Bij mij wel... maar hij wist niets te doen... dus hotsik..Anoniem: 154872 schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:32:
Helaas Sint is niet bij de Experia geweest.
Oefenen in geduld
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 85520
Bij mij wel... maar hij wist niets te doen... dus hotsik..Anoniem: 154872 schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:32:
Helaas Sint is niet bij de Experia geweest.
Ik hoop met je mee... (duurt best erg lang)Edmund schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:14:
KPN belde, ze dachten nu te weten wat er bij mij mis was. Ze hebben waarschijnlijk een fout gemaakt. Deze fout kwam regelmatig voor. Er zit iets fout in de centrale. Dus na 4 maanden komen ze er eindelijk achter dat ze een fout hebben gemaakt. 2 maanden geleden beloofden ze al dat ze de centrale zouden gaan controleren, dit moeten ze nu dus nog doen. Nu maar hopen dat ze het eindelijk eens gaan oplossen.
Het stotteren en echo is voor mij ook het probleem.Edmund schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:02:
[...]
Owja.. Voornamelijk een echo en/of stotternde geprekken. Verder nog een onstabiele internet verbinding, maar dat is het ergste nog niet.
Dit is voor mij nieuwAnoniem: 85748 schreef op maandag 05 december 2005 @ 13:27:
Heeft iemand al weleens het probleem gehad dat je aan het bellen bent en dat je voor ongeveer 1 seconde helemaal niets hoort maar dat de andere kant dan een keiharde piep hoort? Heb dit als klacht neergelegd bij de HD, geen reactie meer op teruggehad.
Ben er in dit topic nog niks over tegengekomen. Behalve 1 keer van mijzelf....
Anoniem: 161963
Anoniem: 162321
Klinkt goedAnoniem: 161963 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:43:
Ik heb inmiddels de bevestiging binnen en wacht nu maar op mijn pakket...
Hoe loopt dit af?
Tom
mij is het wel gelukt.. http://home.kpnplanet.nl/~miniad@kpnplanet.nl/index.htmlAnoniem: 162321 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:47:
In mijn KPN heb ik de eigen homepage in gebruik gesteld en zo staat het daar nu ook aangegeven.
Maar tot nu toe lukt het mij niet iets op de homepage te krijgen. Ik doe het met het ftp-programma Leap FTP. Dat programma werkt goed en geeft ook aan dat ie alles(foto's) heeft verzonden. Maar er verschijnt niets op de homepage. Er staat steeds: "deze homepage is in aanbouw". Kennelijk doe ik iets niet goed.
Graag een goed advies.
Meindert
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 85520 op 05-12-2005 17:43 ]
Anoniem: 159010
Ik vind dit ook niet erg slim, wellicht dat het beter gaat worden..Anoniem: 159010 schreef op maandag 05 december 2005 @ 17:22:
Je eigen hompage... leuk, maar even praktisch: een e-mailadres in de URL, is dat niet vragen of spam? Regel 1 om te spam te voorkomen is om zuinig om te springen met je e-mailadres en zeker niet publiek op een pagina neer zetten.
Oh, ik was van plan een slecht advies te gevenAnoniem: 162321 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:47:
In mijn KPN heb ik de eigen homepage in gebruik gesteld en zo staat het daar nu ook aangegeven.
Maar tot nu toe lukt het mij niet iets op de homepage te krijgen. Ik doe het met het ftp-programma Leap FTP. Dat programma werkt goed en geeft ook aan dat ie alles(foto's) heeft verzonden. Maar er verschijnt niets op de homepage. Er staat steeds: "deze homepage is in aanbouw". Kennelijk doe ik iets niet goed.
Graag een goed advies.
Meindert
Ik vind dit vrij vreemd. Als medewerker van de primafoon krijg ik te horen dat het absoluut nog niet beschikbaar is voor ISDN en dat dat pas halverwege 2006 ergens gaat komen. Er is volgens mij uberhaupt al geen experiabox geschikt voor isdn. Het zou alleen kunnen als je ISDN lijn omgezet gaat worden naar analoog. Misschien gaan ze dit wel doen en brengen ze je de kosten die daar normaliter voor staan (75 euri) niet in rekening. Heb je eigenlijk nog 'down-time' bij deze omschakeling?Anoniem: 161963 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:43:
Ik heb vorige week telefonisch IPB aangevraagd. Allemaal prima. Nog nagevraagd of het uitmaakt of ik ISDN-1 of ISDN-2 heb. "Nee, maakt niet uit, het komt allemaal goed.". Ik zal een bevestiging krijgen en over 15 dagen het pakket.
Ok, een uurtje later vind ik op de KPN site dat ISDN gebruikers nog moeten wachten tot zomer 2006.
Krijg nou wat? IK bel weer naar de HD. Het klopt: "IPB is nog niet beschikbaar voor ISDN klanten. Duurt nog tot de zomer. Ik moet na de bevestigingsmail de boel maar cancellen."
Ik geef in dat gesprek aan dat ik nogal teleurgesteld ben: Alleen vanwege IPB ben ik een paar maanden geleden overgestapt van Planet ADSL naar KPN ADSL. Konden ze begrijpen, maar er was toch echt niets aan te doen. Ik geef aan dat ik waarschijnlijk ergens anders VOIP ga afnemen.
Twee dagen later wordt ik gebeld door de KPN: U hebt een klacht?
Ik leg het hele verhaal weer uit. Dat ik helemaal geen ISDN wil behouden en dat ik IPB wil.
Men vertelt nu dat het toch kan. Ik moet de monteur gewoon laten komen en hij maakt het helemaal in orde. Ik zou in het vorige gesprek met KPN verkeerd zijn voorgelicht.
Hoe loopt dit af?
Tom
Er specifiek om vragen?? Wat heb ik hier bij te denken?Morgoth schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:48:
[...]
Overigens mogen wij als primafoon medewerkers officieel IPB nog niet aanbieden aan klanten. Pas vanaf 12 december ofzoiets, alleen als mensen er specifiek om vragen mogen we het voor ze bestellen via een speciale link naar de KPN-site.
Anoniem: 154872
Anoniem: 85748
Nou ik ben blijkbaar dit jaar ook niet zo lief geweest.Anoniem: 154872 schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:31:
Is bij iemand zijn of haar snelheid al verhoogd? Sinterklaas is net weer de deur uit maar nog steeds 800kbps.
Dus wellicht een "late" pakjes-avondamdboy1983 schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:25:
De snelheid van adsl
word vanaf vanacht 5 december tot 19 december verhoogd.
deze info heb ik van kpn zelf(gezien ik er zelf werk)
het word s'nachts gedaan om de mensen zoveel mogelijk te ontzien.
de via routers worden dan gereset zodat mensen de NIEUWE snelheid echt gaan merken
dus vanaf vanacht gaan de eerste mensen om welke en waar nog niet bekend.
dus et word de komende week druk met deze topic
Greets Your
Friend Amd
[ Voor 81% gewijzigd door Westereen op 05-12-2005 19:56 ]
Ik denk dat alleen de Sint met hoge snelheid langs is geweest, de ADSL snelheid is nog steeds onveranderd.Anoniem: 154872 schreef op maandag 05 december 2005 @ 19:31:
Is bij iemand zijn of haar snelheid al verhoogd? Sinterklaas is net weer de deur uit maar nog steeds 800kbps.
Anoniem: 122602
Nou ja, je kan het wel gewoon bestellen via de website. Redelijk 'grote' uitrol lijkt me.Anoniem: 85520 schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:59:
[...]
Er specifiek om vragen?? Wat heb ik hier bij te denken?![]()
Als ik het wil en er niet specifiek om vraag kom ik voor IPB waarschijnlijk niet in aanmerking.
Houdt dit in dat KPN nog eventjes niet wilt?
Is de grote uitrol uitgesteld?
Hier is overmacht en service dus lijkt mij dat je goed verder geholpen heeft te worden.Anoniem: 122602 schreef op maandag 05 december 2005 @ 20:50:
Blijft wel de vraag of ik van Direct-adsl een modem krijg. In hun voorwaarden staat dat je GEEN modem krijgt als je van een andere provider (connected by KPN) overstapt naar Direct-adsl. Dat is dus bij mij het geval, maar ik heb van KPN nooit een modem gekregen, alleen de Experia, maar die heb ik in bruikleen en gaat weer weg. Dat zal dus nog wel een kleine strijd gaan worden.
Eindelijk weer dag en nacht bereikbaar, geen echo's, geen vertraging...wel iets duurder, maar het werkt !!
En ik meen van het weekend een pagina grote advertentie gezien te hebben in het plaatselijke voorlichtingsblaadje van de gemeente (Utrecht) waarin KPN de mensjes thuis waarschuwt voor allerlei vormen van misleiding door aanbieders van alternatieve vormen van IP telefonie. Dat zou niet betrouwbaar zijn en voor de betere service en optimale beschikbaarheid (u raadt het al) moeten ze gewoon even op KPN wachten.... IPB: het komt er aan, echt waar.Morgoth schreef op maandag 05 december 2005 @ 21:16:
[...]
Nou ja, je kan het wel gewoon bestellen via de website. Redelijk 'grote' uitrol lijkt me.
Ik heb hetzelfde. Sinds 2 december geen gesprekskosten op de breedbandportalJan-E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:31:
Is het overzicht van lopende gesprekskosten op het breedbandportal bij jullie ook stilgevallen? Mijn laatste telefoontje zou van 2 december zijn, wat dus beslist niet zo is. En op Mijn KPN is ook nog niets te ontdekken.
Anoniem: 137469
Bij mij is het ook gestopt na 1 December.Anoniem: 137469 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:23:
Hier het zelfde, geen gegevens na 2 december. Ze zijn nog sinterklaas aan het vieren, geen gegevens, geen kosten....![]()
@Jan -E: Hoe is het afgelopen met het versturen van een fax per modem en internetten. Onderling met een IPBer faxen lukt wel. Hier nog steeds problemen met Girotel.
Gesprekken tot en met 2-dec staan er op, mis 3 en 4 december.Jan-E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 10:31:
Is het overzicht van lopende gesprekskosten op het breedbandportal bij jullie ook stilgevallen? Mijn laatste telefoontje zou van 2 december zijn, wat dus beslist niet zo is. En op Mijn KPN is ook nog niets te ontdekken.
DIt hoeft toch geen probleem te zijn? Aangezien 99% van de aansluitingen over 2 aderparen beschikt.Anoniem: 161963 schreef op maandag 05 december 2005 @ 16:43:
Ik heb vorige week telefonisch IPB aangevraagd. Allemaal prima. Nog nagevraagd of het uitmaakt of ik ISDN-1 of ISDN-2 heb. "Nee, maakt niet uit, het komt allemaal goed.". Ik zal een bevestiging krijgen en over 15 dagen het pakket.
Ok, een uurtje later vind ik op de KPN site dat ISDN gebruikers nog moeten wachten tot zomer 2006.
Krijg nou wat? IK bel weer naar de HD. Het klopt: "IPB is nog niet beschikbaar voor ISDN klanten. Duurt nog tot de zomer. Ik moet na de bevestigingsmail de boel maar cancellen."
Ik geef in dat gesprek aan dat ik nogal teleurgesteld ben: Alleen vanwege IPB ben ik een paar maanden geleden overgestapt van Planet ADSL naar KPN ADSL. Konden ze begrijpen, maar er was toch echt niets aan te doen. Ik geef aan dat ik waarschijnlijk ergens anders VOIP ga afnemen.
Twee dagen later wordt ik gebeld door de KPN: U hebt een klacht?
Ik leg het hele verhaal weer uit. Dat ik helemaal geen ISDN wil behouden en dat ik IPB wil.
Men vertelt nu dat het toch kan. Ik moet de monteur gewoon laten komen en hij maakt het helemaal in orde. Ik zou in het vorige gesprek met KPN verkeerd zijn voorgelicht.
Hoe loopt dit af?
Tom
Dich bis echt unne foëzen haas
Faxen nog niet geprobeerd. Girotellen en internetten heb ik wel geprobeerd, maar beide lukken niet meer. Zo te horen komt er elke 4 seconden een 'storing' over de lijn, waardoor de handshake niet lukt. Hoor jij dat ook?Anoniem: 137469 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 11:23:
@Jan -E: Hoe is het afgelopen met het versturen van een fax per modem en internetten. Onderling met een IPBer faxen lukt wel. Hier nog steeds problemen met Girotel.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 85748 op 06-12-2005 18:32 ]
Klopt, bij ons lukt het nog wel, al moeten wij wel minimaal 2 a 3 x inbellen om verbinding te krijgen. Gaat dit toch maar eens melden bij HD. Vreemd dat het lokaal met een IPBer wel lukt.Jan-E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:13:
[...]
Faxen nog niet geprobeerd. Girotellen en internetten heb ik wel geprobeerd, maar beide lukken niet meer. Zo te horen komt er elke 4 seconden een 'storing' over de lijn, waardoor de handshake niet lukt. Hoor jij dat ook?
@miniad: Girotel via inbellen blijft bestaan, Girotel online is (voor particulieren) vervangen door Mijn Postbank.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 137469 op 06-12-2005 16:29 ]
Anoniem: 162424
Anoniem: 159095
Ja, ik ! Vannacht om 01:52u registreerde mijn nummermelder een oproep van een onbekend nummer. Kennelijk is de telefoon niet of maar heel kort overgegaan, want ik heb er niets van gehoord.Anoniem: 159095 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:28:
Sinds enige tijd heb ik last van spook telefoontjes. Er wordt gebeld met een onderdrukt nummer en na twee keer overgaan is er weer opgehangen. Ongeveer 2 a drie keer per dag op willekeurige tijdstippen.
Iemand een dergelijke ervaring?
Het enige nieuws dat ik telkens verneem is dat Planet en Hetnet inderdaad eerder dan Xs4all met IPB gaan beginnen.Anoniem: 162424 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 17:19:
Vandaag een berichtje ontvangen van kpn.com n.a.v. mijn vraag waarom alleen Planet en Het Net IPB gaan aanbieden in het eerste kwartaal van 2006, en waarom mijn provider Xs4all er niet bij staat:
Dit is 't antwoord wat ik ontving:
Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen kunnen wij u als volgt informeren:
XS4ALL komt binnenkort ook met een eigen variant van InternetPlusBellen. Wij adviseren u KPN.com in de gaten te houden voor nieuws hierover.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Nu ben ik zeer benieuwd wat dit zal gaan worden. Heeft iemand hier al iets van gehoord?
Dich bis echt unne foëzen haas
Anoniem: 148114
Ik heb nimmer KPN gebeld met klachten en heb het bedrag standaard wel ontvangen. Wel heb ik IPB vanaf het prille begin...Anoniem: 85748 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:24:
Ook de compensatie (50 euro) welke de een wel kreeg en de ander niet was raar geregeld. Mensen met veel klachten kregen deze... Maar dan alleen als je flink ging klagen.
Anoniem: 149406
Hier hetzelfde. Sinds een week of twee gaat de telefoon zo'n 3 tot 5 keer per dag op die manier. Knap irritant.Anoniem: 159095 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:28:
Sinds enige tijd heb ik last van spook telefoontjes. Er wordt gebeld met een onderdrukt nummer en na twee keer overgaan is er weer opgehangen. Ongeveer 2 a drie keer per dag op willekeurige tijdstippen.
Hier ook wel eens last van. Bij opnemen blijft het stil en de verbinding wordt verbroken.Anoniem: 159095 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 18:28:
Dat zeiden ze ook, dat de mensen die het van het begin af aan IPB hadden kregen dat. Maar wat is het begin? Ik heb het al zeker sinds augustus.Anoniem: 148114 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 19:15:
[...]
Ik heb nimmer KPN gebeld met klachten en heb het bedrag standaard wel ontvangen. Wel heb ik IPB vanaf het prille begin...
Anoniem: 161963
Ik kan me goed voorstellen dat het technisch inderdaad kan, maar het gaat wel tegen de administratieve KPN procedures in. Normaal brengt KPN €75,- in rekeningen voor een migratie van ISDN naar analoog en je moet tevens ADSL opnieuw aanvragen én een ander ADSL modem gebruiken.slaay schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 13:08:
[...]
DIt hoeft toch geen probleem te zijn? Aangezien 99% van de aansluitingen over 2 aderparen beschikt.
Ik kan me voorstellen dat men de lijn in de centrale dan in een analoge poort prikt, en het andere aderpaar bij jou gebruiken. Ondertussen kan men de ISDN lijn slopen.
Waardoor je ISDN vervalt en je op een analoge lijn terecht komt zonder echte downtime.
Het mocht dus weer niet baten. Het probleem is er nog steeds. Het stotteren is nu zo erg dat de echo geen kans meer krijgt. Oftewel goed gedaan KPN het ene probleem verergeren zodat er geen last meer van het andere isEdmund schreef op maandag 05 december 2005 @ 10:14:
KPN belde, ze dachten nu te weten wat er bij mij mis was. Ze hebben waarschijnlijk een fout gemaakt. Deze fout kwam regelmatig voor. Er zit iets fout in de centrale. Dus na 4 maanden komen ze er eindelijk achter dat ze een fout hebben gemaakt. 2 maanden geleden beloofden ze al dat ze de centrale zouden gaan controleren, dit moeten ze nu dus nog doen. Nu maar hopen dat ze het eindelijk eens gaan oplossen.
De eerste week van juli werd het geiinstalleerd ter plekke.Anoniem: 85748 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 20:40:
[...]
Dat zeiden ze ook, dat de mensen die het van het begin af aan IPB hadden kregen dat. Maar wat is het begin? Ik heb het al zeker sinds augustus.
Ik heb hier een paar modems: een Bausch 2400 bps extern modem, een 28k8 extern modem, een 33k6 intern modem en een 56k intern (soft) modem. Met die 28k8 lukt het met heel veel moeite om te girotellen. Met die Bausch lukte het in een keer!Anoniem: 137469 schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 15:36:
[ Girotellen via een modem ...]
Klopt, bij ons lukt het nog wel, al moeten wij wel minimaal 2 a 3 x inbellen om verbinding te krijgen. Gaat dit toch maar eens melden bij HD.
Vroeguhh (een week geleden) kon ik met dat 28k8 modem een stabiele 19k2 verbinding opbouwen. Dat lukt nu absoluut niet meer. Als ik al verbinding krijg wordt die na korte tijd weer verbroken. Het enige modem waarmee ik op dit moment een stabiele inbelverbinding kan opbouwen is, jawel, dat 2400 bps modem. Ken je dat nog: internetten met 2400 bps? Het kan: ik ben nu al 58 minuten online. 786763 bytes ontvangen, 243501 bytes verzonden...Even voorgelegd, zou bekend zijn en een aandachtspunt zijn. Als tip kon ik proberen om de baudrate te verlagen...geen verbetering.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze je IPB abonnement hebben stopgezet. Ik stuit continue op ellende. De experiabox werd binnen no-time opgehaald, maar het abonnement loopt maar door. Wordt er zo langzamerhand knettergek van.Anoniem: 85520 schreef op maandag 05 december 2005 @ 22:05:
[...]
Hier is overmacht en service dus lijkt mij dat je goed verder geholpen heeft te worden.
Ik had ook de nodige problemen (volgens KPN HD Uitzonderlijk) maar alles is uiteindelijk netjes opgelost. Ook financieel is het recht getrokken..
-KJ- ik wens je erg veel plezier en tevredenheid met jouw nieuwe oplossing...
AD
Waar komt "halverwege 2006" nu weer vandaan. Als ik op de KPN site kijk bij InternetPlusBellen staat er eerste kwartaal van 2006.Morgoth schreef op maandag 05 december 2005 @ 18:48:
[...]
Ik vind dit vrij vreemd. Als medewerker van de primafoon krijg ik te horen dat het absoluut nog niet beschikbaar is voor ISDN en dat dat pas halverwege 2006 ergens gaat komen.
[ Voor 2% gewijzigd door ArChie op 06-12-2005 22:11 . Reden: typo ]
Nou, het traject loopt, dus ik kan nog niet zeggen of mijn abonnement daadwerkelijk gaat stoppen. Ik stap over naar Direct-adsl (=IPB zonder VOIP), dus in principe kunnen ze IPB ook door laten lopen, maar dan onder de naam Direct-adsl. Als ze maar wel de prijs aanpassen.Bob_Tweakers schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 22:01:
[...]
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat ze je IPB abonnement hebben stopgezet. Ik stuit continue op ellende. De experiabox werd binnen no-time opgehaald, maar het abonnement loopt maar door. Wordt er zo langzamerhand knettergek van.
[ Voor 6% gewijzigd door SachaH op 07-12-2005 08:26 ]
Anoniem: 66327
SachaH.SachaH schreef op woensdag 07 december 2005 @ 08:24:
Sinds vanmorgen heb ik een knipperend VOIP-lampje. Ook na een paar resets blijft dit hetzelfde![]()
"Reset" was van mijn kant niet het goede woord. Heb gewoon de spanning eraf gehadAnoniem: 66327 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 09:08:
[...]
SachaH.
Ik had inderdaad hetzelfde; Ook gebeld met HD rond 08:15 en dezelfde landelijke storing. Nou ja, kan gebeuren.......
Met de resets moet je trouwens oppassen: Als je de reset >20 sec ingedrukt houd gaan je instellingen van MijnKPN op de website verloren. Je moet dan opnieuw server en het ip-adres van je router instellen in mijn-kpn. Vreemd, dit wist ik niet. Ik dacht dat alle firmware opnieuw geladen werd in de experia box bij een harde reset, maar dat de instellingen in MijnKPN daarmee ook terziele gaan is nieuw voor mij.
Het doel hiervan ontgaat mij dan ook volledig. Kan iemand vertellen waarom dit is?
Groeten: Henk-r
Lekker toch, kun je op je gemak een bakkie koffie gaan drinken.Jan-E schreef op dinsdag 06 december 2005 @ 21:39:
[...]
Ik heb hier een paar modems: een Bausch 2400 bps extern modem, een 28k8 extern modem, een 33k6 intern modem en een 56k intern (soft) modem. Met die 28k8 lukt het met heel veel moeite om te girotellen. Met die Bausch lukte het in een keer!
[...]
Vroeguhh (een week geleden) kon ik met dat 28k8 modem een stabiele 19k2 verbinding opbouwen. Dat lukt nu absoluut niet meer. Als ik al verbinding krijg wordt die na korte tijd weer verbroken. Het enige modem waarmee ik op dit moment een stabiele inbelverbinding kan opbouwen is, jawel, dat 2400 bps modem. Ken je dat nog: internetten met 2400 bps? Het kan: ik ben nu al 58 minuten online. 786763 bytes ontvangen, 243501 bytes verzonden...
Ik ga dit bericht dus maar even niet previewen, maar verstuur het direct. Op hoop van zegen.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Das trouwens erg vreemd. Bij mij zeiden ze juist het tegenovergestelde. Het modem stond nog op adsl en werd op adsl2 gezet en dan zou het probleem verholpen moeten zijn. Niet echt dus...marcellux schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:29:
Heb sinds 3 dagen weer een nieuw probleem. Tijdens een gesprek stokt en haperd het gesprek en wordt tot een hakkelende wartaal van een paar seconden en dat herhaald zich dan om de paar tellen!
De persoon aan de andere kant van de lijn hoort het niet of hoort een echo. Ben nu bezig met de 2e lijn die het modem een ander profiel geeft! ( whatever that may be ) (ik geloof dat dat betekend dat ze het modem terug zetten omdat de instellingen van ADSL2 er instaan maar zeker ben ik niet)
Keep you posted!
Ondertussen ook nog eens gevraagd waar de Wifi telefoon blijft!!
Anoniem: 153620
En wat was het antwoord dan?marcellux schreef op woensdag 07 december 2005 @ 13:29:
Ondertussen ook nog eens gevraagd waar de Wifi telefoon blijft!!
arie
Anoniem: 154415
Ik heb tot nu toe nauwelijks problemen gehad met IPB bellen, tot vanavond......... Tot 2 maal toe gestotter gedurende 10 sec. Knap irritant.broekha schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:47:
Ook bij mij sinds enkele dagen (3-dagen) vollop gestotter gedurende IPB bellen
Op dit moment ervaar ik meer problemen met telefoneren dan voorheen.
Ik ben sinds eind julie omgeschakeld naar IPB.
Met andere woorden. "Van de drup in de regen".
![]()
![]()
Bij mij ook gestotter en zelfs erger.... (roggelen)Anoniem: 154415 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 21:46:
[...]
Ik heb tot nu toe nauwelijks problemen gehad met IPB bellen, tot vanavond......... Tot 2 maal toe gestotter gedurende 10 sec. Knap irritant.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 85520 op 08-12-2005 06:07 ]
Anoniem: 152867
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Anoniem: 51064
Anoniem: 162424
Een voip dienst zoals KPN die zelf aanbiedt gaat er voorlopig niet komen. Planet gaat dit ook niet aanbieden, de KPN wil het pakket zoals zij dit zelf aanbieden alleen voor zichzelf houden. Wij gaan met een voip product komen wat veel volwassener is en waarvan de kwaliteit heel hoog ligt, Het is echter moeilijk te zeggen wanneer het precies aangeboden gaat worden. Maar het is waarschijnlijk wel binnenkort. |
[ Voor 8% gewijzigd door marcellux op 08-12-2005 13:09 ]
Anoniem: 154340
Waarom spreek je niet af om deze storing per email te begeleiden???marcellux schreef op donderdag 08 december 2005 @ 13:05:
.... want ik kan per gesprek 3 x vragen om het nog eens te zeggen want ik kan ze niet verstaan! En als ik dan elke keer roep: " hoor je dat?" krijg ik steeds als antwoord dat ze niks horen of een lichte echo! Maar verder niets als lof voor de 2e lijn want ze bellen werkelijk bijzonder snel weer terug.
Ik vind het altijd moeilijk om zo een probleem te beschrijven aan de 2e lijn omdat die niet precies weten wat ik hoor!
Over die Wifi telefoon hoor ik alleen nog: " ik vraag het na" maar niets konkreets.
Dit lijkt mij een goed idee..Anoniem: 154340 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:48:
[...]
Waarom spreek je niet af om deze storing per email te begeleiden???
Maar het mocht weer niet baten.Edmund schreef op woensdag 07 december 2005 @ 22:20:
Hier hetzelfde altijd wel last van stotteren en echo, maar de afgelopen 3 dagen was het ontzettend erg. Ook ik wordt morgen overgezet naar ADSL2. Hij verwachte dat het dan beter zou worden.
Ik had ook maar eens gevraagd als ze mensen in dienst hebben die opzettelijk storingen op de lijn gooien, maar dit was niet het geval. Achja, altijd blijven lachen hè.
Anoniem: 154340
Geen ervaring. Alhoewel de HD in principe niet of nauwelijks per email wenst te reageren lijkt het mij in dit geval, om tot een oplossing te komen, een noodzaak. Je kunt natuurlijk ook vragen of zij jouw mobiel willen bellen. Voor hun duurder....Anoniem: 85520 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 17:16:
[...]
Dit lijkt mij een goed idee..
@robbiew heb je hier ervaring mee.. en zo ja... hoe zijn de resultaten?
[ Voor 11% gewijzigd door Edmund op 08-12-2005 20:15 . Reden: reclame toegevoegd ]
Ik heb gemerkt dat HD geen enkel probleem heeft naar mijn Mobiel te bellen.Anoniem: 154340 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 19:34:
[...]
Geen ervaring. Alhoewel de HD in principe niet of nauwelijks per email wenst te reageren lijkt het mij in dit geval, om tot een oplossing te komen, een noodzaak. Je kunt natuurlijk ook vragen of zij jouw mobiel willen bellen. Voor hun duurder....
Omdat ze aanbieden om me de volgende avond te bellen!Anoniem: 154340 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 15:48:
[...]
Waarom spreek je niet af om deze storing per email te begeleiden???
Mijn ervaring is dat ze dan niet bellen. Soms worden de tickets gewoon klakeloos gesloten, zonder dat er een terugkoppeling is geweest.marcellux schreef op donderdag 08 december 2005 @ 20:58:
[...]
Omdat ze aanbieden om me de volgende avond te bellen!
Anoniem: 149354
Anoniem: 149354
Heb in hun voorwaarden gelezen, dat je de box moet laten hangen.Anoniem: 148114 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 21:59:
Testcase verhuizen... Dat gaat dus nog niet goedIk voelde al wel aan komen dat de standaard "ik ga verhuizen" link met alle info op mijn KPN niet zou gaan werken. Dus ik bellen: " inderdaad meneer, het is goed dat u belt, dat zou anders helemaal niet goed komen.... "
Nu, 4 telefoontjes later met 2 beloftes terug te bellen, nog geen verhuizing kunnen doorgeven. Een ieder spreekt elkaar tegen.. Box laten hangen, Box meenemen etc etc. Benieuwd!
Planet en Het Net komen gewoon zoals al eerder aangekondigd met een eigen IPB versie, met dezelfde Experia box, dus dat bericht klopt niet.Anoniem: 162424 schreef op donderdag 08 december 2005 @ 10:59:
Een bericht van XS4ALL wat ik vandaag ontving over IPB:
Een voip dienst zoals KPN die zelf aanbiedt gaat er voorlopig niet komen.
Planet gaat dit ook niet aanbieden, de KPN wil het pakket zoals zij dit
zelf aanbieden alleen voor zichzelf houden. Wij gaan met een voip product
komen wat veel volwassener is en waarvan de kwaliteit heel hoog ligt,
Het is echter moeilijk te zeggen wanneer het precies aangeboden gaat worden.
Maar het is waarschijnlijk wel binnenkort.
Er staat wel een tegenstrijdigheid in , zoals "voorlopig niet" en "waarschijnlijk wel binnenkort". Ik wacht af.
Dat Planet ook niet komt met IPB was wel een verrassing.
Ik heb stotteren op de lijn en géén ADSL-snelheidsverhoging.Anoniem: 154872 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 01:30:
Ik durf hem wel aan namelijk deze:
Snelheidsverhoging adsl is synoniem voor stotteren op de lijn................
[ Voor 7% gewijzigd door marcellux op 09-12-2005 11:57 ]
[ Voor 5% gewijzigd door marcellux op 09-12-2005 11:57 ]
Dat zou dus voor mijn online telefoon en andere dergelijke voip applicaties die je in de toekomst op je pc installeert kunnen gaan gelden., maar niet zozeer voor je normale huis telefoon, tenzij, maar daar doelt de info denk ik niet op, je experia box gehackt wordt en de informatie gebruikt wordt om te bellen.marcellux schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:54:
Ter informatie: ( heeft niets met vorige post te doen- heb het net gelezen en geef het zo door )
Ik dacht zelf aan die mensen die video-bellen online doen! ( via mijn KPN ) Werkt dat ook niet met een dialer??Anoniem: 148114 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:13:
[...]
Dat zou dus voor mijn online telefoon en andere dergelijke voip applicaties die je in de toekomst op je pc installeert kunnen gaan gelden., maar niet zozeer voor je normale huis telefoon, tenzij, maar daar doelt de info denk ik niet op, je experia box gehackt wordt en de informatie gebruikt wordt om te bellen.
Maar aangezien KPN toch een (vorm van) hardware beveiliging gebruikt, het fysiek huisadres en netwerkadres van de Experia zijn gekoppeld aan het serie nummer van de Experia welke gekoppeld is aan de centrale met een user met zijn wachtwoord.. the neverending story dat niets 100% veilig is.
Ja, in een pop up. Gelukkig werkt het nog niet :-)marcellux schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 12:15:
[...]
Ik dacht zelf aan die mensen die video-bellen online doen! ( via mijn KPN ) Werkt dat ook niet met een dialer??
Anoniem: 158799
Anoniem: 153620 schreef op woensdag 07 december 2005 @ 20:31:
[...]
En wat was het antwoord dan?
[afbeelding]
Misschien heeft het te maken met de uitrol...? Was misschien beter geweest als dat eerst het e.a. geperfectioneerd werd of plat gezegd... Het was beter geweest eerst het systeem draaiend te krijgen, te communiceren met de testkeesen via interne lijn..marcellux schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 11:36:
Ik heb nu dagelijks kontakt met de 2e en nu zelfs nog verdere lijnen van IPB helpdesk. Ze hebben me om 09.00 uur gebeld en gezegd dat ze de allernieuwste software erop zullen zetten en toen die later vanmorgen terugbelde was de gesprekskwaliteit beter maar het gestotter was er ook weer.
Ze weten zelf ook absoluut niet wat de oorzaak is maar een week geleden had ik er nooit last van dus dat zou iets moeten opleveren. Hij zei mij wel dat niet iedereen er last van heeft maar wel meerdere mensen verspreid over het land.
Ik heb ook nog geen snelheids-verhoging ( verwacht 17 december )
Graag zorgvuldig formuleren a.u.b. Bij sommigen gaat dit niet zo goed!!!!Anoniem: 85520 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 14:52:
[...]
Misschien heeft het te maken met de uitrol...? Was misschien beter geweest als dat eerst het e.a. geperfectioneerd werd of plat gezegd... Het was beter geweest eerst het systeem draaiend te krijgen, te communiceren met de testkeesen via interne lijn..
Dit gaat zo niet goed..
Je hebt volkomen gelijk...EdjeK schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:28:
[...]
Graag zorgvuldig formuleren a.u.b. Bij sommigen gaat dit niet zo goed!!!!
Vreemd argument.. (vind ik).Edmund schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 15:46:
Wat zegt die man van KPN net zei: Als u wilt dat de telefoon werkt dan moet u het product niet nemen.
Moet kunnen ....toch?Anoniem: 137469 schreef op vrijdag 09 december 2005 @ 17:09:
Maar er komt weer een monteur en HD heeft mij aangeboden mijn IPB-problemen persoonlijk te begeleiden.......
Misschien is dat wel de oplossingen....iedereen een persoonlijke monteur en 2e 3e..etc lijn medewerker.
Als de target (goed werkende verbinding) deze maand dan niet gehaald wordt, wordt het salaris van de raad van bestuur flink gekort![]()
![]()
HD en andere medewerkers, krijgen nu een berg storingen te verwerken, en de bobo lopen met hun borst vooruit
http://www.telecomwereld.nl/pic/article/206/demov.jpg
Mooie he, Ad Scheepbouwer zo'n kast op een tafel, nu nog goed werkende krijgen, hou vol jongen misschien lukt het je ooit ....![]()
Sorry.... off topic, ik liet me eigen gaan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq