Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neodelec,

Zo, jij hebt er nogal wat tijd in gestoken. In ieder geval bedankt voor je research, ik heb het gelijk uitgeprobeerd en het werkt perfect. Ik gebruik overigens wel een 6-versie van Nero, maar neem aan dat dit geen verschil mag maken. Ik heb gisteren een 320kb MP3 naar 160kb MP3Pro gerecoded. Scheelt de helft (12 MB --> 6 MB) en klinkt nog steeds perfect. Nu al mijn andere albums maar eens recoden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte gister dat ik nog steeds het "temperatuurprobleem" heb met de headset. Gisteravond werkte hij prima (half uur gebeld), maar vanochtend stond de W900i op "NOT SUPPORTED". Op dat moment was het ongeveer 17/18 graden in de kamer. Blijkbaar dus NOG te koud voor de headset. Heeft iemand de headset al teurggestuurd naar SE en een nieuwe gekregen ZONDER dit probleem? Een aantal gasten op een Duits fora heeft dit gedaan en hebben een nieuwe gekregen...hiermee is het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 13:17
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:18:
Ik merkte gister dat ik nog steeds het "temperatuurprobleem" heb met de headset. Gisteravond werkte hij prima (half uur gebeld), maar vanochtend stond de W900i op "NOT SUPPORTED". Op dat moment was het ongeveer 17/18 graden in de kamer. Blijkbaar dus NOG te koud voor de headset. Heeft iemand de headset al teurggestuurd naar SE en een nieuwe gekregen ZONDER dit probleem? Een aantal gasten op een Duits fora heeft dit gedaan en hebben een nieuwe gekregen...hiermee is het opgelost.
Volgensmij is de headset koud en warm gevoelig. Ik heb er de laatste tijd eigenlijk geen last van gehad, alleen de laatste week schiet de headset ietjes lost... En als ik ook zo kijk is het ook een aansluiting van niks. Maargoed.

@Bumfluv:
128Kbit is eigenlijk wat beste wat je kunt horen. Daarboven voegt het niet zoveel waarde toe, iig niet voor een hoofdtelefoon. Je kan hem inprincipe nog beter coderen, want je merkt er niets van. De 96Kbit van Mp3pro is gelijknamig aan 128Kbit van Mp3.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boess
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 16:54
Heeft er iemand al ervaring met FM-transmitters?

De orginele van SE --> http://tinyurl.com/chy98

-- edit ivm policy --

Let wel in Nederland zijn ze niet toegestaan, ik ben enkel benieuwd naar de ervaringen ervan.

[ Voor 40% gewijzigd door boess op 01-05-2006 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neodelec,

En als je de W900i aan je autoradio hangt, of aan je stereo, hoor je dan wel verschil indien je hoger dan 96 kb gaat ? Toen ik de MP3's afspeeldemet 96kb en met 160kb, hoorde ik duidelijk verschil.

Heeft iemand trouwens zijn W900i al aan zijn/haar autoradio gekoppeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 14:42:
Neodelec,

En als je de W900i aan je autoradio hangt, of aan je stereo, hoor je dan wel verschil indien je hoger dan 96 kb gaat ? Toen ik de MP3's afspeeldemet 96kb en met 160kb, hoorde ik duidelijk verschil.

Heeft iemand trouwens zijn W900i al aan zijn/haar autoradio gekoppeld ?
128Kbit is cd kwaliteit. +128kbit is voor studio en edit gebeuren, het verschil wat je hoord is eigenlijk alleen voor de audiofielen hoorbaar.
96Kbit van mp3pro = 128kbit van mp3. Dus theoretisch gezien heb je dus dezelfde kwaliteit audio.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Na lang wachten op een reactie van "Invisble Shield" uit Amerika heb ik toch maar besloten een Screen Protector van "Brando" uit Hong-Kong te halen.

Voor degene die nog een beschermfolie voor hun scherm zoeken raad ik deze zeer zeker aan, hij zal er iets meer van gaan spiegelen maar dit is totaal niet storend en het beeld blijft echt helder, vooral als ik het vergelijk met de Boeklon die ik hiervoor gebruikte.

Ook het aanbrengen gaat zeer simpel ik had eerst de douche 2 minuten op een hete stand laten lopen zodat de badkamer stofvrij zou zijn en daarna met een brillendoekje en daarna een shirt het scherm oppoetsen en ontstoffen. De folie gleed daarna heel soepel het scherm op en dat alles zonder 1 luchtbelletje.

Ik wil hier de Beschermfolie van 3M niet mee benadelen maar wou laten weten dat deze variant mij Prima bevalt en dus misschien voor degene die lang een krasvrij scherm willen hebben dit het overwegen waard is.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
JunkieXP schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:17:
Na lang wachten op een reactie van "Invisble Shield" uit Amerika heb ik toch maar besloten een Screen Protector van "Brando" uit Hong-Kong te halen.

Voor degene die nog een beschermfolie voor hun scherm zoeken raad ik deze zeer zeker aan, hij zal er iets meer van gaan spiegelen maar dit is totaal niet storend en het beeld blijft echt helder, vooral als ik het vergelijk met de Boeklon die ik hiervoor gebruikte.

Ook het aanbrengen gaat zeer simpel ik had eerst de douche 2 minuten op een hete stand laten lopen zodat de badkamer stofvrij zou zijn en daarna met een brillendoekje en daarna een shirt het scherm oppoetsen en ontstoffen. De folie gleed daarna heel soepel het scherm op en dat alles zonder 1 luchtbelletje.

Ik wil hier de Beschermfolie van 3M niet mee benadelen maar wou laten weten dat deze variant mij Prima bevalt en dus misschien voor degene die lang een krasvrij scherm willen hebben dit het overwegen waard is.
Waar heb je hem gekocht? Hoeveel was je in totaal kwijt?
Ik heb nog geen krasje op mijn scherm en dat wilde ik eigenlijk ook wel zo houden. En SE had toch een of andere anti-kras plastic ontworpen voor de P900? TDK had ook zo'n variant wat ze gebruiken voor CD's. Zou deze hier ook niet op aangebracht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Voor $10,- heb ik hem via Brando [Ultra Clear Screen Protector] besteld, dit was inclusief verzendkosten. Hij schijnt onbeperkt mee te gaan dus vond het op zijn minst het proberen waard want de krassen worden zowieso voor lange tijd van mijn scherm geweerd..dat weet ik zeker.

PS. Je kan hem ook via een site als Smartphoneshop.nl bestellen, maja dan betaal je €19,- voor hetzelfde product (en daar is hij ook alleen nog maar voor de W800 en W810 uit en niet voor "onze" W900)

[ Voor 24% gewijzigd door JunkieXP op 08-05-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
aargghhh! Door de warme weer kan ik amper mn SE Walkman gebruiken... Ik heb geen jas aan, dus zit hij in mijn broek, waar de connector sowieso al snel los schiet. En nu met deze klimaat is de solide plastic connector niet zo solide meer...
Een andere bug ondekt:
Ik kan regelmatig niet meer scrollen nadat ik een nummer uit een playlist heb geselecteerd. Ik moet dan of op "next" klikken of een nieuw nummer selecteren via het openen van de playlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Die van mij valt er ook vaak uit tijdens het bukken enzow..het lijkt in mijn ogen ook of de oplader en USB Kabel beter vastzitten dan de Audio Connector...beetje jmmr..

Ps. ik heb de witte versie...hoe houd je daar de beschermklepjes (van MC Pro Duo en Connector onderaan) schoon...deze zijn al niet wit..maar zien er nu echt al heel erg donker uit.

[ Voor 37% gewijzigd door JunkieXP op 12-05-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:51

OMX2000

By any means necessary...

Ik moet zeggen dat ik de nieuwe W850 ook wel heeel erg mooi vind. Hoort niet helemaal in deze topic thuis, maar ik wilde het toch even delen...

Hoge resolutie!

http://www.sonyericsson.c...raight_precious_black.jpg

http://www.sonyericsson.c..._angle_precious_black.jpg

http://www.sonyericsson.c...d_open_precious_black.jpg

http://www.sonyericsson.c...eadset_precious_black.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Eggy op 21-05-2006 22:00 ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
omg, wat een resolutie weer.
iig wel een mooie telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:51

OMX2000

By any means necessary...

Neodelec schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:45:
omg, wat een resolutie weer.
iig wel een mooie telefoon.
Ja ik weet het... ik kon zo snel niet die images verkleind ergens anders hosten...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zat ik gister ff de premiere van the Da Vince Code te kijken. Die film zit dus vol met SE telefoons oa: K750, K600, V600 P910. Maar op een moment zat er een jongen in de bus met zn telefoon te showen, ik wist in het begin niet welke het was, het was een slider. En toen besefte ik het me, het was de W850. Dus de presentatie van de nieuwe telefoons is gekoppeld aan de release van de film op 18 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
damnit....
de dag is aangebroken: w900 is gepasseerd. w850 is de nieuwe w900 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dan liever de swivel form van de W900 dan die slider van de W850, een slider komt al te veel voor :*) . Trouwens ik vind dat de W900 toch mooier is dan de W850. Ik koop in juli alvast de W900, tenzij er een nieuwe swivel uitkomt die even goed of beter, en mooier is dan de W900.

Trouwens heeft er iemand al de W900 gebruikt als afstandsbediening voor bv powerpoint, of windows media player via een bluetooth HID profiel? Gaat dat makkelijk? Over welke max afstand spreken we dan? Zou handig zijn voor presentaties op school, voor thesisverdediging enzo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De naam zegt het al W850i, oftewel een lager model dan de W900i. :) Het belangrijkste wat de W850i over de W900i heeft, is de grootte en het standaard geheugen van 1gb. Voor de rest heeft de W900i over de W850i een 2,2inch scherm tegenover een 2inch scherm, QVGA video recorder tegenover een QCIF video recorder, autofocus tegenover geen autofocus.

Afbeeldingslocatie: http://www.se-nse.net/pix/Front%20Page%20News/W850/14.jpg

Hier nog een aantal fotos:
- http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=3529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:10:
Trouwens heeft er iemand al de W900 gebruikt als afstandsbediening voor bv powerpoint, of windows media player via een bluetooth HID profiel? Gaat dat makkelijk? Over welke max afstand spreken we dan? Zou handig zijn voor presentaties op school, voor thesisverdediging enzo 8)
Ik had het er laatst met JunkieXP nog over. Ik heb het 2 dagen geleden gebruikt bij een presentatie. Het werkt erg goed. Zorg wel dat je bluetooth dongle zichtbaar is. Dat scheelt een hoop.
Theoretisch is een 10 meter verbinding mogenlijk. Dit wil wel maar dan hapert hij wel.

Voor de rest is het wel frustrerend dat je na een tijdje praten eerst op een algemene knop moet drukken (zodat het beeld uit zwart komt) en dan pas kan klikken voor Powerpoint.
Er zijn een aantal modus'en die je kunt gebruiken. Ik heb gewoon Remote Desktop gedaan. Hiermee neem je gewoon de muis over. Je zorgt er gewoon voor dat je cursor op de slide staat (onderin zodat men het niet ziet) en je klikt gewoon de linker min toets. Je ziet op het scherm alleen de toetsenlayout (dus niet een live footage van je desktop).

De leraar (a-technisch) was zeer onder de indruk dat ik de presentatie bestuurde met mijn telefoon. :*)

Ik heb trouwens met toeval een succesvolle connectie gemaakt met de telefoon. Ik heb de nieuwe myPhone Explorer gedownload (klik) en een connectie gelegd via BT. Daarvoor heb ik een aantal mislukte pogingen gedaan om verbinding te krijgen met mijn telefoon. Toen het niet wilde heb ik de dongle er gewoon uitgelaten maar 3 dagen terug deed ik hem er weer in (icm het synchen met myPhone Explorer). Gek genoeg deed hij het direct. Dus daarna de Presenter en Remote Desktop functies geprobeerd en deze deden het ook goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Iemand enig ID of in een Firmware update de nieuwe Music Player 2.0 verwerkt word in dit toestel (met album art en dergelijke) lijkt me niet heel vreemd gezien de grootte intern 470 MB maar wel weer omdat het toch vernieuwend is en in toestellen als W850 en W950 zit

http://www.fs-newmobile.c...csson_may_2006%20(27).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Iemand al wat nieuws over een nieuwe firmware?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook problemen met headset connector. Ik heb Sony een mailtje gestuurd en wilde mijn hele telefoon hebben en ik moest een factuur afleveren van mijn Sony. Wat ik belachelijk vindt,want hij is pas sinds oktober 05 uit. Dus echt belachelijk.
Wat een klantenservice. Heet iemand nog een idee wat ik kan doen. Want Sony wil niet echt meewerken. Mijn headset connector zit gewoon erg los. Je hoeft maar 1 scheet te laten en hij schiet los. Bukken,zelfs in mijn jas met grote zakken schiet hij elke keer los. Vind het echt een vervelend probleem.

Mocht iemand nog tips hebben,dan hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Mmm, ik heb net een contract binnen voor een verlenging met de W900. En ik wil 'm ook zeker als muziekdevice gebruiken. Komt ^^ vaak voor? Ik zie toch wel een aantal mensen die er problemen mee hebben...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Hier alleen het "headset temperatuur probleem" maar niks met de connector; deze is goed en stevig.
Ik zie niet in waarom je de W900i niet zou nemen. Dat probleem is inmiddels opgelost namelijk.
Trouwens; ik heb hem over een week of 2 over, dan gaat ie weg... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Soeski schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:24:
Hier alleen het "headset temperatuur probleem" maar niks met de connector; deze is goed en stevig.
Ik zie niet in waarom je de W900i niet zou nemen. Dat probleem is inmiddels opgelost namelijk.
Trouwens; ik heb hem over een week of 2 over, dan gaat ie weg... O-)
Verkoop je hem dan? Ik heb er eventueel wel interesse voor!
Ik hoor het wel.

Groetjes,
Fabian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Soeski schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:24:
Ik zie niet in waarom je de W900i niet zou nemen. Dat probleem is inmiddels opgelost namelijk...
Je hebt de headset probleem opgelost?
Spread the word baby! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Volgens mij bedoelt Soeski dat het sowieso geen probleem vormde. En hoe zat het nu met het temp. prob? Kwam het er nu op neer dat je alleen een goed werkende headset hebt binnen een bepaalde temp. range oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
trimakassi schreef op maandag 29 mei 2006 @ 02:13:
Volgens mij bedoelt Soeski dat het sowieso geen probleem vormde. En hoe zat het nu met het temp. prob? Kwam het er nu op neer dat je alleen een goed werkende headset hebt binnen een bepaalde temp. range oid?
Dat klopt inderdaad. Het connectorprobleem heb ik nooit gehad, het temperatuur-probleem wel. Weet niet precies waar de ondergrens ligt, maar buiten heb ik wel problemen gehad. Volgens mij ligt de grens rond 15 graden boven 0.
Dit is op te lossen met een nieuwe headset, maar heb de mijne nooit geretourneerd. Dat zou inmiddels wel moeten kunnen bij SE denk ik?
Was ik eigenlijk ook niet meer van plan omdat de K800i binnenkort op de deurmat ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Fab1Man schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:34:
[...]

Ik hoor het wel.
Ik doe 'm inderdaad weg, heb ook nog een K700 en K750 liggen als reserve toestellen dus kan hem missen.
Let wel; ik heb nog een headset met temperatuur-probleem; deze moet dus nog omgeruild worden voor een nieuwe. Het toestel is van 16-12-2005 dus nog lang garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Soeski schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:40:
[...]

Ik doe 'm inderdaad weg, heb ook nog een K700 en K750 liggen als reserve toestellen dus kan hem missen.
Let wel; ik heb nog een headset met temperatuur-probleem; deze moet dus nog omgeruild worden voor een nieuwe. Het toestel is van 16-12-2005 dus nog lang garantie.
Ok dan.
Ik kan verder je email niet vinden maar die van mij is

Stuur mij maar even een berichtje met wat je er dan voor wilt hebben.

[ Voor 1% gewijzigd door Ginz op 27-04-2009 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
weet iemand of de w900i ook A2DP ondersteunt om via bleuthoot oordopjes muziek te luisteren?

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Volgens deze lijst niet: http://www.robertwebbe.nl/A2DP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Nu online

Fab1Man

Live life to the fullest

Soeski schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:40:
[...]

Hoeveel vraag je ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met interesse. Via deze tool kan je zelf hid profielen maken voor om het even welk programma. Misschien wel interresant. Ik heb wel zelf nog geen W900i, dus ik kan er geen uitleg rond geven. Maar als ik die gsm eenmaal heb, dan laat ik het wel even weten

Bluetooth Remote Control 2.10 - Windows

"Bluetooth Remote Control 2.10 - Windows" Ik weet wel al dat je change phone moet doen, anders staat die voor de K700. Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik dacht eerst: leuk programma, maar waarom in dit topic?
Toen zag ik de achterliggende reden: Supports K700, K750, K800 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

Fab1Man schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:34:
[...]

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Fabian
ik weet dat dit niet de plek is, maar als je interesse hebt moet je maar mail sturen. f_vlokven at hotmail.com

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

denken jullie dat dit toestel binnen korte termijn in prijs wordt verlaagd?
zit er over te denken deze gsm te kopen

(los toestel is atm €485 volgens pricewatch, of hebben jullie 'm goedkoper gezien?)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In belgie staat hij los te koop aan 419 euro.

Zou er iemand eens na een tijd de gsm te gebruiken. Kunnen vertellen hoelang de batterij meegaat, dus met doorsnee gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

wordt de witte versie snel vies? en zo jah, is hij makkelijk schoon te krijgen?

als ik in belgie bestel betaal ik denk nogal wat verzendkosten
bij voordeelgsm.nl staat hij voor €445,-

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Nee hij wordt niet snel vies (of zelf helemaal niet)... van vingerafdrukken heb je ook geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07-2019
presenter werkt echt goed...

net even op een ibook geprobeerd... standaard instellingen werken perfect... sommige knoppen waren wat anders bij desktop. maar das kwestie van instellen. alleen de gevoeligheid viel mij iets tegen. maar denk dat dit een kwestie van wennen is ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met presenter veronderstel ik het HID-profiel voor powerpoint en dergelijke.
Wat is er dan net mis met de gevoeligheid? Te gevoelig? Hoe gaat het bv om de muispijl over het scherm te doen bewegen? En wat is de maximale afstand die je kan verkrijgen tov de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

kan iemand mij vertellen welke screen protector ik het beste kan kopen voor deze gsm, en waar ik die kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 14:25:
Met presenter veronderstel ik het HID-profiel voor powerpoint en dergelijke.
Wat is er dan net mis met de gevoeligheid? Te gevoelig? Hoe gaat het bv om de muispijl over het scherm te doen bewegen? En wat is de maximale afstand die je kan verkrijgen tov de pc?
de afstand heb ik nog niet geprobeerd, maar idd de muiscursor bewegen is lastig... maar daar moet je even aan wennen. het is natuurlijk geen normale muis, en je blijft afhankelijk van omhoog omlaag links en rechts.

het is een beetje je muis besturen met cursor toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
De afstand is echt maximaal 10 meter. Je merkt vanzelf wel wanneer het signaal niet helemaal overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Zijn er meer mensen die hier last hebben van een scheef toestel?

Wanneer ik hem via rechts geopend heb is hij gewoon recht, maar wanneer ik hem via links open is staat hij een paar millimeter scheef open, dit is absoluut niet storend en hij voelt ook niet gammel aan, maar ik was benieuwd of er meer mensen dit probleem hadden.

Het is overigens de tegenovergestelde kant van waarnaar ik hem opendoe. beetje vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me nog steeds af of de w900i geschikt is voor pocket internet totaal van t-mobile??

de w810 is dit namelijk wel volgens de t-mobile site?

kan iemand hier duidelijkheid over scheppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk mijn W900i, maar als ik hem verbind via USB, kies ik voor bestandsoverdracht modus, en sleep ik de bestanden die ik wil naar de telefoon. Maar als ik USB via windows ontkoppelen, en als ik daarna de USB kabel uitrek krijg ik steeds min 30 sec lang een wit scherm. Daarna gaat de telefoon weer gewoon verder. Is dit normaal, hebben jullie dit ook?
Ik heb namelijk gelezen over de white screen of death, en ik zit heel de tijd met schrik af te wachten of hij wel weer normaal zal komen.

Daarom zal ik een memory stick kopen, dan moet ik die USB kabel niet meer gebruiken.
Maar is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 10-09 07:29
Tja.. ik heb dit ook. Alleen heb ik het witte scherm niet 30 seconden lang. Ik denk eerder iets van 5 seconden. Maar volgens mij is dat wel redelijk normaal. Ik heb er al veel op gezet en af gehaald, maar het heeft nog nooit problemen gegeven.

Is er trouwens al een update? Want ik zou wel graag zien dat de bewegende gifjes (als dat het zijn) gewoon normaal afspelen.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

@S0lid Snake: Dit is volstrekt normaal, totaal niks om je zorgen over te maken, ik zal even een poging doen het uit te leggen (voor zover ik het begrijp). Wanneer je in de Bestandsoverdrachtmodus gaat schakelt je telefoon zijn telefoon functies uit, infeite word hij dan gezien als een Flashdisk. Wanneer hij dan weer terugmoet naar de telefoon modus moet hij dus als het ware op nieuw opstarten en dit doet hij dus terwijl je het witte scherm ziet. Ik hoop dat je mijn uitleg snapt en dat deze ook klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ook zoiets, dank u beide voor de replies

Maar mijn gsm moet ook relatief lang achter het netwerk zoeken, misschien daarom dat mijn wit scherm wat langer duurt. Misschien eens kijken voor een nieuwer simkaartje, dat zei die kerel in de winkel toch, da ie dan sneller netwerk zou vinden. Betwijvel ik eigenlijk een beetje, maar toch.
En die afstandsbediening functie is zalig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik (volgens mij) een goede topic gevonden voor mijn vraag waar ik al lang meezit! Ik heb nu een paar maanden een W900i, van Vodafone. Er zit dus die Vodafone software op. Daar wil ik nu wel es van af! Maar ik maak wel veel gebruik van Vodafone Live! Bij mijn abonnement is surfen op Live!-sites ook gratis. Als ik er nu de originele SE-software opzet, blijf ik dan wel Vodafone Live! behouden. Dat wanneer je op de internet-toets drukt, dat hij naar de homepage van Vodafone-live gaat, zeg maar. Dan blijft het gratis. Maar wanneer hij naar de SE homepage (of iets dergelijks) gaat, dan betaal ik daar elke keer grof geld voor, denk ik. Dat lijkt me het meest logische.
Zijn hier mensen die een Vodafone W900i hebben en die hem om hebben gezet naar een "normale" W900i en hebben jullie een antwoord op mijn vraag. Ik zou ook wel willen weten wat jullie ervaring met het omzetten is.
SVP HELP ME!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ook ik krijg steeds vaker last van een "Lamme Plug" die ook nogis zomaar uitvalt zonder dattie los raakt.

Ook vind ik het jammer dat bij ingeschakelde radio de sms en beltonen niet aangaan over je headset maar bij MP3 wel...Luister steeds vaker radio en mis deze functie dan toch wel.

Maar toch blijf ik de telefoon echt prachtig vinden, hip Swivel systeem, veel ruimte, prachtige foto's you want more :)

Iemand enig ID hoe ik kan voorkomen dat mijn Telefoon zomaar van netwerk switched, ik heb een paar vrienden die aan de rand van belgie wonen, en daar switcht ie nogalis om van T-Mobile NL naar Base (of andere Provider) en ik vind het niet zo fijn om dat altijd te moeten checken voor ik opneem of een sms verstuur...want het scheelt wel iets minder dan 50 cent bij het sturen van een SMS bijvoorbeeld.

Bij Prioriteiten vind ik ook niet wat ik wil hebben.

[ Voor 38% gewijzigd door JunkieXP op 04-07-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

Oehyeah, ik heb m ook besteld (misschien wat laat, maar ok). Ik vind het een coole phone!!

Gebruikt iemand deze telefoon als navigatie? Ik weet dat Wayfinder mogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een andere mogelijkheid?

Alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
ik ga voor de Sony Ericsson W850i :) die binnenkort uitkomt. Zeker het broertje van deze w900.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja oke :) ik kan niet wachten :D

Staat hier ook ergens in dit topic... pagina 21?

Zit een gig geheugen in, geen optische zoom en ......... kleiner scherm (2,2inch scherm tegenover een 2inch scherm)

--edit-----
en dit: QVGA video recorder tegenover een QCIF

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Ok, ik heb mijn telefoon nu.
En ik ga 'm terugsturen, ik vind het niks |:(

[ Voor 192% gewijzigd door Bender op 02-08-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Sinds de vakantie valt mijn foon ook uit bij t dichtklappen, is voor het eerst gebeurt tijdens het gebruiken van de zaklamp in het bos en sindsdien valt ie zonder geldige reden uit bij dichtklappen of neerleggen.

De ene keer leg ik ehm hard neer en gebeurt er niks en de andere keer leg ik hem zacht neer en valt hij uit, ongeveer 1x per 3 dagen valt hij uit concludeer ik nu.

• Tupel
Verwijderd schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 13:56:
*schop*

Oehyeah, ik heb m ook besteld (misschien wat laat, maar ok). Ik vind het een coole phone!!

Gebruikt iemand deze telefoon als navigatie? Ik weet dat Wayfinder mogelijk is. Heeft iemand hier ervaring mee? Of een andere mogelijkheid?

Alvast bedankt :D
Ik ken dit totaal niet, maar ben er zeker in geïnteresseerd... dus als je wat vindt hoor ik het ook heel graag.

Wat betreft die afstandsbediening functie... hoe werkt dit precies, eigenlijk is mijn vraag meer, wat je kun je ermee? Want hoe het werkt zoek ik dan zelf wel uit.

Ben nog steeds heel blij met de telefoon. Natuurlijk komen er nu steeds betere en mooiere uit, maar dat hou je altijd. Hij doet het ook super, heb ook echt 0 problemen.(klop klop) _/-\o_

Oh... en wat is dan het grote verschil tussen de Vodafone en SE software? Want ik heb niet echt problemen met de Vodafone software. Of heb ik nu beperkingen?

[ Voor 8% gewijzigd door Tupel op 10-08-2006 10:06 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Tupel
Dit heb ik trouwens ondertussen ook gevonden.

http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/index.php

Alleen nog afwachten wat de kosten gaan worden. En je hebt overal een GPS ontvanger voor nodig.

Verwijderd

Peppio schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:05:
[...]

Wat betreft die afstandsbediening functie... hoe werkt dit precies, eigenlijk is mijn vraag meer, wat je kun je ermee? Want hoe het werkt zoek ik dan zelf wel uit.
Welja er zitten in de gsm normaal 3 profielen voor verschillende afstandsbedieningen via bluetooth
Presenter ==> bestuurt powerpoint
Desktop ==> bestuurt uw bureaublad
Mediaplayer ==> bestuurt uw windows mediaplayer
Het komt er op neer dat via die profielen bepaalde snelkoppelingen die handig zijn in bv powerpoint worden toegewezen aan knoppen op uw gsm. bv klikken voor volgende actie in powerpoint, da doe je nu met uw gsm ipv met uw muis.
Afstand max 10m, en werkt zeer goed
Er bestaat ook een programma op de site van SE, zodat je zelf profielen kunt aanmaken. Werkt makkelijk, maar ik heb nog zelf geen profielen op mijn gsm geplaatst

• Tupel
Klinkt lekker nuttig...

Alleen als je presentaties houdt dan heb je hier wat aan lijkt mij dan. En dan maar hopen dat je niet in een grote zaal staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dit topic toch nog een klein beetje leven in te blazen: Ik heb sinds kort ook een W900i en ben er tevreden over. Eén ding krijg ik echter niet voor elkaar, mailen met m'n Orange abbo. Ik heb dus wel een E-mail adres via Orange en die kan ik prima gebruiken via de webinterface op Orange.nl. Wil ik echter met de W900i of zelfs via mijn eiegn Thunderbird mailen dan gaat er iets mis..... Op de W900i krijg ik de melding: "Verkeerd Postvak of Wachtwoord". Bij Thunderbird komen wachtwoord en login niet overeen. Vreemde is dat ik 100% zeker ben dat deze goed zijn, ik kan ermee inloggen via de webmail!!!!!!!

W900i instellingen:

Accountnaam: Orange Mail
E-mail adress: ik@orange.nl
Verbinden via: Internet Access (heb ook Orange world en GPRS geprobeert)
Type: Pop3 (heb ook Imap geprobeert)
Inkomende server: pop.orange.nl
Gebruikersnaam: 06********@orange.nl (volgens Orange moet je je 06 nummer als login gebruiken)
Wachtwoord: ************
Inkomende poort: 110
Uitgaande poort: 25

Via Thunderbird gebruik ik deze settings ook. Wie o wie ziet gelijk waar ik loop te kloten???????

• JunkieXP

JunkieXP

Als we nu met zijn allen samen komen en samen mailen naar Sony Ericsson, kunnen we op die manier misschien wel nieuwe handsfree sets opeisen.
het ligt namelijk echt aan de connectoren van de HPM-80 want mijn Lader en USB kabel zijn niet lam.

Mijn connector valt er nog net niet uit zo los zit die en daar baal ik verschrikkelijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JunkieXP, mijn zegen heb je. Het lijkt me inderdaad een goed idee om er een gezamelijk iets van te maken. De telefoon is namelijk fantastisch op die bagger headset(-plug) na. Zeg maar hoe je het wilt regelen en ik doe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik heb ook geen id hoe we het moeten doen.

één mail met daarin veel mensen met dezelfde klachten maakt waarschijnlijk geen indruk.
maar bij een groot bedrijf als Sony-Ericsson zou 10 mailtjes met dezelfde klacht ook geen indruk maken.

Heeft iemand ideeen want ik weet bijna zeker dat we hier meer uit kunnen halen dan een standaard "helaas" bericht, dit is een defect vanuit SE en niet van ons, en met de nieuwe HPM-82 zou ons probleem zelfs niet opgelost zijn want deze heeft geen radio intern, dus ze zouden ons een nieuw type headset inclusief een firmware met build in radio beschikbaar moeten stellen.

Verder ben ik inderdaad super tevreden over deze telefoon, het connector en Dichtklap/uitval probleem zijn de enige minpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Zoals vermeld had ik dus al een Mail naar SE de deur uit gedaan, hier heb ik vandaag reactie op gehad maar dit is absoluut belachelijk:
Geachte heer Van der S.,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Om aan een nieuwe HPM-80 te komen, zou u waarschijnlijk het headsetje met de telefoon, dat moet u even daar vragen, ter controle moeten aanbieden bij een reparatiepunt. Het beste is am van te voren telefonisch contact op te nemen met de locatie. Onderaan zijn de adressen. Stuurt of neemt u aub een kopietje van uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Bombeeck
Hoogstraat 88/90
5615PS Eindhoven
Tel: 040 2441834

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonksveer
0162-570570

HQC
Kaasmakerstraat 8
3194 DJ Hoogvliet
010-4160065

Miratec Telecom Center
Spitsstraat 17
8102 HW Raalte
0572-363300

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264

Reitsma Telecom
Europalaan 33
3526 KN Utrecht
030-2875444

Teleworld
Kinkerstraat 6
1053 DZ Amsterdam
020-6834001

The Phone House Emmen
Picasso Passage 78
7811 DP Emmen
0591-647278

Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)

Dynafix
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
045-565 61 67

Solid Vision B.V.(T-mobile)
Postbus 1909
2280 DX RIJSWIJK
070 307 3107

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Daniela Pusch
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

Gelieve de in de "Betreft"-regel aangegeven Case ID te gebruiken voor verdere informatie omtrent eventuele vragen over uw mobiele telefoon.

Voorgaande e-mails:
Email:
To: questions.nl@support.sonyericsson.com
From: Info Apeding JunkieXP puntje nl
Topic: Diversen

Opinion: Geachte heer/mevrouw,

Ik ben in het bezit van een Sony Ericsson W900 icm Stereo Handsfree HPM-80. De connector van deze accesoire blijft echter slecht vastzitten in de W900 terwijl de Connector van de Accu wel goed vastzit.

Het ligt dus aan de HPM-80, echter bestaat er wel een HPM-70 of binnekort de HPM-82 maar wanneer ik deze aan zou sluiten heb ik geen Radio meer.

Ik heb al gehoord dat er geen nieuwe HPM-80's gekocht kunnen worden, maar maak ik nog wel kans op een nieuwe binnen de garantie?

Heb mijn Sony Ericsson W900 sinds begin 2006.

Ik hoop op een spoedige verloop van dit probleem.

Met vriendelijke Groet,
Simon van der S.
Echt een stomme reactie, ik geef hierin aan dat het probleem bij de connector ligt (heb het namelijk "nog niet" bij de Oplader en USB "maar dit lijkt wel te komen").

En dan willen dat ik en Headset EN Telefoon ter reparatie aanbied, ze erkennen gewoon niet het feit dat de Connector van dermate slechte kwaliteit is dat deze aan vernvaging toe is in de vorm van een nieuw product en niet in de vorm van een reparatie.

Hoop dat toekomstige SE's een betere Aansluiting hebben of de Connector's van bv de HPM-82 beter zijn dan van onze HPM-80, echter heeft het voor ons geen nut een HPM-70, HPM-82 of welke dan ook aan te schaffen gezien we dan onze radio niet meer aan kunnen roepen.

Iemand nog dingen die we hieraan kunnen doen.

Mijn idee was om allemaal even naam en aantal gegevens aan mij door te geven met "jullie" Connector probleem en dan zal ik dit nogmaals aanbieden om duidelijk te maken dat het aan het product de HPM-80 ligt. Mail me maar met jou gegevens als je mee wil doen, het adres is Info apeding JunkieXP puntje NL. Ik wil hier het liefst een beetje vaart achter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond tikte ik per ongeluk de usb verbinding met mijn W900i los terwijl er bestandsoverdracht plaats vond. Wanneer ik nu het toestel overnieuw opstart, blijft deze hangen in het witte venster en verschijnt niet het normale startvenster met daarin de mogelijke opgave van je paswoord.

Is er een reset mogelijk zonder software? Aan de achterkant bevind zich wel een kleine opening waar een naald in past, maar hier op drukken (in uitgeschakelde en ingeschakelde toestand) geeft geen reactie.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn W900i als nog aan de praat krijg?
Of dien ik ermee terug te gaan naar dealer?

Verwijderd

Hee mensen,

het blijkt zo te zijn dat je games kan spelen op je telefoon
( dus de W900i ) met een gnuboy...
Iemand een idee hoe dat nou in zijn werk gaat?

Het moet kunnen via ActiveSync, maar blijkbaar kan die geen
verbinding maken met mijn zeker weten aangesloten telefoon!

HELP!

• Licko

Licko

ZVDK

welke firmware hebben jullie en wat voor verbeteringen zijn er tov vorige fw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook gehad. Ik heb een paar keer de USB kabel erin gerost en er zo weer uitgetrokken en opeens kreeg ik weer een screen... daarna geen problemen meer gehad.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 22:30:
Vanavond tikte ik per ongeluk de usb verbinding met mijn W900i los terwijl er bestandsoverdracht plaats vond. Wanneer ik nu het toestel overnieuw opstart, blijft deze hangen in het witte venster en verschijnt niet het normale startvenster met daarin de mogelijke opgave van je paswoord.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn W900i als nog aan de praat krijg?
Of dien ik ermee terug te gaan naar dealer?

Verwijderd

Bedankt!

Ik liet mijn 900i een half uur op het lege scherm staan en plotseling deed mijn 900i het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

JunkieXP schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:07:
Ik heb ook geen id hoe we het moeten doen.

één mail met daarin veel mensen met dezelfde klachten maakt waarschijnlijk geen indruk.
maar bij een groot bedrijf als Sony-Ericsson zou 10 mailtjes met dezelfde klacht ook geen indruk maken.

Heeft iemand ideeen want ik weet bijna zeker dat we hier meer uit kunnen halen dan een standaard "helaas" bericht, dit is een defect vanuit SE en niet van ons, en met de nieuwe HPM-82 zou ons probleem zelfs niet opgelost zijn want deze heeft geen radio intern, dus ze zouden ons een nieuw type headset inclusief een firmware met build in radio beschikbaar moeten stellen.

Verder ben ik inderdaad super tevreden over deze telefoon, het connector en Dichtklap/uitval probleem zijn de enige minpunten
Uitleg Connector probleem:

Ik heb een zwarte W900 sinds de launch vorig jaar en een witte sinds januari. Ik heb de connector probleem helemaal onderzocht. Ik ben erachter wat het nu is. Het probleem met de connector van de W900 is dat hij te nauw is waardoor de stekker(of deze nu van een headset lader of cradle is) steeds "flauwer" wordt. De uitstekels van het stekkertje worden wat dunner, waardoor deze na verloop van tijd er uit schiet. Zowel bij een headset als bijvoorbeeld een cradle zie je dit probleem veel voorkomen.

Ik gebruik de bijgeleverde headset HPM-80 niet meer, ik gebruik sinds kort de HPM-70 omdat het gewoon regelrecht voorschut/associaal is als elke keer die headset eruit schiet terwijl je muziek luisterd. Maar nu begint de HPM-70 precies het zelfde te doen. Ik heb nu sinds kort een MDS-60 speakersetje, maar ik durf mn W900 er bijna niet op te doen voordat ie mn aansluiting sloopt. De oplossing voor dit probleem is een nieuwe connector. Ik moet ook nog maar even kijken hoe ik dit ga oplossen want ik wordt hier echt GEK van!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

It all makes sense, dit is ook de reden waarom het bij de andere connectoren niet het probleem omdat je de Headset zon 3 keer per dag in plugged en de andere om de 2 of 5 daagjes.

Maar ja, hoe kun je dit probleem aan SE voorleggen zij zuullen zeggen dat het komt door de omgang met de apparatuur en zullen het probleem niet zomaar erkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ja ik snap het. Heb zelf ook geen idee hoe ik dit moet gaan oplossen, want om de 2 maanden een nieuwe headset aan te schaffen is geen optie.
De connector moet gewoon vervangen worden. Maar ja hoe moet je dat SE uitleggen. Iemand hier ervaring mee??

• Martin11468
Sur_G schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 00:30:
[...]

Uitleg Connector probleem:

Ik heb een zwarte W900 sinds de launch vorig jaar en een witte sinds januari. Ik heb de connector probleem helemaal onderzocht. Ik ben erachter wat het nu is. Het probleem met de connector van de W900 is dat hij te nauw is waardoor de stekker(of deze nu van een headset lader of cradle is) steeds "flauwer" wordt. De uitstekels van het stekkertje worden wat dunner, waardoor deze na verloop van tijd er uit schiet. Zowel bij een headset als bijvoorbeeld een cradle zie je dit probleem veel voorkomen.

Ik gebruik de bijgeleverde headset HPM-80 niet meer, ik gebruik sinds kort de HPM-70 omdat het gewoon regelrecht voorschut/associaal is als elke keer die headset eruit schiet terwijl je muziek luisterd. Maar nu begint de HPM-70 precies het zelfde te doen. Ik heb nu sinds kort een MDS-60 speakersetje, maar ik durf mn W900 er bijna niet op te doen voordat ie mn aansluiting sloopt. De oplossing voor dit probleem is een nieuwe connector. Ik moet ook nog maar even kijken hoe ik dit ga oplossen want ik wordt hier echt GEK van!! :(
Ik heb hier hetzelfde probleem..

HPM-80 en HPM-70 allebij verkloot..

Ik ga deze week terug naar de vodafone shop om te kijken wat ze er aan gaan doen..

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

@Sur_G: Mag ik jou beschrijving gebruiken in mijn Mail die ik naar SE uit wil doen, heb nu pas 2 mensen die deze mail samen met mij ondertekenen en heb nog geen idee hoe ik dergelijke mail op ga stellen maar ben het zeker wel van plan want mijn portable 478MB MP3speler mis ik toch wel nu ik altijd mijn Zen Xtra 30GB mee moet sjouwen.

Verwijderd

JunkieXP schreef op maandag 25 september 2006 @ 14:32:
@Sur_G: Mag ik jou beschrijving gebruiken in mijn Mail die ik naar SE uit wil doen, heb nu pas 2 mensen die deze mail samen met mij ondertekenen en heb nog geen idee hoe ik dergelijke mail op ga stellen maar ben het zeker wel van plan want mijn portable 478MB MP3speler mis ik toch wel nu ik altijd mijn Zen Xtra 30GB mee moet sjouwen.
Hey, ik wil ook, wat wil je weten van me?

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ga je gang gebruik het alstublieft!
Ik zelf teken maar ook al te graag de petitie. Hoe zit het eigenlijk internationaal met dit probleem? Wordt hiet niet veel over gemeld/geklaagd op bijvoorbeeld esato ofzo, iemand een idee?

Woont er verder iemand een de buurt van een shop waarbij ze ook een officiele sonyericsson repair punt zijn (repair & go). Want dat kan de probleem direct worden bekeken en kun je persoonlijk het probleem toelichten aan de monteur. Dus voor de mensen die er in de buurt wonen, help ons en ga langs met je W900. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Sur_G op 28-09-2006 13:42 ]

• JunkieXP

JunkieXP

Ik word er nu echt ziek van dat ik continu een uitvallende telefoon heb 2 keer per week en ook nog die headset die helemaal lam is geworden.

Ik wil er nu eigenlijk een beetje vaart achter gaan zetten maar weet niet hoe ik het mailtje op moet stellen, dus mijn vraag is om een keer iets van een groepsgesprek over MSN te houden waarin we direct kunnen reageren en niet steeds op forum react hoeven te wachten, sorry dat ik zovaak switch van Ideeen maar ik had ook pas 2 mail reacties gehad.

Voeg me even toe op MSN alsjeblieft JunkieXP Apeding MSN puntje com

Edit: Boehoe, zoals verwacht door vele is ht uiteindelijk toch gebeurd...de telefoon word lam...wanneer ik hem naar links opendoe (wat ik het meest doe) heeft hij zon 0,2 mm speling van links naar rechts....dit is niet echt storend maar wel het/een (zoveelste) mankement. Het Swivel systeem is toch nog vrij gevoelig dus, hoop maar dat hij niet zo word als in de telecomwinkels.

Meer mensen die dit probleem hebben.

[ Voor 27% gewijzigd door JunkieXP op 05-10-2006 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Ik heb wel geteld 0 problemen met het apparaat. Gebruik ook de mp3 functie niet al te vaak, misschien dat het daaraan ligt.

Wel vind ik het nog steeds jammer dat animated gifs zo schokkerig gaan! En nog steeds geen update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Heb nu wel iets...

Heb net via dat update programmatje van SE een update gedaan, maar nu is de telefoon in het engels. Niet een onwijze ramp ofzo, maar ik zie hem toch liever in het Nederlands. De optie Nederlands is echt niet meer aanwezig. |:(

Hoe krijg ik de telefoon nu terug op de ouder software waar ik wel Nederlands kan kiezen? Want ik merk verder toch weinig (lees geen) verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
Peppio schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 21:37:
Heb nu wel iets...

Heb net via dat update programmatje van SE een update gedaan, maar nu is de telefoon in het engels. Niet een onwijze ramp ofzo, maar ik zie hem toch liever in het Nederlands. De optie Nederlands is echt niet meer aanwezig. |:(

Hoe krijg ik de telefoon nu terug op de ouder software waar ik wel Nederlands kan kiezen? Want ik merk verder toch weinig (lees geen) verbetering.
Als je de telefoon ff een Master Reset geven en dan heb je de nederlandse taal weer terug

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Ja... dan ben ik de rest ook kwijt :)

Ik laat het wel Engels, vind het wel prima. De enige verbetering is trouwens dat als je je smsjes enzo weggooit dat je vooruitgang balkje werkt. Deed hij eerst niet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

zijn er verbeteringen in de firmware dan? langere batterij duur? betere foto's ofso
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alleen een probleem met de headset,maar nu ook een probleem met de navigatieknop. Als ik naar links of naar rechts ga dan pakt iets heel anders. Het rare is als ik muziek afspeel en ik gebruik deze knop om te skippen dan heb ik het probleem niet. Het is alleen als ik de telefoonfunctie gebruik. IEmand een idee.

Ook mijn headset connector is steeds lam. Ik doe er elestiekjes op,maar dat is toch niet de bedoeling!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik heb er weer een mail uitgedaan naar Sony Ericsson en heb dit keer iets meer druk op de ketel "proberen" te zetten.
Geachte heer/mevrouw,

Ik ben ongeveer een half jaar in het bezit van een Sony Ericsson W900i en ben zeer tevreden.

Echter is er 1 groot minpunt op te merken aan deze telefoon en niet alleen ik heb hier last van.

Het betreft de Connector die heel erg snel lam word, eerst dachten we dat dit aan de Headset HPM-80 lag, maar bij verscheidene komt het nu ook voor in de Lader en USB kabel.

Na onderzoek van een van ons is gebleken dat het Design van de W900 een heel klein schoonheidfoutje betreft op het punt van de Connector, deze is namelijk minder dan 1mm te klein waardoor er iedere keer een stukje van de Plug word afgeschraapt.

Bij mij (en vele andere) is het nu dan zover dat de plug er bij het mins of geringste uitvalt.

Het is zowel getest met de Cradle, HPM-70 en HPM-80 en deze zijn door de test persoon nu allemaal verpest. Ze vallen nog net niet vanzelf uit het apparaat maar kunnen niks voorduren.

Wanneer we deze Lamme Plug's in een K750i stoppen zit deze weer wel stevig vast. Het is dus een Probleem van de Connector van de W900 en de Plug samen want een nieuwe Plug blijft wel goed zitten in de W900.

Dit valt volgens ons natuurlijk onder de Garantie, maar wat hebben we eraan als we onze telefoon nu op moeten sturen, straks een nieuw product ontvangen en binnen aanzienlijke tijd hetzelfde probleem hebben.

Kunt U ons meer vertellen over de aard en afhandeling van dit probleem, want we willen natuurlijk niet dat onze Accesoires zomaar loslaten uit onze Devices.

Ik hoop dat U met een redelijk aanbod krijgt en ons van dit probleem verlost en het niet uitsteld door een "standaard" reparatie door te voeren.

Met vriendelijke Groet,
Simon namens vele mede W900 eigenaars van Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demandela
nou ik ben benieuwd hoe SE hierop gaat reageren...

al iets gehoord inmiddels???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

wil ik ook wel weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ja heb vandaag een reactie ontvangen en wel het (verbazingwekkende) volgende:
Ons is dit probleem niet bekend. Wij hebben het hier ook uitgetest, maar hebben niets kunnen constateren. Indien u ons uw adresgegevens mededeelt, sturen wij u kostenloos een nieuw onderstuk van de Sony Ericsson headset HPM-80 toe.
Dit lost het "probleem" niet op maar geeft wel langer de tijd om tot een definitieve oplossing te komen en ondertussen kan iki mijn Walkman foon gebruiken waar die voor bedoeld is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat!!!! Zeer relaxed inderdaad. Heb meteen ook (weer) even een mailtje uit de spreekwoordelijke deur gedaan. Ben benieuwd, houd ons op de hoogte!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb zoon beetje alle topic's gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, wat een boel SE telefoons zeg... weet iemand toevallig een site waar ze allemaal naast elkaar staan met de specs erbij? want dit is echt een hopeloze bende voor iemand die zich er nog maar net in verdiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

koekoek2003nl schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:01:
Ik heb zoon beetje alle topic's gelezen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, wat een boel SE telefoons zeg... weet iemand toevallig een site waar ze allemaal naast elkaar staan met de specs erbij? want dit is echt een hopeloze bende voor iemand die zich er nog maar net in verdiept...
http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

heb ik al gekeken belachelijk hoe een fabrikant elk mobieltje zo in de hemel kan prijzen dat hij nog beter is als al het andere...
fabrikant site's is imho nooit informatief... want daar zal nooit iets negatief opstaan.. bv, deze mob is minder dan die, want deze heeft geen radio...
maar is er een duidenlijke uitlegt waar nou de
K en de W en de I voor staan?
W800
W810i
W850i

8)7
ja duidenlijk :S en dan lijkt de w800i weer sprekent op de k700i
sorrie voor het offtopic gaan ik zal ermee ophouden, misschien toch iets voor de ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMWEB, Nieuwe Mobiel Verder zijn de specs op de site van de fabrikant gewoon feitjes en moet je ook ff wat verder kijken dan je neus lang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij kunnen van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon of uw headsetje, maar u kunt allebeiden ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.Wij verzoeken u eerst telefonisch contact op te nemen met de
desbetreffende service locatie. Indien de garantie is vervallen, dan moet u er rekening mee houden dat hieraan kosten verbonden zijn. De simkaart hoeft niet meegezonden te worden. Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat: Sony Ericsson Mechanical
Service points: (kleine reparaties en software updates)
Nice, weer dat verhaal. Jij al iets gekregen JunkieXP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ja, ik heb heel netjes vanuit Duitsland een Envelop gehad met bubbeltjes plastic en daarin zat het onderste gedeelde van de HeadSet (Van Connector tot Radio tot Plug-in stukje). Ik helemaal happy en gelijk geprobeerd.

Maar wat blijkt, deze zit even los als de andere, het is dus echt een fout in het Design van de Headset EN de Telefoon, dit is waarschijnlijk de reden dat de Headset niet word nageleverd.

- K750i Ft. HPM-80 = Goed
- W900 Ft. HPM-80 = Fout
- W900 Ft. HPM-20 (K750i std) = Goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Avond heren.
Ik dacht ik lees ook maar weer eens de w900 threath. Ik zat vandaag te watertanden boven een w950i. Deze kon ik voor een relatieve spotprijs kopen, maarja, geen camera en memory stick. Zit nu dus echt zwaar te twijfelen of ik voor de w950 zou gaan of niet. Mijn eigen w900 is net een half jaar oud en heb er geen klachten over. Behalve dan (uiteraard) de connector, maar daar heb ik me overheen gezet. Ik gebruik alleen de walkman icm met de interne speaker.
Maargoed, wat zouden jullie doen als je mocht kiezen tussen een (huidige) w900 of een nieuwe w950?
Even korte afweeg lijstje:
W900:
+ 2.0 Camera
+ 30fps
+ Swifel (ik denk al wel meer dan 100k open en dicht gedaan, erg verslaafd aan).
+ Geen klachten
- Begint al wel een aantal gebruikerssporen te laten zien
+ Cardreader

W950:
+ 4gb intern
+ dunner, maar wel breder
+ touchscreen
- geen camera
- helaas geen wifi (had ik wel opgehoopt)
+ Symbian UIQ 3
+ pdf, doc, excel reader
- Heb nu wel al een goede telefoon, dus eigenlijk overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al of de music player 2.0 van de W850i ook beschikbaar voor de W900i is. Deze tweede versie van de music player ziet er namelijk een stuk 'gelikter' uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Nee, en ik denk dat de W900 het niet eens aan zou kunnen. Want imho is de w850i op veel gebieden vele malen sneller.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste