Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
*Bump up*

Sinds er een lange tijd niet gepost is.. Kom ik toch weer.

Sinds kerst 2005 heb ik ook de w900i. Normaal altijd tevreden overgeweest.. maar de laatste maanden laat het toestel mij echt negatief inzien over SE.

in juni had ik dus ook het probleem met de headset mbt connectie loslaten. Had toen headset opgestuurd als rma.. Kreeg 2 weken later een gloednieuwe HPM-80 terug..
Mooi werkte weer goed.
Maar in augustus liet elk kabel los van de telefoon [usb, oplader en de HPM-80].. Terug naar de winkel.
Weer RMA, na een maand kwam eindelijk het toestel terug. Bleek ik gewoon een nieuwe terug gekregen te hebben. Yes weer gedoe voorbij.. Maar te vroeg gejuigd.

Thuisgekomen heb ik totaal geen bereik met Orange. [had het gekocht met orange abbo van €32,50 2 jarig ~ €60,- bij betalen], Dus thuis allemaal testen waarom orange het niet doet. Blijkt Vodafone, KPN enz wel te doen. Alleen Orange niet. De mast van Orange staat 3 straten verderop van mij.. Dus ligt het ook niet aan. Andere orange kaart geprobeert [van familie], blijkt ook niet te werken.

Terug naar de winkel. Winkelier was aardig om in de winkel het toestel te ruilen met een nieuwe. Blijkt die vast te slaan met opstarten [met allemaal verschillende kaarten nog getest].
Lekker nr 2. in 1 week die niet goed is. Na een week kon ik een andere ophalen bij hun. Speciaal voor me opgehaald. Thuis gekomen.. Weer geen bereik.. Orange ook nog eens gebeld. Nieuwe simkaart,, Nog steeds geen bereik.
Dus maar Telefoon update tot laatste versie [stond R5AF011 op, nu is de R5BA005 de huidige versie], Blijft de telefoon alleen, maar wit en zwart beeld knipperen. en kan ik weer terug..

Serieus ben ik nu uitgekeken op het toestel en wil eindelijk een goed werkende of een goede vervanger ervoor. [w950i mssn, maar geen camera helaas..], Want 3 toestellen in 2 weken die niet werken is wel erg slechte kwaliteit voor een toestel van meer dan €500,- toen.

Verwijderd

heb

Verwijderd

sorry, ging ff fout...

ik heb dus deze mobilel geprobeerd te vernieuwen en is gelukt, echter alles is nu in het engels en kan ook geen nederlands meer kiezen.

vind het wel jammer, iemand een optie of tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

MineMine schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:00:
*Bump up*

Sinds er een lange tijd niet gepost is.. Kom ik toch weer.

Sinds kerst 2005 heb ik ook de w900i. Normaal altijd tevreden overgeweest.. maar de laatste maanden laat het toestel mij echt negatief inzien over SE.

in juni had ik dus ook het probleem met de headset mbt connectie loslaten. Had toen headset opgestuurd als rma.. Kreeg 2 weken later een gloednieuwe HPM-80 terug..
Mooi werkte weer goed.
Maar in augustus liet elk kabel los van de telefoon [usb, oplader en de HPM-80].. Terug naar de winkel.
Weer RMA, na een maand kwam eindelijk het toestel terug. Bleek ik gewoon een nieuwe terug gekregen te hebben. Yes weer gedoe voorbij.. Maar te vroeg gejuigd.

Thuisgekomen heb ik totaal geen bereik met Orange. [had het gekocht met orange abbo van €32,50 2 jarig ~ €60,- bij betalen], Dus thuis allemaal testen waarom orange het niet doet. Blijkt Vodafone, KPN enz wel te doen. Alleen Orange niet. De mast van Orange staat 3 straten verderop van mij.. Dus ligt het ook niet aan. Andere orange kaart geprobeert [van familie], blijkt ook niet te werken.

Terug naar de winkel. Winkelier was aardig om in de winkel het toestel te ruilen met een nieuwe. Blijkt die vast te slaan met opstarten [met allemaal verschillende kaarten nog getest].
Lekker nr 2. in 1 week die niet goed is. Na een week kon ik een andere ophalen bij hun. Speciaal voor me opgehaald. Thuis gekomen.. Weer geen bereik.. Orange ook nog eens gebeld. Nieuwe simkaart,, Nog steeds geen bereik.
Dus maar Telefoon update tot laatste versie [stond R5AF011 op, nu is de R5BA005 de huidige versie], Blijft de telefoon alleen, maar wit en zwart beeld knipperen. en kan ik weer terug..

Serieus ben ik nu uitgekeken op het toestel en wil eindelijk een goed werkende of een goede vervanger ervoor. [w950i mssn, maar geen camera helaas..], Want 3 toestellen in 2 weken die niet werken is wel erg slechte kwaliteit voor een toestel van meer dan €500,- toen.
Zo verdorie!
Wat een extreem verhaal zeg... Dit is wel heel erg!
Ik dacht dat mijn problemen met mn P990 al erg waren...

Anyway, ben blij dat ik van mn W900 af ben, die headset die er altijd uitschoot nee dank je..
En mn andere accessoires die hij kapot maakte,laders, headsets speakers etc...
Nee dank je.
Heb de mijne 2 mnd geleden verkocht en een P990 gekocht. De W900 vond ik ideaal om Videos mee om te nemen en video mee af te spelen(dit kwam door de hardware matige video accelerator van Nvidia) maar de P990 heeft dat ook dus had ik geen reden meer om mn W900 te houden.
Verder vond ik de phone zelf wel top hoor!!
Maar soms moet je verder kijken.
Succes met je W900, hoop dat je problemen worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook naar service centrum geweest. Kon ik niet opsturen,want dan moest ik €10 euro admin kosten betalen. Belachelijk en kreeg ook geen leentoestel. Het probleem is dat ik problemen heb met de connectie. Diverse keren contact met sony gehad,maar zij doen gewoon niets. Geen headset krijg ik van ze. Mijn garantie loopt in eind januari af. De fout ligt bij Sony en niet bij ons.

Wat moet ik nu doen? Kan mijn toestel niet missen. En vind het belachelijk dat Sony niets doet aan het probleem. De usb connection doet het,de connectie om mijn telefoon op te laden doet het. Alleen de headset schiet steeds los. Al meer dan 8 maanden probeer ik een headset los te krijgen. Als ik hem opstuur heb ik geen telefoon en kan niet bellen of gebeld worden. Belachelijk toch. Sony doet helemaal niets aan je probleem. Weet iemand nog een oplossing. Ik ben hopeloos zonder telefoon,moet mijn headset met elestiekjes vastbinden om muziek te luisteren.

Nou mijn volgende aankoop is in ieder geval geen Sony meer,dat weet ik zeker. En ik moet er nog een jaar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee? Of is iedereen zijn probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi nou eindelijk mag ik mijn headset opsturen

naar

Dynafix
Dealderweg 21
6361 HK NUT

tel 0900 39362349

Maak een brief met je klacht en ook nog je aankoopbewijs

Laten we hopen dat het werkt en ik geen andere klachten verder krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ik kan je vertellen dat dit niet gaat werken, ik heb ooit via Sony Ericsson een nieuwe headset ontvangen en beide hebben dezelfde problemen, tevens blijven die van de W850, W810i en K750i ook niet zitten dus het is waarschijnlijk dat de headset gewoon iets smaller is ontwikkeld. want mijn Oplader blijft tot nu toe nog wel goed zitten,

Hoe is het bij jou afgelopen trouwens?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit keer blijft ie wel gelijk zitten. toen ik hem vorig jaar in deed sprong ie gelijk eruit. Mijn vermoeden was dat de meevering niet goed deed. Nu blijft hij wel zitten.Even afkloppen.

Ook vind ie 'm gelijk,dat had ik eerst niet. Ook vind ik dat deze headset veel hardere muziek doorlaat. Bij de andere kon ik gewoon gesprekken volgen van mensen als ik mijn headset op had.
Nu hoor ik het gelukkig niet.

Anders moet we het met elestiekjes vastmaken. Dat is de enigste methode dat ie blijft zitten. Of helpt dat ook niet bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

In een broek zak liet hij altijd los.

In een Binnenzak van een Jas was het altijd wel te doen, maar vanaf vandaag worden beide audio connectors niet meer herkend, nu kan ik zelfs niet meer handsfree bellen aan mijn bureau

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi iemad ook ervaring met het updaten?? nou ik wel niet goed dus
heb net update uitgevoerd van sonyericsson zelf
eerst engels menu dus masterreset en weer opnieuw updaten oke weer nl menu
maar nu geen geluid dwz geen geluid door de speaker en geen mic!!!
wel als je hem op handfree zet maar das niet de bedoeling weer update opnieuw maar nog steed,s nik,s !!11
iemand ervaring mee???/ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17
Vette kick.

Anyway, ik heb mijn w900i nu ondertussen 1,5 jaar en ben er nog steeds blij mee.
Ik zat nostalgisch even het topic door te lezen, en wat me opviel is dat 90% van de post negatief zijn. Ik heb me er volledig overheen gezet. Ik gebruik hem niet meer als walkman, maar gebruik de foto camera nog steeds al te graag. Mensen (omstanders) blijven zich verbazen over de kwaliteit van het filmen. Daarnaast is de agenda functie een deel van mijn leven geworden, als dat ding vandaag of morgen op de grond kapot valt, heb ik een redelijk probleem. Maargoed, dat is een keus die ik heb overwogen.
Ook gebruik(te) ik de de unofficiele Opera Browser voor (eigenlijk alleen) Gmail. Dit icm met een vodafone blox abbo voor 10uur/10mb p/m voor 10 euro is dat best te doen. Gisteren heb ik de Gmail Plugin ontdekt, en het werkt super! ONWIJS! Ook de MMS functie heb ik veel gebruikt (resultaat: 50 euro boven mijn normale tel rekening). Gewoon een foto van iets/iemand maken, en versturen maar!

Maargoed, ben ondertussen al weer passief aan het shoppen naar een eventuele opvolger.
De M610i heeft een aantal eisen die ik graag zie in een opvolger van deze (wifi e.d.). Maar hopen dat deze snel uit komt :)

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps ik dus ff kijken of mn acount nog wel bestond wel dus....Naja nu ik hier toch zit, ik bezit ook al meer dan 1,5 jaar lang een w900i en heb nog nooit ook maar 1 probleem gehad. Er is serieus al een heleboel op en af gegaan qua muziekbestandjes, foto's en wat niet al. Connector probleem heb ik ook niet. Zo heel vaak gebruik ik de headset ook niet. Bereik is echt prima. Enige wat mij nu stoort is de grootte van het toestel. Mijn volgende zal er eentje worden in pinpas formaat, als ze die al hebben over een half jaar. Hoop wel dat er in die grootte een knappe camera zal zitten. Nou dit was het wel weer zo;n beetje. Keep up the good work SE 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triggy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 07:59
Ik zit dus wel met het probleem dat de stekker van de headset er steeds uit floept. Eigenlijk al best een poos. En ik had deze telefoon nou juist gekocht vanwege de walkman functies. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om lang zonder telefoon te zitten dus heb ik nooit wat ondernomen om hem gerepareerd te krijgen. Maar dit is toch best wel zonde. Voor zover ik hier heb kunnen lezen heeft een nieuwe headset geen zin? Het liefst zou ik een permanente oplossing vinden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-09 16:48

Postie

No beer, no glory

Triggy schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:55:
Ik zit dus wel met het probleem dat de stekker van de headset er steeds uit floept. Eigenlijk al best een poos. En ik had deze telefoon nou juist gekocht vanwege de walkman functies. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om lang zonder telefoon te zitten dus heb ik nooit wat ondernomen om hem gerepareerd te krijgen. Maar dit is toch best wel zonde. Voor zover ik hier heb kunnen lezen heeft een nieuwe headset geen zin? Het liefst zou ik een permanente oplossing vinden eigenlijk.
Heb het topic doorgebladerd en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem en ik dus ook. Telefoon kan niet meer in de broekzak, want na 1 stap hangt de connector er al scheef in en is het geluid net alsof het heel ver op de achtergrond is.

Heb hier over SE gemaild, krijg ik een mail terug met iets van :

Wij zijn een call center en hebben daarom geen spare parts. Daarvoor dient u contact op te nemen met...en dan een hele lijst van service centra.

Is er iemand die het probleem weet op te lossen. Zoals wrs andere tweakers, gebruik ik nu ook elastiekjes om de connector van de headset op zijn plaats te houden.

Heb gelezen dat een nieuwe connector niet echt veel zin heeft, aangezien het hier om een designfoutje gaat (?). Tja, de connector van de walkman gebruik je nu dagelijks vaker dan de connector van de oplader.

Dus elastiekjes is een oplossing maar geen elegante. Enig idee of zoiets ook onder de garantie valt. Natuurlijk grote kans dat ze mij gaan beschuldigen dat ik hem niet goed heb gebruikt en het tegendeel valt natuurlijk nooit aan te tonen.

Live every day, as if it's your last one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17
Postie schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:32:
[...]

Heb het topic doorgebladerd en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem en ik dus ook. Telefoon kan niet meer in de broekzak, want na 1 stap hangt de connector er al scheef in en is het geluid net alsof het heel ver op de achtergrond is.

Heb hier over SE gemaild, krijg ik een mail terug met iets van :

Wij zijn een call center en hebben daarom geen spare parts. Daarvoor dient u contact op te nemen met...en dan een hele lijst van service centra.

Is er iemand die het probleem weet op te lossen. Zoals wrs andere tweakers, gebruik ik nu ook elastiekjes om de connector van de headset op zijn plaats te houden.

Heb gelezen dat een nieuwe connector niet echt veel zin heeft, aangezien het hier om een designfoutje gaat (?). Tja, de connector van de walkman gebruik je nu dagelijks vaker dan de connector van de oplader.

Dus elastiekjes is een oplossing maar geen elegante. Enig idee of zoiets ook onder de garantie valt. Natuurlijk grote kans dat ze mij gaan beschuldigen dat ik hem niet goed heb gebruikt en het tegendeel valt natuurlijk nooit aan te tonen.
Connector probleem is al een eewige strijd met dit toestel. Ik heb de hoop opgegeven daarvoor.
Nu hoorde ik laatst wel van iemand dat er laatst nieuwe firmware uit is gekomen voor de w900i? Is dat zo? Zoja, heeft het veel verbeter punten gekregen? Mijn bron wist mij te vertellen dat de trage GIF probleem opgelost is e.d. En dat is opzich al een leuk begin van een changelog.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

sinds een week ofso kan ik de taal niet meer veranderen naar NL. zowel de telefoon zelf als T9
master reset etc al geprobeerd maar geen oplossing.
het gebeurde zomaar ineens, heb er geen andere firmware op proberen te zetten oid.

iemand die dit probleem kent?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Licko schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:57:
sinds een week ofso kan ik de taal niet meer veranderen naar NL. zowel de telefoon zelf als T9
master reset etc al geprobeerd maar geen oplossing.
het gebeurde zomaar ineens, heb er geen andere firmware op proberen te zetten oid.

iemand die dit probleem kent?
niemand?

[ Voor 22% gewijzigd door een moderator op 24-08-2007 22:30 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ken het probleem niet, heb sinds kort mijn oude W900 weer terug. en heb er maar een nieuwe connector in laten zetten. En hij werkt weer als van ouds, blijf die nieuwe connectors van SE niet echt jofel vinden. Want die in mijn P990 begon na 8 maanden ook al de eerste problemen te vertonen, slechte connectie icm Audio, heb die connector ook maar laten vervangen. Moet SE echt iets aan doen (misschien is het al verholpen bij de modellen van het laatste jaar).
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste