Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 14.727 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-05 22:01

Xun

made schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:32:
hebben ze nou een HD-DVD erin zitten of een gewone dvd ?
gewone dvd speler.. staat ook in de startpost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

http://www.bdgamer.net/?itemid=21563

En weer een andere launchlist voor de Europese markt. Ik word eerlijk gezegd een beetje moe van al die onzekere bende.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:01

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:12:
[...]

Mjah dan zou ik een virtual machine met XP moeten draaien of zo 8)7 Zou wel bikkelen zijn, 1 computer die zowel als server als MCE-bak aan intranet hangt 8)7

Zelfde vraag btw, ook geen helder antwoord. Zal uitproberen zijn dus op 2 december :)

* curry684 houdt dat hele weekend toch al vrij :P
* TheVMaster heeft dat weekend ook nergens anders tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53
TheVisionMaster schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:43:
[...]

* cybermans heeft dat weekend ook nergens anders tijd voor ;)
vergeet het maar.. je zal je suprises moeten afmaken

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

Nog eens een vraagje waar nog niet op is geantwoord denk ik.

Als je nu op je computer XP media center edition hebt geinstalleerd en wireless verbonden bent met xbox360 die aangesloten is op computer. Kan ik xbox dan gebruiken als video? Dus dat ik op xbox programma selecteer om op te nemen. En dat xbox dan programma opneemt door te streamen naar harde schijf van computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
cybermans schreef op woensdag 16 november 2005 @ 13:50:
[...]

vergeet het maar.. je zal je suprises moeten afmaken
Whehe de enige surprise die er deze Sinterklaas komt is voor mezelf :p me vriendin krijgt voor haar verjaardag al een leuke pc :) dus die wordt met Sinterklaas overgeslagen (ze is volgende week jarig :p)

enneh...die 360 ga ik echt niet meer inpakken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 41070 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:02:

Als je nu op je computer XP media center edition hebt geinstalleerd en wireless verbonden bent met xbox360 die aangesloten is op computer. Kan ik xbox dan gebruiken als video? Dus dat ik op xbox programma selecteer om op te nemen. En dat xbox dan programma opneemt door te streamen naar harde schijf van computer?
Neuh.....de XBOX is niets anders dan een doorgeefluik. Hij geeft alleen het beeld door van de MCE PC :) dus je xbox is niets meer dan zeg maar een RDP sessie (voor de ITers onder ons :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
ik heb vraagje:

Ik heb geen beschikking over een breedbeeld tv, maar alleen maar over een 4:3,nu staat in de startpost dat ik lettreboxing krijg,maar komen er niet gewoon 2 strepen in beeld net als bij gewone breedbeeld-tv uitzendingen?

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

the_joen schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:10:
ik heb vraagje:

Ik heb geen beschikking over een breedbeeld tv, maar alleen maar over een 4:3,nu staat in de startpost dat ik lettreboxing krijg,maar komen er niet gewoon 2 strepen in beeld net als bij gewone breedbeeld-tv uitzendingen?
Poe moeilijke vraag, kijk eens 10/20 posts terug daar staat een link naar een hardware / software review van iemand die een normale 4:3 tv gebruikt (inc screenshots)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41070

TheVisionMaster schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:06:
[...]

Neuh.....de XBOX is niets anders dan een doorgeefluik. Hij geeft alleen het beeld door van de MCE PC :) dus je xbox is niets meer dan zeg maar een RDP sessie (voor de ITers onder ons :P )
Dus als ik het goed versta: als op computer XP MCE staat en ik sluit TV-kabel aan op pc dan kan ik WEL via xbox360 die op andere plaats staat wireless programma's opnemen (want ik kan op xbox XP MCE gebruiken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
the_joen schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:10:
ik heb vraagje:

Je bedoelt die 2 zwarte strepen boven en onderin die we ook wel 'letterboxing' noemen of snap ik je nu compleet niet? 8)7

Overigens lijkt die devkit van Kotaku wel 4:3 te leveren dus ook dat lijkt weer onduidelijk te worden :X

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Hoezo onduidelijk? je kan waarschijnlijk kiezen voor 16:9 (dan moet je je tv ff op widescreen zetten, dan krijg je 2 mooie balken) of voor 'old-skool' 4:3

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 41070 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:02:

Je kunt met de Xbox aangeven dat er een programma opgenomen kan worden, maar de PC zal het programma zelf moeten opnemen. Als je geen TV-tuner in je PC hebt zitten, kun je dit uiteraard niet. Je kunt opgenomen programma's na het opnemen wel weer naar je Xbox streamen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 41070 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 14:23:
[...]

Dus als ik het goed versta: als op computer XP MCE staat en ik sluit TV-kabel aan op pc dan kan ik WEL via xbox360 die op andere plaats staat wireless programma's opnemen (want ik kan op xbox XP MCE gebruiken?)
Correct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Hmmm nog even wat opgezocht en 4:3 geeft niet mandatory letterboxing blijkbaar. Zal het even uit de TS halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120616

Anoniem: 120616 schreef op dinsdag 15 november 2005 @ 23:18:
[...]

Ik heb ongeveer dezelfde vraag (ook al elders gesteld, maar nog steeds geen duidelijkheid..)
ik heb een 1920x1080(1200 native) scherm, dus dat is al een heel wat groter verschil in res en wil straks eigelijk in 720p draaien (anders dus 1080i, behalve als 't echt schokkerig word..)

Word mijn beeld straks érg vaag?
Ik lees hier en daar dat de xbox zelf upscaled naar de res van mijn scherm (van 1280 naar 1920) en dat er dan minder kwaliteitsverlies zou zijn dan bij als m'n scherm het zelf scaled.. (als ik een 720p filmpje bijv van een gamedemo fullscreen draai word alles nogal wazig.. krijg ik hier nou straks wel of geen last van :( )
*bumpety bump* ik wil 't echt graag weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 07:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 120616 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:35:
[...]

*bumpety bump* ik wil 't echt graag weten :)
Zolang er niemand hier een 360 heeft om het op uit te proberen, weet niemand het antwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 16-11-2005 17:40 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120616

Dat wij 2 't niet weten wil niet zeggen dat de rest door technisch na te denken het antwoord niet weet.
Aangezien ik geen technicus ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-03-2020
Ik kwam net in mijn zoektoch naar mijn vraag of de 360 HiDef materiaal (.ts files) kan spelen een elkaar tegen sprekend antwoord tegen in deze FAQ van teamXbox.

31. Xbox 360 is supposed to be a digital media hub, Can it play Divx or Xvid content? My current DVD player can but what about 360?

No, the Xbox 360 won’t be able to play MPEG-4 variants other than Windows Media.

40. Will the Xbox 360 play video from any Windows XP computer, or just media center PCs? What codecs is it going to play? DivX?

In order to stream content from a PC, you’ll need the Media Center edition of Windows plus the latest Update Rollup that will allow you to stream digital music, videos, photos, and standard and high-definition television and movies from Media Center PCs to any television in their home via the Xbox 360 gaming system.

The good news is that Windows Vista, the next-generation Windows due out in 2006, will be Xbox 360 compatible right out the box, without requiring a Media Center edition of Vista.

Regarding video codecs, the Xbox 360 will be play anything that a Windows Media Center PC streams to it, so the question of the codec applies more to the PC, not the Xbox 360 which simply act as an extender.

Ik tast nog steeds in het duister over die video mogelijk heden naar mijn mening. Vraag 31 geeft een duidelijk nee antwoord, 40 juist het omgekeerde. 40 zou mooi zijn, mijn vraag is dan echter ook nog welk apparaat decodeerd de video dan, de 360 hopelijk want die is veel sterker/stabieler.
Weet iemand of er ergens een goede site/forum is waarop zulke vragen goed beantwoord zullen worden na 22 nov, (release in amerika)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:44

Pubbert

random gestoord

Nouja, ik ga morgen een 82cm CRT-TV halen (Beko, bij www.goedkopen.nl) Lekker groot en goedkoop, tegen de tijd dat ik hem tegen vind vallen verkoop ik hem wel aan mijn ouders, en haal ik een HD-Ready oplossing, op dit moment zijn 32" LCD-TV's 3x zo duur als een 32" CRT, hoewel ik een groot TFT/LCD fan ben, is dit toch voor mij de beste oplossing, economisch gezien :P

Zullen er op 2-12 ook al accesoires te krijgen zijn? 1 Wireless controller is ook zo eenzaam 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Pubbert op 16-11-2005 17:55 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Boeiend schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:48:

Ik tast nog steeds in het duister over die video mogelijk heden naar mijn mening. Vraag 31 geeft een duidelijk nee antwoord, 40 juist het omgekeerde. 40 zou mooi zijn, mijn vraag is dan echter ook nog welk apparaat decodeerd de video dan, de 360 hopelijk want die is veel sterker/stabieler.
Weet iemand of er ergens een goede site/forum is waarop zulke vragen goed beantwoord zullen worden na 22 nov, (release in amerika)?
Lijkt me duidelijk, de XBox kan het zelf dus niet (al verwacht ik dat dat niet lang zal duren O-)), maar kan wel gewoon de stream doorgeven. Op je PC worden de films dus verwerkt, niet op je xbox. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 12:45
Ik lees nu wel erg veel disapointing info voor de mensen die een SD (CRT) TV hebben. Gamespot sumt het nog even up.
And that's the rub: "...if you have a good HDTV." Playing NBA 2K6 on a standard-definition television results in a game that is difficult to distinguish from the regular Xbox version. You can make out some of the cloth details as players move around, and the replays certainly look better, with player models that are obviously more detailed. But at the default camera angle, player models are noticeably fuzzier and less detailed. Even the court itself doesn't look so great, with ugly jaggies on the painted lines. The point is that you need an HDTV to fully appreciate NBA 2K6 on the Xbox 360, especially because the gameplay mechanics are so similar
Het lijkt erop dat een HDTV echt een pre is voor het next-gen gamen. Iig om van al het detail te genieten, opzich niet te ver gegrepen want en HDtv heeft onderandere een veel hogere resolutie.

Nu hoor ik velen al roepen "dan conect ik mijn monitor wel via VGA" maar is dat wel wat we willen, zitten we alsnog achter een klein schermpje i.p.v uitgebreid op de bank. :/

Ik denk dat heel vel mensen gauw zullen overstappen in de wondere wereld van High-Def, nadat de xbox 360 gelaunched is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

BlowFish schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:11:
Ik lees nu wel erg veel disapointing info voor de mensen die een SD (CRT) TV hebben. Gamespot sumt het nog even up.

[...]

Het lijkt erop dat een HDTV echt een pre is voor het next-gen gamen. Iig om van al het detail te genieten, opzich niet te ver gegrepen want en HDtv heeft onderandere een veel hogere resolutie.

Nu hoor ik velen al roepen "dan conect ik mijn monitor wel via VGA" maar is dat wel wat we willen, zitten we alsnog achter een klein schermpje i.p.v uitgebreid op de bank. :/

Ik denk dat heel vel mensen gauw zullen overstappen in de wondere wereld van High-Def, nadat de xbox 360 gelaunched is.
Ach, dit heeft ook te maken met de eerste wave games. Games die later komen zullen het op een gewone tv toch ook gewoon doen, lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-05 14:21
GameSpot Review - NBA 2K6
NBA 2K6 looks fantastic if you have an HDTV, but the gameplay will seem familiar to you if you've played one of the other versions of the game already.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja, dat vindt jij wel leuk he :)

Wees gerust. Andere reviewers hebben bijvoorbeeld Kameo en PGR3 gespeeld op normale 4:3 schermen, en die vegen nog de vloer aan met alles wat er nu op de markt is.

CoD2 krijgt gemiddeld een 9.2!!

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927725.asp

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-11-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

ik heb vandaag met de xbox 360 gespeeld en ik vond het ondanks dat ik vet bij het scherm stond en dat de settings slecht waren een behoorelijk goeie game ervaring king kong was echt vet mooi alleen jammer dat er wat karteltjes rond de texturen zaten.
en ik moest ook weer wennen aan shooters op een console de laatste keer dat ik die speelde was in 2003 ;( maar dat went echt wel weer mijn conclusie is dat de xbox een stille console is met mooie looks en handige settings maar de launch games vind ik voor mijn mening nog wat aan de lagere kant maar dat word weer goedgemaakt door gears of war :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102124

wat mij opvalt aan de reviews, COD2 scoort overal het best bijna, en ze zeggen allen (bv. teamxbox) dat het mooier is dan de pc versie.

wat dus wil zeggen dat die versie op de demopods nog zonder AA was (of vrij oude builds) of dat de pods slecht afgesteld waren.
ik denk eerder het eerste

dus eigenlijk goed nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
PWM schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:31:
[...]

Wees gerust. Andere reviewers hebben bijvoorbeeld Kameo en PGR3 gespeeld op normale 4:3 schermen, en die vegen nog de vloer aan met alles wat er nu op de markt is.
die schermen of de spellen :p

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:45

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 102124 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 19:06:
wat mij opvalt aan de reviews, COD2 scoort overal het best bijna, en ze zeggen allen (bv. teamxbox) dat het mooier is dan de pc versie.

wat dus wil zeggen dat die versie op de demopods nog zonder AA was (of vrij oude builds) of dat de pods slecht afgesteld waren.
ik denk eerder het eerste

dus eigenlijk goed nieuws :P
COD2 is inderdaad zonder AA op de demopods (in ieder geval op de pods die ik gespeeld heb). Vanmiddag heb ik gespeeld, en cod2 is gewoon een heel mooie game. Als je door de kartels heenkijkt zie je gewoon dat de lightning en textures (om van de smoke nades maar niet te spreken _/-\o_ ) e.d. goed in elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

66cm LCD @ €699.- maar ook 20" breedbeeld TFT @ €399.-

Misschien interessant voor mensen die "goedkoop" een mooie weergave voor de XB360 willen?

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 16-11-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
BlowFish schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:11:

[...]

Ik kan het me heel goed voorstellen, ik heb zelf een big ass CRT vooral toen gekocht voor PS2 en xbox. Maar ouders hebben sinds kort een LCD en heb daar in het weekend eens mijn xbox op aangesloten en dat is al een wereld van verschil vind ik.
Wil het niet eens weten met de XBOX360 dan. :) Denk dat ik dat maar niet ga proberen anders ben ik bang dat ik mezelf te vroeg een LCD tv kado doe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Albinoraptor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 20:59:
[...]

Ik kan het me heel goed voorstellen, ik heb zelf een big ass CRT vooral toen gekocht voor PS2 en xbox. Maar ouders hebben sinds kort een LCD en heb daar in het weekend eens mijn xbox op aangesloten en dat is al een wereld van verschil vind ik.
Wil het niet eens weten met de XBOX360 dan. :) Denk dat ik dat maar niet ga proberen anders ben ik bang dat ik mezelf te vroeg een LCD tv kado doe. :P
De dag waarop ik de Xbox 360 ontvang zal ik hem eerst aansluiten op de LCD-TV van mijn ouders, al is het maar om te kijken hoe mooi HDTV nu écht is. :)
Daarna sluit ik hem aan op mijn CRT-TV en mocht de beeldkwaliteit nu echt ''zwaar'' tegenvallen (Ikzelf ben daar niet echt bang voor) dan kan ik er altijd nog voor kiezen om een Xbox 360 Advanced-Scart/AV Cable aan te schaffen.
Maar de vraag blijft natuurlijk: ''In hoeverre gaat de beeldkwaliteit er op vooruit?''

[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 16-11-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:05

S2S

Yonix schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:11:
[...]

De dag waarop ik de Xbox 360 ontvang zal ik hem eerst aansluiten op de LCD-TV van mijn ouders, al is het maar om te kijken hoe mooi HDTV nu écht is. :)
Daarna sluit ik hem aan op mijn CRT-TV en mocht de beeldkwaliteit nu echt ''zwaar'' tegenvallen (Ikzelf ben daar niet echt bang voor) dan kan ik er altijd nog voor kiezen om een Xbox 360 Advanced-Scart/AV Cable aan te schaffen.
Maar de vraag blijft natuurlijk: ''In hoeverre gaat de beeldkwaliteit er op vooruit?''
van compostite naar RGB scart....een wereld van verschil zonder overdrijven.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
M'n vriendin was het vanavond ermee eens dat er begin volgend jaar een huge-ass LCD in huize Curry moet komen :Y)

En damn, van die CoD2 review op TeamXbox ga ik nog twijfelen of ik 'm niet alsnog wil hebben ook :X
[...]

Be sure to let me know, ik heb nog een 5 jaar oude 82cm Matchline breedbeeld met echt prachtig beeld, ben erg benieuwd of composite vs. RGB echt wonderen doet... of iig genoeg wonderen om 25 euro uit te geven voor iets wat ik niet meer nodig heb zodra ik een HD-LCD heb :z

[ Voor 63% gewijzigd door curry684 op 16-11-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:37
[...]

Ik heb op mijn CRT/oude xbox al zo'n advanced scart zitten. :) En dat geeft iig stuk beter beeld al dan normale kabel, dus dat zal ook zeker zijn met 360, maar ik denk dat je ook niet meer terug wil als je het eenmaal op LCD hebt gezien. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Albinoraptor op 16-11-2005 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:43
Bedankt voor al jullie reacties :*)
Ik denk dat ik dan toch maar een Advanced-Scart/AV Cable aanschaf, want een LCD-TV is voor mij toch iets te duur (Hoewel ik er wel voor ga ''sparen'' ;) ) :p
En Curry684, I'll be sure to let you know :9

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 16-11-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:07
Roamor schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:01:
[...]

Lijkt me duidelijk, de XBox kan het zelf dus niet (al verwacht ik dat dat niet lang zal duren O-)), maar kan wel gewoon de stream doorgeven. Op je PC worden de films dus verwerkt, niet op je xbox. ;)
Dit is ook veel logischer. Het is eenvoudiger nieuwe of verbeterde codecs op een MCE pc te plaatsen dan je XBOX te modden. Dus het simpelweg doorgeven van de output van een MCE pc is de beste oplossing.

aangezien ik voor 9Tb aan .ts materiaal online heb is de wens wel een beetje de vader van de gedachte O-)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

curry684 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 21:52:
M'n vriendin was het vanavond ermee eens dat er begin volgend jaar een huge-ass LCD in huize Curry moet komen :Y)

En damn, van die CoD2 review op TeamXbox ga ik nog twijfelen of ik 'm niet alsnog wil hebben ook :X

[...]

Be sure to let me know, ik heb nog een 5 jaar oude 82cm Matchline breedbeeld met echt prachtig beeld, ben erg benieuwd of composite vs. RGB echt wonderen doet... of iig genoeg wonderen om 25 euro uit te geven voor iets wat ik niet meer nodig heb zodra ik een HD-LCD heb :z
Jep. Dat doet zeker wonderen. 100% zeker weten. Composite is zowat het slechtste wat er is. En als jij spreekt over RGB (via SCART) dan is dat echt een HELE verbetering. Niet alle SCARTS ondersteunen echte RGB, dus als die van jou dat wel heeft is de kwaliteit alleen nog maar beter. S-Video is al een stuk beter. Dit ga je zeker zien!! Die kabel niet kopen zou dom zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:39
Zijn er hier ondertussen meer mensen die maandag naar dat feest gaan van de x360? Enig idee wat ik hiervan kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus die karteltjes etc zijn weg in de final built van COD2 ? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
PWM schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:31:
[...]

Ja, dat vindt jij wel leuk he :)
uhh? ach jah
Xbox 360 backward compatibility lacking in Japan

Crimson Skies: High Road to Revenge
Fable
Forza Motorsport
Grand Theft Auto Double Pack
Halo
Halo 2
Halo 2 Multiplayer Map Pack
Jade Empire
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden Black
Tom Clancy's Rainbow Six 3
The Simpsons: Hit & Run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

Koffiezuiper schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:47:
Zijn er hier ondertussen meer mensen die maandag naar dat feest gaan van de x360? Enig idee wat ik hiervan kan verwachten?
waar is dat feest :9~? en er moet wel genoeg alcohol en thc zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
AnandTech haalt de X360 uitelkaar en ik lees nu over de HDD.

En wat ik zo mooi vind is dat ze zeggen:
Currently, the HDD that ships with the Xbox 360 Premium package is a 20GB drive running at 5400RPM. The drive is manufactured by Samsung although it isn't listed on their website as it is an OEM drive for the Xbox 360. The drive itself uses a standard Serial ATA connector (both data cable and power cable) so attaching other drives or the Xbox 360 drive to a computer for data transfer is very possible.
Afbeeldingslocatie: http://images.anandtech.com/reviews/system/microsoft/xbox360/hd_out_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Caboman schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:08:

[...]

[afbeelding]
Wat ik dan wel opvallend vindt, is dat er wel een aangepaste schijf is gebruikt; ik kan namelijk geen SATA-schijven vinden die op 5400RPM draaien. My guess is dat ze een aangepaste printplaat op een IDE-drive hebben gesoldeerd.

Ach, nog even wachten tot iemand het zelf heeft geprobeerd en we hebben weer een mogelijkheid om wel/niet een goedkope storage-solution te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Caboman schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:08:

[...]

[afbeelding]
hmm dat klinkt alweer alsof er niet goed over is nagedacht maar ja... de tijd zal t ons leren

Had iemand de IGN review van PGR3 al geplaatst?
Closing Comments
Microsoft and Bizarre Creations have fashioned a beautiful, fast-moving racer in a style Xbox gamers are all too familiar with. The game is gorgeous, deep in modes and challenges, and well balanced, even if it's nothing more than a minor leap in gameplay over its predecessor. On the one hand that doesn't bother me a bit. The game wasn't broken before, and now it's more accessible. It's even fatter with modes and online gameplay and challenges, credits, medals, kudos, and trophies than before. On the other hand, there is nothing drastically or even moderately next generation about the racing itself. It handles almost identically to PGR2, the AI balance is similar and the courses and kudos tricks are all in-line with the previous games. There are slight differences, but not many nor enough. Still, as a launch title for Xbox 360? Hell, this is without hesitation on my top five list. It's a no-brainer, must-have launch title.

IGN's Ratings for Project Gotham Racing 3 (X360)

8.5 Presentation
A fine polish over this entire game gives it a clean, sleek presentation. Load times aren't very short, though, and there are lots of them.
9.0 Graphics
These are just gorgeous-looking cars. There are more lively courses, and the framerate is always over 30.
9.0 Sound
A broad spectrum of music from techno (mostly techno) to Brahms and Verdi. Love that classical touch. Impressive engine and incidental sounds.
8.5 Gameplay
It's the same game as before, only with better accessibility and structure, and a handful of excellent modes for off- and online play.
9.0 Lasting Appeal
The single-player mode is solid and long lasting, especially with five difficulty levels. The online mode is going to rock the Casbah a long, long time.
8.8 OVERALL
toon volledige bericht

[ Voor 72% gewijzigd door Phusebox op 16-11-2005 23:17 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik heb me huidige xbox met advanced scart (en5.1) aangesloten, maar "wonderen" is een te groot woord. De kleuren zijn wel beter, en dan met name het kleurverloop. Geen gekleurde objecten die dus beetje overlopen naast het object enzo, het is gewoon allemaal minder rommelig. Maar de reso hé....die blijft uiteraard hetzelfde, en hogere reso's dat zijn pas "wonder" te noemen voor een console in mijn ogen. :)
Ik vindt persoonlijk dat het RGB scart gebeuren een beetje overtrokken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
atmoz schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:44:
[...]

Jep. Dat doet zeker wonderen. 100% zeker weten. Composite is zowat het slechtste wat er is. En als jij spreekt over RGB (via SCART) dan is dat echt een HELE verbetering. Niet alle SCARTS ondersteunen echte RGB, dus als die van jou dat wel heeft is de kwaliteit alleen nog maar beter. S-Video is al een stuk beter. Dit ga je zeker zien!! Die kabel niet kopen zou dom zijn ;)
Een review van m'n TV:
Sockets:
Rear: three Scarts (one RGB, one RGB/S-video switchable)
Blijkt dat m'n DVD al jaren op die aansluiting zit en idd da's iig echt botertje botertje geil beeld waar een hedendaagse LCD echt moeite mee heeft om te evenaren :9~

edit:
sterker nog, m'n DVD heeft zowel een composite-SCART als een RGB-SCART, en even paar keer switchen tijdens Fight Club maakt toch wel duidelijk dat RGB net een tikkie hoger plan is, alhoewel m'n TV volgens mij al heel veel ruis wegrekent :)

[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 16-11-2005 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
IGN noemt overigens COD2, wat door veel mensen hier wordt afgekraakt, DÉ launchgame van de x360.
Zal toch dan wel een heel verschil zijn met de beta die in de pods draait.

ik hoop dat alles er een beetje mooi uit gaat zien op mijn 20" widescreen tft.... momenteel geen geld voor een big-ass tv om het zo maar te noemen, heb al een JVC 28" CRT staan die toen veel geld heeft gekost...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

curry684 schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:34:
[...]

Een review van m'n TV:
[...]

Blijkt dat m'n DVD al jaren op die aansluiting zit en idd da's iig echt botertje botertje geil beeld waar een hedendaagse LCD echt moeite mee heeft om te evenaren :9~

edit:
sterker nog, m'n DVD heeft zowel een composite-SCART als een RGB-SCART, en even paar keer switchen tijdens Fight Club maakt toch wel duidelijk dat RGB net een tikkie hoger plan is, alhoewel m'n TV volgens mij al heel veel ruis wegrekent :)
Hey dat heb ik ook op mijn 6 jaar oude breedbeeld tv !

Ik koop wel een mooie HDTV zodra het WK er is, verwacht dan wel veel aanbiedingen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• curry684

curry684

Topicstarter
Royal schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:17:
[...]

Ik koop wel een mooie HDTV zodra het WK er is, verwacht dan wel veel aanbiedingen.
Exact mijn plan :) Ik heb 6 jaar garantie op de TV die nu net iets meer dan 5 jaar oud is, dus ik kan 'm dan zelfs nog met een half jaar fabrieksgarantie verkopen. Doet het leuk op de prijs als je mensen die zekerheid kunt geven :Y)

Anoniem: 142179

Thund3r schreef op woensdag 16 november 2005 @ 17:50:
Nouja, ik ga morgen een 82cm CRT-TV halen (Beko, bij www.goedkopen.nl) Lekker groot en goedkoop, tegen de tijd dat ik hem tegen vind vallen verkoop ik hem wel aan mijn ouders, en haal ik een HD-Ready oplossing, op dit moment zijn 32" LCD-TV's 3x zo duur als een 32" CRT, hoewel ik een groot TFT/LCD fan ben, is dit toch voor mij de beste oplossing, economisch gezien :P

Zullen er op 2-12 ook al accesoires te krijgen zijn? 1 Wireless controller is ook zo eenzaam 8)7
Je kunt geen HD content op de CRT afspelen, dan mis je toch wel veel hoor

Zou ik nog liever voor een 23 of 26 inch LCD van Samsung gaan, is het verschil met de 82 cm CRT alweer minder dan een 32 inch lcd.

Anoniem: 142179

PWM schreef op woensdag 16 november 2005 @ 18:22:
[...]

Ach, dit heeft ook te maken met de eerste wave games. Games die later komen zullen het op een gewone tv toch ook gewoon doen, lijkt me :)
Duh, ze 'doen' het allemaal wel op een gewone tv. Alle games zijn gemaakt voor 720p HD resolutie en da's toch jammer dat je dat mist met je gewone TV. De Games die later komen zullen juist niet terug schakelen naar 480i/p lijkt me zo ;)

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 142179 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 01:15:
[...]

Duh, ze 'doen' het allemaal wel op een gewone tv. Alle games zijn gemaakt voor 720p HD resolutie en da's toch jammer dat je dat mist met je gewone TV. De Games die later komen zullen juist niet terug schakelen naar 480i/p lijkt me zo ;)
Blijkbaar rendert de GPU alles op 720p en scalet vervolgens up of down naar de gewenst resolutie. Dus ja, schakelen zullen ze zeker nog wel :)

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:11
Anoniem: 142179 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 01:15:
[...]

De Games die later komen zullen juist niet terug schakelen naar 480i/p lijkt me zo ;)
anders sluit je ff 75% van alle xbox360 gebruikers ff uit :D

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• curry684

curry684

Topicstarter

• cybermans
  • Laatst online: 13:53
jammer dat ze die vga kabel niet op hun tv konden aansluiten...

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Anoniem: 119593

Goede grappige vergelijking.
Het is dus wel duidelijk dat je er veel profijt van hebt als je minstens een tv hebt die 720p kan weergeven.

Toch maar eens op zoek gaan dan :Y)

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

En dat de kwaliteit van VGA ook goed is.

* Royal besteld een advanced scart cable + vga cable :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, al die mogelijkheden :/

Als ik mijn NooB kennis van deze materie er op los laat, begrijp ik dus dat ik hem "gewoon" op Component moet aansluiten, zoals hier al 20 keer is gezegd :)

Ik kan echter ook VGA op mijn HDTV aansluiten, dat is dus ook de moeite van het proberen waard.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 17-11-2005 10:50 ]

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Mijn CRT-TV doet alleen 1080i (of anders 480p). Hoeveel procent van de spellen zal dit kunnen weergeven?

Wel even een opmerking bij de vergelijking tussen 720p en 480p. Onscherpte komt vooral door het scalen van je LCD-tv naar een lagere resolutie. Dus je 360 scalt het signaal van 720p naar 480p en je LCD-tv scaled het van 480p weer naar de eigen resolutie. LCD op niet native resolutie is altijd minder.
Ik verwacht op een CRT-tv in 480p altijd al een strakker beeld te krijgen. Al zal het nooit zo scherp worden als op een LCD-tv uiteraard. (maar wel weer een hoop andere voordelen :))

[ Voor 74% gewijzigd door Shiver23 op 17-11-2005 11:24 ]

PSN: Shiver23

Phusebox schreef op woensdag 16 november 2005 @ 23:54:
IGN noemt overigens COD2, wat door veel mensen hier wordt afgekraakt, DÉ launchgame van de x360.
Zal toch dan wel een heel verschil zijn met de beta die in de pods draait.

ik hoop dat alles er een beetje mooi uit gaat zien op mijn 20" widescreen tft.... momenteel geen geld voor een big-ass tv om het zo maar te noemen, heb al een JVC 28" CRT staan die toen veel geld heeft gekost...
heb ik ook reeds gepost
alle zines geven cod2 het meest van de launchgames

als ik zo die kabels bekijk op gamespot dan ziet die VGA op monitor er toch het mooist uit hoor ! _/-\o_

Anoniem: 122995

Royal schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:17:
Ik betwijfel het ten zeerste of we hier in nederland uberhaupt het WK in HD kunnen bekijken, afgezien van mensen met een schotel.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 122995 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:17:
[...]

Ik betwijfel het ten zeerste of we hier in nederland uberhaupt het WK in HD kunnen bekijken, afgezien van mensen met een schotel.
Niet zozeer om het WK in HD te bekijken, maar puur voor de aanbiedingen die er elk WK zijn.

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 122995 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:17:
[...]

Indien een land meedoet met de eindronde van een WK/EK leidt dit in het betreffende land standaard tot een piek van 25~35% in de TV-verkopen in de voorgaande maanden. Philips heeft de kwalificatie van Nederland aangegrepen om samen met UPC een digital-TV offensief in te zetten, en heeft reeds aangekondigd dat ze iig in Nederland en Duitsland van het WK gebruik willen maken om de HDTV-apparaten te pushen. Ergo, april/mei gaan hele mooie maanden worden om HDTV-LCD te shoppen :)

• Hieronymus
  • Niet online
de vraag is; Kan je wachten tot dan? ;)

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 12:45:
Buurmeisje v/h jaar 2006, stem op #77 Sanne!
offtopic:
Wie is Sanne?? O-)
the_joen schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:23:
de vraag is; Kan je wachten tot dan? ;)
Ikke wel hoor....

[ Voor 44% gewijzigd door TheVMaster op 17-11-2005 13:29 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
offtopic:
Goeie vriendin, en ze wil graag bij de laatste 20 komen voor een professionele fotoshoot, stemmen dus :P

En ja een paar maandjes wachten om wsch rustig 1000 euro te besparen op dit monster is het me wel waard ja :Y) Wsch gaat het pas echt jeuken zodra GoW uitkomt :9~

• Hieronymus
  • Niet online
jesus wat een scherm! :9~
ach ja,helaas is mijn buidel niet diep genoeg om een ambilight bakbeest te kopen ;(
maar goed,bij mij komt die xbox er vroeg of laat wel in :)

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 13:42:
[...]

offtopic:
Goeie vriendin, en ze wil graag bij de laatste 20 komen voor een professionele fotoshoot, stemmen dus :P
offtopic:
Ik wilde net gaan stemmen, totdat ik opeens #81 Saskia zag :9 Sorry

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Belastingteruggave en vakantiegeld. Goede maanden zijn dat :7.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• curry684

curry684

Topicstarter
PWM schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:30:
[...]

offtopic:
Ik wilde net gaan stemmen, totdat ik opeens #81 Saskia zag :9 Sorry
offtopic:
Je moet toch op 3 dames stemmen :P

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:44:
[...]

offtopic:
offtopic:
Ik tiepte het inderdaad al voor het stemmen. Heb je dinnetje er ook bijgedaan

the_joen schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:02:
jesus wat een scherm! :9~
ach ja,helaas is mijn buidel niet diep genoeg om een ambilight bakbeest te kopen ;(
maar goed,bij mij komt die xbox er vroeg of laat wel in :)
hehe, hoeveel kost dat scherm ? 3000 euro ?!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 102124 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:54:
[...]

hehe, hoeveel kost dat scherm ? 3000 euro ?!
+/-

Ik snap dat niet helemaal. Ik doe het anders:

Ik koop nu een scherm van 1500,- die naar huidige begrippen echt wel meer dan voldoet (1366x728 1:1200, 8ms)
Over een 1 a 2jaar koop ik weer voor 1500,- een nieuwe scherm wat weer stukken beter is dan dat 3000,- scherm nu.

Een 1920x1080 scherm kopen heeft IMHO ook geen zin. Koop gewoon een 720P scherm, en over een paar jaar pas een 1080P scherm. Het 1080P scherm is al lang verouderd voordat je daadwerkelijk 1080P kan draaien.

Je koopt nu toch ook geen 4Ghz processor omdat je denkt die over 3 jaar nodig te hebben?

• Hieronymus
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:59:
[...]

Je koopt nu toch ook geen 4Ghz processor omdat je denkt die over 3 jaar nodig te hebben?
er zijn zat mensen die dat doen hoor :?

en er stond toch dat ie het kocht met die WK-korting ;) misschien koopt ie dan wel de opvolger als die er inmiddels is....

• PWM
  • Niet online

PWM

the_joen schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:06:
[...]

er zijn zat mensen die dat doen hoor :?
Ik heb het over snuggere mensen ;)

Goed, ik denk misschien wat anders.

Maar over 2 jaar koop ik nog een 1500,- scherm, wat waarschijnlijk beter is dan dat we vandaag sowieso kunnen krijgen. Mijn scherm wat ik nu heb, gaat naar de slaapkamer, en voila 2 schermen voor 3000,-, i.p.v. 1 scherm van 3000,- wat een resolutie kan spelen, waar nog geen media voor is.

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 07:36
Nu las ik net dit in een van de reacties op de uitgeklede xbox op de frontpage.

SCART is louter en alleen een formaat van aansluitingen en kennen ze in de USA overigens niet. Via SCART kun je zowel composite, s-video (Y/C) of component (RGB, YCbCr,...) signalen sturen. SCART is dus ook geen garantie voor kwaliteit, want zelfs mijn oude PSX had al een SCART plug waar gewoon composite video over verstuurd werd.
AFAIK zal de XBox 360 in Premium standaard beschikken over component (RGB vermoed ik) + composite, en het Core systeem enkel over composite. In Europa mag je verwachten dat ze voor beide een SCART plug op hun kabels zullen voorzien (ofwel tulp-stekkers met een SCART conversie-plug zoals bij PSX, PS2,.. standaard aanwezig was).

[reageer] Gepost door Marketeer - donderdag 17 november 2005 - 14:54 Score: 1
Scart zit erbij

Het is trouwens 1 hele kabel die je krijgt met hieraan 6 uitgangen. 3 voor de HDTV en 3 voor RGB/Composite

Dat dit niet klopt begrijp ik aangezien rood/wit geel audio LR en video zijn.

Het gaat me vooral om deze laatste zin. is het nu zo dat de component kabel die met het premium pakker verkocht wordt (evt met behulp van een verloopblokje naar scart) te gebruiken is als RGB kabel? Zo ja welke aansluitingen (tulpjes) gebruik je dan??
Ik had namelijk zelf het idee dat ik die component kabel eigenlijk niet moest gebruiken en een zgn advanced (RGB) scart kabel extra moest kopen..

RGB staat voorzover ik weet toch voor rood.groen,blauw?
En ik zie wel aan de componentkabel een rode, groene en blauwe tulp zitten. Volgens de post krijg je een scart verloopstuk erbij. Maar is die dan ook voor RGB?

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/EE63C18F-E26E-4E3B-A6F5-B8A296AC8048/0/packagingxbox360componenth.jpg

Ik ben nu echt helemaal in de war?? Iemand die dit weet?

[ Voor 14% gewijzigd door OcNewB op 17-11-2005 15:27 ]

als ik een lcd koop (twijfel tussen dat en monitor) is het de samsung die ms gebruikt voor 750e

• curry684

curry684

Topicstarter
Uh dat hele verhaal gaat nergens over.... de HD-kabel bij de Premium doet YCbCr en composiet (die andere 2 tulpjes van de 6 zijn stereogeluid ;) ), de kabel bij de Core doet enkel composiet en stereogeluid. De RGB-scart kabel is de los verkrijgbare Advanced SCART Cable. Alle kabels bevatten op de plug een connector voor optische geluidskabel met x.1 surround.

Zie ook de startpost ;)

ow en dat bakbeest van Philips is 3150 in de goedkoopste winkels, maar a) ze gaan stunten in mei en b) ik kan bij Philips intern kopen. Ik verwacht er niet meer dan 2k aan kwijt te zijn en anders is het no-go :)

[ Voor 24% gewijzigd door curry684 op 17-11-2005 15:24 ]

• OcNewB
curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:23:
Uh dat hele verhaal gaat nergens over.... de HD-kabel bij de Premium doet YCbCr en composiet (die andere 2 tulpjes van de 6 zijn stereogeluid ;) ), de kabel bij de Core doet enkel composiet en stereogeluid. De RGB-scart kabel is de los verkrijgbare Advanced SCART Cable. Alle kabels bevatten op de plug een connector voor optische geluidskabel met x.1 surround.

Zie ook de startpost ;)

ow en dat bakbeest van Philips is 3150 in de goedkoopste winkels, maar a) ze gaan stunten in mei en b) ik kan bij Philips intern kopen. Ik verwacht er niet meer dan 2k aan kwijt te zijn en anders is het no-go :)
MAW de Rode Groene en Blauwe (component) tulpstekker hebben niets te maken met een eventuele overgang naar RGB scart. Ze hebben alleen toevallig dezelfde kleur(naam).. als RGB..?

Was ook te mooi om waar te wezen natuurlijk..
Dus of composiet met deze kabel wat een slecht beeld oplevert of een superstrak beeld op een HDtv die vrijwel niemand heeft. Het wordt dus weer een dure advanced scart kabel kopen die ze mijns inziens beter bij het premium pakket in europa hadden kunnen leveren dan deze voor 95% van de europese kopers vrij nutteloze kabel..

[ Voor 19% gewijzigd door OcNewB op 17-11-2005 15:31 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
OcNewB schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:25:
[...]

MAW de Rode Groene en Blauwe tulpstekker hebben niets te maken met een eventuele overgang naar RGB scart. Ze hebben alleen toevallig dezelfde kleur(naam)..?
Is verwarrend door dat kleurtje inderdaad, maar volgens alle bronnen is het YCbCr. Dat er een scart-adapter bij zit zegt niets, scart is enkel een connector. Je kunt composiet, s-video, RGB en component allemaal over scart sturen als de ontvanger het begrijpt :)

• Hieronymus
  • Niet online
welcome to the world of microsoft! ;)

• OcNewB
curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:30:
[...]

Is verwarrend door dat kleurtje inderdaad, maar volgens alle bronnen is het YCbCr. Dat er een scart-adapter bij zit zegt niets, scart is enkel een connector. Je kunt composiet, s-video, RGB en component allemaal over scart sturen als de ontvanger het begrijpt :)
Dat vermoeden had ik eigenlijk al maar door die post in de reacties en dat ie nogal wat "informatief" omhoog was gemodereerd werd ik aan het twijfelen gebracht..

• OcNewB
Bij deze dan maar de RGB en VGA pinouts zodat je met een beetje handigheid van de componentkabel of de core (composiet) kabel, mooi je eigen RGB of VGA kabel kunt maken..

RGB:
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/rgb-vga/xbox360RGB.gif

VGA:
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/rgb-vga/xbox360VGA.gif

[ Voor 28% gewijzigd door OcNewB op 17-11-2005 15:41 ]

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-05 01:28
curry684 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 14:44:
[...]

offtopic:
offtopic:
sorry ik zie net 4 dames uit leeuwarden, ik stem liever op een echt buurmeisje :9

weet iemand ook of Free Record Shop van plan is donderdag nacht open te gaan?

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:05

S2S

http://www.next-gen.biz/i...ask=view&id=1662&Itemid=2

De reden waarom er nog geen PDZ reviews zijn. Ik vraag me af hoe de game is geworden nu Rare toch nog 1,5 maand extra er aan heeft kunnen werken.

[ Voor 9% gewijzigd door S2S op 17-11-2005 17:18 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• curry684

curry684

Topicstarter
S2S schreef op donderdag 17 november 2005 @ 15:46:
http://www.next-gen.biz/index.php?o...d=1662&Itemid=2

De reden waarom er nog geen PDZ reviews zijn. Ik vraag me af hoe de game is geworden nu Rare toch nog 1,5 maand extra er aan heeft kunnen werken.
Holy crap die hebben even met vuur gespeeld :X Maar idd ik stond er ook wel van te kijken dat er nog immer geen reviews waren :)

• Hieronymus
  • Niet online
bij die link krijg ik een raar lijstje met tciker,2ndary,and nog een paar dingen,moet ik ergens o0p klikken of laadt mijn computer de pagina vrkeerd?

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 06:26
De link is niet helemaal goed, je moet op die pagina rechts bij Today's Top Stories op Rare's Perfect Gamble klikken.
Gewaagd, maar gelukkig is het uiteindelijk toch goedgekomen.

Ben zelf steeds meer aan een Xbox360 aan het denken sinds de Gameplay.... Voorheen was ik er zeker van dat ik voor de PS3 zou gaan, maar na het spelen op de Xbox360 begint het toch wel te jeuken.....
Bovendien ben ik er zeker van dat Xbox Live goed is, en ook al is Sony van plan om met net zoiets op de markt te komen is dat nog maar even afwachten.

• Xun

Xun

Wekko schreef op donderdag 17 november 2005 @ 16:14:
...

Bovendien ben ik er zeker van dat Xbox Live goed is, en ook al is Sony van plan om met net zoiets op de markt te komen is dat nog maar even afwachten.
sony gaat hetzelfde systeem gebruiken als wat ze nu gebruiken voor de playstation 2... (helaas!) ik ben geen echte voorstander voor dat systeem, geef mij maar live :)

• Wekko306
Dat heb ik laatst ook gehoord ja. Een tijdje geleden las ik nog dat ze ten tijde van de PS2 daar (online gamen op de PS2) amper moeite in staken omdat ze meteen gingen beginnen voor een perfecte PS3 online service en zich daarop richtten in plaats van op de PS2.
Erg raar en jammer als dat nu opeens niet waar blijkt te zijn, vooral omdat ik NIEMAND ken die online gamen op de PS2 goed vindt vergeleken met Xbox Live.

En voor mij wordt online gamen toch steeds belangrijker (een shooter met max 6 personen is niet interessant, één met max 66 personen is geweldig) dus is dat voor mij al een heel belangrijke reden om voor de 360 te gaan. Ik wacht sowieso ff totdat er packs komen met een game erbij of tot de prijs zakt, sowieso wil ik over een poosje (WK) dan ook wel een betere tv hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Wekko306 op 17-11-2005 16:31 ]

• Xun

Xun

prijsdaling is ook al over gesproken. er zeiden een aantal dat het nog wel een tijdje duurt voordat de 360 daalt in prijs en ik denk dat die mensen gelijk hebben.

zou de frs 2+1 gratis actie doen zoals voor de psp ... ? :9

• Hieronymus
  • Niet online
jah tuurlijk,wa denk je dan? 8)7

• Wekko306
Ach ja, ik hoef hem ook nu nog niet meteen te hebben. De enige games waarin ik nu geïnteresseerd ben zijn PDZ, PGR3 en CoD2, dus ik kan best nog even wachten op een prijsverlaging, en als die erg lang gaat duren kan ik hem natuurlijk alsnog kopen.

Anoniem: 130466

ik zag laatst (volgens mij op de e-plaza site) dat ie 200 wordt en het premiumpack 300 pleuro, kijk dat vind ik nog wel te doen en erg nette prijzen voor zo'n ding, maar voor het standaardpakket 300, en voor het premiumpack 400, vind ik toch echt 100 meuro teveel ;) (ookal was de ps2 in het begin ook rond de 600 euro of zo, en daarbij geldt indd ook nog dat de 360 niet zeer binnenkort in prijs zal gaan dalen vrees ik)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 17-11-2005 17:04 ]

• Hieronymus
  • Niet online
@ wekko,koop 'm dan nu,want in prijsdalen zie ik 'm het eerste half jaar toch niet doen....(tot en met de revolution wellicht?)

@lau: dit schreeuwt om een bron,mar als alles en iedereen spreekt over 300 en 400,lijkt het me zeer onlogisch...

[ Voor 38% gewijzigd door Hieronymus op 17-11-2005 17:05 ]

Anoniem: 130466

[b]the_joen schreef op donderdag 17 november 2005 @ 17:03:[/b

@lau: dit schreeuwt om een bron,mar als alles en iedereen spreekt over 300 en 400,lijkt het me zeer onlogisch...
Ik zweer et je ik lul niet, ik zag em echt bij ww.e-site.nl voor 200 euro staan (standaard pack natuurlijk dan ;) ) maar die site is nu down dus kan et nog eff niet bewijzen..

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 130466 op 17-11-2005 17:08 ]

• Hieronymus
  • Niet online
als jij het zegt..... maar dan nog,zo'n site is altijd onder voorbehoud...

en bovendien wat dacht je van de mensen die de reservation packs hebben gekocht?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.