[Multi] Het Quake 4 Topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.689 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jep, maar de server is nu blijkbaar weg :'( Ik zal direct wel even een nieuwe opzetten, tenzij iemand anders dit doet natuurlijk :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm k lees dat jullie allemaal tegen mekaar aan het quaken zijn, ik kom er niet echt uit, help?

vul ik het password gewoon in dmv ctrl+alt+~ en dan /password got ?

edit:
En wat is Hamachi?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Azer schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:26:
railgun doet 100dmg per hit, dus als je armor hebt/net gespawned bent ben je niet in 1 keer dood
Dan is het idd per hit ipv per kill. Even de TS updaten :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:17:
[...]

Ja zo was het wel bij Q3, een aantal hits achter elkaar en je krijg die award.
En bij ra3 1,76 krijg je deze award pas bij 3 hits achter elkaar,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:06

Vrijdag

De Zwarte

Okee, ik heb wat rondgezocht op beschikbaarheid etc. en in de meeste zaken ligt ie voor €59,95. Hier en daar voor minder, afhankelijk welke webshop. Bij E-Plaza/Bart Smit en Dixons krijg je er een fancy t-shirt bij en bij de eerste twee kost het spel €54,95.
De prijs vind ik exorbitant hoog, maar dat doet nu even niet ter zake.

Mijn vraag: Q3 en D3 vond ik niet heel erg leuk om te spelen (ik zat meer met de UT en CoD series) Zou Quake 4 dan een goede aanschaf zijn omdat ik Q1 en Q2 wél leuk vond? Of is het toch teveel D3 en Q3?
Gaarne advies, ruim 60 euro weggooien vind ik een duur geintje.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de singleplayer nu ook al een heel stuk gespeeld, en ik moet zeggen dat het wel aardig meevalt :)

Ik vind het iig leuker dan DIII, en de graphics zijn behoorlijk gelikt met alles vol (ook AA 16x)

Met mijn Sys, Athlon 64 X2 4400+, X800Pro, 2 Gig DDR dual channel speel ik gemiddeld rond de 30-40 fps, tot soms wel ~60, wat behoorlijk lekker speelt in singleplayer, maar ik heb af en toe een uitschieter naar zo'n 15-20 fps, als er VEEL gebeurt tegelijk op het scherm :p

Dit spel is imo wel degelijk zwaarder dan Doom III, want die speelde ik ook op alles full, maar nog met mijn oude cpu, een 2600+, en 1 gig ram, en daar haalde ik ook rond de 30 fps.

Multiplayer heb ik nog niet gespeeld, moet ik eerst aan een legale versie zien te komen, wat ik ZEKER zal doen, maar ik heb er alle vertrouwen in, ik heb al ff alleen rondgehuppeld op een multiplayermap, en het lijkt me dat de physics identiek zijn aan Q3, dus dat zit wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:48:
Okee, ik heb wat rondgezocht op beschikbaarheid etc. en in de meeste zaken ligt ie voor €59,95. Hier en daar voor minder, afhankelijk welke webshop. Bij E-Plaza/Bart Smit en Dixons krijg je er een fancy t-shirt bij en bij de eerste twee kost het spel €54,95.

Mijn vraag: Q3 en D3 vond ik niet heel erg leuk om te spelen (ik zat meer met de UT en CoD series) Zou Quake 4 dan een goede aanschaf zijn omdat ik Q1 en Q2 wél leuk vond? Of is het toch teveel D3 en Q3?
Om uit te zoeken of je het wel leuk vind moet je het eerst zelf spelen. Ken je toevallig niet iemand die dit spel heeft oid? misschien komt er ook wel een demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:29
Ik vind het wel een geinig spel, bak er alleen niet zoveel van (Speel meeste CS1.6)..
En via dat Hamachi werkt het erg leuk :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 18:14

Anders koop je hem toch bij www.cd-wow.nl ? Ik heb hem zelf daar ook gekocht voor 31,99, wel de CD versie maar goed. De DVD versie kost 39,99. Dus het kan goedkoper :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Om uit te zoeken of je het wel leuk vind moet je het eerst zelf spelen. Ken je toevallig niet iemand die dit spel heeft oid? misschien komt er ook wel een demo.
Ik ken helaas niemand die het heeft en voor zover ik weet is er geen demo. Geen idee of die komt of niet trouwens. :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:19

defiant

Moderator General Chat
Als je Q3 niet leuk vond, zou ik niet aan Q4 beginnen. De multiplay lijkt namelijk heel erg op Q3.
Voor de singleplay zou ik iig het spel niet kopen, maar wachten tot hij goedkoper is of gewoon overslaan

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Defiant schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:22:
[...]

Als je Q3 niet leuk vond, zou ik niet aan Q4 beginnen. De multiplay lijkt namelijk heel erg op Q3.
Voor de singleplay zou ik iig het spel niet kopen, maar wachten tot hij goedkoper is of gewoon overslaan
Ah okee. Ik zag al zoiets in één van de filmpjes die hier gepost zijn, wel érg Q3. Als de singleplayer modus dan ook niet echt denderend is, dan wacht ik nog even met aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee of dit ook zou moeten werken op een AMD Athlon 64 3000+ in combinatie met Windows XP x64 edition?

Als ik het probeer op te starten krijg ik namelijk wel het logo van quake 4 te zien, dan een grijs scherm, en dan een melding van windows dat quake gecrashed is (zonder vermelding waardoor). Games als bv.UT2004 lopen als een trein op dit systeem, maar quake 4 wil dus niet starten :(

Ik heb het volgende systeem:

AMD Athlon 64 3000+
Asus A8N Sli deluxe
Radeon X800 XT (256 mb, PCIe)
1024 MB intern geheugen
Laatste omegadrivers
DirectX 9c

Iemand suggesties?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Splash schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:08:
[...]

Hmm, ben eigenlijk zwaar teleurgesteld na het zien van deze filmpjes. :( Precies dezelfde wapens als in q3, zelfde powerups, zelfde soort levels... kortom de gameplay is niet veranderd. Waarom zou ik hem dan aanschaffen? De vierkante blokkendooslevels zien er idd fantastisch mooi uit, maar iedereen weet toch dat je alles zo lelijk mogelijk moet zetten om een beetje kans te maken online. En wat houd je dan over? Idd, gewoon quake ]|[ .
Dezelfde wapens als in Quake3? Kijk dan nog maar es wat beter. De Shotgun heeft een mindere spread dan die van Quake3 en de rockets van de Rocketlauncher zijn minder snel als in Quake3. Meer UT2004-achtig, wat dus zeer fout is in een Quake-serie.

Ze hebben teveel geprutst met de designs (te SWAT-achtig), welke ik niet echt mooi kan vinden en hebben verder dus sommige gun-effects aangepast zoals in het voorbeeld dat ik net gaf, wat imo gewoon fout is. Zoals het is in Quake3, is het gewoon perfect. Daar hadden ze nooit aan mogen klooien.

En blij toe dat de gameplay niet veranderd is, dan zou het spel juist als multiplayer gewoon vern**kt worden.

De screenshots van de maps die ik heb gezien, laten ook niet echt mooie of interessante maps zien. Maar hiervoor is er de Quake4 editing community. Ook jammer dat er weer gebruikt wordt gemaakt van de techno uitziende omgevingen. Deze is inmiddels al zo saai om te zien gewoon. Ik had gehoopt dat er ook weer Gothic-textures zoals in Quake3 in zouden zitten, maar zo te zien niet. Zonde.

Maar ondanks deze minpunten heb ik em wel besteld bij Bol.com. Verwacht gewoon veel van de modding community en hou zelf ook van level design en ben al een tijdje bezig met een eigen Quake4 Deathmatch-map met eigen gemaakt textures. :)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

MelvinB schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:30:
Maar ondanks deze minpunten heb ik em wel besteld bij Bol.com. Verwacht gewoon veel van de modding community en hou zelf ook van level design en ben al een tijdje bezig met een eigen Quake4 Deathmatch-map met eigen gemaakt textures. :)
Waarin maak je die Quake4 levels? Is er al een editor die dat ondersteunt? Of gebruik je dezelfde die je ook voor Q3 (Q3Radiant ofzo was dat?) etc. gebruikte? :) Ik wil er zelf misschien ook een gaan maken, of een eigen mod gaan maken ofzo ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:20
Ik heb net even op de server van FnF gespeeld en het waren een aantal spannende Matches :p _/-\o_
Ik ben nog niet aan de Singleplayer Mode begonnen, maar de Multiplayer Mode is in ieder geval al erg tof :*) Heerlijk die intense gameplay :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Yonix schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:58:
Ik heb net even op de server van FnF gespeeld en het waren een aantal spannende Matches :p _/-\o_
Ik ben nog niet aan de Singleplayer Mode begonnen, maar de Multiplayer Mode is in ieder geval al erg tof :*) Heerlijk die intense gameplay :9
Jep, was echt erg leuk, ben morgen weer van de partij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:31
Yep, ik kwam binnen en meteen een spannende ronde, de ronden die daarop volgenden waren ook niet al te ruim beslist.
Zekers een aanrader op multiplayer gebied!

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 14:13

HeepH

Dope Rapper

Kan iemand een paar mensen ''evicten'' uit de quake4got 1/2 servers? ze zijn allebei vol...

quake4got3 up and running...

[ Voor 26% gewijzigd door HeepH op 20-10-2005 21:26 ]

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:22

XyS

0.o.O

mm na dat filmpje waar die gast beetje rondspringt in the edge ben ik tog wel weer beetje helemaal gek van quake geworden :)

speelde best hardcore(naja beetje ;p ) q2rail, die rail ziet dr netsow uit als in bv die q2max mod (die ik slecht vond spelen.)

Hoop echt dat het beetje q2 jumpstijl is, niet dat het trager of langzamer is ofzo. (q2jump was ook leuk ^^) ga ik weer lekker raile :D

in dat filmpje leek het opzich bestwel hetzelfde springen enzo, alleen het is natuurlijk mooier (wat meer afleid?)

Xys denkt weer terug aan zijn q2 tijd _/-\o_

AAAAH ik moet em hebbe }:O

[ Voor 3% gewijzigd door XyS op 20-10-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

na het weekend zal ik jullie gaan lastigvallen op de servers. Zo een zin in :D Morgen geen tijd, zaterdag niet en zondag helemaal niet. To bad. Wat jammer nou dat er herfstvakantie aankomt :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 19:42
geweldige multiplayer, het q3 arena gevoel is helemaal terug bij mij :) alleen jammer dat ik na ut2003 geen snel(ler) spel heb gespeelt dan cs:s.... dus ik moet weer even ik heb springen/ontwijken terugkomen :P

ofwel: ik zuig (nog)..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

HeefStan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:14:
Kan iemand een paar mensen ''evicten'' uit de quake4got 1/2 servers? ze zijn allebei vol...
Je kan ook weer een nieuwe Quake4got server starten, de mensen joinen vanzelf, maak maar een quake4got3 met pass got aan oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

R-B schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:20:
na het weekend zal ik jullie gaan lastigvallen op de servers. Zo een zin in :D Morgen geen tijd, zaterdag niet en zondag helemaal niet. To bad. Wat jammer nou dat er herfstvakantie aankomt :P
Herfstvakantie zit er hier alweer bijna op... :(

Ik heb zojuist ff wat verder zitten spelen, maar nee, het trekt me niet echt. Ik denk dat ik monster-moe ben.

* Wildfire start maar weer ff F.E.A.R. op...

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 20-10-2005 21:41 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Voor de Linux fans onder ons: er zijn nu ook Quake 4 Linux binairies te dowloaden. Het enige wat je nodig hebt is de windowsversie en een werkende CD-Key. Onder andere vanaf Fileshack te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

HeefStan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:14:

quake4got3 up and running...
Jah, maar wie beslist wie er uit mag, en wie niet? als er 1 hamachi netwerk volzit, dan maakt iemand er wel een volgende....

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

klopt,maar de grijze mensjes kunnen eruit, want die zijn niet active, als die active worden joinen ze maar weer gewoon een ander netwerkje, anders zitten we op een gegeven moment bij q4g33422343242234 en zitten die andere vol met non active members ( als je hamachi sluit word je namelijk niet uit netwerk gegooid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:30

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij E-Plaza/Bart Smit en Dixons krijg je er een fancy t-shirt bij en bij de eerste twee kost het spel €54,95.
Hmm, ik heb hem net gehaald bij E-plaza in Den Bosch, maar geen T-shirt hoor? Zou het een zo-lang-de-voorraad-strekt regeling zijn ofzo? Ik wist niets van dat shirt, anders had ik er wel om gevraagd.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Wildfire schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:40:
[...]

Herfstvakantie zit er hier alweer bijna op... :(

Ik heb zojuist ff wat verder zitten spelen, maar nee, het trekt me niet echt. Ik denk dat ik monster-moe ben.

* Wildfire start maar weer ff F.E.A.R. op...
zuiden zeker hahaha :P, Mijne komt eigenlijk goed uit :) Naja kan niet wachten tot q4 online :(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:29:
Heeft iemand een idee of dit ook zou moeten werken op een AMD Athlon 64 3000+ in combinatie met Windows XP x64 edition?

Als ik het probeer op te starten krijg ik namelijk wel het logo van quake 4 te zien, dan een grijs scherm, en dan een melding van windows dat quake gecrashed is (zonder vermelding waardoor). Games als bv.UT2004 lopen als een trein op dit systeem, maar quake 4 wil dus niet starten :(

AMD Athlon 64 3000+
Asus A8N Sli deluxe
1024 MB intern geheugen
Laatste omegadrivers
DirectX 9c

Iemand suggesties?
Ik zal het zo even testen met mijn config, heb ook win x64 etc. Nog een half uurtje.

Config;
Athlon 3000+
Asus a8n-e
GeForce 6600gt
2gb pc3200
Windows x64 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online

Als ik het probeer op te starten krijg ik namelijk wel het logo van quake 4 te zien, dan een grijs scherm, en dan een melding van windows dat quake gecrashed is (zonder vermelding waardoor).
heb precies hetzelfde probleem maar ik heb windows xp 32bit SP2
en een x2 4200, 7800gtx, 2gb ram erg vervelend :X

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Kan iemand ontkennen of bevestigen of rocket jumpen nog werkt ?

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH

HeepH

Dope Rapper

werkt nog, je komt hoger als met gewoon jumpen in ieder geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
-GF-Annihilator schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:39:
Kan iemand ontkennen of bevestigen of rocket jumpen nog werkt ?
werkt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Lang leve warez... want nu weet ik namelijk dat ik Q4 zo goed als zeker NIET zal gaan kopen.
Voor de duidelijkheid allereerst: het volgende zeg ik niet om te flamen of om de trol uit te hangen, het is gewoon mijn mening.

Een half uurtje a drie kwartier spelen in SP en het voelt gewoon niet goed: traag, log, zwaar - voor een ex-Quake3Arena-clanspeler (van bedenkelijk niveau) is dit het helaas niet. Net zoals Unreal Tournament 200* dat ook niet zijn.Oh ja zeker mooie graphic-FX, maar er is meer nodig dan looks!
Ik kan me voorstellen dat als je Q2 de bom vond, je je hier ook in kan vinden, maar na QuakeWorld en Q3A is dit -om het heel flauw te stellen- voor als je teveel Prozac hebt geslikt.
Helaas... de Q2 vs.Q3-strijd kan voortgezet worden.

Of... het moet in MP stukken beter zijn natuurlijk!! :7

[ Voor 1% gewijzigd door hbokh op 20-10-2005 22:53 . Reden: Typo's ]

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
hbokh schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:52:
Lang leve warez... want nu weet ik namelijk dat ik Q4 zo goed als zeker NIET zal gaan kopen.
Voor de duidelijkheid allereerst: het volgende zeg ik niet om te flamen of om de trol uit te hangen, het is gewoon mijn mening.

Een half uurtje a drie kwartier spelen in SP en het voelt gewoon niet goed: traag, log, zwaar - voor een ex-Quake3Arena-clanspeler (van bedenkelijk niveau) is dit het helaas niet. Net zoals Unreal Tournament 200* dat ook niet zijn.Oh ja zeker mooie graphic-FX, maar er is meer nodig dan looks!
Ik kan me voorstellen dat als je Q2 de bom vond, je je hier ook in kan vinden, maar na QuakeWorld en Q3A is dit -om het heel flauw te stellen- voor als je teveel Prozac hebt geslikt.
Helaas... de Q2 vs.Q3-strijd kan voortgezet worden.

Of... het moet in MP stukken beter zijn natuurlijk!! :7
MP en SP zijn er 2 totaal verschillende dingen... MP is gewoon q3 met een paar veranderingen, maar neit kwa gameplay...(je rent wel wat langzamer en de rocketlauncher is ook wat langzamer o.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de MP is TOTAAL anders dan de sp.
sp = 1% snelheid van mp :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:29:
zit hier met 9800 pro 128 mb (kan evt nog naar xt) en p4 2.4 prescott / 1024 mb geheugen. Ik ga zo ff de gedownloade versie proberen, maar ben eigenlijk wel benieuwd dus: heeft het zin dit te proberen of loopt dit sowieso voor geen ene meter?
Jawel dat moet best kunnen met jouw systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Aham brahmasmi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:02:
[...]
Jawel dat moet best kunnen met jouw systeem.
jup en loopt nog goed ook op 1024 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
XdesipleX schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:56:
[...]

(je rent wel wat langzamer en de rocketlauncher is ook wat langzamer o.a.)
Nee nee nee. De RL is precies hetzelfde als in Q3. Alleen door de manier waarop de engine werkt lijkt het alsof de rockets langzamer/met een vertraging uit je RL komen. (Bron: rgoer op quake3world; iemand die meegewerkt heeft aan Q4.) Of je even snel rent als in Q3 weet ik niet precies, maar ik denk het wel.

Vraagje: waar is zo'n Hamachi netwerkje nou eigenlijk voor nodig? Waarom niet gewoon een dedicated Q4 server draaien? De linux binaries zijn al uit trouwens. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Aham brahmasmi op 20-10-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matjas
Aham brahmasmi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:06:
[...]
Nee nee nee. De RL is precies hetzelfde als in Q3. Alleen door de manier waarop de engine werkt lijkt het alsof de rockets langzamer/met een vertraging uit je RL komen. (Bron: rgoer op quake3world; iemand die meegewerkt heeft aan Q4.) Of je even snel rent als in Q3 weet ik niet precies, maar ik denk het wel.

Vraagje: waar is zo'n Hamachi netwerkje nou eigenlijk voor nodig? Waarom niet gewoon een dedicated Q4 server draaien? De linux binaries zijn al uit trouwens. :)
er waren wat problemen met de dedicated server (zie een paar pagina's terug)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik trek het spel zeer goed beter dan ik verwacht had,
1024x 768 met alles medium en sommige dinge high dit allemaal op een
amd-mobile 2400+ (1800 mhz) oced naar 2500 mhz
1 gb ram
een 6800 op gt settings
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
MelvinB schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 20:30:
[...]
Ze hebben teveel geprutst met de designs (te SWAT-achtig), welke ik niet echt mooi kan vinden en hebben verder dus sommige gun-effects aangepast zoals in het voorbeeld dat ik net gaf, wat imo gewoon fout is. Zoals het is in Quake3, is het gewoon perfect. Daar hadden ze nooit aan mogen klooien.
Daar hadden ze nooit aan mogen klooien? Ten 1e het zal wel ergens instelbaar zijn. Ten 2e het is dan ook kweek 4 en niet weer een 3. Ten 3e als het altijd steeds hetzelfde is dan krijg je geen voortuitgang.

En ja, ik weet niet alle vooruitgang is een stap voorwaarts. En de beste dingen van oudere versies combineren en dat maken tot een nieuwe nog betere versie is juist goed.

Maar ik vind bovenstaande uitspraken altijd zo bezitterig. Die devvers hebben daar jaren hard aan gewerkt. _/-\o_

Moest er ff uit...

[ Voor 4% gewijzigd door seamus21 op 20-10-2005 23:14 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@Seamus21: Mee eens. Het zou belachelijk zijn als Q4 precies dezelfde weapon models had als Q3. Niet dat er niets op de Q4 weapon models aan te merken valt, maar het past gewoon binnen het Q4 theme dat ze gekozen hebben. Hebben ze potverdorie Q3 gameplay bijna precies nagemaakt in Q4, en dan nog zeuren dat het er iets anders uitziet! }:O
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:57:
Omdat niet iedereen de nodige kraakjes :X heeft om op je server te komen denk ik :)
--> "Hou het ontopic, nuttig en begeef je vooral niet op 'grijs' gebied!
Gameafspraakjes kan je maken buiten dit topic om!"

LoL, er worden hier gewoon volop afspraken gemaakt om met 'grijze' kopieën te multiplayeren. :o :D

[ Voor 32% gewijzigd door Aham brahmasmi op 20-10-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:13:
1 gb ram
een 6800 op gt settings
Moet allemaal makkelijk op high kunnen. Met men 9700protje trek ik het gewoon goed.
Moet jij het met je 6800 helemaal kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

langezwieper schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:24:
[...]

heb precies hetzelfde probleem maar ik heb windows xp 32bit SP2
en een x2 4200, 7800gtx, 2gb ram erg vervelend :X
cool ik heb hetzelfde systeem als jou! tipje gebruik driver 81.85 voor betere dualcore prestaties met quake4 :9

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

zonoskar schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Hmm, ik heb hem net gehaald bij E-plaza in Den Bosch, maar geen T-shirt hoor? Zou het een zo-lang-de-voorraad-strekt regeling zijn ofzo? Ik wist niets van dat shirt, anders had ik er wel om gevraagd.
Volgens de sites (Bart-Smit/E-Plaza/Dixons)is het bij pre-order. Of het nog steeds zo is als je hem morgen/vanaf nu in de winkel koopt weet ik niet. Je kan misschien wel even langs met je bonnetje, wellicht geven ze je alsnog zo'n shirt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:13:
1 gb ram
een 6800 op gt settings
HAHA dan hebben we exact dezelfde config draaien
alleen heb ik mijn 2400 nog niet geocéd naar 2500mhz.. kan je ff uitleggen hoe ik dat doe? :P

@Aham brahmasmi: leuk dat jij denkt iets aan de grote klok te kunnen hangen! jongen..
maar wat je zegt is niet helemaal waar, er zijn genoeg mensen met een legale versie die een server draaien of er op spelen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:35:
[...]

@Aham brahmasmi: leuk dat jij denkt iets aan de grote klok te kunnen hangen! jongen..
maar wat je zegt is niet helemaal waar, er zijn genoeg mensen met een legale versie die een server draaien of er op spelen
Ik hoef helemaal niks aan de grote klok te hangen. :) Sommige mensen hier posten gewoon dat ze Q4 gedownload hebben en dat ze het via Hamachi online spelen. Daar moest ik om lachen, dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgamemnonZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-06 16:25
Er is een kleine mod uitgebracht. Quake 4 Maximiser. Het voegt Brightskins toe. Op dit moment alleen de kleur groen, binnenkort meer.

De mod is gemaakt door Preatorian, designer van Fnatic, en je moet reggen om de mod te downloaden.

Enige nadeel is dat de mod ook serverside gebruikt moet worden (voor degene die de hamachi servers draaien; ik zou het gaaf vinden als jullie deze mod instaleerden!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quexy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 14:28

quexy

/quit

Ik heb het spel vanavond gekocht bij Bart Smit (geen t-shirt trouwens). Ik moet zeggen dat de multiplayer erg lekker weg speelt over zowel LAN als internet. Een groot voordeel is dat je niet allemaal een aparte CD key nodig hebt om te kunnen lannen.

Tevens is de Friends list een relaxte optie voor op internet. Let trouwens wel op dat een speler op internet geweest moet zijn voordat je hem kunt toevoegen aan je friendslist, anders doet ie gewoon niets.

Ik speel elke week nog wel een potje Quake 3, maar ik denk dat dit vervangen gaat worden door Quake 4 :P

[ Voor 1% gewijzigd door quexy op 21-10-2005 02:27 . Reden: ik niet goed nederlands praat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Bah, hy crashed hier naar de desktop, met 2 verschillende video drivers :( .

/edit
Gefixt, de video was niet het probleem, het geluid! Dus als iemand crashes naar desktop heeft haal openAL op van deze site:
http://www.openal.org/downloads.html

[ Voor 56% gewijzigd door pica op 21-10-2005 02:50 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook zojuist het spel geinstalleerd, en na 5 min dacht ik dat ik doom3 aan het spelen was.
Na de 7e minuut ook afgehaakt, integenstelling tot F.E.A.R dat houdt je pas spelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 7 minuten afgehaakt .... dat doe je niet met een spel dat je gekocht hebt .... dus dat zal ook wel niet zo zijn dan ;). Meningen van mensen die 't spel niet gekocht hebben, maar gedownload, tellen zowieso niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Tja is het natuurlijk geen bagger die Q4, maar de pc games gaan de laatste tijd toch wel hard achteruit vind ik zelf. Elke game die uitkomt is weer een shooter met een volgnummer erbij. Quake4, serioussam2, hl2, en vooruit een nieuwe game Fear, die wel een goede sfeer heeft maar ook niets toevoegd aan de pc gameplay.

Nog een jaartje en het enige wat nog voor de pc uitkomt is fps of rts, jammer jammer.

En waarom na 4 (of was het 6 jaar) een clone van quake3 uitbrengen waar alleen de graphics aan verbeterd zijn. Zijn de developers lui geworden, of willen de gamers niets anders dan meer van hetzelfde?

De pc-game software valt wel heel vaak in herhaling de laatste tijd, ik zit in ieder geval niet te wachten op quake7 of unreal2011. Kom op game-developers bouw weer eens een echte flightsim of een adventure, desnoods met fps elementen als je het niet kan laten.

Ik ben er in ieder geval al tijden gestopt om elke maand 45 euro neer te leggen voor hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:00:
[...]

Moet allemaal makkelijk op high kunnen. Met men 9700protje trek ik het gewoon goed.
Moet jij het met je 6800 helemaal kunnen.
mja, maar als ik mp ga spelen moet ik em terug zetten naar 800x600 voor goede gameplay, want anders kun je niet meekomen met de rest :) maar single player is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Multiplayer is écht te gek :) Zeker een anrader ... multiplayer is zo vet dat ik zelfs niet verdergedaan heb met single player :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

AMD Athlon 64 3000+
Asus A8N Sli deluxe
1024 MB intern geheugen
Laatste omegadrivers
DirectX 9c

Iemand suggesties?
Heb hetzelfde op 2 Ati systemen (ati 9200 en ati 9600) op een nVidia 6600 GT had ik hem meteen aan de praat, dus dvd is goed (had ook niet anders verwacht eigenlijk).
Het lijkt dus een probleempje met Ati?
Ben al van laatste driver terug gegaan naar de laatste Omega driver, maar dat mocht niet baten.
Deze driver ook maar even gedownload en geinstalleerd.
Zal zo ff testen

[edit]Nog steeds loopt quake met een foutmelding vast. Helaas

[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 21-10-2005 09:09 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Iemand nog een plekje vrij in een server via Hamachi, 1 2 en 3 zitten vol atm :P

Wupz, geen gameafspraakjes :P

Voorderest ben ik weer een stukje verder gekomen in de single player, en wat een tof spel !

[ Voor 46% gewijzigd door MisteRMeesteR op 21-10-2005 08:40 ]

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar quake4got4/got aanmaken dus :9

En trouwens jij bent, Ashvind, na 7 minuten al afgehaakt? Dus je hebt binnen 7 minuten al een goed beeld gekregen van wat Q4 is? Zonde van je geld jongen, misschien kan je het spel nog omruilen voor Pong ofzo, da's waarschijnlijk meer iets voor jou, dan kan je tenminste binnen 7 minuten zien of het een goed spel is of niet ... |:( 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel geweldig.. vooral als je wat verder het spel ik bent loopt je door de trenches en tunnels waar medics gewonden aan het helpen zijn die de boel bij elkaar aan het schreeuwen zijn.
En dan heb ik het nog niet eens over de grappige teksten erin :)

-Hercules do u read me?
-yes i read you
-Im heavely wounded..
-hmm wierd, i cant see your biochip reading.. how is that possable, that chip is implanted in your heart..
-i know.. im looking right at it....

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk vrijdag _/-\o_

Nu nog even wachten tot half 6 :/ en dan meteen naar de winkel :D

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 07:55:
[...]
Deze driver ook maar even gedownload en geinstalleerd.
Zal zo ff testen

[edit]Nog steeds loopt quake met een foutmelding vast. Helaas
het is niet ATI related als je een pagina terug kijkt zie je dat het bij mij ook niet werkt (nvidea 7800GTX)
darkphoenix schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:02:
[...]

cool ik heb hetzelfde systeem als jou! tipje gebruik driver 81.85 voor betere dualcore prestaties met quake4 :9
çool alleen draait quake4 bij jou wel en bij mij niet :? (heb ook de 81.85 drivers ondertusse)

[ Voor 32% gewijzigd door Sjoerd op 21-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

single player is gewoon doom3 met iets meer verlichting. het is precies dezelfde shit, donkere gangetjes, weinig verlichting, weinig bewegingsvrijheid, continu op zoek naar ammo en health, en voorspelbare spawns van vijanden. :Z ok, er is 1 groot veld waar je doorheen moet, maar dit mag geen naam hebben omdat er verder niks te beleven is.

voor multi is het wachten op een MP demo, maar wat ik van de ctf maps gezien heb valt het enorm tegen. het ziet er totaal ongeinspireerd uit, en ik krijg sterk de indruk dat ze het hele MP er nog ff snel aan hebben toegevoegd. kijk maar naar de models die je kan selecteren ... allemaal hetzelfde, rechtstreeks geript van de single player.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb even 2 vragen:

1) Ik draai hier (nog voor een maand) op een ATI 9500.. is dit spel nog te spelen op mijn videokaart? Of moet ik toch nog even een maand wachten totdat ik mijn mobo + videokaart ga upgraden op de HCC?

2) Hebben mensen hier ervaring met CD-WOW? Aangezien de prijs hier zo goedkoop is, vergeleken met andere aanbieders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:10
CoolyBoy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:00:
Yep, ik kwam binnen en meteen een spannende ronde, de ronden die daarop volgenden waren ook niet al te ruim beslist.
Zekers een aanrader op multiplayer gebied!
Dat waren een paar erg leuke rondes inderdaad.

Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij het spel. Singleplayer vind ik niet al te best. Leuk om 1 keer uit te spelen, maar daarna niet meer.

Multiplayer:
+ maps zien er wel mooi uit. Niet al te veel donkere hoekjes.
+ gameplay is oke. Shotgun is misschien wat aan de sterke kant.
+ statistics aan het einde van iedere ronde zijn ook wel een vooruitgang.

- skins vind ik aan de magere kant. Die van Q3 vind ik sterker.
- spel ademt meer de sfeer uit van UT2004 dan van Quake. Ik ben zelf niet echt een UT liefhebber.
- de herrie die de machinegun produceert is niet echt goed voor je relatie :7
- geen achtergrondmuziek !!!!

Toch ga ik 'm kopen vandaag :) Het wachten is op de mods met de grappling hooks net als Q2...

[ Voor 4% gewijzigd door biobak op 21-10-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

langezwieper schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:36:
[...]

het is niet ATI related als je een pagina terug kijkt zie je dat het bij mij ook niet werkt (nvidea 7800GTX)

[...]

çool alleen draait quake4 bij jou wel en bij mij niet :? (heb ook de 81.85 drivers ondertusse)
Jammer, want dan is er blijkbaar geen verband tussen de vastloopversies. Hopelijk vind ID die wel en komt er snel een update.
Zolang maar bij mijn vriendin spelen, al heeft die zich vandaag ziekgemeld en zit nu quake te spelen. Zou bijna de Deviance versie downloaden om te kijken of ie het dan wel doet (kan het me niet voorstellen en mag het eigenlijk niet hopen.)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:39:
ik heb even 2 vragen:

1) Ik draai hier (nog voor een maand) op een ATI 9500.. is dit spel nog te spelen op mijn videokaart? Of moet ik toch nog even een maand wachten totdat ik mijn mobo + videokaart ga upgraden op de HCC?

2) Hebben mensen hier ervaring met CD-WOW? Aangezien de prijs hier zo goedkoop is, vergeleken met andere aanbieders
ik denk dat je wem wel kunt draaien. maar geen fancy shit qua settings ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Ook ik heb sinds gisteravond al van Quake 4 mogen genieten. Ik heb dus gister tegen o.a. quexy mogen lannen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over het spel!
De graphics zien er goed uit en de wapens zijn een mengelmoes van Quake 1, 2 & 3.
En ook de levels hebben een dynamische en snelle gameplay.

Het is alleen wel jammer dat hij op mijn laptop (ATi Radeon 9600 Mobility 64mb) dus lagere resolutie textures heeft dan een 128mb. Ook heb ik geprobeerd hard in te voeren in de Quake4Config, maar dit hielp ook niet. Aangezien de multiplayer maps wat minder intens zijn dan de singleplayer, hoopte ik de textures wat hoger in te kunnen stellen, helaas je videoram speelt een grote rol.

Weet iemand trouwens hoe je Quake 4 uberhaupt kan modden? of moeten we wachten totdat ID-Software met een tutorial oid komt?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dit in zijn werk gaat, en wil graag met deze Quake meedoen met de modding community..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:47:
[...]Deviance versie downloaden om te kijken of ie het dan wel doet (kan het me niet voorstellen en mag het eigenlijk niet hopen.)
durf je met 100% zeker heet te zeggen dat hij niet werkt ;)
wil hem graag kopen maar niet als hij niet werk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Laatst online: 15-08 13:12
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 06:55:
Na 7 minuten afgehaakt .... dat doe je niet met een spel dat je gekocht hebt .... dus dat zal ook wel niet zo zijn dan ;). Meningen van mensen die 't spel niet gekocht hebben, maar gedownload, tellen zowieso niet ;).
BWHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA!
Sorry hoor, ik vind dit zo naïef, ik download een spel eerst voordat ik besluit om het te kopen, zo heb ik besloten black and white 2 te kopen en fable te kopen en nu waarschijnlijk ook Quake 4 (Ja ik weet het, totaal verschillende genres maar ik vind het zo wel goed..)
Dus, de mening van een persoon die het gedownload heeft telt wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog linux gamers hier die dezelfde probs hebben als ik ?
Als ik met mn client connect naar een mp server krijg ik telkens als error

" the pure server at bla.bla.bla.bla:28004 didnt provide a reference to executable code"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

offtopic:
dit topic loopt goed hard zeg :*)

Mijn bestelling bij cd-wow.nl is geplaatst! 8)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:42
Ik heb hem zojuist geinstalleerd en het valt mij op at hij nog best goed draait op mijn laptop ( centrino 1.5, 512 ram, r9700mobile).

Dat kon ik van d3 niet zeggen :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
AgamemnonZ schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:56:
Er is een kleine mod uitgebracht. Quake 4 Maximiser. Het voegt Brightskins toe. Op dit moment alleen de kleur groen, binnenkort meer.

De mod is gemaakt door Preatorian, designer van Fnatic, en je moet reggen om de mod te downloaden.

Enige nadeel is dat de mod ook serverside gebruikt moet worden (voor degene die de hamachi servers draaien; ik zou het gaaf vinden als jullie deze mod instaleerden!!).
Dat is wel snel. :) Link: http://team.fnatic.com/news/405

Iets wat nog in de startpost hoort: voor mensen met een kaart zoals de Radeon 9200 die een voornamelijk groen beeld krijgen of iets soortgelijks, zet in de shortcut van Q4 achter "<pad>\quake4.exe" +seta r_renderer "ARB" of verander ARB in ARB2 of R200 als het niet werkt. Zet die commandline optie dus buiten de aanhalingstekentjes die om het pad naar quake4.exe staan.

Als je de introfilmpjes/logo's wilt overslaan kun je in ook nog +disconnect in de shortcut zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-10-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 06:55:
En trouwens jij bent, Ashvind, na 7 minuten al afgehaakt? Dus je hebt binnen 7 minuten al een goed beeld gekregen van wat Q4 is? Zonde van je geld jongen, misschien kan je het spel nog omruilen voor Pong ofzo, da's waarschijnlijk meer iets voor jou, dan kan je tenminste binnen 7 minuten zien of het een goed spel is of niet ...
Dit is echt de grootste onzin dat ik ooit heb gelezen, wat een hoop crap, dus als iemand het spel niet mooi vindt dan wordt die gelijk afgeschildert dat die maar pong moet kopen, en als iemand hem download dan telt zijn mening niet meer, wat is het verschil met een legale quake en een illegale quake buiten het feit dat je met een illegale quake niet online kunt (wil eigenlijks ook wel met de juiste kraakjes). Als iemand het spel niet mooi vindt dan is dat toch zijn mening, dat mag hij hier toch wel vertellen, of trapt hij dan op bepaalde teentjes, de teentjes van overgevoelige fanboys, ja dat zal het wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:00:
Dit is echt de grootste onzin dat ik ooit heb gelezen, wat een hoop crap, dus als iemand het spel niet mooi vindt dan wordt die gelijk afgeschildert dat die maar pong moet kopen, en als iemand hem download dan telt zijn mening niet meer, wat is het verschil met een legale quake en een illegale quake buiten het feit dat je met een illegale quake niet online kunt (wil eigenlijks ook wel met de juiste kraakjes). Als iemand het spel niet mooi vindt dan is dat toch zijn mening, dat mag hij hier toch wel vertellen, of trapt hij dan op bepaalde teentjes, de teentjes van overgevoelige fanboys, ja dat zal het wel zijn.
Aan de ene kant heb je daar heus wel gelijk in :) Maar geef zelf toe, is 7 minuten genoeg om een volledig beeld van een spel te schetsen? Dat kan nooit SinglePlayer & MultiPlayer geweest zijn, altijd maar 1 van de twee natuurlijk :)
Maar het boeit inderdaad niet of dat nou een legale of illegale versie was, dat staat volledig buiten de discussie :) Met beide versies kun je je prima een goed beeld schetsen over een spel. (alleen niet binnen 7 minuten imo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de ene kant 7 minuten multiplayer. Quake 4 is vrij oppervlakkig. T zal niet veel meer worden dan die eerste 7 minuten. Daarentegen met single player kan je dit moeilijk binnen 7 minuten vaststellen, zeker als er een goed verhaal in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:16:
aan de ene kant 7 minuten multiplayer. Quake 4 is vrij oppervlakkig. T zal niet veel meer worden dan die eerste 7 minuten. Daarentegen met single player kan je dit moeilijk binnen 7 minuten vaststellen, zeker als er een goed verhaal in zit.
Klopt, als je een echte multiplayer fan bent, kun je Quake4 misschien wel in die 7 minuten bekijken, maar met de singleplayer lukt dat gewoon niet :) Dus een singleplayer fan zal wel wat meer tijd nodig hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:00:
[...]

Als iemand het spel niet mooi vindt dan is dat toch zijn mening, dat mag hij hier toch wel vertellen, of trapt hij dan op bepaalde teentjes, de teentjes van overgevoelige fanboys, ja dat zal het wel zijn.
Er is ook nog zoiets als argumentatie. Een reactie als "wat een k*tspel ik vind FEAR veel mooier blaat blaat" mag van mij achterwege gelaten worden. Hetzelfde geldt voor voorbarige conclusies van mensen die alleen even de SP geprobeerd hebben en daaruit opmaken dat de MP dan wel heel erg sloom zal zijn. Als je je niet in het spel hebt verdiept, ga er dan geen onzin over zitten spuien.

[ Voor 21% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-10-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nog mensen die willen connecten naar quake4got4 pass got? :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb hem getest, enb ij mij werkt het perfect icm win x64!

Het spel draait op high hardstikke soepel! Met explosies ed ook :)

De multiplayer is trouwens wel heel erg q3 achtig. En de single player is best goed, beter dan doom3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:15:
Nog mensen die willen connecten naar quake4got4 pass got? :]
Helaas zitten er maar 3 mensen in (incl. mij) en ik zie ook geen servers..

Ozxobez maakt er al een :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 17:17
TheEvilCuber schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:21:
Ik ben nieuwschierig naar de uiteindelijke performance van de xbox 360 versie en de graphics vergeleken met de PC versie op een high end pc. mooier dan de PC versie en locked 60 fps moet mogelijk zijn op een xbox360 toch?
Ik mag hopen dat we dan kunnen denken aan max settings en 4x AA/16x AF en hoge resolutie, anders vind ik die x360 al direct gebakken lucht. Oh en dan wel op 60+ fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Jilvoos schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Ik mag hopen dat we dan kunnen denken aan max settings en 4x AA/16x AF en hoge resolutie, anders vind ik die x360 al direct gebakken lucht. Oh en dan wel op 60+ fps
Volgends MS zijn alle games minmaal 720p, met AA 2x

60 fps locked hoop ik op maar ik denk eerder dat het uiteindelijk 30 fps word (zoals Halo 1/2 op de xbox)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Sowieso geen custom maps op de xbox dus zou ik Q4 niet voor de MP kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Komt er nu een DEMO ofniet? Ik heb geen zin om de zogenoemde FULL version te downloaden alleen om te kijken of ik het een vet spel vind. Het gaat me sowieso alleen om MP.

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 17:25
Eigelijk, als ik deze game vergelijk met Quake3, vind ik Quake3 beter.. Het is sneller, de wapens zijn vetter, de graphics zijn iets minder maar niet heel erg. Je haalt gigantisch veel meer frames per second en daardoor is het beter speelbaar.

Het is alleen zo jammer dat Quake3 helemaal uitgestorven is en dat iedereen nu Quake4 aan het spelen is omdat dat "nieuw" is..

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vanmiddag Quake4 testen op een mme Dual bakkie :)

aangezien dat SMP wel ondersteund wordt aka Dual Core enzo.

FIREFOX

Dual AMD OpteronDP 244 CG
MSI MS-9130 K8T Master2-FAR, VIA K8T800 chipset
1x Corsair TWINX 2x 512MB PC-3200LLPT ECC Reg
XFX nVidia GeForce 6800GT AGP8X 256MB GDDR3 1.8ns. [ Dual DVI. + TV-Out] Rev.A0 0436 8)
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64Mb Rev.A1 2900 :P
Creative Labs Sound Blaster Audigy2 Platinum 6.1

2 OpteronDP 244 cpu's moet het wel gaan lukken ik heb ForceWare 81.85 geinstalleerd dus vanmiddag weet ik wel meer :) gewoon lekker met WinXP Pro + SP2 en ja voor de geluidskaart ook de laatste patch.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:36
Zo vanmiddag Quake4 testen op een mme Dual bakkie
En wat is de inhoud van deze post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ja haha laat ik dat ook maar eens gaan doen op mijn dual bak :+

Ja ik weet ook niet echt wat dat nou voor inhoud heeft B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en mijn single bak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error323
  • Laatst online: 04-03 14:14

Error323

d-_-b

Yo allen,

Ik heb gister ook Q4 even gespeeld. Het ziet er cool uit maar vernieuwend? Ik denk dat spellen als Q2/Q3/Q4, Doom, UT/UT200X al lang niet meer vernieuwend zijn op de graphics na.

En denk ook dat jullie het met mij eens zullen moeten zijn, ga maar na voor jezelf hoelang speelde je je eerste shootemup in vergelijking met je laatst gekochte/gedownloade shootemup.

Enige reden waarom je nog zou switchen is vanwege het feit dat de rest switcht en de graphics (dus eigenlijk alleen de graphics). Tenzij je gaat letten op aanpassingen als een nieuwe interface enzo, maar dat kan een simpele update ook.

Neem aan dat de mensen die het hebben gekocht dat ook
al wisten. Et blijft gewoon fraggen (maar dan in een nieuw jasje). Tgaat er gewoon om dat
je je weer ff kan vermaken met je vrienden en even je kick kan halen uit de nieuwe graphics.

Toch vind ik het wel eens tijd voor een echt vernieuwend spel, maarja dat is veel lastiger
voor spelmakers.

Mijn mening :)

:: Error.

github.com/Error323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:41

Bever!

3

die ati er weer uit? Dacht dat je ineens zo anti nvidia was geworden en een ati collectie was gestart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook zitten spelen en als PRO speler zijn er een aantal dingen die me opvielen :

Ok we zijn het met elkaar eens dat de graphics vernieuwend zijn, singeplayer vond ik tegenvallen, maar gelukkig viel multiplayer niet tegen,
Alleen het spel voegt naast nieuwe gfx eigenlijk niks toe aan quake3, ik was wel blij dat het spel in ultra quality en reso 1600x1200 perfect draaide zonder framedrops op mn Geforce 7800GT :))

Het is quake3 dus met nieuwe gfx , echt een super spel dus, alleen jammer dat het niks toevoegt aan quake3, zelfs wapens zijn bijna identiek :((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:24:
Zo vanmiddag Quake4 testen op een mme Dual bakkie :)

aangezien dat SMP wel ondersteund wordt aka Dual Core enzo.

FIREFOX

Dual AMD OpteronDP 244 CG
MSI MS-9130 K8T Master2-FAR, VIA K8T800 chipset
1x Corsair TWINX 2x 512MB PC-3200LLPT ECC Reg
XFX nVidia GeForce 6800GT AGP8X 256MB GDDR3 1.8ns. [ Dual DVI. + TV-Out] Rev.A0 0436 8)
3dfx Voodoo5 5500 PCI 64Mb Rev.A1 2900 :P
Creative Labs Sound Blaster Audigy2 Platinum 6.1

2 OpteronDP 244 cpu's moet het wel gaan lukken ik heb ForceWare 81.85 geinstalleerd dus vanmiddag weet ik wel meer :) gewoon lekker met WinXP Pro + SP2 en ja voor de geluidskaart ook de laatste patch.
volgens mij is je dual bakkie geen frame sneller dan mijn single bakkie met geforce7800GT :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:47:
Ik heb het spel ook zitten spelen en als PRO speler zijn er een aantal dingen die me opvielen :

Ok we zijn het met elkaar eens dat de graphics vernieuwend zijn, singeplayer vond ik tegenvallen, maar gelukkig viel multiplayer niet tegen,
Alleen het spel voegt naast nieuwe gfx eigenlijk niks toe aan quake3, ik was wel blij dat het spel in ultra quality en reso 1600x1200 perfect draaide zonder framedrops op mn Geforce 7800GT :))

Het is quake3 dus met nieuwe gfx , echt een super spel dus, alleen jammer dat het niks toevoegt aan quake3, zelfs wapens zijn bijna identiek :((
lol @ pro gamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:50:
[...]

volgens mij is je dual bakkie geen frame sneller dan mijn single bakkie met geforce7800GT :+
Wel als ie de nieuwe ForceWare 8x.xx drivers draait :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet dat ik 'overgevoelige fanboy' ben, ik vind gewoon dat je GEEN ENKEL spel kan afkraken op basis van 7 minuten speeltijd! Als je dat wel doet is het EN zonde van je geld EN nogal kort door de bocht... dus voor kort-door-de-bocht-mensen zoals Ashvind kan ik alleen maar kort-door-de-bocht-spellen zoals Pong oid aanraden :Y)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, nuttig en begeef je vooral niet op 'grijs' gebied!
Gameafspraakjes kan je maken buiten dit topic om!
Techvragen en problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!