Ik ben al een tijdje op zoek naar een Memery Stick Duo Pro kaartje voor mijn K750i.
Nu zie ik op ebay veel "goedkope" Sony 2Gb MSDP kaartjes die erg aantrekkelijk zijn qua hoeveelheid geheugen <-> prijs
Toch twijfel ik over mijn die aanbieding. Dat komt door deze test en de "feiten" die hier op internet rondslingeren. Sandisk heeft de Gaming Edition die extra snel is. Sony pronkt weer met haar High Speed -term
Ook hoor ik van veel mensen tegenstrijdige dingen:
Wat ik zoal hoor/lees zoal:
Om het oordelijk te houden:
Ik heb sinds 9 maart een Sandisk MSDP Gaming 1Gb kaartje voor 54,95 gekocht bij www.cameranu.nl Het kaartje bevalt mij prima.
Hieronder de test met HD tune

De 2 Gb was ook erg aantrekkelijk qua prijs. Toch heb ik deze niet gekocht vanwege het feit zoveel geld te betalen voor "een dun plastic ding"
Mischien in de toekomst... maar dat betwijfel ik.. aangezien ik over 3 jaar weer iets nieuws wil hebben
Nu zie ik op ebay veel "goedkope" Sony 2Gb MSDP kaartjes die erg aantrekkelijk zijn qua hoeveelheid geheugen <-> prijs
Toch twijfel ik over mijn die aanbieding. Dat komt door deze test en de "feiten" die hier op internet rondslingeren. Sandisk heeft de Gaming Edition die extra snel is. Sony pronkt weer met haar High Speed -term
Wat ik zoal hoor/lees zoal:
Giox: "Sandisk MSDPschrijft met ±1500kbps
Sony MSDP schrijft met ±150 kbps. Sandisk is zoveeel sneller etc."
Nu is mijn vraag of jullie mij wegwijs kunnen maken in MSDP-land. Ik zoek een stickie dat dat ik snel kan volgooien. Met Total Commander kan je de write speed aflezen Wie wil zijn MSDP kaartje ff uittesten door wat bestanden te kopieren naar de HD(= read) en weer terug schrijven op zijn kaartje(=write)Random Ebay aanbieding - Sony MSDP specs: Minimum Write Speed: 15 Mbps on Memory Stick PRO enabled devices with 4-pin parallel
Om het oordelijk te houden:
- Merk MSDP kaart
- aantal Mb
- write speed in kb/s
- read speed in kb/s
- opmerkingen
Ik heb sinds 9 maart een Sandisk MSDP Gaming 1Gb kaartje voor 54,95 gekocht bij www.cameranu.nl Het kaartje bevalt mij prima.
Hieronder de test met HD tune

De 2 Gb was ook erg aantrekkelijk qua prijs. Toch heb ik deze niet gekocht vanwege het feit zoveel geld te betalen voor "een dun plastic ding"
[ Voor 32% gewijzigd door willy1986 op 19-03-2006 15:45 ]