Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 02:06:
Heb het toestel nu een paar weken en moet zeggen dat de full screen video optie op het toestel super is(alhoewel, wel omslachtig om te activeren). De videos zijn beter gelukt dan zelfs op de P910 mogelijk was.
Ik heb er al een boel videos voor gemaakt, hier kunnen jullie mede W900 owners er een proberen:
(NOTE: Video werkt niet op andere toestellen, dus probeer maar niet, geloof me...)
Ik heb zelf ook al flink geexperimenteerd met bitrates om te zien hoe goed ik de kwaliteit kon krijgen en inderdaad, het ziet er prima uit. Mijn ouwe P800 valt echt in het niet met deze beeldkwaliteit. Ik encode 3gp, dat is toch op de meeste GSMs met videofunctie te zien?

[ Voor 9% gewijzigd door Canaria op 04-01-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.myw900.lasyk.net/ hoop theme's ,wallpapers,..enz.enz. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg de software van mijn telefoon van precies 1 dag oud is nu al naar zijn grootje. Ik dacht kom laat ik er eens een mp3tje op gooien en aangezien het programma dat sony erbij leverde bij mij niet werkt deed ik het op de old-fashion way. Hoppa slepend naar de map ringtones onder het mapje mijn sony ericsson. Nu is het probleem dus dat alles nu wordt aangegeven als 12.932 of 12.934 ga zo maar door, er worden dus geen letters meer gebruikt. Nu zag ik dat er een optie master reset was. Onder welk mapje en graag stap voor stap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je nu niet meer zien wat je doet dan?

menu > 2 naar beneden,..1 naar rechts > kiezen , 1 naar boven...(dan kiezen)

oftewijl:

menu > instellingen > helemaal onderaan

Hoop dat het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartstikke bedankt voor je snelle reactie. :) Gelukkig werkte alles weer nadat ik hem opnieuw aanzette. Dus ik heb hem nog niet gereset. Even een vraagje; hebben jullie ook niet dat in het begin je batterij heel snel in procenten afneemt maar dat dat aan het einde juist weer heel langzaam gaat? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kan ik een groeps-sms sturen, lijkt me handig ivm met oud en nieuw :>

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat kan,..maar je betaald wel voor alle berichten apart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
Serieus probleem met de headset, ik weet niet of één van jullie dit enigzins bekend in de oren klinkt:

Aansluiten headset doorgaans geen probleem. Icoontje van koptelefoon verschijnt en hij werkt...
Maar...varierend tussen de 5 seconden (!) en 15 minuten valt de headset volledig weg. De unit gaat op zwart, de knoppen reageren niet meer en het geluid gaat automatisch over op de telefoon. Op de W900 is dan ook het headset-icoon verdwenen, terwijl de stekker er nog goed in zit.
Enige remedie is dan de stekker eruit van de headset, even wachten, headset er weer in en SOMS doet hij het dan weer. Regelmatig moet ik de telefoon uit- en aanzetten voor hij de headset uberhaupt weer herkent. Uit de accessoires-lijst is hij dan ook verdwenen.

Soms, spontaan na 10-15 minuten, vind hij hem weer en speelt verder...maar dit duurt dan ook maar weer 3-5 minuten ofzo.

Lijkt op een kabelbreuk, of denken jullie aan een softwareprobleem? Voor zover ik weet heb ik het probleem met de datakabel en de oplader niet. De contactjes zijn allemaal nog intact en de connector is nog helemaal netjes en schoon. Ook het bewegen van de headset helpt niks; het is dus geen slecht contact maar echt een onderbreking van het signaal.

Ik begrijp dat ik naar een SESP moet hiervoor, maar ik gooi het alvast in de groep...echt balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn headset werkt prima, ik had gister alleen een probleem met me bluetooth die werd opeens niet meer gezien door anderen in dezelfde kamer. Even opnieuw uit en aanzetten en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan Sur_G. Waarmee maak jij die filmpjes dan want ik ben zelf ook al aardig aan de slag gegaan en de kwaliteit is elke keer beduidend minder als jou mooie clipje. Alvast bedankt
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik hier Imtoo video 3gp converter. Ik kan dan met de MPG4 codec tot een bitrate van 400 encoden zonder dat de telefoon gaat stotteren. Maar Imtoo is niet gratis... zijn er ook gratis alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb imTOO maar heb nog niet het gewenste resultaat. Ik ga verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen,..volgens mij heb ik die van mij al weer om zeep geholpen.
Tijdens het uploaden van een filmpje van 27Mb (vrij groot,.maar ik had er al een grotere opstaan zonder problemen) kreeg ik een foutmelding,en hij werd niet meer herkent in "deze computer".
maar nu kan ik ,m wel opnieuw opstarten. maar nadat hij aan is loopt hij na een 4 tal seconden vast.
Best lastig,..want ik kan nu ook geen "master reset" meer doen,..hij reaggeert dan totaal niet meer zonder eerst de batterij eruit te halen....bale :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nadat je de batterij eruit gehaald hebt wat gebeurt er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 20:31
waar kun je firmwareupdate ideeën doorgeven? :P

paar puntjes die mij zijn opgevallen (ja ik heb hem ook trouwens ;) ):
- geen klok o.i.d. als hij in standby staat (langer dan die 10 seconden ofzo dus) (dit was al eerder opgemerkt)
- mijn grootste "probleem" (puur luxeprobleem though):
hij onthoudt de instelling voor T9. Als ik een sms typ wil ik wél T9 aan hebben staan, maar als ik een naam invoer in m'n telefoonboek niet. Echter, als ik bij het sms typen T9 aanzet en vervolgens een naam invoer, staat T9 daar ook aan en vice versa.

dat vind ik persoonlijk best lastig, verder nog niet veel probleempjes gevonden 8)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 21:08:
En nadat je de batterij eruit gehaald hebt wat gebeurt er dan?
Dan ging hij uit.. ;) Maar bij een nieuwe opstart liep hij weer vast na +/- 4 sec.
Maar gelukkig is het probleem opgelost nadat ik hem zonder batterij aan de datakabel heb gehangen.
Toen werd hij weer gezien door SE pc suite en floAt's Mobile agent.
Heb het ge-uploaden filmpje eraf gegooid,..en nu lijkt het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 21:55
dus deze zou ook de 1 gig SanDisk MS Pro Duo die ik nu in m'n PSP heb moeten zien / afspelen? dat zou wel heerlijk zijn, dan bestel ik hem morgen meteen :) kan eindelijk die Nokia 3330 die ondertussen alweer 5 jaartjes in mijn bezit is de deur uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Gaargod schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 17:29:
dus deze zou ook de 1 gig SanDisk MS Pro Duo die ik nu in m'n PSP heb moeten zien / afspelen? dat zou wel heerlijk zijn, dan bestel ik hem morgen meteen :) kan eindelijk die Nokia 3330 die ondertussen alweer 5 jaartjes in mijn bezit is de deur uit ;)
Ja dat is inderdaad mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand voor mij bevestigen dat er in
Menu > instellingen > datacomm. en internetinstellingen
nu ook de instellingen van kpn en kpn MMS staan.

Ik had ze namelijk zelf ingesteld, omdat de instellingen nog niet op de SE site stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 18:13:
Kan iemand voor mij bevestigen dat er in
Menu > instellingen > datacomm. en internetinstellingen
nu ook de instellingen van kpn en kpn MMS staan.

Ik had ze namelijk zelf ingesteld, omdat de instellingen nog niet op de SE site stonden.
De instellingen van KPN staan niet in het toestel. KPN geeft nog geen ondersteuning. Ik heb namelijk de klantenservice aan de telefoon gehad en gevraagd wat de instellingen waren. Ze kenden het toestel niet! Daarna handmatig zelf de instelling ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:32

BaT

Ik moet zeggen, ik vind hem (te) groot (ook al heeft ie een groot scherm). Voor de rest wel goede functies. Alleen inderdaad dat draai mechanisme :r

De video functie : Voor degene die geen W900 hebben (zoals ik); check bij die review hieronder halverwege maar de links van filmpjes gemaakt met dit toestel... verbluffende kwaliteit als ik het vergelijk met de crap die me W800i uitspuwd als ie opneemt. Vooral de opnames in het donker... vet duidelijk en vloeiend zonder irritante noise... het dingetje heeft dan ook een video accelerator; maar dat is ook duidelijk te merken ! _/-\o_

http://www.mobile-review....onyericsson-w900-en.shtml
(halverwege de pagina dus, onder de foto vergelijking met de K750i, formaat is 3GP)

Voor de rest zou ik willen dat de W800 over een jaartje geupgrade wordt met UMTS en zo'n degelijke video accelerator; maar dat ze het wel houden zoals de W800 nu ook is : 1 ding zonder draai/schuif toestanden (met uitzondering dan voor de camera lens!). (8>

[ Voor 14% gewijzigd door BaT op 06-01-2006 14:38 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK mensen ik wil graag de internetknop linksonderin permanent uitzetten, hoe doe ik dit? Ik heb nu namelijk al 11 euro aan kosten buiten mijn tegoed om omdat die knop in me broekszak aldoor aangaat. En ja ik weet dat er zoiets bestaat als toetsblokkering maar dat staat al op automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:30:
OK mensen ik wil graag de internetknop linksonderin permanent uitzetten, hoe doe ik dit? Ik heb nu namelijk al 11 euro aan kosten buiten mijn tegoed om omdat die knop in me broekszak aldoor aangaat. En ja ik weet dat er zoiets bestaat als toetsblokkering maar dat staat al op automatisch.
Dan zet je em toch zelf op toetsenblokkering voordat je hem in je zak doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu een week en het is een supertelefoontje. De grootte interesseert me niet zoveel, ik had hiervoor een D500 en ik heb niet meer dan een dag aan de grootte en andere stijl hoeven wennen. Overigens vindt ik het draaisysteem wel prima. Niks geen problemen mee, gaat lekker soepel (ook met 1 hand!)

Echter, ik ontdekte vandaag een probleem met de oordopjes waarbij ik benieuwd ben of anderen dit ook hebben! Ik ging een stuk skeeleren (in de kou) en na 5 minuten begon de HPM-80 uit te vallen. Ongeveer 10 min later kreeg ik em helemaal niet meer aan de praat. Ik heb t heel vaak geprobeerd maar de telefoon bleef via de luidspreker afspelen. Ik heb t dus maar gelaten voor wat t is en besloot het thuis nog een x te proberen. Toen ik dit deed thuis was het probleem ineens weg en kan ik de HPM-80 er zo vaak in en uithalen als ik wil, keer op keer pakt ie em. Heeft dit iets te maken met temperatuur/luchtvochtigheid oid? Heeft iemand hier een oplossing voor want ik heb hem juist gekocht voor het sporten (als schaatser kom je dan nog al es in de kou...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zo ik heb ook nieuw speelgoed. :9
Maar zijn er nog wat handige quickkeys zoals de t610 had? Of mensen nog met leuke tweaks / software / bluetooth tips?

Ik zelf heb hem nu gelinkt met floAt`s Mobile Agent. (laatste beta versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Wie heeft Vodafone Live! (TV bijvoorbeeld) al werken op de W900 via UMTS? Bij mij krijg ik 'm niet anders dan via GPRS verbonden, ondanks het 3G logo op het display. Bij activeren springt het GPRS wereldbolletje er nl. vanzelf naast. Ik heb overigens een "gewone" W900 en geen Voda-branded. De klantenservice van Voda weet ook niet waar het aan moet liggen. Zo moet volgens hen alles werken met dezelfde instellingen als voor GPRS :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Bij de W800i enzo kan je ook muziek uit de speakers knallen, en dit vond ik vooral erg leuk.

Heeft de W900i dit ook? Zoja, is het harder dan de w800i?

De W550i is wat ik tot nu toe weet de mobiel die het hardste muziek kan afspelen via zn speakers. (hij heeft er ook 3/4) De w800i toch wat minder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:33:

Echter, ik ontdekte vandaag een probleem met de oordopjes waarbij ik benieuwd ben of anderen dit ook hebben! Ik ging een stuk skeeleren (in de kou) en na 5 minuten begon de HPM-80 uit te vallen. Ongeveer 10 min later kreeg ik em helemaal niet meer aan de praat. Ik heb t heel vaak geprobeerd maar de telefoon bleef via de luidspreker afspelen. Ik heb t dus maar gelaten voor wat t is en besloot het thuis nog een x te proberen. Toen ik dit deed thuis was het probleem ineens weg en kan ik de HPM-80 er zo vaak in en uithalen als ik wil, keer op keer pakt ie em. Heeft dit iets te maken met temperatuur/luchtvochtigheid oid? Heeft iemand hier een oplossing voor want ik heb hem juist gekocht voor het sporten (als schaatser kom je dan nog al es in de kou...)
Zie een paar posts terug; ik heb EXACT hetzelfde probleem. Headset valt uit, kan varieren van 1 minuut tot 30 minuten. Ik heb dit niet alleen buiten in de kou; ook binnen (18 graden) en op mijn kamer (20 graden) maar wel minder vaak. Enige remedie is telefoon helemaal uit en aanzetten, dan doet hij het weer heel even. Als ik dat niet doe wordt de headset niet eens meer herkend bij in- en uitsteken. Soms na een aantal minuten pakt hij het ineens weer op en speelt verder, maar weer heel even. Echt iets niet goed, en ik hoop softwarematig.
Ik heb SE er al over gemaild en die zeggen doodleuk dat ze er niks mee kunnen en dat ik het toestel met headset maar naar DynaFix in Nuth moet sturen. Ja, doei... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik heb dit ook al een enkele keer gehad maar voor kortere momenten. Moet niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dit is dus een serieus (en grootschaliger) probleem aan het worden. Dan is de kans erg groot dat het een softwareprobleem is, ik kan me niet voorstellen dat al die headsets een storing hebben. Nu heb ik één van de eerdere modellen; 05W44 (achterop de batterij; ergens begin november gemaakt). Welke versie hebben jullie, met de headsetproblemen?
Als we ons probleem allemaal bij SE voorleggen kunnen ze het misschien fixen met een firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:49
Hmm, als ik zeg maar een 'kaal' thema op deze telefoon zet, worden de menus er dan sneller van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Dit topic wil maar niet erg op gang komen, lijkt het.Wie heeft er een "gewone"W900, dus NIET branded, en weet wel UMTS aan de gang te krijgen? Ben al dagen aan het kl*ten en het wil maar niet lukken. Met of zonder 3G logo in beeld komt elke keer als ik ergens verbinding mee probeer te maken het GPRS-logo'tje weer in beeld. Nu las ik dat sommigen met de V800 ook al soortgelijke problemen hebben ervaren. Zou dit aan het toestel liggen soms? Wachten op een update? Of als je wel een "VodaW900" hebt, kun je dan misschien alle (voorgeinstalleerde) instellingen hier eens neerkwakken? Dan kan ik kijken wat er niet klopt. Kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem.

[ Voor 20% gewijzigd door tomhster op 12-01-2006 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sry gebruik geen UMTS. Maaruh ff over de headset die werkt hier prima en ik heb toch ook de 05W44, en wat ik zo fijn vind is dat ik al die software niet nodig heb, ik knal gewoon 123 hoppa die films mp3's en/of thema's zo de F: op (in mijn geval dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:47:
Ok, dit is dus een serieus (en grootschaliger) probleem aan het worden. Dan is de kans erg groot dat het een softwareprobleem is, ik kan me niet voorstellen dat al die headsets een storing hebben. Nu heb ik één van de eerdere modellen; 05W44 (achterop de batterij; ergens begin november gemaakt). Welke versie hebben jullie, met de headsetproblemen?
Als we ons probleem allemaal bij SE voorleggen kunnen ze het misschien fixen met een firmware.
Ik heb het probleem ook.
Ik moet dan de headset loshalen en er weer instoppen. (05W48) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Ik heb het probleem niet (05W50). Mijn niet werkend UMTS-probleem is nu bij Vodafone in behandeling en als het goed is wordt ik teruggebeld. Ben bij een Vodafone CityPoint naar binnen gestapt, maar daar verkopen ze geen sim-vrije W900i's en de verkoper had volgens mij niet helemaal door dat je ook via GPRS op live! naar het NOS-journaal kan kijken. Maar ben i.i.g. vriendelijk geholpen (ben dus eigenlijk qua hardware niet eens een citypoint klant) en hoop op een reactie uit Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ginz schreef op woensdag 28 december 2005 @ 15:13:
[...]

Zijn ze gewoon vergeten te vermelden bij NM
Volgens mij geen RDS... als dat datgene is wat ze bedoelen met texten op het beeldscherm laten komen (ik haal deze altijd door mekaar met de functie dat hij de zender automatisch mee laat springen als je ver reist).

Review is online op nieuwemobiel.nl overigens.... voor de liefhebber ;)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boehoehoehoe

heb 5 themes gedownload op mn telefoon

DOE DAT DUS NOOIT

16 euro

:'( boehoehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:58:
boehoehoehoe

DOE DAT DUS NOOIT

16 euro

Via GPRS op de SE website ofzo? Nee, dat moet je zeker niet doen :)
Gewoon via websites en ze uploaden naar de phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Nog een probleem ontdekt; soms als ik een sms heb verzonden (is nu 2x gebeurd in 2 weken) valt de telefoon helemaal uit. Wel na het succesvol versturen overigens.
Ik kan hem dan gewoon weer opstarten met de aan-uit knop, maar toch....

Iemand dit ook gemerkt? Zo van: "hee, hij staat uit...?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik kijk op mijn online factuur en zie dat ik 2x Psms moet betalen (ik zit bij Vodafone) en dat ik wel iets van 15 keer 0.630 euro voor live.vodafone.offnet moet betalen. Dat laatste klopt want ik heb geen umts abbo en ik internet nooit. Hij is dus gewoon 15 keer per ongeluk op internet gesprongen door dat stomme knopje }) . Gebeurt me nu niet meer, want ik heb nu automatische toetsblokkering. Maar ik vraag me dus af wat Psms dienst inhoudt. Verder had ik dit dus al gelezen:

http://www.smsafzeggen.nl/forum/topic.php?topic=197

En dus werd ik wat huiverig aangezien ik nooit een Psms of mms of iets in die trant verzonden of ontvangen heb. Of kan het zijn dat ze bij Vodafone gewoon bijna een euro rekenen voor preview van iets uit Playnow? Ik heb daar dus ook nog nooit iets van gedownload enkel gepreviewed. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:06:
Nog een probleem ontdekt; soms als ik een sms heb verzonden (is nu 2x gebeurd in 2 weken) valt de telefoon helemaal uit. Wel na het succesvol versturen overigens.

Nee hier nog nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Weet iemand waar dit tekentje voor staat?

Afbeeldingslocatie: http://img8.picsplace.to/img8/6/thumbs/whatsthis.JPG

[ Voor 38% gewijzigd door Sm0k3r op 15-01-2006 14:30 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha dat vraag ik me ook eigenlijk af, ik denk dat het zoiets betekent als optimaal bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Dat is dus het 3G, ook bekend als UMTS, logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie een paar posts terug; ik heb EXACT hetzelfde probleem. Headset valt uit, kan varieren van 1 minuut tot 30 minuten. Ik heb dit niet alleen buiten in de kou; ook binnen (18 graden) en op mijn kamer (20 graden) maar wel minder vaak. Enige remedie is telefoon helemaal uit en aanzetten, dan doet hij het weer heel even. Als ik dat niet doe wordt de headset niet eens meer herkend bij in- en uitsteken. Soms na een aantal minuten pakt hij het ineens weer op en speelt verder, maar weer heel even. Echt iets niet goed, en ik hoop softwarematig.
Verlate reactie, heb een paar dagen in het buitenland doorgebracht. Ik had je verhaal al gelezen. Volgens mij is het bij jou echter, zoals anderen al zeggen, een softwarematig probleem. Ik denk dat het bij mij anders is. Wat ik iig ontdekt heb is dat het niks met de temperatuur te maken heeft. Het lijkt wel of de connectors op de headset lam zijn ofzo. Soms dan pakt ie em in 1x maar dan moet ik em ook in mn hoofd stoppen en niet meer aanraken. Zo gauw ik een beetje aan het kabeltje trek springt de headset er uit. Is dit een bekend Sony-Ericsson probleem of een productie-foutje? Een vriend van me heeft ook een SE en zijn headset blijft wel stabiel zitten. Overigens heb ik nog weinig met de headset gedaan behalve ingeplugd in mn broekzak stoppen. Maar daar moet het systeem tegen kunnen neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:15:
[...]

Verlate reactie, heb een paar dagen in het buitenland doorgebracht. Ik had je verhaal al gelezen. Volgens mij is het bij jou echter, zoals anderen al zeggen, een softwarematig probleem. Ik denk dat het bij mij anders is. Wat ik iig ontdekt heb is dat het niks met de temperatuur te maken heeft. Het lijkt wel of de connectors op de headset lam zijn ofzo. Soms dan pakt ie em in 1x maar dan moet ik em ook in mn hoofd stoppen en niet meer aanraken. Zo gauw ik een beetje aan het kabeltje trek springt de headset er uit. Is dit een bekend Sony-Ericsson probleem of een productie-foutje? Een vriend van me heeft ook een SE en zijn headset blijft wel stabiel zitten. Overigens heb ik nog weinig met de headset gedaan behalve ingeplugd in mn broekzak stoppen. Maar daar moet het systeem tegen kunnen neem ik aan...
Heb ik ook gehad... headset van de W550 zat veeeeele malen beter (iig. is die hele W550 beter op de camera's en uitbreidbaar geheugen na) _/-\o_ .... ik dacht eerst dat het aan de radio lag, want het gaat ook kraken. Maar bij MP3 had ik het ook en na wat proberen bleek idd. dat de connectie W900->Headset niet goed is! Daarnaast is de remote wat zwaarder waardoor bij het minste of geringste het klipje al los laat :'(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Dan heb ik inderdaad echt een softwarematig probleem lijkt het. Mijn connector zit echt wel goed vast, ik kan er mee rommelen wat ik wil maar hij blijft goed zitten. Ook kraakt de muziek dan niet. Hardwarematig dus wel goed zo te zien. (Dit was overigens bij mijn K750i niet; de USB kabel floepte er heel snel uit). Ik ben (gelukkig?) niet de enige met dit probleem, ik hoop dat SE het onderkent en het oplost. Zonde om die toch wel mooie, goede headset niet te kunnen gebruiken. Overigens niet alleen de headset natuurlijk; ik had er ook externe speakers op aangesloten en die vallen dan natuurlijk ook uit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het klipje waar je je kaartje in kan gooien. of die makkelijk opent. Ik heb dit namelijk geprobeert in de winkel,maar dat ging heel moeilijk.

Ik wil graag een orange abonnement omdat je die belminuten mee kan nemen. Zijn er nog meer providers die dat hebben? En wie is momenteel de goedkoopste qua abonnement met een w900i

Heeft iemand een link voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

T-Mobile heeft zojuist een nieuwe abonnementsvorm ingevoerd met de naam Flex. Dit is dus een bundel a la Orange waarbij je één bundel hebt welke je ook oneindig mee kunt nemen naar de volgende maanden. De lopende thread hierover kun je hier vinden. Ik zal even de highlights voor je linken:

De aankondiging: Verwijderd in "tarieven t-mobile"

De tarieven: Icelus in "tarieven t-mobile"

Je kunt deze bundels dan ook gelijk in de desbetreffende thread discussieren zodat dit topic over de W900 blijft gaan :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een s700i, die mij werkelijk fantastisch bevalt!
Die W900i lijkt mij dan ook DE ideale opvolgers van mijn telefoon.
Ik vraag me echter af wat voor muziek kwaliteit de speler leverd met de bijbehorende IN-EAR dopjes..heb nu nl van die creative IN-EAR dopjes en die zijn ideaal.
Is het ook mogelijk mijn creatives te gaan gebruiken bij die sony?
Me mp3 speler is nl uber gaar, en moet toch nieuwe mp3 speler (470 mb vind ik genoeg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
Geen probleem, je hebt een normale jack in een verloopstukje aan je afstandsbediening, dus je kunt elke koptelefoon met een normale aansluiting gebruiken en toch gesprekken aannemen en de radio/mp3 bedienen terwijl de W900 in je jaszak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mits je headset het blijft doen en niet continu uitvalt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:06:

Even een aanvulling op mijn eigen bovenstaande probleem:

Het SMS-en is toeval. De telefoon gaat soms gewoon echt UIT als ik hem dichtklap. Had het gisteren weer na het smsen, maar dat is omdat ik hem dichtklap NA het smsen! Dus dat is toeval. Ik ben gaan testen met 10-20x achter elkaar open en dichtdoen, en voila...steevast na 10x of meer gaat hij in 1x helemaal uit. Geen afsluitschermpje ofzo, nee, gewoon BOEM uit...

Iemand anders dit ook gemerkt?
(Overigens doe ik het nu net 20x, 10x ene kant en 10x andere kant en hij blijft nu wel aan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/edit: hier stond rotzooi :)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 11:10:
[...]

Even een aanvulling op mijn eigen bovenstaande probleem:

Het SMS-en is toeval. De telefoon gaat soms gewoon echt UIT als ik hem dichtklap. Had het gisteren weer na het smsen, maar dat is omdat ik hem dichtklap NA het smsen! Dus dat is toeval. Ik ben gaan testen met 10-20x achter elkaar open en dichtdoen, en voila...steevast na 10x of meer gaat hij in 1x helemaal uit. Geen afsluitschermpje ofzo, nee, gewoon BOEM uit...

Iemand anders dit ook gemerkt?
(Overigens doe ik het nu net 20x, 10x ene kant en 10x andere kant en hij blijft nu wel aan...)
In principe kan je hem niet dichtklappen omdat er geen mechanisme/veer zit die hem kan laten doen dichtklappen. Ik doe hem gewoon altijd voorzichtig dicht O-), misschien zit daar het probleem? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:48

aerofreak

Steve Jobs

misschien een keer voorzichtig doen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door aerofreak op 18-01-2006 20:30 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 19:27:
[...]

In principe kan je hem niet dichtklappen omdat er geen mechanisme/veer zit die hem kan laten doen dichtklappen. Ik doe hem gewoon altijd voorzichtig dicht O-), misschien zit daar het probleem? :>
Ik had gehoopt op serieuze reacties :'(
Natuurlijk RAM ik 'm niet dicht, maar gewoon normaal. Met beleid want ik ben vrij zuinig op spullen!

Jammer dat er blijkbaar zo weinig Tweakers met dit toestel rondlopen. De topics over de K750 en W800 zijn niet te volgen zo vol, en deze is wat magertjes...helaas dan ook weinig vergelijkingsmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Waar jij het over hebt, heb ik ook last van alleen dan niet bij sms-en en ook niet bij het dichtklappen gewoon ook als ik videos aan het kijken ben. Dus probleem is bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:46
Ik heb gelezen dat de w900i een speelduur heeft van 30 uur (mp3)
heeft iemand dit getest ofzo? Want het zou zonde zijn dat hij maar 8 uur oid in de praktijk meegaat.

offtopic:
krijg hem maandag, whoopee!

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neodelec schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:41:
Ik heb gelezen dat de w900i een speelduur heeft van 30 uur (mp3)
heeft iemand dit getest ofzo? Want het zou zonde zijn dat hij maar 8 uur oid in de praktijk meegaat.

offtopic:
krijg hem maandag, whoopee!
Ehhmm...30 uur ga je zeker niet halen nee,..eerder 10,..mischien 12 uur
Gaat erg hard inderdaad,..met "superbass" instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:37:
[...]

Ehhmm...30 uur ga je zeker niet halen nee,..eerder 10,..mischien 12 uur
Gaat erg hard inderdaad,..met "superbass" instellingen.
30 uur kan wel op zich! Mits je flightmodus gebruikt alleen haalt ie dat denk ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:58:
boehoehoehoe

DOE DAT DUS NOOIT

16 euro

http://www.myw900.lasyk.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
nils7 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:06:
[...]

30 uur kan wel op zich! Mits je flightmodus gebruikt alleen haalt ie dat denk ik wel!
damn, dat is wel jammer.
Maargoed, hij gaat toch elke avond in de oplader, dus erg veel last zou ik er denk ik niet van krijgen.

En wat mag ik verwachten van flightmodus?
Geen beeld/ontvangst oid?

[ Voor 10% gewijzigd door Xardas op 22-01-2006 00:55 ]

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Soeski schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:13:
Jammer dat er blijkbaar zo weinig Tweakers met dit toestel rondlopen. De topics over de K750 en W800 zijn niet te volgen zo vol, en deze is wat magertjes...helaas dan ook weinig vergelijkingsmateriaal.
Dat komt denk ik doordat deze telefoon waarschijnlijk net boven het 'gratis' grens zit bij providers.
Als je namelijk een abbo neemt (of verlengt) dan krijg je de toestel er gratis bij. Ik moest (met verlening) 99 euro bij betalen (2jarig, 25e p/m).
Een k750 of w800 zit waarschijnlijk dichter in de buurt van het 'gratis' grens, endus hebben meer mensen hem.

Je zou ons kunnen zien als 'fijnproevers' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 23:43
Neodelec schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:59:
[...]

Dat komt denk ik doordat deze telefoon waarschijnlijk net boven het 'gratis' grens zit bij providers.
Als je namelijk een abbo neemt (of verlengt) dan krijg je de toestel er gratis bij. Ik moest (met verlening) 99 euro bij betalen (2jarig, 25e p/m).
Een k750 of w800 zit waarschijnlijk dichter in de buurt van het 'gratis' grens, endus hebben meer mensen hem.

Je zou ons kunnen zien als 'fijnproevers' ;)
Of het komt doordat veel mensen liever een 'bar' telefoon hebben dan een 'swivel', of doordat mensen 148 gram veel te zwaar vinden (K750 = 99 gram) of doordat mensen 24mm veel te dik vinden (in je broekzak met name).

En de K750i/W800i is al veel langer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Rrob schreef op zondag 22 januari 2006 @ 16:11:
[...]

Of het komt doordat veel mensen liever een 'bar' telefoon hebben dan een 'swivel', of doordat mensen 148 gram veel te zwaar vinden (K750 = 99 gram) of doordat mensen 24mm veel te dik vinden (in je broekzak met name).

En de K750i/W800i is al veel langer uit...
Zou ook heel goed kunnen ;)
maar ik zou zelf geen punt maken van een bar, slide of swivel telefoon hoor. tis overbodig, niet erg handig, maargoed shit happens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumpie
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Sinds 2 dagen ook de W900 bij een abbo van Vodaphone gehad.

Mooi ding, alleen die headset kapt er bij mij ook mee na een poosje.
Verder ben ik zeer tevreden, de camera is top, functies/etc.

Vooral de photowarp is grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Laatst online: 09:36
Ik heb het toestel nu al een aantal weken en het werkt perfect. Jammer dat je zosnel van die vettige vingers ziet...
Verder top toestel. Zeker een aanrader echter is het jammer dat het toestel zo duur is want dat zie je er niet aan af.

Nou ja dat wou ik ff zeggen

O ja, wie gebruikt er trouwens dat vodafone messenger, ken weinig mensen die het hebben, dus wil het wel proberen...!!!

[ Voor 19% gewijzigd door NicoF op 24-01-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03:58
Ik vind het grootste pijnpunt aan deze telefoon (meteen ook de reden waarom ik niet tot aanschaf ben overgegaan) is dat hij relatief duur is en toch relatief weinig biedt.

daarmee bedoel ik dat je voor het bedrag van deze telefoon praktisch elke 'normale' telefoon kan krijgen, en dan neem ik toch liever een smartphone, want alleen voor de multimedia combinatie van mp3, camera en telefoon vind ik dit toch te veel geld.

persoonlijk vind ik wel dat de meningen over het gewicht en formaat sterk overdreven zijn, de telefoon is idd iets groter dan de gemiddelde gsm, maar dat betekend niet dat het een koelkast is, en 99 gram is ook een schijntje, weeg je portemonnee maar eens of de kleding die je aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
99gram:? hij is zwaarder hoor, volgens mij 148gr...
maar qua mp3 functies is diot toestel verweg de beste net als de w800. Dus qua mp3 speler vind ik het het geld wel waard... en de headset is helemaal top, gelukkig heb ik er geen last van, ff afkloppen... uhm geen hout in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
NicoF schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 19:25:
99gram:? hij is zwaarder hoor, volgens mij 148gr...
maar qua mp3 functies is diot toestel verweg de beste net als de w800. Dus qua mp3 speler vind ik het het geld wel waard... en de headset is helemaal top, gelukkig heb ik er geen last van, ff afkloppen... uhm geen hout in de buurt :P
Gewoon voorzichtig eens tegen dat blokje tikken met je vinger... laat het even weten of je het dan ook hoort want dan is die connectie gewoon brak op de W900!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
nils7 schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:15:
[...]

Gewoon voorzichtig eens tegen dat blokje tikken met je vinger... laat het even weten of je het dan ook hoort want dan is die connectie gewoon brak op de W900!

ik heb zelf geen last zoals ik al zei behalve als ik de kabel van de connector beweeg, wordt het geluid mono

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
NicoF schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:26:
[...]

ik heb zelf geen last zoals ik al zei behalve als ik de kabel van de connector beweeg, wordt het geluid mono
Ruilen? Liever af en toe mono dan helemaal geen geluid/connectie meer maar een stekker die perfect zit en geen speling heeft...
Ik moet de W900 helemaal uit en aan zetten anders herkent hij de headset echt niet meer.
Ik en anderen met mij zitten met smart op een firmware update te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
Ruilen? Liever af en toe mono dan helemaal geen geluid/connectie meer maar een stekker die perfect zit en geen speling heeft...
Ik moet de W900 helemaal uit en aan zetten anders herkent hij de headset echt niet meer.
Ik en anderen met mij zitten met smart op een firmware update te wachten...[/quote]

Heb jij ook de Vodafone versie? Ik vraag mij af of daar snel een firmware update voor gaat komen. Ook kan ik nergens de optie vinden om te update via GPRS, dit zal wel in de unbranded versies zitten.
Maar vervelend van die headset, wat zegt de winkel ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Goed, 3 dagen na maandag heb ik eindelijk mn w900i gekregen :)
In totaal 2 maanden op gewacht door die k * t vodafone.

Anywho. Ik was nog al bang dat ik hem te groot zou gaan vinden e.d. maar dat valt allemaal reuze mee! Wat zit men toch allemaal te zeuren over het gewicht en de grote, zij is perfect ;)

De foto's die dat ding maakt zijn gewoon weg superb! Ze zijn altijd scherp (tenzij je er mee begint te zwaaien) en een foto maken met nightmode werkt ook gewoon goed! Het blijft uiteraard een 2mp camera, die waarschijnlijk softwarematig is opgeschroefd, maar goed, het blijft een telefoon.
De flitser is ook heel uber, hardstikke vel!

Wat ik wel jammer vindt is dat wanneer je de telefoon opent, het geluid van het openen zo zacht klinkt. Het effect is wel nice (als een zwaard uit een holster), maar veelste zacht. Zijn hier nog mods voor ofzo?

Voor de rest is het een top ding! Een geslaagd product van SE (behalve de foutjes wat ik hierboven lees).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

TdV

Net deze gsm bij vodafone gehaald; iets aan de grote kant maar wel erg mooi en goede functies aan boord. Nu maar eens kijken hoe lang dat swivel goed blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TdV schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 13:26:
Net deze gsm bij vodafone gehaald; iets aan de grote kant maar wel erg mooi en goede functies aan boord. Nu maar eens kijken hoe lang dat swivel goed blijft werken.
Heb hem alweer een tijdje nu, de swivel werkt nog als nieuw. Verder is dat "open" geluidje inderdaad veels te zacht! :-) Is er trouwens al een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
NicoF schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:57:
Ik en anderen met mij zitten met smart op een firmware update te wachten...

Heb jij ook de Vodafone versie? Ik vraag mij af of daar snel een firmware update voor gaat komen. Ook kan ik nergens de optie vinden om te update via GPRS, dit zal wel in de unbranded versies zitten.
Maar vervelend van die headset, wat zegt de winkel ervan?[/quote]

Ik heb de unbranded versie. Voor zover ik weet is er nog helemaal geen firmware update; het toestel controleert zelf elke maand via GPRS.
De winkel (2Call) raadde me aan, net zoals SE zelf, om het toestel naar Nuth te sturen (Dynafix). Geen goed idee lijkt me, die kunnen er ook niks aan doen. Zeker niet als meer mensen dit probleem hebben. Voor nu ga ik er vanuit dat het een software probleem is. Wachten dus op een firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn muziek copieeren naar mijn telefoon,maar als ik op overdracht klik via disc2phone krijg ik de melding dat mijn usb kabel niet is aangesloten of dat ik geen geheugenkaart heb. Dat laatste klopt. Want die heb ik nog niet. Maar hij zit wel aangesloten.Bij Sony Pc Suit staat dat ie contact heeft.
Ik kan de nummers wel verplaatsen om te kopieeren,maar zodar ik op overdracht dus wil kopieeren naar telefoon klik lukt het niet.
Kan het via een andere manier of is er een ander programma beschikbaar voor deze telefoon.

Wel irritant dat Sony zijn eigen USB kabel heeft en niet de standaard,anders kon ik een andere proberen. Maar dit lukt dus niet erg. Ieman een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt al die onzin software toch niet nodig met XP? Als je je telefoon aansluit op de PC zie je toch vanzelf dat je er een "harde schijf" bij gekregen hebt? Dan sleep je gewoon je files naar de betreffende folder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog windows 2000 prof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 09:53:
Ik wil mijn muziek copieeren naar mijn telefoon,maar als ik op overdracht klik via disc2phone krijg ik de melding dat mijn usb kabel niet is aangesloten of dat ik geen geheugenkaart heb. Dat laatste klopt. Want die heb ik nog niet. Maar hij zit wel aangesloten.Bij Sony Pc Suit staat dat ie contact heeft.
Ik kan de nummers wel verplaatsen om te kopieeren,maar zodar ik op overdracht dus wil kopieeren naar telefoon klik lukt het niet.
Kan het via een andere manier of is er een ander programma beschikbaar voor deze telefoon.

Wel irritant dat Sony zijn eigen USB kabel heeft en niet de standaard,anders kon ik een andere proberen. Maar dit lukt dus niet erg. Ieman een idee?
Zelfde probleem hier, de software ziet niet dat de W900 aangesloten zit. Erg slordig. Ik kan het programma dus ook niet gebruiken. Overigens kan je wel gewoon bestanden erop zetten via de standaard Windows manier, zoals hierboven ook al gezegd. Als het goed is heb je gewoon een extra "verwisselbare schijf" erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik ook doen,alleen krijg ik dan dingen te zien als 12.123 ipv een tekst.
Heb 3 nummers erop kunnen zetten.

Ga sony ericsson maar aan zijn jas trekken en ze een e-mail sturen. Ik denk dat mensen dat zeker moeten doen zodat ze eerder bereidt zijn om een update uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ik had dat dus ook 12.123 i.p.v. tekst, remedie bij mij was de telefoon in bestandsoverdracht zetten i/p/v/ telefoonmodus. Na een restart zal je zien dat alles wat je naar je telefoon heb verplaatst er ook daadwerkelijk opstaat en dat de software zich weer normaal gedraagt. Bij mij werkt de bijgeleverde SE software dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
WTF! Mn telefoon wil niet meer aan, hij blijft steken op en wit scherm.
Ik ben bezig geweest om mp3's van mn pc naar de memorystick te kopieeren via de telefoon.
nadat ik klaar was, heb ik de kabel losgekoppeld, en uit gezet.
Vervolgens wilde ik hem weer aandoen, en zo doende zit ik hier.
Ik heb de batterij er al uit gehad, meerdere malen, meerdere minuten.
Nu staat hij gewoon constant op een wit scherm, ongeveer 10 min.

update
Ik kan gewoon niets op internet vinden over dezelfde problemen. En in de handleiding en op de site staat ook GEEN ENKELE relevante support. goddomme, dat is toch wel iets wat ze voor elkaar moeten hebben!

Is er niemand die hier een oplossing voor heeft?

[ Voor 24% gewijzigd door Xardas op 29-01-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm ok, je zegt dat je de mp3's naar de memorystick hebt gehaald.

-Probeer het eens zonder memorystick (of misschien bedoelde je wel het geheugen van de telefoon zelf?)
-Zet je telefoon weer aan de usb-kabel en haal alle mp3's er weer af door naar de desbetreffende tijdelijke schijf te gaan, bij mij is dat station F (computer afhankelijk)

Het mooie van SE is dat de software ontzetend stabiel is en er dus weinig reden tot paniek is (dit heb ik me ook maar laten vertellen door de verkoper)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Hij doet het weer :) Gisteravond gewoon aan laten staan, zonder simkaart, aan de oplader.
Hij heeft ongeveer 2 uur met een wit scherm aangestaan, en inees schoot hij door naar het opladen.

Geen idee wat het verder was, maar ik weet wel dat ik weer blij ben dat hij het doet.

@Remy22:
Ik bedoelde de externe memorystick van sony. En ik kreeg ook geen contact met de Pc meer, dus kon er niets aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42

Shabbaman

Got love?

Kan je die internet/emailfuncties ook gebruiken via bluetooth of alleen via gprs?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Ook via bluetooth, maar dan moet je natuurlijk wel zo'n dongle hebben.
En oja, tis niet uber snel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Da's wel stoer. Ik heb wel zo'n gadget, want mijn vriendin had bij haar k700 geen kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Goed, geinspireerd door mn eigen vorige post heb ik dus een BT dongle aangeschaft bij de mediamarkt.
Aangezien ik op de fiets was, heb ik de dongle eruit gehaald en de verpakking weg gegooit. Bonnetje he b ik nog wel, maargoed daar heb je verder niets aan zonder verpakking.
Anywho, ik dacht dat windows hem wel zou herkennen, maar nee hoor. Dikke shit, en ook geen enkele universele driver gevonden oid.
Nu vroeg ik mij dus af of er meer mensen zijn die deze dongle gekocht hebben en/of misschien weten welk merk het is (of de driver hebben).

Het gaat om een blauwe dongle, waar alleen Bluetooth op staat. Ik heb er wel en foto van:
klik me (gemaakt met de w900 :))
Gekocht bij de Mediamarkt voor 14,95.
anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-07 22:43
Vandaag was ik een beetje fototjes van me oude naar me nieuwe telefoon aan het overzetten via infrarood want met bluetooth heb ik steeds problemen

had ik ook een thema van me T610 gestuurd en geprobeert en ik kreeg foutmelding dat dat thema niet kon

tot zover alles normaal

heb ik daarna een ander thema geprobeert te kiezen, is me telefoon op wit scherm gesprongen, toen zwart scherm en daarna weer wit, en toen niets meer

batterij eruit gehaald en weer erin en sindsdien is de telefoon niet meer aan gegaan

enige reactie die ik nog heb kunnen krijgen is via de update tool van SE zelf

ergens is er dus iets goed mis gegaan met me telefoon en ik vraag me af wat ik nog kan doen of downloaden om dat ding een harde schop onder ze vodafone hol te geven zodattie weer werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Bluetooth dongle installeren is best wel lastig. Je moet eerst de drivers installeren en dan pas die gadget inpluggen, anders gaat het fout. Meer info weet ik zo ook niet, succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
MR_WAZOO schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 00:19:
Vandaag was ik een beetje fototjes van me oude naar me nieuwe telefoon aan het overzetten via infrarood want met bluetooth heb ik steeds problemen

had ik ook een thema van me T610 gestuurd en geprobeert en ik kreeg foutmelding dat dat thema niet kon

tot zover alles normaal

heb ik daarna een ander thema geprobeert te kiezen, is me telefoon op wit scherm gesprongen, toen zwart scherm en daarna weer wit, en toen niets meer

batterij eruit gehaald en weer erin en sindsdien is de telefoon niet meer aan gegaan

enige reactie die ik nog heb kunnen krijgen is via de update tool van SE zelf

ergens is er dus iets goed mis gegaan met me telefoon en ik vraag me af wat ik nog kan doen of downloaden om dat ding een harde schop onder ze vodafone hol te geven zodattie weer werkt..
start hij gewoon niet meer op of zie je dat het scherm wel aangaat maar zwart of wit blijft.
Ik had net zo'n soort probleem, alleen toen koppelde ik het toestel los van mn pc.

Wat ik heb gedaan is, batterij erin houden, oplader er aan en iets anders gaan doen (niet op blijven wachten, kan wel even duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Shabbaman schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 07:45:
Bluetooth dongle installeren is best wel lastig. Je moet eerst de drivers installeren en dan pas die gadget inpluggen, anders gaat het fout. Meer info weet ik zo ook niet, succes.
ja oke, maar welke driver....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Zat er geen driver bij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Neodelec schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:26:
Aangezien ik op de fiets was, heb ik de dongle eruit gehaald en de verpakking weg gegooit. Bonnetje heb ik nog wel, maargoed daar heb je verder niets aan zonder verpakking.
Anywho, ik dacht dat windows hem wel zou herkennen, maar nee hoor. Dikke shit, en ook geen enkele universele driver gevonden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een paar daagjes in het bezit van de w900i. Nu zat ik vandaag een beetje te kloten met games en aplicaties enzo. Heel veel erop gepleurt, heel veel getest enzo. Maar nu opeens kan ik niet meer in mijn Games en Aplicatie map komen! Ik dus even een master reset uitgevoerd. Kan er nog steeds niet in! Ik kan nu dus geen games meer spelen op mijn w900i! Is er een manier om de software te verfrissen ofzo? Of weet iemand wat ik zou kunnen doen? Heeft iemand dit probleem ook gehad?

Ik heb btw ook best wel vaak dat ie blijft hangen of dat ik een lange tijd een wit scherm zie. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
misschien nieuwe firmware update?

[ Voor 12% gewijzigd door Xardas op 02-02-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Ja, daar zitten we dus met veel man met smart op te wachten :)
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste