Tja, met welke je de high settings kan vergelijken weet ik niet precies, gewoon even vergelijken en testen zou ik zeggen.
je kan gewoon alle settings copy-en en pasten in notepad, en dat bestand opslaan als "autoexec.cfg" (inclusief quotes)in je qbase4 map. Quake leest namelijk eerst je autoexec.cfg, en dan pas je q4config.cfg. alles wat je in autoexec.cfg zet overruled dus gewoon je andere settings zonder ze te vernachelen. mocht je weer terug willen naar default, dan delete je gewoon autoexec.cfg.
ik zit hier zelf met een amd64 3200+, gf6800GT en 2 gig ram. die allerhoogste settings voor 256 mb kaarten draai ik goed. En dan heb ik seta image_downSizeSpecularLimit ook nog op 1024 staan in plaats van 512.
zodra ik hoger ga gaat het spel stotteren bij mij, ook al heb ik 2 gig intern geheugen, je gaat dan denk ik toch de 512 mb videogeheugen missen.
hoeveel frames ik haal, geen idee, boeit me ook niet. ik heb zo een vloeiende speelervaring, da's goed genoeg toch
ik zou zeggen, veel plezier met experimenteren, het scheelt echt een hoop.
die refreshrate setting vind ik ook erg fijn, battlefield 2 gaat altijd over zijn nek als ik refreshrates ga forceren, en ik ben van mening dat games die 60hz forceren gewoon crap zijn. software heeft maar de refreshrate van de desktop aan te houden, die heb ik niet voor niets ingesteld

.
[
Voor 15% gewijzigd door
milenko79 op 27-10-2005 14:10
]