[Multi] Het Quake 4 Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:56:
over het einde even dit :
spoiler:
ik vond het einde wel erg slapjes, ik maak de eindbaas 2 x af, dan komt die mega grote met het schild, schiet 1 x daarboven in het plafond en de mofo is al dood, ik had nog zo gehoopt al mn kogels op te knallen op die aars
spoiler:
Op welk moeilijkheidsniveau was dit? ik speelde op de 1 na moeilijkste en toen moest ik toch wel wat vaker naar het plafond en dat ding achter het schild schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar voor mensen met een X1000 series kaart heel interresant. Ati heeft een nieuwe Beta driver ontwikkeld die in Quake 4 een prestatie boost kan geven tot wel 30%: http://www.theinquirer.net/?article=27236

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

wolkje schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 01:34:
[...]

Dat gevoel heb ik bij wel meer wapens. O.a. de shotgun is érg sterk in zowel singleplayer als multiplayer. Weinig spread, veel damage. En de kracht die erachter zit doet menig Strogg vliegen ;) Maar inderdaad, de wapens voelen veel beter aan dan D3 :) Ik vind t tot nu toe heerlijk spelen, heb de singleplayer nu zo goed als uitgespeeld (ben meer bezig met multiplayer :D )
lol, ja ik heb ook bijna het hele spel met die shotgun rondgelopen :)

Die mitrailleur heb ik ook wel veel gebruikt omdat die 100 kogels heeft dus kun je vet lang schieten, zonder dat je hoeft te herladen, niet dat die mitrailleur veel damage doet maar het klinkt wel leuk.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:16:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar voor mensen met een X1000 series kaart heel interresant. Ati heeft een nieuwe Beta driver ontwikkeld die in Quake 4 een prestatie boost kan geven tot wel 30%: http://www.theinquirer.net/?article=27236
Ja had ik enkele pagina's terug al gepost. Mensen met een oudere kaart zoals een 9800 Pro schijnen ook een aardige FPS boost te krijgen. :) De Omega drivers gebaseerd op de Catalysts met die Q4 hotfix zijn ook al uit trouwens.
Het is 'mitrailleur'. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Aham brahmasmi op 27-10-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Aham brahmasmi schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:33:
[...]
Ja had ik enkele pagina's terug al gepost. Mensen met een oudere kaart zoals een 9800 Pro schijnen ook een aardige FPS boost te krijgen. :) De Omega drivers gebaseerd op de Catalysts met die Q4 hotfix zijn ook al uit trouwens.

[...]
Het is 'mitrailleur'. ;)
ah ik dacht al er klopt iets niet, en google vond geen: bedoeld u dit soms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koekoek2003nl schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:37:
[...]
ah ik dacht al er klopt iets niet, en google vond geen: bedoeld u dit soms :+
Offtopic: Gebruik jij Google voor spellingscontrole? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:00:
[...]

Offtopic: Gebruik jij Google voor spellingscontrole? :o :+
ik ook! :) werkt perfect :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Enig idee hoe ik die nexus eindmafketel doodkrijg.....
Er worden maar maar monster gespawned en als je op die schedel schiet gebeurt er geen donder.

Dat quickloaden word nu saai |:(

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Aham brahmasmi schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:33:
[...]
Dat die drivers ook voor andere Ati kaarten werkt kan ik beamen ;) Ik had (tot vanmiddag) een 9800 Pro en daar kon ik gewoon gemakkelijk 1 resolutie omhoog in multiplayer (800x600 -> 1024x768) zonder dat de FPS ooit onder de 60 kwam! En dat was overigens met de omega drivers.
Sinds vanmiddag heb ik dus een 6600 GT, en die presteert me toch veel beter in Quake4. Ongelooflijk, je kunt echt merken dat Q4 gemaakt is voor Nvidia chipsets, want dit sloeg alles :9 Ik kan het nu met gemak alles high zetten, met alle extra's aan (behalve VSync) in 1024. Dan haal ik nog altijd stabiel 60+ FPS :) Heel fijntjes!

En wat betreft cd-wow? Ik wacht ook nog steeds op mijn kopietjes... :'( Bedroevend lang, maargoed, zo te lezen zijn er dus mensen die nog langer wachten. De mijne zijn "pas" zondag verzonden volgens cd-wow. Maargoed ik heb geduld, het scheelt me wel weer 20 euro met welke winkel dan ook, in Nederland. Nu dus maar een minder legale versie, op Hamachi e.d. servers ;)

offtopic:
Dit topic zit al goed vol zeg, dik over de 1000 posts inmiddels, misschien tijd voor een nieuwe? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 27-10-2005 17:39 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:25
DJ Chicken schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:33:
Enig idee hoe ik die nexus eindmafketel doodkrijg.....
Er worden maar maar monster gespawned en als je op die schedel schiet gebeurt er geen donder.

Dat quickloaden word nu saai |:(
hint: het lijkt wel alsof er een schild om die eindbaas zit, niet?

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Althalus schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:37:
[...]

hint: het lijkt wel alsof er een schild om die eindbaas zit, niet?
Lol ik had al op die bollen bovenin lopen schieten, dus had het daarboven al opgegeven. Zat te vergeeft ergens aan de murenb te zoeken :)
Maarja raket boven het hoofd en je kan hem hoofdpijn bezorgen ;) Was ook in 20sec gedaan toen...

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mijn server loopt weer via Hamachi, netwerk Quake4GoT met wachtwoord GoT (Net even nieuw aangemaakt). Op dit moment is de server nog nagenoeg leeg (Ik met nog 1), maar hopelijk zijn er wat mensen die willen joinen ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:53
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, nuttig en begeef je vooral niet op 'grijs' gebied!
Gameafspraakjes kan je maken buiten dit topic om!
Techvragen en problemen met dit spel horen niet in dit topic thuis, maar in SPV!