"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Wat een klantenservice. Heet iemand nog een idee wat ik kan doen. Want Sony wil niet echt meewerken. Mijn headset connector zit gewoon erg los. Je hoeft maar 1 scheet te laten en hij schiet los. Bukken,zelfs in mijn jas met grote zakken schiet hij elke keer los. Vind het echt een vervelend probleem.
Mocht iemand nog tips hebben,dan hoor ik het graag
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Ik zie niet in waarom je de W900i niet zou nemen. Dat probleem is inmiddels opgelost namelijk.
Trouwens; ik heb hem over een week of 2 over, dan gaat ie weg...

Verkoop je hem dan? Ik heb er eventueel wel interesse voor!Soeski schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:24:
Hier alleen het "headset temperatuur probleem" maar niks met de connector; deze is goed en stevig.
Ik zie niet in waarom je de W900i niet zou nemen. Dat probleem is inmiddels opgelost namelijk.
Trouwens; ik heb hem over een week of 2 over, dan gaat ie weg...
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Fabian
Je hebt de headset probleem opgelost?Soeski schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:24:
Hier alleen het "headset temperatuur probleem" maar niks met de connector; deze is goed en stevig.
Ik zie niet in waarom je de W900i niet zou nemen. Dat probleem is inmiddels opgelost namelijk...
Spread the word baby!
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Dat klopt inderdaad. Het connectorprobleem heb ik nooit gehad, het temperatuur-probleem wel. Weet niet precies waar de ondergrens ligt, maar buiten heb ik wel problemen gehad. Volgens mij ligt de grens rond 15 graden boven 0.trimakassi schreef op maandag 29 mei 2006 @ 02:13:
Volgens mij bedoelt Soeski dat het sowieso geen probleem vormde. En hoe zat het nu met het temp. prob? Kwam het er nu op neer dat je alleen een goed werkende headset hebt binnen een bepaalde temp. range oid?
Dit is op te lossen met een nieuwe headset, maar heb de mijne nooit geretourneerd. Dat zou inmiddels wel moeten kunnen bij SE denk ik?
Was ik eigenlijk ook niet meer van plan omdat de K800i binnenkort op de deurmat ligt...
Ik doe 'm inderdaad weg, heb ook nog een K700 en K750 liggen als reserve toestellen dus kan hem missen.Fab1Man schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:34:
[...]
Verkoop je hem dan? Ik heb er eventueel wel interesse voor!
Ik hoor het wel.
Let wel; ik heb nog een headset met temperatuur-probleem; deze moet dus nog omgeruild worden voor een nieuwe. Het toestel is van 16-12-2005 dus nog lang garantie.
Ok dan.Soeski schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:40:
[...]
Ik doe 'm inderdaad weg, heb ook nog een K700 en K750 liggen als reserve toestellen dus kan hem missen.
Let wel; ik heb nog een headset met temperatuur-probleem; deze moet dus nog omgeruild worden voor een nieuwe. Het toestel is van 16-12-2005 dus nog lang garantie.
Ik kan verder je email niet vinden maar die van mij is
Stuur mij maar even een berichtje met wat je er dan voor wilt hebben.
[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 27-04-2009 22:31 ]
MRTN
Hoeveel vraag je ervoor?Soeski schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:40:
[...]
Ik doe 'm inderdaad weg, heb ook nog een K700 en K750 liggen als reserve toestellen dus kan hem missen.
Verwijderd
Bluetooth Remote Control 2.10 - Windows
"Bluetooth Remote Control 2.10 - Windows" Ik weet wel al dat je change phone moet doen, anders staat die voor de K700. Have fun
Toen zag ik de achterliggende reden: Supports K700, K750, K800
ik weet dat dit niet de plek is, maar als je interesse hebt moet je maar mail sturen. f_vlokven at hotmail.comFab1Man schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:34:
[...]
Verkoop je hem dan? Ik heb er eventueel wel interesse voor!
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Fabian
Fly or Die
zit er over te denken deze gsm te kopen
(los toestel is atm €485 volgens pricewatch, of hebben jullie 'm goedkoper gezien?)
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Verwijderd
Zou er iemand eens na een tijd de gsm te gebruiken. Kunnen vertellen hoelang de batterij meegaat, dus met doorsnee gebruik.
als ik in belgie bestel betaal ik denk nogal wat verzendkosten
bij voordeelgsm.nl staat hij voor €445,-
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
net even op een ibook geprobeerd... standaard instellingen werken perfect... sommige knoppen waren wat anders bij desktop. maar das kwestie van instellen. alleen de gevoeligheid viel mij iets tegen. maar denk dat dit een kwestie van wennen is ofzo
Verwijderd
Wat is er dan net mis met de gevoeligheid? Te gevoelig? Hoe gaat het bv om de muispijl over het scherm te doen bewegen? En wat is de maximale afstand die je kan verkrijgen tov de pc?
de afstand heb ik nog niet geprobeerd, maar idd de muiscursor bewegen is lastig... maar daar moet je even aan wennen. het is natuurlijk geen normale muis, en je blijft afhankelijk van omhoog omlaag links en rechts.Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:25:
Met presenter veronderstel ik het HID-profiel voor powerpoint en dergelijke.
Wat is er dan net mis met de gevoeligheid? Te gevoelig? Hoe gaat het bv om de muispijl over het scherm te doen bewegen? En wat is de maximale afstand die je kan verkrijgen tov de pc?
het is een beetje je muis besturen met cursor toetsen
The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
Wanneer ik hem via rechts geopend heb is hij gewoon recht, maar wanneer ik hem via links open is staat hij een paar millimeter scheef open, dit is absoluut niet storend en hij voelt ook niet gammel aan, maar ik was benieuwd of er meer mensen dit probleem hadden.
Het is overigens de tegenovergestelde kant van waarnaar ik hem opendoe. beetje vreemd?
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
de w810 is dit namelijk wel volgens de t-mobile site?
kan iemand hier duidelijkheid over scheppen?
Verwijderd
Ik heb namelijk gelezen over de white screen of death, en ik zit heel de tijd met schrik af te wachten of hij wel weer normaal zal komen.
Daarom zal ik een memory stick kopen, dan moet ik die USB kabel niet meer gebruiken.
Maar is dit normaal?
Is er trouwens al een update? Want ik zou wel graag zien dat de bewegende gifjes (als dat het zijn) gewoon normaal afspelen.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Verwijderd
Maar mijn gsm moet ook relatief lang achter het netwerk zoeken, misschien daarom dat mijn wit scherm wat langer duurt. Misschien eens kijken voor een nieuwer simkaartje, dat zei die kerel in de winkel toch, da ie dan sneller netwerk zou vinden. Betwijvel ik eigenlijk een beetje, maar toch.
En die afstandsbediening functie is zalig
Verwijderd
Zijn hier mensen die een Vodafone W900i hebben en die hem om hebben gezet naar een "normale" W900i en hebben jullie een antwoord op mijn vraag. Ik zou ook wel willen weten wat jullie ervaring met het omzetten is.
SVP HELP ME!!
Ook vind ik het jammer dat bij ingeschakelde radio de sms en beltonen niet aangaan over je headset maar bij MP3 wel...Luister steeds vaker radio en mis deze functie dan toch wel.
Maar toch blijf ik de telefoon echt prachtig vinden, hip Swivel systeem, veel ruimte, prachtige foto's you want more
Iemand enig ID hoe ik kan voorkomen dat mijn Telefoon zomaar van netwerk switched, ik heb een paar vrienden die aan de rand van belgie wonen, en daar switcht ie nogalis om van T-Mobile NL naar Base (of andere Provider) en ik vind het niet zo fijn om dat altijd te moeten checken voor ik opneem of een sms verstuur...want het scheelt wel iets minder dan 50 cent bij het sturen van een SMS bijvoorbeeld.
Bij Prioriteiten vind ik ook niet wat ik wil hebben.
[ Voor 38% gewijzigd door JunkieXP op 04-07-2006 18:05 ]
Verwijderd
Oehyeah, ik heb m ook besteld (misschien wat laat, maar ok). Ik vind het een coole phone!!
Gebruikt iemand deze telefoon als navigatie? Ik weet dat Wayfinder mogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een andere mogelijkheid?
Alvast bedankt
vanpeltje
Verwijderd
Staat hier ook ergens in dit topic... pagina 21?
Zit een gig geheugen in, geen optische zoom en ......... kleiner scherm (2,2inch scherm tegenover een 2inch scherm)
--edit-----
en dit: QVGA video recorder tegenover een QCIF
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 17:51 ]
En ik ga 'm terugsturen, ik vind het niks

[ Voor 192% gewijzigd door Bender op 02-08-2006 20:08 ]
De ene keer leg ik ehm hard neer en gebeurt er niks en de andere keer leg ik hem zacht neer en valt hij uit, ongeveer 1x per 3 dagen valt hij uit concludeer ik nu.
Ik ken dit totaal niet, maar ben er zeker in geïnteresseerd... dus als je wat vindt hoor ik het ook heel graag.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:56:
*schop*
Oehyeah, ik heb m ook besteld (misschien wat laat, maar ok). Ik vind het een coole phone!!
Gebruikt iemand deze telefoon als navigatie? Ik weet dat Wayfinder mogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een andere mogelijkheid?
Alvast bedankt
Wat betreft die afstandsbediening functie... hoe werkt dit precies, eigenlijk is mijn vraag meer, wat je kun je ermee? Want hoe het werkt zoek ik dan zelf wel uit.
Ben nog steeds heel blij met de telefoon. Natuurlijk komen er nu steeds betere en mooiere uit, maar dat hou je altijd. Hij doet het ook super, heb ook echt 0 problemen.(klop klop)
Oh... en wat is dan het grote verschil tussen de Vodafone en SE software? Want ik heb niet echt problemen met de Vodafone software. Of heb ik nu beperkingen?
[ Voor 8% gewijzigd door Tupel op 10-08-2006 10:06 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/index.php
Alleen nog afwachten wat de kosten gaan worden. En je hebt overal een GPS ontvanger voor nodig.
Verwijderd
Welja er zitten in de gsm normaal 3 profielen voor verschillende afstandsbedieningen via bluetoothPeppio schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:05:
[...]
Wat betreft die afstandsbediening functie... hoe werkt dit precies, eigenlijk is mijn vraag meer, wat je kun je ermee? Want hoe het werkt zoek ik dan zelf wel uit.
Presenter ==> bestuurt powerpoint
Desktop ==> bestuurt uw bureaublad
Mediaplayer ==> bestuurt uw windows mediaplayer
Het komt er op neer dat via die profielen bepaalde snelkoppelingen die handig zijn in bv powerpoint worden toegewezen aan knoppen op uw gsm. bv klikken voor volgende actie in powerpoint, da doe je nu met uw gsm ipv met uw muis.
Afstand max 10m, en werkt zeer goed
Er bestaat ook een programma op de site van SE, zodat je zelf profielen kunt aanmaken. Werkt makkelijk, maar ik heb nog zelf geen profielen op mijn gsm geplaatst
Alleen als je presentaties houdt dan heb je hier wat aan lijkt mij dan. En dan maar hopen dat je niet in een grote zaal staat
Verwijderd
W900i instellingen:
Accountnaam: Orange Mail
E-mail adress: ik@orange.nl
Verbinden via: Internet Access (heb ook Orange world en GPRS geprobeert)
Type: Pop3 (heb ook Imap geprobeert)
Inkomende server: pop.orange.nl
Gebruikersnaam: 06********@orange.nl (volgens Orange moet je je 06 nummer als login gebruiken)
Wachtwoord: ************
Inkomende poort: 110
Uitgaande poort: 25
Via Thunderbird gebruik ik deze settings ook. Wie o wie ziet gelijk waar ik loop te kloten???????
het ligt namelijk echt aan de connectoren van de HPM-80 want mijn Lader en USB kabel zijn niet lam.
Mijn connector valt er nog net niet uit zo los zit die en daar baal ik verschrikkelijk van.
Verwijderd
één mail met daarin veel mensen met dezelfde klachten maakt waarschijnlijk geen indruk.
maar bij een groot bedrijf als Sony-Ericsson zou 10 mailtjes met dezelfde klacht ook geen indruk maken.
Heeft iemand ideeen want ik weet bijna zeker dat we hier meer uit kunnen halen dan een standaard "helaas" bericht, dit is een defect vanuit SE en niet van ons, en met de nieuwe HPM-82 zou ons probleem zelfs niet opgelost zijn want deze heeft geen radio intern, dus ze zouden ons een nieuw type headset inclusief een firmware met build in radio beschikbaar moeten stellen.
Verder ben ik inderdaad super tevreden over deze telefoon, het connector en Dichtklap/uitval probleem zijn de enige minpunten
Echt een stomme reactie, ik geef hierin aan dat het probleem bij de connector ligt (heb het namelijk "nog niet" bij de Oplader en USB "maar dit lijkt wel te komen").Geachte heer Van der S.,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Om aan een nieuwe HPM-80 te komen, zou u waarschijnlijk het headsetje met de telefoon, dat moet u even daar vragen, ter controle moeten aanbieden bij een reparatiepunt. Het beste is am van te voren telefonisch contact op te nemen met de locatie. Onderaan zijn de adressen. Stuurt of neemt u aub een kopietje van uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:
Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)
Bombeeck
Hoogstraat 88/90
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834
Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333
Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonksveer
0162-570570
HQC
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet
010-4160065
Miratec Telecom Center
Spitsstraat 17
8102 HW Raalte
0572-363300
Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686
Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264
Reitsma Telecom
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
030-2875444
Teleworld
Kinkerstraat 6
1053 DZ Amsterdam
020-6834001
The Phone House Emmen
Picasso Passage 78
7811 DP Emmen
0591-647278
Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)
Dynafix
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-565 61 67
Solid Vision B.V.(T-mobile)
Postbus 1909
2280 DX RIJSWIJK
070 307 3107
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Daniela Pusch
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.
Voorgaande e-mails:
Email:
To: questions.nl@support.sonyericsson.com
From: Info Apeding JunkieXP puntje nl
Topic: Diversen
Opinion: Geachte heer/mevrouw,
Ik ben in het bezit van een Sony Ericsson W900 icm Stereo Handsfree HPM-80. De connector van deze accesoire blijft echter slecht vastzitten in de W900 terwijl de Connector van de Accu wel goed vastzit.
Het ligt dus aan de HPM-80, echter bestaat er wel een HPM-70 of binnekort de HPM-82 maar wanneer ik deze aan zou sluiten heb ik geen Radio meer.
Ik heb al gehoord dat er geen nieuwe HPM-80's gekocht kunnen worden, maar maak ik nog wel kans op een nieuwe binnen de garantie?
Heb mijn Sony Ericsson W900 sinds begin 2006.
Ik hoop op een spoedige verloop van dit probleem.
Met vriendelijke Groet,
Simon van der S.
En dan willen dat ik en Headset EN Telefoon ter reparatie aanbied, ze erkennen gewoon niet het feit dat de Connector van dermate slechte kwaliteit is dat deze aan vernvaging toe is in de vorm van een nieuw product en niet in de vorm van een reparatie.
Hoop dat toekomstige SE's een betere Aansluiting hebben of de Connector's van bv de HPM-82 beter zijn dan van onze HPM-80, echter heeft het voor ons geen nut een HPM-70, HPM-82 of welke dan ook aan te schaffen gezien we dan onze radio niet meer aan kunnen roepen.
Iemand nog dingen die we hieraan kunnen doen.
Mijn idee was om allemaal even naam en aantal gegevens aan mij door te geven met "jullie" Connector probleem en dan zal ik dit nogmaals aanbieden om duidelijk te maken dat het aan het product de HPM-80 ligt. Mail me maar met jou gegevens als je mee wil doen, het adres is Info apeding JunkieXP puntje NL. Ik wil hier het liefst een beetje vaart achter zetten.
Verwijderd
Is er een reset mogelijk zonder software? Aan de achterkant bevind zich wel een kleine opening waar een naald in past, maar hier op drukken (in uitgeschakelde en ingeschakelde toestand) geeft geen reactie.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn W900i als nog aan de praat krijg?
Of dien ik ermee terug te gaan naar dealer?
Verwijderd
het blijkt zo te zijn dat je games kan spelen op je telefoon
( dus de W900i ) met een gnuboy...
Iemand een idee hoe dat nou in zijn werk gaat?
Het moet kunnen via ActiveSync, maar blijkbaar kan die geen
verbinding maken met mijn zeker weten aangesloten telefoon!
HELP!
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:30:
Vanavond tikte ik per ongeluk de usb verbinding met mijn W900i los terwijl er bestandsoverdracht plaats vond. Wanneer ik nu het toestel overnieuw opstart, blijft deze hangen in het witte venster en verschijnt niet het normale startvenster met daarin de mogelijke opgave van je paswoord.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn W900i als nog aan de praat krijg?
Of dien ik ermee terug te gaan naar dealer?
Verwijderd
Ik liet mijn 900i een half uur op het lege scherm staan en plotseling deed mijn 900i het weer.
Uitleg Connector probleem:JunkieXP schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:07:
Ik heb ook geen id hoe we het moeten doen.
één mail met daarin veel mensen met dezelfde klachten maakt waarschijnlijk geen indruk.
maar bij een groot bedrijf als Sony-Ericsson zou 10 mailtjes met dezelfde klacht ook geen indruk maken.
Heeft iemand ideeen want ik weet bijna zeker dat we hier meer uit kunnen halen dan een standaard "helaas" bericht, dit is een defect vanuit SE en niet van ons, en met de nieuwe HPM-82 zou ons probleem zelfs niet opgelost zijn want deze heeft geen radio intern, dus ze zouden ons een nieuw type headset inclusief een firmware met build in radio beschikbaar moeten stellen.
Verder ben ik inderdaad super tevreden over deze telefoon, het connector en Dichtklap/uitval probleem zijn de enige minpunten
Ik heb een zwarte W900 sinds de launch vorig jaar en een witte sinds januari. Ik heb de connector probleem helemaal onderzocht. Ik ben erachter wat het nu is. Het probleem met de connector van de W900 is dat hij te nauw is waardoor de stekker(of deze nu van een headset lader of cradle is) steeds "flauwer" wordt. De uitstekels van het stekkertje worden wat dunner, waardoor deze na verloop van tijd er uit schiet. Zowel bij een headset als bijvoorbeeld een cradle zie je dit probleem veel voorkomen.
Ik gebruik de bijgeleverde headset HPM-80 niet meer, ik gebruik sinds kort de HPM-70 omdat het gewoon regelrecht voorschut/associaal is als elke keer die headset eruit schiet terwijl je muziek luisterd. Maar nu begint de HPM-70 precies het zelfde te doen. Ik heb nu sinds kort een MDS-60 speakersetje, maar ik durf mn W900 er bijna niet op te doen voordat ie mn aansluiting sloopt. De oplossing voor dit probleem is een nieuwe connector. Ik moet ook nog maar even kijken hoe ik dit ga oplossen want ik wordt hier echt GEK van!!
Maar ja, hoe kun je dit probleem aan SE voorleggen zij zuullen zeggen dat het komt door de omgang met de apparatuur en zullen het probleem niet zomaar erkennen.
De connector moet gewoon vervangen worden. Maar ja hoe moet je dat SE uitleggen. Iemand hier ervaring mee??
Ik heb hier hetzelfde probleem..Sur_G schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:30:
[...]
Uitleg Connector probleem:
Ik heb een zwarte W900 sinds de launch vorig jaar en een witte sinds januari. Ik heb de connector probleem helemaal onderzocht. Ik ben erachter wat het nu is. Het probleem met de connector van de W900 is dat hij te nauw is waardoor de stekker(of deze nu van een headset lader of cradle is) steeds "flauwer" wordt. De uitstekels van het stekkertje worden wat dunner, waardoor deze na verloop van tijd er uit schiet. Zowel bij een headset als bijvoorbeeld een cradle zie je dit probleem veel voorkomen.
Ik gebruik de bijgeleverde headset HPM-80 niet meer, ik gebruik sinds kort de HPM-70 omdat het gewoon regelrecht voorschut/associaal is als elke keer die headset eruit schiet terwijl je muziek luisterd. Maar nu begint de HPM-70 precies het zelfde te doen. Ik heb nu sinds kort een MDS-60 speakersetje, maar ik durf mn W900 er bijna niet op te doen voordat ie mn aansluiting sloopt. De oplossing voor dit probleem is een nieuwe connector. Ik moet ook nog maar even kijken hoe ik dit ga oplossen want ik wordt hier echt GEK van!!
HPM-80 en HPM-70 allebij verkloot..
Ik ga deze week terug naar de vodafone shop om te kijken wat ze er aan gaan doen..
MRTN
Verwijderd
Hey, ik wil ook, wat wil je weten van me?JunkieXP schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:32:
@Sur_G: Mag ik jou beschrijving gebruiken in mijn Mail die ik naar SE uit wil doen, heb nu pas 2 mensen die deze mail samen met mij ondertekenen en heb nog geen idee hoe ik dergelijke mail op ga stellen maar ben het zeker wel van plan want mijn portable 478MB MP3speler mis ik toch wel nu ik altijd mijn Zen Xtra 30GB mee moet sjouwen.
Ik zelf teken maar ook al te graag de petitie. Hoe zit het eigenlijk internationaal met dit probleem? Wordt hiet niet veel over gemeld/geklaagd op bijvoorbeeld esato ofzo, iemand een idee?
Woont er verder iemand een de buurt van een shop waarbij ze ook een officiele sonyericsson repair punt zijn (repair & go). Want dat kan de probleem direct worden bekeken en kun je persoonlijk het probleem toelichten aan de monteur. Dus voor de mensen die er in de buurt wonen, help ons en ga langs met je W900.
[ Voor 41% gewijzigd door Sur_G op 28-09-2006 13:42 ]
Ik wil er nu eigenlijk een beetje vaart achter gaan zetten maar weet niet hoe ik het mailtje op moet stellen, dus mijn vraag is om een keer iets van een groepsgesprek over MSN te houden waarin we direct kunnen reageren en niet steeds op forum react hoeven te wachten, sorry dat ik zovaak switch van Ideeen maar ik had ook pas 2 mail reacties gehad.
Voeg me even toe op MSN alsjeblieft JunkieXP Apeding MSN puntje com
Edit: Boehoe, zoals verwacht door vele is ht uiteindelijk toch gebeurd...de telefoon word lam...wanneer ik hem naar links opendoe (wat ik het meest doe) heeft hij zon 0,2 mm speling van links naar rechts....dit is niet echt storend maar wel het/een (zoveelste) mankement. Het Swivel systeem is toch nog vrij gevoelig dus, hoop maar dat hij niet zo word als in de telecomwinkels.
Meer mensen die dit probleem hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 05-10-2006 08:39 ]
Wel vind ik het nog steeds jammer dat animated gifs zo schokkerig gaan! En nog steeds geen update
Heb net via dat update programmatje van SE een update gedaan, maar nu is de telefoon in het engels. Niet een onwijze ramp ofzo, maar ik zie hem toch liever in het Nederlands. De optie Nederlands is echt niet meer aanwezig.

Hoe krijg ik de telefoon nu terug op de ouder software waar ik wel Nederlands kan kiezen? Want ik merk verder toch weinig (lees geen) verbetering.
Als je de telefoon ff een Master Reset geven en dan heb je de nederlandse taal weer terugPeppio schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:37:
Heb nu wel iets...
Heb net via dat update programmatje van SE een update gedaan, maar nu is de telefoon in het engels. Niet een onwijze ramp ofzo, maar ik zie hem toch liever in het Nederlands. De optie Nederlands is echt niet meer aanwezig.![]()
Hoe krijg ik de telefoon nu terug op de ouder software waar ik wel Nederlands kan kiezen? Want ik merk verder toch weinig (lees geen) verbetering.
MRTN
Ik laat het wel Engels, vind het wel prima. De enige verbetering is trouwens dat als je je smsjes enzo weggooit dat je vooruitgang balkje werkt. Deed hij eerst niet volgens mij.
?
Verwijderd
Ook mijn headset connector is steeds lam. Ik doe er elestiekjes op,maar dat is toch niet de bedoeling!!
Geachte heer/mevrouw,
Ik ben ongeveer een half jaar in het bezit van een Sony Ericsson W900i en ben zeer tevreden.
Echter is er 1 groot minpunt op te merken aan deze telefoon en niet alleen ik heb hier last van.
Het betreft de Connector die heel erg snel lam word, eerst dachten we dat dit aan de Headset HPM-80 lag, maar bij verscheidene komt het nu ook voor in de Lader en USB kabel.
Na onderzoek van een van ons is gebleken dat het Design van de W900 een heel klein schoonheidfoutje betreft op het punt van de Connector, deze is namelijk minder dan 1mm te klein waardoor er iedere keer een stukje van de Plug word afgeschraapt.
Bij mij (en vele andere) is het nu dan zover dat de plug er bij het mins of geringste uitvalt.
Het is zowel getest met de Cradle, HPM-70 en HPM-80 en deze zijn door de test persoon nu allemaal verpest. Ze vallen nog net niet vanzelf uit het apparaat maar kunnen niks voorduren.
Wanneer we deze Lamme Plug's in een K750i stoppen zit deze weer wel stevig vast. Het is dus een Probleem van de Connector van de W900 en de Plug samen want een nieuwe Plug blijft wel goed zitten in de W900.
Dit valt volgens ons natuurlijk onder de Garantie, maar wat hebben we eraan als we onze telefoon nu op moeten sturen, straks een nieuw product ontvangen en binnen aanzienlijke tijd hetzelfde probleem hebben.
Kunt U ons meer vertellen over de aard en afhandeling van dit probleem, want we willen natuurlijk niet dat onze Accesoires zomaar loslaten uit onze Devices.
Ik hoop dat U met een redelijk aanbod krijgt en ons van dit probleem verlost en het niet uitsteld door een "standaard" reparatie door te voeren.
Met vriendelijke Groet,
Simon namens vele mede W900 eigenaars van Tweakers.net
al iets gehoord inmiddels???
Dit lost het "probleem" niet op maar geeft wel langer de tijd om tot een definitieve oplossing te komen en ondertussen kan iki mijn Walkman foon gebruiken waar die voor bedoeld isOns is dit probleem niet bekend. Wij hebben het hier ook uitgetest, maar hebben niets kunnen constateren. Indien u ons uw adresgegevens mededeelt, sturen wij u kostenloos een nieuw onderstuk van de Sony Ericsson headset HPM-80 toe.
Verwijderd
http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=ppkoekoek2003nl schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:01:
Ik heb zoon beetje alle topic's gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, wat een boel SE telefoons zeg... weet iemand toevallig een site waar ze allemaal naast elkaar staan met de specs erbij? want dit is echt een hopeloze bende voor iemand die zich er nog maar net in verdiept...
heb ik al gekeken belachelijk hoe een fabrikant elk mobieltje zo in de hemel kan prijzen dat hij nog beter is als al het andere...
fabrikant site's is imho nooit informatief... want daar zal nooit iets negatief opstaan.. bv, deze mob is minder dan die, want deze heeft geen radio...
maar is er een duidenlijke uitlegt waar nou de
K en de W en de I voor staan?
W800
W810i
W850i

ja duidenlijk
sorrie voor het offtopic gaan ik zal ermee ophouden, misschien toch iets voor de ts?
Verwijderd
Verwijderd
Nice, weer dat verhaal. Jij al iets gekregen JunkieXP?Wij kunnen van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon of uw headsetje, maar u kunt allebeiden ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.Wij verzoeken u eerst telefonisch contact op te nemen met de
desbetreffende service locatie. Indien de garantie is vervallen, dan moet u er rekening mee houden dat hieraan kosten verbonden zijn. De simkaart hoeft niet meegezonden te worden. Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat: Sony Ericsson Mechanical
Service points: (kleine reparaties en software updates)
Maar wat blijkt, deze zit even los als de andere, het is dus echt een fout in het Design van de Headset EN de Telefoon, dit is waarschijnlijk de reden dat de Headset niet word nageleverd.
- K750i Ft. HPM-80 = Goed
- W900 Ft. HPM-80 = Fout
- W900 Ft. HPM-20 (K750i std) = Goed
Ik dacht ik lees ook maar weer eens de w900 threath. Ik zat vandaag te watertanden boven een w950i. Deze kon ik voor een relatieve spotprijs kopen, maarja, geen camera en memory stick. Zit nu dus echt zwaar te twijfelen of ik voor de w950 zou gaan of niet. Mijn eigen w900 is net een half jaar oud en heb er geen klachten over. Behalve dan (uiteraard) de connector, maar daar heb ik me overheen gezet. Ik gebruik alleen de walkman icm met de interne speaker.
Maargoed, wat zouden jullie doen als je mocht kiezen tussen een (huidige) w900 of een nieuwe w950?
Even korte afweeg lijstje:
W900:
+ 2.0 Camera
+ 30fps
+ Swifel (ik denk al wel meer dan 100k open en dicht gedaan, erg verslaafd aan).
+ Geen klachten
- Begint al wel een aantal gebruikerssporen te laten zien
+ Cardreader
W950:
+ 4gb intern
+ dunner, maar wel breder
+ touchscreen
- geen camera
- helaas geen wifi (had ik wel opgehoopt)
+ Symbian UIQ 3
+ pdf, doc, excel reader
- Heb nu wel al een goede telefoon, dus eigenlijk overbodig
Verwijderd
Sinds er een lange tijd niet gepost is.. Kom ik toch weer.
Sinds kerst 2005 heb ik ook de w900i. Normaal altijd tevreden overgeweest.. maar de laatste maanden laat het toestel mij echt negatief inzien over SE.
in juni had ik dus ook het probleem met de headset mbt connectie loslaten. Had toen headset opgestuurd als rma.. Kreeg 2 weken later een gloednieuwe HPM-80 terug..
Mooi werkte weer goed.
Maar in augustus liet elk kabel los van de telefoon [usb, oplader en de HPM-80].. Terug naar de winkel.
Weer RMA, na een maand kwam eindelijk het toestel terug. Bleek ik gewoon een nieuwe terug gekregen te hebben. Yes weer gedoe voorbij.. Maar te vroeg gejuigd.
Thuisgekomen heb ik totaal geen bereik met Orange. [had het gekocht met orange abbo van €32,50 2 jarig ~ €60,- bij betalen], Dus thuis allemaal testen waarom orange het niet doet. Blijkt Vodafone, KPN enz wel te doen. Alleen Orange niet. De mast van Orange staat 3 straten verderop van mij.. Dus ligt het ook niet aan. Andere orange kaart geprobeert [van familie], blijkt ook niet te werken.
Terug naar de winkel. Winkelier was aardig om in de winkel het toestel te ruilen met een nieuwe. Blijkt die vast te slaan met opstarten [met allemaal verschillende kaarten nog getest].
Lekker nr 2. in 1 week die niet goed is. Na een week kon ik een andere ophalen bij hun. Speciaal voor me opgehaald. Thuis gekomen.. Weer geen bereik.. Orange ook nog eens gebeld. Nieuwe simkaart,, Nog steeds geen bereik.
Dus maar Telefoon update tot laatste versie [stond R5AF011 op, nu is de R5BA005 de huidige versie], Blijft de telefoon alleen, maar wit en zwart beeld knipperen. en kan ik weer terug..
Serieus ben ik nu uitgekeken op het toestel en wil eindelijk een goed werkende of een goede vervanger ervoor. [w950i mssn, maar geen camera helaas..], Want 3 toestellen in 2 weken die niet werken is wel erg slechte kwaliteit voor een toestel van meer dan €500,- toen.
Zo verdorie!MineMine schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:00:
*Bump up*
Sinds er een lange tijd niet gepost is.. Kom ik toch weer.
Sinds kerst 2005 heb ik ook de w900i. Normaal altijd tevreden overgeweest.. maar de laatste maanden laat het toestel mij echt negatief inzien over SE.
in juni had ik dus ook het probleem met de headset mbt connectie loslaten. Had toen headset opgestuurd als rma.. Kreeg 2 weken later een gloednieuwe HPM-80 terug..
Mooi werkte weer goed.
Maar in augustus liet elk kabel los van de telefoon [usb, oplader en de HPM-80].. Terug naar de winkel.
Weer RMA, na een maand kwam eindelijk het toestel terug. Bleek ik gewoon een nieuwe terug gekregen te hebben. Yes weer gedoe voorbij.. Maar te vroeg gejuigd.
Thuisgekomen heb ik totaal geen bereik met Orange. [had het gekocht met orange abbo van €32,50 2 jarig ~ €60,- bij betalen], Dus thuis allemaal testen waarom orange het niet doet. Blijkt Vodafone, KPN enz wel te doen. Alleen Orange niet. De mast van Orange staat 3 straten verderop van mij.. Dus ligt het ook niet aan. Andere orange kaart geprobeert [van familie], blijkt ook niet te werken.
Terug naar de winkel. Winkelier was aardig om in de winkel het toestel te ruilen met een nieuwe. Blijkt die vast te slaan met opstarten [met allemaal verschillende kaarten nog getest].
Lekker nr 2. in 1 week die niet goed is. Na een week kon ik een andere ophalen bij hun. Speciaal voor me opgehaald. Thuis gekomen.. Weer geen bereik.. Orange ook nog eens gebeld. Nieuwe simkaart,, Nog steeds geen bereik.
Dus maar Telefoon update tot laatste versie [stond R5AF011 op, nu is de R5BA005 de huidige versie], Blijft de telefoon alleen, maar wit en zwart beeld knipperen. en kan ik weer terug..
Serieus ben ik nu uitgekeken op het toestel en wil eindelijk een goed werkende of een goede vervanger ervoor. [w950i mssn, maar geen camera helaas..], Want 3 toestellen in 2 weken die niet werken is wel erg slechte kwaliteit voor een toestel van meer dan €500,- toen.
Wat een extreem verhaal zeg... Dit is wel heel erg!
Ik dacht dat mijn problemen met mn P990 al erg waren...
Anyway, ben blij dat ik van mn W900 af ben, die headset die er altijd uitschoot nee dank je..
En mn andere accessoires die hij kapot maakte,laders, headsets speakers etc...
Nee dank je.
Heb de mijne 2 mnd geleden verkocht en een P990 gekocht. De W900 vond ik ideaal om Videos mee om te nemen en video mee af te spelen(dit kwam door de hardware matige video accelerator van Nvidia) maar de P990 heeft dat ook dus had ik geen reden meer om mn W900 te houden.
Verder vond ik de phone zelf wel top hoor!!
Maar soms moet je verder kijken.
Succes met je W900, hoop dat je problemen worden opgelost.
Verwijderd
Wat moet ik nu doen? Kan mijn toestel niet missen. En vind het belachelijk dat Sony niets doet aan het probleem. De usb connection doet het,de connectie om mijn telefoon op te laden doet het. Alleen de headset schiet steeds los. Al meer dan 8 maanden probeer ik een headset los te krijgen. Als ik hem opstuur heb ik geen telefoon en kan niet bellen of gebeld worden. Belachelijk toch. Sony doet helemaal niets aan je probleem. Weet iemand nog een oplossing. Ik ben hopeloos zonder telefoon,moet mijn headset met elestiekjes vastbinden om muziek te luisteren.
Nou mijn volgende aankoop is in ieder geval geen Sony meer,dat weet ik zeker. En ik moet er nog een jaar mee doen.
Verwijderd
naar
Dynafix
Dealderweg 21
6361 HK NUT
tel 0900 39362349
Maak een brief met je klacht en ook nog je aankoopbewijs
Laten we hopen dat het werkt en ik geen andere klachten verder krijg
Hoe is het bij jou afgelopen trouwens?
Verwijderd
Ook vind ie 'm gelijk,dat had ik eerst niet. Ook vind ik dat deze headset veel hardere muziek doorlaat. Bij de andere kon ik gewoon gesprekken volgen van mensen als ik mijn headset op had.
Nu hoor ik het gelukkig niet.
Anders moet we het met elestiekjes vastmaken. Dat is de enigste methode dat ie blijft zitten. Of helpt dat ook niet bij jou?
In een Binnenzak van een Jas was het altijd wel te doen, maar vanaf vandaag worden beide audio connectors niet meer herkend, nu kan ik zelfs niet meer handsfree bellen aan mijn bureau
Verwijderd
heb net update uitgevoerd van sonyericsson zelf
eerst engels menu dus masterreset en weer opnieuw updaten oke weer nl menu
maar nu geen geluid dwz geen geluid door de speaker en geen mic!!!
wel als je hem op handfree zet maar das niet de bedoeling weer update opnieuw maar nog steed,s nik,s !!11
iemand ervaring mee???/
Anyway, ik heb mijn w900i nu ondertussen 1,5 jaar en ben er nog steeds blij mee.
Ik zat nostalgisch even het topic door te lezen, en wat me opviel is dat 90% van de post negatief zijn. Ik heb me er volledig overheen gezet. Ik gebruik hem niet meer als walkman, maar gebruik de foto camera nog steeds al te graag. Mensen (omstanders) blijven zich verbazen over de kwaliteit van het filmen. Daarnaast is de agenda functie een deel van mijn leven geworden, als dat ding vandaag of morgen op de grond kapot valt, heb ik een redelijk probleem. Maargoed, dat is een keus die ik heb overwogen.
Ook gebruik(te) ik de de unofficiele Opera Browser voor (eigenlijk alleen) Gmail. Dit icm met een vodafone blox abbo voor 10uur/10mb p/m voor 10 euro is dat best te doen. Gisteren heb ik de Gmail Plugin ontdekt, en het werkt super! ONWIJS! Ook de MMS functie heb ik veel gebruikt (resultaat: 50 euro boven mijn normale tel rekening). Gewoon een foto van iets/iemand maken, en versturen maar!
Maargoed, ben ondertussen al weer passief aan het shoppen naar een eventuele opvolger.
De M610i heeft een aantal eisen die ik graag zie in een opvolger van deze (wifi e.d.). Maar hopen dat deze snel uit komt
Verwijderd
Oeps ik dus ff kijken of mn acount nog wel bestond wel dus....Naja nu ik hier toch zit, ik bezit ook al meer dan 1,5 jaar lang een w900i en heb nog nooit ook maar 1 probleem gehad. Er is serieus al een heleboel op en af gegaan qua muziekbestandjes, foto's en wat niet al. Connector probleem heb ik ook niet. Zo heel vaak gebruik ik de headset ook niet. Bereik is echt prima. Enige wat mij nu stoort is de grootte van het toestel. Mijn volgende zal er eentje worden in pinpas formaat, als ze die al hebben over een half jaar. Hoop wel dat er in die grootte een knappe camera zal zitten. Nou dit was het wel weer zo;n beetje. Keep up the good work SE
Heb het topic doorgebladerd en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem en ik dus ook. Telefoon kan niet meer in de broekzak, want na 1 stap hangt de connector er al scheef in en is het geluid net alsof het heel ver op de achtergrond is.Triggy schreef op maandag 18 juni 2007 @ 14:55:
Ik zit dus wel met het probleem dat de stekker van de headset er steeds uit floept. Eigenlijk al best een poos. En ik had deze telefoon nou juist gekocht vanwege de walkman functies. Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om lang zonder telefoon te zitten dus heb ik nooit wat ondernomen om hem gerepareerd te krijgen. Maar dit is toch best wel zonde. Voor zover ik hier heb kunnen lezen heeft een nieuwe headset geen zin? Het liefst zou ik een permanente oplossing vinden eigenlijk.
Heb hier over SE gemaild, krijg ik een mail terug met iets van :
Wij zijn een call center en hebben daarom geen spare parts. Daarvoor dient u contact op te nemen met...en dan een hele lijst van service centra.
Is er iemand die het probleem weet op te lossen. Zoals wrs andere tweakers, gebruik ik nu ook elastiekjes om de connector van de headset op zijn plaats te houden.
Heb gelezen dat een nieuwe connector niet echt veel zin heeft, aangezien het hier om een designfoutje gaat (?). Tja, de connector van de walkman gebruik je nu dagelijks vaker dan de connector van de oplader.
Dus elastiekjes is een oplossing maar geen elegante. Enig idee of zoiets ook onder de garantie valt. Natuurlijk grote kans dat ze mij gaan beschuldigen dat ik hem niet goed heb gebruikt en het tegendeel valt natuurlijk nooit aan te tonen.
Live every day, as if it's your last one
Connector probleem is al een eewige strijd met dit toestel. Ik heb de hoop opgegeven daarvoor.Postie schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:32:
[...]
Heb het topic doorgebladerd en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem en ik dus ook. Telefoon kan niet meer in de broekzak, want na 1 stap hangt de connector er al scheef in en is het geluid net alsof het heel ver op de achtergrond is.
Heb hier over SE gemaild, krijg ik een mail terug met iets van :
Wij zijn een call center en hebben daarom geen spare parts. Daarvoor dient u contact op te nemen met...en dan een hele lijst van service centra.
Is er iemand die het probleem weet op te lossen. Zoals wrs andere tweakers, gebruik ik nu ook elastiekjes om de connector van de headset op zijn plaats te houden.
Heb gelezen dat een nieuwe connector niet echt veel zin heeft, aangezien het hier om een designfoutje gaat (?). Tja, de connector van de walkman gebruik je nu dagelijks vaker dan de connector van de oplader.
Dus elastiekjes is een oplossing maar geen elegante. Enig idee of zoiets ook onder de garantie valt. Natuurlijk grote kans dat ze mij gaan beschuldigen dat ik hem niet goed heb gebruikt en het tegendeel valt natuurlijk nooit aan te tonen.
Nu hoorde ik laatst wel van iemand dat er laatst nieuwe firmware uit is gekomen voor de w900i? Is dat zo? Zoja, heeft het veel verbeter punten gekregen? Mijn bron wist mij te vertellen dat de trage GIF probleem opgelost is e.d. En dat is opzich al een leuk begin van een changelog.
master reset etc al geprobeerd maar geen oplossing.
het gebeurde zomaar ineens, heb er geen andere firmware op proberen te zetten oid.
iemand die dit probleem kent?
niemand?Licko schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:57:
sinds een week ofso kan ik de taal niet meer veranderen naar NL. zowel de telefoon zelf als T9
master reset etc al geprobeerd maar geen oplossing.
het gebeurde zomaar ineens, heb er geen andere firmware op proberen te zetten oid.
iemand die dit probleem kent?
[ Voor 22% gewijzigd door een moderator op 24-08-2007 22:30 ]