Albinoraptor schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 18:18:
[...]
Geen enkele game is perfect. Zoiets doms een tien geven. Maar als PGR3 perfect is zullen ze vast ook geen 4 meer uitbrengen, want beter kan toch niet.
Maar ik ga denk ik dit weekend toch nog maar eens heftig op zoek naar nog een pre-order pakket, hoe groot de kans ook is dat ik ga falen. Moet er eigenlijkl niet aan denken dat ik straks niet met kerstmis enz geen 360 kan spelen.
Had eergister trouwens eens gewone xbox op LCD van ouders aan gesloten en als ik al zie wat dat voor leuk verschil is met mijn "oude" grote CRT nou dat moet wat worden met die 360. Nog altijd niet in werking gezien omdat de MM in Maastricht gewoon kut is.
Deels ben ik het met je eens, maar je moet het iets anders zien:
Die 10 is een 10 naar
huidige maatstaven. Het is wel scheef, want als er morgen een betere komt wat geef je dan? Aan de andere kant, stel dat je een 9,5 geeft zit je eigenlijk met hetzelfde probleem.
Games die 4 jaar geleden een 8/9/10 kregen, waren voor die tijd gewoon die 8/9/10 waard. Een spel wat nu uitkomt is misschien wel 5x beter, maar toch naar vandaag kijkend een magere 7 waard.
Je moet ook eigenlijk niet kijken naar oudere reviews, en het daarmee vergelijken, maar gewoon naar vandaag.
PGR3 is dus kijkend naar vandaag ThA BoMb
[
Voor 10% gewijzigd door
PWM op 15-11-2005 18:42
]