There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
ik kan niet wachtenKoffiezuiper schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:17:
[...]
Yup, zodra de pod er staat meld ik het wel. Eigenlijk was die verleden week al verwacht.
kun je niet wat regelen zodat wij tweakers niet in de uren lange rijd hoefen te staan
Verwijderd
Ik had in evox pal naar ntsc gezet, toen in MS Dash in widescreen gezet, maar daar stonden niet de opties 480i/720/1080 bij. Dus die zullen dan wel verschijnen als de HD kabel ipv de RGB kabel aan de doos zit. Neem ik dan maar aan...Fire69 schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:27:
[...]
Niet vergeten in je MS Dash de settings aan te passen, anders ga je in Evox ook niks zien.
Kabels kan je best via E-Bay of zo kopen. Of Liksang misschien.
-COD zag er echt bagger uit, jaggies, low res textures, leek op een paar effecten na een xbox spel.
-KAMEO eigenlijk hetzelfde, en het speelde ook niet zo lekker (maar dat kan komen omdat een winkel niet echt op je gemak spelen is)
-King Kong is voor mij echt DE game, Zo mooi! echt ongelovelijk, de animaties, de kleuren en de effecten, echt prachtig! Ik heb heerlijk even een 1 vs 1 potje gevochten met een T-Rex
De controller is echt klein, en glad en slick, best lekker maar even wennen
This space is occupied
De schermen van Samsung schijnen idd de beste te zijn.Hertog_Martin schreef op maandag 07 november 2005 @ 11:11:
[...]
Zeker weten de Samsung LE26R51B3000:1 contrast, 500 cd/m² en slechts 900 euro
![]()
Ik zie hier trouwens wel veel mensen denken dat hun tv 1080i kan weergeven. Als je een 1280x768 tv hebt kan ie alleen dat weergeven, 1080i is gewoon een inputsignaal waarmee die overweg kan.
Helaas zijn veel fabrikanten en winkels nog smeriger en die noemen zelfs een standaard resolutie tv met 480p al HD-Ready omdat ie 720p en 1080i signalen accepteerd
Zat zelf aan de LE32R51B te denken (mooier model dan de 41B) maar ligt aan de prijs van het moment of ik de LE26 of LE32 koop.
Haha nee, dat gaat niet lukkenBlack_Mage schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:09:
[...]
ik kan niet wachten
kun je niet wat regelen zodat wij tweakers niet in de uren lange rijd hoefen te staan
En wat spellen betreft de discussie is al geweest maar toch vraag ik me af welke games men bij de launch gaan kopen? Ik twijfel nog steeds en me aankoop lijstje veranderd met de dag bijna. Om alles in mijn budget te houden wil ik circa 2 games halen beide van verschillende genres.
Ik ga er nu vanuit dat ik gewoon op 2dec de winkel uitloop met PDZ en PGR3. Omdat dit echt de titels zijn die ook alleen op de 360 te krijgen zijn (naast DOA4 en Kameo dan) en mij ook het meeste aanspreken, fps en een race spel met beide goede mp features. CoD2 en iets zoals Condemned zijn ook geweldige titels maar sowieso is CoD2 nu al verkrijgbaar voor de PC, zou die alleen halen voor het aspect dat ik ze in volle glorie kan spelen op de surround set en een 26 inch scherm
Over Kameo heb ik nog zo mijn twijfels, het spel ziet er goed uit en heeft een fraai level design alleen de characters..die spreken mij weinig aan en er is zo weinig bekend over het "adventure" aspect. Wat je alleen maar ziet in footage zijn die gevechten steeds
Oh keuzes keuzes, vroeger was het wel wat gemakkelijker
Goedemiddag Allen,
Tot onze grote spijt moeten wij u meedelen dat de xbox 360 niet meer geleverd gaat worden.
Door oplichtingspraktijken uit Italie en Engeland, zijn wij hiermee voor enkele duizenden euro's opgelicht.
Hierdoor moeten we u helaas nee verkopen wat ons ernstig betreurd.
Onze oprechte excuses voor het ongemak,
DHM Trading
Omg die idioten zijn er zelf dus wel ingetrapt
die prijzen klopten gewoon niet
'k ben wel benieuwd HOEVEEL mensen er nu in getrapt zijncurry684 schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:37:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door TheVMaster op 07-11-2005 14:02 ]
Verwijderd
Die mensen verdienen het gewooncurry684 schreef op maandag 07 november 2005 @ 13:37:
[...]
Ik heb die games ook gespeeld, en die zagen er alle 3 fantastisch uit. Misschien inderdaad verkeerd ingesteld??TheEvilCuber schreef op maandag 07 november 2005 @ 12:11:
Gister in de stad (Amsterdam, Kalverstraat) bij de Bart Smit even gespeeld (COD, KAMEO en KKONG) zo te zien stond de resolutie erg laag (720i of lager leek het wel)
-COD zag er echt bagger uit, jaggies, low res textures, leek op een paar effecten na een xbox spel.
-KAMEO eigenlijk hetzelfde, en het speelde ook niet zo lekker (maar dat kan komen omdat een winkel niet echt op je gemak spelen is)
-King Kong is voor mij echt DE game, Zo mooi! echt ongelovelijk, de animaties, de kleuren en de effecten, echt prachtig! Ik heb heerlijk even een 1 vs 1 potje gevochten met een T-Rex
De controller is echt klein, en glad en slick, best lekker maar even wennen
PGR3 ziet er ook fantastisch uit, de enige tegenvaller was PDZ voor mij.
Verwijderd
4 demo pods.. als ik al die verhalen hoor over kartels,low res, blokjes...is dat niet gewoon een eigenschap van LCD schermen ?
Lijkt me eerder een probleem van een verkeerd gekozen resolutie. Lowres draaien op een HD-TV ziet er altijd blokkerig uit. Het beeld komt in ieder geval niet overeen met de eerdere HD-beelden die ik gezien heb van de Xbox360.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:17:
Ik kom net van de Media Markt in Rotterdam Centrum
4 demo pods.. als ik al die verhalen hoor over kartels,low res, blokjes...is dat niet gewoon een eigenschap van LCD schermen ?
Verwijderd

Zelfs Soul Kaliber 2 NTSC XBox schiet automatisch op 720p zodra het aangesloten is op een Plasma. De aansluitingen van de demo pods waren in iedergeval goed...maar eerlijk gezegd is LCD me altijd tegengevallen...
Ik denk een combinatie van LCD techniek en de korte kijkafstand van de pods dat het daardoor tegen kan vallen bij sommige mensen..
Ik geloof er wel in....alleen de overstap naar LCD HDTV voor gaming blijft voor mij een twijfel...
Ericr schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:29:
[...]
Lijkt me eerder een probleem van een verkeerd gekozen resolutie. Lowres draaien op een HD-TV ziet er altijd blokkerig uit. Het beeld komt in ieder geval niet overeen met de eerdere HD-beelden die ik gezien heb van de Xbox360.

En verder ben ik deze "leuke" HD LCD TV tegen gekomen: Benq DV3750. Het is een 37" / 94cm LCD TV met native 1920 x 1080. Verder 8 ms en alles wat er op zo'n ding hoort te zitten. In Duitsland kost deze "maar" 1320 euro. Hier zal je toch echt perfect op kunnen Xbox360'en, en best een aardige prijs voor zo'n beestje...toch?
Verwijderd
Heb ook al een aantal maal gevraagd aan collega's van die afdeling wanneer wij de demopods van de 360 krijgen en erbij vermeld dat er in verschillende electronica zaken in de rest van het land, waaronder ook ander MM's, al van de demopods te bezichtigen zijn. Maar dan staan ze met hun mond vol tanden en kunnen het bijna niet geloven, dat er al zaken zijn met een demopod, omdat ze al verschillende malen contact hebben opgenomen om er 1 of meerdere in middelburg te plaatsen.
Dus hier schiet je ook weinig mee op helaas, maar zodra we ze hebben zal ik het onmiddelijk hier posten, zodat elke zeeuw er een blik op kan werpen
wel veel MM peeps here
[ Voor 5% gewijzigd door cybermans op 07-11-2005 15:16 ]
Wat betreft je "leuke" HD LCD TV, lees deze:Ervaringen LCD Benq DV3750 HDTV 1080 topic maar eens door.atmoz schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:43:
Weet iemand of in de MMM (MediaMarktMaastricht) al een Xbox360 staat? Ik heb daar afgelopen zaterdag naartoe gebeld met die vraag, maar ze hebben me nog steeds niet terug gebeld![]()
En verder ben ik deze "leuke" HD LCD TV tegen gekomen: Benq DV3750. Het is een 37" / 94cm LCD TV met native 1920 x 1080. Verder 8 ms en alles wat er op zo'n ding hoort te zitten. In Duitsland kost deze "maar" 1320 euro. Hier zal je toch echt perfect op kunnen Xbox360'en, en best een aardige prijs voor zo'n beestje...toch?
/dev/null
Folder Makro België:atmoz schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:43:
Weet iemand of in de MMM (MediaMarktMaastricht) al een Xbox360 staat? Ik heb daar afgelopen zaterdag naartoe gebeld met die vraag, maar ze hebben me nog steeds niet terug gebeld![]()
LCD-televisie DV3750
HDTV 1080 Ready - Senseye technologie voor levensechte beelden - Response Time: 8 ms - kijkhoek (h/v) 170° - Virtual Dolby Surround - PIP/PBP - DVI-HDCP + Audio - 2 S-Video + Audio - 2 x scart - 2 jaar garantie
1799,-
Hoezo, prijsverschil met Duitsland?

Lees de draad voor je blaat en als je daar te lui voor bent: Google is je vriend. Die 2e lijst is overigens nog steeds niet 'set in stone'. Met name The Elder Scrolls IV: Oblivion is door Bethesda uitgesteld, de rest zou redelijk zeker "voor kerst" in de winkels moeten liggen.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:17:
Welke games kun je op 2 december precies kopen?
Heeft iemand een lijst met alle spelen?
* curry684 zal vanavond voor de megaluie mensen maar weer eens even de TS gaan editen

For now:
![]() Beautiful. Smart. Deadly. Return to the time before the beginning. Shape the future. Previews | Screens | Movies | News ![]() Rare's mystical action-adventure game available exclusively on Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News ![]() Supercharged dream cars. Authentic city streets. Rule the asphalt with style and speed. Previews | Screens | Movies | News ![]() In order to defeat the enemy, players will have to become one of them. Previews | Screens | Movies | News ![]() A demented horror game from Sega and Monolith, set to shock players on Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News ![]() 2K Sports brings the action of NBA 2K6 to the Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News ![]() Need for Speed Most Wanted delivers a unique, fast-paced and gripping ride in the racing genre. Previews | Screens | Movies | News ![]() Closely following the film, King Kong takes playes deep within Skull Island. Previews | Screens | Movies | News ![]() NBA LIVE 06 builds upon the depth and authenticity of the franchise. Previews | Screens | Movies | News ![]() Namco returns with more speed, excitement and gameplay variety than ever before. Previews | Screens | Movies | News |
![]() Activision's WWII FPS delivers a breathtaking next-gen experience. Previews | Screens | Movies | News ![]() Tecmo Inc. and Team Ninja will be the defining gaming experience on Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News ![]() EA's gridiron powerhouse makes its next-gen debut on Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News ![]() Experience the thrill of becoming a legendary skater without the agony of load times. Previews | Screens | Movies | News ![]() A Wild West first-person shooter from the Tony Hawk creators. Previews | Screens | Movies | News ![]() 2K Sports hits the ice once again with the latest version of its NHL 2K series. Previews | Screens | Movies | News ![]() The long running FIFA series makes it Xbox 360 debut. Previews | Screens | Movies | News ![]() Snowboarding is more than a sport, it's a lifestyle as Amped 3 comes to the Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News ![]() The Tiger Woods PGA Tour series gets a next-gen overhaul on the Xbox 360. Previews | Screens | Movies | News |
[ Voor 113% gewijzigd door curry684 op 07-11-2005 15:38 ]
Heheheh blijf je aan het edit-en?
[ Voor 31% gewijzigd door S2S op 07-11-2005 15:41 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Zolang er niemand tussendoor post wel.... ik ben ondanks die 27k geen posthoer of zo
Verwijderd
ik kijk er al heel lang naar uit ,maar nu ik jullie ervaringen lees...
fps en rpg blijven zowieso op pc
ik koop hem meest voor pgr 3, kameo, pdz (ok, exclusive fps) ...
maar bijna niemand is overdonderd door de graphics terwijl hij toch aangesloten is op die samsung TV's.
nu ja op 11 november kan ik hem hopelijk zelf testen, ook pgr3 , dan beslis ik
Welke ervaringen? Graphics zien er gewoon fantastisch uit, geen klachten. Ik heb geloof ik 2 reacties gelezen van mensen die de graphics shit vonden en niet het gevoel hadden dat dat aan de resolutie lag, en daarvan was er iig al een die wel in alle Nintendo GC topics had gepost en nog nooit in een Xbox(360) topic.... weet je ook weer hoe serieus je dat moet nemenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:00:
ik begin jammergenoeg hoe meer te twijfelen over de 360
ik kijk er al heel lang naar uit ,maar nu ik jullie ervaringen lees...
maar bijna niemand is overdonderd door de graphics terwijl hij toch aangesloten is op die samsung TV's.
Uiteindelijk boeien al die ervaringen ook geen bal. De enige die kan besluiten of jij er een moet kopen ben je zelf, en daarvoor zal je zelf de controller moeten oppakken en ermee gaan spelen.
This space is occupied
[ Voor 100% gewijzigd door The D op 07-11-2005 16:17 ]
Hoop van wel, zullen wel weer enorme rijen staan achter die dingen. Was verleden jaar ook zo erg toen met Fable en Forza. Ben benieuwd welke games er geshowed wordenS2S schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:15:
12 november ga ik er 1 spelen, hoop ik ehehhehe. Dan ga ik naar de PU beurs. Kan ik mooi alle games checken en ook direct Mariokart DS bekijken.
Die demo pods waren dus aangesloten met een HD-cable? Als dat in Den Haag ook zo was dan was er toch echt iets mis als ik berichten hoor dat in de nabij gelegen Gameshop de beelden er wel fraai uit zagen.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 14:39:
Het zal wat wezen dat de xbox 360 niet automatisch de juiste resolutie kiest![]()
Zelfs Soul Kaliber 2 NTSC XBox schiet automatisch op 720p zodra het aangesloten is op een Plasma. De aansluitingen van de demo pods waren in iedergeval goed...maar eerlijk gezegd is LCD me altijd tegengevallen...
[...]
Verwijderd
Ik zit nog met een simpele 4:3 (nou ja simpel ... groot zat en goed genoeg beeld
nee ook op een normale tv ziet het er waarschijnlijk gewoon goed uit aangezien prolly nog geen 10% van de main stream markt op dit moment een pimpie hdtv heeft. Aangezien hier toch ook wel early adopters en media enthousiasten zitten kan je toch wel verwachten dat hier dat percentage wat hoger ligt.
Ga hem waarschijnlijk vrijdag/zaterdag halen bij mediamarkt middelburg kan ik meteen de xbox 360 uitchecken
Denken jullie / weten jullie (voor de MM employees) of ik veel van deze 1350 af kan halen.. 1200 lijkt me namelijk wel een leuk prijsje voor de 26M51BX
Je denkt toch niet dat een MM medewerker het in z'n hoofd zal halen om hier iets over te zeggen...BlowFish schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:48:
Denken jullie / weten jullie (voor de MM employees) of ik veel van deze 1350 af kan halen.. 1200 lijkt me namelijk wel een leuk prijsje voor de 26M51BX

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
HDTV is niet de opvolger van NTSC of zo, en nee ieder spel kan gewoon 720p gezien het feit dat iedere X360 dat kan, en als je even had gelezen er zelfs al meerdere keren in het topic gezegd is dat alle spellen verplicht van MS 720p moeten ondersteunen.The D schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:17:
Is een mooie lijst maar op de xbox.com staat bijoorbeeld PGR3 HDTV 720p en op xbox.nl staat bij geen HDTV support wat is het nou. KOmen er apparte pal spellen uit en NTSC/HDTV. HDTV uiteraard opvolger van NTSC.
En de topicstart is aangepast, alle launchgames staan erin
Nee MM niet maar ik speel hier voor de gein op in, gezien het feit er zo veel MM medewerkers aanwezig zijn op het board. Echter wij consumenten kunnen elkaar wel helpen nietExirion schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:49:
[...]
Je denkt toch niet dat een MM medewerker het in z'n hoofd zal halen om hier iets over te zeggen...

Nee tuurlijk niet. De xbox is alleen leuk als je immens goede graphics hebt. Anders heb je er natuurlijk niets aanReef_91 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:06:
Wat ik hiermee wil zeggen is: Is de x360 t wel waard om op een 14'' 4:3 tvtje aan te sluite.....??
Nee ff serieus. Als je de spellen leuk vind moet je hem natuurlijk halen. Maargoed dat moet je natuurlijk wel zelf weten
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
idd, maar een 14 inch is wel wat aan de kleine kant om nog een mooi beeld te krijgen. Vind ik dan hoor. ik heb al moeite met 50 cm.disjfa schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:07:
[...]
Nee tuurlijk niet. De xbox is alleen leuk als je immens goede graphics hebt. Anders heb je er natuurlijk niets aan
Nee ff serieus. Als je de spellen leuk vind moet je hem natuurlijk halen. Maargoed dat moet je natuurlijk wel zelf weten
Ik denk idd dat de gameplay van Kameo en PDZ gaat zuigen op een antieke 14" TV!Reef_91 schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:06:
Ik zie dat iedereen, naja... de meeste dan..., een hdtv willen kopen omdat ze ook de x360 gaan kopen..... Ik ben zelf een 14 jarige scholier die alleen geld verdient door zijn ouders.... oftewel zakgeld....Dus voor mij zit dat er niet in....
Wat ik hiermee wil zeggen is: Is de x360 t wel waard om op een 14'' 4:3 tvtje aan te sluite.....??
Nee joh, zoals hierboven gezegd gaat het toch om de gameplay, en ja je gaat minder kwijlen over de graphics dan 'wij'. Maar dat de games er wat minder uit zullen zien maakt ze echt niet minder leuk inhoudelijk
En bovendien: je bent 14, ga eens lekker vakkenvullen bij de AH. Ik zag vandeweek al een 62cm breedbeeld CRT-TV bij Mediamarkt voor like 400 euro oid, kun je helemaal de blits maken op je kamer
Kijk eens naar een DVD: Zo mooi kan een spel theoretisch op jouw TV nog worden. Die iets verhoogde resolutie van 640x480 naar 1280x720 is niet het grootste goed (al is dat wel iets waar iedereen op focust).Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:36:
Heeft iedereen in dit topic een LCD / Plasma tv ofzo?
Ik zit nog met een simpele 4:3 (nou ja simpel ... groot zat en goed genoeg beeld) tv. Iemand al gezien hoe het er daarop uit gaat zien, of worden de 4:3 tv's gewoon geboycot
Ik snap ook niet dat mensen dneken dat het op een normale TV niet mooier wordt... Het wordt sowieso een heel stuk mooier en daarnaast wordt het ook mogelijk om op hogere resolutie te spelen met een High-def scherm.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
heb je lekker hoge resolutie, alleen kleiner dan een hdtv
Verwijderd
Ik heb ook een 4:3 (grootbeeld) en tevens heb ik het geld over om een lcd of een plasma, maar toch doe ik het niet. Ik kies er bewust voor om te wachten met de aanschaf van een nieuwe tv, om de volgende reden:cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:44:
4:3 tv's jeeeeeezus dat is wel zo 2004. Dat kan dus echt niet meer he...
nee ook op een normale tv ziet het er waarschijnlijk gewoon goed uit aangezien prolly nog geen 10% van de main stream markt op dit moment een pimpie hdtv heeft. Aangezien hier toch ook wel early adopters en media enthousiasten zitten kan je toch wel verwachten dat hier dat percentage wat hoger ligt.
-LCD is nog steeds niet volwassen (als het ooit mogelijk wordt op lcd gebied)
Ik vindt het geen probleem om een zootje euros neer te leggen voor kwaliteit, maar dat is een lcd nog niet. Als je kijkt naar de nuances in schaduw enz. is CRT nog steeds beter. Het heeft 1 voordeel en dat is de hogere resolutie, wat ik dan wel weer een belangrijke stap vindt voor consoles. Ik heb wat filmpjes bekeken op me 4:3 grootbeeld, en ik moet zeggen;
Er wordt trouwens beetje veel aandacht geschonken aan HD (720p), het idee wordt gecreeerd dat je met 720p puur genot in huis haalt. Kortom, deze jongen houdt uit bewuste keuze zn 4:3 tv nog.
helemaal juist!JvS schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:30:
[...]
Kijk eens naar een DVD: Zo mooi kan een spel theoretisch op jouw TV nog worden. Die iets verhoogde resolutie van 640x480 naar 1280x720 is niet het grootste goed (al is dat wel iets waar iedereen op focust). .....
Dat noem ik voor een duppie op de eerste rang zitten, wijs.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:13:
of koop een 19" crt voor minder dan 200 euro
heb je lekker hoge resolutie, alleen kleiner dan een hdtv
Ik zit ook aan deze oplossing te denken op het gebied van tóch hogere reso te hebben, maar het effect van; als een lamzak achter een grote grote tv hangen, klinkt zo lkkr.
Ik ga iig eerst genieten van de 360 aangesloten op mijn 4:3 tv, en als IK vindt dat er eindelijk fatsoenlijke high def tv's (SED?) zijn, doe ik mee.
Dat was mijn mening.
Ik vindt het trouwens best humor om te zien dat medewerkers van de media markt wél meer dan 1 zin kunnen vertellen (typen) tegen geinteresseerde(potentiele) klanten.
Verwijderd
curry684 schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:34:
[...]
Lees de draad voor je blaat en als je daar te lui voor bent: Google is je vriend. Die 2e lijst is overigens nog steeds niet 'set in stone'. Met name The Elder Scrolls IV: Oblivion is door Bethesda uitgesteld, de rest zou redelijk zeker "voor kerst" in de winkels moeten liggen.
let een beetje op wat je quote
[ Voor 98% gewijzigd door curry684 op 07-11-2005 20:58 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 28% gewijzigd door dadj op 08-11-2005 13:37 . Reden: inderdaad, bedoelde "Component".. my bad ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik heb me laten vertellen dat dat is om Demo's, Content Downloads en Updates te kunnen kopieren, zonder dat je een Internet Abo nodig hebt.cybermans schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:14:
Die kiosk is trouwens wel bedoeld om gewoon tegen elkaar te spelen en later verder te gaan (waarom anders die memory card aansluiting).
edit:
wel veel MM peeps here![]()
Verwijderd
ik ben toch gewend om op een pc monitor te gamen, geen enkel probleem
en vroeger gamede ik liever op een 37cm tv dan de 55 of 71
waarom ? gewoon beter beeld
en ik zit graag dicht (m'n oogjes zien niet zo goed ver)
Composite input op een Dell LCD? Ik denk dat je Component bedoel. Tenminste, dat hoop ikdadj schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:52:
of je koopt een 24" widescreen dell PC lcd (2405, 1920 native en composite input) en een panasonic beamer (met HDMI) voor in de huiskamer. December will be sweet this year..
Anders zul je echt geen mooi beeld op een LCD krijgen!!
Verwijderd
Die demo pods in Rotterdam staan zeker weten wel op high def. Waarschijnlijk valt de ghosting en karteling e.d. gewoon nog op voor de getrainde oog als je er maar 1.2 meter van af staat

Met de XBox 360 en de High Def. output komt het allemaal goed hoor
Alleen persoonlijk is mijn voorkeur een 720p Plasma scherm...als demostratie voor het publiek.
Ericr schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:28:
[...]
Die demo pods waren dus aangesloten met een HD-cable? Als dat in Den Haag ook zo was dan was er toch echt iets mis als ik berichten hoor dat in de nabij gelegen Gameshop de beelden er wel fraai uit zagen.
Verwijderd
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn.........ik ben mijn netwerk als xbox360 klaa
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
Als je iets (router, adsl modem incl router etc) heb draaien dat via DHCP ip-adressen uitgeeft kan je ze gewoon op automatic laten staat lijkt mij...cypress3d schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:25:
wij nemen binnenkort een xbox live abbo voor 2 x360 hier thuis. Als je LIVE wilt moet je dan op beide xboxen lopen kloten met ip's of kan je beiden op AUTOMATIC IP zetten in het xbox dashboard??
1 ip-adres wordt dan namelijk maar 1x uitgegeven...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 20:38 ]
Verwijderd
Ik zou zeggen : Tot vrijdag (na 4 uur) of zaterdag en vraag naar HiddeBlowFish schreef op maandag 07 november 2005 @ 16:48:
Vandaag even wezekijken naar LCD schemen, Persoonlijk vind ik de Samsungs toch wel het aantrekkelijkst prijs/design/specs .. Nu lees ik dat er wel wat problemen zijn qua reactie snelheid als het gaat over de 26R51/41 welke een ms heeft van 16 ... Ik lees zoal klachten over snelle bewegingen in films die niet mooi weer gegeven worden. Dus dan wordt het de Samsung 26M51BX .
Ga hem waarschijnlijk vrijdag/zaterdag halen bij mediamarkt middelburg kan ik meteen de xbox 360 uitchecken...Alleen zit ik wel een beetje in over de prijs, deze M versie is namelijk zo'n 250 euro duurder dan de R wat neer komt op 1350 euro bij mediamarkt. online is hij al te krijgen vanaf 1100. Maar koop hem liever bij een zaak als mediamarkt plus ze hebben hem op voorraad
Verwijderd
Ohhhh dan kun je het ook wel voor 1.100 Euri doenVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:06:
[...]
Ik zou zeggen : Tot vrijdag (na 4 uur) of zaterdag en vraag naar Hidde
Voor 700 heb je betere opties.
PSN: Shiver23
Verwijderd
De werknemer, die bij een EB de baksteen en het mortier kleinhandelswinkel van Spelen in Zuidelijk Californië werkt, zei de opslag slechts 14 van 43 pre-orden zal kunnen vervullen. Een andere verzending zou vóór Kerstmis moeten aankomen, nochtans zag de werknemer geen volledige vervulling van pre-orden tot Maart van volgend jaar.
De store’s toewijzingsaantallen stemmen met talrijke rapporten overeen dat de detailhandelaars een streng tekort aan Xbox 360 eenheden op lanceringsdag zullen zien.
Terwijl verscheidene online rapporten een ‘fake shortage’ voorstellen; de strategie om de vraag, de aantallen van de opslagverzending aan te sporen blijkt anders.
Een lokale Spoedopslag van het Spel in Zuidelijk Californië zal 10 Xbox 360 eenheden van de premieuitgave ontvangen en verwacht geen verdere voorraad.
Het kleinhandels kettingsspeelgoed R zal ons slechts 12 eenheden per opslag ontvangen.
Een Beste koopt verpakkingsmisstap openbaarde dat nation’s nummer één elektronische detailhandelaar slechts 60 eenheden per opslag zou ontvangen.
Bij 400.000 eenheden, zullen de consumenten minder eenheden op opslagplanken dan Playstation 2 lancering van 2001 zien. Tegelijkertijd, werd Sony gedwongen om een voorspelling van 1 miljoen lanceringseenheden in half wegens componententekort te snijden. Dientengevolge, konden vele consumenten de console bij kleinhandels vóór Kerstmis vinden niet.
De online detailhandelaars zoals Walmart.com en EBgames.com hebben uit lanceringseenheden verkocht, hoewel de laatstgenoemde pre-orden voor eenheden na lancering blijft goedkeuren.
Amazon.com hervatten pre-orden voor Xbox 360 lanceringseenheden recente Vrijdag avond. E -e-tailer biedt vier bundelconfiguraties aan die kleinhandels voor $995.95 elk.
De consumenten kunnen worden gedwongen om een premie bij online kleinhandelsplaats Ebay te betalen, waar Xbox 360 premieuitgaven voor een gemiddelde van $200 meer dan kleinhandelsprijs verkoopt.
Microsoft kondigde aan dat het Xbox 360 in Noord-Amerika, Europa, en Japan binnen een spanwijdte van drie weken, een prestatie zou vrijgeven die voor het softwarebedrijf te ambitieus kan blijken. Noord-Amerika zou moeten de meerderheid van beschikbare eenheden ontvangen.
Microsoft zei in een financiële verklaring dat het een verzending van 4,5 – voorspelt; 5.5 miljoen Xbox 360s tegen fiscaal Maart, een conservatief aantal dat de analisten zeggen is het resultaat van ontoereikende levering.
Bron: Punchjump.com
En waar staan wij dan wij hollanders als dit bericht ook echt klopt krijgen wij hier ook een tekort aan, xbox 360 dan.
Wordt je op de dag waneer de xbox 360 uit komt op gebeld SORRY meneer u xbox 360 zit er niet bij, maar ik heb een preorder kit meneer als alles mee zit rond de kerst dan bent u aan de beurt.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 23:14 ]
uit TS:
on topic:We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de X360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet
vanmiddag ff achter zo'n demo-ding gestaan, om eerlijk te zijn vond ik COD wat graphics betreft niet zo next-gen als ik had verwacht. het zag er niet veel beter uit dan de huidige game-pc met een flinke CPU en een killer videokaart. Ik denk (zeker) wel dat het beter kan, ik heb net de Ghost Recon 3 trailer (720p
...op mijn Dell 24" inch

ik draai windows XP mce. Het werkt perfect. Is gewoon Windows Xp. Wat handig is is de opname functie en time shift. Als ik tijdens het kijken van een programa op stop klik kan ik naderhand verder kijke en reclames doorspoelen. En op mijn bestaande xbox met xbmc kan ik de program's terug kijken.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:49:
Zijn er hier al mensen die Windows MCE draaien?
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn.........ik ben mijn netwerk als xbox360 klaar aan het maken ;-)
Plz, als je een Engelse bron hebt quote die dan ipv zo'n brakke BabelfishverkrachtingVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:09:
Bron: Punchjump.com

* curry684 snapte het originele artikel ineens wel

En for the record: in de VS zijn geen preorder packs door MS zelf uitgegeven itt Nederland, maar mochten de retailers zelfstandig preorders opnemen. Ik heb hier een doosje liggen waar in grote letters door Microsoft zelf op is gezet dat het garandeert dat ik op de introductiedatum gedurende 2 dagen mijn X360 af kan halen. Als ze hun eigen beloftes gaan breken maken ze marketingtechnisch wel een enorme blunder. Als dit artikel waar is valt dat aspect mee, omdat ze in de VS zelf geen beloftes hebben gedaan maar enkel tegen retailers hebben gezegd dat ze hoeveelheid X kunnen verwachten.
[ Voor 51% gewijzigd door curry684 op 07-11-2005 23:41 ]
Verwijderd
Noem er is 1 dan voor €700,-Shiver23 schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:45:
Nee. Zou ik niet doen.
Voor 700 heb je betere opties.
Inderdaad, dit gaat nergens over. BTW lijkt mij beetje onzin met die tekorten....en anders een paar weekjes langer wachten boeiencurry684 schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:35:
[...]
Plz, als je een Engelse bron hebt quote die dan ipv zo'n brakke Babelfishverkrachting
* curry684 snapte het originele artikel ineens wel
Nou onzin volgens het programma op de BBC kunnen er aardig wat problemen ontstaan. Met de levering want alle xbox 360 voor europa moeten eerst naar dublin per boot en of vliegtuig. Er traden in het programma al problemen op. Dus laten we hopen dat de xbox 360 er gewoon is waar ik wel van uit ga.Xander84 schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:41:
[...]
Inderdaad, dit gaat nergens over. BTW lijkt mij beetje onzin met die tekorten....en anders een paar weekjes langer wachten boeien
Over shortages btw:
Rumor: Is the Xbox 360 shortage deliberate?
Source: Reports from numerous sites collated together on the hardware-happy Arstechnica.
The official story: "Microsoft does not comment on rumors and speculation."--Microsoft autoresponse.
What we heard: With the Xbox 360 still set for a November 22 launch, many gamers are realizing that they will be getting their first taste of sweet, sweet next-gen goodness in fewer than three weeks. However, a lot of people haven't been able to lock down a preorder of the console, which has become near impossible to get online unless you want to fork out $2,000 for GameStop's Omega Bundle.
Most gamers chalked up the 360 supply issues to general platform-launch woes. However, Arstechnica offered a much more conspiratorial theory. They propose that Microsoft is engineering the supply chain so the Xbox 360 will sell out at most locales. Why? Two reasons. First, widespread sellouts would create the appearance that the console is so popular that retailers can't keep it in stock. And actually, it wouldn't be an appearance, as it would technically be true. Then the media would pick up on the shortages, generating even more buzz about the console and giving it more free publicity.
Such a wily approach would fit right into Microsoft's publicity campaign. The company has jumped onto the viral marketing bandwagon with both feet, using the infamous ilovebees.com alternate reality game (ARG) to promote Halo 2 and ourcolony.net to give the world its first glimpses of the Xbox 360. After using ARGs to hype Xbox 360 contests, the company has now launched another one to promote the Xbox 360 launch.
Though not an ARG, an artificial 360 shortage would also set the stage for a new technique called targeted marketing. Practiced by companies such as San Francisco-based Ammo Marketing, this rather insidious selling style targets "influencers," people whose behavior others want to emulate. Companies hire influencers to use their products in the hopes their friends will see them using said product and then emulate said friend's behavior.
In the case of an Xbox 360 shortage, only the hardest-core Xbox fans will go to the lengths it would take to obtain the console, like waiting in line overnight. Eager to show off the coveted item they were luckily enough to get, these ubergeeks will become miniature 360 evangelists, inviting all their friends over to play. Then those friends go out looking for the hard-to-find consoles, locate one, and then show it off to all their friends...who then all want to get one, und so weiter.
But is there any evidence that Microsoft is manipulating supply to artificially create demand? Sort of. Arstechnica refers to several well-respected Web sites that have received e-mails from readers claiming to be retail employees. Kotaku posted a report from an anonymous Target clerk saying each location is only getting 10 to 50 units of the console. Each Target location has also been instructed to preprint a giant "Sold Out" sign in advance to slap on the front window the minute the last next-gen machine is gone.
But while preemptive signage could be chalked up to mere retail prudence, an e-mail sent to Gizmodo indicates a far more sinister plan could be at work. It comes from an alleged worker at a Norwegian store, which says that every retail location in the country is only allowed 20 360s, regardless of size. (Scandinavian social democracy in action!--ed.) To get them, "According to the reader, 'each shop or chain has to sign an agreement saying that they will sell out of all 20 consoles on the release date.'" In addition, the Gizmodo source claims "Microsoft Norway even said themselves that they're gonna use the 'Sold Out' as a marketing strategy to hype the console."
But will 360 sellouts actually generate positive hype? Well, one thing's for certain: When a platform launches with much fanfare and doesn't sell out, people notice. Just ask Sony. Despite solid sales, the PSP was branded a failure by many just because there were still plenty on store shelves during its first weeks on the market.
Bogus or not bogus?: There will be an Xbox 360 shortage, no question. Whether it's deliberate or not can't be definitively proven.
[ Voor 95% gewijzigd door curry684 op 08-11-2005 00:07 ]
[ Voor 3% gewijzigd door The D op 08-11-2005 00:17 ]
[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 10][/rml]
Kijk in dit topic. Wordt die ook besproken.
PSN: Shiver23
Uit het BBC interview met een Microsoft executive werd echter duidelijk dat mochten er problemen zijn er zelfs vliegtuigen klaar stonden om de xboxen van azie naar europa te brengen, of was dat van dublin naar de rest van europa ?The D schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 00:16:
Yep ze doen het met opzet maar zo'n boot tocht is een aardige trip. ik ga er ook van uit dat ik hem gewoon heb. Want mijn HDTv maakt nu al overuren met the Matrix en True Crime. HDTV
Wat ik kon opmaken uit de show was dat de eerste shipment er al op 8 oktober wasBlowFish schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 07:55:
[...]
Uit het BBC interview met een Microsoft executive werd echter duidelijk dat mochten er problemen zijn er zelfs vliegtuigen klaar stonden om de xboxen van azie naar europa te brengen, of was dat van dublin naar de rest van europa ?
Gisteren ff een uur demo's gespeeld
voor de rest zagen de spellen er goe uit
ik kan in ieder geval niet wachten
Dat maakte ik er ook u it opS2S schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:38:
[...]
Wat ik kon opmaken uit de show was dat de eerste shipment er al op 8 oktober was
Verwijderd
want dit zijn exclusive games
Niet als je de casual markt wil inpakkenVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:32:
alleen jammer dat MS geen PGR3, Condemned en/of PDZ op die demopods zette
want dit zijn exclusive gamesdie toch meer op de xbox360 gericht zijn dan games als king kong en cod 2
Ik zou ook wachten tot LCD op een dergelijke kwaliteits niveau zit alvoor ik ruim 1000 Euro uit zou gaan geven. Mijn 4:3 72 cm Trinitron TV van zo'n 12 jaar oud is nogsteeds een van de betere CRT TV's te noemen. Ik zie nog dagelijks nieuwere CRT's van mindere kwaliteit, CRT wordt erg budget en er gaan steeds meer low-cost componenten in. Evenals CRT monitoren voor de PC, CRT's waren zo rond het jaar 2000 van de beste kwaliteit, tegenwoordig zou ik geen 400 Euro durven uit te geven aan een nieuw 21"scherm, 2e hands (oftewel oudere) zijn van betere kwaliteit. Maar jah, vertel dit de gemiddelde consument maar eens
Toch krijg ik het nog wel dagelijks voor elkaar mensen in mijn omgeving te overtuigen en heb ze zelden zo blij gezien met de keuzes die ze naar aanleiding van mijn kritiek maken. Het is ook jammer dat er nogsteeds erg veel mensen bang zijn voor 2dehands dingen en garantie gerelateerde zaken. Maargoed, dat wordt dan ook meestal veroorzaakt door tekort aan kennis en ervaring.
Overigens heb ik in mijn omgeving (Hilversum) nog niet erg veel van Xbox360 gemerkt, maar misschien let ik ook gewoon niet op
In elk geval ga ik Zondag naar Gameplay 2005 in de Rai, ben benieuwd wat daar allemaal op me af word gevuurd
[ Voor 22% gewijzigd door BruT@LysT op 08-11-2005 11:04 ]
Verwijderd
PGR3 is gewoon te spelen bij eplaza in Veenendaal op zo'n demo ding. Gisteren nog mee gespeeld. Euuh sorry, ben in de war.... Was totaal andere game. Sorry...Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 10:32:
alleen jammer dat MS geen PGR3, Condemned en/of PDZ op die demopods zette
want dit zijn exclusive gamesdie toch meer op de xbox360 gericht zijn dan games als king kong en cod 2
Direct maar ff pre-orderkitje meegenomen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 11:08 ]
Blijft wel staan dat COD alleen een toegevoegde waarde heeft als je het niet hebt gespeeld op de PC, gameplay is niet bijzonder en grafisch zal een hedendaagse pc ook kunnnen meedoen.
Wat ik niet snap is dat de MM in Zwolle nog niets heeftEricr schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:54:
Had eerder al wat gespeeld op een pod bij MM Den Haag, vandaag ook gespeeld bij de MM Rijswijk. Zat toch overduidelijk verschil in de beeldkwaliteit, het beeld in Rijswijk was een stuk beter. Samsung TV is hetzelfde dus daar ligt het niet aan. Kameo zag er een stuk fraaier uit en in COD zag alles er ook een stuk beter uit.

Vaaag hoor...
Verwijderd
Ik ben wel blij met die FPS games, mijn pc gebruik ik al jaren voor andere doeleinden.
Lekker games spellen in de woonkamer op de bank...heerlijk
Ericr schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:54:
Had eerder al wat gespeeld op een pod bij MM Den Haag, vandaag ook gespeeld bij de MM Rijswijk. Zat toch overduidelijk verschil in de beeldkwaliteit, het beeld in Rijswijk was een stuk beter. Samsung TV is hetzelfde dus daar ligt het niet aan. Kameo zag er een stuk fraaier uit en in COD zag alles er ook een stuk beter uit.
Blijft wel staan dat COD alleen een toegevoegde waarde heeft als je het niet hebt gespeeld op de PC, gameplay is niet bijzonder en grafisch zal een hedendaagse pc ook kunnnen meedoen.
^^^ Dit vind ik trouwens vreemd. De standaard HD/AV kabel ziet er zo uit:Benn0 schreef op donderdag 03 november 2005 @ 08:49:
[...]
Ja, die kabel bevat zowel de drie component connectors (Pr Y Pb, een rood, geel en blauwe tulp plug) als een composite connector (gele tulp plug) plus stereo audio (rood en witte tulp plug) en optisch digitaal audio uit.
Verder zit er, als ik het goed heb, ook nog een SCART verloopje bij waarmee je de composite en stereo connectors in kan pluggen.
Het beste resultaat (na component) ga je natuurlijk krijgen met een echte RGB SCART kabel, maar die zul je los moeten aanschaffen. Kijk wel even of je T.V. een echte RGB SCART ingang heeft.

Daar zie ik toch echt geel (composiet), wit+rood (stereo audio) en wat hebben we dan over: rood+groen+blauw. Levert deze kabel nu een RGB signaal of een YUV signaal op?
* curry684 vindt dit wel even relevant daar hij er gisteren achterkwam dat z'n 82cm Matchline breedbeeld 2 RGB-SCART aansluitingen heeft
Shit, heb ik de launch gemist!?curry684 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:59:
Zo, en toen hadden we ook een launch countdown in de topicstart... moet om de tijd wat blijven doen om voorop te blijven lopen tov. de andere next-gen topics
Teller staat hier gewoon op 00:00:00:00 (XP/IE6)
heel slickcurry684 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:59:
Zo, en toen hadden we ook een launch countdown in de topicstart... moet om de tijd wat blijven doen om voorop te blijven lopen tov. de andere next-gen topics
geheel is PGR3 meer dan waard, moet geen trend worden om TS te belonen
zover ik weet een YUV signaal.curry684 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:12:
[...]
* curry684 vindt dit wel even relevant daar hij er gisteren achterkwam dat z'n 82cm Matchline breedbeeld 2 RGB-SCART aansluitingen heeftWordt dit nu wel of niet een extra kabel kopen om van de composite af te komen?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 14:31 ]
Verwijderd
Heb laatst uit de 2dehands afdeling op tweakers 2x een Dell P1110 CRT gekocht, voor zo'n 100 Euro per stuk. Dit zijn 21" Flat Trinitron schermen van meesterlijke kwaliteit. De xbox360 zou er 1920x1080 op 100Hz mee kunnen draaien, dat lijkt mij heel geschikt voor xbox spelletjes, en daar kan je wel echt met je neus opzitten zonder dat het lelijk lijkt. Het is erg mooi dat CRT tegenwoordig gezien wordt als "oud en versleten", het is niets meer waard, maar kwalitatief gezien is het veel beter dan al die veel te dure 'half ontwikkelde' LCD troep.
ik heb de 22inch versie kunnen kopen op ebay voor 250euro
idd top monitors, beter dan lcd ...
alleen lomper
What a fine day for Science! | Specs
Wel Javascript aanzetten heFire69 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:18:
[...]
Shit, heb ik de launch gemist!?
Teller staat hier gewoon op 00:00:00:00 (XP/IE6)
Omdat ik die van een Engelse site heb geriptVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:31:
Waarom het gewicht en afmetingen in lbs en inches in de startpost?
Hoezo, die dingen zijn toch overal nog volop te krijgen? Je hoort hier alleen maar verhalen van opgeluchte mensen die er toch nog 1 hebben weten te bemachtigen, maar nooit dat ze niet meer te krijgen zijn. Of volg ik het topic niet goed genoeg?Huntor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:48:
Zonet de laatste pre-order kit hier in de stad gekochtKom net terug uit amerika en had niet meer verwacht dat er nog 1 te verkrijgen is, toch wel handig om dan in het noorden te wonen
Zover als ik hoor overal zijn ze aardig uitverkocht, en zoals curry zegt alleen in de minder bevolkte gebieden nog wel beschikbaar.Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:56:
[...]
Hoezo, die dingen zijn toch overal nog volop te krijgen? Je hoort hier alleen maar verhalen van opgeluchte mensen die er toch nog 1 hebben weten te bemachtigen, maar nooit dat ze niet meer te krijgen zijn. Of volg ik het topic niet goed genoeg?
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
Ik denk dat je de advanced scart cable van de gewone xbox ook kunt gebruiken voor de xbox360.curry684 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:12:
[...]
* curry684 vindt dit wel even relevant daar hij er gisteren achterkwam dat z'n 82cm Matchline breedbeeld 2 RGB-SCART aansluitingen heeftWordt dit nu wel of niet een extra kabel kopen om van de composite af te komen?
Zoiets kan natuurlijk ook, ik hoop ze zoiets hebben bij de correct. Heeft iemand hier misschien andere suggeties?
Dat wordt een extra kabel kopen dan; het is YUV en geen RGB.curry684 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:12:
[...]
Daar zie ik toch echt geel (composiet), wit+rood (stereo audio) en wat hebben we dan over: rood+groen+blauw. Levert deze kabel nu een RGB signaal of een YUV signaal op?
je weet zeker dat je beamer component over dvi aankan?
dat is dan wel een vereiste en niet alle apparaten kunnen dat aan..
in limburg zijn ze nergens meer te krijgenOscar Mopperkont schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:56:
[...]
Hoezo, die dingen zijn toch overal nog volop te krijgen? Je hoort hier alleen maar verhalen van opgeluchte mensen die er toch nog 1 hebben weten te bemachtigen, maar nooit dat ze niet meer te krijgen zijn. Of volg ik het topic niet goed genoeg?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nou het is geen dvi poort, lijkt er wel heel veel op (hijs stukkie breder) het is een M1 poort, digitale aansluiting van Infocus. Maar als nog ben ik benieuwd hoe het gaat werken, ik heb nog nooit met component video gewerkt, onze xbox is nu angesloten via S-Video.cybermans schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:53:
@boeiend:
je weet zeker dat je beamer component over dvi aankan?
dat is dan wel een vereiste en niet alle apparaten kunnen dat aan..
Ik heb voor de beamer ook een DVI > M1 10m kabel besteld voor de me laptop, zal dan moeten gaan switchen met xbox, gaat vast irri worden.
Dit topic is gesloten.