bert_nl schreef op donderdag 17 november 2005 @ 00:40:
[...]
Mobiel werkt wel, het schijnt alleen bij IPB op te treden. Voor de duidelijkheid ik heb IPB en ben geporteerd de persoon die ik probeer te bellen heeft IPB aangevraagt en intussen de brief met activatie code gekregen maar nog niet het modem.
Voor ons ook zeer bekend.
Eerst waren we alle twee niet geporteerd maar hebben wel IPB.
Toen konden we met regelmaat elkaar niet bereiken, er was geen toon dus een dode lijn.
Sinds een paar dagen is de andere kant geporteerd en is die kant voor mij met regelmaat niet te bereiken (dode lijn).
HD weet van deze fouten maar weet nog niet wat de oorzaak is.
Bij de ander werkt het nu wel maar als ik gebeld wordt (met of zonder IPB) en ik ben in gesprek, is er geen gesprekstoon voor de ander te horen.
Er wordt dan aangenomen dat ik dan niet thuis ben en/of de telefoon niet kan oppakken.
Ik ben nog niet geporteerd en dat is morgen precies 3 weken.
Het porteren gaat niet op volgorde want de andere IPB kant was later aangesloten dan ik.
Echo, stotteren en harde pufgeluiden nog steeds aanwezig.
Bij MijnKPN werkt nog niet alles goed.
De E-mails en bijhorende wachtwoorden werken sinds gisteren.
Voicemail wordt aan gewerkt en hoppenlijk vandaag (vooral Voicemal in E-mail).
Online rekening bekijken geeft een fout en is niet mogelijk.
Iemand bij de KPN vindt dat vanaf vandaag (17 November) ik de gesprekskosten heb te betalen en aan deze oplossing wordt gewerkt. Ik heb het pakket onbeperkt en tenslotte bel ik dagelijks (bijna uren) alleen naar 0900 0244 omdat het systeem niet goed werkt.
Ik heb een vaste verbinding tussen Computer en de KPNbox want Wifi werkt hier niet goed.
Waarschijnlijk door een Dectkast (afgeschermd metaal) ongeveer 5 meter hier vandaan.
Dus is de beloofde Wifi voor mij onwerkbaar.
Door die Ethernetverbinding werkt mijn computer (internet) zeer goed en zijn er geen problemen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 17-11-2005 08:39
]