Heel af en toe gebeurt er iets vreemds met het volume van mijn geluiden/filmpjes op mijn w900. Dan is het maximaal volume plots de helft van wat hij eigenlijk hoort te zijn (ongeveer). Ik heb dat nu al een paar keer gehad en vind het best vreemd. Eerst dacht ik dat dat ter preventie diende van een te snel leeglopende batterij bij een bijna lege accu maar vanmiddag had hij het ook bij 30 procent. Toen heb ik hem maar uitgezet en weer opnieuw aangedaan. Het volume bleef aan de zachte kant terwijl de volumeknop vol open stond. Dit had niet te maken met 1 bepaald liedje maar met alle liedjes. Later was plots het volume weer helemaal de oude (lekker hard dus). Hebben meer mensen dit wel eens gehad? B.v.d.
Verwijderd
weet iemand of ik deze kaarten kan gebruiken voor de w900i
SanDisk Memorystick PRO Duo 2 GB of moet je perse een SONY kopen.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Het hoeft niet perse een Sony memorystick te zijn. Er zijn ook derde partijen die dergelijke pro duo sticks maken en die zijn 100% compatible met de W900.Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:11:
weet iemand of ik deze kaarten kan gebruiken voor de w900i
Iemand een idee?
Hoera, na een update dit weekend herkent Vodafone Live! nu ook unbranded W900's. Je kunt dus met een prepaidkaartje van Vodafone nu ook zelf eens testen hoe snel UMTS nou eigenlijk is of hoe dat Live-TV nou eigenlijk werkt. Goedkoop is anders, maar leuk is het wel.
Ik neem aan dat je een update van Vodafone Live! bedoelt, en niet een update van de W900?tomhster schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:45:
Hoera, na een update dit weekend herkent Vodafone Live! nu ook unbranded W900's. Je kunt dus met een prepaidkaartje van Vodafone nu ook zelf eens testen hoe snel UMTS nou eigenlijk is of hoe dat Live-TV nou eigenlijk werkt. Goedkoop is anders, maar leuk is het wel.
Ja, de fout zat bij Vodafone en is dus door hen verholpen. Het probleem was dat Vodafone de unbranded W900 niet als UMTS-toestel herkende en daardoor kon je niet van de UMTS-functies gebruik maken.
Zoals ik al meer in dit topic gelezen heb, heb ik ook het probleem met de headset...
ik ben postbode, dus vind het ook relaxed om een muziekje onder mijn werk te hebben, maar als steeds de headset uitvalt, begint het mij te irriteren. wat mij opvalt, is als ie de headset uitvalt en je meteen op je scherm kijkt, dat het dan net lijkt of je headset eropnieuw is ingedrukt. je ziekt dan namelijk weer dat hpm-80 (ofzoiets)...
ik dacht dat ik de firmwareupdates niet kon vinden op de SE site, maar ze zijn er dus gewoonweg nog niet.
ik vind het echt een geweldige telefoon, en boeiend dat ie wat groter is, of dikker...
ik ben postbode, dus vind het ook relaxed om een muziekje onder mijn werk te hebben, maar als steeds de headset uitvalt, begint het mij te irriteren. wat mij opvalt, is als ie de headset uitvalt en je meteen op je scherm kijkt, dat het dan net lijkt of je headset eropnieuw is ingedrukt. je ziekt dan namelijk weer dat hpm-80 (ofzoiets)...
ik dacht dat ik de firmwareupdates niet kon vinden op de SE site, maar ze zijn er dus gewoonweg nog niet.
ik vind het echt een geweldige telefoon, en boeiend dat ie wat groter is, of dikker...
Nou, dat heb ik nog niet eens. Het icoon verdwijnt en komt meestal niet meer terug, ook niet bij herhaaldelijk uit- en insteken. Ik moet echt de W900 uit- en aanzetten. Dan werkt het weer EVENTJES..Demandela schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:03:
Zoals ik al meer in dit topic gelezen heb, heb ik ook het probleem met de headset...
Klopt, inmiddels is het toestel 2 maanden (ruim) op de markt dus vind het wel tijd worden!ik dacht dat ik de firmwareupdates niet kon vinden op de SE site, maar ze zijn er dus gewoonweg nog niet.
Inderdaad, totaal geen last van in mijn zak ofzo. En het scherm, (resolutie+helderheid), de camera (foto+video) en een paar andere zaken maken dat meer dan goed.ik vind het echt een geweldige telefoon, en boeiend dat ie wat groter is, of dikker...
vandaag had ik ook dat ie helemaal niet meer aanging.
ik weet niet of ik er mee terug zal gaan naar de belcompany. denk ook dat ik maar eens een mailtje ga sturen naar SE.
ik weet niet of ik er mee terug zal gaan naar de belcompany. denk ook dat ik maar eens een mailtje ga sturen naar SE.
ik merk dat er steedts meer problemen zijn omtrend de w900i... ik heb toch geen verkeerde aankoop gedaan toch? Ik heb ook altijd een walkman op, en ik had verwacht dat deze als plaatsvervanger kon worden van mijn oudere sony discman (atrac+90u speelduur), maar steedts meer krijg ik er last van.
Zo zat ik vandaag in de trein, en ik heb meerdere malen gehad dat het geluid in 1 keer uit de speakertje kwam! Dit werkt zeer frustrererd! Ook het storen en schommelen tussen mono en stereo komt steeds vaker voor, terwijl het kabeltje er toch echt wel goed inzit.
oplossingen??......
Zo zat ik vandaag in de trein, en ik heb meerdere malen gehad dat het geluid in 1 keer uit de speakertje kwam! Dit werkt zeer frustrererd! Ook het storen en schommelen tussen mono en stereo komt steeds vaker voor, terwijl het kabeltje er toch echt wel goed inzit.
oplossingen??......
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
daar wachten we allemaal met smart opNeodelec schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:07:
oplossingen??......
Verwijderd
Weet iemand wat de beste instellingen zijn om video te converteren voor de W900?
Ik gebruik hier Quicktime Pro voor, en kan kiezen uit 3GP of MP4, maar wat voor bitrate, formaat, audio enz kan ik het beste kiezen?
Ik gebruik hier Quicktime Pro voor, en kan kiezen uit 3GP of MP4, maar wat voor bitrate, formaat, audio enz kan ik het beste kiezen?
Verwijderd
Je kan het beste een kort fimpje een paar keer opnieuw encooden totdat ie begint te stotteren bij het afspelen. Ik doe meestal 3gp met een bitrate van 400... hoger gaat het fout hier. Ik gebruik de Imtoo 3GP converter.Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:26:
Weet iemand wat de beste instellingen zijn om video te converteren voor de W900?
Topic dood??
Of begint pas weer te lopen nadat er een firmware aanwezig is op te uppen?
Ik zie hier trouwens zoveel dingen die er aan de hand is met de W900 maar heb nog helemaal niks meegemaakt, zelfs mijn vriendin niet die hem ook heeft.
klop klop (op hout).
Of begint pas weer te lopen nadat er een firmware aanwezig is op te uppen?
Ik zie hier trouwens zoveel dingen die er aan de hand is met de W900 maar heb nog helemaal niks meegemaakt, zelfs mijn vriendin niet die hem ook heeft.
klop klop (op hout).
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Gezien de afmeting, het gewicht en de prijs zijn er niet zo enorm veel mensen die dit ding hebben. Ikzelf heb de afgelopen maanden nog NIEMAND gezien op straat (of waar dan ook) die dit ding ook heeft.
Problemen valt reuze mee, maar wel 2 erg vervelende. Hoop dat ze opgelost kunnen worden; zeker dat headset-probleem.
Problemen valt reuze mee, maar wel 2 erg vervelende. Hoop dat ze opgelost kunnen worden; zeker dat headset-probleem.
Volgens mij heeft iedereen die de w900i ook als walkman gebruikt er last van. Ik heb het gevoel dat de aansluiting heel snel een beetje lam wordt, en dat hij daardoor niet goed verbinding maakt.Soeski schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:11:
Het zou toch niet zo zijn dat er eerst een w910i moet komen op dat op te kunnen lossen toch?
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Verwijderd
Ik heb een handige site gevonden met guide's voor het converteren van W900i filmpjes en audio.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:55:
[...]
Je kan het beste een kort fimpje een paar keer opnieuw encooden totdat ie begint te stotteren bij het afspelen. Ik doe meestal 3gp met een bitrate van 400... hoger gaat het fout hier. Ik gebruik de Imtoo 3GP converter.
http://www.vapulus.com/w900i/general.html
Ik gebruik PVauthor voor encoden, hier kan je zien wat het resultaat is:Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:13:
[...]
Ik heb een handige site gevonden met guide's voor het converteren van W900i filmpjes en audio.
http://www.yourfilehost.c...venfold___Bat_Country.3gp
rechts onderin staat de download knop
[ Voor 8% gewijzigd door Sm0k3r op 14-02-2006 13:03 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Oh hier nog een, heb opeens de smaak te pakken om te sharen 
http://www.yourfilehost.c...le=Prodigy___Smack_My.3gp
http://www.yourfilehost.c...le=Prodigy___Smack_My.3gp
reken er maar een aantal weekjes bij. Ik heb intotaal 3 maanden met die lui aan de klink gelegen. Gelukkig had ik de email adres van de helpdeskmedewerker gekregen, hij hielp mij verder wel. Zo kon ik er tenminste een beetje druk op zetten.Jack Flushell schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:59:
Ik wacht nog steeds op mijn W900i, al 2,5 week. Via Vodafone, maar ze waren even uitverkocht. Hopenlijk deze week...
Daardoor heb ik voor 3 telefoons in de rij gestaan. Orgineel voor de p910i, maar die was uiteindelijk neit leverbaar (na 2 weken contact gezocht te hebben). Hiervoor kon hij korting geven op een s100 van qtek of een nokia 9300 gratis. Vervolgens heb ik meer dan een maand op de qtek gewacht, en uiteindelijk (eigen initiatief) een w900i gekozen. De w900i was binnen 2 weken binnen.
Heb je al een aantal keren contact gehad met je contact persoon? Als het dezelfde is heb ik nog wel een e-mail adres van hem.
ff wat anders:
de w950?????? 4gig intern........
Waarschijnlijk de succesor van deze en de p910 in 1.
Verwijderd
Heeft iemand hier trouwens al Gmail via de email functie weten binnen te halen? Ik gebruik t-mobile en heb al diverse fora ondersteboven gespit, maar geen 1 instelling werkt en bij de klantenservice weten ze ook van niks.
Ik weet dat er Java programma's zijn en dat je Gmail ook via de wap portal kunt bezoeken, maar zou toch liever gebruik maken van de vaste email functie op de telefoon.
Bedankt!
Ik weet dat er Java programma's zijn en dat je Gmail ook via de wap portal kunt bezoeken, maar zou toch liever gebruik maken van de vaste email functie op de telefoon.
Bedankt!
Verwijderd
Even een (misschien stomme) vraag:
Moet de w900i geopend worden om te bellen? of kan dat ook in de ingeswivelde vorm?
En nog een vraag: Ik zoek een nieuwe telefoon. Nou viel mn oog op deze and I like it a lot. Ik zoek alleen nog wat vergelijkingsmateriaal. Dus: een phone met ongeveer dezelfde specs. Suggesties?
Moet de w900i geopend worden om te bellen? of kan dat ook in de ingeswivelde vorm?
En nog een vraag: Ik zoek een nieuwe telefoon. Nou viel mn oog op deze and I like it a lot. Ik zoek alleen nog wat vergelijkingsmateriaal. Dus: een phone met ongeveer dezelfde specs. Suggesties?
Antwoord 1: Nee, dat hoeft niet, maar ik vind het wel fijner bellen als hij "lang" is zeg maar. Beter te verstaan voor de ander en het gewicht en dikte wordt beter verdeeld.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:54:
Even een (misschien stomme) vraag:
Antwoord 2: Vergelijk..pff, lastig. Een scherm met dezelfde resolutie? Samsung D600 of Panasonic VS6 (Al vind ik dat Panasonic-scherm nog mooier).
Zelfde dikte en gewicht? Zoek een telefoon van 4 jaar oud ofzo
Zelfde camera? Sony Ericsson K750i of W800i, maar hebben niet de erg fijne autofocus van de W900. Samsung D600 maakt ook erg mooie foto's trouwens, ook 2MP.
480MB intern? Hmm, nope. Wel mogelijk met memorycards natuurlijk, zoals de W800.
Lastig een vergelijk te maken, de W900 is echt een produkt apart. Als de dikte/grootte en het gewicht je niet tegenstaan, heb je er een goede aan. Vraag jezelf wel af wat je ermee wilt.
Verwijderd
weet niet of het iemand intereseert maar de W900 staat nu bij de proximus colection(Belgie) voor €429
wow, dat is 50 euro onder de pricewatch. Al hoewel denk ik dat de meeste mensen dit toestel in combinatie met een abonnement hebben gekocht.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:09:
weet niet of het iemand intereseert maar de W900 staat nu bij de proximus colection(Belgie) voor €429
Ik heb het zonet ook even geprobeerd. He het werkt perfect!Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:13:
[...]
Ik heb een handige site gevonden met guide's voor het converteren van W900i filmpjes en audio.
Je moet er wel eventjes voor zitten, maar het resultaat is gewoon perfect.
Trouwens, er wordt voor vereisde software Nero 6 en dBpowerAmp, maar als je Nero 7 (ultra edition oid) hebt, dan zit er een compleet encode pakket in. Deze kan je benaderen via Nero Smartstart > [icoon] Audio > Encode Audio Files.
Output: 20min durende serie, 64kbit audio, 384kb video, 320x240, 4:3 = 70mb.
[ Voor 8% gewijzigd door Xardas op 16-02-2006 22:42 ]
Ok dan ff mijn verhaal: het is wat lang geworden, sorry
Ik heb hem nu ook binnen: Ik had een kaartje gehad dat mijn abbo bij Vodafone zou verlopen en dat ik een nieuw toestel mocht uitzoeken
, echter mijn abbo verloopt ergens in juni, vreemd dat ik dan nu al mag uitzoeken.
Daarbij werd ik verleden week gebeld door Vodafone of ik al een keuze had gemaakt. Na lang zoeken en vergelijken was de keuze op de w900i gevallen, vooral vanwege de camera en kwart vga (qvga) scherm en die videoaccelerator plus de Walkman radio/MP3 speler. Doe die maar riep ik...
Maar ja die stond dus niet bij hun keuzes. Bij navraag bleek dat het wel mogelijk was: met bijbetalen van € 179,- en UMTS_20 of € 99 en de UMTS_25.
Ik heb uiteindelijk maar voor de € 99 euro variant gekozen, en daarbij heb ik 3 maanden abonnementsgeld gratis (dus 3*25= € 75 euro ' retour' , blijft over € 24)
Ik moet in de eerste instantie wel die € 99 euro betalen, maar daarna 3 maanden abbo voor nop dus uiteindelijk slechts € 24 voor dit toestel met 2 jaar UMTS_25.
Ok, uiteindelijk ben ik toch 24 * 25 + 24 = € 624 kwijt over twee jaar, maar dat is dan (voor mijn gevoel) onbeperkt bellen (200 minuten). Oftewel een imaginaire € 5 abbo met 200 belminuten en een simlock vrij toestel van nu straatprijs €500,- Ach 'tis maar hoe je rekent.
En voor wie het weten wil, verleden week vrijdag de telefoon(tjes) en het abonnement aangegaan, dinsdag het contract in huis en donderdag het toestel bezorgd, en vandaag ermee gespeeld.
Dus een krappe week levertijd nu.
Minpuntje is dat in het contract staat dat het pas ingaat in juni, dus na het aflopen van mijn huidige abonnement, en dus het contract 24 maanden loopt vanaf juni 2006... De periode van nu tot juni (iets meer dan 3 maanden) is dan blijkbaar je 'gratis' abbo periode. Dus je betaalt toch de volle 24 maanden ipv 21 maanden, of anders gezegd: het is nu een 27 maanden abbo, maar ach ik ben wat laks met abbo's op tijd inruilen..
En jawel, het is een super toestel, ietwat (te) groot voor broekzakken, maar ik draag het toestel toch meestal in de jaszak. Verders pracht beeld van de camera en een super geluid uit de walkman (en geen probleem met de connectoren, zoals ik hierboven ergens las. Met het toestel op 'bestands-mode' kan ik met sleur-en-pleur de mp3 folders op de usb-drive zetten (al duurt dat wel vrij lang - usb1.1 modus?).
Alleen ik heb een probleem met het programma Disk2Phone; geïnstalleerd vanaf de bijgeleverde cdrom, maar het geeft een foutmelding als ik het wil opstarten:
D2P.exe: De toepassing heeft een uitzondering genereerd die niet kan worden verwerkt:
Proces-id=0xbe0 (3040), thread-id 0xe2c (3628), bij annuleren, gevolgd door een foutmelding over een JIT foutopsporingsnogwattes...
(spec: win-xp-pro-nl-sp2, p4-3GHz, 1 GB ram) en .Net 1.1 met hotfix zoals ik ergens vond als mogelijke oplossing.
Is dit een bekend probleem? Uninstall/herinstall maakt niets uit, net als eng/nl, of de laatste update van de sony-ericsson website. Nu copy-paste ik via verkenner, heb ik dit programma nu wel of niet nodig? Met copy and paste via de usb en bestandsmodus gaat het ook goed blijkbaar.
Ik heb hem nu ook binnen: Ik had een kaartje gehad dat mijn abbo bij Vodafone zou verlopen en dat ik een nieuw toestel mocht uitzoeken
Maar ja die stond dus niet bij hun keuzes. Bij navraag bleek dat het wel mogelijk was: met bijbetalen van € 179,- en UMTS_20 of € 99 en de UMTS_25.
Ik heb uiteindelijk maar voor de € 99 euro variant gekozen, en daarbij heb ik 3 maanden abonnementsgeld gratis (dus 3*25= € 75 euro ' retour' , blijft over € 24)
Ik moet in de eerste instantie wel die € 99 euro betalen, maar daarna 3 maanden abbo voor nop dus uiteindelijk slechts € 24 voor dit toestel met 2 jaar UMTS_25.
Ok, uiteindelijk ben ik toch 24 * 25 + 24 = € 624 kwijt over twee jaar, maar dat is dan (voor mijn gevoel) onbeperkt bellen (200 minuten). Oftewel een imaginaire € 5 abbo met 200 belminuten en een simlock vrij toestel van nu straatprijs €500,- Ach 'tis maar hoe je rekent.
En voor wie het weten wil, verleden week vrijdag de telefoon(tjes) en het abonnement aangegaan, dinsdag het contract in huis en donderdag het toestel bezorgd, en vandaag ermee gespeeld.
Dus een krappe week levertijd nu.
Minpuntje is dat in het contract staat dat het pas ingaat in juni, dus na het aflopen van mijn huidige abonnement, en dus het contract 24 maanden loopt vanaf juni 2006... De periode van nu tot juni (iets meer dan 3 maanden) is dan blijkbaar je 'gratis' abbo periode. Dus je betaalt toch de volle 24 maanden ipv 21 maanden, of anders gezegd: het is nu een 27 maanden abbo, maar ach ik ben wat laks met abbo's op tijd inruilen..
En jawel, het is een super toestel, ietwat (te) groot voor broekzakken, maar ik draag het toestel toch meestal in de jaszak. Verders pracht beeld van de camera en een super geluid uit de walkman (en geen probleem met de connectoren, zoals ik hierboven ergens las. Met het toestel op 'bestands-mode' kan ik met sleur-en-pleur de mp3 folders op de usb-drive zetten (al duurt dat wel vrij lang - usb1.1 modus?).
Alleen ik heb een probleem met het programma Disk2Phone; geïnstalleerd vanaf de bijgeleverde cdrom, maar het geeft een foutmelding als ik het wil opstarten:
D2P.exe: De toepassing heeft een uitzondering genereerd die niet kan worden verwerkt:
Proces-id=0xbe0 (3040), thread-id 0xe2c (3628), bij annuleren, gevolgd door een foutmelding over een JIT foutopsporingsnogwattes...
(spec: win-xp-pro-nl-sp2, p4-3GHz, 1 GB ram) en .Net 1.1 met hotfix zoals ik ergens vond als mogelijke oplossing.
Is dit een bekend probleem? Uninstall/herinstall maakt niets uit, net als eng/nl, of de laatste update van de sony-ericsson website. Nu copy-paste ik via verkenner, heb ik dit programma nu wel of niet nodig? Met copy and paste via de usb en bestandsmodus gaat het ook goed blijkbaar.
Abbo:La_Pazz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:14:
Ok dan ff mijn verhaal: het is wat lang geworden, sorry...
Je kan ongeveer 3 maanden van te voren een nieuwe toestel uitzoeken (std. vodafone).
Zodra je een nieuwe contract aangaat, dan pas gaat de 3 maanden in. (je krijgt namelijk 3 maanden gratis van je nieuwe contract, niet je oude).
PC:
Ik gebruikt disc-to-phone niet, het heeft voor mij geen meerwaarde. Je kan gewoon als je de telefoon aansluit en File-mode selecteerd, de bestanden toevoegen en verwijderen via verkenner. Als je telefoon-modus aanklikt, gaat het erg langzaam (10kb p/s oid).
Telefoon:
In het begin had ik ook geen problemen met de connector. Maar na vaker gebruik kreeg ik er steedts meer last van. Doe maar eens een test: Plug de headset ering, zet je walkman aan, speel non-stop nummer en je merkt vanzelf wel wanneer de telefoon lawaai gaat maken (je hoeft de headset dus niet op te hebben). Op dit moment gebeurt het gemiddeld om de 20 minuten bij mij.
[ Voor 61% gewijzigd door Xardas op 18-02-2006 14:51 ]
Dat snap ik niet: mijn umts-contract gaat in per juni 2006, maar ik heb afgelopen week de w900i mogen ontvangen. Ik kan bellen en over Vodafone-Life surfen, dus 'umts' doet het al; oftewel het lijkt erop dat ik al in de drie gratis maanden zit. Of bedoel je dat ik op mijn 'oude' contract zit te surfen op Vodafone Life (dus met surfkosten)?Neodelec schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:48:
[...]
Abbo:
Je kan ongeveer 3 maanden van te voren een nieuwe toestel uitzoeken (std. vodafone).
Zodra je een nieuwe contract aangaat, dan pas gaat de 3 maanden in. (je krijgt namelijk 3 maanden gratis van je nieuwe contract, niet je oude).
BTW: de Vodafone Life! - ANWB file informatie (plaatje a la de anwb file plaatjes waarbij rood = file en wit = geen file) is wel superhandig!
Verwijderd
Ik stoor me aan het feit dat ik elke keer 0,63 euro moet betalen bij elke keer dat ik dat stomme internetknopje indruk. Deze maand weer 15 euro extra betalen omdat dat knopje wel eens per ongeluk ingedrukt gaat. Toetsenvergrendeling gaat automatisch maar niet meteen na het bellen. Als ik een nummer intoets en ophang duurt het eerst een aantal seconden voordat de vergrendeling in werking treedt. Als ik dus te vroeg mijn telefoon in mijn zak doe gaat dat knopje wel eens aan. Het feit dat ik de telefoon direct in mijn telefoon stop is automatisme. Is er betere geen oplossing voor? Knopje permanent uitschakelen? Internetverbinding blokkeren? Het is toch van de zotten dat ik elke keer moet betalen voor alleen de tot stand koming van de verbinding. Ik surf niet eens rond. Ik krijg alleen de beginpagina te zien. Ik zit trouwens bij Vodafone. Heb nu dus een lijst van allemaal live.vodafone.offnet-jes op mijn vacature waar ik niets mee kan. Help!
Lieve jongen; wat dacht je van het schuifje aan de linker-zijkant van je toestel...Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:16:
Ik stoor me aan het feit dat ik elke keer 0,63 euro moet betalen bij elke keer dat ik dat stomme internetknopje indruk. Deze maand weer 15 euro extra betalen omdat dat knopje wel eens per ongeluk ingedrukt gaat. Toetsenvergrendeling gaat automatisch maar niet meteen na het bellen. Als ik een nummer intoets en ophang duurt het eerst een aantal seconden voordat de vergrendeling in werking treedt. Als ik dus te vroeg mijn telefoon in mijn zak doe gaat dat knopje wel eens aan. Het feit dat ik de telefoon direct in mijn telefoon stop is automatisme. Is er betere geen oplossing voor? Knopje permanent uitschakelen? Internetverbinding blokkeren? Het is toch van de zotten dat ik elke keer moet betalen voor alleen de tot stand koming van de verbinding. Ik surf niet eens rond. Ik krijg alleen de beginpagina te zien. Ik zit trouwens bij Vodafone. Heb nu dus een lijst van allemaal live.vodafone.offnet-jes op mijn vacature waar ik niets mee kan. Help!
[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 24-02-2006 00:35 ]
Verwijderd
Lieve meid, ik wil dat knopje permanent uit. Ik heb geen zin om steeds op te moeten passen dat ik niet op dat knopje druk. Want zodra ik hem indruk PATS... 63 cent. Ik wil dus een soort blokkering of ik ram dat knopje er gewoon uit.
Als je het internet helemaal niet gebruikt dan kan je alle internet instellingen gewoon veranderen naar iets wat niet klopt (als dit mogelijk is met umts, met GPRS wil het wel) dingen zoals de toegangspunten, proxyservers, dns adressen gewoon allemaal naar iets veranderen wat nergens op slaat. Dan werkt je hele internet verbinding niet meer dus. Kans is dan ook groot dat je geen MMSjes en/of videotelefoneren meer kan doen, maar dat weet ik dus niet precies.Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:16:
Verwijderd
Ik heb dat ook een paar keer gehad. Helaas stond de automatische vergrendeling toen nog uitgeschakeld en ging ie toen in m'n jaszak nog wel eens internetten. Sinds ik die vergrendeling aan heb staan is het me niet meer gebeurd.
Verwijderd
Yes internetinstellingen verandert en nu zegt ie dus: Data-account bestaat niet. Controleer instellingen. Beter!!
Jij bent een rare...één die moedwillig zijn internet-toegang blokkeert op een telefoon met GPRS, UMTS, MMS en noem het maar op, terwijl dat juist anno 2005/2006 de uitgebreide functies zijn van een toestel. Alleen maar omdat je te lui bent om dat schuifje even aan te raken voor je hem in je zak doet.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 13:03:
Yes internetinstellingen verandert en nu zegt ie dus: Data-account bestaat niet. Controleer instellingen. Beter!!![]()
![]()
![]()
Koop dan een ander toestel als je helemaal niks wilt kunnen behalve bellen...
Of doet hij dat ook nog perongeluk in je zak?

Verwijderd
Sinds wanneer doet de video/fotocamera zijn werk via het internet? Not to mention de MP3-speler? Ga jij nou maar lekker UMTS-en. Ik heb daar geen geld voor.
Maar wel geld voor de W900i wat één van de duurste toestellen isVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:48:
Sinds wanneer doet de video/fotocamera zijn werk via het internet? Not to mention de MP3-speler? Ga jij nou maar lekker UMTS-en. Ik heb daar geen geld voor.
Goede keus overigens hoor, haha.
Nu maar weer even ontopic...
Ik heb het idee dat SE dit toestel een beetje op de achtergrond laat. Weinig info, nog (steeds) geen firmware update na de initiele versie en ook geen reclame voor het toestel.
Toch zou ik graag de serieuzere problemen wel opgelost zien worden, maar dat is logisch.
Verwijderd
Idd.Soeski schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:12:
[...]
Maar wel geld voor de W900i wat één van de duurste toestellen is
Goede keus overigens hoor, haha.
Nu maar weer even ontopic...
Ik heb het idee dat SE dit toestel een beetje op de achtergrond laat. Weinig info, nog (steeds) geen firmware update na de initiele versie en ook geen reclame voor het toestel.
Toch zou ik graag de serieuzere problemen wel opgelost zien worden, maar dat is logisch.
Even voor de reacties hierboven:
Surfen binnen Vodafone Live is gratis. Ga je vervolgens verder surfen dan ga je betalen.
Hoeveel is dat trouwens per minuut? Kon dat nergens vinden.
Surfen binnen Vodafone Live is gratis. Ga je vervolgens verder surfen dan ga je betalen.
Heb de telefoon een week of twee terug besteld. Kan niet wachten eigenlijk. Heb het met nummer portering gedaan van T-Mobile pre-paid naar Vodaphone UMTS abbo via GSM Web.
Mooie aanbieding... UMTS25 abbo met 3 maanden geen abbo kosten en een jaar lang 10 euro extra "beltegoed" en ook nog is de Bluetrek S2 headset erbij. Oh en de telefoon is gratis
Vervelende wel dat vorige week donderdag mijn nummer al is geporteerd en dat GSM Web de telefoon niet meer op voorraad had. Dus ik moet waarschijnlijk wacht tot donderdag... is mijn enige telefoon nummer want ik heb geen vast thuis.
Maarja, donderdag is het waarschijnlijk eindelijk zover.
Iemand trouwens ervaring met de Bluetrek S2 bluetooth headset?
Mooie aanbieding... UMTS25 abbo met 3 maanden geen abbo kosten en een jaar lang 10 euro extra "beltegoed" en ook nog is de Bluetrek S2 headset erbij. Oh en de telefoon is gratis
Vervelende wel dat vorige week donderdag mijn nummer al is geporteerd en dat GSM Web de telefoon niet meer op voorraad had. Dus ik moet waarschijnlijk wacht tot donderdag... is mijn enige telefoon nummer want ik heb geen vast thuis.
Maarja, donderdag is het waarschijnlijk eindelijk zover.
Iemand trouwens ervaring met de Bluetrek S2 bluetooth headset?
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Neodelec schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:01:
Even voor de reacties hierboven:
Browsing buiten de Vodaphone Live portal
- Sessie van maximaal 1 MB per 15 minuten 75ct
- Sessie van meer dan 1 MB per 15 minuten €2.50ct
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Verwijderd
Ik heb nu ImTOO 3GP Video Converter, ImTOO MPEG Encoder en ImTOO MP4 Video Converter, maar met alle drie heb ik hetzelfde probleem, het geluid loopt gewoon niet synchroon. Het geluid loopt dan voor op de video. Alvorens ik het bestand op mijn telefoon zet bekijk ik het met Quicktime en dan doet dit probleem zich al voor. Is dit een bekend probleem? Ik heb alle instellingen wel zo'n beetje gehad dus daar ligt het echt niet aan.

OMG!Peppio schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:58:
[...]
Bowsing buiten de Vodaphone Live portal
- Sessie van maximaal 1 MB per 15 minuten 75ct
- Sessie van meer dan 1 MB per 15 minuten €2.50ct

Ik denk dat ik een kleine rekening-verhoging krijg deze maand...
(was overigens wel de moeite waard, om te testen e.d.)
Ik heb trouwens via dreamweaver mn eigen w900-webpagina's gemaakt me handige spul wat ik anders in een pda wilde stoppen. Deze heb ik vervolgens in de map Others geplaats, in een aparte map, en een bookmark gemaak zodat ik er binnen 2 klikken inzit.
Hierdoor heb ik: Mijn rooster, (eigen)serials, inloggevens e.d. binnen hand bereik!
Tis even werken, maar ik heb er best wel veel profeit aan.
Hebben er trouwens ook mensen ervaring met het synchen op afstand via BT? Welke dongle gebruik je ervoor?
@Remy22:
Je moet er eventjes voor zitten, maar het resultaat is solide: http://www.vapulus.com/w900i/general.html
[ Voor 7% gewijzigd door Xardas op 01-03-2006 00:09 ]
Verwijderd
Ik heb hem gister gekocht. Samen met een vodafone UMTS 35 abo. Maar wel simlock vrij.
Ben erg te spreken over het toestel de grote valt reuze mee. Scherm is Top. Geluid is helder. De software voor de muziek en andere bestanden werkt heel goed. Batterij lijkt het goed uit te houden luister al de hele dag muziek en nog maar een heel klein streepje weg.
Zeer sjieke telefoon (de zwarte dan) Maar misschien niet helemaal objectief want ben een Sony liefhebber!
Ben erg te spreken over het toestel de grote valt reuze mee. Scherm is Top. Geluid is helder. De software voor de muziek en andere bestanden werkt heel goed. Batterij lijkt het goed uit te houden luister al de hele dag muziek en nog maar een heel klein streepje weg.
Zeer sjieke telefoon (de zwarte dan) Maar misschien niet helemaal objectief want ben een Sony liefhebber!
Verwijderd
ik typ een hele tekst en dan post ik het en daar staat er: bij contra...La_Pazz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:40:
[...]
Dat snap ik niet: mijn umts-contract gaat in per juni 2006, maar ik heb afgelopen week de w900i mogen ontvangen. Ik kan bellen en over Vodafone-Life surfen, dus 'umts' doet het al; oftewel het lijkt erop dat ik al in de drie gratis maanden zit. Of bedoel je dat ik op mijn 'oude' contract zit te surfen op Vodafone Life (dus met surfkosten)?
BTW: de Vodafone Life! - ANWB file informatie (plaatje a la de anwb file plaatjes waarbij rood = file en wit = geen file) is wel superhandig!Net als de routeplanner (geen TomTom meer nodig!, nou ja bijna dan
)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 14:21 ]
ik heb de telefoon nu onderhand ook 1,5 week... wat een supergeile telefoon!
maar een firmwareupdate zal wel leuk zijn ja
maar een firmwareupdate zal wel leuk zijn ja
MRTN
Heb een mailtje gehad van GSM-Web... vandaag verstuurd!! Dus als het meezit ben ik morgen weer mobiel! Kan niet wachten zeg
Verwijderd
Het enige wat mij aantrekt aan deze phone is dat je door de nvidia grafische chip met 30fps kunt filmen, tenminste, dat is wat ik heb gelezen. Ik heb hier wat filmpjes gezien: http://www.mobile-review....onyericsson-w900-en.shtml en dat ziet er toch echt wel goed uit (foto's had ik wel vaker mooi gezien van een gsm, maar nooit strakke filmpjes). De mensen die hem hebben, wat zijn jullie ervaringen met de film functie? Kan je een beetje lang opnemen etc?
Het filmen is echt de TOP functie van deze telefoon, dat doe ik er ook erg veel mee. De filmpjes zijn gewoon van mooie kwaliteit en bij deze telefoon heb je er daarna ook daadwerkelijk iets aan als je ze later op de computer bekijkt. Ik heb over de jaren genoeg met me telefoons gefilmt maar ze eigenlijk nooit terug gekeken omdat de kwaliteit zo erg zuigt.
Je kunt hem ook gebruiken in donkere omstandigheden zoals een discotheek ofzo, want dat lampje geeft echt veeel licht.
Ik merk dat ik nu veel minder fotos maak maar bijna alleen maar aan het filmen ben.
Verder ben je ongeveer 2MB per minuut kwijt. Het geheugen heb ik eigenlijk geen problemen mee ik heb mijn 1GB kaart bijna vol staan met allerlei zaken zoals muziek en clips maar ik gebruik mijn intern geheugen op video mee op tenemen. Dus heb ik altijd geheugen vrij daarvoor.
Je kunt hem ook gebruiken in donkere omstandigheden zoals een discotheek ofzo, want dat lampje geeft echt veeel licht.
Ik merk dat ik nu veel minder fotos maak maar bijna alleen maar aan het filmen ben.
Verder ben je ongeveer 2MB per minuut kwijt. Het geheugen heb ik eigenlijk geen problemen mee ik heb mijn 1GB kaart bijna vol staan met allerlei zaken zoals muziek en clips maar ik gebruik mijn intern geheugen op video mee op tenemen. Dus heb ik altijd geheugen vrij daarvoor.
Verwijderd
Bedankt!
Wat ik me nog afvraag is of er nog andere gsm's zijn met vergelijkbare film kwaliteiten. Ik denk zelf nog niet (als ik zo reviews lees etc). Hoe zal de filmkwaliteit van bijv. de k790/k800 zich hiertoe verhouden? Ik meen ergens gelezen te hebben dat die ook met 30fps opneemt. Is het dan verstandiger daarop te wachten (ik vind de k750 al mooier dan de w900, en handiger zonder gedraai). Het is natuurlijk speculeren, maar misschien heeft toch iemand een goed advies?
Hmmm moeilijk, want zover ik weet kan de W900 zo goed video opnemen/afspelen omdat er de Nvidia grafische accelerator in zit. De K790/800 heeft deze als het goed is niet. Dus vraag me af.
Verder kan de Sharp 903(V) ook 30fps op 240x320 opnemen. De Qtek 9000(MDA PRO) kan het ook, bij beide heb ik het geprobeerd dus spreek uit ervaring. Alleen vind ik de kwaliteit van de W900 toch beter.
Verder kan de Sharp 903(V) ook 30fps op 240x320 opnemen. De Qtek 9000(MDA PRO) kan het ook, bij beide heb ik het geprobeerd dus spreek uit ervaring. Alleen vind ik de kwaliteit van de W900 toch beter.
het valt me op dat de w900 oplaadt in bestandsmodus en niet oplaadt in telefoonmodus als de usb-kabel is aangesloten... klopt dit wel?
Verder valt de de bestandsoverdracht tegen met de usb kabel. Slechts ~290 kb/s / 0.20-0.28 MB/s
Verder valt de de bestandsoverdracht tegen met de usb kabel. Slechts ~290 kb/s / 0.20-0.28 MB/s
[ Voor 4% gewijzigd door Jack Flushell op 02-03-2006 21:21 ]
Jow ik heb m ook
en ik moet ook ff kijken hoe ik die internetfunctie er uit kan slopen
Die schuif wil nog wel eens "terug schuiven".
Zijn er verder al software tweakjes gesignaleerd? Lijkt me wel vet om progjes te installeren enzo
Zijn er verder al software tweakjes gesignaleerd? Lijkt me wel vet om progjes te installeren enzo
Verwijderd
Nee, het toestel laadt bij mij altijd op via USB, ongeacht de modus. Ik vind het alleen jammer dat er 2 verschillende modi zijn. De K750i heeft dit b.v. helemaal niet; kan zowel bellen als files oversturen tegelijk. Als je dus de W900 in file-mode zet en je pleurt hem vol, ben je dus gewoon een half uur niet bereikbaar!Jack Flushell schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:20:
het valt me op dat de w900 oplaadt in bestandsmodus en niet oplaadt in telefoonmodus als de usb-kabel is aangesloten... klopt dit wel?

De snelheid is inderdaad zo rond de 300kb/sec. Ongeacht USB1 of USB2. Dezelfde snelheid haal ik met mijn SD kaartje van 2GB in mijn printer, dus ik kijk er niet van op
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 14:12 ]
Heb em!! Eindelijk... nu nog even de Bluetrek S2 opladen en de telefoon zelf en we zijn weer compleet mobiel
Hij is wel groot, maar vind het niet zo erg want het went snel... zeker als je het mooie scherm ziet
Hij is wel groot, maar vind het niet zo erg want het went snel... zeker als je het mooie scherm ziet
Verwijderd
[quote]brainsalad schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:17:
Jow ik heb m ook
en ik moet ook ff kijken hoe ik die internetfunctie er uit kan slopen
Die schuif wil nog wel eens "terug schuiven".
Even een foutieve internetinstelling opslaan en je internet-acces is daarmee beëindigt. Ik heb het ook maar gedaan, want vorige maand was ik 15 euro kwijt aan dat stomme internetknopje
Jow ik heb m ook
Even een foutieve internetinstelling opslaan en je internet-acces is daarmee beëindigt. Ik heb het ook maar gedaan, want vorige maand was ik 15 euro kwijt aan dat stomme internetknopje
check dit maarSm0k3r schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:01:
[...]
Ik gebruik PVauthor voor encoden, hier kan je zien wat het resultaat is:
http://www.yourfilehost.c...venfold___Bat_Country.3gp
rechts onderin staat de download knop
Verwijderd
mm dit bericht verwijderen lukt niet helaas
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 17:47 ]
Hee, ik wil de w900i ook graag icm umts 35, maar hoe kom jij aan die telefoon zonder simlock?Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:00:
Ik heb hem gister gekocht. Samen met een vodafone UMTS 35 abo. Maar wel simlock vrij.
Nou in tel modus laadt 'ie echt niet op aan de usb bij mij andersVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:11:
[...]
Nee, het toestel laadt bij mij altijd op via USB, ongeacht de modus. Ik vind het alleen jammer dat er 2 verschillende modi zijn. De K750i heeft dit b.v. helemaal niet; kan zowel bellen als files oversturen tegelijk. Als je dus de W900 in file-mode zet en je pleurt hem vol, ben je dus gewoon een half uur niet bereikbaar!![]()
De snelheid is inderdaad zo rond de 300kb/sec. Ongeacht USB1 of USB2. Dezelfde snelheid haal ik met mijn SD kaartje van 2GB in mijn printer, dus ik kijk er niet van op
Missschien aan het feit dat ik WinXP 64 bit heb en geen drivers heb voor tel. modus?
[ Voor 7% gewijzigd door Jack Flushell op 05-03-2006 19:24 ]
Is Nero Recode volledig gratis? Ik heb 6 maar kan het niet vinden en zit niet in een update voor me.Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:27:
Voor de mensen die muziekvideo's of andere filmpjes op hun telefoon willen kijken raad ik aan Nero Recode te gebruiken. Naar instellingen kan je me altijd vragen.
Verwijderd
Recode is niet los verkrijgbaar maar zit alleen in het Nero Reloaded 6 pakket, en is gekoppeld aan Nero Vision Express 2. Kijk dus even goed welke versie je al hebt. Als je eenmaal Reloaded hebt gekocht kan je gratis updates van Recode krijgen (2.2 is de laatste versie). Het programma werkt trouwens als een trein, zeker in combinatie met een ripper als DVD Shrink. Je kunt de volledige DVD kopieren, inclusief menu en ondertitels. Ik zelf heb Nero 7. Daar zit Nero Recode 2 standaard bij.Sm0k3r schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:09:
[...]
Is Nero Recode volledig gratis? Ik heb 6 maar kan het niet vinden en zit niet in een update voor me.
Er loopt een leuk draadje op GoT over wat voor MS Duo Pro kaartje je zou kunnen nemen: Het maakt volgens mij niet uit, want bottleneck is de telefoon zelf. Tenzij je een usb2 cardreader neemt om je 4GB Duo card vol te gooien met mp3's
Mijn w900i intern mem van 450 MB geeft als waarden met HDTune:
Access time: 6.1 ms
Burst Rate 0.4 MB/s
Average/min/max = 0.4-0.5 MB/s
wat dus iets sneller is dan de MS Duo 64 (ooit bij k750i geleverd):
Access time: 6.6 ms
Burst Rate 0.3 MB/s
Average/min/max = 0.3 MB/s
Mijn w900i intern mem van 450 MB geeft als waarden met HDTune:
Access time: 6.1 ms
Burst Rate 0.4 MB/s
Average/min/max = 0.4-0.5 MB/s
wat dus iets sneller is dan de MS Duo 64 (ooit bij k750i geleverd):
Access time: 6.6 ms
Burst Rate 0.3 MB/s
Average/min/max = 0.3 MB/s
[ Voor 3% gewijzigd door La_Pazz op 09-03-2006 18:08 . Reden: linkje gefixed ]
Jouw linkje naar het draadje is gebroken...

Verwijderd
Dat is wel heel weinig trouwens! Dan zou je bijna 4 uur kunnen opnemen alleen al op het interne geheugen?!Sur_G schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:14:
... Verder ben je ongeveer 2MB per minuut kwijt. ...
Is dit echt zo of is het een typfoutje?
Verwijderd
Ik heb eigenlijk maar 1 puntje op deze telefoon aan te merken en dat is dat het audio-volume wel eens halveert terwijl de telefoon dan toch echt op maximaal volume staat bijvoorbeeld bij een mp3tje. Even rebooten is dan de uitkomst.
Ik heb de telefoon nu zonder extra geheugen. Heb even een vraagje.
Schokt het beeld bij jullie ook als je bijvoorbeeld het SonyEricsson screensavertje aan hebt? Sowieso schokt het startscherm van Vodafone ook als de neten. Net of de videokaart te min is
Schokt het beeld bij jullie ook als je bijvoorbeeld het SonyEricsson screensavertje aan hebt? Sowieso schokt het startscherm van Vodafone ook als de neten. Net of de videokaart te min is
ja hij halveert de framerate bij gif. zwaar frustrerend.Peppio schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:47:
Ik heb de telefoon nu zonder extra geheugen. Heb even een vraagje.
Enne, videokaart? Tis 1 van de beste op dit moment: Nvidia GeForce 4800 met 1280kb videogeheugen.
De Motorola Rzr heeft een (vergelijkbare gpu, de) Ati imageon 2282.
Neen, is geen typefout.Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:02:
[...]
Dat is wel heel weinig trouwens! Dan zou je bijna 4 uur kunnen opnemen alleen al op het interne geheugen?!![]()
Is dit echt zo of is het een typfoutje?
Hij schokt inderdaad supervel bij GIF's, is een software probleem. GIF's ie de T610 vloeiend kon afspelen heeft hij moeite mee
Verder moet ik zeggen dat je high res video's beter kunt afspelen vanaf je MS duo kaart dan vanaf je intern geheugen omdat ie anders na 10 minuten begint te haperen bij lange video's. Ik heb het hier over eigen gemaakte videos(hele films ofzo)
heb hem sindskort ook, heerlijk scherm. alleen zit ie nu onder de operatietafel zodat alle vodaphone troep eruit kan 
klopt het dat er nog steeds geen firmware update is uitgekomen voor de w900i ???
klopt het dat er nog steeds geen firmware update is uitgekomen voor de w900i ???
Er is al wel een firmware update uitgekomen op 27 februari ik heb hem er alleen nog niet op kunnen zetten. Denk alleen niet dat die zelfde update voor de W900vodafone is daar komt eigenlijk altijd een aparte update voor.
Waar?Sur_G schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:54:
Er is al wel een firmware update uitgekomen op 27 februari ik heb hem er alleen nog niet op kunnen zetten. Denk alleen niet dat die zelfde update voor de W900vodafone is daar komt eigenlijk altijd een aparte update voor.
Hier niet:
Oh, das balen... wachten op de firmware dan...Neodelec schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:04:
[...]
ja hij halveert de framerate bij gif. zwaar frustrerend.
Enne, videokaart? Tis 1 van de beste op dit moment: Nvidia GeForce 4800 met 1280kb videogeheugen.
De Motorola Rzr heeft een (vergelijkbare gpu, de) Ati imageon 2282.

Maar net als de vorige poster, waar heb je die vandaan Sur_G?? Ik heb trouwens een telefoon van Vodafone.. dus zou ik moeten wachten op aparte firmware? Moet ik dat dan van de Vodafone site gaan trekken ipv de Sony E. site?
[ Voor 4% gewijzigd door Tupel op 16-03-2006 14:17 ]
Weet iemand waar in Nederland de Invisible Shield voor de W900i te koop is of moet dit perse via de Amerikaanse Site (iemand enig ID hoever verzendkosten er dan bij komen).
En weet iemand toevallig ook wat T-mobile aan het toetstel "Gemod" heeft?
En weet iemand toevallig ook wat T-mobile aan het toetstel "Gemod" heeft?
[ Voor 55% gewijzigd door JunkieXP op 16-03-2006 19:25 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Zover ik weet is er geen T-Mobile lock versie van deze telefoon... Dus zou gewoon de sim-lock vrije moeten zijn..
Bestel ehm denk via 2call...dan is de kans helemaal groot dat het gewoon een universeel toestel is
...
De W550i heeft Worms, is dit Java bestand ook (gratis) te verkrijgen voor de W900i?
PS. Is het goed om te concluderen dat hij slechter is dan de K750i/W800i op front van:
Nadelen:
- Snelheid
- Geluid (boxen zachter/minder helder?)
- Uitvallen
- Headset Aansluiting
Voordelen:
- Foto/Video
- 470MB intern
De W550i heeft Worms, is dit Java bestand ook (gratis) te verkrijgen voor de W900i?
PS. Is het goed om te concluderen dat hij slechter is dan de K750i/W800i op front van:
Nadelen:
- Snelheid
- Geluid (boxen zachter/minder helder?)
- Uitvallen
- Headset Aansluiting
Voordelen:
- Foto/Video
- 470MB intern
[ Voor 39% gewijzigd door JunkieXP op 17-03-2006 12:42 ]
Als ik een filmpje op mijn pc zet ben ik het geluid kwijt... heb de nieuwste versie van quicktime. Snap er geen bal van!
Iemand een idee?
Er is helemaal geen firmware update voor de w900i, ik zat al te bidden tot de SE goden maar ze geven geen gehoor.
Eerlijk gezegt is hij prima in order op een paar kleine schoonheids foutjes na.
Als jij de continu uitvallende headset en het spontaan uitgaan van het toestel bij dichtdoen (niet vaak) schoonheidsfoutjes noemt...:)Sm0k3r schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:23:
Er is helemaal geen firmware update voor de w900i, ik zat al te bidden tot de SE goden maar ze geven geen gehoor.
Maar inderdaad verder werkt hij altijd goed.
Ik zit in ieder geval te wachten op de K800, dan kan deze weg
[ Voor 7% gewijzigd door Soeski op 18-03-2006 11:25 ]
Hé; ik ben dus niet de enige waarbij het toestel soms uitvalt bij het dichtklappen; dat had ik nog nergens gelezen. Er zitten wel wat flinke fouten in het toestel; ik heb nog niet echt spijt van de keuze maar echt optimaal is deze zeker niet.Soeski schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:24:
[...]
Als jij de continu uitvallende headset en het spontaan uitgaan van het toestel bij dichtdoen (niet vaak) schoonheidsfoutjes noemt...:)
Maar inderdaad verder werkt hij altijd goed.
Ik zit in ieder geval te wachten op de K800, dan kan deze weg
Nee, je bent niet de enige. Ik had het in dit topic al eens gemeld maar bleek toen de enige te zijn, en een paar lolbroeken dachten dat ik dat ding echt dichtSMEET ofzo haha.TdV schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:05:
[...]
Hé; ik ben dus niet de enige waarbij het toestel soms uitvalt bij het dichtklappen; dat had ik nog nergens gelezen. Er zitten wel wat flinke fouten in het toestel; ik heb nog niet echt spijt van de keuze maar echt optimaal is deze zeker niet.
Ik doe het nu echt voorzichtig (lees: langzaam) en tot nu toe gaat het goed. Het is vooral bij het sneller dichtdoen, dat hij dus echt "klapt" zeg maar.
Vrees dat dit niet zozeer een sofware-issue is, maar meer een hardware-issue. Gevoelig voor schokken ofzo. Feitelijk veranderd er niks aan het toestel als je 'm dichtdoet, voor zover ik weet. Opendoen trouwens wel, dan is automatisch je keylock er vanaf.
Hij is idd niet ideaal, maar zeker geen spijt ervan!
Wat voor Soortgelijke Telefoon als deze zouden jullie mij aanraden, want ben toch beetje huiverig voor de snelle defectie van de Headset aansluiting en het Uitvallende Scherm...Of vallen deze puntjes (zo goed als) in het niets bij de overige kwaliteiten van het Toestel)
Nokia N70, maja die is rete traag (had ik bij kennis van mij gezien, en wil juist van de Traagheid van mijn Nokia 6600 af)
Een W810 misschien of kan deze (behalve intern geheugen en video accelerator) niet tippen aan de W900, en sjah de K750 en W800 heeft iedereen al dus daar voel ik niet echt iets voor.
Nokia N70, maja die is rete traag (had ik bij kennis van mij gezien, en wil juist van de Traagheid van mijn Nokia 6600 af)
Een W810 misschien of kan deze (behalve intern geheugen en video accelerator) niet tippen aan de W900, en sjah de K750 en W800 heeft iedereen al dus daar voel ik niet echt iets voor.
[ Voor 36% gewijzigd door JunkieXP op 20-03-2006 00:56 ]
uitvallen en headset, hmmmm heb ik helemaal geen last van, dat is vreemd.
welke data of uitgave hebben jullie, ik had hem gekocht toen hij net uitkwam (gereserveerd)
welke data of uitgave hebben jullie, ik had hem gekocht toen hij net uitkwam (gereserveerd)
Verwijderd
Same here, het is een datecode uit november (05W44), dus één van de eerste toestellen. Helaas (gelukkig?) ben ik niet de enige met dat headset probleem; in dit forum alleen al een stuk of 5 mensen. Is dus echt een structurele fout in de software. Verder hebben we allemaal dezelfde software-versie omdat er nog geen nieuwere is...
Ik ben in ieder geval al druk aan het kijken voor een andere, ook al staat dat los van de problemen met dit toestel. Ligt gewoon aan mij ;-)
Ik ben in ieder geval al druk aan het kijken voor een andere, ook al staat dat los van de problemen met dit toestel. Ligt gewoon aan mij ;-)
Is het voor jullie gewoon mogelijk om de W900 in de zakken van je spijkerbroek te dragen?! Ik heb nu namelijk een W800.. en aangezien er het komend half jaar niets bijzonders uit gaat komen (de K800 vind ik helemaal niets)... wil ik gaan voor de W900. Daar stop ik het geheugenkaartje van mn W800 in, zodat ik bijna een gig heb, perfect, en de camera (met name videorecorder) is weer wat beter. Maar zoveel mensen roepen dat hij zo groot en lomp is. Ik heb voor de W800 een MDA Compact en een Siemens SX1 gehad... en daar was goed mee te leven. Maar hoe ervaren jullie dit met de W900?!
Verwijderd
Je kunt de w900i prima in je broekzak hebben. Tis iets groter dan je gewend bent maar ik vind t zelf geen probleem. Heb hem sowieso meestal in mijn jaszak.
Is er al iemand die naar een sony-ericsson service center is geweest voor het headset-probleem? Ik heb het zelf provisorisch opgelost met een elastiekje maar ja, dat is wel heel schandalig. Dat deed ik jaaaaaaaren geleden met mn discman
Het lijkt me toch dat sony-ericsson wel een fatsoenlijke aansluiting kan fabriceren. Het is toch niet voor niets een walkman phone! Dan heb je niks aan een headset die niet blijft zitten (want zo ver is t bij mij al, blijft sowieso niet zitten).
Dus iemand al actie ondernomen?
Is er al iemand die naar een sony-ericsson service center is geweest voor het headset-probleem? Ik heb het zelf provisorisch opgelost met een elastiekje maar ja, dat is wel heel schandalig. Dat deed ik jaaaaaaaren geleden met mn discman
Leg hem maar naast je w800 in de winkel, klein verschil, oogt groter vanwege display (is groter)Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:48:
Je kunt de w900i prima in je broekzak hebben. Tis iets groter dan je gewend bent maar ik vind t zelf geen probleem. Heb hem sowieso meestal in mijn jaszak.
Is er al iemand die naar een sony-ericsson service center is geweest voor het headset-probleem? Ik heb het zelf provisorisch opgelost met een elastiekje maar ja, dat is wel heel schandalig. Dat deed ik jaaaaaaaren geleden met mn discmanHet lijkt me toch dat sony-ericsson wel een fatsoenlijke aansluiting kan fabriceren. Het is toch niet voor niets een walkman phone! Dan heb je niks aan een headset die niet blijft zitten (want zo ver is t bij mij al, blijft sowieso niet zitten).
Ik ga nog maar eens even spelen met die dummy toestellen, maar ik vermoed dat ik em gewoon ga halen.
Ik had in het begin ook last van het uitvallen van de headset, en het los zitten van de aansluiting. Maar de laatste tijd heb ik er helemaal geen last meer van gehad (afkloppen). Ik gebruik de walkman functie gemiddeld 3 uur per dag, en de radio 1 uur. Hopelijk blijft het probleem weg...Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:48:
Ik heb het niet meer geprobeerd sinds die dramatische 2 keren. Bij mij blijft de headset echter wel gewoon goed vastzitten, alleen de connectie verdwijnt in de telefoon. Headset icoon weg en geluid weer door de speaker. Rommelen met de stekker heeft geen zin; deze zit echt goed vast en blijft ook goed.Neodelec schreef op maandag 20 maart 2006 @ 21:29:
[...]
Ik had in het begin ook last van het uitvallen van de headset, en het los zitten van de aansluiting. Maar de laatste tijd heb ik er helemaal geen last meer van gehad (afkloppen). Ik gebruik de walkman functie gemiddeld 3 uur per dag, en de radio 1 uur. Hopelijk blijft het probleem weg...
De enige reactie die ik van SE online heb gekregen, toen ik dit probleem aanmeldde:
"stuur hem naar Nuth (DynaFix) voor onderzoek".

Ik heb dit probleem met mijn W800 enkel met het opladen. Mijn headset werkt perfect, maar bij het opladen moet ik soms de stekker er een aantal keren goed indoen, anders laadt hij niet op of stopt hij met opladen. Is misschien dus een probleem van deze nieuwe stekkers/aansluitingen.
hier dus ook het probleem met de headset, ik ga vanavond proberen de headset van een w800 aan te sluiten op deze.
de usb kabel en lader werken wel goed, dus misschien ligt het wel aan de headset zelf??
de usb kabel en lader werken wel goed, dus misschien ligt het wel aan de headset zelf??
Is er trouwens met de W900 ook een mogelijkheid om de camera te gebruiken in Flight Mode (desnoods met een omweg zoals op de W800)?!
ik heb allemaal javagames maar hoe zet ik die op me telefoon??
ok al gevonden
ok al gevonden
[ Voor 15% gewijzigd door NightOwlNL op 26-03-2006 15:34 ]
Eindelijk, mijn eerste eigen gemaakte thema!
Tis van TES4: Oblivion. Hij is volledig gemaakt met textures en images van oblivion.
Hier is een overview.
en hier kan je hem downloaden.
Tis van TES4: Oblivion. Hij is volledig gemaakt met textures en images van oblivion.
Hier is een overview.
en hier kan je hem downloaden.