[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 27.325 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Is er eigenlijk iemand waar het wél goed werkt? (en zoja welke regio en type abonnement)
Ik had voor mezelf al uitgemaakt dat ik ook wilde gaan "internetplusbellen", maar al deze problemen lezende begin ik zo langzamerhand te twijfelen... :?

[ Voor 7% gewijzigd door R2L op 09-12-2005 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2L schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:01:
Is er eigenlijk iemand waar het wél goed werkt? (en zoja welke regio en type abonnement)
Ik had voor mezelf al uitgemaakt dat ik ook wilde gaan "internetplusbellen", maar al deze problemen lezende begin ik zo langzamerhand te twijfelen... :?
Ik heb een go abonnement + ´s avonds en weekend´s gratis bellen. ADSL is altijd goed bellen en gebeld worden is ook goed. Soms alleen even een kikker in de lijn maar verder gewoon goed.
Ik woon in de regio Assen.

Kijk dit is een tweakers forum dus heel wat figuren die alles testen en van alles en nog wat aan elkaar knopen. Je komt hier wel de uitwassen tegen dus ook de meeste problemen maar, ben je leek is er volgens mij niets aan de hand.

Ik denk dat als het niets wordt dat kpn gewoon de splitter weer terugzet en dat je gewoon op de oude manier gaat bellen alleen noemen we het dan nog steeds IPB. Dit is een mogelijkheid die Wanadoo niet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:32
Klik hier Regio 8094 met een light abo

[ Voor 5% gewijzigd door EdjeK op 09-12-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, er zullen best veel gebruikers zijn die geen problemen ondervinden, of heel weinig.
En als er wel problemen zijn bellen ze de HD, maar komen niet op dit forum.

Maar "ik" zit blijkbaar net als andere in een moelijke periode met storingen, waarbij ik met de 2e lijns 30 minuten bezig ben om het probleem te verhelpen. Ik wordt tot op heden altijd vriendelijk en correct geholpen, maar op een gegeven moment komt er een eind aan je begrip en geduld. En dat is dan niet tegenover de HD.

"Als" de update die er aan zou moeten komen, niet goed zou zijn, wat dan. Gewoon weer verder op de zelfde weg, wachten op de volgende update of gaat iemand binnen KPN dan eens een babbel houden met de leveranciers van de hardware/software, dan wel de personen die verantwoordelijk zijn voor deze storingen. Lijkt mij logisch...toch ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regio 7559 met light abo.
Stabiel internet en prima bereikbaar.
Enig minpuntje ....Girotel. Het blijft moeilijk om een stabiele verbinding te krijgen via het modem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:18:
[...]
Ik heb een go abonnement + ´s avonds en weekend´s gratis bellen. ADSL is altijd goed bellen en gebeld worden is ook goed. Soms alleen even een kikker in de lijn maar verder gewoon goed.
Ik woon in de regio Assen.

Kijk dit is een tweakers forum dus heel wat figuren die alles testen en van alles en nog wat aan elkaar knopen. Je komt hier wel de uitwassen tegen dus ook de meeste problemen maar, ben je leek is er volgens mij niets aan de hand.
Ik heb een Go abonnement + gratis belen .. dus 24 uur per dag..
Ik zit in regio Utrecht
Ik ben niet iemand die testen en van alles en nog wat aan elkaar knoopt.. ;)
Ik wil gewoon dat het werkt en dan is het mij goed..
Ik expirimenteer dus ook niet.. Ik internet (adsl had ik voorheen ook) en telefoneer (had ik voorheen ook) en verder niets bijzonders.
Het enige verschil is dat mijn telefoon niet meer is wat het was... en soms helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:31:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 18:18:
[...]

Het enige verschil is dat mijn telefoon niet meer is wat het was... en soms helemaal niet.
Ja ja ja... dat weten we dan allemaal ook. Nu heb je ook een rochel op je telefoonlijn en dat lijkt mij dan ook echt niet fijn, maar het keer op keer herhalen van je problemen draagt niet bij. Vertel het ons als het is opgelost en hoe het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:58:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:31:

[...]

Ja ja ja... dat weten we dan allemaal ook. Nu heb je ook een rochel op je telefoonlijn en dat lijkt mij dan ook echt niet fijn, maar het keer op keer herhalen van je problemen draagt niet bij. Vertel het ons als het is opgelost en hoe het is opgelost.
Ik begrijp dat je liever niet heb dat ik hier schrijf wat er wel dan niet werkt.
Uiteraard wil ik hier dolgraag schrijven dat het is opgelost en hoe het is opgelost..
Maar ik merk hier vaak dat dat er gezeurd wordt om het zeuren.
Het is toch de bedoeling om te melden of iets WÉL goed werkt of NIET? 8)7
Als ik het goed begrijp kan en mag ik hier pas reageren als alles goed is.. of in een frequentie zoals het jou belieft. Schrijf dan liever wat je werkelijk bedoeld.
Ik herhaal hier omdat er een ander probleem bij komt.. zoals nu niet meer kunnen bellen !
Je hebt volkomen gelijk... eerst rustig afwachten en als het dan misschien wel opgelost wordt dan mag ik het hier van jou vertellen.

Geef ook nog even je andere beperkingen dan kan ik daar in de toekomst rekening meehouden. ;) , Als je er niets mee wilt doe er dan niets mee maar tracht niet jouw eigen beperking bij een ander neer te leggen.. mag uiteraard wel.. maar ik neem het niet over..
Geef iedereen de ruimte _/-\o_

Als er zoveel problemen zijn met IPB.. bij ons... ;) (ook bij een kennis) dan is het juist belangrijk om het te melden.. Je hoeft niet mee te voelen maar als het je niet bevalt ga je gewoon wat anders doen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ter info:

Ook hier wordt het telefoneren steeds problematischer, de echo is er nog immer echter nu ook het gestotter en vandaag een gesprek waarbij ik niets meer horode van de tegenpartij, echter zij verstonden mij wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik gebruik vanaf 7 september 2005 IPB en dat gaat uitstekend. Woon in Zuid Oost omgeving Eindhoven. Zowel bellen als internetten zonder problemen. Gebruikl 2 PC's waarvan 1 PC (draadloos) bijna continue aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supermlt
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Regio Drenthe, Lite Abbo.
Ook hier problemen gehad met echo's, storterende gesprekken, knippereden voip lampje op de Experia. Sinds een week of 4 redelijk stabiel (de laatste 2 week geen klachten m.b.t. echo's, storterende gesprekken.

Nog niet upgegrade qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik mag echt niet klagen als ik dit zo allemaal lees.. ik woon regio leiden en heb ipb lite.. bellen gaat perfect..! Nog geen een keer naar de hd hoeven bellen! Dus ik ben zeer tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in regio Gouda.
Heb een lite IPB abbo, sind 17 augustus, nog geen snelheidsverhoging gehad.
Vorige week 2 keer een eenzijdig gesprek gehad.
Voor de rest sinds de portering geen problemen gehad.

Enkele keer was de Wifi verbinding verbroken.
Uit en aan zetten van box af de oplossing.

Ik heb eigenlijk geen klachten voor wat betreft de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:58:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 19:31:

[...]

Als je iets quote doe het dan wel goed want wat hierboven staat heb ik niet geschreven!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert_nl895
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 14:54
Bij mij heeft het goed gewerkt tot begin van deze week. Toen begon het, zoals mijn vrouw ze noemt de spongebob geluiden(alsof er iemand onderwater zit te praten) per gesprek een paar keer dat de tegenpartij niet meer te verstaan is voor een paar seconde.
Gisteren hebben ze bij mij nieuwe software in de box gedaan maar of het nu beter gaat weet ik nog niet, afwachten dus. :?

Gr,
Bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
Ik kan mij zo langzamerhand niet aan de indruk ontrekken dat er een aantal notoire melders zijn op deze topic die telkens maar herhalen welke problemen ze ondervinden. Nu al twee topics lang worden telkens dezelfde problemen herhaald en wordt er dan maar gemakshalve aangenomen dat iedereen deze problemen heeft mede gelet op woordkeus en zinsformulering.

Ook zijn er veel gebruikers, zoals ik, welke na aanvankelijke aanloopproblemen, nu een prima product hebben draaien wat doet wat het voor deze gebruikers moet doen.

Echter denk ik dat KPN zich met name richt op de personen welke hier de problemen melden, vervolgens patches maken, deze uittesten om vervolgens de probleempersonen van deze nieuwe software te voorzien. En toch wordt het dan weer bij dezelfde personen niet opgelost. Ra Ra.

Ik vraag mij dan ook in alle eerlijkheid af welke invloed deze stroom klachten welke hier worden geformuleerd wel reëel en toe te wijzen zijn op het product van KPN. Een ieder heeft hetzelfde koper, experiabox enz.. Want de gebruikers die geen problemen hebben gebruiken hun aansluiting om te kunnen bellen en internetten en komen niet elke dag op “Mijn KPN” om instellingen te wijzigen. Waarom zouden zij ook, immers het werkt toch prima.

Door steeds maar te melden dat het niet goed zou werken en vervolgens KPN soms voor raadsels zetten ben ik bang omdat KPN deze mensen kost wat kost probeert te helpen om maar niet negatief in het nieuws te komen. KPN steekt hier volgens mij veel tijd in om juist deze gebruikers te helpen maar volgens mij kunnen ze alles proberen maar juist deze categorie blijft kritisch en zijn soms niet tevreden te stellen.

Mijn advies voor de negatieve melders zou dan ook zijn. Probeer rechtstreeks met KPN oplossingen voor jouw probleem te vinden en als dat niet lukt dan stop je er toch mee. Door zo negatief op dit forum door te gaan dupeer je veel positieve gebruikers omdat deze dan ook aangepaste software ontvangen specifiek voor de hier genoemde probleempersonen en daardoor mogelijk ook deelgenoot van jullie probleem dreigen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdjeK schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 11:27:
Ik kan mij zo langzamerhand niet aan de indruk ontrekken dat er een aantal notoire melders zijn op deze topic die telkens maar herhalen welke problemen ze ondervinden. Nu al twee topics lang worden telkens dezelfde problemen herhaald en wordt er dan maar gemakshalve aangenomen dat iedereen deze problemen heeft mede gelet op woordkeus en zinsformulering.

Ook zijn er veel gebruikers, zoals ik, welke na aanvankelijke aanloopproblemen, nu een prima product hebben draaien wat doet wat het voor deze gebruikers moet doen.

Echter denk ik dat KPN zich met name richt op de personen welke hier de problemen melden, vervolgens patches maken, deze uittesten om vervolgens de probleempersonen van deze nieuwe software te voorzien. En toch wordt het dan weer bij dezelfde personen niet opgelost. Ra Ra.

Ik vraag mij dan ook in alle eerlijkheid af welke invloed deze stroom klachten welke hier worden geformuleerd wel reëel en toe te wijzen zijn op het product van KPN. Een ieder heeft hetzelfde koper, experiabox enz.. Want de gebruikers die geen problemen hebben gebruiken hun aansluiting om te kunnen bellen en internetten en komen niet elke dag op “Mijn KPN” om instellingen te wijzigen. Waarom zouden zij ook, immers het werkt toch prima.

Door steeds maar te melden dat het niet goed zou werken en vervolgens KPN soms voor raadsels zetten ben ik bang omdat KPN deze mensen kost wat kost probeert te helpen om maar niet negatief in het nieuws te komen. KPN steekt hier volgens mij veel tijd in om juist deze gebruikers te helpen maar volgens mij kunnen ze alles proberen maar juist deze categorie blijft kritisch en zijn soms niet tevreden te stellen.

Mijn advies voor de negatieve melders zou dan ook zijn. Probeer rechtstreeks met KPN oplossingen voor jouw probleem te vinden en als dat niet lukt dan stop je er toch mee. Door zo negatief op dit forum door te gaan dupeer je veel positieve gebruikers omdat deze dan ook aangepaste software ontvangen specifiek voor de hier genoemde probleempersonen en daardoor mogelijk ook deelgenoot van jullie probleem dreigen te worden.
Hier sluit ik me volledig bij aan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdjeK bij jou werkt het prima .. maar er zijn ook een aantal IPB-gebruikers waar het vanaf het begin niet werkt en/of slechter wordt.. Nou.. dit kan je dus lezen in dit forum.
Woordkeus en zinsformulering is altijd een goed advies.. ;)
Dit is uiteraard positief.. (ik wil dat het mij ook zo is). Ook deze positieve geluiden passen naar mijn mening in dit forum. Hoe meer ... hoe beter.. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat het bij iedereen zo is. Vanwaar deze persoonlijke weegschaal..? ;)
Misschien is het zoals je zelf schrijft.. (Echter denk ik !)
De woordjes Ra Ra komen hier bij mij ook regelmatig voorbij. Dat het niet overal goed werkt of bij somigge (zie dit forum) nu niet meer goed werkt, creëert volgens mij geen probleempersonen maar probleemsituaties. (woordkeus en zinsformulering >:) )
Ik vraag mij dan ook in alle eerlijkheid af welke invloed deze stroom klachten welke hier worden geformuleerd wel reëel en toe te wijzen zijn op het product van KPN. Een ieder heeft hetzelfde koper, experiabox enz..
Dit zal dan altijd een vraag blijven maar waarschijnlijk is niet elke situatie hetzelfde..
En misschien werkt het product KPN niet overal even goed.. dus afhakelijk van de situatie en omgeving.
Want de gebruikers die geen problemen hebben gebruiken hun aansluiting om te kunnen bellen en internetten en komen niet elke dag op “Mijn KPN” om instellingen te wijzigen. Waarom zouden zij ook, immers het werkt toch prima.
Ik kom wel op MijnKPN maar heb daar niets in te stellen..
Onlinerekening wordt door mij bezocht. Dat wil dus niet zeggen dat het allemaal prima werkt.
Maar dan nog... ?? Is het soms de bedoeling dat gebruikers gebruik mogen maken van de instellingen :?
Door steeds maar te melden dat het niet goed zou werken en vervolgens KPN soms voor raadsels zetten ben ik bang omdat KPN deze mensen kost wat kost probeert te helpen om maar niet negatief in het nieuws te komen.
Hoezo... wie meld en zet soms de KPN voor raadsels?
(woordkeus en zinsformulering ;) )
Ik zou niet bang zijn maar de realiteit zijn (of is het haar?) gang laten gaan..
KPN steekt hier volgens mij veel tijd in om juist deze gebruikers te helpen maar volgens mij kunnen ze alles proberen maar juist deze categorie blijft kritisch en zijn soms niet tevreden te stellen.
Hoe weet je dat?? O-)
Ik ben altijd op elk moment van de dag tevreden te stellen en dus ook door de KPN.
Voor anderen kan ik uiteraard niet praten (schrijven ;) )
Advies is begrepen.. maar éénzijdig gericht.
Ik ben al een lange tijd bezig met KPN om het e.a. opgelost te krijgen en meld dit op het forum maar het lijkt volgens mij dat je liever een forum hebt die naar jou gericht is en al die mensen die we volgens jou duperen.. (oeps..). genoemde probleempersonen... deelgenoot .. jullie probleem..
Volgens mij sla je hier door.. want dit is wat je bij andere bekritiseerd. ;)

Laat alle positieve verhalen komen zodat vergeleken kan worden.
Laat alle probleem situatie dit forum passeren zodat er geholpen kan worden.
Ennu... wees niet bang.. het komt best wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@miniad: meld ons als je problemen zijn opgelost en hoe dat is gebeurd. Dat is pas interessant voor ons allemaal op het forum en niet het telkens en telkens weer herhalen van eerder gemelde problemen. Jij haalt het een en ander flink in de war (terminologie en diensten) en mede daardoor belast je het forum waar het niet voor bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:21:
@miniad: meld ons als je problemen zijn opgelost en hoe dat is gebeurd. Dat is pas interessant voor ons allemaal op het forum en niet het telkens en telkens weer herhalen van eerder gemelde problemen. Jij haalt het een en ander flink in de war (terminologie en diensten) en mede daardoor belast je het forum waar het niet voor bedoeld is.
Dus niet melden dat er problemen zijn maar dat er problemen waren.. ;)
Wat je bedoelt met... Dat is pas interessant voor ons allemaal op het forum is mij niet duidelijk.. Ik kan net zo goed melden dat het voor ons allemaal interessant is om de problemen te delen en waarnodig te herhalen.
Jij haalt het een en ander flink in de war (terminologie en diensten) en mede daardoor belast je het forum waar het niet voor bedoeld is
Vanwaar deze wartaal... 8)7

IPB werkt bij mij niet of zelfs zeer slecht. Dit meld ik hier en doe ermee wat je wilt. ;)

Edit: Gezien de reacties op persoon en/of groep gericht, vragen wij ons af of hier gereageerd wordt door personen verbonden aan de KPN.
Dit lijkt ons geen goede gang van zaken.!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:21:
Helemaal mee eens.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:38:
[...]
Edit: Gezien de reacties op persoon en/of groep gericht, vragen wij ons af of hier gereageerd wordt door personen verbonden aan de KPN.
Onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjeK
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 13:38:
1. namens wie spreek je nog meer??
2. Ik werk niet bij de KPN, heb nooit bij KPN gewerkt en zal ook nooit bij KPN gaan werken.

Maar laten we deze discussie maar stoppen en ons ontopic gaan bezighouden. De boodschap lijkt mij helder.

[ Voor 15% gewijzigd door EdjeK op 10-12-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 23:12
Vervolg:

Direct-adsl werkt nu perfect (nog geen snelheidsverhoging gehad) en IPB is zoals vermeld opnieuw aangevraagd en opnieuw heb ik (vandaag) de papieren in huis gekregen.
Opnieuw handtekening gezet voor opheffen oude tel verbinding bij ingebruikname IPB .
Nu afwachten of het dit keer goed gaat.
:O

Ze hebben me verzekerd dat ik binnenkort het pakket krijg 8)
Zodra dat binnen is en ik het heb aangesloten laat ik jullie weten of en hoe het werkt ;)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk razend benieuwd naar hoe KPN nu IP televisie gaat aanbieden.

Zijn er mensen die daar iets over weten? Streaming IP ofwel ook draadloos? Alles valt en staat (wat mij betreft) of er wel of niet een receiver met aparte afstandsbediening gebruikt moet gaan worden. (Ik ben o.a. allergisch voor afstandsbedieningen..).

Ik las echter ook iets over een Experia adapter (idealiter in de meterkast) die gebruik maakt van de reeds aanwezige coax bekabeling. Of zelfs via het stroomnet in huis als er geen coax kabel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:22:
[...]

:*) jaja we hebben het gezien,wat een talent zeg !!
geef mij een belletje zodat ik jou een aantal goede opties kan aangeven voor het gebruik van jouw talent!!!
als insider weet je vast wel mij nummer te achterhalen ;)

ik wacht in spanning af 8)
Hee STOFFERS ben nog steeds aan het wachten !!!

ikke dachtee datte jij eenee zwartee petjee draage. maar nu ikke weete jij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:48:
[...]

Hee STOFFERS ben nog steeds aan het wachten !!!

ikke dachtee datte jij eenee zwartee petjee draage. maar nu ikke weete jij :+
Huh???

Afbeeldingslocatie: http://www.danasoft.com/sig/runningxp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EdjeK schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:06:
[...]

1. namens wie spreek je nog meer??
2. Ik werk niet bij de KPN, heb nooit bij KPN gewerkt en zal ook nooit bij KPN gaan werken.

Maar laten we deze discussie maar stoppen en ons ontopic gaan bezighouden. De boodschap lijkt mij helder.
Ik ben het helemaal met je eens.. ;)

Ohja.. ik spreek namens ons.. en nu snel verder naar een optimalisatie .. toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 16:20:
Ik ben eigenlijk razend benieuwd naar hoe KPN nu IP televisie gaat aanbieden.

Zijn er mensen die daar iets over weten? Streaming IP ofwel ook draadloos? Alles valt en staat (wat mij betreft) of er wel of niet een receiver met aparte afstandsbediening gebruikt moet gaan worden. (Ik ben o.a. allergisch voor afstandsbedieningen..).

Ik las echter ook iets over een Experia adapter (idealiter in de meterkast) die gebruik maakt van de reeds aanwezige coax bekabeling. Of zelfs via het stroomnet in huis als er geen coax kabel loopt.
Mij is hierover gemeld door monteur en later HD dat het waarschijnlijk via het stopcontact zal gaan. Door HD is bevestigd dat het zeker niet draadloos zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik ben gisteren avond rond 21.00 uur terug gebeld door IPB 2e lijn die mij vertelde dat ze de oorzaak van het stotteren hadden gevonden en dat alle klachten nu verholpen moeten zijn! Ik had helaas geen mogelijkheid dit bericht eerder hier te melden maar kan tot dusver melden dat ik ook geen stotterende gesprekken meer heb gehad _/-\o_

Ik wil hier ook nog iets kwijt aan die mensen die zeggen dat je hier niet eindeloos je klachten moet herhalen. Dit is een forum voor en van IPB gebruikers. Sommigen zijn technisch onderlegd andere niet. Het is voor iedereen volkomen legaal om hier te schrijven wat ze willen over IPB. Ik heb hier meermaals al mijn problemen beschreven en ook nu weer schijnt het probleem door de HD opgelost te zijn. Het juist melden van storingen en/of problemen leid ertoe dat je als gebruiker kunt zien of meerdere mensen er last van hebben en of meerdere mensen al met de KPN in gesprek zijn. In mijn geval bood de 2e lijn zelf aan iedere dag te bellen om te kontroleren of patches of andere reparaties geholpen hadden. Ik heb dit bijzonder gewaardeerd zoals ik het ook waardeerde dat de 2e lijn gisteren-avond nog zo laat belde om te zeggen dat men de oorzaak had gevonden. Hulde!!
De KPN zal echt niet omdat iemand hier schrijft dat die een probleem heeft gelijk voor die persoon een patch gaan schrijven maar kan via dit forum wel zien dat meerdere mensen er last van hebben.
Niemand heeft het recht om andere personen te van weerhouden zijn ervaringen hier te verkondigen.
Ik lees dit forum elke dag en filter zelf er wel uit wat voor mij van belang is.

[ Voor 75% gewijzigd door marcellux op 10-12-2005 18:42 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcellux schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 18:26:
Ik ben gisteren avond rond 21.00 uur terug gebeld door IPB 2e lijn die mij vertelde dat ze de oorzaak van het stotteren hadden gevonden en dat alle klachten nu verholpen moeten zijn! Ik had helaas geen mogelijkheid dit bericht eerder hier te melden maar kan tot dusver melden dat ik ook geen stotterende gesprekken meer heb gehad _/-\o_
Dit is een super goed bericht en volgens mij hadden we dit nodig op deze forum.. :)

P.s. met we bedoel ik de mensen die zich ook aangesproken voelen want het stotteren was een belangrijk en veelvuldig probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na dit positieve bericht ben ik uiteraard met ons gaan testen en het klinkt erg goed.
Het is nu zelfs mogelijk om weer handfree te werken..
Het geluid is erg helder en zonder bijgeluiden..
Rekening-Online is ook gepast aangepast..
Dit is dus service ;)
Zoals ik eerder meldde... wees niet bang..... het komt best wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faxmail in email kan worden aangevraagd via mijnkpn en lijkt te werken.
Zijn er al mensen die voicemail in email hebben kunnen instellen. Ik krijg telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen met mijn telefoonnummer en voicemail pincode. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Laatst online: 08:36
Ik ben gisteren avond rond 21.00 uur terug gebeld door IPB 2e lijn die mij vertelde dat ze de oorzaak van het stotteren hadden gevonden en dat alle klachten nu verholpen moeten zijn!
Hebben ze nog iets gezegd over wat nu het probleem was? Of alleen maar dat ze het probleem gevonden hadden? Ik vraag meestal door, zodat we weer wat meer over de techniek te weten komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 20:54:
Faxmail in email kan worden aangevraagd via mijnkpn en lijkt te werken.
Dat is de standaard KPN faxmail in email. Het heeft op zich niets met IPB te maken.
Zijn er al mensen die voicemail in email hebben kunnen instellen. Ik krijg telkens een foutmelding als ik probeer in te loggen met mijn telefoonnummer en voicemail pincode. Hebben meer mensen dit?
Ik krijg ook altijd die foutmelding. Maar we zijn al verder dan voorheen, toen we helemaal niets konden proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-09 11:49

R2L

Dit geeft de burger weer moed en mij de moed om de aanvraag voor IPB door te laten gaan... :)
Uiteraard zullen er wel aanloopproblemen zijn geweest en wellicht is het nog ietsjes te vroeg voor een geheel probleemloze werking. Maar gezien het feit dat sinds ik bij UPC weg ben ik nooit meer problemen met internet en telefonie heb gehad, durf ik het wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Gaat iemand een nieuw deel starten? Deze gooi ik morgen dicht!

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Laatst online: 19-05-2022
Jan-E schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 21:16:
[...]
Hebben ze nog iets gezegd over wat nu het probleem was? Of alleen maar dat ze het probleem gevonden hadden? Ik vraag meestal door, zodat we weer wat meer over de techniek te weten komen ...
Nee, ik was zo verrast dat die om die tijd zich nog melde dat ik niet verder door gevraagd heb.
Maar ze belde me dus ook de donderdagavond daarvoor en toen zeiden ze dat ze maandag-avond weer zouden bellen. Des te verrassender was ik daarom dat iemand na 21.00 uur me op vrijdag-avond belde om te zeggen dat ze het probleem gevonden hadden. Mochten ze toch nog maandag-avond bellen zal ik het in ieder geval vragen!

[ Voor 29% gewijzigd door marcellux op 10-12-2005 22:48 ]

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier ook nog iets kwijt aan die mensen die zeggen dat je hier niet eindeloos je klachten moet herhalen. Dit is een forum voor en van IPB gebruikers. Sommigen zijn technisch onderlegd andere niet. Het is voor iedereen volkomen legaal om hier te schrijven wat ze willen over IPB. Ik heb hier meermaals al mijn problemen beschreven en ook nu weer schijnt het probleem door de HD opgelost te zijn. Het juist melden van storingen en/of problemen leid ertoe dat je als gebruiker kunt zien of meerdere mensen er last van hebben en of meerdere mensen al met de KPN in gesprek zijn. In mijn geval bood de 2e lijn zelf aan iedere dag te bellen om te kontroleren of patches of andere reparaties geholpen hadden. Ik heb dit bijzonder gewaardeerd zoals ik het ook waardeerde dat de 2e lijn gisteren-avond nog zo laat belde om te zeggen dat men de oorzaak had gevonden. Hulde!!
De KPN zal echt niet omdat iemand hier schrijft dat die een probleem heeft gelijk voor die persoon een patch gaan schrijven maar kan via dit forum wel zien dat meerdere mensen er last van hebben.
Niemand heeft het recht om andere personen te van weerhouden zijn ervaringen hier te verkondigen.
Ik lees dit forum elke dag en filter zelf er wel uit wat voor mij van belang is.
Fijn dat die problemen verholpen zijn.
Zeer klantgericht van KPN.
Dikke pluim voor de mederwerkers van de IPB 2e lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
bjck schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 22:13:
Gaat iemand een nieuw deel starten? Deze gooi ik morgen dicht!
Sluit maar. [rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 3[/rml] bevat voorlopig nog de vrijwel ongewijzigde tekst van het openingsbericht van deel 2. Ik zal het openingsbericht in de komende tijd wel aanpassen. Zo zag ik al dat het tarief voor mobiel bellen inmiddels verlaagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2005 @ 19:08:
[knip]
Rekening-Online is ook gepast aangepast..[knip]
..
Zojuist Mijn KPN-->RekeningOnline bekeken; bij mij nog geen enkele verandering. Gesprekskosten en facturen die erin staan zijn van vóór overstap naar IPB.
@Miniad: Wat is de aanpassing die je hebt geconstateerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Jan-E schreef op zondag 11 december 2005 @ 05:42:
[...]

Sluit maar. [rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 3[/rml] bevat voorlopig nog de vrijwel ongewijzigde tekst van het openingsbericht van deel 2. Ik zal het openingsbericht in de komende tijd wel aanpassen. Zo zag ik al dat het tarief voor mobiel bellen inmiddels verlaagd is.
Prima. Deze gaat dicht.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.