet met kerstmis enz geen 360 kan spelen. :P

Had eergister trouwens eens gewone xbox op LCD van ouders aan gesloten en als ik al zie wat dat voor leuk verschil is met mijn "oude" grote CRT nou dat moet wat worden met die 360. Nog altijd niet in werking gezien omdat de MM in Maastricht gewoon kut is.

[ Voor 49% gewijzigd door Albinoraptor op 15-11-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Albinoraptor schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:18:
[...]

Geen enkele game is perfect. Zoiets doms een tien geven. Maar als PGR3 perfect is zullen ze vast ook geen 4 meer uitbrengen, want beter kan toch niet.
Misschien is die 10 een afgerond cijfer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MetroidPrime schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:06:
Dit is de lijst van online content die vanaf de lancering in de U.S. beschikbaar zal zijn. Volgens bol.com zullen 2100 punten €27,99 kosten, wat omgerekend ongeveer 1,33 cent per punt is. De prijs van de content lijkt dus enorm mee te vallen, op sommige Arcade spellen na.
Wel erg strak dat je dus ook Game DEMO's kunt downloaden (4 free) ;) whehehe....daar kan de PS3 een puntje aan zuigen...hmm..die kunnen een grote punt zuigen aan het hele online gebeuren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

Maar ik ga denk ik dit weekend toch nog maar eens heftig op zoek naar nog een pre-order pakket, hoe groot de kans ook is dat ik ga falen. Moet er eigenlijkl niet aan denken dat ik straks niet met kerstmis enz geen 360 kan spelen. :P

Had eergister trouwens eens gewone xbox op LCD van ouders aan gesloten en als ik al zie wat dat voor leuk verschil is met mijn "oude" grote CRT nou dat moet wat worden met die 360. Nog altijd niet in werking gezien omdat de MM in Maastricht gewoon kut is.
Deels ben ik het met je eens, maar je moet het iets anders zien:

Die 10 is een 10 naar huidige maatstaven. Het is wel scheef, want als er morgen een betere komt wat geef je dan? Aan de andere kant, stel dat je een 9,5 geeft zit je eigenlijk met hetzelfde probleem.

Games die 4 jaar geleden een 8/9/10 kregen, waren voor die tijd gewoon die 8/9/10 waard. Een spel wat nu uitkomt is misschien wel 5x beter, maar toch naar vandaag kijkend een magere 7 waard.

Je moet ook eigenlijk niet kijken naar oudere reviews, en het daarmee vergelijken, maar gewoon naar vandaag.

PGR3 is dus kijkend naar vandaag ThA BoMb ;)

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 15-11-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29
[...]

hmm tja uit het bericht haal ik dat je uit omgeving maastricht komt, dan wens ik je veel succes bij het vinden van een pre-order pakket want ik heb de afgelopen 3-4 weken gezocht maar nergens niks kunnen vinden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-09-2024
Gaan ze dan altijd een 10 geven voor graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Caboman schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:54:
Gaan ze dan altijd een 10 geven voor graphics?
Nee, wel als het absolute Next-Gen graphics zijn.

Amped360 en NFL360 hebben ook gewoon een 7 gekregen.

Het is best lastig:

Vergeleken met oude games zou je altijd een 10 moeten geven
Eigenlijk kan je ook altijd een 1 geven, over 4 jaar is alles mooier.

Die 2 opties werken dus niet, dus is er 1 andere keus. Is er op dit moment een spel in de winkel wat dezelfde grafische kracht heeft als PGR3. Is die er niet?? Dan is dit het huidige hoogtepunt en een 10 waard.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 15-11-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Laatst online: 19-04 22:15

Aldmar

Niks...

Ik zit nog te twijfelen of ik een 360 zal pre-orderen... Hier bij de MM in Enschede stonden gisteren nog een stuk of 8 pre-order kits. Als een winkel nog kits verkoopt, heb je hem dan zeker weten op 2 december? Ik neem aan dat ze niet mèèrr preorder kits zullen verkopen dan dat er 360's geleverd zullen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik was vandaag in de MediaMarkt.. stonden 2 360 gevallen. Dus ik klik op het PGR3 demo filmpje.

Maar het viel me zeg maar tegen? Maar was volgens mij ook niet echt een ingame filmpje... meer zo iets wat als je als intro ziet oid.

Maar de screenshots die ik gezien heb, en de andere filmpjes vond ik zeker erg mooi.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

weet iemand in de buurt van emmen een winkel die een xbox 360 demo pod heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:19

Polycom

Poes van goud

Gamesites die games een 10 geven kan ik gewoon niet serieus nemen.

PGR3 zal vast wel een goed spel zijn, maar perfect kan het nooit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11

nFo

NLuna schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:09:
Ik was vandaag in de MediaMarkt.. stonden 2 360 gevallen. Dus ik klik op het PGR3 demo filmpje.

Maar het viel me zeg maar tegen? Maar was volgens mij ook niet echt een ingame filmpje... meer zo iets wat als je als intro ziet oid.

Maar de screenshots die ik gezien heb, en de andere filmpjes vond ik zeker erg mooi.
Bij bartsmit stond er ook een xbox 360. :9~
Call of Duty 2 pre-release demo stond er op en gelijk maar even uitgespeeld. :P
Zag er allemaal supermooi uit, richten was wat lastig met de controller.
Maar als je dood ging, kon je gewoon weer verder waar je gebleven was.
De controller ligt goed in de hand, denk dat ik morgen weer even langs kom.
Tussen de middag ofzo, lekker rustig. :9
Anoniem: 133505 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:18:
Bartsmit, daar had ik hem gespeeld. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 15-11-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:11

nFo

Anoniem: 133505 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:18:
Bartsmit. 8) ( Ja sorry, eerst de edit knop voortaan. :X )

[ Voor 12% gewijzigd door nFo op 15-11-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

oke reuze bedankt jongens heb er laatst gekeken maar toen hadden ze hem nog niet :*)
ik ben weer uber happy!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

OcNewB schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 15:28:
[...]

Geen 1280x1024? De native resolutie van vrij veel lcd schermen..?
vreemd.
Late reactie van mij, maar: http://www.xboxfront.de/screenshots-33-1640-Xbox_360.html

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:59

Phydomir

Dennis

Hmmz. Ik begin toch weer te twijfelen of ik Kameo wel ga aanschaffen. Als ik de reviews zo lees lijkt de algemen tendens wel te zijn dat het wel erg fraai is allemaal maar niet echt WOW. Vooral qua gameplay.

Nu maar ff weer de andere reviews en previews gaan lezen :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Ik twijfel nog tussen: PDZ, Amped3, PGR3, en NFSMW.

Het worden er iig 2, DoA4 koop ik 100%

Ik zat eens te denken, als meeste games 720p (1280x720) als max hebben, ziet dit er niet kut uit op een 1366x768 LCD-TV? 1024x768 ziet er ook kut uit op mijn 17" TFT, die 1280x1024 als native reso heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Pubbert op 15-11-2005 19:59 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

PWM schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:03:
[...]

Nee, wel als het absolute Next-Gen graphics zijn.

Amped360 en NFL360 hebben ook gewoon een 7 gekregen.

Het is best lastig:

Vergeleken met oude games zou je altijd een 10 moeten geven
Eigenlijk kan je ook altijd een 1 geven, over 4 jaar is alles mooier.

Die 2 opties werken dus niet, dus is er 1 andere keus. Is er op dit moment een spel in de winkel wat dezelfde grafische kracht heeft als PGR3. Is die er niet?? Dan is dit het huidige hoogtepunt en een 10 waard.
Vergeleken met de games van de huidige tijd
Al blijft al dat cijfer werk wel heel persoonlijk natuurlijk, als je gek op race spellen bent maar je bent het ff zat na een speel sessie van 10uur dan is geen enkele race game een 10 waard op dat moment. ;) Een 10 maakt iig duidelijk dat een reviewer best wel dik te vreden is met desbetreffende game.
Ik heb overigens geen pre-order kit en stap gewoon op dag 1 de winkels binnen met de hoop er 1 te vinden. Hoe mooi ik het apparaat ook vindt, als ze m niet hebben...helaas. De launchgames zijn voor mij toch geen 10 waard. Kwil de 360 gewoon alvast hebben om te genieten van het "nieuwe", en de games die gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
TweakBoy schreef op maandag 14 november 2005 @ 22:19:
Wie van de mensen werkzaam in de detailhandel hierzo gaan volgende week maandag naar de Party van Microsoft?
Mensen die zich aangemeld hebben voor de party zouden 14 november een mail of post krijgen met een antwoord of ze mogen gaan of niet. Ik noch mijn collegae hebben een mail gehad hierover... Misschien hier iemand die dat wel heeft gehad?
ik :P...de kaarten dan he...niet de mail

[ Voor 4% gewijzigd door rikgoodhart op 15-11-2005 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thund3r schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 19:59:

Ik zat eens te denken, als meeste games 720p (1280x720) als max hebben, ziet dit er niet kut uit op een 1366x768 LCD-TV? 1024x768 ziet er ook kut uit op mijn 17" TFT, die 1280x1024 als native reso heeft?
goede vraag
als ik die samsung L23r51 (scherm dat ms gebruikt ???) koop wil ik geen scaling of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

Gaat er gewoon goed uitzien hoor op 720p wees maar niet bang :) Upscaling zal je niet gaan merken en de meeste lcd schermen hebben de res van 1360x768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand met 100% zekerheid zeggen welke schermen ms gebruikt bij hun demopods ?
Samsung, type .. ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Die zijn idd vrij bruut :D

wil ik ook wel eentje van hebben staan.. lijken wel High Definition schermpjes

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Anoniem: 102124 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:05:
kan iemand met 100% zekerheid zeggen welke schermen ms gebruikt bij hun demopods ?
Samsung, type .. ? :P
Zoek voor de gein eens op Samsung in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh nou weet ik het nog niet

is het de LE23R51 of LE23R41 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
PG3 8.8 IGN

Ik wacht nu nog op de review van gamespot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Koffiezuiper schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 20:46:
[...]

Gaat er gewoon goed uitzien hoor op 720p wees maar niet bang :) Upscaling zal je niet gaan merken en de meeste lcd schermen hebben de res van 1360x768.
Idd. Het is echt maar een paar procent dat het meer is. Daar zie je op HD denk ik niet zo veel van.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Het verlies is minimaal. Een goed voorbeeld is PGR3, het spel draait niet eens op 720p maar wordt gescaled vanaf 1024x600 naar 720p. Zie jij het verschil? Ik in ieder geval niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Koffiezuiper schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 21:44:
Het verlies is minimaal. Een goed voorbeeld is PGR3, het spel draait niet eens op 720p maar wordt gescaled vanaf 1024x600 naar 720p. Zie jij het verschil? Ik in ieder geval niet :)
Ik dat dat PGR3 juist zelfs in 1080i gemaakt was.

Maar goed. Net ff die video review gezien van IGN en damn. Wat wil ik dat spel graag spelen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Nope, gekke is dus dat het 1024x600 is (600p?) en hardware matig dus gescaled wordt. Menutjes zijn wel 720p maar ingame is het allemaal 600p. Verschil merk je dus totaal niet en dan nog ziet het er super uit :)

Is er trouwens ook een release datum voor Ridge Racer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Toch wel beroerd dat PGR3 maar op 30fps draait en echt ultiem next-gen is het ook niet (aan de films op de demo pod te zien), is de 360 nu niet zo krachtig als beweerd werdt?
Daar komt dus ook nog bij dat hij niet echt op 720p rendered maat 1024x600. (zoals hierboven staat)

[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 15-11-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Mutatie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:05:
Toch wel beroerd dat PGR3 maar op 30fps draait en echt ultiem next-gen is het ook niet, is de 360 nu niet zo krachtig als beweerd werdt?
hoe krachtig hij is weet nog niemand. Echter laat de eerste generatie nooit de ware kracht van de console zien. Daarnaast als de geruchten kloppen dat de launch titels maar 1 van de drie cores zullen benutten, kan je je voorstellen dat dit nog maar het begin is.

Vind het trouwens echt moeilijk om te kiezen welke spellen ik wil aanschaffen, zit te twijfelen tussen kameo en pdz. Beide top titels, maar welke zal ik nemen. Ik overweeg pdz vanwege de online functies en kameo vanwege de unieke gameplay. Maarja zal eerst nog maar wat reviews door lezen. Pgr 3 staat iig vast

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Ik zie hier al posts staan, maar niet echt een duidelijk antwoord..

Als de 360 word aangesloten op een 19" TFT zou dat er een beetje uitzien ? Ik heb een XBOX op mijn TFT aangesloten 19" E481S IIYAMA, maar dat ziet er ECHT niet uit.. Dit wel met een hardwarematige omvormer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 51473 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:17:
Ik zie hier al posts staan, maar niet echt een duidelijk antwoord..

Als de 360 word aangesloten op een 19" TFT zou dat er een beetje uitzien ? Ik heb een XBOX op mijn TFT aangesloten 19" E481S IIYAMA, maar dat ziet er ECHT niet uit.. Dit wel met een hardwarematige omvormer..
Jaha!
Je kan namelijk de resolutie kiezen (o.a. 1280x1024) en aansluiten via een kabel (moet wel even iets tussen, geen DVI namelijk)
De reden dat je Xbox spellen er zo brak uitzagen op je pc beeldscherm is omdat ze een erg lage resolutie hadden (720 x 486)

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 15-11-2005 22:21 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
dikki dik schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:13:
[...]

hoe krachtig hij is weet nog niemand. Echter laat de eerste generatie nooit de ware kracht van de console zien. Daarnaast als de geruchten kloppen dat de launch titels maar 1 van de drie cores zullen benutten, kan je je voorstellen dat dit nog maar het begin is.

Vind het trouwens echt moeilijk om te kiezen welke spellen ik wil aanschaffen, zit te twijfelen tussen kameo en pdz. Beide top titels, maar welke zal ik nemen. Ik overweeg pdz vanwege de online functies en kameo vanwege de unieke gameplay. Maarja zal eerst nog maar wat reviews door lezen. Pgr 3 staat iig vast
Ikzelf haal bij de launch PD0, mede door zoals je zelf al zei de MP features en de singleplayer die waarschijnlijk erg uitgebreid is (moeilijkheidsgraden, levels doorlopen met andere wapens en co-op). Bij de launch download ik de demo van Kameo wel en bekijk dan of het ook echt iets is. Ik denk zelf dat de gameplay juist vrij oppervlakkig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Mutatie schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:05:
Toch wel beroerd dat PGR3 maar op 30fps draait en echt ultiem next-gen is het ook niet (aan de films op de demo pod te zien), is de 360 nu niet zo krachtig als beweerd werdt?
Daar komt dus ook nog bij dat hij niet echt op 720p rendered maat 1024x600. (zoals hierboven staat)
Wel knap dan dat ze zo'n enorm gevoel van snelheid weten te creeren terwijl het maar op 30FPS loopt.
Daarbij is het natuurlijk niet heel erg boeiend. 30 of 60. Zolang dat vast staat merk je er niet zo heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phydomir schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:34:
[...]

Wel knap dan dat ze zo'n enorm gevoel van snelheid weten te creeren terwijl het maar op 30FPS loopt.
Daarbij is het natuurlijk niet heel erg boeiend. 30 of 60. Zolang dat vast staat merk je er niet zo heel veel van.
Bij 24 frames p/s ziet het menselijk ook al geen verschil meer en gaat het beeld vloeiend. Dus 30 frames meer dan voldoende en dat op 1 core, nog 2 over ;) voor de zwaardere next gen games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, LNR238W

is niet beschikbaar in europa denk ik ?
is dit de r41/r51 in europa ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 20:58
Anoniem: 142179 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:42:
[...]

Bij 24 frames p/s ziet het menselijk ook al geen verschil meer en gaat het beeld vloeiend. Dus 30 frames meer dan voldoende en dat op 1 core, nog 2 over ;) voor de zwaardere next gen games
weer zo'n onzin...waarom zie ik het verschill tussen 60 en 100 Hz op mn crt dan wel?

ik denk eerder dat je bedoelt, boven de 24fps loopt het voor het gevoel goed vloeiend. een bioscoop film is ook 24fps, PAL 25fps, NTSC 30fps

[ Voor 16% gewijzigd door jaapstobbe op 15-11-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

jaapstobbe schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:44:
[...]

weer zo'n onzin...waarom zie ik het verschill tussen 60 en 100 Hz op mn crt dan wel?

ik denk eerder dat je bedoelt, boven de 24fps loopt het voor het gevoel goed vloeiend. een bioscoop film is ook 24fps, PAL 25fps, NTSC 30fps
Deze discussie is al zo vaak gevoerd, HZ != fps, maar goed, daar gaat het nu niet om. Het ziet er gewoon verdomd goed uit en geeft echt een gevoel van snelheid. Daar gaat het om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 20:58
Phydomir schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:48:
[...]

Deze discussie is al zo vaak gevoerd, HZ != fps, maar goed, daar gaat het nu niet om. Het ziet er gewoon verdomd goed uit en geeft echt een gevoel van snelheid. Daar gaat het om!
het zou ook wat zijn als die next gen racespellen een gevoel van traagheid zouden geven, niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

jaapstobbe schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:50:
[...]

het zou ook wat zijn als die next gen racespellen een gevoel van traagheid zouden geven, niet? :P
Nou. Op de pc en ps2 zijn er genoeg race spellen geweest waarbij het leek alsof je nog geen 100 reed terwijl je 300+ ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95822

jaapstobbe schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:44:
[...]

volgens mij denk jij ook in films als je het over pal en ntsc hebt. Normale Pal is 50fps, Pal60 is 60 fps en NTSC gebruikt minder beeldlijnen en 60 fps.

denk ik :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 95822 op 15-11-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029

Hier zijn trouwens bijna alle reviews te vinden van de xbox360 games die nu uit zijn. Valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen, alleen PGR3 lijkt een topper te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PuDy schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:01:
http://www.gamerankings.com/itemrankings/default_x360/1029

Hier zijn trouwens bijna alle reviews te vinden van de xbox360 games die nu uit zijn. Valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen, alleen PGR3 lijkt een topper te zijn.
Volgens mij zie ik best wat reviews met meerdere games boven de 85% :? (Gun, Tony Hawk, Kameo, NHL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120616

Ik heb ongeveer dezelfde vraag (ook al elders gesteld, maar nog steeds geen duidelijkheid..)
ik heb een 1920x1080(1200 native) scherm, dus dat is al een heel wat groter verschil in res en wil straks eigelijk in 720p draaien (anders dus 1080i als 't echt schokkerig word..)

Word mijn beeld straks (erg) vaag?
Ik lees hier en daar dat de xbox zelf upscaled naar de res van mijn scherm (van 1280 naar 1920) en dat er dan minder kwaliteitsverlies zou zijn dan bij als m'n scherm het zelf scaled.. (als ik een 720p filmpje bijv van een gamedemo fullscreen draai word alles nogal wazig.. krijg ik hier nou straks wel of geen last van :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

PWM schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:06:
[...]

Volgens mij zie ik best wat reviews met meerdere games boven de 85% :? (Gun, Tony Hawk, Kameo, NHL)
1 site geeft tony hawk 90% dus staat het gemiddelde ook op 90%.
Even wachten totdat IGN eurogamer etc hun mening geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaapstobbe schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 22:50:
[...]

The game holds at a solid 30 FPS on all systems, and while the sense of speed isn't as palpable in the first hour or so of play, just wait. Win a few cars, upgrade them, and before you know it, you'll be smoking. The sense of speed never reaches Burnout levels,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04 17:17
Anoniem: 142179 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:
[...]

The game holds at a solid 30 FPS on all systems, and while the sense of speed isn't as palpable in the first hour or so of play, just wait. Win a few cars, upgrade them, and before you know it, you'll be smoking. The sense of speed never reaches Burnout levels,
upgrade?

Anyhow, Wel erg relaxt dat we @ Launch de demo's van verschillende games als kameo en fifa 06 kunnen downloaden. Eerst ff rustig kijken welke games de moeite waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Wel jammer kom ik vandaag bij eplaza langs, is dat ding niet eens opgestart. Ziet er wel mooi uit, mooie vormgeving ook de joystick.

Kut eplaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

BlowFish schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:35:
[...]

upgrade?

Anyhow, Wel erg relaxt dat we @ Launch de demo's van verschillende games als kameo en fifa 06 kunnen downloaden. Eerst ff rustig kijken welke games de moeite waard zijn :)
Inderdaad, ik zat te twijfelen tussen PGR3 en Kameo (euh, arme student, kan geen twee games betalen :+). Echter, nu koop ik PGR3 en download ik de demo van Kameo, om te kijken of die gameplay me echt trekt (daar ben ik namelijk een beetje huiverig voor, en ik wil niet op een demopod gaan zitten spelen terwijl er 12-jarige heethoofdjes om je heen staan te dartelen die ook willen spelen).

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Weet iemand of er nog preorder kits zijn ergens? Ik hoorde Zwolle, dat is net geen 2uur rijden, dat heb ik er misschien nog net voor over, maar iets meer zuidelijk mag ook :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Thund3r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:00:
Weet iemand of er nog preorder kits zijn ergens? Ik hoorde Zwolle, dat is net geen 2uur rijden, dat heb ik er misschien nog net voor over, maar iets meer zuidelijk mag ook :P
Je zou een Games R Fun boven de blokker in het stadshart van amstelveen even kunnen proberen Klein winkeltje maar op een of andere manier krijgen ze steeds veel van die boxen binnen, maar zou eerst bellen voordat je gaat. Bij filialen van een groot bedrijf zoals de free record shop zou ik het niet eens proberen, die krijgen echt altijd maar heel weinig binnen en gaat als eerste naar de werknemers zelf toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:24

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

De Europese backwards compatibility lijst is gepubliceerd en hij verschilt ten opzichte van de Amerikaanse. Gelukkig is het niet zo erg als bij de Japanse lijst, waar maar 12 titels op staan. De lijst bestaat uit 80 spellen ten opzichte van de meer dan 200 spellen op de Amerikaanse lijst.

"Achterwaartse compatibiliteit" :X

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142179 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:33:
[...]

Zojuist NFS Most Wanted gespeeld op de ouderwetse xdoos, de 30fps merk je niet echt, alhoewel Burnout Revenge je een veel sneller gevoel geeft, eens kijken wat 't binnenkort met m'n HDTV kabel gaat doen op m'n LCD in 480p. En dan bij de MM tzt eens de 360 versie spelen om te vergelijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154696

Ik wil mijn toekomstige xbox360 gaan aansluiten op mijn 19 inch tft monitor, nu heeft deze 25 ms response. Ik heb met spellen zoals battlefield 2, need for speed underground 2 of andere geen last van ghosting. Nu vraag ik mij dus af of ik dit wel ga hebben met de Xbox360.

Ik zit er dan ook aan te denken om een nieuw scherm te kopen, lcd zijn zeer leuk maar ook zeer prijzig. Nu vraag ik mij dus af of er ook normale televisies die de hdtv resolutie aankunnen en zijn deze betaalbaar of net zo duur als een lcd?

Daarnaast zat ik te denken, zit er nog vertraging op de draadloze contoller ten opzichte van de wired controller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
MetroidPrime schreef op woensdag 16 november 2005 @ 00:53:
De Europese backwards compatibility lijst is gepubliceerd en hij verschilt ten opzichte van de Amerikaanse. Gelukkig is het niet zo erg als bij de Japanse lijst, waar maar 12 titels op staan. De lijst bestaat uit 80 spellen ten opzichte van de meer dan 200 spellen op de Amerikaanse lijst.

"Achterwaartse compatibiliteit" :X
heb het net ff doorgelezen en het is weer een knap stukje van "ik zeg 20x hetzelfde maar geef vooral geen antwoord op de vraag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:24

S2S

Lijkt wel of er een wedstrijd aan de gang is wie het eerste is met reviews, en ook lijkt het of ze de 9.0's niet willen geven?
Verder kunnen ze allemaal de boom in, hun mening zal niets aan mijn preorders veranderen, ik neem gewoon de games die ik heb gepreorderd.

[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 16-11-2005 10:14 ]

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 154696 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 09:47:
Daarnaast zat ik te denken, zit er nog vertraging op de draadloze contoller ten opzichte van de wired controller ?
Nee, daarvoor heeft MS nu net z'n eigen custom communicatiemechanisme ontwikkeld voor de controllers, omdat ze daar met Bluetooth wel (teveel) last van hadden.

En idd, ik heb ook het gevoel dat ze express geen 9 of hoger geven bij IGN omdat ze daarmee andere "launch window titles" in de wielen zouden kunnen zitten als die onverwachts goed blijken :)

[ Voor 21% gewijzigd door curry684 op 16-11-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik vroeg me iets af... Is er iets van een kabel waarmee je je xbox 360 op een gewoon tft scherm met d-sub aansluiting kan aansluiten? En is het beeld dan beter dan op de tv? Ik heb wel even op google gezocht maar ik kon zo snel niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Jaja wat heb jij goed gezocht :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
scartissue56 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:38:
Ik vroeg me iets af... Is er iets van een kabel waarmee je je xbox 360 op een gewoon tft scherm met d-sub aansluiting kan aansluiten? En is het beeld dan beter dan op de tv? Ik heb wel even op google gezocht maar ik kon zo snel niks vinden...
of jij kan niet googlen of je hebt het niet gedaan... ik gok het laatste

eerste hit op google is http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/

curry kwak het anders in de TS (issie nog wat completer)

[ Voor 6% gewijzigd door cybermans op 16-11-2005 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

scartissue56 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:38:
http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Beeld zal niet direct beter zijn dan op een goede tv.

edit: spuit, 11 zucht :X

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 16-11-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:29
Phydomir schreef op woensdag 16 november 2005 @ 10:50:
[...]

http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/

Beeld zal niet direct beter zijn dan op een goede tv.

edit: spuit, 11 zucht :X
wel beter als een crt tv aangezien je hogere resoluties op een monitor aankan

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

super super super super super uitgebreide handson review van de Xbox360 + Games (heb ik al gezegd dat de review super uitgebreid was?):

http://www.kotaku.com/gam...ouse-for-reals-137284.php

(Btw: Ik hoop wel dat ze het geluidoverlast nu gefixed hebben want de Debug-units maakten enorm veel lawaai.)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-11-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 11:32:
super super super super super uitgebreide handson review van de Xbox360 + Games (heb ik al gezegd dat de review super uitgebreid was?):

http://www.kotaku.com/gam...ouse-for-reals-137284.php

(Btw: Ik hoop wel dat ze het geluidoverlast nu gefixed hebben want de Debug-units maakten enorm veel lawaai.)
Wel gaaf dat de reviewer een "normale" 4:3 tv heeft. Grafisch zie je het verschil dus wel

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Ik zie trouwens ineens wel een probleem.... ik heb al m'n muziek thuis op de server staan (duh) alleen die draait Win2k3 (duh, dat heb je met servers). Daar kan MC2.0 dus niet op :X

Of is iemand bekend met Windows Media Services en of dat wellicht net zoiets is als Media Connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jade empire
forza
ninja gaiden black
_/-\o_

hopelijk snel
rallisport 2
oddworld stranger's wrath

dit zijn zowat de spellen die ik nog ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Laatst online: 01-04 18:24
misschien is dit al eens langs geweest maar ik heb een klein beetje commentaar op het beeld van de Xbox 360...

alle spellen die ik tot nu toe op de demo's heb gezien zijn volgens mij veel te donker...

in de Media Markt hadden ze zo'n promotie dingetje staan en ik ging voor de gein eens die filmpjes van demo's checken... bijvoorbeeld Top Spin 2 is echt superdonker... tevens is NFS:MW ook erg donker

ook beeldmateriaal dat je op tv en internet ziet is erg donker...

waar kan dit aan liggen? (behalve contrast van beeldschermen...) is dit iets nieuws van de developers, is dit wat de gamers willen? meer grauwere spellen?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
curry684 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:17:
Ik zie trouwens ineens wel een probleem.... ik heb al m'n muziek thuis op de server staan (duh) alleen die draait Win2k3 (duh, dat heb je met servers). Daar kan MC2.0 dus niet op :X

Of is iemand bekend met Windows Media Services en of dat wellicht net zoiets is als Media Connect?
als ik dat zo lees zal het vast niet met de 360 gaan samenwerken aangezien het een enterprise oplossing is. Zoveel bedrijven zijn er niet die niets met games te maken hebben zullen en bij elke werknamer een 360 plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

leech1984 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:44:
misschien is dit al eens langs geweest maar ik heb een klein beetje commentaar op het beeld van de Xbox 360...

alle spellen die ik tot nu toe op de demo's heb gezien zijn volgens mij veel te donker...

in de Media Markt hadden ze zo'n promotie dingetje staan en ik ging voor de gein eens die filmpjes van demo's checken... bijvoorbeeld Top Spin 2 is echt superdonker... tevens is NFS:MW ook erg donker

ook beeldmateriaal dat je op tv en internet ziet is erg donker...

waar kan dit aan liggen? (behalve contrast van beeldschermen...) is dit iets nieuws van de developers, is dit wat de gamers willen? meer grauwere spellen?
Wat denk je....natuurlijk aan de X360...is gewoon een kut ding.
Dat ligt natuurlijk aan de instellingen van de TV's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
dat zeg ik niet... maar het is toch raar dat ALLE schermen waarop dit heb gezien ze zo donker presenteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

OMG serieus?? :) dan heb ik hier hetzelfde probleem...toch maar eens ff gaan zoeken naar een oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Vind je dit te donker?

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/666/666667/kameo-elements-of-power-20051114075747400-000.jpg
Of deze?
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/666/666667/kameo-elements-of-power-20051114075746681-000.jpg
Of deze?
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/667/667076/project-gotham-racing-3-20051115105947093-000.jpg

Dat je King Kong erg donker kan vinden, schwa, zelfs het eerste level van Kameo of PGR3 nighttime races ( ;) ) kunnen donker zijn. Maar daar is het het idee van de game :P Zoals je hierboven kunt zien heeft de console iig geen structureel probleem met heldere kleurtjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Kan je niet via Windows XP met MC2.0 bestanden op de server delen? Beetje omslachtig maar het zou moeten kunnen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:27
Hier halen ze een xbox360 uit elkaar :

http://www.anandtech.com/systems/showdoc.aspx?i=2610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
curry684 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:05:
Vind je dit te donker?

[afbeelding]
Of deze?
[afbeelding]
Of deze?
[afbeelding]

Dat je King Kong erg donker kan vinden, schwa, zelfs het eerste level van Kameo of PGR3 nighttime races ( ;) ) kunnen donker zijn. Maar daar is het het idee van de game :P Zoals je hierboven kunt zien heeft de console iig geen structureel probleem met heldere kleurtjes :Y)
ik had over top spin 2, NFS:MW en nog een aantal spellen

tuurlijk heb je ook uitzonderingen zoals je daar aantoont, maar toch...

het was meer een algemene vraag of de spellen een groot gedeelte die kant opgaan (na het pimp tijdperk misschien nu het dark-gaming tijdperk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

leech1984 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:08:
[...]

ik had over top spin 2, NFS:MW en nog een aantal spellen

tuurlijk heb je ook uitzonderingen zoals je daar aantoont, maar toch...

het was meer een algemene vraag of de spellen een groot gedeelte die kant opgaan (na het pimp tijdperk misschien nu het dark-gaming tijdperk?)
Ik weet niet of ik je wel serieus kan nemen, ik heb ff gekeken waar jij zoal post })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Royal schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:05:
[...]

Kan je niet via Windows XP met MC2.0 bestanden op de server delen? Beetje omslachtig maar het zou moeten kunnen.
Mjah dan zou ik een virtual machine met XP moeten draaien of zo 8)7 Zou wel bikkelen zijn, 1 computer die zowel als server als MCE-bak aan intranet hangt 8)7

Zelfde vraag btw, ook geen helder antwoord. Zal uitproberen zijn dus op 2 december :)

* curry684 houdt dat hele weekend toch al vrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
S2S schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:12:
[...]

Ik weet niet of ik je wel serieus kan nemen, ik heb ff gekeken waar jij zoal post })
bedoel je het psp forum?

daar heeft het absoluut nergens mee te maken... ik ben zelf ook zeer geïnteresseerd in de xbox 360 maar vroeg het me gewoon af

het zag er allemaal nogal grauw uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leech1984 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 12:59:
dat zeg ik niet... maar het is toch raar dat ALLE schermen waarop dit heb gezien ze zo donker presenteren?
Misschien zijn jouw ogen gewoon te donker afgesteld als het op ALLE schermen zo lijkt te zijn.
:*) Zijn ALLE schermen in één winkel of ben je -tig verschillende MM's af gaan reizen om te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Laatst online: 04-04 18:54

made

.. made by made ..

hebben ze nou een HD-DVD erin zitten of een gewone dvd ?
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.