Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ziet er netjes uit, de kans dat ook ik een W900i koop word steeds groter dus ga er dan ook mee aan de slag.

Kan je er trouwens wel een beetje fijn mee SMSen of zijn de toetsjes niet fijn en druk je vaak dezelfde in of weet ik veel wat (had al gevoeld dat de knopjes bijna geen weerstand gaven)

en kan je een gesprek opnemen zonder ehm open te klappen of moet hij opengeklapt zijn om te bellen?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17
JunkieXP schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:09:
Ziet er netjes uit, de kans dat ook ik een W900i koop word steeds groter dus ga er dan ook mee aan de slag.

Kan je er trouwens wel een beetje fijn mee SMSen of zijn de toetsjes niet fijn en druk je vaak dezelfde in of weet ik veel wat (had al gevoeld dat de knopjes bijna geen weerstand gaven)

en kan je een gesprek opnemen zonder ehm open te klappen of moet hij opengeklapt zijn om te bellen?
Het toetsenpaneel is erg fijn en typt goed. Ik vindt hem beter dan de t68i, t230 en de t630.
En waarop heb je het gevoeld? Een dummy toestel heeft meestal vast gelijmde toetsen.

En je kan er gewoon mee bellen en opnemen als hij dichtgeklapd is.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Echt heel erg bedankt, denk je dat de 98 euro het waard zijn om deze boven de W810 te verkiezen ondanks

Nadelen:
- Snelheid (Hoe erg is dit T.O.V. Nokia 6600)
- Geluid (boxen zachter/minder helder?)
- Uitvallen bij dichtklappen
- Headset Aansluiting/Verbinding

Voordelen:
- De ongelofelijke Video Kwaliteit
- 470MB intern

Eventueel nog aanvullen (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Nadelen uitgelegd:
- Opzich valt de snelheid van de menus wel mee. Dat is gewoon een kwestie van wennen.
- Het geluid is niet zachter dan de w800 en/of slechter.
- uitval bij dichtklappen heb ik nog nooit mee gemaakt (terwijl ik regelmatig met het open/dicht zit te klooien)
- En de headset had ik in het begin ook last van, maar nu hoogstens 1x in de week ofzo (gemiddeld 4u per dag).

Extra voordelen:
- umts toestel
- mooi scherm
- afstandsbediening bij de headset
- in verhouding sneller dan de w800 en de w550
- betere fotos dan w800(heeft geen autofocus) en de w550(merkbaar slechtere kwaliteit)
- goede office functies

Extra nadelen:
- Gif plaatjes zijn traag en vertraagt je telefoon als je er eentje als achtergrond hebt.
- Relatief groot (maargoed, houdt maar eens een qtek of de nieuwe nokia n90 vast)

Als ik nu weer moest kiezen, was het alsnog de w900 geworden.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik sta bekend om het vervoeren van Koelkasten, Had een Swing 200 met Cola Cover :P en nu alweer 2 jaar een Nokia 6600 die ook door menigmens als Koelkast beschouwd werd maar ik was altijd trots op mijn Koelkast omdat ik liever een Kwalitatief niet supermooi toestel heb dan een slecht en mooi maar te klein en met kleine miezerige toetsjes.

Gif's gebruik ik toch al bijna nooit.

Extra Voordeel is volgens mij ook nog het meeleveren van (volgens menig Review Site) oordopjes gelijkwaardig/gelijk aan de Sony MDR-EX71, deze kosten je los toch 45 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Neodelec schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:14:
[...]
- betere fotos dan w800(heeft geen autofocus) en de w550(merkbaar slechtere kwaliteit)
[...]
De W800i heeft, net als de K750i, wel degelijk autofocus. De W550 heeft inderdaad door het ontbreken van autofocus een iets mindere kwaliteit foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Le0032 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:20:
[...]

De W800i heeft, net als de K750i, wel degelijk autofocus. De W550 heeft inderdaad door het ontbreken van autofocus een iets mindere kwaliteit foto's...
Ja oke, dat stond er verkeerd. Maar de w800 en k750i hebben een slechtere autofocus dan de w900. Dit komt omdat de w900 sneller is qua frames e.d.

En de w550 heeft echt wel merkbare slechtere fotos. Het heeft namelijk een 1.3 megapixel camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Neodelec schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:11:
[...]

En de w550 heeft echt wel merkbare slechtere fotos. Het heeft namelijk een 1.3 megapixel camera.
Het hoeft echt niet persé aan de 1,3 megapixels te liggen.
Er zijn namelijk flinke verschillen te vinden tussen de 1,3 megapixel toestellen van verschillende fabrikanten. En daarbij moet ik zeggen dat sommige foto's die ik maak met mijn SE S700i ( 1,3 megapixel ) vaak beter zijn dan de LG P7200 ( 2,0 megapixel ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Le0032 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:42:
[...]

Het hoeft echt niet persé aan de 1,3 megapixels te liggen.
Er zijn namelijk flinke verschillen te vinden tussen de 1,3 megapixel toestellen van verschillende fabrikanten. En daarbij moet ik zeggen dat sommige foto's die ik maak met mijn SE S700i ( 1,3 megapixel ) vaak beter zijn dan de LG P7200 ( 2,0 megapixel ).
oke, ik zeg het anders:
uit mijn eigen ervaring is gebleken dat de w550 duidelijk slechtere foto's maakt. ik zelf denk dat dit ligt aan de 1,3mp camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
JunkieXP schreef op zondag 26 maart 2006 @ 22:52:
Echt heel erg bedankt, denk je dat de 98 euro het waard zijn om deze boven de W810 te verkiezen ondanks

Nadelen:
- Snelheid (Hoe erg is dit T.O.V. Nokia 6600)
- Geluid (boxen zachter/minder helder?)
- Uitvallen bij dichtklappen
- Headset Aansluiting/Verbinding

Voordelen:
- De ongelofelijke Video Kwaliteit
- 470MB intern

Eventueel nog aanvullen (A)
Waarom 98 euro betalen als het ook gratis kan via gsmweb? Krijg je nog een bluethooth headset erbij ook en 3 maanden gratis abbo. Oh ja... ook nog een heel jaar 10 euro extra beltegoed.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:58
omdat, gsmweb er nou niet echt betrouwbaar uitziet, ik bovendien bij het afsluiten van een lening/contract niet zo op internetwinkels. bovendien is het niet mogelijk om pocket internet totaal van t-mobile af te sluiten bij gsmweb. (btw. ik heb van t-mobile vernomen dat umts-internet ook onder p.i.t valt, iemand dit al uitgeprobeerd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
GSM web is super groot... en reken maar dat ze betrouwbaar zijn!! Oh en trouwens... je betaalt pas aan de deur, dus wat kan er mis gaan. Alle info over abbo's staat ook niet op de website... je krijgt papieren toegestuurd waar je nog van alles in kunt vullen.

Maargoed, moet je zelf weten. Ik kan van die 98+3x25 euro wel andere leuke dingen doen. Het is trouwens een Vodafone abbo wat ik heb.

@Neodelec - Mooie Theme!! Ik ga em zeker af en toe gebruiken! ;)

Ik heb er heel van een website gehaald, dus heb zat te kiezen ondertussen.

[ Voor 51% gewijzigd door Tupel op 29-03-2006 17:32 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

TdV

Neodelec schreef op zondag 26 maart 2006 @ 15:16:
Eindelijk, mijn eerste eigen gemaakte thema!
Tis van TES4: Oblivion. Hij is volledig gemaakt met textures en images van oblivion.

Hier is een overview.
en hier kan je hem downloaden.
Ik heb je thema nu ook in gebruik; erg mooi! :Y) Klein puntje; het plaatje dat aangeeft dat een icoon in het hoofdemenu is geselecteerd (er achter valt als het ware) overlapt een stukje van de naastgelegen iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Heeft iemand hem toevallig ook besteld icm een T-Mobile Flex 20 abonnement heb ehm namelijk al voor 125, 100 en €82,- gezien bij 3 verschillende sites met 2jarig T-Mobile Flex 20.

Als jullie hem goedkoper hebben gezien zou dat mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb de W900i nu ook en ik moet zeggen, het formaat was even wennen, maar ik speel in ieder geval totaal niet meer met mn W800i. Het scherm is super (ik kan echt niet meer terug nu naar een lagere res), het OS heeft echt een aantal hele goede toevoegingen en tweaks t.o.v. van de W800i (zoals video thumbnails, meer thumbs, activity menu, dag en tijd bij delivery report, geupdate icoontjes, autoflash, spot photometry, etc), video's veel hogere kwaliteit, alleen de foto's................ dat valt toch een beetje tegen. Op de een of andere manier zijn de foto's van de W900i iets vaker wat blurry... overdag en savonds. De avondfoto's zijn van de W900i wel met minder noise, maar ook iets minder scherp. Even mee rotzooien dus, misschien lukt het me niet om em helemaal stil te houden door het gewicht of door de super hoge refreshrate van het scherm. ;) Firmware is trouwens R5AH001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
Hmm, R5AC011 hier. Je hebt dus wel een nieuwere versie!
Helaas is dit niet ter download aangeboden (nog).
Ik vind het idee van upgradable firmware wel prima (via Windows of via GPRS), maar dat schept wel verwachtingen dat ze die ook elke zoveel maanden gaan uitbrengen. Tot nu toe nog niks... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik ben er trouwens achtergekomen waardoor de foto's blurry waren... je moet dus als je een foto maakt de knop het maken van de foto's ingedrukt houden totdat de foto echt genomen is... want er zit een lichte delay in. Dus scherpstellen, doordrukken, ingedrukt houden totdat je de foto daadwerkelijk op beeld ziet.. en dan loslaten. Werkt veeel beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
JunkieXP schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:32:
Heeft iemand hem toevallig ook besteld icm een T-Mobile Flex 20 abonnement heb ehm namelijk al voor 125, 100 en €82,- gezien bij 3 verschillende sites met 2jarig T-Mobile Flex 20.

Als jullie hem goedkoper hebben gezien zou dat mooi zijn :)
Via gsm web is hij gratis... maarja.. moet je maar even een paar posts terug lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik ben tevreden met T-Mobile dus zie eigenlijk geen reden om over te stappen op een Andere Provider dus wil het graag bij T-Mobile houden

Ben er achter dat ik met T-Mobile Flex 25 bij een verlenging 10 euro duurder uit ben dan een nieuw abonnement op Studentmobiel.nl, Maja ga ehm denk toch maar voor 80 euro halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

heeft er iemand nou al es een paar leuke apps / games gevonden? betaald / onbetaald maakt niet uit, ik vind ze wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Sur_G schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 22:56:
Ik merk steeds meer fouten aan het toestel als ik tijd heb zal ik mijn waslijst eens presenteren(voor toekomstige kopers: niet bang zijn, meeste problemen zijn met nieuwe firmware's wel verholpen).
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die Waslijst van Fouten, heb ehm nu eigenlijk al wel besteld maar heb nog geen handtekening gezet dus nix is bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Een nieuwe nadeel:
hij slaat de navigatie keys (shortcuts) niet op.
Als je namelijk naar boven klikt, dan open je vodafone
naar rechts is filemanager
naar beneden is telefoonboek.

Ik had dus de kalender aan de navkey up gehangen en de lichtopties aan rechts.
Maar nu heb ik hem onderhand 2x moeten instellen omdat hij de instellingen niet opslaat als ik de telefoon afsluit...
(hopelijk snappen jullie wat ik bedoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik had dit (zeeeeer eigenaardige) probleem ook op de eerste dag. Rechts ingesteld als kalender, beneden contacten, links file manager en naar boven de camera (dus Walkman weggehaald). Elke keer als ik de telefoon uit had gezet en weer aan, dan was alles hetzelfde gebleven, behalve de knop naar boven was miraculeus veranderd in Walkman. 4 keer geprobeerd, steeds hetzelfde euvel. Nou dacht ik, dat komt doordat het een Walkman phone is, erg raar, want waarom zou je het toch kunnen veranderen.

Maar............... de 5e keer uit/aan zetten... toen bleef het allemaal wel staan. En nu blijven mijn shortcuts dus altijd zoals hoe ik ze heb ingesteld. Heel apart dus. :) Ik denk, hardnekkig blijven herstellen die shortcuts en opeens zou hij intact moeten blijven.

@ JunkieXP, ik zal je eerlijk zeggen dat ik pas 1 hele kleine nietszeggende bug heb gevonden in het toestel. Als ik een SMS stuur en mijn tijd staat ingesteld op GMT+1 en daylight saving, dan geeft mijn delivery report aan dat hij 2 uur in de toekomst is aangekomen. Als ik de tijd zet op GMT en daylight saving uit, is er niets aan de hand. That's it. Voor de rest helemaal niks raars meegemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door deuxani op 07-04-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Overigens lees ik net op Esato dat R5BC004 via SEUS te downloaden is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
deuxani schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 11:34:
Ik denk, hardnekkig blijven herstellen die shortcuts en opeens zou hij intact moeten blijven.
Tis gelukt :) na de 4e keer!

En heeft iemand zijn/haar telefoon al succesvol geupdated naar de nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb het geprobeerd en na 2 keer met succes. En met succes bedoel ik dat ik de nieuwe firmware er op heb gekregen. Maar ja, nu kan ik alleen niet meer bellen want mn microphone en speaker doen het niet meer, helemaal dood. Heel erg leuk dus. Ik kan nu alleen nog bellen met mn headset. Morgen maar weer even langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik wil ook graag updaten; heeft iemand de link (of het bestand zelf) nog voor de W900i (DCU-60) USB driver? Ik kan nergens mijn CD vinden en via SonyEricsson.com is deze ook niet te vinden...
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

op de sonyericsson site zie ik nog helemaal geen nieuwe firmware update, is dit een zelf gemaakte of beta versie??

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Je moet de Software Updater van bijvoorbeeld de K750 downloaden en hij vindt je W900i automatisch. In dat programma wordt er aangegeven dat er een update beschikbaar is en klaar. Ik hoop dat jullie geen problemen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Nou ik wacht wel effe om te checken wat er is veranderd.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ik ben op dit moment aan het flashen; R5BC004. Klinkt een behoorlijk stuk nieuwer dan R5AC011. Ik ben benieuwd wat er beter is. Ik hoop in ieder geval op dit:

- Connectie met headset niet meer verliezen
- Niet meer uitgaan met dichtdraaien van toestel
- Hier en daar wat probleempjes met Bluetooth (verliest verbinding)
- Sneller met bewegende achtergronden en menu's

Ik laat het weten!
Overigens ben ik op de ouderwetse manier aan het flashen; via GPRS krijg ik altijd de melding dat de update niet gedownload kan worden. Misschien instelling van Orange GPRS ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ok, toestel met "succes" geflashed.

Was wel leuk geweest als ik van tevoren had geweten dat je telefoon nu ALLEEN in het Engels is! Pas dus op; alle andere talen zijn PLEITE!
Downgraden gaat wat lastig, dus ik wacht maar op een NL versie...hopelijk kan ik die flashen want als het versienummer gelijk is doet hij dat niet...

- Snelle menu's / thema's: tot nu toe geen verbetering.

Iemand NL firmware voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Kan jij nog bellen met je toestel?!

Bij mij was hij eerst in het engels, maar na een hard reset en een reflash was hij weer nederlands. :)

[ Voor 64% gewijzigd door deuxani op 10-04-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 22:19
deuxani schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:45:

Bij mij was hij eerst in het engels, maar na een hard reset en een reflash was hij weer nederlands. :)
Ik kan in ieder geval niet meer mee bellen na het flashen! Nederlands kun je weer krijgen door hem master resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
deuxani schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:45:

Een master reset was ik toch echt niet van plan....alles eraf zeker! Of ben ik nou blond en blijft alles op het interne geheugen staan? Ik heb geen mem-card namelijk. Die heeft mijn vriendin toen ik de K750i gaf :X

Bellen, smsen e.d. gaat allemaal prima. Heb nu wel het idee dat de menu's (die oranje, die standaard meegeleverd wordt) iets sneller zijn. Verder nog geen idee wat er gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Met de master reset ben je alles kwijt, behalve je SMSjes. Alles houdt ook preinstalled games en apps in.

Kit-Lin, jij hebt dus ook het probleem dat je speaker en je microfoon het niet meer doen?! Je kan nog wel met de headset bellen toch?! Ik heb het toestel gister weggebracht ter reparatie door deze leuke fout. Ik vraag me echt af of het software of hardware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 22:19
deuxani schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 09:05:
Met de master reset ben je alles kwijt, behalve je SMSjes. Alles houdt ook preinstalled games en apps in.

Kit-Lin, jij hebt dus ook het probleem dat je speaker en je microfoon het niet meer doen?! Je kan nog wel met de headset bellen toch?! Ik heb het toestel gister weggebracht ter reparatie door deze leuke fout. Ik vraag me echt af of het software of hardware is.
Ik ga het toestel vandaag wegbrengen. Zelf heb ik nog niet geprobeerd of het met headset werkt. Gebruik namelijk niet of nauwelijks de headset. Ik baal er wel van... Ik denk zelf dat het
een software fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
ondersteund de nieuwe firmware ook 4gb kaartjes?
Deze zouden namelijk binnenkort uitkomen, en ik heb er wel behoefte aan :D

Tip voor de muziek fanaten: zet je mp3's om met Nero 7's encoder naar mp3pro op 96kbit en 41000khz. Dit scheelt een hoop ruimte en je behoudt gewoon je kwaliteit.
(heb nu 200 nummers = 600mb)

[ Voor 3% gewijzigd door Xardas op 11-04-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Jeuj ik heb ehm nu ook, het is de Witte (had ehm kennelijk universeel besteld, int begin schrok ik maar vind ehm nu eik best wel lief) vind t wel super jammer van al die preinstalled rotzooi die overal bovenaan staat :(

Wel beroerd dat ie bij het opstarten zon 2 minuten wakker word tijd nodig heeft voordat je fatsoenlijk kan navigeren.

Ok vond ie het niet zo leuk dat ik Sony Ericsson bij Artiesten uit de Walkman gooide, gingdie herstarten en keer of 4 zwart..wit..zwart..wit knipperen maar toen boote die weer en deed ie het weer gewoon.

Firmware: CXC1250057 R5BB001 000000
Product Nr: 06W09

[ Voor 51% gewijzigd door JunkieXP op 12-04-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
JunkieXP schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 19:42:
vind t wel super jammer van al die preinstalled rotzooi die overal bovenaan staat

Wel beroerd dat ie bij het opstarten zon 2 minuten wakker word tijd nodig heeft voordat je fatsoenlijk kan navigeren.

Ok vond ie het niet zo leuk dat ik Sony Ericsson bij Artiesten uit de Walkman gooide, gingdie herstarten en keer of 4 zwart..wit..zwart..wit knipperen maar toen boote die weer en deed ie het weer gewoon.
Oh dat is wel raar, weer een kinderziekte...
Enja, de opstart tijd is erg lang. Maar ik neem aan dat je de telefoon niet elke dag aan/uit doet?
En welke troep heb jij bovin zitten? Welke provider heb je?

Voor leuke thema's e.d. moet je deze sites maar es bekijken:
www.mobile9.com
Daar kan je ook je eigen gemaakte thema posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Had die lasyk themes idd al gezien en deze kwamk net tegen :)...Lol om er een K750 theme in te gooien ziet er niet uit..:P

Anyway T-Mobile zit erin...

Mijne luisterde trouwens in een keer naar de instellingen voor de sneltoetsen onder mijn navigatie button (had wel alleen rechts aangepast en in camera verander d meer neit maar toch)

Heb nu denk ook al zo'n 2uur muziek geluisterd en hijs nog geen een keer geswitcht naar Speaker dus tot nu toe nix dan lof voor mij :)

PS. Ik heb bij netwerken ingesteld dat hij Alleen GSM heeft en niet 3G erbij, iemand al uitgevonden of dit veel scheelt in Accuduur?

[ Voor 69% gewijzigd door JunkieXP op 12-04-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
JunkieXP schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 22:35:
PS. Ik heb bij netwerken ingesteld dat hij Alleen GSM heeft en niet 3G erbij, iemand al uitgevonden of dit veel scheelt in Accuduur?
Ik heb het niet zelf getest, maar als ik de reviews mag geloven scheelt dat een hoop. Hij is natuurlijk wel voordurend aan het zoeken naar een 3G netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Het zou best aan T-Mobile kunnen liggen. Als ik mijn T-Mobile simkaart (oude BEN sim nog) in de W900i of W800i stop, dan is hij heeeeeel erg lang aan het zoeken naar het netwerk. In die tussentijd is de telefoon onbruikbaar. Dit duurt ongeveer 1 minuut en dan pas kan ik door het menu heen en bellen. Als ik mijn Telfort simkaart erin stop dan is hij na het intoetsen van de pincodes direct klaar voor gebruik. Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Voorlopig resultaat van het flashen van R5AC011 naar R5BC004:

- Direkt uitgaan van toestel met dicht"klappen" gebeurt nog steeds af en toe :(
- Foto's maken, maar vooral het opslaan gaat VEEL sneller (factor 2)
- Menu's zijn sneller (1,5 keer; naar schatting)
- Zonder Master Reset is hij Engels (wel NL T9 beschikbaar gelukkig)
- Filmpjes afspelen is altijd horizontaal, zoals ze gefilmd worden dus

Misschien binnenkort meer!

[ Voor 7% gewijzigd door Soeski op 13-04-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Soeski schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:48:
Voorlopig resultaat van het flashen van R5AC011 naar R5BC004:

- Direkt uitgaan van toestel met dicht"klappen" gebeurt nog steeds af en toe :(
- Foto's maken, maar vooral het opslaan gaat VEEL sneller (factor 2)
- Menu's zijn sneller (1,5 keer; naar schatting)
- Zonder Master Reset is hij Engels (wel NL T9 beschikbaar gelukkig)
- Filmpjes afspelen is altijd horizontaal, zoals ze gefilmd worden dus

Misschien binnenkort meer!
Dat klinkt wel goed.
Ik probeer zelf ook te flashen, maar ik weet niet hoe ik de firmware moet binnenhalen.
Ik kan hem niet vinden op internet (sonyericsson.com/estato/lasky/google) en in de handleiding staat niets over hoe ik moet flashen via gprs. Op de PC Suite cd-rom kon ik ook al niets vinden.

hoe heb jij/andere dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Neodelec schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 16:31:
[...]

Dat klinkt wel goed.
Ik probeer zelf ook te flashen, maar ik weet niet hoe ik de firmware moet binnenhalen.
Ik kan hem niet vinden op internet (sonyericsson.com/estato/lasky/google) en in de handleiding staat niets over hoe ik moet flashen via gprs. Op de PC Suite cd-rom kon ik ook al niets vinden.

hoe heb jij/andere dit gedaan?
Sony Ericsson Update Service (SEUS) downloaden van de website (staat bij de software voor de K750i b.v.). Dan gewoon de instructies volgen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin11468
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 10:19
Ik heb de telefoon ook geflasht..

Telefoon is wel een stuk sneller, maar nog steeds traag met gifjes

Verder een top telefoon!!

MRTN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Soeski schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:49:
[...]

Sony Ericsson Update Service (SEUS) downloaden van de website (staat bij de software voor de K750i b.v.). Dan gewoon de instructies volgen... :)
oke, ik heb seus gedownload en geinstalleerd.
Vervolgens heb ik de instructies van het programma gevolgd, vervolgens kreeg ik in windows de wizard van nieuwe hardware. Deze heb ik uitgevoerd.

Was dat het? Ik merk nog geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik heb hier even een kleine fotovergelijking voor de twijfelaars tussen de N70 en W900.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jxpgot/pictures/compare/tW900.JPG Sony Ericsson W900
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jxpgot/pictures/compare/tN70.jpg Nokia N70

[ Voor 19% gewijzigd door JunkieXP op 18-04-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

heeft iemand hem kunnen updaten zonder problemen?????????????
me vingers jeuken namelijk om de update tool te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Kan iemand een ander Iemand in dit Topic niet de rechten geven de startpost aan te passen, er kunnen bijvoorbeeld Links in naar Thema's en dergelijke dingen, ik wil deze taak wel op me nemen desnoods en dan via PM informatie verzamelen over Startpost info.

Of een Mod moet dit even gaan doen, maar vind de startpost nu in het niet vallen als je vergelijkt met die van een K750 of W810.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
JunkieXP schreef op zondag 16 april 2006 @ 21:24:
Ik heb hier even een kleine fotovergelijking voor de twijfelaars tussen de N70 en W900.

[afbeelding] Sony Ericsson W900
[afbeelding] Nokia N70
Hmm, ik vind de W900 scherper? Wel korreliger ook, maar de scherpte is wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
SYQ schreef op maandag 17 april 2006 @ 15:39:
heeft iemand hem kunnen updaten zonder problemen?????????????
me vingers jeuken namelijk om de update tool te downloaden
Behalve het feit dat hij in het Engels is, heb ik geen problemen nee. Master Reset nog niet uitgevoerd om hem weer in NL te krijgen. Verder op geen enkel vlak een achteruitgang, alleen maar (iets) beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Soeski schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:45:
[...]

Hmm, ik vind de W900 scherper? Wel korreliger ook, maar de scherpte is wel beter.
W900 heeft dan ook autofocus. Verschil is zo goed te zien.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Als je kijkt naar het Leer aan de rechterkant van de bank zie je ook dat de N70 daar moeite krijgt met de kleuren..iets wat bij de W900 weer minder is.

PS. is het ook mogelijk om dmv een toets alle symbolen/smilies te zien in een SMS of moet dit perse via t menu.
PS2. hoeveel Berichten kunnen er Max worden opgeslagen...of is dit zover je Geheugen rijkt (wist uit vorige SE's dat er een Limiet op zat)
PS3. Iemand mee eens dat de Topicstart aangepast moet worden en daaraan mee wil werken, want zon mooie foon moet toch wel een mooie TS hebben.

Hoopt heel Stiekem dat de W900i in Toekomstige FirmWares ook Flash menu's ondersteund (zie W810 topic) en dat deze Soepel verlopen 2 kleine fixjes en het toestel is zo goed als Perfect O-)

Film Vergelijking

Nu ik toch bezig was met vergelijken van de Telefoons hebk ook de Film functie even in beeld gebracht voor jullie, in mijn ogen wint de N70 hier toch echt van de W900 het enige voordeel van de W900 op dit vlak is dat hij beter overweg kan met snelle beelden (zie laatste stukje), jammer jammer.

Beide Filmpjes zijn buiten gemaakt met geluid en duren 22 seconde

Sony Ericsson W900
- 3GP bestanden
- Relatief klein (600 kb)
- 320x240
- Beter met snelle bewegingen

- Sony Ericsson W900 Movie

Nokia N70
- MP4 bestanden
- Relatief groot (1500 kb)
- 352x288
- Duidelijkheid
- Vervormt snelle bewegingen

- Nokia N70 Movie

Overige Vergelijkingen op Request :+

[ Voor 91% gewijzigd door JunkieXP op 18-04-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
PS1 Bedoel je met smileys de reguliere standaard MSN-achtige smiley's of de poppetjes die je bij animaties vindt?! Reguliere smilies zie je door drie keer op de 1 te drukken, de overige karakters kunnen enkel via het menu bereikt worden.

PS2 Dit is voor mij een raadsel, maar ik het het vermoeden dat het er 200 zijn.

Film vergelijking Ja, het detail is hoger bij de N70, maar wat een verschil in framerate!! Heel goed dat je dat even demonstreert aan het einde, want de meesten doen dat niet een creeeren de schijn dat de videorecorder super is. Ik vind dat heel erg zonde van de Nokia toestellen, maar ja, niets aan te doen. Geef mij maar de 30fps van de W900 hoor.

De W900i ondersteunt overigens wel Flash-menu's. Probeer de Backstreet theme maar bijvoorbeeld.

[ Voor 10% gewijzigd door deuxani op 18-04-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Was benieuwd of er ook zoiets in een andere stijl was zegma Equalizer achtig iets ;)...

Dacht dat dit Gif menu's waren O-) maar als ik specifieker naar Avenue kijk ziek idd dat tie reageert op de locatie waarvan je vandaan komt (het blokje draait), echter zijn deze wel HÉÉÉL traag.

[ Voor 64% gewijzigd door JunkieXP op 18-04-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zal hem ook even updaten. :)
En dat hij dan in het engels komt vind ik niet erg. Want ik heb hem altijd al op engels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
@ JunkieXP, de traagheid is voor mij de reden om het standaard menu te gebruiken. :) Maar dat komt puur door het enorme scherm met de hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Ik gebruik momenteel de volgende Tonen en Theme's

Tonen
Ringtone
SMS-Sound

Vind het jammer dat ze wel relatief zacht overkomen op foon.

Theme's
[My STD] Walkman Based Theme
Natuur Theme

Bovenste werkt gewoon soepel en vlot, onderste niet vaak in gebruik.

[ Voor 18% gewijzigd door JunkieXP op 19-04-2006 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Soeski schreef op maandag 17 april 2006 @ 22:46:
[...]

Behalve het feit dat hij in het Engels is, heb ik geen problemen nee. Master Reset nog niet uitgevoerd om hem weer in NL te krijgen. Verder op geen enkel vlak een achteruitgang, alleen maar (iets) beter.
vaag, ik kreeg de melding dat er geen updates beschikbaar zijn voor de mijne. mja, zal wel de nieuwste erop hebben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

De Tijd die ik tezien krijg bij Bericht is Ontvangen (Ontvangstbevestiging) is 2uur later dan de daadwerkelijke tijd, weet iemand waar ik dit kan veranderen of is dit gewoon een Bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Is een bug.... :) Het enige wat je kan doen is de tijd op GMT zetten en daylight saving uitzetten, dan geeft hij de tijd wel goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Dan klopte mijn conclusie toch wel...dacht al dat t iets met die tijdswitchers te maken had (want infeite veranderen die de tijd ieder weer los van de klok)...Halen ze er vast nog wel een keer uit...

Even Afkloppen, mijn Headset verbinding is in de 20uur dak geluisterd heb nog niet uitgevallen en mijn foon bij het dichtklappen ook niet...heb de BB firmware (zat er std op bij de versie 06W09)

@Deuxani: Echt Stom dat uitgerekend jij de vraag opnieuw beantwoorde, want jij had er ook al antwoord opgegeven voordat ik het toestel in bezit had maar had Delivery Report gebruikt ipv Ontvangst Bericht, sorry maar toch bedankt.

[ Voor 23% gewijzigd door JunkieXP op 19-04-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
JunkieXP schreef op woensdag 19 april 2006 @ 23:29:
Even Afkloppen, mijn Headset verbinding is in de 20uur dak geluisterd heb nog niet uitgevallen en mijn foon bij het dichtklappen ook niet...heb de BB firmware (zat er std op bij de versie 06W09)
Ik heb er gelukkig ook amper last van. Ongeveer 1x in de week verspringt hij even.
Ik gebruik hem 5 dagen in de week intensief (4 a 5 uur per dag) en in het weekend ligt het eraan.
Heb er mee leren leven...

@Junkiexp
Ik krijg je ringtone en smstone niet te pakken. Lycos zit in de weg.

[ Voor 23% gewijzigd door Xardas op 19-04-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Rechtsklik -> Opslaan Als werkt bij mij perfect wanneer ik ehm gewoon aanklikt doet hij het inderdaad ook niet..

Ps. Mensen kijken echt vreemd op als je je telefoon Open-Swiveled...zijn ze echt niet gewend, sommige vragen zelfs welk toestel het is vinden het meestal wel relaxed maar vinden het er altijd maar plastic uitzien en ze vinden ehm te zwaar (heb de Witte versie), maja ik heb nergens geen last van.

[ Voor 58% gewijzigd door JunkieXP op 20-04-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:20:
Ik hoop in ieder geval op dit:

- Connectie met headset niet meer verliezen
- Niet meer uitgaan met dichtdraaien van toestel
- Hier en daar wat probleempjes met Bluetooth (verliest verbinding)
- Sneller met bewegende achtergronden en menu's
Dat probleem met die headset, is na veel overleg toch blijkbaar een hardware probleem met de headset zelf, schijnt aan de kou te liggen.. (http://www.se-world.info/thread149141.html)
Had er in de winter ERG veel last van, echt om de 5 minuten viel hij uit, nu het warmer wordt heb ik er nooit meer last van.

Dat de telefoon soms uitvalt heb ik ook, alhoewel het lijkt alsof dat in het begin vaker gebeurde. :?

Verder heb ik een VODAFONE -branded toestel, nou ik kan je vertellen, dat NOOIT meer.. De menu's zijn veel trager, lelijke icoontjes, het ergste is; ik kan niet eens firmware-updaten om dit te verhelpen! |:(

Pluspunt is wel; UMTS met vodafone.

Toch maar voor de k800i in juni. (ik ga die video-kwaliteit wel missen dan! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17

Fjeze

AllesPerfect!

ik heb de telefoon nu ook, echt super relax! gelijk maar even een filmpje gemaakt voor op de telefoon werkt echt goed!
nu had ik een vraagje, als ik film met de telefoon zelf en ik maak een filmpje van 1 minuut is dit slechts 780kb ofzo. terwijl de kwaliteit op normaal staat (niet zelfportret of MMS) is er nog meer aan kwaliteit in te stellen omdat ik las dat een filmpje van 1 minuut zo rond de 2 MB uit hoort te komen.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
JunkieXP schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:16:
Ps. Mensen kijken echt vreemd op als je je telefoon Open-Swiveled...zijn ze echt niet gewend, sommige vragen zelfs welk toestel het is vinden het meestal wel relaxed maar vinden het er altijd maar plastic uitzien en ze vinden ehm te zwaar (heb de Witte versie), maja ik heb nergens geen last van.
Hahaha, ken het. Laatst was ik foto's aan het maken, en toen vroeg er een kerel of dat een fototoestel was. Ik zei zo, nee, en swifelde dat ding open. Reactie "Wooow" :*)

Heeft er iemand al es een succesvolle connectie gemaakt met een PC (via bluetooth)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Een gewone bestanden overzend verbinding met bluetooth of interneten via je telefoon over Bluetooth...

Dat eerste lukt zonder problemen kan zelfs met gemak de afstandsbediening gebruiken, dit 2de hebk echter nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
JunkieXP schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 01:17:
Een gewone bestanden overzend verbinding met bluetooth of interneten via je telefoon over Bluetooth...

Dat eerste lukt zonder problemen kan zelfs met gemak de afstandsbediening gebruiken, dit 2de hebk echter nog niet geprobeerd.
Heb je een VPN verbinding opgezet om te internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

ik heb de telefoon ook voorzien van de nieuwste firmware, alleen ik heb ook na de master-reset alleen nog maar engels. iemand enig idee hoe ik deze weer NL kan krijgen?
het is niet mogelijk terug naar de oude firmware te gaan of wel?

Edit: ok mijn microfoon en luidspreker doen het ook niet meer naar de Update. is er al iemand hier met een oplossing? ik hou me aanbevolen.

Edit 2: de telefoon is na opnieuw update, en een master reset wel weer NL. alleen speaker werkt nog steeds niet, Microfoon ook niet denk ik

[ Voor 41% gewijzigd door Fjeze op 21-04-2006 20:29 ]

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Hetzelfde probleem dus als wat ik had!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht van SE... echt heel slecht. Je hebt 1 optie, opsturen ter reparatie. Ik heb alles al geprobeerd, niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
deuxani schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:50:
Hetzelfde probleem dus als wat ik had!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht van SE... echt heel slecht. Je hebt 1 optie, opsturen ter reparatie. Ik heb alles al geprobeerd, niets helpt.
Het is toch ook nog geen "officiele" firmware release? Want als ik via de K750 portal SEUS moet downloaden, dan snap ik het wel. Pas als het zeker is dat er een stabiele release is, met duidelijke verbeteringen (alhoewel ik al wel goede dingen hoor), die ik zo kan downloaden via de portal van de W900, dan pas ga ik flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Hoelang Converteren jullie de filmpjes maximaal
Ik had een aflevering van South Park omgezet (ongeveer 25 minuten, 90 MB na rip) met 320x240 resolutie en 384 bitrate en deze kon mijn foon totaal niet aan.

Edit: Ben t maar gaan proberen met de Vapulus manier, maar is het intern geheugen dan echt zo beroerd langzaam...beetje jammer maarjah...

Heb nu de volgende Instellingen gebruikt in imTOO MP4 Converter:

Video-Size: 320x240
Video Bit-Rate: 250 (geen 330 gezien dit niet verstandig was met Pro Duo of intern (vraag me af waarvoor danwel want wat kan er behalve de Pro Duo nog meer in).
Audio Bit-Rate: 32, dit vind ik wel erg laag maar ook dit was het beste met bovenstaande geheugens.
Die andere dingen heb ik allemaal leegelaat omdat op Vapulus bij de Mpeg converter deze ook niet waren ingevuld. wat vullen jullie in bij Sample Rates. En channels is mono of stereo neem ik aan, nou met de audio instellingen die je op moet geven voor de Audio Bit-Rate heeft het geen zin om ehm op stereo te luisteren want volgens mij doet het pijn aan je oren als je dit met je oortjes belusiterd :P

[ Voor 66% gewijzigd door JunkieXP op 22-04-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
JunkieXP schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:48:
De Tijd die ik tezien krijg bij Bericht is Ontvangen (Ontvangstbevestiging) is 2uur later dan de daadwerkelijke tijd, weet iemand waar ik dit kan veranderen of is dit gewoon een Bug.
Dit is geen bug en ook niet iets waar je wat aan kunt doen. Dit is namelijk een tijd die je terugkrijgt van de (SMS) servers van diverse providers. Als ik naar iemand met Orange SMS staat de tijd goed, naar KPN b.v. niet. Het verschilde met wintertijd 1 uur, nu soms 2. Overigens had ik in de wintertijd met Orange ook een uur verschil, nu niet meer. Kun je niks aan doen. Je telefoon moet gewoon goed staan op GMT+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 14:29:
[...]

Dat probleem met die headset, is na veel overleg toch blijkbaar een hardware probleem met de headset zelf, schijnt aan de kou te liggen.. (http://www.se-world.info/thread149141.html)
Had er in de winter ERG veel last van, echt om de 5 minuten viel hij uit, nu het warmer wordt heb ik er nooit meer last van.

Dat de telefoon soms uitvalt heb ik ook, alhoewel het lijkt alsof dat in het begin vaker gebeurde. :?
>:)
Toch maar voor de k800i in juni. (ik ga die video-kwaliteit wel missen dan! ;) )
Hm, zeer interessant topic over de kou! Dat verklaart echt een hoop. Met oud en nieuw op de fiets viel hij continu uit, en hier op mijn kamer nooit. Ik snapte al niet hoe dat kwam. Hoe is het mogelijk trouwens...maar dat betekent dus ook op de fiets...dichter tegen je lichaam aan dragen :)
Dat uitvallen is nu 1x gebeurd, maar ik doe het nu ook altijd heeeel zachtjes...dan gebeurt het niet. En vooral direkt na sms sturen wacht ik ff met dichtdoen, anders is je sms verdwenen.

En de K800...JEP! Zodra hij er is issie MINE >:)
Ben expres al aan het wachten met verlengen van mijn abo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Laatst online: 15:11

TdV

Ik heb in de vodafone branded versie de nieuwe versie geflashd met SEUS en hij werkt prima (en ietsjes sneller); wel is alleen engels als taal nog beschikbaar, ook na een master reset helaas.

Verder zijn alle vodafone aanpassingen uiteraard (=helaas) nog steeds aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga sony eens een mail sturen. Zelf ook problemen dat mijn stekker er steeds uitgaat. Echt vervelend. zit ie gewoon in mijn jaszak en elke keer vliegt de stekker eruit.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben. Ik kan mijn walkman alleen luisteren als ik stilzit. Als ik wandel vliegt ie er steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm blijkbaar een probleem dat je stekkertje een beetje te los is ofzo? Ik heb het ook weleens, maar meestal doe ik hem gewoon in mijn jaszak.. De enige oplossing is denk ik de Jabra bt620s :) (check ook deze Bluetooth Stereo (A2DP) topic )

Weet iemand toevallig wanneer die SEUS firmware update in Nederland uit komt en of ie beschikbaar is voor voda-branded toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Wow die Jabra is wel heel uber! Wel jammer dat hij bijna 100 euro kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn W900i, toen ik hem er laatst uithaalde nadat ik er wat muziek had opgezet ging hij niet meer aan, ik kreeg een wit scherm en dat bleef gewoon wit. Pas toen ik de batterij eruit haalde ging het scherm weer uit. Maar ik kan er nu dus niks meer mee doen :'( De winkel zei dat ik Sony moest bellen. Dat ga ik morgen ook doen, maar weet iemand mischien iets wat kan helpen hier tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:35:
Ik heb een probleem met mijn W900i, toen ik hem er laatst uithaalde nadat ik er wat muziek had opgezet ging hij niet meer aan, ik kreeg een wit scherm en dat bleef gewoon wit. Pas toen ik de batterij eruit haalde ging het scherm weer uit. Maar ik kan er nu dus niks meer mee doen :'( De winkel zei dat ik Sony moest bellen. Dat ga ik morgen ook doen, maar weet iemand mischien iets wat kan helpen hier tegen?
Lekker van die winkel zeg. Zij moeten toch zorgen dat het toestel gerepareerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 16:35:
Dit heb ik ook gehad.
Haal de Sim kaart eruit, doe de batterij erin en plug de stroomkabel in. Laat hem zo even wachten (duurde bij mij ongeveer 2 uur), en dan loopt hij vanzelf door.
Je kan hem dan gewoon weer uitzetten, simkaart erin, en weer aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Mijn telefoon geeft de laatste tijd aan dat SMS geheugen meer dan 95% is dit zie ik echter alleen wnnr ik een SMSje verstuurd heb..is er geen andere manier dit na te lezen.

Kan wel berichten terugvinden bij geheugenstatus, deze staat echter op 171kb met 130 berichten, had ergens 200gehoord van andere modelen maar dan is 130 berichten geen 95 % lijkt mij.

PS. wat is eik het nu van het instellen van een screensaver, het vreet batterijen en binnen no time springt ie toch op standby en is je scherm uit. En daarbij komt nog dat gifs niet bepaald aantrekkelijk zijn op dit toestel (videokaart op en top benut)
PS2. Bij wie van jullie ziet het mapje van de Videoclips er zo uit, bij mij is dit namelijk een gewoon mapje, die waar de fotos opgeslagen worden is wel goed. *Click*
PS3. Als je het eerste plaatje van de startpost kijkt zie je linksbovenin het ontvangst..bij mij zie je echter boven die balkjes nog een dikke blauw balk (hetzelfde als onder de *click* link hierboven), iemand vertelde mij dat dit GPRS was, kan iemand mij duidelijkheid geven?

[ Voor 57% gewijzigd door JunkieXP op 24-04-2006 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat balkje is inderdaad gprs, als er geen gprs verbinding tot stand kan worden gebracht is dit balkje 'leeg', je ziet dus dan alleen de omlijning. wat is dat tekentje ernaast dan eigenlijk? is dat het 3g-tekentje van sony ericsson zelf? ik heb namelijk een rood icoontje (vodafone) voor 3g..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]JunkieXP schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 16:01:
Hoelang Converteren jullie de filmpjes maximaal
Ik had een aflevering van South Park omgezet (ongeveer 25 minuten, 90 MB na rip) met 320x240 resolutie en 384 bitrate en deze kon mijn foon totaal niet aan.

Als ik jou was zou ik Nero Recode gebruiken, want ImToo synchroniseert totaal niet. Voor instellingen hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, Master Reset gedaan. Nu weer alles in het Nederlands. Toch wel lekker. Camera is wel anders geworden. Nu met indrukken/doordrukken is het "sluitergeluid" in 2'en gehakt. Klinkt erg vreemd. Aslof het een haperend .WAVje is ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

ik heb mijn telefoon dus ook geupdate waardoor de microfoon en de luidspreker het niet meer doet. vandaag even de winkel gebeld, en morgen heb ik een nieuwe telefoon en kan ik de oude terug sturen. wel netjes dus!
maar hoe zou het komen dat bij de ene het update wel lukt en bij de andere niet ( microfoon en luidspreker doen nix meer).
lijkt me dan toch niet echt een software matig probleem?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand dit overigen al eens geprobeerd: Het omzetten van MP3 naar MP3Pro, zodat je meer MP3-tjes op je memorystick kan opslaan ? Ik las ergens dat je voor MP3Pro speciale software of een speciale Pro-speler nodig hebt, kan de W900i die bestanden dan wel of niet afspelen op MP3Pro kwaliteit ? (anders heb je belabberde kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
N-E-R-D schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 23:19:
ik heb mijn telefoon dus ook geupdate waardoor de microfoon en de luidspreker het niet meer doet. vandaag even de winkel gebeld, en morgen heb ik een nieuwe telefoon en kan ik de oude terug sturen. wel netjes dus!
maar hoe zou het komen dat bij de ene het update wel lukt en bij de andere niet ( microfoon en luidspreker doen nix meer).
lijkt me dan toch niet echt een software matig probleem?
Ik heb de mijne terug uit de reparatie gehad en in het verslag stond dat er enkel een softwareupdate was uitgevoerd. Het is dus zeker een softwarefout, maar waarom deze niet bij iedereen plaatsvindt, dat is de vraag. Ik ga in ieder geval nooit meer updaten via SEUS. Ik ben 2 keer alles kwijtgeraakt op mn W800i en nou dit gedoe met de W900i, ik laat het wel zo. Tenzij de camera drastisch verbeterd zou worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:58:
[...]

Ik heb de mijne terug uit de reparatie gehad en in het verslag stond dat er enkel een softwareupdate was uitgevoerd. Het is dus zeker een softwarefout, maar waarom deze niet bij iedereen plaatsvindt, dat is de vraag. Ik ga in ieder geval nooit meer updaten via SEUS. Ik ben 2 keer alles kwijtgeraakt op mn W800i en nou dit gedoe met de W900i, ik laat het wel zo. Tenzij de camera drastisch verbeterd zou worden. ;)
Het opslaan van de gemaakte foto is ABSOLUUT veel sneller nu. Video's ook. Vind ik wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

ik heb hier ook nog een w800i liggen en daarmee heb ik elke keer meteen geupdate en die doet het nog perfect.
heb vandaag mijn nieuwe w900i gekregen dus die ga ik zo maar eens uitproberen (niet update hoor, daar w8 ik wel ff mee).

@Deuxani: welke software heb jij er nu opstaan?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
R5BC004 weer gewoon, alleen inclusief 3 trailers van films die er eerst niet opstonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze

Fjeze

AllesPerfect!

deuxani schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:49:
R5BC004 weer gewoon, alleen inclusief 3 trailers van films die er eerst niet opstonden. :)
welke trailers? kun je die hier eens posten? en je hebt nu als ik het begrijp dus wel de nieuwste software? ik heb namelijk een nieuw toestel gekregen met software versie: R5AH001

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
R5AH001 was degene die ik hiervoor er op had staan, toen ik de softwareupdate via SEUS had gedaan was hij R5BC004 en nu weer dus. Ik zal de trailers later wel posten, maar het is niet echt boeiend, ze zijn namelijk ook te bekijken op www.apple.com/trailers. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door deuxani op 26-04-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 08:31:
Heeft iemand dit overigen al eens geprobeerd: Het omzetten van MP3 naar MP3Pro, zodat je meer MP3-tjes op je memorystick kan opslaan ? Ik las ergens dat je voor MP3Pro speciale software of een speciale Pro-speler nodig hebt, kan de W900i die bestanden dan wel of niet afspelen op MP3Pro kwaliteit ? (anders heb je belabberde kwaliteit)
Ik heb al eerder gepost dat ik al mijn muziek omgezet heb in MP3pro. Ik doe dit via Nero 7 Encoder (+pluginpack, anders kan je maar 30 bestanden omzetten).
Zij speelt ze goed af @ 96khz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neodelec schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:22:
[...]

Ik heb al eerder gepost dat ik al mijn muziek omgezet heb in MP3pro. Ik doe dit via Nero 7 Encoder (+pluginpack, anders kan je maar 30 bestanden omzetten).
Zij speelt ze goed af @ 96khz.
Dat had ik al gelezen, vandaar mijn reactie/vraag. Dus de W900i speelt die MP3Pro's goed af en daar is geen aanpassing van de software in de telefoon voor nodig ? Ook las ik dat WMA files de helft kleiner zijn en ook de zelfde kwaliteit hebben, heb je daar ook ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Iemand al dingen gehoort over de Memorystick Pro (Duo) (Extreme) (II) 4GB versie, gezien op de site tot 2GB max. is aangegeven en het bij oudere mobieltjes ook inderdaad niet aan te raden was over deze limiet heen te gaan omdat de foon dan echt super traag werd.

En wat is de maximale snelheid waarop deze foon kan lezen, want het heeft geen nut een te snelle kaart te kopen (als je toch geen Card-Reader hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:40:
[...]

Dat had ik al gelezen, vandaar mijn reactie/vraag. Dus de W900i speelt die MP3Pro's goed af en daar is geen aanpassing van de software in de telefoon voor nodig ? Ook las ik dat WMA files de helft kleiner zijn en ook de zelfde kwaliteit hebben, heb je daar ook ervaring mee ?
Ik heb zelf nog geen ervaring met wma bestanden. Simpelweg omdat mijn voorganger (sony atrack discman) ook geen WMA slikt. Ik ben er gewoon vanuit gegaan dat deze hem ook niet pakte.
Maar ik zal wel es een aantal formaten testen.

Update:
Test results!
Achter de formaten staat dik gedrukt wat de uitslag is.

General info:
Track: Linkin Park - Runaway
Reden: Veel gebruik van bass en heldere klanken
Standaard grootte: 4.8mb
Standaard bitrate: VBR 192-256kbit
Gebruikte tools: Nero 7 Audio Encoder

Ogg Vorbis: (.ogg)
Quality 100: (grootte) 10mb (verstreken tijd) 28sec Wordt niet herkend
Quality 40*: (grootte) 2.7mb (verstreken tijd) 27sec Wordt niet herkend

MP3pro (.mp3)
CBR 96kbit: (grootte)2.1mb (verstreken tijd) 16sec Perfect
CBR 80kbit*: (grootte)1.7mb (verstreken tijd) 16sec Goed
CBR 64kbit: (grootte)1.4mb (verstreken tijd) 16sec Goed
VBR Highest: (grootte)2.8mb (verstreken tijd) 16sec Goed
VBR High: (grootte)2.5mb (verstreken tijd) 16sec Goed
VBR Medium: (grootte)1.8mb (verstreken tijd) 15sec Goed

HE-AAC Nero Digital Audio (.mp4)
CBR HE 80kbit: (grootte)1.7mb (verstreken tijd) 26sec Onvoldoende
CBR LC 128kbit: (grootte)2.8mb (verstreken tijd) 26sec Goed
VBR LC 110-150kbit: (grootte)3.9mb (verstreken tijd) 29sec Goed

Windows Media Audio (.wma)
96kbit:(grootte)2.1mb (verstreken tijd)10sec Wordt niet herkend
128kbit:(grootte)2.8mb (verstreken tijd)10sec Wordt niet herkend

LAME mp3
VBR Quality 9: (grootte)5.2mb (verstreken tijd)26sec Goed
VBR Quality 5: (grootte)3.5mb (verstreken tijd)29sec Voldoende
CBR 128kbit: (grootte)2.8mb (verstreken tijd)19sec Goed
ABR Quality 5: (grootte)2.7mb (verstreken tijd)18sec Goed

Legenda
*: aangegeven standaard van Nero.
CBR: Constant bit rate (altijd dezelfde bit rate)
VBR: Variable bit rate (variabele bit rate)
ABR: Average bit rate (gelijknamig aan VBR)

Conclusie
Over het algemeen kan het dus allemaal wat kleiner. WMA en OGG worden niet ondersteund. De kans dat deze ooit officieel ondersteund zullen worden is erg klein. Dit omdat OGG een open-source formaat is en WMA een beveiligde formaat.

Als je gaat encoden, raadt ik je MP3pro aan met 96kbit.
Deze is kleiner dan een normale mp3 bestand en kan goed afgespeeld worden op deze telefoon. Ook het luisteren en tegelijk zoeken naar muziek (scrollen in de playlist) gaat goed. Er was geen vorm van verstoring van het muziek (wat ik bij normale mp3's regelmatig ervaar). Theoretisch zou het shuffelen tussen nummers dan ook iets sneller moeten gaan, maar hier heb ik nog geen info over.
Verder moet ik je wel waarschuwen dat sommige bestanden niet omgezet worden door Nero Encoder, en het is ook wel handig om dit je primaire process te maken (dus geen zware dingen ernaast doen), omdat dit invloedt heeft op het (soepel afspelen van) de nummers.

Als je nog meer info wilt over het encoden, de programma's en de omgezette nummers: mail me dan. corvector at gmail.com

[ Voor 75% gewijzigd door Xardas op 28-04-2006 23:02 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste