EdjeK schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:27:
Ik kan mij zo langzamerhand niet aan de indruk ontrekken dat er een aantal notoire melders zijn op deze topic die telkens maar herhalen welke problemen ze ondervinden. Nu al twee topics lang worden telkens dezelfde problemen herhaald en wordt er dan maar gemakshalve aangenomen dat iedereen deze problemen heeft mede gelet op woordkeus en zinsformulering.
EdjeK bij jou werkt het prima .. maar er zijn ook een aantal IPB-gebruikers waar het vanaf het begin niet werkt en/of slechter wordt.. Nou.. dit kan je dus lezen in dit forum.
Woordkeus en zinsformulering is altijd een goed advies..

Ook zijn er veel gebruikers, zoals ik, welke na aanvankelijke aanloopproblemen, nu een prima product hebben draaien wat doet wat het voor deze gebruikers moet doen.
Dit is uiteraard positief.. (ik wil dat het mij ook zo is). Ook deze positieve geluiden passen naar mijn mening in dit forum. Hoe meer ... hoe beter.. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat het bij iedereen zo is. Vanwaar deze persoonlijke weegschaal..?

Echter denk ik dat KPN zich met name richt op de personen welke hier de problemen melden, vervolgens patches maken, deze uittesten om vervolgens de probleempersonen van deze nieuwe software te voorzien. En toch wordt het dan weer bij dezelfde personen niet opgelost. Ra Ra.
Misschien is het zoals je zelf schrijft.. (Echter denk ik !)
De woordjes Ra Ra komen hier bij mij ook regelmatig voorbij. Dat het niet overal goed werkt of bij somigge (zie dit forum) nu niet meer goed werkt, creëert volgens mij geen probleempersonen maar probleemsituaties. (woordkeus en zinsformulering

)
Ik vraag mij dan ook in alle eerlijkheid af welke invloed deze stroom klachten welke hier worden geformuleerd wel reëel en toe te wijzen zijn op het product van KPN. Een ieder heeft hetzelfde koper, experiabox enz..
Dit zal dan altijd een vraag blijven maar waarschijnlijk is niet elke situatie hetzelfde..
En misschien werkt het product KPN niet overal even goed.. dus afhakelijk van de situatie en omgeving.
Want de gebruikers die geen problemen hebben gebruiken hun aansluiting om te kunnen bellen en internetten en komen niet elke dag op “Mijn KPN” om instellingen te wijzigen. Waarom zouden zij ook, immers het werkt toch prima.
Ik kom wel op MijnKPN maar heb daar niets in te stellen..
Onlinerekening wordt door mij bezocht. Dat wil dus niet zeggen dat het allemaal prima werkt.
Maar dan nog... ?? Is het soms de bedoeling dat gebruikers gebruik mogen maken van de instellingen

Door steeds maar te melden dat het niet goed zou werken en vervolgens KPN soms voor raadsels zetten ben ik bang omdat KPN deze mensen kost wat kost probeert te helpen om maar niet negatief in het nieuws te komen.
Hoezo... wie meld en
zet soms de KPN voor raadsels?
(woordkeus en zinsformulering

)
Ik zou niet bang zijn maar de realiteit zijn (of is het haar?) gang laten gaan..
KPN steekt hier volgens mij veel tijd in om juist deze gebruikers te helpen maar volgens mij kunnen ze alles proberen maar juist deze categorie blijft kritisch en zijn soms niet tevreden te stellen.
Hoe weet je dat??
Ik ben altijd op elk moment van de dag tevreden te stellen en dus ook door de KPN.
Voor anderen kan ik uiteraard niet praten (schrijven

)
Mijn advies voor de negatieve melders zou dan ook zijn. Probeer rechtstreeks met KPN oplossingen voor jouw probleem te vinden en als dat niet lukt dan stop je er toch mee. Door zo negatief op dit forum door te gaan dupeer je veel positieve gebruikers omdat deze dan ook aangepaste software ontvangen specifiek voor de hier genoemde probleempersonen en daardoor mogelijk ook deelgenoot van jullie probleem dreigen te worden.
Advies is begrepen.. maar éénzijdig gericht.
Ik ben al een lange tijd bezig met KPN om het e.a. opgelost te krijgen en meld dit op het forum maar het lijkt volgens mij dat je liever een forum hebt die naar jou gericht is en al die mensen die we volgens
jou duperen.. (oeps..). genoemde probleempersonen... deelgenoot .. jullie probleem..
Volgens mij sla je hier door.. want dit is wat je bij andere bekritiseerd.
Laat alle positieve verhalen komen zodat vergeleken kan worden.
Laat alle probleem situatie dit forum passeren zodat er geholpen kan worden.
Ennu... wees niet bang.. het komt best wel goed